Best posts made by Johnny 0
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
@yem said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ
Ο παραιτηθείς, λόγω της σιδηροδρομικής τραγωδίας των Τεμπών, πρώην υπουργός Μεταφορών Κώστας Καραμανλής, εκλέγεται και πάλι στις Σέρρες, με 23.168 ψήφους, σχεδόν στο σύνολο των εκλογικών τμημάτων
Νομίζω ότι δεν υπάρχει μεγαλύτερη απόδειξη του πελατειακού κρατους. Απίστευτη κατάντια...
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
Όταν δούμε ποια εταιρεία θα αναλάβει την αποκατασταση του ΟΑΚΑ, τότε θα καταλάβουμε ποιος ανακίνησε τώρα το θέμα.
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
Την ανυπαρξία σοβαρου πολιτικού λόγου και τη διάβρωση σε όλα τα επίπεδα ηδη την πληρώνουμε με συνεχείς καταστροφές.
Ο μέσος ψηφοφόρος είναι πλέον άνω των 50 ετών, στ@ρχιδιστης και οπουρτουνιστης όπως και αυτοί που εκλέγει. Δεν υπάρχει καμία συλλογική συνειδηση. Οι νέοι φεύγουν τρέχοντας, δεν κάνει κανείς παιδια και οι άλλοι αποφασίζουν διπλασιασμό των συντάξεων τους.
Ολοταχώς για την επόμενη χρεοκοπία, μια χώρα με παγιωμένη κοινωνική και ηθική χρεοκοπία, μόνο από οικονομική χρεοκοπία σε χρεοκοπία μπορεί να πηγαινει. -
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
10% μείωση γεννήσεων σε ένα χρόνο.
Με στάσιμους μισθούς, ακρίβεια και φορομπηξιμο, σε φαύλο κύκλο,
η χώρα δεν έχει καμία τύχη.
Κρατικά σιτιζομενοι σάπιοι ψηφίζουν σαπιλα.
Latest posts made by Johnny 0
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@gatoz said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
ΖΩΑΡΑ
Όλα έχουν θετικά και αρνητικά. Διακοπές Ιούλιο και Αύγουστο = μηδενικό εισόδημα αυτούς τους μήνες = μόνο έξοδα και μάλιστα αυξημένα.
εξαρταται που λες, εξαρταται....
η δικη μου που ειναι σε επαλ τους μηνους αδειας ασχολιεται με το διδακτορικο και με πρηζει και χαλαει λεφτα γιατι πηζειΛογικό η ανεργία/αεργία θέλει χρήματα για να καλύπτεις τον πολύ ελευθερο χρόνο που διαθέτεις, αλλιώς φέρνει κατάθλιψη...
-
RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
@jamesd said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Εδώ που τα λέμε, αν δώσεις κανένα 35.000 ευρώ για αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου τα 50ευρω της αυτοψίας μάλλον δεν έχει και πολύ νόημα να τα συζητάς…
Μα εκεί πατανε, πήρες ηλεκτρικό άρα έχεις.
Σας έχουνε ψωνίσει όπως και τους άλλους με τα φωτοβολταϊκά με τις επιδοτησεις.Μου θυμίζει ένα γνωστό που έφερε υδραυλικό σπίτι για να αλλάξει μια μπαταρία κουζίνας, και του πήρε 150€ εργασία για 10 λεπτά. Δε ρώτησε από πριν τιμή, είδε ο άλλος σπιταρωνα τον ψώνισε και τον έγδαρε...
-
RE: MG (SAIC) forum
@dstou said in MG (SAIC) forum:
Όταν η εε αποφάσισε να πάμε σε φουλ ηλεκτρικά το 2035 γνώριζε ότι η περιλάλητη κληρονομιά των ευρωπαίοι σε θέματα κεκ και κλασσικών συστημάτων μετάδοσης η οποία κρατάει πάνω από 1 αιώνα θα πήγαινε περίπατο. Γνώριζε επίσης ότι τότε δεν υπήρχε κανένα ηλεκτρικό ούτε καν σοβαρό υβρίδιο από ευρωπαικό εργοστάσιο. Επίσης γνώριζε ότι τα πιο καλά ηλεκτρικά ιχ τω καιρώ εκείνο ήτο αμερικάνικα . Επίσης γνώριζε ότι το λίκνο των μπαταριών και ηλεκτρονικών ήτο η Ασία χωρίς καμία πιθανότητα αυτά να αλλάξουν για τα επόμενα πολλά χρόνια.
Είναι αστείο λοιπόν να υποστηρίζουμε ότι πήρε την απόφαση να πάει φουλ ηλεκτρικά επειδής δεν γνώριζε ή εκτίμησε λάθος ή επηρεάστηκε από το λομπάριζμα των κινέζοι. Δηλαδής κάτι γάλλοι και γερμανοί οι οποίοι αλωνίζουν στα κέντρα λήψης αποφάσεων εντός εε τι έκαναν την ίδια στιγμή; κοιμόντουσαν με τα άρβυλα;
Ίσως να είναι άλλοι οι λόγοι θα βγουν στην πορεία ουδέν κρυπτόν υπό τον ήλιον.
Πχ η πιθανότητα να προχωρήσαμε άρον άρον μπροστά με άνωθεν αποφάσεις γιατί η επιμονή των κατασκευαστών σε παρωχημένες λύσεις ήταν ένα αδιέξοδο. Προς επίρρωσιν του ανωτέρω: σε θέματα κεκ η εε είχε ακόμη κόλλημα με τα πετρέλαια τα οποία ήτο σε συγκεκαλυμμένο καθεστώς προστατευτισμού εδώ και δεκαετίες. Μετά το σπάσιμο των μούτρων των γερμανοι στην αμερικάνικη αγορά όπου απέτυχαν να επιβάλλουν για δεύτερη και καθοριστική φορά το πετρέλαιο ( η πρώτη ήτο στα σέβεντις σε μικρότερη κλίμακα) το ξέσπαζμα του ντιζελογκέιτ και την παράλληλη επέλαση των ιαπωνικών υβριδίων το ξήλωμα του ντιζελοπουλόβερ ήταν πλέον προ των πυλών. Δεν μπορούσε πλέον η εε να το υποστηρίζει τόσο ξεδιάντροπα είχε ξεφτιλιστεί.Οι Ευρωπαίοι και ιδίως κάτι εταιριες που έχουν παρελθόν στην Κίνα (και είναι αυτές που έδωσαν την τεχνογνωσία στα αμάξια στους Κινέζους βλέπε VW) δεν πίστευαν μάλλον ότι οι Κινέζοι θα μπορούσαν να φτάσουν σε τέτοιο βαθμό αυτάρκειας στην κατασκευή αυτοκινήτων και τόσο γρήγορα. Νόμιζαν ότι θα κατασκευάζουν εξαρτήματα οι Κινέζοι και θα τους τα δίνουν να τα μονταρουν και να πουλάνε Ευρώπη σε πολλαπλάσιες τιμές. Οι Κινέζοι είχαν στρατηγική, τους πέταξαν έξω από τη δική τους αγορά (2η μεγαλύτερη στον κόσμο) και πάνε πλέον να επεκταθούν όπου τους παιρνει.
Πάντως δε θα πάει γρήγορα η ηλεκτροκινηση, το ότι ο Μασκ σταματάει να βάζει φορτιστές, και πήγε να τραβήξει την αμοιβή του καμία 50αρια δις από την εταιρεία του, δεν είναι και τόσο καλό, κάτι βλέπει.
Θα ξεσπάσει εμπορικος πόλεμος ιδίως με Τραμπ πάνω... -
RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
@ntinaras said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@fanis75 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Εεε το καλώδιο ειναι, 40 μέτρα ειναι πολλά. Δεν ξέρω πόσο κοστίζει βέβαια, πάλι πολλά μου φαίνονται τα 1.400 Ευρά! Βάλτο μόνος σου, πιο φτηνά θα σου κοστίσει!!
Εμενα μου ειχαν πει 18 ευρω το μετρο για το 10ρι καλωδιο.
To καλώδιο 3*10 (μονοφασικό) έχει 5€ το μετρο, και το τριφασικό 5 *10 7,5€. Για συνήθεις εγκαταστάσεις είναι ΟΚ εκτός αν πας σε πάρα πολλά μέτρα οπότε πρέπει να πας σε πιο χοντρό για να μην πέφτει σημαντικά η ταση. Άντε και μια ασφάλεια και τη σύνδεση στον πίνακα και κάτω να την κάνει ο ηλεκτρολόγος. Και κάνα κανάλι αυτοκόλλητο πλαστικό να κρυψεις το καλώδιο.
Πάντως αν έβαζα φορτιστή τώρα, θα έψαχνα για bidirectional (μονοφασικό ή τριφασικό) από ότι είδα έχουν κατά Κίνα μεριά... -
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
@spi_duster said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Το ξαναλέω. Για να αλλάξει η κοινωνία πρέπει και εκείνη να το επιζητά. Αλλά όταν επικρατεί η ισοπέδωση κάθε διάθεση για πρόοδο φθίνει και ακυρώνεται. Πχ είμαστε ένας λαός που τη λέξη καθαριότητα την κρατά μόνο για το σπίτι του. Πως να εξηγήσω τα δεκάδες πλαστικά μπουκάλια και κύπελλα του καφέ ανά χλμ δρόμου? Που το είδαν αυτό ξανά όσοι το πράττουν κατ επανάληψη? Πολύ γαμάτη νεοτροπια δε νομίζετε? Όσοι νόμοι και να μπουν για το θέμα αυτό, μέχρι στιγμής ακυρώνονται καθώς ανεχόμαστε τον καφρο που θα πετάξει οτιδήποτε έξω από το όχημα του ώστε να το χει καθαρό. Αυτοί είμαστε και για αυτό εισπράττουμε ότι δικαιούμαστε.
Ο καθένας θέλει και μια καθαρίστρια πίσω του. Ακομα και ο οδοκαθαριστής γιατί συνήθως ούτε αυτός καθαρίζει καλα. Αυτό είναι θέμα παιδείας, οι Ιάπωνες πήγαν γήπεδο και πριν φύγουν μάζεψαν μεχρι και τα χαρτακια. Δεν υπάρχει τέτοια παιδεία εδώ, πρέπει να εξηγήσεις στον άλλο γιατί δεν πρέπει να αδειάζει το τασάκι του στο δρόμο, ή γιατί πρέπει να μαζέψει τα κόπρανα του σκύλου του. Και δεν είναι θέμα μόρφωσης γιατί είναι και πανεπιστημιακής μόρφωσης που τα κάνουν αυτά.
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Εντάξει το άρθρο έχει ένα πιασάρικο τίτλο και μέσα το γράφει ο Ρίζος που όπως θέλει τα γυρίζει.
Μέχρι τον Νοέμβρη έχουμε καιρό, θα δούμε τις πολιτικές εξελίξεις, λεφτά για απόσυρση δεν έχει, αλλά και τι απόσυρση να κάνει αφού τα ηλεκτρικά έτσι και αλλιώς δεν έχουν ΤΤ.
Αντε να βάλει την επιδότηση των 8000 με κάποιους περιορισμούς, ότι για να την πάρεις θα πρέπει να αποσύρεις ακίνητο.
Δηλαδή 5000 η επιδότηση και 1000 αν αποσύρεις δεκαετίας, 2000 αν αποσύρεις 20ετίας και 3000 αν αποσύρεις άνω των 30 ετών.Οτσο από αυτά που γράφεις, για τα αγροτικά επειδή μίλησα και εγώ με ντόπιους στο χωριό το Πάσχα, όντως η πολιτεία δεν ενδιαφέρεται. Αλλά ίσως υπάρξει μία ευκαιρία τα επόμενα 1-2 χρόνια.
Το ΣτΕ απαγορεύει την εκτός σχεδίου δόμηση στο 95 % των γηπέδων, αφού θέλει πρόσωπο και μάλιστα μεγάλο σε βασικό δρόμο, όχι αγροτικό που υπάρχει πριν το 1923.
Βέβαια σε αυτά τα 1-2 χρόνια θα γίνουν και τα ΤΧΣ, αλλά και αυτά μόνο τα κοντινά στους οικισμούς πιθανόν να βοηθήσουν.
Θα υπάρξει λοιπόν αρκετή ελεύθερη γη, που θα είναι φτηνή για ενοικίαση, για αγροτικές καλλιέργιες σοβαρού τύπου.
Η Ελλάδα έχει δυνατότητες στον αγροτικό τομέα. Ισως μετά το παιχνίδι με τα φωτοβολταϊκά πάρκα, έχουμε μεγάλες εταιρείες που θα κάνουν σοβαρές αγροτικές επιχειρήσεις σε μεγάλες εκτάσεις.
Για δες το αν έχεις διαδόχους που πιθανόν να ενδιαφέρονται.
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
@spi_duster said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Οι γνωστές βλακειες απευθυνομενες στους σανοφαγους μόνο. Οι χώρες που εμφανίζονται στην παράγραφο έχουν δικές τους μεγάλες πετρελαϊκές εταιρείες εξόρυξης σε όλο τον κόσμο. Ενεργειακά συνεχώς αναπτύσσονται και οι οικονομίες τους είναι εντελώς πολύ μπροστά από την ελληνική. Αυτή που για να μπορεί να συντηρεί ένα δυσθεώρητο δημόσιο, άχρηστες και άστοχες επιδοματικες πολιτικές, μεγάλη στρατιωτική δύναμη λόγω καλών γειτόνων, αντί επενδυτική πολιτική κάνοντας τα χατίρια ντόπιων συμφερόντων και πολιτικών δυνάμεων, ζει και αναπνέει από τον ειδικό φόρο, τον ΦΠΑ και το ΕΕΤΗΔΕ. Ανήμπορη κάθε κυβέρνηση να πράξει τα αυτονόητα έχει αυτά τα 3 εργαλεία μόνο για να καλύπτει τα προαναφερθεντα τέρατα. Όσο αυτά δεν θα αλλάζουν μη περιμένετε φθηνότερα καύσιμα και οτιδήποτε άλλο. Μόνο με μεταρρυθμίσεις που θα φτάσουν στο κόκαλο θα μπορούσε να υπάρξει βελτίωση. Αρκεί να το ήθελε και ο λαός. Μόνο που ο λαός προτιμά νταούλια. Τι να κάνουμε τώρα?
Έτσι είναι μια ζωή τα ίδια.
Διαβάστε για τα νέα τέλη κυκλοφοριας-χαρατσια που ετοιμάζουν πάλι (θυμάστε επί Αλογοσκούφη τι έκαναν οι ίδιοι τύποι). Έχουν αλλεργία στα ενιαία τέλη κυκλοφορίας που έχουν όλες οι χώρες - μπανανία εντελως, ο εκάστοτε υπουργός βαζει ότι μαλ.. του κατεβει. Χωρια την ανοησία με τα τεκμήρια στα οχήματα, που επιβιώνει εδώ και πάνω από 50 χρόνια, και δεν υπάρχει πουθενά αλλού.https://www.newsauto.gr/electric/charatsi-sta-palia-ich-kinitra-gia-kenourgia/
-
RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
https://www.carandmotor.gr/nea/telos-ta-diesel-apo-ta-benzinadika-giati-exafanistei
Να εξαφανιστεί να γλυτώσουμε από τα επαγγελματικά και ιδιωτικά οχήματα που κυκλοφορούν χωρίς φίλτρα... Οι Γερμανοί με τα πονηρά λογισμικά που έκλεβαν στα τεστ, μας έβαλαν τον καρκίνο μέσα στις πόλεις για να κάνουν πωλήσεις...