-
Είμαστε μια οικογένεια μισθωτών τα τεκμήρια δεν μας αφορούν. Αυτό όμως που με αφορά είναι ο ΦΠ τον οποίο πλήρωνα στο CR-V για 10 συναπτά έτη (ο οποίος δεν υπήρχε όταν το αγόρασα), και αρνούμαι πεισματικά να τον ξαναπληρώσω επειδή θεωρώ ότι είναι ίσως ένας από τους πιο άδικους φόρους του, καταπληκτικού κατα τα άλλα, φορολογικού μας συστήματος.
-
@groover1972 said in Toyota Corolla Cross:
@george-0 said in Toyota Corolla Cross:
Φυσικα και ο καθενας μπορει να λεει τη γνωμη του. Το να λες ομως καθε 15 μερες οτι ειναι κακασχημο δειχνει οτι δεν εχεις τη στοιχειωδη ενσυναίσθηση απεναντι σε καποιον που το εχει αποκτησει. Ακομα και αν ειναι κακασχημο δεν το λες και οχι ετσι. Λες εμενα δεν μου αρεσει εμφανισιακα ή δεν ειναι πετυχημενο σχεδιαστικα.
Κάνεις πλάκα, έτσι; το Scross άσχημο το ανεβάζετε και άθλιο το κατεβάζετε. Και εγώ και το αυτοκίνητο, δεν έχουμε κάνει κιχ. Άκου εκεί, ευαισθησίες και μαντολες
Αποτελείς μειωψηφια γιατί αντέχεις να ακούς και τα καλά και τα καλά του αυτοκινήτου σου (βασικά μόνο ένα έχει το ξαναειπα και γω θα το διάλεγα σε αυτή την τιμή)
Εδώ οι toyoτακηδες για κάποιο λόγο το παίρνουν προσωπικά αν τολμήσεις να πεις το παραμικρό για το υπερομορφο, υπερηγαματο, ηπεργρηγορο, υπερευρυχωρο, υπερτελειο αμάξι τους που δεν έχει κανένα απολύτως μείον.
Οποτε τους αφήνεις στον φανταστικό τους κόσμο και από δω και πέρα οπότε θέλω να χρησιμοποιω την λέξη άσχημο θα βάζω στην θέση της την λέξη υποκειμενικό να είναι politically correct μην παρεξηγηθουν οι μέτοχοι/κάτοχοι Toyota .
Την λέξη φτηνιαρικο θα την λέμε αποδεκτό και όταν αναφέρομαι στους μικρούς χώρους του θα λέω μάλλον οριακά επαρκείς για την κατηγορία. Έτσι για να μην παρεξηγούνται . Politically correct έστω και αν όσοι το έχουν δει-παει βόλτα και δεν είναι κάτοχοι ξέρουν την αλήθεια πίσω από τις λεξεις
-
@npapanik said in Toyota Corolla Cross:
Είμαστε μια οικογένεια μισθωτών τα τεκμήρια δεν μας αφορούν. Αυτό όμως που με αφορά είναι ο ΦΠ τον οποίο πλήρωνα στο CR-V για 10 συναπτά έτη (ο οποίος δεν υπήρχε όταν το αγόρασα), και αρνούμαι πεισματικά να τον ξαναπληρώσω επειδή θεωρώ ότι είναι ίσως ένας από τους πιο άδικους φόρους του, καταπληκτικού κατα τα άλλα, φορολογικού μας συστήματος.
Τον κατέβασαν φίλε στα 440 ευρώ και δεν έχεις και τέλη που είχες πολλά στο Χόντα, μάλλον είναι θέμα πιστεύω και όχι ουσίας. Δεν ξέρω και αν ισχύει πλέον για 10 αλλά για 5 χρόνια . Η συνολική σου επιβάρυνση με τα τέλη του Χόντα ήταν πολύ μεγαλύτερη από τα 440 ευρώ...!!!
-
@npapanik said in Toyota Corolla Cross:
Είμαστε μια οικογένεια μισθωτών τα τεκμήρια δεν μας αφορούν. Αυτό όμως που με αφορά είναι ο ΦΠ τον οποίο πλήρωνα στο CR-V για 10 συναπτά έτη (ο οποίος δεν υπήρχε όταν το αγόρασα), και αρνούμαι πεισματικά να τον ξαναπληρώσω επειδή θεωρώ ότι είναι ίσως ένας από τους πιο άδικους φόρους του, καταπληκτικού κατα τα άλλα, φορολογικού μας συστήματος.
Αν αντί για δίλιτρο ατμοσφαιρικό, είχες 1600 τούρμπο όπως είχαν γίνει όλα την περασμένη 10ετία, ή πετρέλαιο, θα είχες 6400 τεκμήριο, αντί 8800, οπότε θα είχες την δυνατότητα στα χρόνια αυτά να δαπανήσεις άλλα 20000 από κεφάλαιο.
Δεν είναι το θέμα αν είσαι μισθωτός ή όχι. Είναι ότι στην ζωή χρειάζονται κάποιες αγορές και είναι κρίμα να χάνονται έτσι οι φορολογικές αποταμιεύσεις, ενώ το κεφάλαιο προφανώς δεν έχει δαπανηθεί πραγματικά για το αυτοκίνητο αυτό επειδή ήταν δίλιτρο και όχι 1600.
-
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@npapanik said in Toyota Corolla Cross:
Είμαστε μια οικογένεια μισθωτών τα τεκμήρια δεν μας αφορούν. Αυτό όμως που με αφορά είναι ο ΦΠ τον οποίο πλήρωνα στο CR-V για 10 συναπτά έτη (ο οποίος δεν υπήρχε όταν το αγόρασα), και αρνούμαι πεισματικά να τον ξαναπληρώσω επειδή θεωρώ ότι είναι ίσως ένας από τους πιο άδικους φόρους του, καταπληκτικού κατα τα άλλα, φορολογικού μας συστήματος.
Τον κατέβασαν φίλε στα 440 ευρώ και δεν έχεις και τέλη που είχες πολλά στο Χόντα, μάλλον είναι θέμα πιστεύω και όχι ουσίας. Δεν ξέρω και αν ισχύει πλέον για 10 αλλά για 5 χρόνια . Η συνολική σου επιβάρυνση με τα τέλη του Χόντα ήταν πολύ μεγαλύτερη από τα 440 ευρώ...!!!
Τόσο ήταν πάντα. 440 για τα πρώτα 5 χρόνια και 308 για τα επόμενα 5.
-
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
@npapanik said in Toyota Corolla Cross:
Είμαστε μια οικογένεια μισθωτών τα τεκμήρια δεν μας αφορούν. Αυτό όμως που με αφορά είναι ο ΦΠ τον οποίο πλήρωνα στο CR-V για 10 συναπτά έτη (ο οποίος δεν υπήρχε όταν το αγόρασα), και αρνούμαι πεισματικά να τον ξαναπληρώσω επειδή θεωρώ ότι είναι ίσως ένας από τους πιο άδικους φόρους του, καταπληκτικού κατα τα άλλα, φορολογικού μας συστήματος.
Αν αντί για δίλιτρο ατμοσφαιρικό, είχες 1600 τούρμπο όπως είχαν γίνει όλα την περασμένη 10ετία, ή πετρέλαιο, θα είχες 6400 τεκμήριο, αντί 8800, οπότε θα είχες την δυνατότητα στα χρόνια αυτά να δαπανήσεις άλλα 20000 από κεφάλαιο.
Δεν είναι το θέμα αν είσαι μισθωτός ή όχι. Είναι ότι στην ζωή χρειάζονται κάποιες αγορές και είναι κρίμα να χάνονται έτσι οι φορολογικές αποταμιεύσεις, ενώ το κεφάλαιο προφανώς δεν έχει δαπανηθεί πραγματικά για το αυτοκίνητο αυτό επειδή ήταν δίλιτρο και όχι 1600.
ο παπανικ-που-δεν-πουλαει ειναι κανονικος, δηλωνει το εισοδημα του, πληρωνει εφορια
ΕΣΥ αναφερεσαι στα κριτηρια, τα οποια για 2 εργαζομενους σε μια οικογενεια δεν ειναι προβλημα, γιατι εχεις το προβλημα με τα μαυρα εργολαβικα σου -
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@npapanik said in Toyota Corolla Cross:
Είμαστε μια οικογένεια μισθωτών τα τεκμήρια δεν μας αφορούν. Αυτό όμως που με αφορά είναι ο ΦΠ τον οποίο πλήρωνα στο CR-V για 10 συναπτά έτη (ο οποίος δεν υπήρχε όταν το αγόρασα), και αρνούμαι πεισματικά να τον ξαναπληρώσω επειδή θεωρώ ότι είναι ίσως ένας από τους πιο άδικους φόρους του, καταπληκτικού κατα τα άλλα, φορολογικού μας συστήματος.
Τον κατέβασαν φίλε στα 440 ευρώ και δεν έχεις και τέλη που είχες πολλά στο Χόντα, μάλλον είναι θέμα πιστεύω και όχι ουσίας. Δεν ξέρω και αν ισχύει πλέον για 10 αλλά για 5 χρόνια . Η συνολική σου επιβάρυνση με τα τέλη του Χόντα ήταν πολύ μεγαλύτερη από τα 440 ευρώ...!!!
Εννοείται είχα και 690€ επιπλέον. Αν δεν ήταν και το τέρας αξιοπιστίας που ήταν καθώς και την σχετική υψηλή τιμή μεταπώλησης (8500) με 225.000km που πουλήθηκε, θα έκλαιγα με μαύρο δάκρυ.
-
Το θέμα τεκμήριο δεν νομίζω ότι υφίσταται ή υφίσταται για ελάχιστους
Και το hybrid είναι τοσο οικονομικό που τα βγάζει τα χρήματα που χάνεις από τον φόρο πολυτελείας.
Αλλά το θέμα μεταπώλησης διλιτρων και το θέμα ψυχολογικό που έχω εγώ να δινω τσαμπατζιδικα στον κλέφτη κράτος όταν μπορώ να το αποφύγω παραμένουν
Αυτά αφορούν και άλλα πολύ καλά αυτοκίνητα όπως τα Mazda όχι μόνο τα Toyota. Τουλάχιστον η Toyota σου δίνει ένα 1800 (αν και το δίλιτρο το θεωρώ πιο καλό για το αμάξι αυτό) που λύνει εν μέρη το πρόβλημα, η Mazda όχι δυστηχως
-
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@npapanik said in Toyota Corolla Cross:
Είμαστε μια οικογένεια μισθωτών τα τεκμήρια δεν μας αφορούν. Αυτό όμως που με αφορά είναι ο ΦΠ τον οποίο πλήρωνα στο CR-V για 10 συναπτά έτη (ο οποίος δεν υπήρχε όταν το αγόρασα), και αρνούμαι πεισματικά να τον ξαναπληρώσω επειδή θεωρώ ότι είναι ίσως ένας από τους πιο άδικους φόρους του, καταπληκτικού κατα τα άλλα, φορολογικού μας συστήματος.
Τον κατέβασαν φίλε στα 440 ευρώ και δεν έχεις και τέλη που είχες πολλά στο Χόντα, μάλλον είναι θέμα πιστεύω και όχι ουσίας. Δεν ξέρω και αν ισχύει πλέον για 10 αλλά για 5 χρόνια . Η συνολική σου επιβάρυνση με τα τέλη του Χόντα ήταν πολύ μεγαλύτερη από τα 440 ευρώ...!!!
Τόσο ήταν πάντα. 440 για τα πρώτα 5 χρόνια και 308 για τα επόμενα 5.
Λάθος μου παρασύρθηκα από τα πολλά κυβικά άλλου αυτοκινήτου.
-
@gatoz said in Toyota Corolla Cross:
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
@npapanik said in Toyota Corolla Cross:
Είμαστε μια οικογένεια μισθωτών τα τεκμήρια δεν μας αφορούν. Αυτό όμως που με αφορά είναι ο ΦΠ τον οποίο πλήρωνα στο CR-V για 10 συναπτά έτη (ο οποίος δεν υπήρχε όταν το αγόρασα), και αρνούμαι πεισματικά να τον ξαναπληρώσω επειδή θεωρώ ότι είναι ίσως ένας από τους πιο άδικους φόρους του, καταπληκτικού κατα τα άλλα, φορολογικού μας συστήματος.
Αν αντί για δίλιτρο ατμοσφαιρικό, είχες 1600 τούρμπο όπως είχαν γίνει όλα την περασμένη 10ετία, ή πετρέλαιο, θα είχες 6400 τεκμήριο, αντί 8800, οπότε θα είχες την δυνατότητα στα χρόνια αυτά να δαπανήσεις άλλα 20000 από κεφάλαιο.
Δεν είναι το θέμα αν είσαι μισθωτός ή όχι. Είναι ότι στην ζωή χρειάζονται κάποιες αγορές και είναι κρίμα να χάνονται έτσι οι φορολογικές αποταμιεύσεις, ενώ το κεφάλαιο προφανώς δεν έχει δαπανηθεί πραγματικά για το αυτοκίνητο αυτό επειδή ήταν δίλιτρο και όχι 1600.
ο παπανικ-που-δεν-πουλαει ειναι κανονικος, δηλωνει το εισοδημα του, πληρωνει εφορια
ΕΣΥ αναφερεσαι στα κριτηρια, τα οποια για 2 εργαζομενους σε μια οικογενεια δεν ειναι προβλημα, γιατι εχεις το προβλημα με τα μαυρα εργολαβικα σουΕγώ δεν έχω πρόβλημα γιατί είμαι άσπρος σαν το αιρκρος στο χιόνι με crossclimate 2.
Επίσης σπίτι αγοράζω από τον εαυτό μου και αμάξι από την εταιρεία που είμαι μέτοχος, άρα τεκμήρια δεν με αφορούν...
Γκόλ εγώ, σέντρα εσύ...
-
@npapanik said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@npapanik said in Toyota Corolla Cross:
Είμαστε μια οικογένεια μισθωτών τα τεκμήρια δεν μας αφορούν. Αυτό όμως που με αφορά είναι ο ΦΠ τον οποίο πλήρωνα στο CR-V για 10 συναπτά έτη (ο οποίος δεν υπήρχε όταν το αγόρασα), και αρνούμαι πεισματικά να τον ξαναπληρώσω επειδή θεωρώ ότι είναι ίσως ένας από τους πιο άδικους φόρους του, καταπληκτικού κατα τα άλλα, φορολογικού μας συστήματος.
Τον κατέβασαν φίλε στα 440 ευρώ και δεν έχεις και τέλη που είχες πολλά στο Χόντα, μάλλον είναι θέμα πιστεύω και όχι ουσίας. Δεν ξέρω και αν ισχύει πλέον για 10 αλλά για 5 χρόνια . Η συνολική σου επιβάρυνση με τα τέλη του Χόντα ήταν πολύ μεγαλύτερη από τα 440 ευρώ...!!!
Εννοείται είχα και 690€ επιπλέον. Αν δεν ήταν και το τέρας αξιοπιστίας που ήταν καθώς και την σχετική υψηλή τιμή μεταπώλησης (8500) με 225.000km που πουλήθηκε, θα έκλαιγα με μαύρο δάκρυ.
Μαζί με το Σουμπαρού, που υπερείχε στην τετρακίνηση τα θεωρούσα ως τα καλύτερα της κατηγορίας...!!!
Όπως και η μεταπώληση, μεγάλη υπόθεση...!!! -
@npapanik said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@npapanik said in Toyota Corolla Cross:
Είμαστε μια οικογένεια μισθωτών τα τεκμήρια δεν μας αφορούν. Αυτό όμως που με αφορά είναι ο ΦΠ τον οποίο πλήρωνα στο CR-V για 10 συναπτά έτη (ο οποίος δεν υπήρχε όταν το αγόρασα), και αρνούμαι πεισματικά να τον ξαναπληρώσω επειδή θεωρώ ότι είναι ίσως ένας από τους πιο άδικους φόρους του, καταπληκτικού κατα τα άλλα, φορολογικού μας συστήματος.
Τον κατέβασαν φίλε στα 440 ευρώ και δεν έχεις και τέλη που είχες πολλά στο Χόντα, μάλλον είναι θέμα πιστεύω και όχι ουσίας. Δεν ξέρω και αν ισχύει πλέον για 10 αλλά για 5 χρόνια . Η συνολική σου επιβάρυνση με τα τέλη του Χόντα ήταν πολύ μεγαλύτερη από τα 440 ευρώ...!!!
Εννοείται είχα και 690€ επιπλέον. Αν δεν ήταν και το τέρας αξιοπιστίας που ήταν καθώς και την σχετική υψηλή τιμή μεταπώλησης (8500) με 225.000km που πουλήθηκε, θα έκλαιγα με μαύρο δάκρυ.
Και εγώ είχα το c5 αλλά με 175000 χλμ πουλήθηκε 7000, ενώ είχε αγοραστεί 11 χρόνια πριν με 26900.
Μήπως είχα καλύτερη τιμή μεταπώλησης τελικά ?
-
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
@gatoz said in Toyota Corolla Cross:
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
@npapanik said in Toyota Corolla Cross:
Είμαστε μια οικογένεια μισθωτών τα τεκμήρια δεν μας αφορούν. Αυτό όμως που με αφορά είναι ο ΦΠ τον οποίο πλήρωνα στο CR-V για 10 συναπτά έτη (ο οποίος δεν υπήρχε όταν το αγόρασα), και αρνούμαι πεισματικά να τον ξαναπληρώσω επειδή θεωρώ ότι είναι ίσως ένας από τους πιο άδικους φόρους του, καταπληκτικού κατα τα άλλα, φορολογικού μας συστήματος.
Αν αντί για δίλιτρο ατμοσφαιρικό, είχες 1600 τούρμπο όπως είχαν γίνει όλα την περασμένη 10ετία, ή πετρέλαιο, θα είχες 6400 τεκμήριο, αντί 8800, οπότε θα είχες την δυνατότητα στα χρόνια αυτά να δαπανήσεις άλλα 20000 από κεφάλαιο.
Δεν είναι το θέμα αν είσαι μισθωτός ή όχι. Είναι ότι στην ζωή χρειάζονται κάποιες αγορές και είναι κρίμα να χάνονται έτσι οι φορολογικές αποταμιεύσεις, ενώ το κεφάλαιο προφανώς δεν έχει δαπανηθεί πραγματικά για το αυτοκίνητο αυτό επειδή ήταν δίλιτρο και όχι 1600.
ο παπανικ-που-δεν-πουλαει ειναι κανονικος, δηλωνει το εισοδημα του, πληρωνει εφορια
ΕΣΥ αναφερεσαι στα κριτηρια, τα οποια για 2 εργαζομενους σε μια οικογενεια δεν ειναι προβλημα, γιατι εχεις το προβλημα με τα μαυρα εργολαβικα σουΕγώ δεν έχω πρόβλημα γιατί είμαι άσπρος σαν το αιρκρος στο χιόνι με crossclimate 2.
Επίσης σπίτι αγοράζω από τον εαυτό μου και αμάξι από την εταιρεία που είμαι μέτοχος, άρα τεκμήρια δεν με αφορούν...
Γκόλ εγώ, σέντρα εσύ...
το θεμα ειναι οτι πουλας μαυρα, οχι οτι αγοραζεις
οτι δεν ειναι μαυρο ειναι κληρονομικο....
73-38 -
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
To κύριο πρόβλημα του Κορόλα Κρός ως δίλιτρου, είναι ακριβώς το ότι είναι δίλιτρο, που σημαίνει ότι πρέπει να το κρατήσεις τουλάχιστον 11 χρόνια, ώστε να τελειώσει ο φόρος πολυτελείας και να πέσει το τεκμήριο στο 50 % . Επίσης να ξέρει ότι η τιμή μεταπώλησης μετά την δεκαετία θα είναι τετραψήφια και ίσως και χαμηλότερο από 9 το πρώτο ψηφίο, ενώ στο 1,8 μπορεί να είναι πάνω από 10000 ενώ το αμάξι θα έχει αγοραστεί και φτηνότερα.
Με το cc στη δεκαετία με 15.000χλμ ετησίως εκ των οποίων τα 13.000 σε αστική χρήση, θα έχω εξοικονομήσει γύρω στα 15.000 ευρώ (σε σύγκριση με τη χρήση ενός άλλου csuv θερμικού ή mild hybrid) και θα έχω δώσει 2.200 ευρώ για φόρο πολυτελείας για τα πρώτα πέντε έτη (440 Χ5) και 1.540 ευρώ για τα υπόλοιπα πέντε έτη (308 Χ5), δηλαδή σύνολο 3.740 ευρώ σε δέκα χρόνια. Εάν συμπεριλάβεις και τα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας λόγω χαμηλών ρύπων, η καθαρή εξοικονόμηση κυμαίνεται στη δεκαετία σε 12-13.000 χιλιάδες ευρώ με τη χρήση που κάνω εγώ σε σύγκριση με τα αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας και τιμής. Οπότε ακόμη και το πουλήσει κάποιος 10.000 έχει χάσει (35.000 αξία αγοράς - 10.000=25.000 χασούρα - 13.000 από την εξοικονόμηση βενζίνης) στην πραγματικότητα 12.000 ευρώ από τα χρήματα που δαπάνησε κατά την αγορά του μετά από 10 χρόνια χρήσης, πολύ λιγότερα απο τα χρήματα που θα χάσει με ψόφιους κινητήρες 1.2 (psa) και 1.5 λοιπών ανταγωνιστικών αυτοκινήτων. Οπότε το δίλιτρο με πολλά χλμ αστικής χρήσης σε βάθος δεκαετίας, η τιμή μεταπώλησης του δεν θα είναι αρνητικός παράγοντας. Ας ληφθεί υπόψη εάν κάποιος θα αγοράζει μεταχειρισμένα αμιγώς θερμικά το 2035 (psa, vag) αξίας αγοράς τους το 2025 40-50Κ, έχω πολλές αμφιβολίες για τα μη εξηλεκτρισμένα αυτοκίνητα.
-
Το 2λτ ΨΨ είναι μακράν το δυσκολότερο αυτοκίνητο που είχα ποτέ να πουλήσω. Έχω πουλήσει άλλα δύο 2λτ την τελευταία 10ετία (άρα πολύ δυσκολότερη οικονομικά εποχή απ' ότι τώρα) τα οποία έφυγαν σε λογικούς χρόνους και σε αρκετά καλά χρήματα.
Το πρόβλημά του δεν είναι τα 2λτ αλλά το να πεισθεί ο υποψήφιος να δαπανήσει 35Κ+ (για αυτοκίνητο 2ετίας αξίας τώρα 43Κ) για αγορά Τουότα. Οπότε όσοι δαπανήσαμε 40Κ+ πριν 2 χρόνια μη έχοντας σκοπό να το κρατήσουμε 150 χρόνια, την πατήσαμε big time και θα αναγκαστούμε να το σκοτώσουμε για να φύγει κι ας φαντάζεται ο καθένας ότι θέλει για τη θρυλούμενη μεταπώληση Τουότα. Αυτή ισχύει για άλλα μοντέλα της εταιρίας με άλλα χαρακτηριστικά και πολύ χαμηλότερης αξίας, πλην εξαιρέσεων τύπου Land Cruiser που δε μας αφορούν.
Ο αγοραστής Τουότα τελικά έχει ένα και μοναδικό κριτήριο και απολύτως τίποτα άλλο: την ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ. Άντε και την αξιοπιστία. Οτιδήποτε άλλο μπορεί να συζητάμε για design, ποιότητες, χώρους κτλ του είναι παγερά αδιάφορα.
-
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
@npapanik said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@npapanik said in Toyota Corolla Cross:
Είμαστε μια οικογένεια μισθωτών τα τεκμήρια δεν μας αφορούν. Αυτό όμως που με αφορά είναι ο ΦΠ τον οποίο πλήρωνα στο CR-V για 10 συναπτά έτη (ο οποίος δεν υπήρχε όταν το αγόρασα), και αρνούμαι πεισματικά να τον ξαναπληρώσω επειδή θεωρώ ότι είναι ίσως ένας από τους πιο άδικους φόρους του, καταπληκτικού κατα τα άλλα, φορολογικού μας συστήματος.
Τον κατέβασαν φίλε στα 440 ευρώ και δεν έχεις και τέλη που είχες πολλά στο Χόντα, μάλλον είναι θέμα πιστεύω και όχι ουσίας. Δεν ξέρω και αν ισχύει πλέον για 10 αλλά για 5 χρόνια . Η συνολική σου επιβάρυνση με τα τέλη του Χόντα ήταν πολύ μεγαλύτερη από τα 440 ευρώ...!!!
Εννοείται είχα και 690€ επιπλέον. Αν δεν ήταν και το τέρας αξιοπιστίας που ήταν καθώς και την σχετική υψηλή τιμή μεταπώλησης (8500) με 225.000km που πουλήθηκε, θα έκλαιγα με μαύρο δάκρυ.
Και εγώ είχα το c5 αλλά με 175000 χλμ πουλήθηκε 7000, ενώ είχε αγοραστεί 11 χρόνια πριν με 26900.
Μήπως είχα καλύτερη τιμή μεταπώλησης τελικά ?
Προφανώς εμένα ήταν 13χρονών και το είχα αγοράσει 32k (τότε που είχαν αφαιρέσει - ως τυράκι- τον ΕΦΚ).
-
@npapanik said in Toyota Corolla Cross:
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
@npapanik said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@npapanik said in Toyota Corolla Cross:
Είμαστε μια οικογένεια μισθωτών τα τεκμήρια δεν μας αφορούν. Αυτό όμως που με αφορά είναι ο ΦΠ τον οποίο πλήρωνα στο CR-V για 10 συναπτά έτη (ο οποίος δεν υπήρχε όταν το αγόρασα), και αρνούμαι πεισματικά να τον ξαναπληρώσω επειδή θεωρώ ότι είναι ίσως ένας από τους πιο άδικους φόρους του, καταπληκτικού κατα τα άλλα, φορολογικού μας συστήματος.
Τον κατέβασαν φίλε στα 440 ευρώ και δεν έχεις και τέλη που είχες πολλά στο Χόντα, μάλλον είναι θέμα πιστεύω και όχι ουσίας. Δεν ξέρω και αν ισχύει πλέον για 10 αλλά για 5 χρόνια . Η συνολική σου επιβάρυνση με τα τέλη του Χόντα ήταν πολύ μεγαλύτερη από τα 440 ευρώ...!!!
Εννοείται είχα και 690€ επιπλέον. Αν δεν ήταν και το τέρας αξιοπιστίας που ήταν καθώς και την σχετική υψηλή τιμή μεταπώλησης (8500) με 225.000km που πουλήθηκε, θα έκλαιγα με μαύρο δάκρυ.
Και εγώ είχα το c5 αλλά με 175000 χλμ πουλήθηκε 7000, ενώ είχε αγοραστεί 11 χρόνια πριν με 26900.
Μήπως είχα καλύτερη τιμή μεταπώλησης τελικά ?
Προφανώς εμένα ήταν 13χρονών και το είχα αγοράσει 32k (τότε που είχαν αφαιρέσει - ως τυράκι- τον ΕΦΚ).
Ιδια εποχή και εγώ. Το ίδιο τυράκι φάγαμε...
Εγώ το έδωσα στα 11 χρόνια στο 26 % της αξίας του και εσύ στα 13 στο 26,5 . Καλά το έδωσες ήταν και σούβ και βοήθησε έναντι του σεντάν που είχα εγώ.
-
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
@npapanik said in Toyota Corolla Cross:
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
@npapanik said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@npapanik said in Toyota Corolla Cross:
Είμαστε μια οικογένεια μισθωτών τα τεκμήρια δεν μας αφορούν. Αυτό όμως που με αφορά είναι ο ΦΠ τον οποίο πλήρωνα στο CR-V για 10 συναπτά έτη (ο οποίος δεν υπήρχε όταν το αγόρασα), και αρνούμαι πεισματικά να τον ξαναπληρώσω επειδή θεωρώ ότι είναι ίσως ένας από τους πιο άδικους φόρους του, καταπληκτικού κατα τα άλλα, φορολογικού μας συστήματος.
Τον κατέβασαν φίλε στα 440 ευρώ και δεν έχεις και τέλη που είχες πολλά στο Χόντα, μάλλον είναι θέμα πιστεύω και όχι ουσίας. Δεν ξέρω και αν ισχύει πλέον για 10 αλλά για 5 χρόνια . Η συνολική σου επιβάρυνση με τα τέλη του Χόντα ήταν πολύ μεγαλύτερη από τα 440 ευρώ...!!!
Εννοείται είχα και 690€ επιπλέον. Αν δεν ήταν και το τέρας αξιοπιστίας που ήταν καθώς και την σχετική υψηλή τιμή μεταπώλησης (8500) με 225.000km που πουλήθηκε, θα έκλαιγα με μαύρο δάκρυ.
Και εγώ είχα το c5 αλλά με 175000 χλμ πουλήθηκε 7000, ενώ είχε αγοραστεί 11 χρόνια πριν με 26900.
Μήπως είχα καλύτερη τιμή μεταπώλησης τελικά ?
Προφανώς εμένα ήταν 13χρονών και το είχα αγοράσει 32k (τότε που είχαν αφαιρέσει - ως τυράκι- τον ΕΦΚ).
Ιδια εποχή και εγώ. Το ίδιο τυράκι φάγαμε...
Εγώ το έδωσα στα 11 χρόνια στο 26 % της αξίας του και εσύ στα 13 στο 26,5 . Καλά το έδωσες ήταν και σούβ και βοήθησε έναντι του σεντάν που είχα εγώ.
Ξινοτύρι ήταν τελικά.
-
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Το 2λτ ΨΨ είναι μακράν το δυσκολότερο αυτοκίνητο που είχα ποτέ να πουλήσω. Έχω πουλήσει άλλα δύο 2λτ την τελευταία 10ετία (άρα πολύ δυσκολότερη οικονομικά εποχή απ' ότι τώρα) τα οποία έφυγαν σε λογικούς χρόνους και σε αρκετά καλά χρήματα.
Το πρόβλημά του δεν είναι τα 2λτ αλλά το να πεισθεί ο υποψήφιος να δαπανήσει 35Κ+ (για αυτοκίνητο 2ετίας αξίας τώρα 43Κ) για αγορά Τουότα. Οπότε όσοι δαπανήσαμε 40Κ+ πριν 2 χρόνια μη έχοντας σκοπό να το κρατήσουμε 150 χρόνια, την πατήσαμε big time και θα αναγκαστούμε να το σκοτώσουμε για να φύγει κι ας φαντάζεται ο καθένας ότι θέλει για τη θρυλούμενη μεταπώληση Τουότα. Αυτή ισχύει για άλλα μοντέλα της εταιρίας με άλλα χαρακτηριστικά και πολύ χαμηλότερης αξίας, πλην εξαιρέσεων τύπου Land Cruiser που δε μας αφορούν.
Ο αγοραστής Τουότα τελικά έχει ένα και μοναδικό κριτήριο και απολύτως τίποτα άλλο: την ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ. Άντε και την αξιοπιστία. Οτιδήποτε άλλο μπορεί να συζητάμε για design, ποιότητες, χώρους κτλ του είναι παγερά αδιάφορα.
Οταν φτάνεις τα 35.000 για ΤΟΥΟΤΑ COROLLA CROSS προφανώς οι περισσότεροι προτιμούν το καινούριο έστω και σε υποδεέστερη έκδοση. η εύκολη μεταπώληση είναι πάντα σε συνάρτηση με την τιμή πώλησης
-
Αυτό ακριβώς εννοώ. Ότι ο αγοραστής τουότα δεν ενδιαφέρεται για το γενονός ότι με 35Κ δε θα πάρει ούτε αισθητήρες παρκαρίσματος ή ηλιοροφή ή blind spot εάν πρόκειται για καινούριο. Τέτοια κριτήρια έχουν αγοραστές άλλου είδους αυτοκινήτων και δυστυχώς προσωπικά παρασύρθηκα όντας επι χρόνια αγοραστής τέτοιων.
Οπότε επί 9 μήνες ψάχνω με το τουφέκι τον ένα μερακλή, εάν υπάρχει, για να ψωνίσει με τα ίδια κριτήρια που ψώνισα κι εγώ και να δικαιολογήσει τα 35Κ για μεταχείρα ΨΨ. Δύσκολο τασκ.
Toyota Corolla Cross