H Williams το δοκίμασε για 2-3 γύρους. Το ξέρω πολύ καλά αυτό το πείραμα. Επίσης ήταν προ των γρήγορων ημιαυτόματων. Μια μπούρδα μκαι μισή είναι για γρήγορη οδήγηση!!!
Πολλά απαγορεύτηκαν τότε.
H Williams το δοκίμασε για 2-3 γύρους. Το ξέρω πολύ καλά αυτό το πείραμα. Επίσης ήταν προ των γρήγορων ημιαυτόματων. Μια μπούρδα μκαι μισή είναι για γρήγορη οδήγηση!!!
Πολλά απαγορεύτηκαν τότε.
Το ίδιο πάτωμα όμως με τα supermini δεν φοράει;
Ναι, αλλά σε μεγενθυμένη εκδοχή. Σε χώρους είναι σαν τα μικρομεσαία.
Το πρόβλημα με το CVT είναι ότι έχει χαμηλά όρια ροπής και περιστροφής (που μπορεί να πάρει από τον στρόφαλο) και όταν ζορίζεται, υπερθερμαίνεται. Για αυτό βλέπεις 4x4 με CVT να μην μπορούν να ανεβούν δύσκολες ανηφόρες εκτός δρόμου, καθώς δεν έχουν την δυνατότητα να μεταφέρουν αρκετή ροπή. Φυσικά είναι εντελώς ακατάλληλα και για σπορτίβ οδήγηση. Για κουβαδάκια πόλης καλά είναι.
^^^ Ευχαριστούμε, δεν θα πάρουμε.
Μην κολλήσουν οι Ιταλοί καμιά Οξεία Υποστροφίτιδα από την Opel, κανένα Σύνδρομο Κρυμμένου Ταμπλό από την Peugeot ή καμία Χρόνια Τεμπελίτιδα Οδηγικών Αντιδράσεων από την Citroen.
Οδήγησα την Corolla του izz (ευχαριστώ Νίκο!), με τρίτο επιβάτη τον αγαπητό famas. Corolla hybrid sedan λοιπόν, με τα 122 άλογα.
Πρώτα από όλα ξεκινάω με το ότι το αυτοκίνητο είναι πολύ όμορφο από κοντά, κούρσα παλαιάς κοπής!
Μπαίνεις μέσα, θέση χαμηλή, όπως πρέπει. Θάνατος στα SUV!
Ξεκινάει ήσυχα, ηλεκτρικό γαρ, μετά από λίγο μπαίνει και το θερμικό μοτέρ. Τιμόνι με απαλό δέρμα και ωραία αίσθηση του δρόμου, ελαφρύ στις χαμηλές ταχύτητες, αλλά που βαραίνει ψηλότερα. Φώτα που κάνουν τη νύχτα, μέρα.
Βγαίνουμε σιγά-σιγά στην Εθνική και έρχονται από πίσω με 100+, οπότε τέρμα γκάζι. Το αυτοκίνητο δεν έχει πολύ γκάζι, αλλά επιταχύνει αξιοπρεπώς. ΟΚ, ήμασταν και 3 μαντράχαλοι μέσα...
Τέρμα γκάζι λοιπόν και πιάνουμε την αριστερή λωρίδα στην ΕΟ Θεσσαλονίκης-Μουδανιών, και με σταθερές 5800 ΣΑΛ. ο θερμικός έκανε φιλότιμες προσπάθειες. Κάπου στα 165 (κοντέρ) το αφήνω, καθώς δεν είχε πολλά ακόμα να δώσει. Από γκάζι μέτρια πράγματα λοιπόν.
Κι αυτό είναι είναι κρίμα γιατί το σασί φαίνεται ότι μπορεί να σηκώσει άλλα 100 άλογα. Στα 160 χ.α.ω. το τιμόνι είναι straight arrow και ακούει στον παραμικρό χειρισμό, χωρίς να είναι νευρικό. Η ανάρτηση κρατάει το αυτοκίνητο ίσιο, χωρίς ταλαντώσεις, κάτι που θα φανεί στην επόμενη φάση. Χωρίς λοιπόν να το πιέσω (ξένο αυτοκίνητο που οδηγώ 1η φορά και με 2 φίλους μέσα), μπαίνω λίγο σβέλτα στην δεξιά καμπή, που θα μας οδηγούσε πίσω. Η αίσθηση των φρένων ήταν νορμάλ, παρά το όποιο brake regeneration, αλλά δεν τα πίεσα. Το τιμόνι βάζει μέσα στην στροφή την μούρη, με περίπου 80 χ.α.ω, χωρίς κανέναν δισταγμό! Το αμάξωμα απλά πήρε μια κλίση και αυτό ήταν, καμία άλλη ταλάντωση!
Βγαίνουμε σε δρόμο με φανάρια (Περαία - Ανώτατη Διακλαδική Σχολή Πολέμου) και αρχίζουμε τα 0-100. Τρεις άντρες μέσα, (οι άλλοι 2 λεπτοί, εγώ όχι και τόσο...) οπότε τα 122 άλογα, με τόσα κιλά, τα βρίσκουν λίγο ζόρικα. Δεν έχουν καν την δύναμη (ή ίσως είναι η ηλεκτρονική διαχείριση μαζί με το απαλό κιβώτιο) να σπινάρουν τις ρόδες στην εκκίνηση. Κοιτάω τα νούμερα και κάνει 0-100 σε 11.5+''. Το δικό μου παλιακό, με ίδια δύναμη (Xedos 6), κάνει 10άρι ξερό, και είναι αισθητή υπέρ του η διαφορά στην δύναμη και τις επιδόσεις, ενώ στον κόφτη των 7500 σπίναρε στιγμιαία ακόμα και στην αλλαγή από 1η σε 2α στο γλιστερό! Αυτό δείχνει την διαφορά στο βάρος και τα κιβώτια τους...
Με αυτά και με εκείνα γυρίσαμε πίσω, μπήκα στο Saab μου των 200 ίππων και έκανα πάλι τον ίδιο δρόμο και χάρηκα λίγο γκάζι.
Όμως το Corolla το εκτίμησα! Ήταν ένα καλό οικογενειακό που επιτάχυνε, επιβράδυνε και έστριβε αξιοπρεπώς. Αυτό μου που άρεσε περισσότερο ήταν το εξαιρετικό του τιμόνι σε αίσθηση και βάρος! Αν είχε άλλα 50 άλογα θα ήταν ιδανικό.
Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
Το υπάρχον SUV που έχουν, πούλησε καθόλου; Δεν βλέπω σχεδόν κανένα να κυκλοφορεί.
Παρολο που και αυτό ηταν ωραίο.
Το 2018 στην Ευρωπαϊκή αγορά 30.000 πωλήσεις: http://carsalesbase.com/european-car-sa ... o-stelvio/
Η Χ3 αντίστοιχα 63.000. http://carsalesbase.com/european-car-sa ... mw/bmw-x3/
Βλέπουμε λοιπόν ότι πούλησε, αν και τα μισά από την αντίστοιχη BMW. Λογικό, αφού έχει πιο περιορισμένη γκάμα κινητήρων και απευθύνεται έτσι κι αλλιώς σε μικρότερο κοινό. Προσωπικά προτιμώ τα πιο exclusive οχήματα, παρά να βλέπω το αυτοκίνητο μου σε κάθε φανάρι.
@fanis75 said in 2020 Toyota Yaris:
@realzeus said in 2020 Toyota Yaris:
Είναι το καλύτερο B Segment. Αλλά η Ford θα του κάνει ευθανασία... RIP!
Έχει χάσει την μπάλα η Φορντ και κάνει ευθανασία σε όλα τα καλά της αμάξια.
Είμαι απογοητευμένος από την σημερινή αυτοκίνηση.
Η αγαπημένη μου Alfa έχει μόνο sedan 50 χιλιάδων.
Η άλλη αγαπημένη, η BMW, ίδια τιμή αν θες πισωκίνητο.
Η τελευταία αγαπημένη, η Ford, ζητάει 30 χιλιάρικα για ένα Focus.
H μεγάλη αγαπημένη, η Μazda, τιμές BMW...
Βασικά αν θες να πάρεις κάτι σαν την 147 ή το Focus Mk1, δεν υπάρχει. Ίσως πλησιάζει η BMW 1, αλλά πάλι πανάκριβη.
Τώρα σκοτώνει και η Ford τα Fiesta και Focus. Ξεσκίζονται όλοι να βγάζουν αυτά τα τραγικά περίπτερα SUV-Crossovers που δεν μπορούν να πατήσουν καν χώμα. Και μετά νιώθεις κάπως έτσι:
Και έρχεται η Toyota, που πριν μερικά χρόνια δεν είχε ούτε ένα αυτοκίνητο της προκοπής (αν εξαιρέσουμε το υπερσπάνιο GT86) και σου δίνει: GR Yaris, GR86 και GR Supra. Σε ευχαριστούμε Τογιοτάρα μας, αλλά δεν έχουμε λεφτά, όταν το υπέροχο Γιάρις κάνει 50 χιλιάρικα...
@monman2 said in Toyota Yaris Cross:
Γιατί όλα αυτά; γιατί δεν είχε esp Focus ... αν είχε φυσικά θα ήταν στο OFF
Ενώ το Yaris Cross έχει ESP που ελέγχει και το τρειλερ αν έχει φρένα και την σωστή καλωδίωση !
Έτσι γίνονται οι σωστές οικολογικές δουλειές πας με το υβριδικό και φορτώνεις καυσόξυλα (επιδοτούμενα) στο τρειλερ και δεν κινδυνεύεις να τουμπάρεις επειδή είσαι πάνω απο 60 ετών και δεν έχεις αντανακλαστικά γρήγορου οδηγού
Όλα αυτά επειδή ο οδηγός (ο γράφων δηλαδή) έκανε τρελή μαλακία και μπήκε σε στροφή 90 μοιρών, με 80 χ.α.ω. Τι έφταιγε; Ότι χάθηκε και πήρε λάθος δρόμο, που δεν τον γνώριζε.΄Επίσης έφταιγε η σήμανση, που σε μια ευθεία 2 χιλιομέτρων υπήρχε ξαφνικά στροφή 90 μοιρών χωρίς καν μια προειδοποιητική πινακίδα, και στα μαύρα μεσάνυχτα (φυσικά χωρίς φωτισμό), την είδα τελευταία στιγμή. Κανένα ESP δεν θα με έσωζε από την αδράνεια, το αυτοκίνητο έφυγε απλά με τα μούτρα ευθεία, με τερματισμένο το τιμόνι και το ABS και βαράει υπερωρίες... Τώρα που το σκέφτομαι καλύτερα, αν απλά είχα φύγει ευθεία στο χωράφι, χωρίς να προσπαθήσω να στρίψω, μάλλον θα πάθαινα πολύ μικρότερη ζημιά, γιατί θα έτρωγα μόνο την μούρη.
ΥΓ: Εκεί όμως πήρα και ένα δώρο ζωής. Την επόμενη μέρα όταν πήγα να μαζέψω το αυτοκίνητο, με το Land Rover (γιατί έπρεπε να μπει μέσα στο χωράφι και να τραβήξει το Focus), ήρθε ένα νεογέννητο σκυλάκι, που μου δάγκωνε τα μπατζάκια. Το αγάπησα στην στιγμή και το φόρτωσα πάνω στο Disco. Σχεδόν 16 χρόνια την είχα αυτήν την σκυλίτσα, την έθαψα φέτος το Πάσχα. Ακόμα την κλαίω...
Τα ακραία είναι πάντα ίδια, γιατί πάντα θα υπάρχουν άνθρωποι από την άλλη πλευρά που την πληρώνουν.
Όχι μόνο....η Λιάνα (που είχα συμμαθήτρια την κόρη της) δεν είναι Συριζαία.
Το καλό των πολλών υπερισχύει έναντι του καλού των λίγων. Ξέρω ότι διαφωνείς σε αυτό, αλλά θα πρέπει απλά να συμφωνήσουμε στο ότι διαφωνούμε. Ο ατομικισμός του Καπιταλισμού με αναγουλιάζει!
Η Λιάνα είναι μπερδεμένο άτομο και ναι μεν έχει καλές προθέσεις τώρα πια, αλλά δεν ήταν πάντα Κομμουνίστρια.
Όταν ένα ηλεκτροκίνητο θα μπορεί να κάνει αυτό που μπορεί να κάνει το 18 ετών Saab μου, να ξεκινήσει τώρα άδειο δηλαδή από το σπίτι μου, να γεμίσει στο 1ο βενζινάδικο, και να φτάσει μέχρι στην γεννέτηρά του, την Σουηδία, μόνο με πεντάλεπτες στάσεις, τότε θα μιλήσουμε για ηλεκτροκίνηση στα σοβαρά. Μέχρι τότε θα μιλάμε για ηλεκτρικά αστικά-περιαστικά αυτοκίνητα. Αν το αυτοκίνητο κουράζεται πριν τον οδηγό και θέλει 1 ώρα στάση κάθε 300 χλμ, σκατά αυτοκίνητο είναι... Κάθονται οι Ferrari, Porsche, Aston κλπ και τρέχουν 24 ώρες Λε Μαν για να έρθει ο κάθε τυχάρπαστπος και να πει ότι σταματάει κάθε 200 χιλιόμετρα... Αυτό δεν είναι ταξίδι μάνα μου, η Οδύσσεια του Ομήρου είναι!
Δεν είπαμε να γίνει skoda. Ας είναι όπως είναι αφαιρώντας τα στοιχεία που το κάνουν τσίρκο,τουλάχιστον στα δικά μου μάτια έτσι φαίνεται! Αυτά τα μαύρα επίπεδα πλαίσια στους προφυλακτηρες,ας ήταν βαμμένα και ενιαία με τον υπόλοιπο προφυλακτήρα. Θα ήταν συντηρητικό;;;; Όχι βέβαια,αλλά θα είχε βγάλει απο πάνω του μεγάλο μέρος ασχήμιας.
Κάπως έτσι είναι. Αν θέλετε να δείτε την διαφορά μεταξύ ενός κατασκευαστή που πλησιάζει τα όρια της καγκουριάς για χάρη του εντυπωσιασμού, κι ενός άλλου που απλά ξέρει να σχεδιάζει, δείτε το Mazda 3. Απλό, λιτό, πανέμορφο.
Φαντάζομαι ότι τα λάδια ελέγχθηκαν και δεν είναι σαν μαγιονέζα...
Από εκεί και πέρα μου έχει τύχει να χάσει από διαρροή λόγω κακού σφιξίματος στο καπάκι, με αποτέλεσμα να πάρει αέρα το κύκλωμα και να θέλει εξαέρωση. Έγινε αυτή η διαδικασία; Γιατί μέχρι να γίνει εξαέρωση φαίνεται σαν να χάνει υγρά, ενώ δεν χάνει, απλά καλύπτει τις φυσαλίδες αέρα στο κύκλωμα κάθε φορά που προσθέτεις νερό.
Βέβαια αυτά είναι βασικά πράγματα για ένα συνεργείο, οπότε κατά 99% το έλεγξχαν.
Μιας και είμαστε στο θέμα, ας βάλω κι εγώ από την πρώην μου:
Οι πωλήσεις είναι καταγεγραμμένες και εμφανίζονται στα λινκ που έβαλα. Το 2018 ήταν περίπου 2:1.
Γιατί διαβάζετε χαζομάρες; Η Tonale έχει ήδη παρουσιαστεί σαν πρωτότυπο και δεν μοιάζει με το 2008.
Ο Άδωνις είναι ακροδεξιός, αυτό αυτομάτως τον αποκλείει από το να είναι άνθρωπος, όχι να είναι και εξαιρετικός κιόλας...
διάβασα και άρθρο για σημαντικές επενδύσεις σε Alfa/Lancia, απίστευτο που οι ίδιοι οι Ιταλοί τις έριξαν στον Καιάδα, και οι Γάλλοι προσπαθούν να τις ανεβάσουν..
Δεν είναι ακριβώς έτσι. Οι Ιταλοί δεν είχαν την δυνατότητα να ρίξουν λεφτά ταυτόχρονα και σε μικρά προσθιοκίνητα και σε ακριβά πισωκίνητα. Έτσι αποφάσισαν να ρίξουν πολλά λεφτά (πάνω από 1 Δις €) στην κορυφαία πλατφόρμα Giorgio, που υποσςτηρίζει τις Giulia, Stelvio και το νέο μεσαίο Maserati SUV. Τώρα που θα έρθουν οι μικρές, προσθιοκίνητες, γαλλικές πλατφόρμες, θα μπορούν να βγούνε και μικρότερα ιταλικά μοντέλα. Το κρίμα είναι ότι μάλλον η επόμενη Giulietta θα είναι προσθιοκίνητη, αντί για πισωκίνητη (σε μικρότερη έκδοση της Giorgio), αλλά τελικά ελάχιστοι το εκτιμούν αυτό στις μικρές κατηγορίες και για αυτό ακόμα και η BMW το γύρισε στα προσθιοκίνητα C Hatchbacks. Τάδε έφη το πραγματικά μεγάλο αφεντικό του νέου Ομίλου:
Δεν σου κρύβω και εγώ πως γουστάρω πολύ τα Peugeot , έχουν κάτι στο DNA τους ειδικά στο στρίψιμο στο όριο σε οποιαδήποτε κλίσης καμπή παρα τις φτωχές σχετικά προδιαγραφές τους που δεν το βρίσκεις ούτε σε VW - Seat που σε ξεγελάνε με την αίσθηση τους ,ούτε σε ford , ουτε σε BMW θα τολμούσα να πω.
Εντάξει, ας μην υπερβάλουμε τώρα...