Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 4
    • Topics 2
    • Posts 49091
    • Best 3673
    • Groups 0

    Best posts made by realzeus

    • RE: Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum

      H Williams το δοκίμασε για 2-3 γύρους. Το ξέρω πολύ καλά αυτό το πείραμα. Επίσης ήταν προ των γρήγορων ημιαυτόματων. Μια μπούρδα μκαι μισή είναι για γρήγορη οδήγηση!!!

      Πολλά απαγορεύτηκαν τότε.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      realzeus
      realzeus
    • RE: Skoda Fabia MK4 2021

      Το ίδιο πάτωμα όμως με τα supermini δεν φοράει;

      Ναι, αλλά σε μεγενθυμένη εκδοχή. Σε χώρους είναι σαν τα μικρομεσαία.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      realzeus
      realzeus
    • RE: Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum

      Το πρόβλημα με το CVT είναι ότι έχει χαμηλά όρια ροπής και περιστροφής (που μπορεί να πάρει από τον στρόφαλο) και όταν ζορίζεται, υπερθερμαίνεται. Για αυτό βλέπεις 4x4 με CVT να μην μπορούν να ανεβούν δύσκολες ανηφόρες εκτός δρόμου, καθώς δεν έχουν την δυνατότητα να μεταφέρουν αρκετή ροπή. Φυσικά είναι εντελώς ακατάλληλα και για σπορτίβ οδήγηση. Για κουβαδάκια πόλης καλά είναι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      realzeus
      realzeus
    • RE: Οδήγησα....

      Επί της ευκαιρία της κοπής της πίτας του φόρουμ της Β. Ελλάδας, ο φίλτατος @dekouk μου έκανε την τιμή να μου παραχωρήσει το BYD Dolphin του, για μια βόλτα.

      Τα της εμφάνισης δεν με αφορούν και όλοι μας έχουμε μάτια για να κρίνουμε αν μας αρέσει εξωτερικά. Οπότε το αφήνουμε αυτό.

      Μέσα όμως είναι εξαιρετικό! Όλα είναι στιβαρά και καλοφτιαγμένα, με όμορφο design (οι πετούγιες των πορτών μου έκαναν ιδιαίτερη εντύπωση). Δεν άκουσα ούτε ένα τσικ από τριγμούς! Ρε τους Κινέζους...

      Ξεκινάμε λοιπόν από το πάρκινγκ της ταβέρνας και το πρώτο ευχάριστο γεγονός ήταν το πόσο καλά βαθμονομημένο ήταν το πεντάλ του «γκαζιού» (ηλεκτρισμού-ροοστάτη, πείτε το όπως θέλετε). Πολύ πιο εύκολο από ένα θερμικό, σε σημείο να μπουσουλάς απλά ακουμπώντας το ("breathing on it" θα έλεγαν οι Άγγλοι).

      Βγαίνουμε από το parking λοιπόν και μπαίνουμε στον παράδρομο. Το τιμόνι πολύ ευχάριστο ακόμα και στα 40 χ.α.ω. Το περίμενα να είναι φτερό στον άνεμο, αλλά ήταν στιβαρό. Ρε λες να ξέρουν οι Κινέζοι από οδήγηση, αναρωτήθηκα...

      Φτάνουμε από τον παράδρομο στην Εθνική Οδό προς Μουδανιά (3 λωρίδες όπου έρχονται με 100+ όλοι). Σταματάω λίγο στην άκρη, γιατί α) δεν ήθελα να κόψω κάποιον και β) δεν ήξερα πόσο γρήγορο είναι το Δελφίνι από στάση. Με το που αδειάζει ο δρόμος, πατάω το «γκάζι» στο πάτωμα. Κάνει λοιπόν ένα μικρό σπινάρισμα, μετά βρίσκει πρόσφυση και επιταχύνει. Όχι πολύ δυνατά, αλλά ικανοποιητικά. Μέχρι τα 100 ήταν σβέλτο, μετά ξεψύχησε (σχετικά πάντα με το τι ένιωθα πριν), αλλά επειδή είχαμε άδειο δρόμο, επέμεινα. Ευτυχώς οι συμπολίτες ήταν προβλεπέ (πως το έπαθαν;!) και η αριστερή ήταν άδεια, οπότε είδαμε την κοντερίσια τελική των 173, που μετά από λίγο έπεσε στα 170, οπότε το άφησα για να μην φάω περισσότερη μπαταρία. Πρέπει να ήταν 160 πραγματικά. Πολύ σταθερό σε αυτά τα χλμ το αυτοκίνητο. Το τιμόνι ακόμα και από το πάρκινγκ δεν ήταν φτερό. Στα 170, ήταν ως και βαρύ, προφανώς βάρυνε λόγω της ταχύτητας και μέσω μεταβλητής υποβοήθησης, χαρακτηριστικό που είχε το Xedos μου και που πάντα μου άρεσε.

      Τα φρένα πολύ άμεσα και με καλή αίσθηση στο πεντάλ. Σε κάποιες λίγες στροφές (Μουδανιών για Ρύσιο π.χ.) το αυτοκίνητο ήταν σταθερότατο, αλλά δεν το πίεσα,

      Συνολικά ένα καλό αυτοκίνητο, ενώ περίμενα ένα κινέζικο φτερό στον άνεμο. Εντυπωσιακό το τι έχουν κάνει οι Κινέζοι μέσα σε τόσα λίγα χρόνια!

      ΥΓ: Ο dekouk υποσχέθηκε ότι θα φέρει το Model 3 για την επόμενη δοκιμή μου... 😛

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      realzeus
      realzeus
    • RE: Alfa Romeo Tonale

      ^^^ Ευχαριστούμε, δεν θα πάρουμε.

      Μην κολλήσουν οι Ιταλοί καμιά Οξεία Υποστροφίτιδα από την Opel, κανένα Σύνδρομο Κρυμμένου Ταμπλό από την Peugeot ή καμία Χρόνια Τεμπελίτιδα Οδηγικών Αντιδράσεων από την Citroen.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      realzeus
      realzeus
    • RE: Οδήγησα....

      Οδήγησα την Corolla του izz (ευχαριστώ Νίκο!), με τρίτο επιβάτη τον αγαπητό famas. Corolla hybrid sedan λοιπόν, με τα 122 άλογα.

      Πρώτα από όλα ξεκινάω με το ότι το αυτοκίνητο είναι πολύ όμορφο από κοντά, κούρσα παλαιάς κοπής!

      Μπαίνεις μέσα, θέση χαμηλή, όπως πρέπει. Θάνατος στα SUV!

      Ξεκινάει ήσυχα, ηλεκτρικό γαρ, μετά από λίγο μπαίνει και το θερμικό μοτέρ. Τιμόνι με απαλό δέρμα και ωραία αίσθηση του δρόμου, ελαφρύ στις χαμηλές ταχύτητες, αλλά που βαραίνει ψηλότερα. Φώτα που κάνουν τη νύχτα, μέρα.

      Βγαίνουμε σιγά-σιγά στην Εθνική και έρχονται από πίσω με 100+, οπότε τέρμα γκάζι. Το αυτοκίνητο δεν έχει πολύ γκάζι, αλλά επιταχύνει αξιοπρεπώς. ΟΚ, ήμασταν και 3 μαντράχαλοι μέσα...

      Τέρμα γκάζι λοιπόν και πιάνουμε την αριστερή λωρίδα στην ΕΟ Θεσσαλονίκης-Μουδανιών, και με σταθερές 5800 ΣΑΛ. ο θερμικός έκανε φιλότιμες προσπάθειες. Κάπου στα 165 (κοντέρ) το αφήνω, καθώς δεν είχε πολλά ακόμα να δώσει. Από γκάζι μέτρια πράγματα λοιπόν.

      Κι αυτό είναι είναι κρίμα γιατί το σασί φαίνεται ότι μπορεί να σηκώσει άλλα 100 άλογα. Στα 160 χ.α.ω. το τιμόνι είναι straight arrow και ακούει στον παραμικρό χειρισμό, χωρίς να είναι νευρικό. Η ανάρτηση κρατάει το αυτοκίνητο ίσιο, χωρίς ταλαντώσεις, κάτι που θα φανεί στην επόμενη φάση. Χωρίς λοιπόν να το πιέσω (ξένο αυτοκίνητο που οδηγώ 1η φορά και με 2 φίλους μέσα), μπαίνω λίγο σβέλτα στην δεξιά καμπή, που θα μας οδηγούσε πίσω. Η αίσθηση των φρένων ήταν νορμάλ, παρά το όποιο brake regeneration, αλλά δεν τα πίεσα. Το τιμόνι βάζει μέσα στην στροφή την μούρη, με περίπου 80 χ.α.ω, χωρίς κανέναν δισταγμό! Το αμάξωμα απλά πήρε μια κλίση και αυτό ήταν, καμία άλλη ταλάντωση!

      Βγαίνουμε σε δρόμο με φανάρια (Περαία - Ανώτατη Διακλαδική Σχολή Πολέμου) και αρχίζουμε τα 0-100. Τρεις άντρες μέσα, (οι άλλοι 2 λεπτοί, εγώ όχι και τόσο...) οπότε τα 122 άλογα, με τόσα κιλά, τα βρίσκουν λίγο ζόρικα. Δεν έχουν καν την δύναμη (ή ίσως είναι η ηλεκτρονική διαχείριση μαζί με το απαλό κιβώτιο) να σπινάρουν τις ρόδες στην εκκίνηση. Κοιτάω τα νούμερα και κάνει 0-100 σε 11.5+''. Το δικό μου παλιακό, με ίδια δύναμη (Xedos 6), κάνει 10άρι ξερό, και είναι αισθητή υπέρ του η διαφορά στην δύναμη και τις επιδόσεις, ενώ στον κόφτη των 7500 σπίναρε στιγμιαία ακόμα και στην αλλαγή από 1η σε 2α στο γλιστερό! Αυτό δείχνει την διαφορά στο βάρος και τα κιβώτια τους...

      Με αυτά και με εκείνα γυρίσαμε πίσω, μπήκα στο Saab μου των 200 ίππων και έκανα πάλι τον ίδιο δρόμο και χάρηκα λίγο γκάζι.

      Όμως το Corolla το εκτίμησα! Ήταν ένα καλό οικογενειακό που επιτάχυνε, επιβράδυνε και έστριβε αξιοπρεπώς. Αυτό μου που άρεσε περισσότερο ήταν το εξαιρετικό του τιμόνι σε αίσθηση και βάρος! Αν είχε άλλα 50 άλογα θα ήταν ιδανικό.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      realzeus
      realzeus
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      alt text

      posted in Περί αυτοκίνησης
      realzeus
      realzeus
    • RE: Οδήγησα....

      @realzeus said in Οδήγησα....:

      Ο dekouk υποσχέθηκε ότι θα φέρει το Model 3 για την επόμενη δοκιμή μου...

      Κι επειδή ο @dekouk είναι κύριος, το είπε και το έκανε!!!

      Tesla Model 3 Highland πισωκίνητο SR λοιπόν. Αγαπώ τις μπερλίνες, οπότε πανέμορφο στα μάτια μου, ακόμα και στο λευκό (το πιο ωραίο είναι το κόκκινο, όπως λέει και ο @fanis75), αλλά ωραίο και το άσπρο - δεν δείχνει γαλατάδικο. Σπορ (στο μάτι) και χαμηλό. Φτάνει πια με τα περίπτερα!!! Σκεφτόμουν τον iceman που έλεγε ότι δεν μπορεί να βγει από αυτές τις σαύρες. Το πάρκαρα δίπλα σε πεζοδρόμιο και άρα έχασα 10 εκ. ύψους στο πόδι μου, από το κατώφλι ως τον δρόμο, και πάλι δεν με ζόρισε καθόλου να βγω. Που να προσπαθήσετε να βγείτε από κανένα πραγματικά χαμηλό...

      Η απτή ποιότητα ήταν μια χαρά και οι χώροι επαρκέστατοι για τα δικά μου μέτρα και σταθμά, αλλά δεν στέκομαι ποτέ σε αυτά τα θέματα. Πραγματικά όμως αναρωτιέμαι πως είναι δυνατόν να λέτε ότι δεν χωράτε... Μια παρατήρηση: Ο dekouk είναι πιο ψηλός από μένα (κοντά στο 1,90 νομίζω, εγώ είμαι 1,80) και άρα είχε το κάθισμα πιο πίσω. Το είχε όμως και πιο ψηλά, Το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να το φέρω πιο μπροστά και πιο χαμηλά. Απορώ πως σας αρέσει να κάθεστε ψηλά και να παίρνετε SUV;! Για αυτό μάλλον λέτε ότι δεν σας φτάνει ο χώρος πάνω από το κεφάλι σας...

      Αρκετά με αυτά, πάμε στα της οδήγησης. Αν δεν είχα δίπλα μου τον ιδιοκτήτη, ακόμα εκεί θα ήμουν. Πως είναι τα αμερικανάκια που κομπλάρουν όταν βλέπουν χειροκίνητα, ε έτσι ήμουν κι εγώ με την επιλογή κίνησης. Πατάς φρένο - όχι δεν το πάτησες αρκετά δυνατά, πάτα το ξανά - και μετά το αυτοκίνητο αποφασίζει αν θα πας μπρος ή πίσω. Έκανε λάθος φυσικά, γιατί εγώ ήθελα να πάω από την άλλη. Να είναι καλά ο συνοδηγός-ιδιοκτήτης που ασχολιόταν με όλα αυτά. Ξεκινάμε λοιπόν και είδα πάλι αυτήν την απόλυτη ηρεμία των ηλεκτρικών στις χαμηλές ταχύτητες. Το one pedal καταπληκτικό στο ξεπαρκάρισμα και τους ελιγμούς, αλλά ως εκεί. Θέλει συνήθεια στην οδήγηση, σίγουρα θα το συνηθίσεις, αλλά δεν σου έρχεται φυσικά. Σε όλα τα φανάρια σταματούσα 20 μέτρα νωρίτερα και έπρεπε να ξαναπατήσω γκάζι (accelerator, whatever)... Δεν μου άρεσε αυτό, θα ήθελα να μπορούσε να απενεργοποιηθεί.

      Πάμε όμως και σε λίγο πιο ενδιαφέρουσα οδήγηση. Ακόμα και από τα 40-50 χ.α.ω. παρατήρησα ότι το τιμόνι ήταν εκπληκτικά ακριβές, σαφές και γρήγορο. Σε σημείο να κάνει το Focus Mk1, που φημίζονταν για το τιμόνι του, να μοιάζει τιμονιέρα Playstation. Πολλά likes για το τιμόνι που μου θύμισε κάτι από Ferrari σε ταχύτητα, αν και όχι σε αίσθηση. Το αυτοκίνητο σίγουρα δεν δείχνει ούτε το μέγεθός του, ούτε το βάρος του. Αέρινη κύλιση, ακαριαία αλλαγή πορείας (επιπέδου E92) και αδιάκοπη επιτάχυνση. Και μιας και φτάσαμε εκεί... Το γκάζι επαρκέστατο φυσικά, αλλά δεν το ένιωθα για 6'' στα 100, όσα θέλει και η 330i. Έφευγε άνετα στα φανάρια ακόμα και από τα μηχανάκια, αλλά ως ηλεκτρικό είναι τόσο γραμμικό που δεν το νιώθεις.

      Κάποια στιγμή ο dekouk παρατήρησε ότι ήμασταν στο πρόγραμμα με τα λίγα άλογα και το έβαλε στο σπορ (ή όπως λέγεται τέλος πάντων). Αισθητή η βελτίωση! Ναι, τώρα πιστεύω ότι κάνει 6'' για τα 100. Αλλά πάλι κάτι λείπει. Ο ήχος, η αλλαγή ταχυτήτων, το ξέσπασμα που κάνει ένα καλό θερμικό μοτέρ από τις 4 ως τις 7 χιλιάδες, το κεφάλι που πάει λίγο μπροστά στην αλλαγή ταχύτητας και καρφώνεται πάλι πίσω στο προσκέφαλο. Σκέφτηκα ότι για αυτό δεν πουλάνε τα ηλεκτρικά και ας ας έχουν 2000 ίππους (ρωτήστε τον Rimac).

      Στις 3-4 στροφές που το πίεσα λίγο (και τρόμαξα τον συνοδηγό, συγγνώμη φίλε!!!) το αυτοκίνητο ήταν βράχος και μάλιστα προσπαθούσε να διώξει τον ποπό του στην έξοδο (ευτυχία), αλλά το έκοβε το ESP (ξενέρα). Το πιο εντυπωσιακό ήταν το turn-in - πήγαινε εκεί ακριβώς που σημάδευες με το τιμόνι - ακόμα και με τα κρύα Bridgestone, ακόμα και με άγαρμπες κινήσεις που γενικά αποφεύγω, αλλά έκανα επίτηδες λόγω της δοκιμής. Φρένα δεν χρησιμοποίησα παρά μόνο 2-3 φόρες με πολλά χλμ.

      Αυτό γιατί; Θυμήθηκα ότι ο @argyn είπε ότι το regenerative braking άλλαζε την δυναμική ισορροπία του αυτοκινήτου, και είπα να το δοκιμάσω σε κάτι ελαφριές καμπές του Περιφερειακού, με 160-170. Ε σε αυτά τα χλμ δεν κάνει σχεδόν καθόλου regeneration και χρειάστηκε να φρενάρω με τα κανονικά φρένα, για να μην πέσω στον μπροστινό. Δυστυχώς είχε αρκετή κίνηση και δεν μπορέσαμε να τεστάρουμε τελικές. (Περιφερειακός Μονάχου, χωρίς όριο 😇 ).

      Τα φώτα εξαιρετικά, το lane assist στο τιμόνι ενοχλητικό μεν, αλλά φαντάζομαι αποτελεσματικό για όταν είσαι κουρασμένος, τα φλας στο τιμόνι συνηθίζονται (εκτός από roundabouts), αλλά η εργονομία μπορεί να σε κάνει μαινόμενο ταύρο εν υαλοπωλείο, ακόμα και αν είσαι ο πιο ήρεμος άνθρωπος του κόσμου. Εκείνον τον κεντρικό καθρέπτη δεν μπόρεσα ποτέ να τον ρυθμίσω. Η λύση ήταν να βλέπω από τους πλευρικούς και να πατάω γκάζι ώστε να είμαι πιο γρήγορος από τους άλλους όταν ήθελα να αλλάξω λωρίδα. Όταν σταματήσαμε και ο dekouk μου έδειξε ότι για να αλλάξεις τον αέρα στους αεραγωγούς, πρέπει να μπεις στην οθόνη και μέσα σε 1-2 μενού, μια κατάρα μου έφυγε προς τον Ίλον...

      Με αυτά και με εκείνα, αν και πολύ σύντομη η δοκιμή, θα πρέπει να βγάλω ένα συμπέρασμα. Πιο πολύ μου άρεσε σαν ήρεμο cruiser, που είναι καταπληκτικό, αλλά όχι σαν sport saloon. Δεν θα έδινα την E92 μου, για ένα Tesla παρόμοιων επιδόσεων (αν μιλάμε για πιο γρήγορο αλλάζει το θέμα, το γκάζι είναι γλυκό, αλλά από μόνο του δεν λέει κάτι, αν δεν έχει και λίγο δράμα - ήχο κλπ). Δεν σου δίνει την ίδια ευχαρίστηση στην επιτάχυνση, όπου το κεφάλι σου στο θερμικό πάει πίσω-μπρος αναλόγως των ΣΑΛ, δεν έχει τον ήχο του εξακύλινδρου, δεν έχει την ρυθμισιμότητα στις στροφές λόγω των σφιχτών ηλεκτρονικών (αν και έχει εφάμιλλο τιμόνι και turn in) και τέλος με ενοχλεί το one pedal drive και τα πάντα-όλα στην οθόνη.
      Πάλι σε θερμική BMW ή Alfa θα πήγαινα, για τον επιπρόσθετο λόγο ότι δεν δέχομαι να δώσω 40-60 χιλιάρικα και να μην μπορώ να πάω Θεσσαλονίκη-Αθήνα ακατούρητος και χωρίς να έχω φορτίσει πρώτα για μερικές ώρες.

      ΥΓ 1: Ένα εκπληκτικό γεγονός είναι ότι ξεκινήσαμε με 30% φόρτιση, το έσκισα για 10 χλμ (τα υπόλοιπα 20 ήταν σχετικά ήρεμα) και όταν φτάσαμε πίσω είχε 28%.

      ΥΓ 2: Ευχαριστώ Δημήτρη! Χρωστάω βόλτα με την 330 όταν φτιαχτούν και τα υπόλοιπα. Προχθές ήταν απλά η παρθενική της έξοδος, το εξωτερικό ακόμα χάλια είναι (μέσα είναι τζιτζί), αλλά μερικά ηλεκτρικά θέλουν αλλαγή (φανάρια xenon κλπ).

      Tesla 1 Edit.jpg

      BMW repaired 1 Edit.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      realzeus
      realzeus
    • RE: Alfa Romeo Tonale

      Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
      Το υπάρχον SUV που έχουν, πούλησε καθόλου; Δεν βλέπω σχεδόν κανένα να κυκλοφορεί.
      Παρολο που και αυτό ηταν ωραίο.

      Το 2018 στην Ευρωπαϊκή αγορά 30.000 πωλήσεις: http://carsalesbase.com/european-car-sa ... o-stelvio/
      Η Χ3 αντίστοιχα 63.000. http://carsalesbase.com/european-car-sa ... mw/bmw-x3/

      Βλέπουμε λοιπόν ότι πούλησε, αν και τα μισά από την αντίστοιχη BMW. Λογικό, αφού έχει πιο περιορισμένη γκάμα κινητήρων και απευθύνεται έτσι κι αλλιώς σε μικρότερο κοινό. Προσωπικά προτιμώ τα πιο exclusive οχήματα, παρά να βλέπω το αυτοκίνητο μου σε κάθε φανάρι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      realzeus
      realzeus
    • RE: 2020 Toyota Yaris

      @fanis75 said in 2020 Toyota Yaris:

      @realzeus said in 2020 Toyota Yaris:

      Είναι το καλύτερο B Segment. Αλλά η Ford θα του κάνει ευθανασία... RIP!

      Έχει χάσει την μπάλα η Φορντ και κάνει ευθανασία σε όλα τα καλά της αμάξια.

      Είμαι απογοητευμένος από την σημερινή αυτοκίνηση.

      Η αγαπημένη μου Alfa έχει μόνο sedan 50 χιλιάδων.
      Η άλλη αγαπημένη, η BMW, ίδια τιμή αν θες πισωκίνητο.
      Η τελευταία αγαπημένη, η Ford, ζητάει 30 χιλιάρικα για ένα Focus.
      H μεγάλη αγαπημένη, η Μazda, τιμές BMW...

      Βασικά αν θες να πάρεις κάτι σαν την 147 ή το Focus Mk1, δεν υπάρχει. Ίσως πλησιάζει η BMW 1, αλλά πάλι πανάκριβη.

      Τώρα σκοτώνει και η Ford τα Fiesta και Focus. Ξεσκίζονται όλοι να βγάζουν αυτά τα τραγικά περίπτερα SUV-Crossovers που δεν μπορούν να πατήσουν καν χώμα. Και μετά νιώθεις κάπως έτσι:

      Youtube Video

      Και έρχεται η Toyota, που πριν μερικά χρόνια δεν είχε ούτε ένα αυτοκίνητο της προκοπής (αν εξαιρέσουμε το υπερσπάνιο GT86) και σου δίνει: GR Yaris, GR86 και GR Supra. Σε ευχαριστούμε Τογιοτάρα μας, αλλά δεν έχουμε λεφτά, όταν το υπέροχο Γιάρις κάνει 50 χιλιάρικα...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      realzeus
      realzeus
    • RE: Συναντήσεις Θεσσαλονίκης-Εμείς και τα παϊδάκια (από ψάρι)

      Άντε και του χρόνου!!!

      53f26b1b-8302-4534-b1c8-8a2c7023a265-Κοπή πίτας 4TF 18-1-2025.jpg

      Το φλουρί έπεσε στον αγαπητό @vice246. Ευχαριστούμε τον @famas για την προσφορά της πολύ νόστιμης βασιλόπιτας, που έγραφε και 4T πάνω!!!

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      realzeus
      realzeus
    • RE: Toyota Yaris Cross

      @monman2 said in Toyota Yaris Cross:

      Γιατί όλα αυτά; γιατί δεν είχε esp Focus ... αν είχε φυσικά θα ήταν στο OFF 😊

      Ενώ το Yaris Cross έχει ESP που ελέγχει και το τρειλερ αν έχει φρένα και την σωστή καλωδίωση !

      Έτσι γίνονται οι σωστές οικολογικές δουλειές πας με το υβριδικό και φορτώνεις καυσόξυλα (επιδοτούμενα) στο τρειλερ και δεν κινδυνεύεις να τουμπάρεις επειδή είσαι πάνω απο 60 ετών😢 και δεν έχεις αντανακλαστικά γρήγορου οδηγού 😁

      Όλα αυτά επειδή ο οδηγός (ο γράφων δηλαδή) έκανε τρελή μαλακία και μπήκε σε στροφή 90 μοιρών, με 80 χ.α.ω. Τι έφταιγε; Ότι χάθηκε και πήρε λάθος δρόμο, που δεν τον γνώριζε.΄Επίσης έφταιγε η σήμανση, που σε μια ευθεία 2 χιλιομέτρων υπήρχε ξαφνικά στροφή 90 μοιρών χωρίς καν μια προειδοποιητική πινακίδα, και στα μαύρα μεσάνυχτα (φυσικά χωρίς φωτισμό), την είδα τελευταία στιγμή. Κανένα ESP δεν θα με έσωζε από την αδράνεια, το αυτοκίνητο έφυγε απλά με τα μούτρα ευθεία, με τερματισμένο το τιμόνι και το ABS και βαράει υπερωρίες... Τώρα που το σκέφτομαι καλύτερα, αν απλά είχα φύγει ευθεία στο χωράφι, χωρίς να προσπαθήσω να στρίψω, μάλλον θα πάθαινα πολύ μικρότερη ζημιά, γιατί θα έτρωγα μόνο την μούρη.

      ΥΓ: Εκεί όμως πήρα και ένα δώρο ζωής. Την επόμενη μέρα όταν πήγα να μαζέψω το αυτοκίνητο, με το Land Rover (γιατί έπρεπε να μπει μέσα στο χωράφι και να τραβήξει το Focus), ήρθε ένα νεογέννητο σκυλάκι, που μου δάγκωνε τα μπατζάκια. Το αγάπησα στην στιγμή και το φόρτωσα πάνω στο Disco. Σχεδόν 16 χρόνια την είχα αυτήν την σκυλίτσα, την έθαψα φέτος το Πάσχα. Ακόμα την κλαίω...

      DSC_0334.JPG

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      realzeus
      realzeus
    • RE: Γελοιογραφία & Χιούμορ
      1. Τα ακραία είναι πάντα ίδια, γιατί πάντα θα υπάρχουν άνθρωποι από την άλλη πλευρά που την πληρώνουν.

      2. Όχι μόνο....η Λιάνα (που είχα συμμαθήτρια την κόρη της) δεν είναι Συριζαία.

      Το καλό των πολλών υπερισχύει έναντι του καλού των λίγων. Ξέρω ότι διαφωνείς σε αυτό, αλλά θα πρέπει απλά να συμφωνήσουμε στο ότι διαφωνούμε. Ο ατομικισμός του Καπιταλισμού με αναγουλιάζει!

      Η Λιάνα είναι μπερδεμένο άτομο και ναι μεν έχει καλές προθέσεις τώρα πια, αλλά δεν ήταν πάντα Κομμουνίστρια.

      posted in Αντίλογος
      realzeus
      realzeus
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      Μιας και είμαστε στο θέμα, ας βάλω κι εγώ από την πρώην μου:

      DSC_0204.JPG

      posted in Περί αυτοκίνησης
      realzeus
      realzeus
    • RE: Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum

      Δεν είπαμε να γίνει skoda. Ας είναι όπως είναι αφαιρώντας τα στοιχεία που το κάνουν τσίρκο,τουλάχιστον στα δικά μου μάτια έτσι φαίνεται! Αυτά τα μαύρα επίπεδα πλαίσια στους προφυλακτηρες,ας ήταν βαμμένα και ενιαία με τον υπόλοιπο προφυλακτήρα. Θα ήταν συντηρητικό;;;; Όχι βέβαια,αλλά θα είχε βγάλει απο πάνω του μεγάλο μέρος ασχήμιας.

      Κάπως έτσι είναι. Αν θέλετε να δείτε την διαφορά μεταξύ ενός κατασκευαστή που πλησιάζει τα όρια της καγκουριάς για χάρη του εντυπωσιασμού, κι ενός άλλου που απλά ξέρει να σχεδιάζει, δείτε το Mazda 3. Απλό, λιτό, πανέμορφο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      realzeus
      realzeus
    • RE: Χάνει νερό το αυτοκίνητο

      Φαντάζομαι ότι τα λάδια ελέγχθηκαν και δεν είναι σαν μαγιονέζα...

      Από εκεί και πέρα μου έχει τύχει να χάσει από διαρροή λόγω κακού σφιξίματος στο καπάκι, με αποτέλεσμα να πάρει αέρα το κύκλωμα και να θέλει εξαέρωση. Έγινε αυτή η διαδικασία; Γιατί μέχρι να γίνει εξαέρωση φαίνεται σαν να χάνει υγρά, ενώ δεν χάνει, απλά καλύπτει τις φυσαλίδες  αέρα στο κύκλωμα κάθε φορά που προσθέτεις νερό.

      Βέβαια αυτά είναι βασικά πράγματα για ένα συνεργείο, οπότε κατά 99% το έλεγξχαν.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      realzeus
      realzeus
    • RE: Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση

      Όταν ένα ηλεκτροκίνητο θα μπορεί να κάνει αυτό που μπορεί να κάνει το 18 ετών Saab μου, να ξεκινήσει τώρα άδειο δηλαδή από το σπίτι μου, να γεμίσει στο 1ο βενζινάδικο, και να φτάσει μέχρι στην γεννέτηρά του, την Σουηδία, μόνο με πεντάλεπτες στάσεις, τότε θα μιλήσουμε για ηλεκτροκίνηση στα σοβαρά. Μέχρι τότε θα μιλάμε για ηλεκτρικά αστικά-περιαστικά αυτοκίνητα. Αν το αυτοκίνητο κουράζεται πριν τον οδηγό και θέλει 1 ώρα στάση κάθε 300 χλμ, σκατά αυτοκίνητο είναι... Κάθονται οι Ferrari, Porsche, Aston κλπ και τρέχουν 24 ώρες Λε Μαν για να έρθει ο κάθε τυχάρπαστπος και να πει ότι σταματάει κάθε 200 χιλιόμετρα... Αυτό δεν είναι ταξίδι μάνα μου, η Οδύσσεια του Ομήρου είναι!

      posted in Περί αυτοκίνησης
      realzeus
      realzeus
    • RE: Alfa Romeo Tonale

      Οι πωλήσεις είναι καταγεγραμμένες και εμφανίζονται στα λινκ που έβαλα. Το 2018 ήταν περίπου 2:1.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      realzeus
      realzeus
    • RE: 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;

      Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω που διαφωνείτε.

      Αυτό που λέει ο wantone είναι πολύ λογικό. Για κάποιον που μπορεί να συντηρήσει ένα παλιότερο και ακριβότερο (όταν ήταν καινούριο) αυτοκίνητο, είναι ευκαιρία να το αγοράσει στο 1/5 ή 1/3 της αρχικής του τιμής. Προφανώς για να προτιμήσει κάτι τέτοιο, από ότι ένα καινούριο αυτής της κατηγορίας, σημαίνει ότι ή δεν μπορεί να διαθέσει το ποσό για το καινούριο (π.χ. 80-100 χιλιάρικα), ή δεν θέλει. Πάντως είναι άλλη φάση στον δρόμο ένα τέτοιο αυτοκίνητο, κι ας είναι 10-15 ετών. Οι μεγάλοι κινητήρες, τα άλογα-ροπή και η μηχανολογική τους αρτιότητα είναι πασιφανή, σε σύγκριση με ένα μικρό καινούριο αντίστοιχης τιμής.

      Κάποιος άλλος μπορεί να θέλει την ξεγνοιασιά και τα χαμηλότερα έξοδα του καινούριου, και ας είναι 3 κατηγορίες κάτω. Σεβαστό κι αυτό.

      Όλα τα παραπάνω βέβαια είναι άσχετα με τον τίτλο του θέματος, ο οποίος συνοψίζεται στο εξής: Ήταν ένα Golf του 2005 καλύτερο αυτοκίνητο σε σχέση με ένα Golf του 2025; Προφανώς και όχι. Όμως ένα μεταχειρισμένο Golf V GTi 20 ετών, είναι καλύτερο από ένα καινούριο Kia Picanto στην ίδια τιμή. Καλύτερο ως αυτοκίνητο, όχι ως αγορά (δηλαδή έξοδα κλπ). Ο καθένας τα βάζει κάτω και αποφασίζει τι του ταιριάζει.

      ΥΓ: Προσωπικά δεν θα έδινα €75.000 για την 330i (τόσο κόστισε στον 1ο ιδιοκτήτη, είδα το τιμολόγιο αγοράς). Όμως στα €15.000 που την πήρα, με 45.000 χλμ, ήταν εξαιρετικό deal. Η εναλλακτική σε καινούριο θα ήταν Fiesta 1400. Χαοτική διαφορά ανάμεσα στα δύο αυτοκίνητα...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      realzeus
      realzeus
    • RE: Alfa Romeo Tonale

      Γιατί διαβάζετε χαζομάρες; Η Tonale έχει ήδη παρουσιαστεί σαν πρωτότυπο και δεν μοιάζει με το 2008.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      realzeus
      realzeus
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 183
    • 184
    • 1 / 184
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr