Γιατί αποκλείουμε την πιθανότητα η Honda απλά να φέρθηκε έξυπνα και να βγάλει ένα sedan για συντηρητικό σχεδιαστικά κοινό (καλημέρα, Χρήστος) και ενα warm hatch για την 'βάση' της; Υπομονή. Σημασία θα έχει, όπως πάντα σε ένα Honda που σέβεται τον εαυτό του, να παραμείνει κορυφαίο μηχανολογικά! Άλλωστε δεν νομίζω αν γίνει αυτό που λέω να χαλάει κανέναν να υπάρχει η επιλογή ενός συντηρητικού sedan με Honda 'ψυχή' κάτω απ' το καπό αλλά και σπορ οδηγικά χαρακτηριστικά. Το ότι σε κάποιους μας αρέσει το κλασσικό sedan δεν σημαίνει ότι πεθάναμε μέσα μας και είμαστε για Corolla sedan. Φέρτε πίσω τα sedan μας ρε!!!!
Τέλος πάντα να μην ξεχνάτε ότι η Honda βγάζει παγκόσμια αυτοκίνητα. Θα πρέπει να βγάλει μια ενδέκατη γενεά με παγκόσμια απήχηση. Και μαντέψτε ποια αγορά την ενδιαφέρει λιγότερο;! Ναι σωστά η κομπλεξικη γερμανοκρατούμενη ΕΕ που το πιο extreme που έχει να επιδείξει στην 'post mortem Alfa Romeo' εποχή είναι το i-cockpit της Peugeot και τα hydraulic cousins της Citroen με τα επιεικώς περίεργα σουλούπια μέσα-εξω.....#plz_no
Υπομονή να δούμε το αμάξι. Αυτό που εγώ περιμένω από την Honda είναι να διατηρήσει την μηχανολογική της υπεροχή, το οδηγικό της προφίλ ενώ 'απαιτώ' να πλησιάσει σε ποιότητα αλλά και σχεδιαστική καθαρότητα τα εσωτερικά των Ευρωπαίων κατασκευαστών ώστε να εδραιωθεί στην κορυφή. Φτάνει πλέον με την απάτη του Ράιχ...
ΥΓ: Μήπως να μετονομαστεί το νήμα από τον δημιουργό του σε Civic XI Gen για να είναι πιο προφανές;