Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    • Profile
    • Following 2
    • Followers 6
    • Topics 4
    • Posts 6158
    • Best 3193
    • Groups 0

    Posts made by monman2

    • RE: Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί)

      To Jewish Institute for National Security of America (JINSA) είναι μια από τις πιο εξέχουσες και κορυφαίες συντηρητικές δεξαμενές σκέψης, γνωστή για τις επιθετικές απόψεις της στην εξωτερική πολιτική.
      Η ομάδα είναι ακομμάτιστη και περιλαμβάνει Ρεπουμπλικάνους και Δημοκρατικούς στο συμβούλιο της.

      Τον Απρίλιο του 2025 έβγαλε την παρακάτω πολυσέλιδη έκθεση γαι τα F-35 και την Τουρκία.

      2570050a-27dc-478d-939f-ee4691eb1cf0-image.png
      https://jinsa.org/wp-content/uploads/2025/04/Flight-Risk-Turkey-and-the-F-35.pdf

      για όποιον βαριέται να διαβάσει τις πολυάριθμες αναφορές σε επίσημα έγραφα η σοβαρή άποψη του Ινστιτούτου συμπυκνώνεται στα παρακάτω:

      Ωστόσο, φαίνεται ότι η κυβέρνηση Τραμπ είναι θετικά διατεθειμένη να ικανοποιήσει το αίτημα της Τουρκίας.
      Αν επιμένει σε αυτό, προτείνουμε να προσφέρει στην Τουρκία επανείσοδο στο πρόγραμμα F-35 μόνο υπό πολύ αυστηρές προϋποθέσεις.

      Συγκεκριμένα, η Τουρκία πρέπει:

      • να πληροί τις αμερικανικές νομικές απαιτήσεις για την απομάκρυνση των S-400.

      • να αποκαταστήσει κανονικές διπλωματικές και οικονομικές σχέσεις με το Ισραήλ.

      • να τερματίσει κάθε μορφή υποστήριξης προς τη Χαμάς, συμπεριλαμβανομένου του να επιτρέπει στη Χαμάς να συλλέγει χρήματα σε τουρκικό έδαφος.

      • να συμμετάσχει σε έναν σοβαρό, κατά προτίμηση υπό τις ΗΠΑ, μηχανισμό αποφυγής συγκρούσεων με το Ισραήλ όσον αφορά τη Συρία και

      • να σέβεται τα Ελληνικά και Κυπριακά εναέρια και θαλάσσια σύνορα καθώς και τις αποκλειστικές τους οικονομικές ζώνες (ΑΟΖ).

      Ξέρω ξέρω και να τα κάνει αυτά πάλι θα έχουμε τους "αναλυτές" να λένε πως χάσαμε απο την συμμαχία με το Ισραήλ😕

      posted in Αντίλογος
      monman2
      monman2
    • RE: Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί)

      Εντωμεταξύ οι ΗΠΑ θα έχουν από του χρόνου κανονικά μαχητικά (F) μη επανδρωμένα (Q) -42, -44

      150 τεμάχια μεχρι το τέλος της δεκαετίας και 1000 τελικά.
      Μιλάμε για κανονικά μαχητικά που θα κάνουν αερομαχίες και θα κτυπάνε στόχους στο έδαφος κατευθυνόμενα απο εναν ΑΙ agend όπως το λένε...
      https://www.af.mil/News/Article-Display/Article/4520575/air-force-advances-future-of-air-superiority-with-cca-contracts/

      Μάλλον είναι σε παρακμή και δεν θα βρίσκουν πιλότους όπως μας λένε στο φόρουμ 😎

      και βίντεο για εμπέδωση
      Youtube Video

      posted in Αντίλογος
      monman2
      monman2
    • RE: Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]

      @bekiaris said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

      Η Αμερικάνικη οικονομια σύντομα θα δειξει τα σημάδια αποσύνθεσης και την πραγματική κατάσταση στην οποία βρίσκεται.

      Καλά τα λες αλλα στον Ριζοσπάστη μόνο θαυμασμό εχουν για ενα ακόμα επίτευγμα του (σάπιου) καπιταλισμού...

      Η ΤΝ με την κατάλληλη αξιοποίησή της στην κομμουνιστική κοινωνία θα μπορούσε πραγματικά να είναι ένα ισχυρό μέσο για την ικανοποίηση των αναγκών όλων των ανθρώπων, τη γενική ευημερία όλων, την «πρωτοφανή αφθονία»...

      https://www.rizospastis.gr/story.do?id=13325644

      Όταν θα επικρατήσει η γενική ευημερία θα το πουν όπως εχω ξαναγράψει Aυτοματοποιημένο Κομμουνισμό Πολυτελείας γιατί δεν μπορούν ρε παιδί να δεχθούν οτι όλα είναι επιτεύγματα του Αμερικανικού Κορπορατικού Καπιταλισμού ,Ίλον Μάσκ σταιλ...

      Εχουν ετοιμάσει και το
      Μανιφέστο

      Guardian Atlantic openDemocrasy κλπ μαρξιστικές καθοδηγητικές πλατφόρμες μας λένε πως θα εχουμε εξάψεις ουτοπικής ελπίδας διαβάζοντας το ... λες να🤔

      posted in Αντίλογος
      monman2
      monman2
    • RE: Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]

      Εσυ αυτό κατάλαβες απο την είδηση...
      Ο Καουμπόης οπως έλεγε ο Αυφαντής που με την επέμβαση "φαρ ουεστ" θα έφερνε το χάος τελικά αποδείχθηκε Σοφός Γέροντας που έσωσε την Βενεζουέλα απο τις σοσιαλιστικές βδέλλες...

      ΤΡΑΜΠ! ΤΡΑΜΠ! ΤΡΑΜΠ!

      posted in Αντίλογος
      monman2
      monman2
    • RE: Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]

      Όταν οι ΗΠΑ με την Επιχείρηση "Απόλυτη Αποφασιστικότητα" (υπόδειγμα ειδικής στρατιωτικής επιχείρησης😇) απήγαγαν τον Μαδούρο το Ινστιτούτο Τσίπρα μας είπε

      ...η απαγωγή ενός επικεφαλής κυρίαρχου κράτους αποτελεί επικίνδυνο προηγούμενο που ανοίγει τον ασκό του Αιόλου σε κάθε αναθεωρητική δύναμη προκειμένου με την ισχύ να επιτυγχάνει τις επιδιώξεις της.
      Ινστιτούτο Αλέξη Τσίπρα
      Άνοιξαν οι ασκοί Αλεεεεέξη !

      Βενεζουέλα: Έρχεται η μεγαλύτερη αναδιάρθρωση κρατικού χρέους στην ιστορία – Ξεπερνά ακόμη και την Ελλάδα του 2012
      Το Καράκας ετοιμάζεται να ανοίξει τα βιβλία του στους πιστωτές - Αποκαλύπτει χρέος-μαμούθ 240 δισ. δολαρίων
      https://www.naftemporiki.gr/finance/world/2128387/venezoyela-erchetai-i-megalyteri-anadiarthrosi-kratikoy-chreoys-stin-istoria-xeperna-akomi-kai-tin-ellada-toy-2012/

      posted in Αντίλογος
      monman2
      monman2
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Το θέμα για το αν αδειάζει η μπαταρία μου θύμισε ενα παλιό βίντεο του Ιρακινού μηχανικού -εξπερ στα toyota (car care nut).
      Τελικά στα υβριδικά toyota η μεγάλη μπαταρία μπορεί να αδειάσει τελείως -μα τελείως- στην περίπτωση που μείνεις απο ... βενζίνη!

      Αυτό γίνεται γιατί τότε το λογισμικό του αυτοκινήτου βάζει σε προτεραιότητα την ασφάλεια και "αρμέγει" και τα τελευταία ηλεκτρόνια της μπαταρίας θεωρώντας οτι είσαι σε κατάσταση ανωτέρας βίας (που δεν επέτρεψε τον ανεφοδιασμό) και προσπαθείς να φτάσεις σε κάποιο ασφαλές σημείο.

      Γιαυτό πολύ νωρίς ενω εχεις μεσα στο ρεζερβουάρ 6 λίτρα σβήνουν τα πάντα στην οθόνη και μενει μονο το μήνυμα για ανεφοδιασμό, τώρα τι γίνεται οταν τερματίσεις την μπαταρία δεν ξέρω αλλά υποπτεύομαι με κανα 300-500αρι€ όποιος αγνοήσει το μήνυμα ΘΑ ΜΑΘΕΙ...😞

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      monman2
      monman2
    • RE: Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]

      Ελα ρε συνάδελφε εδω κάναμε απογραφή σε G3 και σφαίρες και ήταν ΑΠΟΡΡΗΤΟ σε πυραύλους με στρατηγικό ενδιαφέρον θα είναι δύο βαθμίδες παραπάνω ...
      μόνο να τα δεις και σε 3...2...1 το FBI θα είναι στην πόρτα σου ...
      αν τα δημοσιεύσεις βοήθεια σου
      παραμύθια και εικασίες αναλυτών απο το temu

      posted in Αντίλογος
      monman2
      monman2
    • RE: Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]

      @realzeus said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

      Σχετικά με τη συμφωνία ΗΠΑ-Ιράν, είναι προφανές ότι δεν κατάφερε κανέναν ΑΝΣΚ της η επίθεση των ΗΠΑ-Ισραήλ.

      • Το καθεστώς δεν άλλαξε, απλά σκότωσαν (το Ισραήλ δηλαδή) τον προηγούμενο ηγέτη και μπήκε ο γιος του.

      Δεν υπάρχει καθεστώς , οι θρησκευτικοί ηγέτες είναι απομονωμένοι αποκομμένοι χωρίς καμία δυνατότητα ελέγχου. Αν ζούνε ...
      «Το να τους παρακολουθεί κανείς να προσπαθούν να συνεννοηθούν μεταξύ τους μοιάζει σχεδόν με κωμική σειρά. Είναι εντελώς απελπισμένοι»
      https://www.skai.gr/news/world/krymenos-piso-apo-ena-lavyrintho-aggelioforon-o-motzampa-xamenei-lene-oi-amerikanikes-myst

      • Το πυρηνικό πρόγραμμα δεν καταργήθηκε, αν και το Ιράν πάντα έλεγε ότι είναι για ειρηνικούς σκοπούς.

      Δεν υπάρχει πυρηνικό πρόγραμμα γιατί δεν υπάρχουν πυρηνικοί επιστήμονες (τους καθάρισε όλους το Ισραήλ) και οτι επικίνδυνο θάφτηκε βαθιά πολύ βαθιά ...

      • Το πυραυλικό οπλοστάσιο δεν εξαλείφθηκε (μάλιστα ο Vance είπε ότι το Ιράν χρειάζεται πυραύλους για την αυτοπροστασία του!!!).

      Τελειώνουν οι πύραυλοι - βεγγαλικά ; σαν του ΙΡΑΝ φτιάχνω και εγώ στο υπόστεγο🕶

      • Από εκεί που τα στενά του Ορμούζ ήταν δωρεάν, τώρα μπορεί να έχουν διόδια.

      Μπορεί...μπααα

      • 300 Δις για το Ιράν; Βομβαρδίστε κι εμάς αν είναι... (ειρωνεία προφανώς).

      Φεικ νιους όπως το εννοούν , δάνεια θα είναι που θα τα αποπληρώνουν πουλώντας σε κανονικές τιμές το πετρέλαιο , Μπαντ νιους για τους Κινέζους

      Μια τρύπα στο νερό δηλαδή, χωρίς να υπολογίσουμε το ότι εξαντλήθηκε μεγάλο μέρος του πυραυλικού οπλοστασίου των ΗΠΑ

      ακόμα και αν είναι αλήθεια (που δεν είναι) σε λίγους μήνες τα 1,5Τ$ θα τους αναπληρώσουν ...

      και καταστράφηκαν αρκετές βάσεις τους σε χώρες του Κόλπου.

      ζημιές έγιναν αλλα δεν καταστράφηκαν επισκευάστηκαν και παραμένουν εκεί που είναι ...

      posted in Αντίλογος
      monman2
      monman2
    • RE: ΦΙΜΕ ΤΖΑΜΙΑ - αντηλιακές μεμβράνες

      Οι κοτσαδόροι είναι επικίνδυνοι και για τους πεζούς ιδίως νύκτα που δεν φαίνονται καλά

      Για τα φιμε ισχύει το αντίθετο , μπήκα πρόσφατα σε αυτοκίνητο χωρίς φιμέ νταλα μεσημέρι που ο ιδιόκτητης είχε κατεβάσει το κλιματισμό στους 18° για να δροσιστεί και αισθάνθηκα μια δυσφορία γιατί απο το παράθυρο κτύπαγε ο ηλιος και απο τους αεραγωγούς ο παγετώνας ! και δουλειά δεν γινόταν...

      Στα δικό μου με τις llumar κάτω απο 22° δεν το εχω βάλει .

      Πιστεύω οτι τα φιμέ στην Ελλάδα έπρεπε να είναι υποχρεωτικά ή καλλίτερα να τα θεωρούν σαν ενεργειακή αναβάθμιση ,όπως στα σπίτια και να υπάρχει μείωση στα ΤΚ για όσους τα βάζουν και επιστροφή του ΦΠΑ ... Ψηφίστε με!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      monman2
      monman2
    • RE: Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]

      Οι ΗΠΑ κέρδισαν τα πάντα και εδραιώθηκαν σαν την μόνη στρατιωτική και οικονομική πλανητική υπερδύναμη για αλλον ενα αιώνα ...
      πχ Ο προϋπολογισμός του Υπουργείου Πολέμου 👍 του 2027 ως μοχλός ανασυγκρότησης της εγχώριας βιομηχανικής παραγωγής :

      9e480e5d-f188-4bcb-92cf-cabb963277c9-Στιγμιότυπο_18-6-2026_165335_www.youtube.com.jpeg

      Μιλάμε για συνδυασμό ΜακΚίνλευ (δασμοί) , Θεόδωρου Ρούσβελτ «Να μιλάμε ευγενικά, να διαπραγματευόμαστε ήσυχα και να περιμένουμε έτοιμοι και οπλισμένοι» και Φραγκλίνου Ρούσβελτ (οι αμυντικές δαπάνες ατμομηχανή της οικονομίας) σε μια Προεδρία !

      posted in Αντίλογος
      monman2
      monman2
    • RE: Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]

      Δολάριο: Πώς επιστρέφει στον θρόνο του βασιλιά https://share.google/fCoIX4OTjxBRcg4Ss

      Γιαυτό @bekiaris σταμάτησες να ανεβαζεις απο Ναυτεμπορική ; 😊
      Απο χρεωκοπία παμε στον...
      Χρυσό Αιώνα του Τραμπ!

      Έως και πριν από λίγους μήνες πολλοί μιλούσαν για το τέλος της «αμερικανικής υπεροχής» και της κυριαρχίας του δολαρίου - Η κατάσταση τώρα αλλάζει👏

      posted in Αντίλογος
      monman2
      monman2
    • RE: Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]

      @bekiaris said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

      @sarantism said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

      Κ. Γρίβας: Ηταν μεγάλο πλήγμα αυτός ο παρανοϊκός πόλεμος για την αμερικανική υψηλή στρατηγική

      Γρίβας -Θεός. υψηλή στρατηγική, οικονομικές συνέπειες...παρα πολυ κερδισμένη η Κινα απο αυτή την αντιπαράθεση στο 2:55. Οπως εχω πει πολλές φορές, ο στόχος του πολέμου ηταν η Κινα, η οποία είναι και ουσιαστικά ο μεγάλος νικητής του πολέμου.

      @criuser said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

      Εχουμε γεμίσει αναλυτές που αναλύουν τα πάντα και δεν καταλαβαίνουν τίποτα...

      Ο Γρίβας δεν ειναι κανένας τυχαίος, ψάξε λίγο το βιογραφικό του. Το οτι δεν αρέσουν αυτά που λέει γιατί δεν εξυπηρετούν τα γιουσουφάκια της Δύσης, δεν φταίμε εμείς...εσείς επιλέξατε την Αμερικανίλα...

      Οι Κινέζοι είδαν live την χρήση του MAVEN της Paladir (το ΑΙ εργαλείο που χρησιμοποιεί το Πεντάγωνο για την στοχοποίηση) και τα αποτελέσματα του στο πεδίο, κτυπήθηκαν 1000 στόχοι την 1η μερα και 11.000 απο 28Φεβ-31 Μαρ.

      Η ενημέρωση στον Σι απο τους συνταγματάρχες (δεν εχουν μείνει στρατηγοί λόγω διώξεων) είναι οτι οι σατανάδες αμερικάνοι θα αφήσουν τους πρώτους 20000 να περάσουν τα στενά της Ταιβάν και να αποβιβαστούν (μόνο 20000 μπορούν με τα πλωτά μεσα να μεταφέρουν κάθε φορά) θα βυθίσουν τα πλοία που τους μετέφεραν στο ταξίδι του γυρισμού και θα περιφέρουν τους 20000 αιχμάλωτους σαν τρόπαια για καμμιά εβδομάδα .

      Οπότε ο σοφός ΓΓ αποφάσισε να αφήσει τον χρόνο και τις συνθήκες να ωριμάσουν ... τον επόμενο αιώνα η ένωση!
      που να τα ξέρει αυτά ο Γρίβας...
      https://understandingwar.org/research/china-taiwan/china-taiwan-update-november-25-2025/

      Τράμπ ο Μέγας Ο Χαράκτης του Ειρηνικού Μέλλοντος!

      posted in Αντίλογος
      monman2
      monman2
    • RE: Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]

      Ίδια ανάλυση μπορώ να κάνω και για το αποτέλεσμα του Β΄ΠΠ.

      Στην ουσία νίκησε η (ναζιστική) Γερμανία γιατί δεν συμπληρώθηκε ούτε μισός αιώνας και ξαναέγινε η γνωστή υπεροπτική ρατσιστική τουρκόλαγνη κωλοχώρα μη πω χειρότερη...

      Η Ρωσία ποτέ δεν ανέκαμψε από τις καταστροφές του πατριωτικού πολέμου και όταν ρούφηξε και την τελευταία σταγόνα αίματος από τους δορυφόρους της στην ΕΣΣΔ κατέρρευσε
      τώρα είναι στην ενταντική ρουφώντας πετρέλαιο σαν βρικόλακας ελπίζοντας στην μεγαλοψυχία του Τραμπ και Σι...

      Αγγλία και Γαλλία έχασαν τις αποικίες τους και έγιναν Γ΄ κατηγορίας δυνάμεις

      Ναζιστές και οι χειρότεροι κομμουνιστές (διεθνιστές τροτσκιστές ) βρήκαν καταφύγιο στις ΗΠΑ και τις κατέλαβαν εκ των έσω δημιουργώντας ενα ρήγμα στην ψυχολογία της υπερδύναμης που θα την οδηγήσει σε πυρηνικό εμφύλιο ...

      Στους νικητές περιλαμβάνω και τους σχιστομάτηδες (γενικά) που στην αρχή με τα ιαπωνικά κωλο- μηχανάκια τους εξολόθρευσαν μια γενιά νέων ανθρώπων στον δυτικό κόσμο συνέχισαν με τα ελαφριά αυτοκίνητα-κουβαδάκια με τους πολύστροφους κινητήρες και την σκυτάλη πήραν οι Κινέζοι που με τα Τικ Τοκ και τις εφαρμογές καταστρέφουν τους εγκεφάλους της επόμενης γενεάς χωρίς να χρειάζεται σύγκρουση με κολώνα της ΔΕΗ...

      Ποιος νίκησε είπαμε ; και που να ακούσεις αναλύσεις μετα το 5-6ο τσίπουρο στο Ακρωτήρι ... τρέεεελα!

      posted in Αντίλογος
      monman2
      monman2
    • RE: Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]

      Ευχαριστίες στον σοφό @criuser που με εχει απαλλάξει απο τον σχολιασμό , η νικη ειναι του Τραμπ και μονο , ολο το διπλωματικό κομματι εχει την σφραγιδα του και τελικά ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΒΙΕΤΝΑΜ!

      ΤΡΑΜΠ! ΤΡΑΜΠ! ΤΡΑΜΠ!

      posted in Αντίλογος
      monman2
      monman2
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      Ωραίος ο Καλακμανης πως τον λένε οταν κάνεις προεκλογική καμπάνια τέτοια λες
      Να μην έχουμε δηλ αυστηρό ΚΟΚ και να σκοτωνόμαστε στους δρόμους μέχρι η γενιά που θααα εκπαιδευτεί στα σχολεία πάααρει δίπλωμα , εγω λέω να αφήσουμε και 5-10 χρόνια να ξεθυμάνουν οι ορμόνες ... σίγουρα ΠΑΣΟΚ είναι ο τύπος...

      Όλο μ@λ@κιες

      Εχω καλλίτερη πρόταση
      Κατάργηση του ΚΟΚ να μείνει μια σελίδα μόνο με τα βασικά σήματα και να μην υπάρχει καμμιά ποινή να είναι απλές συστάσεις .
      Να μην υπάρχουν επίσης εξετάσεις για δίπλωμα κλπ να στο στέλνουν σπίτι στα 16 ,εκπαίδευση και βλακείες όλα είναι στο ιντερνετ...

      ΑΛΛΑ οταν πάρεις πατίνι μηχανακι αυτοκίνητο το ενα και μόνο αρθρο του ΚΟΚ που θα είναι υποχρεωτικό να είναι η ασφάλιση του οχήματος

      και θα ξεκινάει απο 5000€ τον μήνα για το ... πατίνι !
      δέχεσαι περιοριστή ταχύτητας στα 10 χλμ /ωρα και σύστημα επιτήρησης ποιότητας οδήγησης 24/7 οτι φοράς κράνος παπούτσια επιγονατίδες πάει στα 5 € το μήνα .

      αν σε πιάσουν να εχεις πειραγμένο το όχημα ή το σύστημα επιτήρησης χάνεις οχι μόνο το δίπλωμα για πάντα απο την πρώτη φορά αλλα και ποινή 10 χρόνια υποχρεωτική κοινωνική εργασία γιατί είσαι αντικοινωνικός βλάκας και προσπάθησες την ευκολία του ατομικού ΜΜ να την κάνεις προνόμιο υπεροχής...

      καλά αν προκαλέσεις ατύχημα / δυστύχημα φίδι κολοβό που σ΄έφαγε, κατευθείαν στα ορυχεία του Μασκ στον Αρη!.. για πάντα!

      Ψηφίστε με!

      posted in Περί αυτοκίνησης
      monman2
      monman2
    • RE: Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]

      @criuser said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

      να προτιμάνε οικογένειες ...

      ...που οι γυναίκες θα φοράνε εφαρμοστά κολάν και κοντές φούστες αντε ας φοράνε και κάτι στο κεφάλι
      e4dd9db0-0887-4860-a3c4-c00578c23a6a-image.png
      https://www.ranker.com/list/hottest-muslim-women-on-earth/mark

      απο αυτές ναι , φέρτε φέρτο 😊

      posted in Αντίλογος
      monman2
      monman2
    • RE: Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου

      @tsimisde
      Κακώς φοβάσαι την πολυπλοκότητα των υβριδικών Toyota γιατί δεν υπάρχει ... πολυπλοκότητα!

      Το αυτόματο κιβώτιο (e-cvt) εχει λιγότερα εξαρτήματα απο μηχανικό σασμάν και δεν χαλάει ποτε !
      Το υβριδικό σύστημα γενικά είναι απλό στην σύλληψη και λειτουργία του και όλα τα εξαρτήματα του είναι made in Japan ασχέτως χώρας συναρμολόγησης του αυτοκινήτου οπότε το σύστημα είναι αλεξίσφαιρο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      monman2
      monman2
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      Εμένα μου αρέσει ο νέος ΚΟΚ γιατί φέρνει πιο κοντά την υλοποίηση των συνθημάτων της Γαλλικής Επανάστασης
      «Ελευθερία, Ισότητα, Αδελφότητα» (στα γαλλικά: Liberté, Égalité, Fraternité).

      ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ: Κάθε άνθρωπος γεννιέται ελεύθερος. να επιλέξει το αυτοκίνητο που γουστάρει αλλα φοβάται τους προνομιούχος με τις Φερραρι και Πορσε , Μπε Εμ Βε και Μερσέντες που το παίζουν Βασιλιάδες και αρχόντοι και τρέχουν οσο γουστάρουν

      Τώρα μπορεί να απολαυσει το υβριδικό του και ηλεκτρικό του πηγαίνοντας με τα όρια χάρις στην

      ΙΣΟΤΗΤΑ που έφερε ο νεος ΚΟΚ
      Τέλος στα προνόμια των πλουσίων τραβάτε στις πίστες να τρέξετε γιατί στους δρόμους εχουν κοπεί τα γούστα ...

      ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΑ: Οι πολίτες ενώθηκαν σαν μια οικογένεια. Με το WAZE τις ομάδες στο VIBER αλληλοβοηθούνται ώστε να προστατευτούν απο τυχόν άτυχες στιγμές

      Είμαι συγκινημένος πρώτη φορά πάω τόση ώρα με 125 στην αριστερή χωρίς να υπάρχει τίποτα πίσω μου για χιλιόμετρα

      Ο αγώνας τώρα δικαιώνεται
      Τόση ισότητα δεν την περίμενα
      Τα υβριδικά είναι το μέλλον
      Δεν θα ξανακούσω το ecvt να σκούζει
      Όλο το ταξίδι το έκανα βασιλικά με το ACC on και πρόγραμμα eco😊

      posted in Περί αυτοκίνησης
      monman2
      monman2
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      @a-d-p said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      Για ποια οχήματα αναμένεται να αυξηθεί το όριο ταχύτητας στην Εθνική Οδό;

      Να μας πει την γνώμη του επι του θέματος ο @panos2171

      posted in Περί αυτοκίνησης
      monman2
      monman2
    • RE: Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]

      Πόλεμος του Βιετνάμ 7199 μέρες
      Αμερικανικά ελικόπτερα που καταρρίφθηκαν 5000 περίπου.
      Πόλεμος στο ΙΡΑΝ 28 Φεβ - σήμερα πες 100 μέρες
      Aπώλειες αμερικανικών ελικόπτερων 8 και βάζω τα πάντα ακόμα και απο βλάβες

      αν ήταν σαν το Βιετνάμ θα έπρεπε οι Αμερικάνοι να είχαν χάσει καμμιά 70αρια μέχρι τώρα ...

      Εντωμεταξύ το Απάτσι που έπεσε ήταν κατα την προσπάθεια να αναχαιτίσει σμήνος απο Σαχέντ και ή συγκρούστηκε με κάποιο απο αυτά ή με συντρίμμια απο κάποιο που ανατίναξε με το κανόνι του .
      Αυτά συμβαίνουν και θα βρούνε την ακριβή αιτία γρήγορα

      Η είδηση όμως είναι οτι η διάσωση των 2 πιλότων του Απάτσι έγινε απο ενα ROBO(A)T👏

      ...διασώθηκαν όταν η τοποθεσία τους εντοπίστηκε από ένα σκάφος επιφανείας του Πολεμικού Ναυτικού – μη επανδρωμένο, μήκους 24 ποδιών και έμοιαζε με ταχύπλοο – στο οποίο σκαρφάλωσαν για να μεταφερθούν πίσω σε άλλο σκάφος και στη συνέχεια να μεταφερθούν αεροπορικώς στην ακτή με άλλο ελικόπτερο.

      «Το drone επιφανείας που βοήθησε στη χθεσινοβραδινή διάσωση του πληρώματος των Apache στα ανοικτά των ακτών του Ομάν ήταν ένα μη επανδρωμένο σκάφος επιφανείας Corsair του Πολεμικού Ναυτικού των ΗΠΑ που λειτουργούσε από την Task Force 59 του 5ου Στόλου των ΗΠΑ», δήλωσε ο πλοίαρχος Hawkins.

      https://www.independent.co.uk/news/world/americas/us-politics/iran-apache-helicopter-drone-rescue-b2993113.html

      Ούτε έναν Αμερικανό αιχμάλωτο να κάνουν λίγο σόου οι φρουροι της επανάστασης ... κωλο ρομπότ ...

      posted in Αντίλογος
      monman2
      monman2
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 307
    • 308
    • 1 / 308
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr