-
Καλημέρα. Έχω ένα Dacia Duster II με τον 1.5 dci 110hp και τον τελευταίο καιρό έχω αρχίσει να τρώγομαι να προβώ σε remap του εγκεφάλου. Η φαγούρα ξεκίνησε όταν έτυχε να οδηγήσω για λίγο a class γνωστού με το ίδιο μοτέρ. Δεν ρώτησα που το έκανε, το μόνο που ξέρω είναι οτι κέρδισε θεωρητικά +30 hp και 5 nm ροπής. Δεν ξέρω αν τα νούμερα είναι όντως αυτά στην πράξη, η αλήθεια είναι όμως οτι σαν αίσθηση το αυτοκίνητο πήγαινε εντυπωσιακά καλά. Δεν είναι οτι έγινε πύραυλος αλλά το νιώθεις ψυχωμένο το μοτέρ.
Και έρχομαι τώρα εγώ να ρωτήσω αν μπορείτε να μου εγγυηθείτε προσωπικά οτι δεν θα πάθει τίποτα το μοτέρ? (πλακίτσα!!!)
Θεωρείτε οτι μια τέτοια βελτίωση μπορεί να είναι αναίμακτη (πέραν της επιπλέον φυσιολογικής καταπόνησης όλων των υποσυστημάτων) ή θα κόψει χρόνια και χιλιόμετρα από ένα αμάξι που καλύπτει τις οικογενειακές ανάγκες και αγοράστηκε με σκοπό να κρατηθεί για αρκετά χρόνια. Η μικρή αύξηση της κατανάλωσης δεν αποτελεί θέμα, αυτό που με προβληματίζει είναι να μην έχω θέματα π.χ. στα 100.000 χλμ με αντλίες, dpf, μπέκ κλπ.
Στην ουσία αυτό που ρωτάω είναι ποιό είναι το ρίσκο που αναλαμβάνω? Σίγουρα θα υπάρξει κάποιο πρόβλημα μεσοπρόθεσμα ή εκεί που θα έκανα 500.000χλμ απροβλημάτιστα με την βελτίωση θα κάνω 400.000 χλμ?
-
Καλημέρα. Έχω ένα Dacia Duster II με τον 1.5 dci 110hp και τον τελευταίο καιρό έχω αρχίσει να τρώγομαι να προβώ σε remap του εγκεφάλου. Η φαγούρα ξεκίνησε όταν έτυχε να οδηγήσω για λίγο a class γνωστού με το ίδιο μοτέρ. Δεν ρώτησα που το έκανε, το μόνο που ξέρω είναι οτι κέρδισε θεωρητικά +30 hp και 5 nm ροπής. Δεν ξέρω αν τα νούμερα είναι όντως αυτά στην πράξη, η αλήθεια είναι όμως οτι σαν αίσθηση το αυτοκίνητο πήγαινε εντυπωσιακά καλά. Δεν είναι οτι έγινε πύραυλος αλλά το νιώθεις ψυχωμένο το μοτέρ.
Και έρχομαι τώρα εγώ να ρωτήσω αν μπορείτε να μου εγγυηθείτε προσωπικά οτι δεν θα πάθει τίποτα το μοτέρ? (πλακίτσα!!!)
Θεωρείτε οτι μια τέτοια βελτίωση μπορεί να είναι αναίμακτη (πέραν της επιπλέον φυσιολογικής καταπόνησης όλων των υποσυστημάτων) ή θα κόψει χρόνια και χιλιόμετρα από ένα αμάξι που καλύπτει τις οικογενειακές ανάγκες και αγοράστηκε με σκοπό να κρατηθεί για αρκετά χρόνια. Η μικρή αύξηση της κατανάλωσης δεν αποτελεί θέμα, αυτό που με προβληματίζει είναι να μην έχω θέματα π.χ. στα 100.000 χλμ με αντλίες, dpf, μπέκ κλπ.
Στην ουσία αυτό που ρωτάω είναι ποιό είναι το ρίσκο που αναλαμβάνω? Σίγουρα θα υπάρξει κάποιο πρόβλημα μεσοπρόθεσμα ή εκεί που θα έκανα 500.000χλμ απροβλημάτιστα με την βελτίωση θα κάνω 400.000 χλμ?
-
Έχω κάνει αναβάθμιση του εγκεφάλου εδώ και ένα χρόνο και 30000 χλμ σε ένα Yaris που έχω.
Είμαι ευχαριστημένος και από τις επιδόσεις αλλά κυρίως από την οικονομία ,τα 300 € τα έχω κάνει απόσβεση γιατί είμαι σχεδόν 1 λίτρο κάτω σε μέση κατανάλωση .
Προβλήματα 0 μέχρι τώρα απλα καμμιά φορά ξεχνιέμαι και επειδή μπορεί το αυτοκίνητο πια και δεν ανάβει βελάκι για κατέβασμα, πάω με 90 και 6η πράγμα που δεν είναι καλό ούτε για το μοτέρ ούτε για την μετάδοση , αυτό πρέπει να το κόψω!
-
Η μεταδοση τι παθαινει?
-
Τα 30 αλογα που κερδισε σημαινει οτι του αυξησαν το οριο περιστροφης του κινητρα, με λιγα λογια ανεβασνα τον κοφτη και τα 5 κιλα ριπης οτι εκει που ειχε το maximum της ροπης ψεκαζει περισσοτερο καυσιμο.
Μια τρυπα στο νερο.
Για να το καταλαβεις πρεπει να γυρζεις ψηλα το μοτερ...
-
Πως πεφτει η καταναλωση σε πειραγμενο diesel ?
-
Ας πούμε ότι δεν περνάει τα τέστ ρύπων πια.
-
Λόγω επαγγέλματος οδηγώ εταιρικά αυτοκίνητα και μπήκα στον πειρασμό να χρησιμοποιήσω παράλληλους εγκέφαλους (tuning boxes) σε δύο από αυτά. Το πρώτο ήταν ένα Auris 1.4 diesel με 90 hp ενώ το δεύτερο μια Giulietta 1.6 diesel 120 hp. Με το Auris έκανα 160.000 χιλιόμετρα ενώ με την Giulietta έχω 152.000 και συνεχίζω. Και στα δύο αυτοκίνητα η βελτίωση ήταν/είναι εμφανής με τον προμηθευτή του tuning box να υπόσχεται περίπου +30 hp και +50 Νm ροπής. Το σπουδαιότερο χωρίς κανένα πρόβλημα. Πρέπει να πω βέβαια ότι χρησιμοποιώ τα αυτοκίνητα για μόνο 150 - 200.000 χιλιόμετρα αλλά σε κάθε περίπτωση η εμπειρία μου από την προσθήκη του παράλληλου εγκέφαλου είναι θετική.
-
Λόγω επαγγέλματος οδηγώ εταιρικά αυτοκίνητα ... Auris 1.4 diesel με 90 hp ...
Λογικό αφού είναι εταιρικά να προτιμήσεις την λύση του παράλληλου εγκέφαλου , εγώ το δικό μου θα το κρατήσω για πάντα μάλλον οπότε προτίμησα την λύση του επαναπρογραμματισμού μου βγήκε φθηνότερα και έκανα και άλλα πράγματα (δυναμομετρήσεις και αφαίρεση κόφτη τελικής ).
Αν θες πες και κάτι παραπάνω , θετικά και αρνητικά για το Auris μια και φοράμε τον ίδιο κινητήρα.
-
Προτίμησα τον παράλληλο εγκέφαλο γιατί πρόκειται για μισθωμένα αυτοκίνητα και απαγορεύεται κάθε παρέμβαση. Είσαι σίγουρος ότι μιλάμε για τον ίδιο κινητήρα; 1.4 είναι του Auris. Όπως και να 'χει μιλάμε για diesel, το ζητούμενο είναι η αύξηση στην ροπή και αυτή είναι κάτι παραπάνω από φανερή. Όταν έβγαζα το tuning box για να το πάω για service, ήταν ένα άλλο αυτοκίνητο. Όσον αφορά την κατανάλωση, η παραπάνω δύναμη σε κάνει να οδηγείς πιο επιθετικά, οπότε μοιραία είναι αυξημένη ανάλογα και πόσο βαρύ είναι το πόδι σου. Στην αρχή είχα κάποιες σκέψεις όσον αφορά βλάβες ή προβλήματα, αλλά η πράξη έδειξε το αντίθετο. Κανένα πρόβλημα και μάλιστα μετά από πάρα πολλά χιλιόμετρα.
-
Ναι φίλε yaris auris diesel έχουν το ίδιο μοτέρ τον 1.4 D4D κάποιος που έχει γνώσεις μου είπε ότι παλιά όταν τον ετοίμαζαν είχε βάλει και η BMW το χέρι της στην σχεδίαση / εξέλιξη.
Ενθαρρυντικό ότι δεν έβγαλε βλάβες , η κατανάλωση στο δικό μου είναι σταθερά κάτω σε σχέση με πρίν.
-
Καλησπέρα.
Σκέφτομαι το ενδεχόμενο βελτίωσης του κινητήρα του αυτοκινήτου μου. Έχω ένα Opel Grandland X MY18 1.6D 120PS ΑΤ6.
Η απάντηση που πήρα από την RICA ήταν η παρακάτω και μου πρότειναν τον εδώ αντιπρόσωπο:
'We have a stage 1 available for the 1.6 HDI Grandland X.
Stage 1 makes 145hp and 350NM
+25hp and +50NMthe price is 526 euro incl. vat. '
Τι λέτε? Αξίζει? Τι παίζει από εγγύηση? Το αυτοκίνητο έχει 3+2 χρόνια και τον Μάιο κλείνω τον 2ο χρόνο.
Είναι 'επικίνδυνο'? Τι παίζει από κατανάλωση? Υπάρχουν άλλες εταιρείες που το κάνουν εκτός από RICA? Χρειάζεται να έχω κάποια άλλη χρήσιμη πληροφορία?
Σας ευχαριστώ!
-
Ως σημαντική αύξηση της απόδοσης με ένα λογικό κόστος (για επώνυμη και αξιόπιστη εταιρία) αξίζει!
Όσον αφορά την εγγύηση, αν δημιουργηθεί πρόβλημα και ψάξουν επι τούτου το λογισμικό σου, έχεις χάσει!
Η Rica αξίζει ιδιαιτέρως για Ford, επειδή ο εν Ελλάδι αντιπρόσωπος της είναι και αντιπρόσωπος της Ford, οπότε σε περίπτωση προβλήματος σε καλύπτει αυτός με εγγύηση. Σε άλλες εταιρίες φαντάζομαι ότι δεν μπορεί να το κάνει.
Εταιρίες βελτίωσης υπάρχουν πάρα πολλές, άλλες ξένες σαν τη Rica κι άλλες αξιόλογες ελληνικές. Λίγο γκουγκλάρισμα και θα βρεις πολλές.
Τα παραπάνω δεν σημαίνουν ότι η Rica δεν είναι μια πολύ καλή επιλογή.
-
Ρίξε μια ματιά εδώ..
https://www.tuningbox.com/en/diesel-performance-chip-tuning/cars/opel/grandland/1-6-cdti-120.htm
Προς Θεού δεν προωθώ κανέναν και καμμία εταιρία. Έτυχε να χρησιμοποιήσω δύο τέτοια boxes και όπως γράφω παραπάνω είμαι απόλυτα ευχαριστημένος χωρίς προβλήματα...
-
Κατά την προσωπική μου άποψη μακριά για δύο λόγους:
α) Ένας σωστός επαναπρογραμματισμός της ECU θεωρείται πάντα καλύτερη λύση από ένα tuning box.
β) Όταν μια εταιρία υπόσχεται σαφώς μεγαλύτερη απόδοση σε σχέση με τους συνήθεις επαναπρογραμματισμούς από ένα θεωρητικά και πρακτικά υποδεέστερο μέσο (tuning box) αρχίζει να βρωμάει το πράγμα...
-
Κατά την προσωπική μου άποψη μακριά για δύο λόγους:
α) Ένας σωστός επαναπρογραμματισμός της ECU θεωρείται πάντα καλύτερη λύση από ένα tuning box.
β) Όταν μια εταιρία υπόσχεται σαφώς μεγαλύτερη απόδοση σε σχέση με τους συνήθεις επαναπρογραμματισμούς από ένα θεωρητικά και πρακτικά υποδεέστερο μέσο (tuning box) αρχίζει να βρωμάει το πράγμα...
To ότι το αυτοκίνητο έχει αυτόματο κιβώτιο δεν παίζει επίσης ρόλο;
Δουλεύοντας το ίδιο κιβώτιο σε άλλο αμάξι, έχω καταλάβει πως έχει κι αυτό τη 'χαρτογράφηση' του για το πότε πρέπει να κάνει αλλαγή και μάλιστα ισχύουν κάποια όρια ακόμη και στη χειροκίνητη λειτουργία (πχ. ακόμη και με χειροκίνητη 2η, κατεβάζει σε 1η αν πέσουν πολύ οι στροφές του κινητήρα κλπ.) Δεν θα επηρεαστούν όλες οι αλλαγές αν αλλάξουν οι καμπύλες ροπής/στροφών που 'ξέρει' ο εγκέφαλος του κιβωτίου;
-
Ο παράλληλος εγκέφαλος (τύπου tuning box) είναι προβληματική λύση;
-
harisma23 wrote:
Κατά την προσωπική μου άποψη μακριά για δύο λόγους:
α) Ένας σωστός επαναπρογραμματισμός της ECU θεωρείται πάντα καλύτερη λύση από ένα tuning box.
β) Όταν μια εταιρία υπόσχεται σαφώς μεγαλύτερη απόδοση σε σχέση με τους συνήθεις επαναπρογραμματισμούς από ένα θεωρητικά και πρακτικά υποδεέστερο μέσο (tuning box) αρχίζει να βρωμάει το πράγμα...
To ότι το αυτοκίνητο έχει αυτόματο κιβώτιο δεν παίζει επίσης ρόλο;
Δουλεύοντας το ίδιο κιβώτιο σε άλλο αμάξι, έχω καταλάβει πως έχει κι αυτό τη 'χαρτογράφηση' του για το πότε πρέπει να κάνει αλλαγή και μάλιστα ισχύουν κάποια όρια ακόμη και στη χειροκίνητη λειτουργία (πχ. ακόμη και με χειροκίνητη 2η, κατεβάζει σε 1η αν πέσουν πολύ οι στροφές του κινητήρα κλπ.) Δεν θα επηρεαστούν όλες οι αλλαγές αν αλλάξουν οι καμπύλες ροπής/στροφών που 'ξέρει' ο εγκέφαλος του κιβωτίου;
Η Rica μού απάντησε ότι δεν θα υπάρχει πρόβλημα.
-
Θα σου πω την εμπειρία με μεγάλη εταιρεία (tuning box το αυθεντικό) .
Πήγα από τον αντιπρόσωπο Ελλάδος (ευτυχώς που δεν παρήγγειλα από το internet).
Δοκιμάζουμε ένα pedal box πρώτα δεν δούλευε τίποτα , όπα λέω το site λέει ότι είναι για το συγκεκριμένο μοντέλο μη βάλουμε και τον παράλληλο και πάθουμε καμιά ζημιά . Αρχίζει τα τηλέφωνα με τα κεντρικά και μετά από κανα μισάωρο συνεννοήσεων δεν ήξερε να μου πει αν ο παράλληλος θα συνεργάζεται ,να παραγγείλουμε από την καινούργια φουρνιά μου είπαν και θα τον βάλουμε εδώ να δούμε.
Εντωμεταξυ το αυτοκίνητο έπρεπε να μπει στο διαγνωστικό γιατί είχαν ανάψει τα μισά λαμπάκια στο ταμπλό για 2 λεπτα που κούμπωσε το pedal box! Ευτυχώς (2η φορά) πoυ ήταν πλήρως εξοπλισμένοι ,μεγάλο συνεργείο μόνο για diesel, έφεραν τα μηχανήματα και έσβησαν τα μηνύματα λάθους.
Μετά απ αυτό θυμήθηκα ότι ιδιοκτήτης επίσης yaris diesel ανέφερε ότι του είχε σβήσει δυο φορές στην Εθνική ενώ πήγαινε με 150! 'Οχι να μπει σε safe mode ΕΣΒΗΣΕ! Τα είχε πληρώσει και κοντά στα 800 € και τα δυο (Tuning + Pedal Box)!
Είπα ευχαριστώ και στην πρώτη ευκαιρία πήγα Αθήνα και έκανα προγραμματισμό με 300€ (και 3-4 δυναμομετρήσεις και αφαίρεση κόφτη τελικής) μέχρι τώρα κανένα πρόβλημα. Φυσικά πρέπει να έχεις και λίγο αντοχή στα θεάματα των προσθαφαιρέσεων και εγχειρίσεων στον εγκέφαλο....γιατί δυστυχώς στο δικό μου μόνο έτσι γινόταν .
-
Θα σου πω την εμπειρία με μεγάλη εταιρεία (tuning box το αυθεντικό) .
Πήγα από τον αντιπρόσωπο Ελλάδος (ευτυχώς που δεν παρήγγειλα από το internet).
Δοκιμάζουμε ένα pedal box πρώτα δεν δούλευε τίποτα , όπα λέω το site λέει ότι είναι για το συγκεκριμένο μοντέλο μη βάλουμε και τον παράλληλο και πάθουμε καμιά ζημιά . Αρχίζει τα τηλέφωνα με τα κεντρικά και μετά από κανα μισάωρο συνεννοήσεων δεν ήξερε να μου πει αν ο παράλληλος θα συνεργάζεται ,να παραγγείλουμε από την καινούργια φουρνιά μου είπαν και θα τον βάλουμε εδώ να δούμε.
Εντωμεταξυ το αυτοκίνητο έπρεπε να μπει στο διαγνωστικό γιατί είχαν ανάψει τα μισά λαμπάκια στο ταμπλό για 2 λεπτα που κούμπωσε το pedal box! Ευτυχώς (2η φορά) πoυ ήταν πλήρως εξοπλισμένοι ,μεγάλο συνεργείο μόνο για diesel, έφεραν τα μηχανήματα και έσβησαν τα μηνύματα λάθους.
Μετά απ αυτό θυμήθηκα ότι ιδιοκτήτης επίσης yaris diesel ανέφερε ότι του είχε σβήσει δυο φορές στην Εθνική ενώ πήγαινε με 150! 'Οχι να μπει σε safe mode ΕΣΒΗΣΕ! Τα είχε πληρώσει και κοντά στα 800 € και τα δυο (Tuning + Pedal Box)!
Είπα ευχαριστώ και στην πρώτη ευκαιρία πήγα Αθήνα και έκανα προγραμματισμό με 300€ (και 3-4 δυναμομετρήσεις και αφαίρεση κόφτη τελικής) μέχρι τώρα κανένα πρόβλημα. Φυσικά πρέπει να έχεις και λίγο αντοχή στα θεάματα των προσθαφαιρέσεων και εγχειρίσεων στον εγκέφαλο....γιατί δυστυχώς στο δικό μου μόνο έτσι γινόταν .
Σε ποιον πηγές για προγραμματισμό
Βελτίωση κινητήρα diesel