Όπως ανέφερα στο post μου έχω 170.000 χλμ με την Giulietta χωρίς κάποιο πρόβλημα, πλην αυτών με το καύσιμο.
Latest posts made by miltkar
-
RE: Alfa Romeo Giulietta
-
RE: Alfa Romeo Giulietta
Με το tuning box η διαφορά στην ιπποδύναμη αλλά κυρίως στην ροπή είναι φανερή (λόγω diesel). Αφού όταν το βγάζω για να το πάω για service νομίζω οτι οδηγώ άλλο αμάξι. Τώρα όσον αφορά την κατανάλωση είναι αυξημένη, αλλά οφείλεται στο γεγονός οτι σου αρέσει η παραπάνω δύναμη και έτσι το πατάς συνεχώς περισσότερο και κινείσαι συνεχώς σε άλλους ρυθμούς. Δεν μπορώ να υπολογίσω πόσο αυξημένη αναλόγως πόσο βαρύ πόδι ή τι γούστα έχεις. Πάντα όμως σε επίπεδα diesel...
-
RE: Alfa Romeo Giulietta
Γεια χαρά σε όλους.
Θα μου επιτρέψετε να εκφράσω με την σειρά μου την άποψή μου για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.
Xρήστης απ΄το 2017 με leasing μιας 1.6 diesel 120ps τσιπαρισμένης σχεδόν απ΄την αρχή +26ps +55Nm και αισίως στα 170 χιλ χλμ. Μονίμως με τον διακόπτη D.N.A. στη θέση D.
Τα θετικά: απίστευτο πάτημα και σταθερότητα, εξαιρετική αυτοπεποίθηση στην στροφή (συνεχώς σου ψιθυρίζει στ΄ αυτί οτι θα μπορούσες να στρίψεις με περισσότερα χιλιόμετρα) φοβερά φρένα και τιμόνι. Είχα οδηγήσει αρκετά 'νορμάλ' αυτοκίνητα μέχρι την Giulietta αλλά αυτό είναι κάτι εντελώς διαφορετικό. Πρέπει να το οδηγήσεις για να καταλάβεις. Κανένας τριγμός ή θόρυβος απ΄το ταμπλό ή το εσωτερικό, κανένα μηχανολογικό, ηλεκτρικό ή ηλεκτρονικό πρόβλημα. Βέβαια πρέπει να πω ότι το 90% των χιλιομέτρων είναι σε εθνική οδό. Στα θετικά επίσης το εξωτερικό της design, νομίζω πολύ πιο όμορφη από πολλά σημερινά μοντέλα.
Στα αρνητικά: χτυπάει η ανάρτηση και ακούγεται στους Ελληνικούς καρόδρομους. Σαν να 'κουράστηκε' η ανάρτηση. Δεν ήταν έτσι στην αρχή. Πρέπει να είναι θέμα σινεμπλόκ ή/και αμορτισέρ. Λίγοι χώροι και μικροί για μικροπράγματα, περιορισμένοι οι χώροι για τους πίσω επιβάτες και αποσκευές αλλά αυτά τα ήξερα όταν την επέλεξα. Τώρα στις διακοπές ειδικά η έλλειψη χώρων είναι έντονη. Τέλος μου έχει ανάψει λόγω νοθευμένου; diesel ή βακτηρίων του βιοντίζελ; το λαμπάκι του κινητήρα αλλά με την προσθήκη κατάλληλου καθαριστικού το πρόβλημα λύθηκε άμεσα.
Λυπάμαι που δεν θα υπάρξει αντικαταστάτης της, θα ήταν σίγουρα το επόμενο αυτοκίνητο μου. Συγνώμη για το σεντόνι.
Υ.Σ. Σε λίγο καιρό παραδίδω την Giulietta, το tuning box δεν θα μου είναι χρήσιμο πια, αν κάποιος φίλος το θέλει μπορούμε να το συζητήσουμε με μήνυμα
-
RE: Νέο Honda Civic 2017
Γεια χαρά σε όλους.
Σκέφτομαι να μισθώσω με leasing το civic 1.5 4θ αλλά προς το τέλος του έτους ή στις αρχές του επομένου.
Από κάποια posts συμπεραίνω οτι υπάρχουν κάποια τελευταία κομμάτια ή κάτι τέτοιο.
Τι συμβαίνει δεν θα εξακολουθήσει να υπάρχει το μοντέλο, το καταργεί ο Σ θα γίνει facelift, κάτι άλλο;
Ευχαριστώ
-
RE: Βελτίωση κινητήρα diesel
Ρίξε μια ματιά εδώ..
https://www.tuningbox.com/en/diesel-performance-chip-tuning/cars/opel/grandland/1-6-cdti-120.htm
Προς Θεού δεν προωθώ κανέναν και καμμία εταιρία. Έτυχε να χρησιμοποιήσω δύο τέτοια boxes και όπως γράφω παραπάνω είμαι απόλυτα ευχαριστημένος χωρίς προβλήματα...
-
RE: Βελτίωση κινητήρα diesel
Προτίμησα τον παράλληλο εγκέφαλο γιατί πρόκειται για μισθωμένα αυτοκίνητα και απαγορεύεται κάθε παρέμβαση. Είσαι σίγουρος ότι μιλάμε για τον ίδιο κινητήρα; 1.4 είναι του Auris. Όπως και να 'χει μιλάμε για diesel, το ζητούμενο είναι η αύξηση στην ροπή και αυτή είναι κάτι παραπάνω από φανερή. Όταν έβγαζα το tuning box για να το πάω για service, ήταν ένα άλλο αυτοκίνητο. Όσον αφορά την κατανάλωση, η παραπάνω δύναμη σε κάνει να οδηγείς πιο επιθετικά, οπότε μοιραία είναι αυξημένη ανάλογα και πόσο βαρύ είναι το πόδι σου. Στην αρχή είχα κάποιες σκέψεις όσον αφορά βλάβες ή προβλήματα, αλλά η πράξη έδειξε το αντίθετο. Κανένα πρόβλημα και μάλιστα μετά από πάρα πολλά χιλιόμετρα.
-
RE: Βελτίωση κινητήρα diesel
Λόγω επαγγέλματος οδηγώ εταιρικά αυτοκίνητα και μπήκα στον πειρασμό να χρησιμοποιήσω παράλληλους εγκέφαλους (tuning boxes) σε δύο από αυτά. Το πρώτο ήταν ένα Auris 1.4 diesel με 90 hp ενώ το δεύτερο μια Giulietta 1.6 diesel 120 hp. Με το Auris έκανα 160.000 χιλιόμετρα ενώ με την Giulietta έχω 152.000 και συνεχίζω. Και στα δύο αυτοκίνητα η βελτίωση ήταν/είναι εμφανής με τον προμηθευτή του tuning box να υπόσχεται περίπου +30 hp και +50 Νm ροπής. Το σπουδαιότερο χωρίς κανένα πρόβλημα. Πρέπει να πω βέβαια ότι χρησιμοποιώ τα αυτοκίνητα για μόνο 150 - 200.000 χιλιόμετρα αλλά σε κάθε περίπτωση η εμπειρία μου από την προσθήκη του παράλληλου εγκέφαλου είναι θετική.