Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    N
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 205
    • Best 2
    • Groups 0

    nick-sport

    @nick-sport

    Please enter occupation - Please enter your interests

    1
    Reputation
    1
    Profile views
    205
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    nick-sport Unfollow Follow

    Best posts made by nick-sport

    • RE: Tρόποι ελέγχου μεταχειρισμένου αυτοκινήτου

      Αυτά που έχω σημειώσει εγώ για το θέμα ελέγχου αγοράς μεταχειρισμένου αυτοκινήτου από ιδιώτη είναι τα εξής:

      1. Θα έπρεπε το car.gr να είχε φίλτρα με πεδία: (α) 'Δεκτός τοπικός έλεγχος' και (β)'Δεκτός έλεγχος σε συνεργείο' . Η συντριπτική πλειοψηφία πωλητών ΔΕΝ θέλει κανέναν έλεγχο. Ειδικά όταν ακούνε 'έλεγχος σε ΚΤΕΟ' βγάζουν σπυριά. Φοβούνται. Θέλουν απευθείας πώληση με οπτικό έλεγχο. Αν είχε τα παραπάνω φίλτρα το car.gr τότε θα μπορούσε να συμμαζευτεί λίγο η κατάσταση και να μην σπαταλάγαμε άπειρες ώρες πάνω στα τηλέφωνα.

      1. Όσον αφορά τα συνεργεία. Πολλοί έχουν δικούς τους μηχανικούς που είναι φίλοι, ξαδέλφια, αδέλφια κλπ...κλπ... Εγώ δεν έχω κανέναν. Που σημαίνει ότι αν βρω τρία αυτοκίνητα στο car.gr που με ενδιαφέρουν και συμφωνούν να τα πάμε για έλεγχο, θα πρέπει να γίνει ένας ολόκληρος συντονισμός και προγραμματισμός με κάποια (άγνωστα) συνεργεία. Επειδή το έχω προσπαθήσει πολλές φορές, το σενάριο αυτό δεν περπατούσε. Κάποιες φορές δεν ήρθε ποτέ ο πωλητής, άλλη φορά δεν είχε μπάρα το συνεργείο, πολλές φορές πουλήθηκε το αυτοκίνητο επειδή εμφανίστηκε κάποιος άλλος μετά από μένα και το αγόρασε χωρίς κανέναν έλεγχο. Είναι τόσες οι παράπλευρες παράμετροι, που τελικά μπλέκουν αυτούς τους ελέγχους.

      Ακόμη θυμάμαι περίπτωση με αυτοκίνητο στο Φάληρο, πήγα το είδα πρωί/πρωί, συμφωνήσαμε για έλεγχο, έκλεισα ραντεβού την επομένη ημέρα σε συνεργείο και μία ώρα πριν το ραντεβού με πήρε τηλέφωνο ο πωλητής και μου είπε ότι το πούλησε σε μία γιαγιά που εμφανίστηκε με έναν μηχανικό έξω από το σπίτι του, δύο ώρες μετά από μένα. Μαζί με τον μηχανικό πήγαν και έκαναν την μεταβίβαση επιτόπου. Εγώ ήθελα στην καλύτερη δύο μέρες...

      Το ίδιο ακριβώς έπαθα και τον Αύγουστο που μας πέρασε με την Auto Value. Πάω κάνω test drive Peugeot 308, κλείνω ραντεβού εκείνη την στιγμή σε συνεργείο και εμφανίστηκε άλλος μετά από μένα και το αγόρασε χωρίς κανέναν έλεγχο... Παράνοια!!!!!! Με πήραν από την Auto Value και μου ζητούσαν συγνώμη για την ταλαιπωρία και το τρέξιμο.

      1. Και τέλος από τα τηλεφωνήματα που έχω κάνει διαπιστώνω μέχρι στιγμής ότι κανένας δεν διαθέτει κάποια από τα χαρτιά που θέλω να δω. Για παράδειγμα το χαρτί πληρωμής τελών της εφορίας, το βιβλίο service (παρόλο που το αναφέρουν στην αγγελία) ή και το χαρτί του ΚΤΕΟ. Αν κάποιος θέλει να πουλήσει υποχρεωτικά θα πρέπει να έχει κάποια χαρτιά. Αλλιώς μεταβίβαση δεν γίνεται.

      Από την δική μου εμπειρία σε αγορές να σου πω που καταλήγω:

      1. Πρέπει να έχεις χρόνο να ασχοληθείς για να βρεις καλό αμάξι. Αν δουλεύεις ή βιάζεσαι μάλλον δεν θα κάνεις καλή αγορά.

      2. Βασικό να δέχεται ο πωλητής τον έλεγχο σε συνεργείο, πράγμα που ρωτάς από την πρώτη στιγμή. Αν αρχίσει τα δεν ξέρω, δεν προλαβαίνω (που μπορεί να ισχύει-αλλά δεν σε ενδιαφέρει) για εμένα απλά προσπερνάς. Σαφώς θα υπάρχει κόσμος που μπορεί να το πάρει βλέποντας το από τα 10 μέτρα (ανεξαρτήτως αν μιλάμε για όχημα των 1000 ή των 100.000) αλλά αυτό δεν αλλάζει το γεγονός οτι εσύ (εφόσον σέβεσαι τα λεφτά που δίνεις) πρέπει να ξέρεις και τι παίρνεις.

      3. Πρέπει να έχεις συνεργείο που να εμπιστεύεσαι. Αν όχι ένας έλεγχος τύπου spot-mechanic (με το αντίστοιχο κόστος) θεωρώ οτι σε καλύπτει στο 90% των περιπτώσεων (και θα σε εξυπηρετήσει εφόσον δεις κάποιο τεφαρίκι που δεν μπορεί να πάει άμεσα συνεργείο). Για τις αντιπροσωπείες δεν έχω καλή εικόνα οτι θα το ξεψαχνίσουν το αμάξι (και αν είναι και στην γειτονιά του πωλητή περιπλέκονται τα πράγματα). Εφόσον έχεις συνεργείο εμπιστοσύνης μπορείς να κλείσεις και τα ραντεβού σου συνήθως πιο εύκολα.

      4. Ο πωλητής πρέπει να έχει τα απαραίτητα χαρτιά που αποδεικνύουν αυτά που αναφέρει η αγγελία για το όχημα. Τουλάχιστον για πληρωμένα τέλη, έλεγχο ΚΤΕΟ, βιβλίο service και κυρίως άδεια οδήγησης.

      5. Θα πρέπει να προσυμφωνήσετε πως θα γίνει η μεταβίβαση και πως η πληρωμή.

      ΥΓ. Γενικά έχω δει και ακούσει πολλά κουλά κατά την αγορά μεταχειρισμένου (αν αρχίσω και γράφω θα διαβάζετε ώρες) οπότε είμαι αρκετά προσεκτικός.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      N
      nick-sport
    • RE: Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]

      Σε αλλαγή διάστασης ελαστικού από 205/50/17 σε 225/45/17 θα υπάρχουν προβλήματα;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      N
      nick-sport

    Latest posts made by nick-sport

    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      Το no1 στο θέμα της άνεσης έχει να κάνει με το αμορτισέρ και το ελατήριο...

      Η ζάντα και το ελαστικό είναι δευτερεύων.

      Πάντως επειδή είναι της μόδας τα τελευταία χρόνια οι καλές εκδόσεις να έχουν sport και όχι luxury προσανατολισμό, άρα έρχονται με χαμηλά ελατήρια, σφιχτά αμορτισέρ και μεγάλες ζάντες πολλοί την 'πατάνε' και ψάχνουν μετά πως θα το κάνουν βάρκα...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      N
      nick-sport
    • RE: Μπαταρία αυτοκινήτου...

      Όταν έχει χάσει ποιο ποσοστό της χωρητικότητας της μια μπαταρία χρειάζεται αντικατάσταση;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      N
      nick-sport
    • RE: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις

      Καλησπέρα,

      ενδέχεται στο επόμενο service να χρειαστώ νέες δισκόπλακες (εμπρός) γιατί έχουν κάνει πατούρα.

      Εκτός από brembo και μαμά (νομίζω επίσης από brembo) μου πρότειναν και otto zimmermann.

      Εγώ πρώτη φορά τις ακούω, ξέρουμε τι πουλιά πιάνουν;

      Επίσης αν βάλω διάτρητες κερδίζω κάτι ουσιαστικό εκτός από εμφάνιση;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      N
      nick-sport
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      Το φοράω σε Daihatsu Sirion 4x4. Συμπαθητικό λαστιχάκι, σχετικά μαλακό. Αν δεν έχεις απαιτήσεις για σπορ οδήγηση, το προχωράς άφοβα.

      Η επιλογή είναι ανάμεσα σε αυτό και το Hankook Ventus Prime 3.

      Γενικά κάποιο touring φιλοσοφίας...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      N
      nick-sport
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      Έχουμε άποψη για τα Goodyear Efficientgrip Performance 2;

      Έχω διαβάσει κάποιες καλές κριτικές...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      N
      nick-sport
    • RE: Car audio [#2]

      Έχουμε πρόταση για κάποιο δοκιμασμένο brand που να βγάζει ποιοτικές-αξιόλογες πηγές τύπου oem με android;

      Με ενδιαφέρει:

      1ον να έχει εργοστασιακή εμφάνιση

      2ον να έχει android

      3ον να έχει ικανοποιητικό ήχο

      4ον να είναι σβέλτο λειτουργικά

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      N
      nick-sport
    • RE: Μπαταρία αυτοκινήτου...

      Σε αντικατάσταση της παρακάτω:

      https://www.skroutz.gr/s/8541355/Exide-Start-Stop-EFB-70Ah-EL700.html?utm_source=ios&utm_campaign=skroutz_share

      υπάρχει κάποια καλύτερη εναλλακτική;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      N
      nick-sport
    • RE: Παθητητική αναγέννηση (ξεμπούκωμα) DPF

      Βρήκα ένα σχετικό video ωστόσο οι εντυπώσεις είναι 3 προς 1

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      N
      nick-sport
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      Καλησπερα!

      υπαρχει καποια προταση για 195/50R15 για fiesta του 2009;

      φοραει Dunlop blueresponse αυτη την στιγμη.

      απο την μανα του ειχε michelen pilot μετα ειχα βαλει conti και τελος τα dunlop.

      θεωρητικα ηταν απο τις καλυτερες επιλογες ολες οι μαρκες.

      δεν καταλαβαινω ιδιαιτερες διαφορες απο τι βαζω γιατι δεν το...ψαχνω ιδιαιτερα στην οδηγηση.

      δεν κανω επιθετικη αντιθετα συντηρητικη.

      το dunlop αν και μου το ξαναπροτεινουν 2 λαστιχαδες με ξενερωσε γιατι ενα σκιστηκε σε μια λακουβα της πλακας και χρειαστηκε αλλαγη.

      ιδιο λαστιχο ειναι και της goodyear οπως μου ειπαν αφου ειναι η ιδια εταιρια.

      το ζητουμενο μου αυτη την στιγμη ειναι ενα λαστιχο να ειναι οκ στο βρεγμενο και να μην ειναι τοσο ευαισθητο (πιο σκληρα πλαινα υποθετω).

      εχω παρει τιμες πριν λιγο καιρο για conti eco...michelen pilot...pιrelli 1 (που ψηνομουν αλλα βλεπω σε κριτικες οτι δεν τα παει καλα στο βρεγμενο)

      και καποια φθηνα ή θηγατρικα οπως viking barum atrezzo.

      οποιος εχει αποψη για αυτα ή καποιο αλλο ας κανει την καλη.

      ευχαριστω φιλοι καραντινιερηδες.

      Εγώ για την διάσταση και το αμάξι σου θα έπαιρνα:

      Bridgestone Turanza T005

      ή

      Goodyear Efficientgrip Performance

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      N
      nick-sport
    • RE: Παθητητική αναγέννηση (ξεμπούκωμα) DPF

      Το θέμα είναι να βρούμε την χρυσή τομή ωστέ να έχουμε καλή λειτουργία του dpf χωρίς να μας μείνει η τουρμπίνα ή η μετάδοση στο χέρι...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      N
      nick-sport
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr