Τα dpf εκείνης της εποχής είχαν θέματα σε αρκετά μοντέλα. Το dpf δεν έχει συγκεκριμένο όριο ζωής, η αλλαγή του εξαρτάται από τον τρόπο χρήσης. Να μην το αλλάξεις στην αντιπροσωπεία με 1600 ευρώ. Υπάρχουν καταστήματα που αναλαμβάνουν χημικό καθαρισμό του φίλτρου με 200-300 ευρώ και νομίζω οτι είναι η καλύτερη λύση. Οπότε απευθύνσου σε εξειδικευμένο συνεργείο για diesel. Ψάχνοντας για να λύσεις το πρόβλημα σίγουρα θα σου προτείνουν αφαίρεση dpf και επαναπρογραμματισμό. Θα κερδίσεις σε δύναμη αλλά θα ρυπαίνεις πολύ περισσότερο και μαύρα ντουμάνια θα βγαίνουν όταν πατάς βαθιά το γκάζι. Θα σου έλεγα να μην το κάνεις για το καλό όλων μας και γιατί είναι παράνομη η αφαίρεση.
Best posts made by raptispan
-
RE: DPF σε Peugeot
Latest posts made by raptispan
-
RE: Αντικατάσταση πόρτας
Πες τι αυτοκίνητο είναι. Είναι απίθανο η έκδοση κινητήρα να επηρεάζει. Πρόσεξε αν υπήρχαν διαφορετικές εκδόσεις του ίδιου αυτοκινήτου (3θυρο ή 5θυρο).
-
RE: Nissan Micra K12 κατανάλωση
Εννοώ την τάπα πλήρωσης πάνω στον κινητήρα, όχι την τάπα αποστράγγισης.
-
RE: Nissan Micra K12 κατανάλωση
Ο κινητήρας είναι ο ίδιος και στις 2 εκδόσεις. Η μόνη τους διαφορά είναι ότι αυτός με τους 80 έχει μεταβλητό χρονισμό. Δεν γνωρίζω αν οπτικά μπορεί να διαπιστωθεί από πολλά σημεία (παροχή λαδιού προς phase regulator κλπ). Ενδεχομένως στην αντιπροσωπεία ή κάποιος μηχανικός που έχει εμπειρία από τον cr12de να μπορεί να τον αναγνωρίσει εύκολα. Η διαφορά που γνωρίζω σίγουρα ότι υπάρχει είναι η εξής: Κάτω από το πλαστικό καπάκι του κινητήρα, περίπου 10 εκατοστά δεξιά από την τάπα λαδιού και προς το χώρο της καμπίνας υπάρχει βιδωμένος πάνω στην κεφαλή ο ενεργοποιητής του vvt. Στην έκδοση με τα 65 απλά δεν υπάρχει και είναι ταπωμένη η τρύπα. Οπότε την επόμενη φορά που θα πας για μπουζί μπορείς να δεις ποια έκδοση έχεις.
Επίσης επειδή έχω την έκδοση με τα 80, μόλις έτυχε και οδήγησα ένα εισαγωγής με τα 65 διαπίστωσα ότι η διαφορά στη δύναμη είναι μεγάλη, κυρίως στις μεσαίες-υψηλές στροφές. Η δύναμη του μικρού είναι αντίστοιχη με panda 1.1 ή getz 1.1 αν έχει τύχει να οδηγήσεις κάποιο απ΄ αυτά. Αυτό με τα 80 είναι αντίστοιχο με yaris 1.3. -
Micra k12 διαρροή ρεύματος
Καλημέρα. Έβαλα σε micra κάμερα οπισθοπορείας. Μόλις πάταγα φρένο ενεργοποιούνταν η λειτουργία της κάμερας και η οθόνη έγραφε "camera not found". Μόλις άφηνα το φρένο επανέρχονταν. Ψάχνοντας τις γειώσεις το πρόβλημα ήταν τελικά στη γείωση των αισθητήρων παρκαρίσματος. Την καθάρισα κι όλα καλά. Μετά από 3 μήνες έβαλα led λάμπες μπροστά. Από τότε ξαναεμφανίστηκε το πρόβλημα αλλά πλέον για να συμβεί πρέπει να έχω αναμμένα φώτα και να πατάω το φρένο ταυτόχρονα. Έχει κανείς καμιά ιδέα?
-
RE: DPF σε Peugeot
Τα dpf εκείνης της εποχής είχαν θέματα σε αρκετά μοντέλα. Το dpf δεν έχει συγκεκριμένο όριο ζωής, η αλλαγή του εξαρτάται από τον τρόπο χρήσης. Να μην το αλλάξεις στην αντιπροσωπεία με 1600 ευρώ. Υπάρχουν καταστήματα που αναλαμβάνουν χημικό καθαρισμό του φίλτρου με 200-300 ευρώ και νομίζω οτι είναι η καλύτερη λύση. Οπότε απευθύνσου σε εξειδικευμένο συνεργείο για diesel. Ψάχνοντας για να λύσεις το πρόβλημα σίγουρα θα σου προτείνουν αφαίρεση dpf και επαναπρογραμματισμό. Θα κερδίσεις σε δύναμη αλλά θα ρυπαίνεις πολύ περισσότερο και μαύρα ντουμάνια θα βγαίνουν όταν πατάς βαθιά το γκάζι. Θα σου έλεγα να μην το κάνεις για το καλό όλων μας και γιατί είναι παράνομη η αφαίρεση.
-
RE: Πώληση αυτοκινητου μια βοήθεια
Τα μπεκ βγήκαν, μετρήθηκαν και καθαρίστηκαν? Λίγο περίεργο να παρέδωσαν ταυτόχρονα και τα 4 μπεκ. Τα μπεκ του k9k είναι αλήθεια οτι έχουν μια ευαισθησία από τα 200.000 και μετά ανάλογα τη χρήση. Καλό είναι να γίνεται μέτρηση και καθαρισμός πριν φτάσουν σε αυτό το σημείο. Τα μπεκ του (έχουν φορεθεί διάφορες μάρκες ανάλογα τη χρονολογία και την έκδοση) είναι μη επισκευάσιμα αν και υπάρχουν κάποιοι που αναλαμβάνουν την επισκευή τους. Εγώ θα έλεγα να βγούν, να μετρηθούν και ανάλογα πόσα θέλουν άλλαγμα ζυγίζεις τι σε συμφέρει. Αν το αμάξι σου είναι με τα 85 άλογα πολύ πιθανό να φοράει μπεκ της siemens.
-
RE: Fiat strada βοήθεια!
Το να μην ανοίγει η τουρμπίνα μπορεί να σημαίνει 1002 πράγματα. Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να απευθυνθείς είτε εκεί που το αγόρασες είτε σε δικό σου μηχανικό για να εντοπίσετε την βλάβη. Σου έχει ανάψει κάποια ένδειξη στο καντράν? Αγοράστηκε από μάντρα? Ξέρεις πόσο καιρό ήταν ακινητοποιημένο το αυτοκίνητο?
-
RE: Fiat strada βοήθεια!
Επειδή είχα το strada 1.9 μέχρι το 2015, είναι ένα πολύ γρήγορο μικρό αγροτικό. Η μέγιστη ροπή αποδίδεται στις 1500 σαλ. Το αν τουρμπίζει κανονικά μπορείς εύκολα να το καταλάβεις αν πατήσεις με 3η στις 1200 στροφές. Στις 1500 είναι εξαιρετικά αισθητό το απότομο τράβηγμα του αυτοκινήτου.
-
RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
Θα τοποθετήσω φρύδια φτερών στο duster μου και δύο πλαστικά καλύμματα στις πόρτες. Στις οδηγίες τοποθέτησης λέει να μπει εσωτερικά και παμπριζοκολλα, αν και έχει περιμετρικά ταινία διπλής όψεως. Η απορία μου είναι αν μετά βγαίνει η σιλικόνη από το αυτοκίνητο αν ποτέ αποφασίσω να τα βγάλω?
-
Βελτίωση κινητήρα diesel
Καλημέρα. Έχω ένα Dacia Duster II με τον 1.5 dci 110hp και τον τελευταίο καιρό έχω αρχίσει να τρώγομαι να προβώ σε remap του εγκεφάλου. Η φαγούρα ξεκίνησε όταν έτυχε να οδηγήσω για λίγο a class γνωστού με το ίδιο μοτέρ. Δεν ρώτησα που το έκανε, το μόνο που ξέρω είναι οτι κέρδισε θεωρητικά +30 hp και 5 nm ροπής. Δεν ξέρω αν τα νούμερα είναι όντως αυτά στην πράξη, η αλήθεια είναι όμως οτι σαν αίσθηση το αυτοκίνητο πήγαινε εντυπωσιακά καλά. Δεν είναι οτι έγινε πύραυλος αλλά το νιώθεις ψυχωμένο το μοτέρ.
Και έρχομαι τώρα εγώ να ρωτήσω αν μπορείτε να μου εγγυηθείτε προσωπικά οτι δεν θα πάθει τίποτα το μοτέρ? (πλακίτσα!!!)
Θεωρείτε οτι μια τέτοια βελτίωση μπορεί να είναι αναίμακτη (πέραν της επιπλέον φυσιολογικής καταπόνησης όλων των υποσυστημάτων) ή θα κόψει χρόνια και χιλιόμετρα από ένα αμάξι που καλύπτει τις οικογενειακές ανάγκες και αγοράστηκε με σκοπό να κρατηθεί για αρκετά χρόνια. Η μικρή αύξηση της κατανάλωσης δεν αποτελεί θέμα, αυτό που με προβληματίζει είναι να μην έχω θέματα π.χ. στα 100.000 χλμ με αντλίες, dpf, μπέκ κλπ.
Στην ουσία αυτό που ρωτάω είναι ποιό είναι το ρίσκο που αναλαμβάνω? Σίγουρα θα υπάρξει κάποιο πρόβλημα μεσοπρόθεσμα ή εκεί που θα έκανα 500.000χλμ απροβλημάτιστα με την βελτίωση θα κάνω 400.000 χλμ?