-
Εντελως αυθαίρετη υπόθεση.
Επίσης οι εποχές τι εχουν? Στα καλύτερα της τελευταίας 15ετιας είμαστε. Κάθε χρόνο ρεκόρ πωλήσεων.
-
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Τον 59χρονο αλβανο που δουλεύει στις πορτοκαλιές δεν τονε λες και old money πάντως.
-
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Τον 59χρονο αλβανο που δουλεύει στις πορτοκαλιές δεν τονε λες και old money πάντως.
Πάντως σύμφωνα με μελέτες τραπεζών για συγκεκριμένες επενδύσεις, μέχρι εκεί μπορώ να πω, υπάρχει παλαιο χρήμα το οποίο δεν επενδύεται και τρώγεται από τοπικούς κληρονόμους! Είναι αρκετό ακόμα αλλά κάποτε θα τελειώσει εάν δεν επενδυθεί
-
ΣτεφάνΜοντελΓουαι, ο 59χρονος Αλβανός χειρώνακτας ήταν κληρονόμος του Χοτζα ;
-
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Εντελως αυθαίρετη υπόθεση.
Επίσης οι εποχές τι εχουν? Στα καλύτερα της τελευταίας 15ετιας είμαστε. Κάθε χρόνο ρεκόρ πωλήσεων.
Με το 60%+ των "πωλήσεων" να ειναι leasing;
-
@bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Εντελως αυθαίρετη υπόθεση.
Επίσης οι εποχές τι εχουν? Στα καλύτερα της τελευταίας 15ετιας είμαστε. Κάθε χρόνο ρεκόρ πωλήσεων.
Με το 60%+ των "πωλήσεων" να ειναι leasing;
Και το 90% των θεάσεων ταινιών να είναι νετφλιξ!!
Πάνε τα άμοιρα τα βιδεοκλαμπς!! -
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Εντελως αυθαίρετη υπόθεση.
Επίσης οι εποχές τι εχουν? Στα καλύτερα της τελευταίας 15ετιας είμαστε. Κάθε χρόνο ρεκόρ πωλήσεων.
Aν βαλεις 17 ετια ειμαστε λιγοτερο απο τα μισα, λιγο πριν το 2010 ηταν 300 000 οι πωλησεις.
-
Πάντως το χιούμορ των κληρονόμων δεν ρίχνει εύκολα γυναίκα! Σας το λέω!
-
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Τον 59χρονο αλβανο που δουλεύει στις πορτοκαλιές δεν τονε λες και old money πάντως.
Το θέμα είναι πόσα παίρνει, πόσα δηλώνει και πόσα στέλνει έξω.
-
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Τον 59χρονο αλβανο που δουλεύει στις πορτοκαλιές δεν τονε λες και old money πάντως.
Φαντάζομαι τι αξία θα δηλώσατε
-
@wantone said in Toyota Corolla Cross:
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Εντελως αυθαίρετη υπόθεση.
Επίσης οι εποχές τι εχουν? Στα καλύτερα της τελευταίας 15ετιας είμαστε. Κάθε χρόνο ρεκόρ πωλήσεων.
Aν βαλεις 17 ετια ειμαστε λιγοτερο απο τα μισα, λιγο πριν το 2010 ηταν 300 000 οι πωλησεις.
Αν πιστέψουμε τα νούμερα του σεαα, το πιο κοντινό στο 300000 είναι το 2007 με 280k και το 2004 με 290k. Το 2024 (137k) ήταν λίγο χειρότερο από το 2010 (141k).
-
-
@bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:
Άσχετοι! Δεν ξέρουν τι γράφουν!
Ο Τρακουσέλης εκτός από αβανταδόρος της κυβέρνησης, όπως έγραψε είναι μέσα στην αγορά αυτοκινήτου 25 χρόνια κι αυτή πάει πολύ καλά.Κι εγώ που νόμιζα ότι κάπου στο βάθος υπάρχει δημοσιογράφος...
-
Θα ήταν πολύ αφελές και αστείο,το να κρίνουμε την μεταπωλητική αξία της Τογιότα, από κάποιο δίλιτρο , έστω και υβριδικό, το οποίο αγοράστηκε στα 40+ χιλιάρικα και μάλιστα όταν το πουλάμε ένα-δύο χρόνια μετά την αγορά του...!!
Σε αυτές τις περιπτώσεις και χρυσάφι να δίνεις η πώληση από μόνη της είναι πολύ δύσκολη...!!!
Ας κρίνουμε την αξία μεταπώλησης ενός Τογιότα 5ετίας που είναι το φυσιολογικό.
Πούλησα το corolla hatchback 1,8 του 2021 , τριών ετών με λίγα χλμ. σε 2 μέρες πριν καν βάλω φωτό ,στην τιμή που το έβαλα και κάτι παραπάνω, διότι είχε κάποιο χτυπηματάκι πολύ ελαφρύ , σε προφυλακτήρα και πόρτα για το οποίο η Τογιότα ζήτησε 700 ευρώ για να το φτιάξει και να το βάψει...!!!
Αυτά πήγαν στον αγοραστή, αν το διόρθωνε...!!!
Όταν ζητάς 35000 από κάποιον ιδιώτη μετρητά, δεν είναι εύκολο, περιορίζεις το αγοραστικό κοινό, εκτός αν οδηγήσεις τον αγοραστή με κάποιον τρόπο μέσω τράπεζας να το πάρει ,διότι αυτός που διαθέτει τα 35 μετρητά για μεταχειρισμένο, μπορεί να πάει και στα 45-50 με δόσεις και δάνειο σε καινούργιο...!!!
Συνεπώς είναι ΛΑΘΟΣ το να βγάζουμε συμπεράσματα για την δήθεν μέτρια ή κακή μεταπώληση που έχουν τα Τογιότα από ένα συγκεκριμένο αυτοκίνητο που δεν αγοράστηκε στη best value τιμή του...!!
Έχω ξαναγράψει, άποψη μου, πως για το κκ. αν κάποιος δώσει παραπάνω λεφτά από την βασική έκδοση του, active plus, στο δίλιτρο αναφέρομαι, 33000+ στο με μπροστινή κίνηση και 35000+ σε αυτό με την τετρακίνηση, είναι από την αρχή χαμένος, πόσο μάλιστα αν θελήσει να το δώσει σε ένα -δύο χρόνια..!!
40000+ δίλιτρο και γρήγορη πώληση= πολύ κακός συνδυασμός..!!!
Δε φταίει καμμία Τογιότα γιαυτό, ίσα -ίσα αν δείτε άλλες μάρκες σε τι τιμές καταλήγει να πουληθεί αυτός ο συνδυασμός θα ΚΛΑΨΕΤΕ, αν και όταν πουληθεί...!!!
Τελευταίο, έναν αγοραστή που σκέφτεται, πάντα τον προβληματίζει μία αγορά ενός τόσο καινούργιου αυτοκινήτου, διότι πιθανόν να κρύβει κάποια παγίδα, άλλος ένας ανασταλτικός παράγοντας...!!! -
Ρε μπαρμπα αφού απο τα 10 που λέμε τα 11 δεν τα καταλαβαίνεις. Τι κάθεσαι και γράφεις κατεβατά με ανοησιες? Άσε τις αναλύσεις για το βράδυ στο καφενείο. Που θα μας πεις τι ειναι σωστό και λάθος να αγοράσουμε καημένε.
-
Τρικυμία… και το κακό είναι πως γράφει σεντόνια!!
-
Καθόλου τρικυμία σε αυτό που γράφει. Στα υπόλοιπα δεν γνωρίζω τι λέει σε σεντόνια,
Αυτό ονομάζεται αποφυγή στην οικονομικη ζημία με βάση την αντιληπτή ωφελιμότητα.
Δηλαδή η αγορά εξέφρασε αυτό το αντανακλαστικό στην premium έκδοση ενός αυτοκινήτου και απλώς σας το αναφέρει. Γιατί τον βρίζετε;
Ξέρω θα με βρίζετε ως ξερόλα και μ@@@κα αλλά αναρωτηθείτε καλύτερα το γιατί δεν το γνωρίζετε. Βασικές γνώσεις μικροοικονομίας πρώτου εξαμήνου στο κεφάλαιο συμπεριφορά του καταναλωτή. Ενας 18χρονος το γνωρίζει. Βασικά από το λύκειο το διδάσκουν στο αοθ. Ενα 16-17χρονος
Σε κάθε προϊόν που έχει εκδόσεις υπάρχει αυτό το φαινόμενο. Είναι νόμος της αγοράς. Όσο πιο premium έκδοση τόσο ισχυρότερη η αντίσταση του καταναλωτή/αγοραστή σε συνάρτηση με την ας πούμε μεσαία έκδοση
-
Συμφωνώ με lap
-
Αν βγαίνει ένα συμπέρασμα από τα παραπάνω είναι ότι γενικά τα δίλιτρα έχουν θέμα μεταπώλησης.
Ειδικά αν θες να τα αλλάξεις νωρίς.
Ανεξαρτήτως μάρκας.
Και εγώ που έψηνα πέρυσι το δίλιτρο chr με απέτρεψε οσο δεν πάει ο ίδιος ο διευθυντής του καταστήματος που με ξέρει. -
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
Θα ήταν πολύ αφελές και αστείο,το να κρίνουμε την μεταπωλητική αξία της Τογιότα, από κάποιο δίλιτρο , έστω και υβριδικό, το οποίο αγοράστηκε στα 40+ χιλιάρικα και μάλιστα όταν το πουλάμε ένα-δύο χρόνια μετά την αγορά του...!!
Σε αυτές τις περιπτώσεις και χρυσάφι να δίνεις η πώληση από μόνη της είναι πολύ δύσκολη...!!!
Ας κρίνουμε την αξία μεταπώλησης ενός Τογιότα 5ετίας που είναι το φυσιολογικό.
Πούλησα το corolla hatchback 1,8 του 2021 , τριών ετών με λίγα χλμ. σε 2 μέρες πριν καν βάλω φωτό ,στην τιμή που το έβαλα και κάτι παραπάνω, διότι είχε κάποιο χτυπηματάκι πολύ ελαφρύ , σε προφυλακτήρα και πόρτα για το οποίο η Τογιότα ζήτησε 700 ευρώ για να το φτιάξει και να το βάψει...!!!
Αυτά πήγαν στον αγοραστή, αν το διόρθωνε...!!!
Όταν ζητάς 35000 από κάποιον ιδιώτη μετρητά, δεν είναι εύκολο, περιορίζεις το αγοραστικό κοινό, εκτός αν οδηγήσεις τον αγοραστή με κάποιον τρόπο μέσω τράπεζας να το πάρει ,διότι αυτός που διαθέτει τα 35 μετρητά για μεταχειρισμένο, μπορεί να πάει και στα 45-50 με δόσεις και δάνειο σε καινούργιο...!!!
Συνεπώς είναι ΛΑΘΟΣ το να βγάζουμε συμπεράσματα για την δήθεν μέτρια ή κακή μεταπώληση που έχουν τα Τογιότα από ένα συγκεκριμένο αυτοκίνητο που δεν αγοράστηκε στη best value τιμή του...!!
Έχω ξαναγράψει, άποψη μου, πως για το κκ. αν κάποιος δώσει παραπάνω λεφτά από την βασική έκδοση του, active plus, στο δίλιτρο αναφέρομαι, 33000+ στο με μπροστινή κίνηση και 35000+ σε αυτό με την τετρακίνηση, είναι από την αρχή χαμένος, πόσο μάλιστα αν θελήσει να το δώσει σε ένα -δύο χρόνια..!!
40000+ δίλιτρο και γρήγορη πώληση= πολύ κακός συνδυασμός..!!!
Δε φταίει καμμία Τογιότα γιαυτό, ίσα -ίσα αν δείτε άλλες μάρκες σε τι τιμές καταλήγει να πουληθεί αυτός ο συνδυασμός θα ΚΛΑΨΕΤΕ, αν και όταν πουληθεί...!!!
Τελευταίο, έναν αγοραστή που σκέφτεται, πάντα τον προβληματίζει μία αγορά ενός τόσο καινούργιου αυτοκινήτου, διότι πιθανόν να κρύβει κάποια παγίδα, άλλος ένας ανασταλτικός παράγοντας...!!!Σε όλες τις μάρκες όταν πουλάς κάτι δίλιτρο και άνω θα χάσεις πολλά περισσότερα χρήματα , είναι φυσιολογικό δεν θέλει μεγάλη ανάλυση
Κανένας δεν είπε ότι χάνει σε μεταπώληση επειδή είναι Toyota , χάνει γιατί είναι διλιτρο.
Ανεξαρτήτως μάρκας αυτό.
Δεν χρειάζονται σεντόνια για τοσο απλά πράγματα
Toyota Corolla Cross