-
@cirus said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
Θα ήταν πολύ αφελές και αστείο,το να κρίνουμε την μεταπωλητική αξία της Τογιότα, από κάποιο δίλιτρο , έστω και υβριδικό, το οποίο αγοράστηκε στα 40+ χιλιάρικα και μάλιστα όταν το πουλάμε ένα-δύο χρόνια μετά την αγορά του...!!
Σε αυτές τις περιπτώσεις και χρυσάφι να δίνεις η πώληση από μόνη της είναι πολύ δύσκολη...!!!
Ας κρίνουμε την αξία μεταπώλησης ενός Τογιότα 5ετίας που είναι το φυσιολογικό.
Πούλησα το corolla hatchback 1,8 του 2021 , τριών ετών με λίγα χλμ. σε 2 μέρες πριν καν βάλω φωτό ,στην τιμή που το έβαλα και κάτι παραπάνω, διότι είχε κάποιο χτυπηματάκι πολύ ελαφρύ , σε προφυλακτήρα και πόρτα για το οποίο η Τογιότα ζήτησε 700 ευρώ για να το φτιάξει και να το βάψει...!!!
Αυτά πήγαν στον αγοραστή, αν το διόρθωνε...!!!
Όταν ζητάς 35000 από κάποιον ιδιώτη μετρητά, δεν είναι εύκολο, περιορίζεις το αγοραστικό κοινό, εκτός αν οδηγήσεις τον αγοραστή με κάποιον τρόπο μέσω τράπεζας να το πάρει ,διότι αυτός που διαθέτει τα 35 μετρητά για μεταχειρισμένο, μπορεί να πάει και στα 45-50 με δόσεις και δάνειο σε καινούργιο...!!!
Συνεπώς είναι ΛΑΘΟΣ το να βγάζουμε συμπεράσματα για την δήθεν μέτρια ή κακή μεταπώληση που έχουν τα Τογιότα από ένα συγκεκριμένο αυτοκίνητο που δεν αγοράστηκε στη best value τιμή του...!!
Έχω ξαναγράψει, άποψη μου, πως για το κκ. αν κάποιος δώσει παραπάνω λεφτά από την βασική έκδοση του, active plus, στο δίλιτρο αναφέρομαι, 33000+ στο με μπροστινή κίνηση και 35000+ σε αυτό με την τετρακίνηση, είναι από την αρχή χαμένος, πόσο μάλιστα αν θελήσει να το δώσει σε ένα -δύο χρόνια..!!
40000+ δίλιτρο και γρήγορη πώληση= πολύ κακός συνδυασμός..!!!
Δε φταίει καμμία Τογιότα γιαυτό, ίσα -ίσα αν δείτε άλλες μάρκες σε τι τιμές καταλήγει να πουληθεί αυτός ο συνδυασμός θα ΚΛΑΨΕΤΕ, αν και όταν πουληθεί...!!!
Τελευταίο, έναν αγοραστή που σκέφτεται, πάντα τον προβληματίζει μία αγορά ενός τόσο καινούργιου αυτοκινήτου, διότι πιθανόν να κρύβει κάποια παγίδα, άλλος ένας ανασταλτικός παράγοντας...!!!Σε όλες τις μάρκες όταν πουλάς κάτι δίλιτρο και άνω θα χάσεις πολλά περισσότερα χρήματα , είναι φυσιολογικό δεν θέλει μεγάλη ανάλυση
Κανένας δεν είπε ότι χάνει σε μεταπώληση επειδή είναι Toyota , χάνει γιατί είναι διλιτρο.
Ανεξαρτήτως μάρκας αυτό.
Δεν χρειάζονται σεντόνια για τοσο απλά πράγματα
Γιατί θεωρείτε τόσο κακό το να γράφει κάποιος την άποψη του..??!!
Εδώ μέσα έχω διαβάσει άπειρα κατεβατά με χαζομαρούλες, αυτές δεν ενοχλούν..??!!
Επίσης αν ΔΕΝ ΤΟ ΠΡΟΣΕΞΕΣ, αυτός που το πούλησε ,έγραψε ότι δεν τη λες και καλή την πώληση του Τογιότα μετά από ένα χρόνο, ρίχνοντας την καθυστέρηση στο Τογιότα και όχι στο δίλιτρο που λες εσύ, όπως θα μπορούσε να αφορά και την τιμή αυτό..!!
Μία πώληση είναι συνάρτηση πάρα πολλών παραγόντων, δεν είναι απλά καλή ή κακή επειδή είναι Τογιότα.
Όμως όταν βλέπουμε ότι τα Τογιότα μεταπωλούνται σαν στραγάλια ως μεταχειρισμένα, ειδικά οι μικρομεσαίες κατηγορίες ,δεν γίνεται να βγάζουμε αιθαίρετα συμπεράσματα...!!!
Αν όμως διαβάσεις λίγο πιο προσεκτικά θα δεις ότι αναφέρω όλους τους λόγους που αργεί μία τέτοιου είδους πώληση, διάβασε λίγο ξανά, αντί να σε ενοχλεί αυτό που αποκαλείς σεντόνι...!!!
Το ξέρω ότι ζούμε σε εποχές που οι άνθρωποι εκφράζονται πλέον με κραυγές και συνθήματα, ο λόγος είναι δύσκολος ,βαρετός και απαιτεί και μόρφωση και κοινωνική που λείπει από κάποιους εδώ μέσα, αλλά και επιστημονική ,φτάσαμε στο σημείο να ζορίζονται για να διαβάσουν 10 σειρές και να εκνευρίζονται, αν δεν μιλήσεις με κραυγή, σύνθημα, ή με μαγκιά παραπανίσια.
Σόρρυ που σας το χαλάω, εφόσον δεν θέλεις αγνόησε με ,μην παραπονιέσαι για το ότι κουράστηκες για να με διαβάσεις, δεν είναι υποχρεωτικό, όπως εγώ αγνοώ κάποιους που εκφράζονται προσβλητικά χωρίς συστολή, θεωρώντας εαυτούς μάγκες...!!!
Εκείνοι που έχουν όντως το δικαίωμα να με παρατηρήσουν , είναι αυτοί που διευθύνουν αυτό το σάιτ και προς το παρόν δεν μου είπε κάποιος ότι ενοχλείται από αυτά που χαρακτηρίζετε ως σεντόνια..!!
Από την άλλη πλευρά βλέπεις ότι υπάρχουν και κάποιοι που διαβάζουν καλά και μετά μιλάνε.
Το καλύτερο από όλα θα ήταν να μπορούμε να γράφουμε την άποψη μας, χωρίς να προσβάλλουμε, πράγμα δύσκολο, ειδικά όταν υπάρχει η ανωνυμία και η εικονική δύναμη που μας παρέχει αυτή...!!!
Για να το καταλάβεις αυτό καλά, ένα απλό παράδειγμα,
είναι πολύ πιο σημαντικό το να μην πετάξεις ένα σκουπίδι από το παράθυρο του αυτοκινήτου σου όταν σε βλέπουν όλοι, ή όταν είσαι μόνος σου σε μια ερημιά..???!!!
Είναι πολύ πιο σπουδαίο το να βρεις ένα πορτοφόλι γεμάτο στο δρόμο χωρίς να σε δει κανείς και να το παραδώσεις, ή αν το βρεις μέσα σε ένα χώρο που ελέγχεται από 30 κάμερες...???!!!
Δεν είναι και τόσο απλά τα πράγματα, όπως έγραψες...... -
@lap said in Toyota Corolla Cross:
Καθόλου τρικυμία σε αυτό που γράφει. Στα υπόλοιπα δεν γνωρίζω τι λέει σε σεντόνια,
Αυτό ονομάζεται αποφυγή στην οικονομικη ζημία με βάση την αντιληπτή ωφελιμότητα.
Δηλαδή η αγορά εξέφρασε αυτό το αντανακλαστικό στην premium έκδοση ενός αυτοκινήτου και απλώς σας το αναφέρει. Γιατί τον βρίζετε;
Ξέρω θα με βρίζετε ως ξερόλα και μ@@@κα αλλά αναρωτηθείτε καλύτερα το γιατί δεν το γνωρίζετε. Βασικές γνώσεις μικροοικονομίας πρώτου εξαμήνου στο κεφάλαιο συμπεριφορά του καταναλωτή. Ενας 18χρονος το γνωρίζει. Βασικά από το λύκειο το διδάσκουν στο αοθ. Ενα 16-17χρονος
Σε κάθε προϊόν που έχει εκδόσεις υπάρχει αυτό το φαινόμενο. Είναι νόμος της αγοράς. Όσο πιο premium έκδοση τόσο ισχυρότερη η αντίσταση του καταναλωτή/αγοραστή σε συνάρτηση με την ας πούμε μεσαία έκδοση
Αν πας να πουλήσεις σε κάποιον έμπορο, το πρώτο πράγμα που θα σου πει αφού πρώτα συγκρίνει με την φθηνότερη έκδοση που κυκλοφορεί για να σου κόψει τον αέρα είναι ότι, αυτά τα επιπλέον αξεσουάρ που έχει δε μετράνε και πολύ...!!!
Και δεν έχει και πολύ άδικο, άσχετα αν όταν το αγοράζουμε θέλουμε να μας ψήνει και καφέ...!!!
Τώρα, αν πας να το δώσεις σε ιδιώτη, πρώτα θέλει υπομονή και χρόνο, εκεί μπορεί να πετύχεις και κάποιον που το έχει καημό και δεν του έφταναν ποτέ, οπότε έχεις πιο πολλές πιθανότητες..!!
Γιαυτό και στις εταιρείες που πουλάνε και αγοράζουν με το κιλό, στα λήζινγκ ειδικά θα βρεις 9 αυτοκίνητα στη βασική έκδοση και ένα με πιο πλούσιο εξοπλισμό, αν το βρεις σε ακριβές μάρκες και μοντέλα, διότι αυτοί σε 3-5 χρόνια αλλάζουν τους στόλους τους και θέλουν να περιορίσουν και το κόστος αγοράς αλλά και να πουλήσουν χαμηλότερα , πιο εύκολα και με λιγότερη χασούρα..!!
Τα γράφω όσο πιο απλά γίνεται χωρίς να χρειάζονται γνώσεις πανεπιστημιακές οικονομικών, αλλά δυστυχώς την πάτησα, ΤΑ ΣΕΝΤΟΝΙΑ ΚΟΥΡΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΕΚΝΕΥΡΙΖΟΥΝ...!!! -
Εγώ ξέρω πως όταν έψαχνα μεταχειρισμένο τογιότα, οι τιμές τους ήταν τόσο ψηλά που συμφερε το καινούριο να χεις και την μεγάλη εγγύηση.
Δεν συμβαίνει αυτό σε πολλά αυτοκίνητα.
Ακόμη κι ο φίλος που παραπονιέται πως άργησε η πώληση, το έδωσε πόσο % κάτω απ το καινούριο; Με τη μισή χασούρα από ένα συμβατικό άλλης μάρκας το έδωσε. -
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
Εγώ ξέρω πως όταν έψαχνα μεταχειρισμένο τογιότα, οι τιμές τους ήταν τόσο ψηλά που συμφερε το καινούριο να χεις και την μεγάλη εγγύηση.
Δεν συμβαίνει αυτό σε πολλά αυτοκίνητα.
Ακόμη κι ο φίλος που παραπονιέται πως άργησε η πώληση, το έδωσε πόσο % κάτω απ το καινούριο; Με τη μισή χασούρα από ένα συμβατικό άλλης μάρκας το έδωσε.Αυτό γίνεται επειδή συνέχεια αυξάνει τιμές η Τογιότα.
Εχει καταντήσει αηδία ! -
Βασικά μου κάνει εντύπωση πόσο γρήγορα δίνετε κάποιοι τα αυτοκίνητά σας. Δε σας κρίνω απλά μου κάνει εντύπωση. Δε θα το έκανα ποτέ παρά μόνο αν αντιμετώπιζα μεγάλο πρόβλημα αξιοπιστίας και ξενέρωνα.
Βασικά από τη μία δένομαι με το αυτοκίνητο, από την άλλη υπολογίζω και την οικονομική χασούρα του να το δώσω τόσο γρήγορα.
Το τωρινό μου ας πούμε θα το κρατήσω τουλάχιστον 5 χρόνια ακόμα, θα δω πως θα πάει η ηλεκτροκίνηση (τιμές, αυτονομίες) και θα το δώσω μόνο για ηλεκτρικό.
Αν οι βενζίνες σε 5 χρόνια δε θεωρούνται παρωχημένες θα το κρατήσω κι άλλο. -
@georgemit said in Toyota Corolla Cross:
Βασικά μου κάνει εντύπωση πόσο γρήγορα δίνετε κάποιοι τα αυτοκίνητά σας. Δε σας κρίνω απλά μου κάνει εντύπωση. Δε θα το έκανα ποτέ παρά μόνο αν αντιμετώπιζα μεγάλο πρόβλημα αξιοπιστίας και ξενέρωνα.
Βασικά από τη μία δένομαι με το αυτοκίνητο, από την άλλη υπολογίζω και την οικονομική χασούρα του να το δώσω τόσο γρήγορα.
Το τωρινό μου ας πούμε θα το κρατήσω τουλάχιστον 5 χρόνια ακόμα, θα δω πως θα πάει η ηλεκτροκίνηση (τιμές, αυτονομίες) και θα το δώσω μόνο για ηλεκτρικό.
Αν οι βενζίνες σε 5 χρόνια δε θεωρούνται παρωχημένες θα το κρατήσω κι άλλο.Υπάρχει κόσμος που μετράει αλλιώς τα χρήματα και τα 5-10 χιλιάρικα δεν τους πονάνε και τα αλλάζουν. Και ανάλογα τη χρήση και τις ανάγκες, ίσως είναι μια αρκετά καλή τακτική να τα αλλάζεις στην 5ετια ή και νωρίτερα αν μπορείς να το στηρίξεις οικονομικά, γιατί όσο περνάει ο καιρός, αν γράφεις πολλά χιλιόμετρα η συντήρηση κι επισκευές μπορεί να ισοφαρίσουν το ποσό αντικατάστασης.
Για κάποιον που κάνει βασική χρήση, δεν έχει και πολύ νόημα, εκτός κι αν τα χρήματα του περισσεύουν. -
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@cirus said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
Θα ήταν πολύ αφελές και αστείο,το να κρίνουμε την μεταπωλητική αξία της Τογιότα, από κάποιο δίλιτρο , έστω και υβριδικό, το οποίο αγοράστηκε στα 40+ χιλιάρικα και μάλιστα όταν το πουλάμε ένα-δύο χρόνια μετά την αγορά του...!!
Σε αυτές τις περιπτώσεις και χρυσάφι να δίνεις η πώληση από μόνη της είναι πολύ δύσκολη...!!!
Ας κρίνουμε την αξία μεταπώλησης ενός Τογιότα 5ετίας που είναι το φυσιολογικό.
Πούλησα το corolla hatchback 1,8 του 2021 , τριών ετών με λίγα χλμ. σε 2 μέρες πριν καν βάλω φωτό ,στην τιμή που το έβαλα και κάτι παραπάνω, διότι είχε κάποιο χτυπηματάκι πολύ ελαφρύ , σε προφυλακτήρα και πόρτα για το οποίο η Τογιότα ζήτησε 700 ευρώ για να το φτιάξει και να το βάψει...!!!
Αυτά πήγαν στον αγοραστή, αν το διόρθωνε...!!!
Όταν ζητάς 35000 από κάποιον ιδιώτη μετρητά, δεν είναι εύκολο, περιορίζεις το αγοραστικό κοινό, εκτός αν οδηγήσεις τον αγοραστή με κάποιον τρόπο μέσω τράπεζας να το πάρει ,διότι αυτός που διαθέτει τα 35 μετρητά για μεταχειρισμένο, μπορεί να πάει και στα 45-50 με δόσεις και δάνειο σε καινούργιο...!!!
Συνεπώς είναι ΛΑΘΟΣ το να βγάζουμε συμπεράσματα για την δήθεν μέτρια ή κακή μεταπώληση που έχουν τα Τογιότα από ένα συγκεκριμένο αυτοκίνητο που δεν αγοράστηκε στη best value τιμή του...!!
Έχω ξαναγράψει, άποψη μου, πως για το κκ. αν κάποιος δώσει παραπάνω λεφτά από την βασική έκδοση του, active plus, στο δίλιτρο αναφέρομαι, 33000+ στο με μπροστινή κίνηση και 35000+ σε αυτό με την τετρακίνηση, είναι από την αρχή χαμένος, πόσο μάλιστα αν θελήσει να το δώσει σε ένα -δύο χρόνια..!!
40000+ δίλιτρο και γρήγορη πώληση= πολύ κακός συνδυασμός..!!!
Δε φταίει καμμία Τογιότα γιαυτό, ίσα -ίσα αν δείτε άλλες μάρκες σε τι τιμές καταλήγει να πουληθεί αυτός ο συνδυασμός θα ΚΛΑΨΕΤΕ, αν και όταν πουληθεί...!!!
Τελευταίο, έναν αγοραστή που σκέφτεται, πάντα τον προβληματίζει μία αγορά ενός τόσο καινούργιου αυτοκινήτου, διότι πιθανόν να κρύβει κάποια παγίδα, άλλος ένας ανασταλτικός παράγοντας...!!!Σε όλες τις μάρκες όταν πουλάς κάτι δίλιτρο και άνω θα χάσεις πολλά περισσότερα χρήματα , είναι φυσιολογικό δεν θέλει μεγάλη ανάλυση
Κανένας δεν είπε ότι χάνει σε μεταπώληση επειδή είναι Toyota , χάνει γιατί είναι διλιτρο.
Ανεξαρτήτως μάρκας αυτό.
Δεν χρειάζονται σεντόνια για τοσο απλά πράγματα
Γιατί θεωρείτε τόσο κακό το να γράφει κάποιος την άποψη του..??!!
Εδώ μέσα έχω διαβάσει άπειρα κατεβατά με χαζομαρούλες, αυτές δεν ενοχλούν..??!!
Επίσης αν ΔΕΝ ΤΟ ΠΡΟΣΕΞΕΣ, αυτός που το πούλησε ,έγραψε ότι δεν τη λες και καλή την πώληση του Τογιότα μετά από ένα χρόνο, ρίχνοντας την καθυστέρηση στο Τογιότα και όχι στο δίλιτρο που λες εσύ, όπως θα μπορούσε να αφορά και την τιμή αυτό..!!
Μία πώληση είναι συνάρτηση πάρα πολλών παραγόντων, δεν είναι απλά καλή ή κακή επειδή είναι Τογιότα.
Όμως όταν βλέπουμε ότι τα Τογιότα μεταπωλούνται σαν στραγάλια ως μεταχειρισμένα, ειδικά οι μικρομεσαίες κατηγορίες ,δεν γίνεται να βγάζουμε αιθαίρετα συμπεράσματα...!!!
Αν όμως διαβάσεις λίγο πιο προσεκτικά θα δεις ότι αναφέρω όλους τους λόγους που αργεί μία τέτοιου είδους πώληση, διάβασε λίγο ξανά, αντί να σε ενοχλεί αυτό που αποκαλείς σεντόνι...!!!
Το ξέρω ότι ζούμε σε εποχές που οι άνθρωποι εκφράζονται πλέον με κραυγές και συνθήματα, ο λόγος είναι δύσκολος ,βαρετός και απαιτεί και μόρφωση και κοινωνική που λείπει από κάποιους εδώ μέσα, αλλά και επιστημονική ,φτάσαμε στο σημείο να ζορίζονται για να διαβάσουν 10 σειρές και να εκνευρίζονται, αν δεν μιλήσεις με κραυγή, σύνθημα, ή με μαγκιά παραπανίσια.
Σόρρυ που σας το χαλάω, εφόσον δεν θέλεις αγνόησε με ,μην παραπονιέσαι για το ότι κουράστηκες για να με διαβάσεις, δεν είναι υποχρεωτικό, όπως εγώ αγνοώ κάποιους που εκφράζονται προσβλητικά χωρίς συστολή, θεωρώντας εαυτούς μάγκες...!!!
Εκείνοι που έχουν όντως το δικαίωμα να με παρατηρήσουν , είναι αυτοί που διευθύνουν αυτό το σάιτ και προς το παρόν δεν μου είπε κάποιος ότι ενοχλείται από αυτά που χαρακτηρίζετε ως σεντόνια..!!
Από την άλλη πλευρά βλέπεις ότι υπάρχουν και κάποιοι που διαβάζουν καλά και μετά μιλάνε.
Το καλύτερο από όλα θα ήταν να μπορούμε να γράφουμε την άποψη μας, χωρίς να προσβάλλουμε, πράγμα δύσκολο, ειδικά όταν υπάρχει η ανωνυμία και η εικονική δύναμη που μας παρέχει αυτή...!!!
Για να το καταλάβεις αυτό καλά, ένα απλό παράδειγμα,
είναι πολύ πιο σημαντικό το να μην πετάξεις ένα σκουπίδι από το παράθυρο του αυτοκινήτου σου όταν σε βλέπουν όλοι, ή όταν είσαι μόνος σου σε μια ερημιά..???!!!
Είναι πολύ πιο σπουδαίο το να βρεις ένα πορτοφόλι γεμάτο στο δρόμο χωρίς να σε δει κανείς και να το παραδώσεις, ή αν το βρεις μέσα σε ένα χώρο που ελέγχεται από 30 κάμερες...???!!!
Δεν είναι και τόσο απλά τα πράγματα, όπως έγραψες......Όσο μεγάλα σεντόνια και αν γράψεις το ότι κάτι που είναι δίλιτρο δεν έχει καλή μεταπώληση δεν αλλάζει είτε είναι Toyota είτε ότι θες . Δεν με ενοχλεί το σεντόνι σου πάντως, γράψε οσο μεγάλα θες, δημοκρατία έχουμε φίλε μου, αλιμονο. Άλλο ότι το σχολίασα αλλο το ότι με ενοχλεί, δεν είναι κακο.Τα Toyota είναι από τα καλύτερα στην μεταπώληση δεν διαφωνησα παντως ποτέ σε αυτό. Αλλά τα διλιτρα και πάνω ελάχιστοι τα θέλουν οπότε δεν έχουν ζήτηση για να έχουν καλή μεταπώληση. Τόσο απλό είναι . Αν θες γράψε και 80000 λέξεις να συμφωνήσεις ή να διαφωνήσεις δεν με πολύνοιαζει. Και γω γράφω σεντόνια αν κρίνω κάτι σημαντικό όμως όχι για χαζομαρουλες που δεν θεωρώ ότι χρειάζεται
Διαβάζω και σεντόνια με ευχαρίστηση πάντως εάν λένε κάτι σημαντικό και όχι αμπελοφιλοσοφιες για το αν βρεις πορτοφόλι τι θα κάνεις όταν μιλάμε για μεταπώληση αυτοκινήτου
-
@cirus Δεν κατάλαβα καλά το τελευταίο σου ποστ, μπορείς να το αναλύσεις λίγο περισσότερο;
-
Το να είσαι μεταγοραστής (δικιά μου λέξη αυτή) συμφέρει περισσότερο από το να είσαι μεταπωλητής. Για σκεφτείτε το λίγο.
-
@dstou said in Toyota Corolla Cross:
Το να είσαι μεταγοραστής (δικιά μου λέξη αυτή) συμφέρει περισσότερο από το να είσαι μεταπωλητής. Για σκεφτείτε το λίγο.
Δεν είναι θέμα σκέψης αλλά λογικής και είναι γνωστό.
Την πρώτη μεγάλη απαξίωση την τρώει ο πρώτος που απολαμβάνει ομως καινούργιο αμάξι με τη μυρωδιά του νέου κλπ.
Απλά κάποιοι δεν θα παίρναμε ποτέ μτχ ότι και να ήταν αυτό.
Ενα μτχ δεν είναι κούτα. Δεν μυρίζει καινούργιο δεν είναι παρθένο από παράσημα της καθημερινής χρήσης ενίοτε είναι και μαγαρισμένο από κάποια σύγκρουση έως και προβληματικό μηχανικά ή κάποια σοβαρή σύγκρουση.Προσωπικά επειδή αναφέρθηκε και παραπάνω δεν μπορώ να κρατήσω αμάξι που χρησιμοποιώ και μαγαρίζεται από τους καφρους που ζούμε ανάμεσα πολύ καιρό.
Το σιχαίνομαι μετά. Αρα το διώχνω. Πιθανώς να είναι σε άριστη κατάσταση για τον αγοραστή αλλά εγώ ούτε θα θέλω να το βλέπω.
Αν δεν είναι σε τέτοια κατάσταση απλά δεν θα το έχω χρησιμοποιήσει αρκετά. Γεγονός που είναι ζημιά και κάψιμο χρήματος και οφείλεις να το σταματήσεις.
Είναι πάντως έξοδο η όλη φάση και επειδή έχω φάει πολλά λεφτά τόσα χρόνια που θα μπορούσα να έχω πάρει κάτι άλλο που να φέρνει πίσω λεφτά έχω αποφασίσει να σταματήσω να ασχολούμαι.
Κάποιο μικρό ληζινγκ να μη με νοιάζει η κατάσταση του και το πόσο ταλαιπωρείται καθημερινά και να πάει να γαμηθει η φάση.
Ετσι και αλλιώς καθημερινά δεν οδηγείς ειδικά στην Αθήνα.
Απόλαυση οδηγική κλπ είναι πλέον άπιαστα όνειρα.
Τέρμα ! -
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Το θέμα είναι να συγκρίνουμε όμοια πράγματα και η ιστορία έδειξε ότι το αμάξι πιθανότατα έφυγε με την ίδια ευκολία ή δυσκολία, όπως το πάρει κανείς, με οποιοδήποτε άλλο ανταγωνιστικό ίδιας αξίας. Ξέχωρα από κυβισμούς κτλ.
Και για να μην αναλωνομαστε σε ανούσιες αναλύσεις ή σε παραδοση θεωρίας προπτυχιακου, είχα γράψει το παραπανω. Νομίζω ειναι ξεκάθαρο και ρεαλιστικό αλλά κάποιος μειωμένης αντίληψης ίσως το εξέλαβε σα μομφή προς τη διατήρηση της αξίας της περιουσίας του. Ποιος να ξέρει...
Λες και σηκώνει ανάλυση για το εάν θα φύγει με την ίδια ευκολία ενα μεταχειρισμένο των 20Κ με ενα των 40Κ.
-
Ρε συ στεφαν μάλλον δεν κατανοείς τι λέμε και επιμένεις!
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ τόσο με την τιμή αλλά κυρίως με την ωφελιμότητα στην τιμή ! Για αυτό το έγραψα πιο πάνω!
Το δικο σου το Toyota στην έκδοση του για τους υποψήφιους αγοραστές δεν τους προσέφερε ουσιαστική ωφελιμότητα συγκριτικά με τη μεσαία έκδοση του. Ήταν αδιάφορα τα έξτρα πράγματα που είχε και οχι ουσιαστικά.
Αντιθέτως το seat είχε μεγαλύτερη ωφελιμότητα από τη μεσαία έκδοση διότι όντως αυτά που διέθετε δεν τους ήταν αδιάφορα και μάλλον δεν ευρίσκε παραπλήσια στις μεσαίες εκδόσεις.Δεν είναι τόσο θέμα τιμής όσο συνδυασμός ωφελιμότητας με τιμή.
Δηλαδη εάν το Toyota σου ήταν στα δύο λίτρα υβριδικό και τα υπόλοιπα 1.8 μη υβριδικά αυτό θα επηρεάζει την ωφελιμότητα του αγοραστή και θα πήγαινε πολύ καλύτερα παρά τα δύο λίτρα και την υψηλότερη τομή του. Από την στιγμή όμως που παίρνει το 80-90% όσων τους προσφέρεις ( και τα φθηνότερα είναι αυτόματα και υβριδικά) σε αρκετά χαμηλότερη τιμή .... δεν θα αναζητήσει αυτό το 20% και θα συμβιβαστεί.
-
@cirus said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@cirus said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
Θα ήταν πολύ αφελές και αστείο,το να κρίνουμε την μεταπωλητική αξία της Τογιότα, από κάποιο δίλιτρο , έστω και υβριδικό, το οποίο αγοράστηκε στα 40+ χιλιάρικα και μάλιστα όταν το πουλάμε ένα-δύο χρόνια μετά την αγορά του...!!
Σε αυτές τις περιπτώσεις και χρυσάφι να δίνεις η πώληση από μόνη της είναι πολύ δύσκολη...!!!
Ας κρίνουμε την αξία μεταπώλησης ενός Τογιότα 5ετίας που είναι το φυσιολογικό.
Πούλησα το corolla hatchback 1,8 του 2021 , τριών ετών με λίγα χλμ. σε 2 μέρες πριν καν βάλω φωτό ,στην τιμή που το έβαλα και κάτι παραπάνω, διότι είχε κάποιο χτυπηματάκι πολύ ελαφρύ , σε προφυλακτήρα και πόρτα για το οποίο η Τογιότα ζήτησε 700 ευρώ για να το φτιάξει και να το βάψει...!!!
Αυτά πήγαν στον αγοραστή, αν το διόρθωνε...!!!
Όταν ζητάς 35000 από κάποιον ιδιώτη μετρητά, δεν είναι εύκολο, περιορίζεις το αγοραστικό κοινό, εκτός αν οδηγήσεις τον αγοραστή με κάποιον τρόπο μέσω τράπεζας να το πάρει ,διότι αυτός που διαθέτει τα 35 μετρητά για μεταχειρισμένο, μπορεί να πάει και στα 45-50 με δόσεις και δάνειο σε καινούργιο...!!!
Συνεπώς είναι ΛΑΘΟΣ το να βγάζουμε συμπεράσματα για την δήθεν μέτρια ή κακή μεταπώληση που έχουν τα Τογιότα από ένα συγκεκριμένο αυτοκίνητο που δεν αγοράστηκε στη best value τιμή του...!!
Έχω ξαναγράψει, άποψη μου, πως για το κκ. αν κάποιος δώσει παραπάνω λεφτά από την βασική έκδοση του, active plus, στο δίλιτρο αναφέρομαι, 33000+ στο με μπροστινή κίνηση και 35000+ σε αυτό με την τετρακίνηση, είναι από την αρχή χαμένος, πόσο μάλιστα αν θελήσει να το δώσει σε ένα -δύο χρόνια..!!
40000+ δίλιτρο και γρήγορη πώληση= πολύ κακός συνδυασμός..!!!
Δε φταίει καμμία Τογιότα γιαυτό, ίσα -ίσα αν δείτε άλλες μάρκες σε τι τιμές καταλήγει να πουληθεί αυτός ο συνδυασμός θα ΚΛΑΨΕΤΕ, αν και όταν πουληθεί...!!!
Τελευταίο, έναν αγοραστή που σκέφτεται, πάντα τον προβληματίζει μία αγορά ενός τόσο καινούργιου αυτοκινήτου, διότι πιθανόν να κρύβει κάποια παγίδα, άλλος ένας ανασταλτικός παράγοντας...!!!Σε όλες τις μάρκες όταν πουλάς κάτι δίλιτρο και άνω θα χάσεις πολλά περισσότερα χρήματα , είναι φυσιολογικό δεν θέλει μεγάλη ανάλυση
Κανένας δεν είπε ότι χάνει σε μεταπώληση επειδή είναι Toyota , χάνει γιατί είναι διλιτρο.
Ανεξαρτήτως μάρκας αυτό.
Δεν χρειάζονται σεντόνια για τοσο απλά πράγματα
Γιατί θεωρείτε τόσο κακό το να γράφει κάποιος την άποψη του..??!!
Εδώ μέσα έχω διαβάσει άπειρα κατεβατά με χαζομαρούλες, αυτές δεν ενοχλούν..??!!
Επίσης αν ΔΕΝ ΤΟ ΠΡΟΣΕΞΕΣ, αυτός που το πούλησε ,έγραψε ότι δεν τη λες και καλή την πώληση του Τογιότα μετά από ένα χρόνο, ρίχνοντας την καθυστέρηση στο Τογιότα και όχι στο δίλιτρο που λες εσύ, όπως θα μπορούσε να αφορά και την τιμή αυτό..!!
Μία πώληση είναι συνάρτηση πάρα πολλών παραγόντων, δεν είναι απλά καλή ή κακή επειδή είναι Τογιότα.
Όμως όταν βλέπουμε ότι τα Τογιότα μεταπωλούνται σαν στραγάλια ως μεταχειρισμένα, ειδικά οι μικρομεσαίες κατηγορίες ,δεν γίνεται να βγάζουμε αιθαίρετα συμπεράσματα...!!!
Αν όμως διαβάσεις λίγο πιο προσεκτικά θα δεις ότι αναφέρω όλους τους λόγους που αργεί μία τέτοιου είδους πώληση, διάβασε λίγο ξανά, αντί να σε ενοχλεί αυτό που αποκαλείς σεντόνι...!!!
Το ξέρω ότι ζούμε σε εποχές που οι άνθρωποι εκφράζονται πλέον με κραυγές και συνθήματα, ο λόγος είναι δύσκολος ,βαρετός και απαιτεί και μόρφωση και κοινωνική που λείπει από κάποιους εδώ μέσα, αλλά και επιστημονική ,φτάσαμε στο σημείο να ζορίζονται για να διαβάσουν 10 σειρές και να εκνευρίζονται, αν δεν μιλήσεις με κραυγή, σύνθημα, ή με μαγκιά παραπανίσια.
Σόρρυ που σας το χαλάω, εφόσον δεν θέλεις αγνόησε με ,μην παραπονιέσαι για το ότι κουράστηκες για να με διαβάσεις, δεν είναι υποχρεωτικό, όπως εγώ αγνοώ κάποιους που εκφράζονται προσβλητικά χωρίς συστολή, θεωρώντας εαυτούς μάγκες...!!!
Εκείνοι που έχουν όντως το δικαίωμα να με παρατηρήσουν , είναι αυτοί που διευθύνουν αυτό το σάιτ και προς το παρόν δεν μου είπε κάποιος ότι ενοχλείται από αυτά που χαρακτηρίζετε ως σεντόνια..!!
Από την άλλη πλευρά βλέπεις ότι υπάρχουν και κάποιοι που διαβάζουν καλά και μετά μιλάνε.
Το καλύτερο από όλα θα ήταν να μπορούμε να γράφουμε την άποψη μας, χωρίς να προσβάλλουμε, πράγμα δύσκολο, ειδικά όταν υπάρχει η ανωνυμία και η εικονική δύναμη που μας παρέχει αυτή...!!!
Για να το καταλάβεις αυτό καλά, ένα απλό παράδειγμα,
είναι πολύ πιο σημαντικό το να μην πετάξεις ένα σκουπίδι από το παράθυρο του αυτοκινήτου σου όταν σε βλέπουν όλοι, ή όταν είσαι μόνος σου σε μια ερημιά..???!!!
Είναι πολύ πιο σπουδαίο το να βρεις ένα πορτοφόλι γεμάτο στο δρόμο χωρίς να σε δει κανείς και να το παραδώσεις, ή αν το βρεις μέσα σε ένα χώρο που ελέγχεται από 30 κάμερες...???!!!
Δεν είναι και τόσο απλά τα πράγματα, όπως έγραψες......Όσο μεγάλα σεντόνια και αν γράψεις το ότι κάτι που είναι δίλιτρο δεν έχει καλή μεταπώληση δεν αλλάζει είτε είναι Toyota είτε ότι θες . Δεν με ενοχλεί το σεντόνι σου πάντως, γράψε οσο μεγάλα θες, δημοκρατία έχουμε φίλε μου, αλιμονο. Άλλο ότι το σχολίασα αλλο το ότι με ενοχλεί, δεν είναι κακο.Τα Toyota είναι από τα καλύτερα στην μεταπώληση δεν διαφωνησα παντως ποτέ σε αυτό. Αλλά τα διλιτρα και πάνω ελάχιστοι τα θέλουν οπότε δεν έχουν ζήτηση για να έχουν καλή μεταπώληση. Τόσο απλό είναι . Αν θες γράψε και 80000 λέξεις να συμφωνήσεις ή να διαφωνήσεις δεν με πολύνοιαζει. Και γω γράφω σεντόνια αν κρίνω κάτι σημαντικό όμως όχι για χαζομαρουλες που δεν θεωρώ ότι χρειάζεται
Διαβάζω και σεντόνια με ευχαρίστηση πάντως εάν λένε κάτι σημαντικό και όχι αμπελοφιλοσοφιες για το αν βρεις πορτοφόλι τι θα κάνεις όταν μιλάμε για μεταπώληση αυτοκινήτου
Έγραψα πάνω από 2 φορές ότι ένας σημαντικός παράγοντας που δυσκολεύει την πώληση ενός κκ. είναι και τα 2000 ΚΥΒΙΚΑ...!!!
Τα παραδείγματα σου τα παρέθεσα μήπως και καταλάβεις κάποια πράγματα, αλλά δυστυχώς το μόνο που είδες ήταν οι αμπελοφιλοσοφίες, οπότε ας το κλείσουμε το θέμα εδώ φιλικά, κρατώντας ο καθένας τις απόψεις του, με το δικαίωμα ελπίζω να μπορεί να τις καταθέτει χωρίς να τον προσβάλλουν....... -
@lap said in Toyota Corolla Cross:
Ρε συ στεφαν μάλλον δεν κατανοείς τι λέμε και επιμένεις!
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ τόσο με την τιμή αλλά κυρίως με την ωφελιμότητα στην τιμή ! Για αυτό το έγραψα πιο πάνω!
Το δικο σου το Toyota στην έκδοση του για τους υποψήφιους αγοραστές δεν τους προσέφερε ουσιαστική ωφελιμότητα συγκριτικά με τη μεσαία έκδοση του. Ήταν αδιάφορα τα έξτρα πράγματα που είχε και οχι ουσιαστικά.
Αντιθέτως το seat είχε μεγαλύτερη ωφελιμότητα από τη μεσαία έκδοση διότι όντως αυτά που διέθετε δεν τους ήταν αδιάφορα και μάλλον δεν ευρίσκε παραπλήσια στις μεσαίες εκδόσεις.Δεν είναι τόσο θέμα τιμής όσο συνδυασμός ωφελιμότητας με τιμή.
Δηλαδη εάν το Toyota σου ήταν στα δύο λίτρα υβριδικό και τα υπόλοιπα 1.8 μη υβριδικά αυτό θα επηρεάζει την ωφελιμότητα του αγοραστή και θα πήγαινε πολύ καλύτερα παρά τα δύο λίτρα και την υψηλότερη τομή του. Από την στιγμή όμως που παίρνει το 80-90% όσων τους προσφέρεις ( και τα φθηνότερα είναι αυτόματα και υβριδικά) σε αρκετά χαμηλότερη τιμή .... δεν θα αναζητήσει αυτό το 20% και θα συμβιβαστεί.
Λαπ όλοι οικονομικά έχουμε τελειώσει. Δε μας λες κατι καινούριο και επίσης δεν ήταν κάποιο ακαδημαϊκό case study η πώληση του αυτοκινήτου μου.
Ουδέποτε έγινε σύγκριση του δικού μου με ενα style 2κινητο 1.8 πχ ούτε παραπονέθηκα για τα λεφτά. "Έχασα" 6 χιλιάρικα σε 2 χρόνια και 3 μηνες. Κλαιν. Στη δυσκολία στάθηκα, βλέπε 12 μηνες αγγελία, που το κατατάσσει στην ιδια κατηγορία με οποιοδήποτε άλλο ίσης αξίας και ιδιου segment. Για να το κάνω πιο λιανα μπας και προχωρήσουμε είτε πούλαγα το ΨΨ μου είτε το Kuga μου ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ θα μου έπαιρνε τον ιδιο χρόνο. Αρα η περιφημη μεταπωλητικη αξια τουοτα στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν κανει apply. Κατανοητό?
-
Θεωρείς ότι ένα υβριδικό δίλιτρο Toyota θα έφευγε το ίδιο αργα με ένα δίλιτρο μη υβριδικό turbo δίλιτρο ford?
-
Το Kuga ειναι 2.5λτ ατμοσφαιρκο και phev. Ποσοστιαία θα είχε σίγουρα μεγαλύτερη απαξίωση απ το ΨΨ αλλά θα ήθελαν θεωρώ τον ιδιο χρονο για να πουληθούν.
-
Άρα δεν μιλάμε για παρόμοιο προϊόν!
Τα phev είναι ανώτερη "τεχνολογία" των hybrid
-
Δική σου υπόθεση αυτό. Οι περισσότεροι θα διαφωνουσαν. Εγω συμφωνώ.
-
Σε αυτό που συμφωνώ με τον τερρυ είναι στο εξής!
Εάν κινηθείς οριζόντια και πάρεις τις μεσαίες εκδόσεις όλων των αυτοκινήτων μιας κατηγορίας μέσα σε ένα φάσμα 20-30Κ τότε ναι η αγορά θεωρεί πως στα Toyota θα βρουν υψηλότερη ωφέλεια !
Πες είναι το αυτόματο που δεν σπάει δεν χαλάει με τίποτα, πες είναι η φήμη αξιοπιστίας, πες είναι το υβριδικό σύστημα, πες είναι το δίκτυο συντήρησης, πες είναι η ίδια η φήμη ώστε να το πουλήσουν αργότερα και αυτοί, πλέον πες είναι και η εγγύηση των 11 ετών
Εάν αρχίσεις να κινείσαι κάθετα προς τα πάνω στις premium εκδόσεις τους, τότε αρχίζει και αλλάζει το μίγμα και οι μεσαίες εκδόσεις επιβάλουν την αντίδραση των αγοραστών!
Άρα αυτό που είπε ο τερρυ είναι πως όντως καθώς ανεβαίνεις κάθετα προς τα επάνω είναι δύσκολο ακόμα και για Toyota! Οπότε σωστά λες και εσύ πως δεν βλέπεις την περίφημη μεταπώληση της Toyota.
Εάν μείνεις στις μεσαίες εκδόσεις εκεί αλλάζουν όλα και εμφανίζεται η φήμη της Toyota
Νομίζω πως περίπου όλοι συμφωνούμε στο ίδιο συμπέρασμα αλλά μένουμε στις λεπτομέρειες
-
@lap said in Toyota Corolla Cross:
Ρε συ στεφαν μάλλον δεν κατανοείς τι λέμε και επιμένεις!
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ τόσο με την τιμή αλλά κυρίως με την ωφελιμότητα στην τιμή ! Για αυτό το έγραψα πιο πάνω!
Το δικο σου το Toyota στην έκδοση του για τους υποψήφιους αγοραστές δεν τους προσέφερε ουσιαστική ωφελιμότητα συγκριτικά με τη μεσαία έκδοση του. Ήταν αδιάφορα τα έξτρα πράγματα που είχε και οχι ουσιαστικά.
Αντιθέτως το seat είχε μεγαλύτερη ωφελιμότητα από τη μεσαία έκδοση διότι όντως αυτά που διέθετε δεν τους ήταν αδιάφορα και μάλλον δεν ευρίσκε παραπλήσια στις μεσαίες εκδόσεις.Δεν είναι τόσο θέμα τιμής όσο συνδυασμός ωφελιμότητας με τιμή.
Δηλαδη εάν το Toyota σου ήταν στα δύο λίτρα υβριδικό και τα υπόλοιπα 1.8 μη υβριδικά αυτό θα επηρεάζει την ωφελιμότητα του αγοραστή και θα πήγαινε πολύ καλύτερα παρά τα δύο λίτρα και την υψηλότερη τομή του. Από την στιγμή όμως που παίρνει το 80-90% όσων τους προσφέρεις ( και τα φθηνότερα είναι αυτόματα και υβριδικά) σε αρκετά χαμηλότερη τιμή .... δεν θα αναζητήσει αυτό το 20% και θα συμβιβαστεί.
Θέλω να προσθέσω και κάτι άλλο σε αυτά που γράφεις, το οποίο έρχεται να επιτείνει αυτό που λες, ότι πλέον ακόμα και οι βασικές εκδόσεις τα έχουν σχεδόν όλα τα απαραίτητα, εκτός από κάποια ιδιαίτερα αξεσουάρ, όπως ζάντες 18-19 ιντσών, ηλιοροφές, δέρματα κ.λπ....κ.λπ......!!!
Παράδειγμα όταν δοκίμασα και το chr , η ηλιοροφή έμαθα ότι δεν είχε σκιάδιο...!!! Στην Ελλάδα των 35-40 υπό σκιάν..?? Πόσο φιμέ να είναι...???!!!
Τώρα για να λύσω και τις απορίες κάποιων φίλων, ας μη ξεγελιόμαστε, για να χάσεις όσο λιγότερα γίνεται , επειδή το αυτοκίνητο δεν είναι επένδυση, αν δεν έχεις λεφτά για πέταμα, ή δεν θέλεις να πουλάς μούρη θεωρώντας το αυτοκίνητο ως μέσον κοινωνικής καταξίωσης, ως προέκταση του πουλιού σου , κλπ...κ,λπ...,
τότε με την απλή λογική θα έπρεπε να κρατάει κάποιος ένα αυτοκίνητο τουλάχιστον για μία δεκαετία και αναφέρομαι στον μέσο Έλληνα και όχι σε αυτούς που βγάζουν 10+ χιλιάρικα τον μήνα...!!!
Ο κόσμος φυσικά και το έχει καταλάβει αυτό, γιαυτό και κάθε μέρα βλέπουμε προσπάθειες των βιομηχανιών μαζί με τις κυβερνήσεις , να μας παραμυθιάζουν για πράσινα αυτοκίνητα, δίνοντας διάφορα κίνητρα ,άλλοτε πραγματικά και άλλοτε μαιμού, με προδιαγραφές Γιούρο 5, 6 και πάει λέγοντας...!!!
Αποφάσισαν τώρα να σώσουν τη γη και αυτοί που την μολύνουν δημιουργούν και χρηματοδοτούν περιβαλλοντολογικές οργανώσεις
για να τη σώσουν από τα δικά τους εργοστάσια που μολύνουν όλο το εικοσιτετράωρο την ατμόσφαιρα...!!! ΤΡΕΛΛΑ....!!!
Υπάρχουν και οι εξαιρέσεις για να επιβεβαιώσουν τον κανόνα, αλλά η λογική αυτό επιβάλλει, προσωπικά δεν το κατάφερα πάντα να το κάνω αυτό, να κρατάω τα αυτοκίνητα μου τουλάχιστον 10 χρόνια, αντιλαμβανόμουν όμως πως όσο πιο γρήγορα στην ημερομηνία αγοράς το έδινα και όσο πιο φορτωμένο ήταν ,πως τόσο περισσότερα θα έχανα...!!!
Το δίλιτρο είναι δίλιτρο και αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα για όλες τις μάρκες στην Ελλάδα τουλάχιστον, παρότι τα 440 ευρώ βγαίνουν για πλάκα από την κατανάλωση στο κκ., περισσότερο φετίχ είναι παρά πραγματικότητα, αλλά βοήθησε και η πολιτεία προσπαθώντας να βγάλει ξίγκι από τη μύγα , στο ότι τα δίλιτρα+ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ ..!!!
Όταν όμως όπως είπες υπάρχει και το 1,8, τότε είναι ακόμα χειρότερα τα πράγματα, τι τον νοιάζει ή μάλλον τον βολεύει πολύ περισσότερο τον αγοραστή το 1,8 ,μόνο η τετρακίνηση κι ο πίσω άξονας με πολλαπλούς συνδέσμους το σώζει, που όντως χαρίζουν ασφάλεια και άνεση, μεγάλη διαφορά, ειδικά όταν το πιέσεις σε στροφές και κινείσαι σε επαρχιακούς δρόμους με κακή ποιότητα ασφάλτου, εκεί φαίνεται η διαφορά και όχι τόσο στα 58 άλογα επιπλέον, ή στο πόσο αξιόπιστο περισσότερο θα είναι το δίλιτρο με το θερμικό μοτέρ από το 1,8, εφόσον δουλεύει από ότι έχω δει σχεδόν μισό -μισό με το ηλεκτρικό..!!
Αν κάνεις δηλαδή 300000 χλμ. τα μισά ίσως και παραπάνω θα έχουν γίνει με το ηλεκτρομοτέρ...!!!
Τώρα πόσο καταπονείται το θερμικό με το άναψε σβήσε αυτόματα, δεν ακούσαμε 6-7 χρόνια τώρα που υπάρχει το υβριδικό κάτι..........
Toyota Corolla Cross