Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BYD forum
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BYD forum
    • 1
    • 2
    • 195
    • 196
    • 197
    • 198
    • 199
    • 197 / 199
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    127
    3973
    165225
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A d P
      A d P moderator last edited by

      Youtube Video

      I EAT MILF AND COOKIES

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tkin73 last edited by

        Στα byd ο βενζινοκινητήρας δίνει σε κάποιο σενάριο απευθείας κίνηση στους τροχούς ή μόνο ως γεννήτρια λειτουργεί;
        Με την λογική ότι στο atto 2 ο θερμικός είναι ατμο με μόνο 98 άλογα μήπως έχουμε φαινόμενα και εδώ απώλειας ισχυος όταν αδειάζει η μπαταρία ή φροντίζει να μην ξεμένει ποτέ από μπαταρία;
        Από το άλλο phev που κυκλοφορεί ήδη έχουμε εικόνα;

        Z ataim 2 Replies Last reply Reply Quote 0
        • Z
          zaxosm @tkin73 last edited by

          @tkin73 said in BYD forum:

          Στα byd ο βενζινοκινητήρας δίνει σε κάποιο σενάριο απευθείας κίνηση στους τροχούς ή μόνο ως γεννήτρια λειτουργεί;
          Με την λογική ότι στο atto 2 ο θερμικός είναι ατμο με μόνο 98 άλογα μήπως έχουμε φαινόμενα και εδώ απώλειας ισχυος όταν αδειάζει η μπαταρία ή φροντίζει να μην ξεμένει ποτέ από μπαταρία;
          Από το άλλο phev που κυκλοφορεί ήδη έχουμε εικόνα;

          Στο seal u dmi δεν επιτρεπεται να πέσει η μπαταρια κατω απο 20%. Αυτοματως παιρνει μπρος ο θερμικος και νομιζω ο δευτερος ηλεκτροκινητηρας φορτιζει τη μπαταρια.Αλλα δεν υπαρχουν καθολου τετοια φαινομενα αφενος γιατι εχουν κανει εξυπνη δουλεια αφετερου γιατι η μπαταρια ειναι πολυ μεγαλυτερης χωρητικοτητας αρα και τα αποθεματα παντα μεγαλυτερα. Δεν συγκρινονται σε αυτο το κομματι με τα αυτοφορτιζενα.

          Λογικα ετσι θα ειναι και στο atto2!

          Hyundai Tucson 1.6 MHEV 160ps
          Hyundai Inster 42kwh

          T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ataim
            ataim @tkin73 last edited by ataim

            @tkin73 said in BYD forum:

            Στα byd ο βενζινοκινητήρας δίνει σε κάποιο σενάριο απευθείας κίνηση στους τροχούς ή μόνο ως γεννήτρια λειτουργεί;
            Με την λογική ότι στο atto 2 ο θερμικός είναι ατμο με μόνο 98 άλογα μήπως έχουμε φαινόμενα και εδώ απώλειας ισχυος όταν αδειάζει η μπαταρία ή φροντίζει να μην ξεμένει ποτέ από μπαταρία;
            Από το άλλο phev που κυκλοφορεί ήδη έχουμε εικόνα;

            Ναι όπως και στο seal u, στον αυτοκινητόδρομο συμπλέκει μια σχέση η οποία κινεί τους τροχούς ενώ λαμβάνει ισχύ και από το traction motor. Γίνεται δηλαδή από series parallel hybrid.
            Πρόβλημα απώλειας ισχύος θεωρώ ότι σίγουρα θα εμφανίζει και αυτό, αν πας να ανέβεις Τρίπολη με 4 άτομα μέσα, μόλις αδειάσει η μπαταρία έχεις μονο τον θερμικό για να σπρωξει δύο τόνους σε ανηφόρα. Δύσκολο. Θα έχεις μειωμένη τελική ταχύτητα και υψηλή κατανάλωση καυσίμου.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • T
              tkin73 @zaxosm last edited by tkin73

              @zaxosm said in BYD forum:

              @tkin73 said in BYD forum:

              Στα byd ο βενζινοκινητήρας δίνει σε κάποιο σενάριο απευθείας κίνηση στους τροχούς ή μόνο ως γεννήτρια λειτουργεί;
              Με την λογική ότι στο atto 2 ο θερμικός είναι ατμο με μόνο 98 άλογα μήπως έχουμε φαινόμενα και εδώ απώλειας ισχυος όταν αδειάζει η μπαταρία ή φροντίζει να μην ξεμένει ποτέ από μπαταρία;
              Από το άλλο phev που κυκλοφορεί ήδη έχουμε εικόνα;

              Στο seal u dmi δεν επιτρεπεται να πέσει η μπαταρια κατω απο 20%. Αυτοματως παιρνει μπρος ο θερμικος και νομιζω ο δευτερος ηλεκτροκινητηρας φορτιζει τη μπαταρια.Αλλα δεν υπαρχουν καθολου τετοια φαινομενα αφενος γιατι εχουν κανει εξυπνη δουλεια αφετερου γιατι η μπαταρια ειναι πολυ μεγαλυτερης χωρητικοτητας αρα και τα accepting παντα μεγαλυτερα. Δεν συγκρινονται σε αυτο το κομματι με τα αυτοφορτιζενα.

              Λογικα ετσι θα ειναι και στο atto2!

              Προβληματίζουν τα 98 άλογα ατμόσφαιρα για τα 1620 κιλα.
              Προφανώς ο τρόπος διαχείρισης και το λογισμικό βοηθά. Αυτές οι υλοποιήσεις με τους ατμο είναι προφανώς προσανατολισμένες στην οικονομία και όχι τόσο στην ισχύ αν και με την μεγάλη μπαταρία δεν λείπουν τα άλογα.
              Το seal u dmi στην καλή 4 κινητή έκδοση με τους δύο ηλεκτροκινητήρες έχει τούρμπο κινητήρα.
              Όπως και τα chery/omoda/jaecoo.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dimsabas last edited by

                Ασφαλώς και ξεμένει από γκάζι το τετρακίνητο τούρμπο Seal U.

                https://cartalk.gr/

                A Z T 3 Replies Last reply Reply Quote 1
                • A
                  axel12p @dimsabas last edited by

                  @dimsabas said in BYD forum:

                  Ασφαλώς και ξεμένει από γκάζι το τετρακίνητο τούρμπο Seal U.

                  Το θέμα είναι πόσο συχνά θα βρεθείς σε μία τέτοια κατάσταση. Για τους περισσότερους οικογενειάρχες δε θεωρώ ότι θα συμβαίνει συχνά. Σε κάθε περίπτωση πάντως, είναι κάτι που πρέπει να έχεις υπόψη σου, ώστε να προσαρμόζεις ανάλογα και το στυλ οδήγησης σου.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • C
                    criuser last edited by

                    Στα Στελλάντις απόλυτοι Ιαβέρηδες και εδώ αρχίσαμε τις δικαιολογίες....😊

                    Ευτυχώς που έχουμε πλέον αυστηρά όρια και τα μειονεκτήματα αυτά δύσκολα θα τα δει ο κόσμος, αλλά δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν.

                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                    Εμαθα...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • Z
                      zaxosm @dimsabas last edited by

                      @dimsabas said in BYD forum:

                      Ασφαλώς και ξεμένει από γκάζι το τετρακίνητο τούρμπο Seal U.

                      Υπαρχει μια διαφορα ομως. Στο BYD μπορεις να ορισεις το ποσοστο κατω απο το οποιο δε θα πεσει η μπαταρια του. Default ειναι οντως στο 20% αλλα μπορεις να το βαλεις και 50% πχ οταν ξερεις ας πουμε οτι θα βγεις εκτος πολης σε ανηφορικες διαδρομες.

                      Hyundai Tucson 1.6 MHEV 160ps
                      Hyundai Inster 42kwh

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • ataim
                        ataim last edited by ataim

                        Σε όλα τα αυτοκίνητα οι υψηλές απαιτήσεις σε ενέργεια έρχονται στις αναβάσεις των εθνικών οδών ταχείας κυκλοφορίας όπου έχεις κίνηση με υψηλή ταχύτητα και ταυτόχρονα ταχεία αύξηση στο υψόμετρο. Εκεί ακόμα και charge hold ή 60% ή οτιδήποτε βάλεις, αν πιέσεις το αυτοκίνητο θα ξεμείνει από μπαταρία.

                        Σε συνδυασμό με το παραπάνω πρέπει τα ανηφορικά τμήματα να τα προσεγγίζεις προσεκτικά διατηρώντας χαμηλή μέση ωριαία ταχύτητα, τότε δεν θα έχεις πρόβλημα.

                        Z 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • Z
                          zaxosm @ataim last edited by

                          @ataim said in BYD forum:

                          Σε όλα τα αυτοκίνητα οι υψηλές απαιτήσεις σε ενέργεια έρχονται στις αναβάσεις των εθνικών οδών ταχείας κυκλοφορίας όπου έχεις κίνηση με υψηλή ταχύτητα και ταυτόχρονα ταχεία αύξηση στο υψόμετρο. Εκεί ακόμα και charge hold ή 60% ή οτιδήποτε βάλεις, αν πιέσεις το αυτοκίνητο θα ξεμείνει από μπαταρία.

                          Σε συνδυασμό με το παραπάνω πρέπει τα ανηφορικά τμήματα να τα προσεγγίζεις προσεκτικά διατηρώντας χαμηλή μέση ωριαία ταχύτητα, τότε δεν θα έχεις πρόβλημα.

                          Κατα βαση ισχυει. Θυμαμαι οταν ειχα το hybrid juke αυτο εκανα. Βεβαια ειχε τον τροπο του οταν το εβαζα στο sport και εκει επρεπε πραγματικα να το ξεζουμισεις σε ανηφορες για να ξεμεινεις. Το βασικο θεμα ηταν οταν ηθελα να προσπερασω σε ανηφορα οπου παντα επρεπε να τσεκαρω ποση μπαταρια ειχα γιατι χωρις αυτη γιοκ επιταχυνση. Αλλα ειχε μικρη μπαταρια και σχετικο χαμηλο βαρος.

                          Απλα λεω πως στο byd μπορεις να ορισεις ποσοστα καο να μην εχεις τοσο την εννοια θεωρω.

                          Hyundai Tucson 1.6 MHEV 160ps
                          Hyundai Inster 42kwh

                          ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • ataim
                            ataim @zaxosm last edited by

                            @zaxosm said in BYD forum:

                            Απλα λεω πως στο byd μπορεις να ορισεις ποσοστα καο να μην εχεις τοσο την εννοια θεωρω.

                            Αν πας να ανέβεις με τέσσερα άτομα το Αρτεμίσιο με 160kph ακόμα και αν έχεις ορίσει ποσοστό θα ξεμείνει από μπαταρία, μιλάμε για θερμικό 100 ίππων, δεν γίνεται να κινεί τόσο βάρος και να φορτίζει ταυτόχρονα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              panormus772 last edited by

                              Έχοντας δοκιμάσει αρκετά υβριδικά (έως 1.800κ.εκ.) πριν 3-4 χρόνια,το μόνο που δεν ξεμένει από δύναμη (τεσταρισμένο με 3 άτομα σε ανηφόρες ΠΑΘΕ π.χ. Τραγάνας και σε ανηφόρα Ηλιούπολης προς Βριλήσσια,στον Υμηττό) είναι το QQ e-power. Έχω δοκιμάσει μάλιστα, να σηκώσω ελαφρά γκάζι και να το ξαναπατήσω μέσα στην ανηφόρα και ανταποκρίνεται.

                              Έχει άλλα κουσούρια το Nissan,αλλά την αίσθηση έλλειψης ισχύος σε κλίση σίγουρα όχι.

                              D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • D
                                dettol @panormus772 last edited by

                                @panormus772 said in BYD forum:

                                Έχοντας δοκιμάσει αρκετά υβριδικά (έως 1.800κ.εκ.) πριν 3-4 χρόνια,το μόνο που δεν ξεμένει από δύναμη (τεσταρισμένο με 3 άτομα σε ανηφόρες ΠΑΘΕ π.χ. Τραγάνας και σε ανηφόρα Ηλιούπολης προς Βριλήσσια,στον Υμηττό) είναι το QQ e-power. Έχω δοκιμάσει μάλιστα, να σηκώσω ελαφρά γκάζι και να το ξαναπατήσω μέσα στην ανηφόρα και ανταποκρίνεται.

                                Έχει άλλα κουσούρια το Nissan,αλλά την αίσθηση έλλειψης ισχύος σε κλίση σίγουρα όχι.

                                μηπως εχει μεγαλυτερη ισχυ ο θερμικος κινητηρας απο αυτον των byd; Διοτι δεν ξερω πως εξηγειται αυτο διαφορετικα.

                                P 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • P
                                  panormus772 @dettol last edited by

                                  @dettol said in BYD forum:

                                  @panormus772 said in BYD forum:

                                  Έχοντας δοκιμάσει αρκετά υβριδικά (έως 1.800κ.εκ.) πριν 3-4 χρόνια,το μόνο που δεν ξεμένει από δύναμη (τεσταρισμένο με 3 άτομα σε ανηφόρες ΠΑΘΕ π.χ. Τραγάνας και σε ανηφόρα Ηλιούπολης προς Βριλήσσια,στον Υμηττό) είναι το QQ e-power. Έχω δοκιμάσει μάλιστα, να σηκώσω ελαφρά γκάζι και να το ξαναπατήσω μέσα στην ανηφόρα και ανταποκρίνεται.

                                  Έχει άλλα κουσούρια το Nissan,αλλά την αίσθηση έλλειψης ισχύος σε κλίση σίγουρα όχι.

                                  μηπως εχει μεγαλυτερη ισχυ ο θερμικος κινητηρας απο αυτον των byd; Διοτι δεν ξερω πως εξηγειται αυτο διαφορετικα.

                                  Ναι,θα παίζει κι αυτό το ρόλο του.
                                  158hp turbo με 250Νm ροπή.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • ektoras
                                    ektoras last edited by

                                    Απλά στα Nissan και στα Honda, η γεννήτρια δίνει το ρεύμα απ ευθείας στον ηλεκτροκινητήρα και όχι μέσω της μπαταρίας.

                                    Έχε το νου σου στον φθόνο και τους τοξικούς ανθρώπους.

                                    R ataim 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      red_monster last edited by

                                      Είναι φοβερή ξενέρα να πετυχαίνεις στροφοδιαδρομή και να μένεις από δύναμη !
                                      Αλλά οι ιδιοκτήτες υβριδικών λοατκι είναι συνήθως μεσήλικες χωρίς ανάλογες ανησυχίες 😀

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • R
                                        red_monster @ektoras last edited by

                                        @ektoras said in BYD forum:

                                        Απλά στα Nissan και στα Honda, η γεννήτρια δίνει το ρεύμα απ ευθείας στον ηλεκτροκινητήρα και όχι μέσω της μπαταρίας.

                                        Είσαι σίγουρος για αυτό ? Το μοτέρ είναι AC ή DC ?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ataim
                                          ataim @ektoras last edited by

                                          @ektoras said in BYD forum:

                                          Απλά στα Nissan και στα Honda, η γεννήτρια δίνει το ρεύμα απ ευθείας στον ηλεκτροκινητήρα και όχι μέσω της μπαταρίας.

                                          Όλα απευθείας στα traction motor δίνουν.

                                          ektoras 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ektoras
                                            ektoras @ataim last edited by

                                            @ataim said in BYD forum:

                                            @ektoras said in BYD forum:

                                            Απλά στα Nissan και στα Honda, η γεννήτρια δίνει το ρεύμα απ ευθείας στον ηλεκτροκινητήρα και όχι μέσω της μπαταρίας.

                                            Όλα απευθείας στα traction motor δίνουν.

                                            Ψάξτω λίγο παραπάνω.

                                            Έχε το νου σου στον φθόνο και τους τοξικούς ανθρώπους.

                                            ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 195
                                            • 196
                                            • 197
                                            • 198
                                            • 199
                                            • 197 / 199
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr