-
-
Στα byd ο βενζινοκινητήρας δίνει σε κάποιο σενάριο απευθείας κίνηση στους τροχούς ή μόνο ως γεννήτρια λειτουργεί;
Με την λογική ότι στο atto 2 ο θερμικός είναι ατμο με μόνο 98 άλογα μήπως έχουμε φαινόμενα και εδώ απώλειας ισχυος όταν αδειάζει η μπαταρία ή φροντίζει να μην ξεμένει ποτέ από μπαταρία;
Από το άλλο phev που κυκλοφορεί ήδη έχουμε εικόνα; -
Στα byd ο βενζινοκινητήρας δίνει σε κάποιο σενάριο απευθείας κίνηση στους τροχούς ή μόνο ως γεννήτρια λειτουργεί;
Με την λογική ότι στο atto 2 ο θερμικός είναι ατμο με μόνο 98 άλογα μήπως έχουμε φαινόμενα και εδώ απώλειας ισχυος όταν αδειάζει η μπαταρία ή φροντίζει να μην ξεμένει ποτέ από μπαταρία;
Από το άλλο phev που κυκλοφορεί ήδη έχουμε εικόνα;Στο seal u dmi δεν επιτρεπεται να πέσει η μπαταρια κατω απο 20%. Αυτοματως παιρνει μπρος ο θερμικος και νομιζω ο δευτερος ηλεκτροκινητηρας φορτιζει τη μπαταρια.Αλλα δεν υπαρχουν καθολου τετοια φαινομενα αφενος γιατι εχουν κανει εξυπνη δουλεια αφετερου γιατι η μπαταρια ειναι πολυ μεγαλυτερης χωρητικοτητας αρα και τα αποθεματα παντα μεγαλυτερα. Δεν συγκρινονται σε αυτο το κομματι με τα αυτοφορτιζενα.
Λογικα ετσι θα ειναι και στο atto2!
-
Στα byd ο βενζινοκινητήρας δίνει σε κάποιο σενάριο απευθείας κίνηση στους τροχούς ή μόνο ως γεννήτρια λειτουργεί;
Με την λογική ότι στο atto 2 ο θερμικός είναι ατμο με μόνο 98 άλογα μήπως έχουμε φαινόμενα και εδώ απώλειας ισχυος όταν αδειάζει η μπαταρία ή φροντίζει να μην ξεμένει ποτέ από μπαταρία;
Από το άλλο phev που κυκλοφορεί ήδη έχουμε εικόνα;Ναι όπως και στο seal u, στον αυτοκινητόδρομο συμπλέκει μια σχέση η οποία κινεί τους τροχούς ενώ λαμβάνει ισχύ και από το traction motor. Γίνεται δηλαδή από series parallel hybrid.
Πρόβλημα απώλειας ισχύος θεωρώ ότι σίγουρα θα εμφανίζει και αυτό, αν πας να ανέβεις Τρίπολη με 4 άτομα μέσα, μόλις αδειάσει η μπαταρία έχεις μονο τον θερμικό για να σπρωξει δύο τόνους σε ανηφόρα. Δύσκολο. Θα έχεις μειωμένη τελική ταχύτητα και υψηλή κατανάλωση καυσίμου. -
Στα byd ο βενζινοκινητήρας δίνει σε κάποιο σενάριο απευθείας κίνηση στους τροχούς ή μόνο ως γεννήτρια λειτουργεί;
Με την λογική ότι στο atto 2 ο θερμικός είναι ατμο με μόνο 98 άλογα μήπως έχουμε φαινόμενα και εδώ απώλειας ισχυος όταν αδειάζει η μπαταρία ή φροντίζει να μην ξεμένει ποτέ από μπαταρία;
Από το άλλο phev που κυκλοφορεί ήδη έχουμε εικόνα;Στο seal u dmi δεν επιτρεπεται να πέσει η μπαταρια κατω απο 20%. Αυτοματως παιρνει μπρος ο θερμικος και νομιζω ο δευτερος ηλεκτροκινητηρας φορτιζει τη μπαταρια.Αλλα δεν υπαρχουν καθολου τετοια φαινομενα αφενος γιατι εχουν κανει εξυπνη δουλεια αφετερου γιατι η μπαταρια ειναι πολυ μεγαλυτερης χωρητικοτητας αρα και τα accepting παντα μεγαλυτερα. Δεν συγκρινονται σε αυτο το κομματι με τα αυτοφορτιζενα.
Λογικα ετσι θα ειναι και στο atto2!
Προβληματίζουν τα 98 άλογα ατμόσφαιρα για τα 1620 κιλα.
Προφανώς ο τρόπος διαχείρισης και το λογισμικό βοηθά. Αυτές οι υλοποιήσεις με τους ατμο είναι προφανώς προσανατολισμένες στην οικονομία και όχι τόσο στην ισχύ αν και με την μεγάλη μπαταρία δεν λείπουν τα άλογα.
Το seal u dmi στην καλή 4 κινητή έκδοση με τους δύο ηλεκτροκινητήρες έχει τούρμπο κινητήρα.
Όπως και τα chery/omoda/jaecoo. -
Ασφαλώς και ξεμένει από γκάζι το τετρακίνητο τούρμπο Seal U.
-
Ασφαλώς και ξεμένει από γκάζι το τετρακίνητο τούρμπο Seal U.
Το θέμα είναι πόσο συχνά θα βρεθείς σε μία τέτοια κατάσταση. Για τους περισσότερους οικογενειάρχες δε θεωρώ ότι θα συμβαίνει συχνά. Σε κάθε περίπτωση πάντως, είναι κάτι που πρέπει να έχεις υπόψη σου, ώστε να προσαρμόζεις ανάλογα και το στυλ οδήγησης σου.
-
Στα Στελλάντις απόλυτοι Ιαβέρηδες και εδώ αρχίσαμε τις δικαιολογίες....

Ευτυχώς που έχουμε πλέον αυστηρά όρια και τα μειονεκτήματα αυτά δύσκολα θα τα δει ο κόσμος, αλλά δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν.
-
Ασφαλώς και ξεμένει από γκάζι το τετρακίνητο τούρμπο Seal U.
Υπαρχει μια διαφορα ομως. Στο BYD μπορεις να ορισεις το ποσοστο κατω απο το οποιο δε θα πεσει η μπαταρια του. Default ειναι οντως στο 20% αλλα μπορεις να το βαλεις και 50% πχ οταν ξερεις ας πουμε οτι θα βγεις εκτος πολης σε ανηφορικες διαδρομες.
-
Σε όλα τα αυτοκίνητα οι υψηλές απαιτήσεις σε ενέργεια έρχονται στις αναβάσεις των εθνικών οδών ταχείας κυκλοφορίας όπου έχεις κίνηση με υψηλή ταχύτητα και ταυτόχρονα ταχεία αύξηση στο υψόμετρο. Εκεί ακόμα και charge hold ή 60% ή οτιδήποτε βάλεις, αν πιέσεις το αυτοκίνητο θα ξεμείνει από μπαταρία.
Σε συνδυασμό με το παραπάνω πρέπει τα ανηφορικά τμήματα να τα προσεγγίζεις προσεκτικά διατηρώντας χαμηλή μέση ωριαία ταχύτητα, τότε δεν θα έχεις πρόβλημα.
-
Σε όλα τα αυτοκίνητα οι υψηλές απαιτήσεις σε ενέργεια έρχονται στις αναβάσεις των εθνικών οδών ταχείας κυκλοφορίας όπου έχεις κίνηση με υψηλή ταχύτητα και ταυτόχρονα ταχεία αύξηση στο υψόμετρο. Εκεί ακόμα και charge hold ή 60% ή οτιδήποτε βάλεις, αν πιέσεις το αυτοκίνητο θα ξεμείνει από μπαταρία.
Σε συνδυασμό με το παραπάνω πρέπει τα ανηφορικά τμήματα να τα προσεγγίζεις προσεκτικά διατηρώντας χαμηλή μέση ωριαία ταχύτητα, τότε δεν θα έχεις πρόβλημα.
Κατα βαση ισχυει. Θυμαμαι οταν ειχα το hybrid juke αυτο εκανα. Βεβαια ειχε τον τροπο του οταν το εβαζα στο sport και εκει επρεπε πραγματικα να το ξεζουμισεις σε ανηφορες για να ξεμεινεις. Το βασικο θεμα ηταν οταν ηθελα να προσπερασω σε ανηφορα οπου παντα επρεπε να τσεκαρω ποση μπαταρια ειχα γιατι χωρις αυτη γιοκ επιταχυνση. Αλλα ειχε μικρη μπαταρια και σχετικο χαμηλο βαρος.
Απλα λεω πως στο byd μπορεις να ορισεις ποσοστα καο να μην εχεις τοσο την εννοια θεωρω.
-
Απλα λεω πως στο byd μπορεις να ορισεις ποσοστα καο να μην εχεις τοσο την εννοια θεωρω.
Αν πας να ανέβεις με τέσσερα άτομα το Αρτεμίσιο με 160kph ακόμα και αν έχεις ορίσει ποσοστό θα ξεμείνει από μπαταρία, μιλάμε για θερμικό 100 ίππων, δεν γίνεται να κινεί τόσο βάρος και να φορτίζει ταυτόχρονα.
-
Έχοντας δοκιμάσει αρκετά υβριδικά (έως 1.800κ.εκ.) πριν 3-4 χρόνια,το μόνο που δεν ξεμένει από δύναμη (τεσταρισμένο με 3 άτομα σε ανηφόρες ΠΑΘΕ π.χ. Τραγάνας και σε ανηφόρα Ηλιούπολης προς Βριλήσσια,στον Υμηττό) είναι το QQ e-power. Έχω δοκιμάσει μάλιστα, να σηκώσω ελαφρά γκάζι και να το ξαναπατήσω μέσα στην ανηφόρα και ανταποκρίνεται.
Έχει άλλα κουσούρια το Nissan,αλλά την αίσθηση έλλειψης ισχύος σε κλίση σίγουρα όχι.
-
@panormus772 said in BYD forum:
Έχοντας δοκιμάσει αρκετά υβριδικά (έως 1.800κ.εκ.) πριν 3-4 χρόνια,το μόνο που δεν ξεμένει από δύναμη (τεσταρισμένο με 3 άτομα σε ανηφόρες ΠΑΘΕ π.χ. Τραγάνας και σε ανηφόρα Ηλιούπολης προς Βριλήσσια,στον Υμηττό) είναι το QQ e-power. Έχω δοκιμάσει μάλιστα, να σηκώσω ελαφρά γκάζι και να το ξαναπατήσω μέσα στην ανηφόρα και ανταποκρίνεται.
Έχει άλλα κουσούρια το Nissan,αλλά την αίσθηση έλλειψης ισχύος σε κλίση σίγουρα όχι.
μηπως εχει μεγαλυτερη ισχυ ο θερμικος κινητηρας απο αυτον των byd; Διοτι δεν ξερω πως εξηγειται αυτο διαφορετικα.
-
@panormus772 said in BYD forum:
Έχοντας δοκιμάσει αρκετά υβριδικά (έως 1.800κ.εκ.) πριν 3-4 χρόνια,το μόνο που δεν ξεμένει από δύναμη (τεσταρισμένο με 3 άτομα σε ανηφόρες ΠΑΘΕ π.χ. Τραγάνας και σε ανηφόρα Ηλιούπολης προς Βριλήσσια,στον Υμηττό) είναι το QQ e-power. Έχω δοκιμάσει μάλιστα, να σηκώσω ελαφρά γκάζι και να το ξαναπατήσω μέσα στην ανηφόρα και ανταποκρίνεται.
Έχει άλλα κουσούρια το Nissan,αλλά την αίσθηση έλλειψης ισχύος σε κλίση σίγουρα όχι.
μηπως εχει μεγαλυτερη ισχυ ο θερμικος κινητηρας απο αυτον των byd; Διοτι δεν ξερω πως εξηγειται αυτο διαφορετικα.
Ναι,θα παίζει κι αυτό το ρόλο του.
158hp turbo με 250Νm ροπή. -
Απλά στα Nissan και στα Honda, η γεννήτρια δίνει το ρεύμα απ ευθείας στον ηλεκτροκινητήρα και όχι μέσω της μπαταρίας.
-
Είναι φοβερή ξενέρα να πετυχαίνεις στροφοδιαδρομή και να μένεις από δύναμη !
Αλλά οι ιδιοκτήτες υβριδικών λοατκι είναι συνήθως μεσήλικες χωρίς ανάλογες ανησυχίες
-
-
-
BYD forum