Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    J
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 93
    • Best 45
    • Groups 0

    jousis

    @jousis

    99
    Reputation
    5
    Profile views
    93
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    jousis Unfollow Follow

    Best posts made by jousis

    • RE: Peugeot 208

      @dg79 said in Peugeot 208:

      Πρέπει να γράφουν τις εμπειρίες τους περισσότεροι πραγματικοί χρήστες. Έχουν άποψη αυτοί που δεν έχουν ηλεκτρικό και δημιουργούν λανθασμένες εντυπώσεις σε υποψήφιους αγοραστές που μας διαβάζουν.

      Θα σου πω ενα θεματακι που έχω εγώ κ δεν συμμετέχω ενώ διαβάζω.
      Στις συζητήσεις στην Ελλάδα περί ηλεκτρικών υπάρχει τρομερή πόλωση και γενικά η συζήτηση είναι μόνιμα ένας κύκλος "συμφέρει"/"δεν συμφέρει" και ατελείωτα εξελάκια.
      Δλδ η μάχη είναι "καλά, πας ταξίδι 1μύριο χλμ και πρέπει να σταματήσεις, εγώ φτάνω σαλονίκη απο Χανιά χωρίς κατούρημα" vs "Ναι καλά, αλλά εγώ έρχομαι απο Βελιγράδι μέχρι καστελόριζο με 139,67 ευρώ ενώ εσύ ξοδεύεις 297,31 και έχεις φάει 2% τον συμπλέκτη σου".

      Λέω πήρα 208, μου λένε "μα καλά, με ελάχιστα παραπάνω θα έπαιρνες το τέσλα/μέσλα/μπεμπε/".
      Οπότε τί να πω; Οτι απλά το πήρα γιατί απλά το γουστάρω;
      Ναι, χάνω λεφτά, αλλά μπαίνω στο 208 και ακούγεται ένα απαλό φσσσσ κ μπαίνω σε συναδέλφων μαούνες και γκρατζουνάνε τα 120ατίθασα άλογα του χιλιοτσιτωμένου 1.0Τ;
      Ότι δεν θέλω το "καλύτερο" Χ, γιατί μου άρεσε το 208;
      (βοηθάει οτι πλέον δεν αγοράζω ΙΧ, το έκοψα του χούι, μόνο leasing ανάλογα με τις εκάστοτε ανάγκες)

      Τώρα, ταξίδια με το 208.
      Όταν επιλέξουμε προορισμό,ψάχνω να δω κοντά εκεί που θέλουμε να μείνουμε τί αργή πρίζα έχει. Τσεκάρω 2-3, τις σημειώνω στον χάρτη και τέλος. Ξέρω οτι εκεί θα το παρατάω για πάρκινγκ το βράδυ/μεσημέρι/ανάλογα.
      Την διαδρομή δεν την κοιτάω καν πλεον. Την ημέρα που θα φύγουμε ανοίγω το ABRP και βλέπω που πρέπει να φορτίσω περίπου. Αν είναι κάποιο μέρος που με βολεύει (πχ προτιμώ κάποια πόλη απο ΣΕΑ), λέω θα πάμε εκεί. Συνήθως κάνουμε την ίδια στάση που κάναμε πάντα για ξεμούδιασμα.
      Το 208 έχει ένα θέμα όπως και ΟΛΑ τα hatchbacks που είχα. Πάνω απο τα 110 κάνει πολύ θόρυβο (άνεμος). Στανταράκι πονοκέφαλος. Αρνητικό αυτό σε ηλεκτρικό γιατί ακούς μόνο τον αέρα και σου κακοφαίνεται.
      Εκδρομούλες και στροφιλίκια σε βουνά, με νόμιμες ταχύτητες έχει πολύ πλάκα. Ναι μεν δεν είναι 700κιλά σαξόραλο αλλά για τα σημερινά δεδομένα, 1.5τόνος με χαμηλό κέντρο βάρους και τρελή ροπή είναι οκ. Έτσι κι αλλιώς δεν κάνω ράλι, απλά το στρίβω απότομα για χαβαλέ. Με χαμηλές ταχύτητες, μέχρι να ξεράσει ο συνεπιβάτης, μετά πάλι ηρεμώ. 😁
      Αυτά, λίγο πιο μαλακό το 208 απο όσο θα το ήθελα και πολύ υποστροφικό αλλά σε αυτές τις ταχύτητες, χέστηκες, το όριό του δεν το πιάνεις έτσι κι αλλιώς.

      @resident-evil ρώτα με ότι θες αλλά έχω το προηγούμενο, του 2022 που σκέφτεσαι είναι καλύτερο.

      (όλα αυτά βέβαια είναι εντελώς προσωπικά, δεν λέω οτι εγώ έχω δίκαιο. σημείωση, είχα μέχρι κ 1.820VT, μου αρέσει το αυτοκίνητο να το διασκεδάζω, δεν επιλέγω με το μυαλό)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jousis
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      8a29af36-270c-4ced-bc9c-5f84c5c2cf14-image.png

      posted in Περί αυτοκίνησης
      J
      jousis
    • RE: Peugeot 208

      @dettol said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

      Συγκεκριμενα, πες μερικα λογακια για

      α. το mobile app και τι δυνατοτητες σου δινει
      β. την καταναλωση εντος και εκτος αστικου περιβαλλοντος
      γ. την υγεια της μπαταριας. Αν καταλαβα καλα, το αγορασες μεταχειρισμενο. Περιπου με ποσα χιλιομετρα το πηρες, ποιας χρονολογιας ηταν μοντελο και, αν γνωριζεις, υγεια της μπαταριας οταν ηρθε στην κατοχη σου.
      δ. το Infotainment του αμαξιου σου δινει τη δυνατοτητα να προγραμματισεις ταξιδι; δηλ σου βγαζει στασεις σε φορτιστες και ποση ωρα θα καθισεις εκει; Γενικα, το χρησιμοποιεις ως το μοναδικο σου οχημα ή εχεις θερμικο για τις μεγαλυτερες αποστασεις;

      ΥΓ: Μια χαρα κινεισαι με το καλυτερο πεζο που υπαρχει, το δυο 🙂

      Το συνεχίζω εδώ να μην είμαστε εκτός θέματος.

      α. ότι χειρότερο έχω δουλέψει στην ζωή μου. Μάλιστα είναι τόσο απαράδεκτοι που ενώ στην αρχή όταν το πήρα είχαν ένα άθλιο ΑΡΙ και είχα γράψει κάποια δικά μου πραγματάκια, μετά το κόψανε. Μετά κάτι ανοίξανε πάλι αλλά είχα ήδη ξενερώσει. Τεσπα, άθλιο, δεν το ανοίγω ποτέ. Ακόμα και για cabin conditioning προτιμώ να παω στο ΙΧ και να το ξεκινήσω μόνος μου παρά να ανοίξω το αππ και αν το ετοιμάσω.
      β. δεν έχω κάποιο παράπονο αλλά δεν είναι καλό. Με τα τόσα φανάρια και την σχετικά νευρική οδήγηση που κάνω, δεν είμαι όμως δείγμα (δεν τρέχω αλλά το 0-30 το έχω για απόλαυση). Από όσα διαβάζω στο ίντερνετς, είναι λιγότερο efficient από το id3.
      γ. καινούργιο το πήρα, το πρώτο πρώτο e208 136hp με το "κακό" efficiency (2021 μοντέλο νομίζω). Τώρα το ξεφορτώνομαι υποχρεωτικά, δεν μου το αφήνουν άλλο.
      δ. το δικό μου είναι το πιο φτηνό δεν εχει τπτ. android auto με καλώδιο μόνο. Είναι το μοναδικό μας ΙΧ, μια χαρά κάνω ταξίδια.
      Το 2021 ήταν ζόρικα + το άγχος που είχα αλλά οκ, φέτος ούτε που σκέφτηκα τί/πού θα φορτίζω. Απλά ξεκινούσα και yolo. Έχουν αλλάξει πολύ τα πράγματα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jousis
    • RE: Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα

      @jousis said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

      Μου φάνηκαν (byd dolphin + surf) μαλακά πολύ και όχι τόσο παιχνιδιάρικα. Σαν κάτι να μην μου πήγαινε καλά με το στήσιμο δλδ. Δεν είναι οτι είχαν κάτι κακό κακό, δεν μπορώ να το εξηγήσω.

      Ξεκάθαρα πάντως έχω άδικο για το δελφίνι, το βλέπω προβλέψιμο, πετάει λίγο κώλο όμορφα και δεν βλέπω τραγικό body roll.
      Αν φαίνονται μαλακές οι αναρτήσεις αλλά ταυτόχρονα τα πάει καλά στο moose είναι θετικό, όχι αρνητικό.
      (οκ, μην με μαλώσετε, με ένα απλό τεστ ντράιβ δεν μπορείς να τα δεις αυτά 😁 )

      Youtube Video

      posted in Περί αυτοκίνησης
      J
      jousis
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      Τι σκας τόσο όμως;
      Κανείς ποτέ δεν θα σε γράψει σου πάρει το δίπλωμα που πας με 100 σε ζώνη 80 ή με 50 σε ζώνη 30.
      Μήπως δεν κάνεις αυτό αλλά πας με 80 σε ζώνη 30 και με 150 σε 80άρα;
      Μήπως δεν έχεις απλά μια ροδίτσα στο πεζοδρόμιο αλλά έχεις το μισό καβαλημένο στο διάζωμα πάνω σε διάβαση ;
      Λέω.

      Άσε μας που παω με 40 (κοντεράτα) σε στενά και μου κορνάρουν μέχρι και περιπολικά, έλα τώρα, σοβαρευτείτε. Που παω σε βάφτιση και σιχαίνομαι την χώρα ολόκληρη γιατί δεν υπάρχει ΕΝΑΣ που να μην πίνει. Μακάρι να εφαρμοστεί το 1% και να μαζέψουν έστω κ 10 διπλώματα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      J
      jousis
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      Να σημειωθεί στα πρακτικά ως ελαφρυντικό οτι έχω πεζό.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      J
      jousis
    • RE: Nio Firefly

      Το κόστος δεν είναι απαγορευτικό για αυτόν που ψάχνει κάτι τέτοιο (2+1 all around).
      Ίσως το brand name να μην προδιαθέτει θετικά ακόμα κάποιους.

      Μην ξεχνάτε οτι υπάρχουν άνθρωποι που δεν βγάζουν τα spec sheets να τα μετράνε ένα ένα και δεν έχουν την δυνατότητα για κάτι μεγαλύτερο για διάφορους λόγους (τους είναι άχρηστο, δεν χωράει, κάνουν σπάνια μακρυνά ταξίδια κτλ)

      Εμένα ήταν στα top3 μου πάντως. Απο εμένα είναι ναι.
      Εξαιρετικό, πολύ μου αρέσει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jousis
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @clockwork82 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Υδρόψυκτες η μη, οι μπαταρίες είναι αναλώσιμα μέρη του αυτοκινήτου ήτοι υπόκεινται σε φθορά και το δηλώνει ρητώς ο κάθε κατασκευαστής.

      Σωστά.
      Αλλά δεν μπορείς να βγάλεις ασφαλές συμπέρασμα για τις σημερινές υδρόψυκτες με βάση το leaf 10ετίας που βρήκες.

      Σε 4 χρόνια ξαναψάξε για ηλεκτρικά γιατί θα λήξουν πολλά σημερινά leasing.
      Η τεχνολογία θα έχει προχωρήσει πολύ και έτσι δεν θα μπορούν να τα σπρώξουν σε τιμές που φαντάζονται.
      Υπομονή.
      Σήμερα ηλεκτρικό μόνο καινούργιο και καλύτερα leasing IMO.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      J
      jousis
    • RE: Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα

      @dg79 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

      Για ηλεκτρικό stellantis 🤡 ούτε εσύ είσαι σίγουρος 😁 , για αυτό σπέρνεις αμφιβολίες για την ηλεκτροκίνηση συνολικά.

      Η απέχθεια για τα κινέζικα θα έρθει κ θα φύγει, αλλά το μίσος για τα έρμα τα στελάντις (ev) (προ)βλέπω δεν θα φύγει ποτέ. 😁

      posted in Περί αυτοκίνησης
      J
      jousis
    • RE: Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα

      @dettol said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

      μιας και το εχεις ψαξει το θεμα βλεποντας τοσο το e208 (που το γνωριζεις καλα επειδη εισαι ιδιοκτητης), οσο και τα κινεζικα (τα οποια υποθετω τα ειδες μετα την αγορα του 208, επομενως εχεις πιο ολοκληρωμενη αποψη), που θεωρεις οτι υπερτερει το e208 και που τα κινεζικα; Αν θελεις, κανε αναφορες και σε κινεζικα ηλεκτρικα τα οποια εψαξες, ωστε να καταλαβουμε συγκεκριμενα.

      Δεν είμαι όμως τόσο έμπειρος, απλά έχω ΙΧ για χαβαλέ (βόλτες, εκδρομές, μετακινήσεις εντός πόλης) κ για ώρες ανάγκης.
      Οτιδήποτε κάτω απο 6χλμ ακτίνα πάω με πεζό 2 (κι εδώ στελάντις 😁 ).

      Μου φάνηκαν (byd dolphin + surf) μαλακά πολύ και όχι τόσο παιχνιδιάρικα. Σαν κάτι να μην μου πήγαινε καλά με το στήσιμο δλδ. Δεν είναι οτι είχαν κάτι κακό κακό, δεν μπορώ να το εξηγήσω.
      Επίσης σχεδιαστικά το εσωτερικό τους (παίζει ρόλο για εμένα) μου φάνηκε άσχημο, η σχεδιαστική γλώσσα τους είναι λίγο περίεργη.
      Το infotainment πολύ καλό όμως, ένα σημείο που σιχαίνομαι το 208.

      Αν έχεις κάποια πιο συγκεκριμένη ερώτηση, χαρά μου να πω την βλακεία μου.

      @dg79
      Κατανοώ ναι, αλλά μπορούν εύκολα να προσαρμοστούν λίγο παραπάνω. Έτσι κι αλλιώς τα δικά μας δεν είναι λίγο διαφορετικά (λόγω κανονισμών ασφαλείας) ;

      υγ. έχω το πρώτο πρώτο e208 με το "μικρό" μοτερ/μπαταρία και το χειρότερο efficiency

      posted in Περί αυτοκίνησης
      J
      jousis

    Latest posts made by jousis

    • RE: Crash Tests- Euro NCAP

      @katafractos17 said in Crash Tests- Euro NCAP:

      Όλα από την οθόνη; Χάνεις στα πρότυπα ασφάλειας!

      Ξέρω οτι δεν ενδιαφέρει κανέναν (και σωστά γιατί τα ΙΧ δεν είναι έργα τέχνης) αλλά η μια οθόνη στο κεντρικό ταμπλό με 0 κουμπιά δεν είναι μινιμαλισμός imo. Δεν είναι αυτό ο μινιμαλισμός (imo).
      Για να μην πω, είναι το ακριβώς ανάποδο (ξανά, imo).

      Το 2CV ήταν minimalistic. Μόνο τα απαραίτητα, μόνο όσαν απαιτούνταν για να γίνει λειτουργικό.
      Τα tesla*, δεν είναι minimalistic αλλά ακόμα περισσότερο τα byd** γιατί μινιμαλισμός δεν είναι:
      "βάζω 1002 γραμμές σχεδιαστικά για να δείξει όμορφο και, α, θέλω λειτουργίες, πέτα μια οθόνη".
      Μινιμαλισμός είναι "δεν με ενδιαφέρει η σχεδιαστική φαμφάρα, πως θα βάλω όλα όσα θέλει χρήστης για να κάνει την δουλειά του; "

      Τα (όσα έχω δει) μοντέρνα εσωτερικά είναι απλά "cost cutting exercises".
      /rant

      *νομίζω αυτή έκανε τρεντ πρώτη τον όρο για να κρύψει την ανικανότητα των σχεδιαστών της αλλά είναι λίγο πιο κοντά θεωρητικά στον μινιμαλισμό γιατί τουλάχιστον σχεδιαστικά είναι το απόλυτο τίποτα.
      **απλά επειδή είδα τελευταίο απο κοντά το dolphin

      posted in Περί αυτοκίνησης
      J
      jousis
    • RE: Hyundai Inster (2024)

      @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

      αρχικα ειχα κλεισει μαυρο αλλα το αλλαξα γιατι ειδα αυτο και μου εκανε κλικ!

      Καλά έκανες, είναι πολύ ωραίο αυτό το χακί.
      όχι.άλλα.ασπρομαυρογκρι.αυτοκίνητα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jousis
    • RE: Hyundai Inster (2024)

      ευχαριστώ!

      ναι συμφωνώ σε όλα. είναι το καλύτερο πόλης (κ για λίγο έξω) σήμερα imo
      έχει και κάποια ενδιαφέροντα χρώματα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jousis
    • RE: Hyundai Inster (2024)

      Έχει γεμίσει η Αθήνα inster.
      Το έχω δει τόσες φορές που έχω αρχίσει και το λέω όμορφο.
      Υπάρχει κάποια σελίδα να δω απο περιέργεια πόσα έχουν πουληθεί συνολικά Ελλάδα;

      9f0cf63f-e3bf-4bbe-a742-d912aba4fbb9-image.png

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jousis
    • RE: NIO forum

      Δεν είναι λίγο ακριβό το firefly στα 32Κ; Μάλλον δεν θέλουν να φύγει εδώ. Δεν θα έχουν στοκ ακόμα.

      Με 33Κ παίρνεις την techno R5.

      Ναι αν αρχίσεις να κοιτάς spec sheet μπορεί να έχει παραπάνω καλούδια, αλλά... 52kWh + R5.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jousis
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      @jamesd said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
      Γέμισμα και το μοναδικό άγχος λίγο πριν ανάψει το λαμπάκι να ξανά γεμίσω και να πάω στη δουλειά μου.

      Αυτό το άγχος απλά όταν πάρεις ηλεκτρικό γίνεται: "το παρκάρω κάπου να φορτίζει".
      Τα άλλα που λες δεν υπάρχουν γενικά. Μην τους βλέπεις εδώ που βγάζουν τα τεφτέρια και μετράνε για να αποδείξει ο ένας στον άλλος ποιός την έχει μικρότερη (την κατανάλωση).

      ΟΤΑΝ (αν) έρθει η ώρα να πάρετε όλοι ηλεκτρικά, δεν θα ασχολείσαι ούτε κ με την φόρτιση. Θα έχεις αργό φορτιστή δίπλα στο σπίτι σου και δίπλα στην εργασία σου και γρήγορους που με 10λεπτάκια στάση θα χώνεις 2 ημέρες αυτονομία στην χειρότερη.
      Μην σκας. Ακόμα είναι νωρίς, μείνετε με hybrid.

      Σημείωση: τον πρώτο χρόνο που παίρνεις ηλεκτρικό είσαι όλη μέρα πάνω απο ένα app και ιδρώνεις, μετά, αν δεν θες, γιολο. Αρκεί βέβαια να πάρεις το σωστό αυτοκίνητο για την δουλειά που το θες. Όχι 208 για να κάνεις κάθε ημέρα Αθήνα-Πάτρα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      J
      jousis
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      @criuser said in [Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά]
      Εσύ μιλάς για 33 % λιγότερα, σαν να λέω εγώ 0,99 το ντίζελ.

      Για πείτε μας αλήθειες.

      Τώρα με τρολάρεις, αλλά θα τσιμπήσω γιατί ποιός ξέρει, θα διαβάζει και κάποιος noob.

      Αθήνα-Καλαμάτα, Αθήνα-Γύθειο, Αθήνα-Μάνη, Αθήνα-Πάτρα παω με μια πολύ μικρή φόρτιση DC (5λεπτών). Για την ακρίβεια μπορώ να πάω και χωρίς αλλά βαριέμαι αφόρητα την εθνική και πάντα κάνω μεγάλη στάση (20-30λεπτά) να ξεχάσω το μαρτύριο που ζω. Ένας με σοβαρό ηλεκτρικό πάει χωρίς στάση και πιο μακριά.

      Μετά, στον προορισμό μου το αφήνω σε αργό φορτιστή AC (σχετικά αργός, μια χαρά γεμίζει) 1-2-3-4-5-6-10 ώρες με 0.40

      Μετά ναι, τυχαίνει να φορτίζω σε 0.60 κι άλλες φορές γιατί είμαι μπουνταλάς. Πχ "πάμε για ποτάκι εκεί; (60χλμ μακριά)" . Ε, πάμε αλλά δεν το άφησα να φορτίσει και νομίζω είναι οριακό το πήγαινε-έλα. Ντύσου, πετάγομαι στο μπετζινάδικο και έρχομαι.
      20 λεπτά μετά, έλα, έτοιμος, α, θέλω ακόμα μισή ώρα.
      Χρόνος φόρτισης ΙΧ: 20λεπτά, συντρόφου: 1ώρα.

      (όχι, τα ηλεκτρικά δεν είναι πιο ξέγνοιαστά απο μαούνες με πετρέλαιο, δεν το πάω εκεί. Για οικονομικά δεν ξέρω, δεν ασχολούμαι)

      posted in Περί αυτοκίνησης
      J
      jousis
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      Να σημειωθεί στα πρακτικά ως ελαφρυντικό οτι έχω πεζό.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      J
      jousis
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      😁
      Κρίμα που πραγματικά δεν έχω ιδέα πόσα ξοδεύω να βάλω σωστά δεδομένα, γιατί δεν τα μετράω.
      Αλλά έκανα φέτος 1500χλμ μεσσηνία/λακωνία και έχω τρομερά βαρύ πόδι στα βουνά.
      Ας πούμε οτι το χρέπι μου έκαιγε 17kWh/100χλμ μέσο όρο (που είναι κακό νούμερο αν θες οικονομία).
      Το παρατούσα το βράδυ κ φόρτιζε με 0.4 (ούτε να ψάχνω πάρκινγκ ούτε τπτ), άρα 6.8ευρώ/100χλμ και το έλιωνα στα βουνά.

      Εθνική δεν την βάζω γιατί είναι αδικία, αναγκάζομαι να σταματάω κ να φορτίζω με 0.6 γιατί δεν φτάνει το δικό μου.

      fight

      posted in Περί αυτοκίνησης
      J
      jousis
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      @criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

      ΠΣΚ ταξίδι Μεσσηνία και Αρκαδία με πολλές ορεινές διαδρομές 915 χλμ με 4,93 λ/100 μέση κατανάλωση 67 ευρώ.

      Ποιος ενδιαφέρεται για υβριδικά γενικά ενώ γελάει με τα ηλεκτρικά αφού τα 600 Χλμ θα έπρεπε να φορτίζουν πανάκριβα.

      Χμμ... σε βουνά κ επαρχιακούς δεν καίνε τόσο τα ηλεκτρικά οπότε με μια φόρτιση στα 0.4ευρώ/kWh περίπου εκεί θα έβγαινε κ το BEV.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      J
      jousis
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr