Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    J
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 1124
    • Best 824
    • Groups 0

    Posts made by jousis

    • RE: Citroen C3 Aircross 2024

      @katafractos17 said in Citroen C3 Aircross 2024:

      Το αμάξωμα βάφεται σε βαθύ μπλε που παραπέμπει στον ωκεανό,

      Βάψε το μπλε και ρίξτο στην θάλασσα.

      (τα αστεια γραφονται μονα τους)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jousis
    • RE: Stellantis Group

      Σιωπή, αφήστε τα στοιχεία να μιλήσουν
      Screenshot 2026-06-25 at 15.02.21.png

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jousis
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      @a-d-p said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      Δεν γνωρίζω κοινωνία, όπου διαπιστώνονται και βεβαιώνονται όλες οι παραβάσεις και τιμωρούνται όλα τα εγκλήματα.... μόνο στο σινεμά 😉😁

      80-20 rule ισχύει και εδώ.
      Με το 20% της προσπάθειας θα λύσεις το 80% του προβλήματος

      1 έξω απο τα 20 μεγαλύτερα νυχτερινά κέντρα της Ελλάδας να γράφει για ποτό + παρκινγκ.
      1 έξω απο τα 10 μεγαλύτερα εμπορικά κέντρα για παρκινγκ
      2 στο παγκράτι (θελει λίγο παραπάνω)

      Θα μπαίνετε στο waze και στο gmaps κάθε ημέρα και θα βάζετε παντού κάμερες.

      50 ευρώ

      (βγάζω μεροκάματο σήμερα 😀 )

      posted in Περί αυτοκίνησης
      J
      jousis
    • RE: Stellantis Group

      Εσυ αν θες να βουλωσεις στόματα, θα πας στην επόμενη συνάντηση μετόχων ή ότι άλλο κάνετε εκεί.
      Και θα ζητήσεις επίσημα στοιχεία failure rate.

      Θα μάθεις και απο την φάου βε τα αντίστοιχα (corp espionage) και θα τα ποστάρεις εδώ ανώνυμα απο άλλο ακαου.
      Γιατί μόνο με τα στατιστικά αυτά ξέρουμε πόσο χαλάει το κάθε αυτοκίνητο.
      Αλλιώς θα μας κουνιέται ο άλλος που πήρε το μοναδικό audi Q9 οτι τα Ελληνικά Q9 δεν χαλάνε ποτέ.

      50 ευρώ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jousis
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      @a-d-p said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      Εξορθολογισμός χρειάζεται και στο ύψος των προστίμων, πέρα από την διάρκεια της αφαίρεσης.

      Και 1000 να είναι, αν δεν βεβαιώνονται, δεν θα αλλάξει τίποτα.
      Και 0.5ευρώ να είναι αν βεβαιώνονται πάντα θα συμμορφωθεί το 99.9999%.

      Στην συγγρού τους έχει πάει 'να' και πάνε όλοι με 85.
      Εγώ με 95 αλλά μόλις μου έρθει το πρώτο ραβασάκι θα πάω κ εγώ με 90 γιατί δεν κερδίζω τπτ απο αυτά τα +5.
      Μ.κία στο κεφάλι μου είναι να χαίρομαι οτι τους 'περνάω'.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      J
      jousis
    • RE: Stellantis Group

      @criuser said in Stellantis Group:

      Είναι εδώ μπροστά μου ένα σε 4 21 ετών σαν το δικό μου με κοντινή πινακίδα, ένα σε 5 15 ετών, σε 3 2ης γενιάς κλπ.

      Σετρίο και 1ης και 2ης και πλιριέλ είμαστε γεμάτοι. Αθάνατα.
      Για να μην πω για το πανέμορφο 206cc που ακόμα βλέπω συχνά πυκνά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jousis
    • RE: ΠΙΣΤΑ ΣΕΡΡΩΝ

      η βουλγάρικη είναι για μεγάλα αυτοκίνητα, να πάρεις την πόρσε να πας να πιάσεις ταχύτητες.
      Οι σέρρες είναι σούπερ και για κουβαδάκια.
      Το δικό μας brands hatch (😀 ).

      Αλλά μην σκάτε, σε λίγο θα τελειώσει ο σούπερ μάριο την πίστα φ1 στην χαλανδρίτσα και θα έχουμε κ εμείς για γκαζιάρηδες.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      J
      jousis
    • RE: ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2026

      @wantone said in ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2026:

      @a-d-p said in ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2026:

      EKO Ράλλυ Ακρόπολις: «Πετάμε» πάνω από την EKO Super Special Stage

      Σήμερα δεν είναι; Θα το δείξει η τηλεόραση;

      Ναι, ναι.
      Screenshot 2026-06-25 at 11.26.48.png

      posted in Ράλι Ακρόπολις
      J
      jousis
    • RE: ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2026

      @a-d-p said in ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2026:

      EKO Ράλλυ Ακρόπολις: «Πετάμε» πάνω από την EKO Super Special Stage

      Πρόχειρη, χωρίς jump.
      Μου φαίνεται κ πιο στενή απο παλιά αλλά οκ, δεν μπορώ να καταλάβω έτσι.

      Youtube Video – [00:55..]

      posted in Ράλι Ακρόπολις
      J
      jousis
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      είναι σχεδόν αποκλειστικά σε βόλτες και όχι σε καθημερινή χρήση.

      Αποκλείεται γιατί τα ηλεκτρικά δεν κάνουν για ταξίδια.
      Ίδια χλμ έχουμε πάντως (ε, έχω κανει και 200-300χλμ στην Αθήνα), δεν καθεσαι στα αβγά σου κ εσύ.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      J
      jousis
    • RE: GAC AION

      Είναι η τάση λειτουργίας της πλατφόρμας, καμιά φορά και η nominal του battery pack, τεσπα, μπερδεμένο.

      Πλέον είναι μαρκετιν, για να δούμε πόσα σηκώνει το κάθε ένα κοιτάμε τις δοκιμές που κάνουν πόσα V και πόσα A μπορούν να ρουφήξουν και τέλος.

      Περισσότερα και πιο σωστά διατυπωμένα, εδώ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jousis
    • RE: Renault 4

      @criuser said in Renault 4:

      Είχα χρόνια να δω στο δρόμο ένα τέτοιο.

      6e54baaf-bb64-44a3-9779-756f3fadb727-image.png

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jousis
    • RE: GAC AION

      O bjorn είχε δει 450κάτι και ο δικός μας getelectric 550V iirc.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jousis
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @otso said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      τα εχει στα οπα οπα

      Καινούργιος στο φόρουμ ε; 😀
      Το δελφίνι μπορεί όντως να το έχει για την πόλη αλλά το άλλο το έχει λιώσει. Υπάρχουν τοκουμέντα.

      Αλλά μάλλον δεν κάνει τις καφρίλες τις δικές μου που το πάω στο 1% για να το φορτίσω στα ταξίδια. Αν και πραγματικά δεν ξέρω πόσο το σκίζει αυτό αν το κάνεις περιστασιακά.

      Τέλος, καρόδρομοι πλέον γιοκ γιατί με το που βλέπουν τα κοντινένταλ χαλικάκι λένε , peace, i'm out και σκάνε. σ.χτ.ρ.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      J
      jousis
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      'tag' είπα λανθασμένα το @ , δεν είναι επίθεση, όταν έχεις κάτι να μου πεις, χρησιμοποίησέ το.

      Δεν ξέρω τι λες για απαντήσεις, δεν είναι δικό μου το φόρουμ.

      Αυτά, μην κολλήσεις τώρα για κανένα μήνα, ότι έγινε έγινε, δεν τρέχει τπτ. Μίλαγες για εμένα δεν μίλαγες, όλα οκ. Παρακάτω.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      J
      jousis
    • RE: CarTalk.gr

      @ΣτέλλαΦύγεΚρατάωΜαχαίρι said in CarTalk.gr:

      «Πρόκειται για κάτι πολύ περισσότερο από μία παρουσίαση νέων προϊόντων. Είναι μια ξεκάθαρη δήλωση προθέσεων.

      Στέλλα, άσε τα μεγάλα λόγια και κατέβα σε f1,gtc,wec,wrc,f-e,f1... να αποκτήσεις κύρος.
      Άιντε.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      J
      jousis
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Εγώ να ξέρετε αν δεν βρίσκω ελεύθερο φορτιστή θα καταριέμαι τον ντετόλ.
      Κάθε plugin που φορτίζει σε 250άρη να τον κρατάει ξύπνιο τα βράδια.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      J
      jousis
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      μπορει να μπει να διαβασει το φορουμ οσο φορτιζει! μονος κινδυνος οτι θα φαει overstay fees

      Για DC είναι ότι πρέπει η μίνι σειρά μυστηρίου "Αναζήτηση διαδόχου" του tsimisde. Σασπένς μέχρι το τέλος.
      Για AC ο σουρεαλισμός του Μονόλογοι και η σειρά true crime του Stellantis Group.

      Αποθηκεύστε τα απο τώρα για τις καλοκαιρινές διακοπές.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      J
      jousis
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      @sarantism said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      Ένας εδώ που μας έκανε ΚΥΡΗΓΜΑΤΑ να πηγαίνουμε με 30.

      Γιατί δεν με κάνεις tag, σε έχω βρίσει/απειλήσει ποτέ και φοβάσαι;

      έχω εκφράσει την αντίρρηση μου για τις ταχύτητες σε όλα τα τόπικ, αλλά δεν μπορώ κάθε φορά να ποστάρω σαν κάρεν. Να τους μαντρώσει η τροχαία.
      Για αυτό σας παράτησα κ εδώ. Δεν μπορώ να λέω 10 φορές το ίδιο και το ίδιο.
      Κάντε ότι θέλετε.

      Εγώ κάνω αυτό που κηρύττω πάντως.
      Εδώ ένα τυχαίο screenshot απο το αυτοκίνητο, που σε βαθμολογεί πόσο ασφαλής είσαι.
      2/5 σε βουνό, 3 κ 4 στην πόλη με τα παιδιά σας.
      Το χαμηλό σκορ δεν είναι λόγω υπερβολικής ταχύτητας btw αλλά λόγω γκάζι/φρένου/απότομες αλλαγές πορείας 😉
      30299fcc-03b6-42a8-86ea-2158ea9508dd-image.png

      posted in Περί αυτοκίνησης
      J
      jousis
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @otso said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @jousis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Ρίο για καφεδάκι.

      Μπα τα 15 σουβλακια εγιναν καφεδακι ;

      Καφέδες που είναι διουρητικοί για να σταματάω συχνά να φορτίζω 😀

      Εσύ θα θυμάσαι την ορκομοσία της εγγονής τώρα που την κάνατε στις 4 εποχές το 1980 κάπου ; 😂

      posted in Περί αυτοκίνησης
      J
      jousis
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 56
    • 57
    • 1 / 57
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr