Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 7
    • Followers 5
    • Topics 0
    • Posts 9186
    • Best 3141
    • Groups 0

    Posts made by spi_duster

    • RE: Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου

      @red_monster said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

      @spi_duster said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

      Οκ δεν έχεις τα χρήματα να συντηρήσεις και να επαναφέρεις ένα παλιό καλό αυτοκίνητο σε κατάσταση καινουργι. Σου γράφω πως τα βασικά για να το επαναφέρεις είναι λιγότερα από την προκαταβολή για καινούργιο.Μπαίνεις στο τρυπάκι μετά να κωλοχρεωθεις και να πληρώνεις νταβατζιλικι για καινούργιο με leasing?? Σόρρυ μα δεν το στηρίζω αυτό το σκεπτικό. Το αμάξι δεν είναι επένδυση. Είναι τρύπα που ζητά χρήματα και ψευδαίσθηση. Αν δε μπορείς να το υποστηρίξεις ότι και να πάρεις θα γίνει βραχνας. Υπόψη πως και το leasing θέλει την προκαταβολή του εκτός κι αν δε σε νοιάζει να πληρώνεις μίσθωμα στο θεό. Με άλλα λόγια υποστηρίζω πως πρέπει να αλλάζουμε αυτοκίνητο όταν το τρέχον έχει φάει πραγματικά τα ψωμιά του και δε μπορεί να καλύψει τις ανάγκες μας. Αλλιώς πεταμένα λεφτά.

      Χωρίς να διαφωνώ επί της ουσίας, τα σύγχρονα ΙΧ όσο φθηνά και μικρά και αν είναι είναι τέρατα παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας και έχουν επίσης τεράστια διαφορά στην κατανάλωση. Κανένα από τα δύο δεν μπορούμε και δεν πρέπει να τα παραβλέψουμε !

      Με ορους μακροοικονομιας μπορει να αληθευει η αποψη περι κερδους. Αν πρεπει να δωσει φιλε ζεστα κοντα 30000 για να παρει ενα της ιδιας κατηγοριας δε ξερω στα ποσα χλμ και λιτρα θα βγει κερδοφορος.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      spi_duster
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Αγη παιξε τζοκερ. 2 να φορτιζουν ταυτογρονα δεν εχω πετυχει ποτέ. Μαλλον παρεα θα ηταν. Οι θερμικοι της παρεας των θα ηταν στη Στουπα για τσιπουρα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      spi_duster
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      Βλεπω πως το ντιζελ κατεβηκε και κατω απο το φραγμα του 1,5. Η βενζινη κρατα ακομη ψηλα στην 100αρα. Σε καλο δρομο ειμαστε. Η χαρα του φεβ παντως.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      spi_duster
    • RE: ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #4#

      Αμάν πια με τον κάθε βλάκα που καταφέρνει να δημιουργήσει πρόβλημα σε τόσο καλούς δρόμους. Πίνουν , τρέχουν σαν ηλίθιοι, δε κατέχουν νόμους της φυσικής μα και τα στοιχειώδη. Μετά λέμε πως φταίνε οι δρόμοι. Η άγνοια κινδύνου είναι ένδειξη χαμηλής νοημοσύνης. Τι στο διάβολο έχουν πάθει και επάνω στο τιμόνι συμπεριφέρονται ως αφιονισμενοι?

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      spi_duster
    • RE: Mercedes CLA (C178/174) 2025 (3rd gen)

      Έχω οδηγήσει πολλά αυτοκίνητα. Σαν τις μερκ δεν έχει. Μια φορά μερκ. Για πάντα μερκ. Είναι το σημείο αναφοράς σε κάθε κατηγορία.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      spi_duster
    • RE: Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου

      Οκ δεν έχεις τα χρήματα να συντηρήσεις και να επαναφέρεις ένα παλιό καλό αυτοκίνητο σε κατάσταση καινουργι. Σου γράφω πως τα βασικά για να το επαναφέρεις είναι λιγότερα από την προκαταβολή για καινούργιο.Μπαίνεις στο τρυπάκι μετά να κωλοχρεωθεις και να πληρώνεις νταβατζιλικι για καινούργιο με leasing?? Σόρρυ μα δεν το στηρίζω αυτό το σκεπτικό. Το αμάξι δεν είναι επένδυση. Είναι τρύπα που ζητά χρήματα και ψευδαίσθηση. Αν δε μπορείς να το υποστηρίξεις ότι και να πάρεις θα γίνει βραχνας. Υπόψη πως και το leasing θέλει την προκαταβολή του εκτός κι αν δε σε νοιάζει να πληρώνεις μίσθωμα στο θεό. Με άλλα λόγια υποστηρίζω πως πρέπει να αλλάζουμε αυτοκίνητο όταν το τρέχον έχει φάει πραγματικά τα ψωμιά του και δε μπορεί να καλύψει τις ανάγκες μας. Αλλιώς πεταμένα λεφτά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      spi_duster
    • RE: ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #4#

      Δυστυχώς στις περισσότερες περιπτώσεις αυτοί που τα κάνουν δεν μπαίνουν στη μπουζου. Το αποτέλεσμα είναι να επαναλαμβάνουν το αδίκημα ή να κάνουν ακόμη χειρότερα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      spi_duster
    • RE: ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #4#

      Σκοτωσε ανθρωπο στην ασφαλτο και η κατηγορια ειναι "ανθρωποκτονια απο αμελεια". Για να μη μπει ουτε μερα στη φυλακη. Γάματα με κεφαλαια γραμματα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      spi_duster
    • RE: Ζώα,Ζώα,Ζώα [#10]

      Εμενα παντως με ενοχλει και το καταθετω, που στα μεγαλα καταστηματα ολες οι μπροστινες θεσεις ειναι για ΑΜΕΑ. Οκ ειπαμε ευαισθησια αλλα η υπερβολη δειχνει υποκρισια.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      spi_duster
    • RE: ΚΙΝΕΖΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ [2]

      @axel12p said in ΚΙΝΕΖΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ [2]:

      Είναι νωρίς ακόμη, για αυτό τα αυτοκίνητα τους δεν έχουν ακόμη την μακροπρόθεσμη αντοχή των Ευρωπαικών. Μόλις αποκτήσουν την τεχνογνωσία των Ευρωπαίων, είμαι σίγουρος ότι θα βγάλουν και αυτοί εξαιρετικούς κινητήρες με ιμάντες βουτηγμένους στο λάδι 🙂

      Οι Ασιατες που γνωρισαμε μεχρι τωρα εφτιαχναν παντα αξιοπιστα αυτοκινητα. Δε νομιζω πως θα ξεφυγουν του κανονα αυτου οι κινεζοι. Το προβλημα ειναι πως δε ξεφευγουν ουτε του δευτερου κανονα που εχει να κανει με την αισθητικη των Ασιατικων αυτοκινητων. Αυτο που τους σωζει δεν ειναι η γαμάτη τεχνολογια τους μα η αθρωα συγκεντρωση πρωτων υλων και φτηνων χεριων για τα εργοστασια τους. Ηδη η κινεζικη αγορα δε μπορει να απορροφησει τα προιοντα της και δινει οσο οσο οτι παραγει προς τα εξω. Οι αδικαιολογητες αυξησεις στους δασμους , στα κινεζικα προιοντα δειχνουν προστατευτισμο και ερχονται σε αντιθεση με τα πρωτερα λογια των Ευρωπαιων. Ολα ομως επιτρεπονται οταν ειναι να σωθει η vw και η opel...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      spi_duster
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      Προλαβαμε. Για 850 χλμ ακόμη. Άντε να κλείσει και η τελευταία μονάδα λιγνίτη. Αυτό θέλω μόνο.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      spi_duster
    • RE: Συναντήσεις Θεσσαλονίκης-Εμείς και τα παϊδάκια (από ψάρι)

      Νεξτ ταιμ θα πω του Θοδωρη να ρθουμε μαζι. Γιατι οχι κι εγω? Στο πηγαδι κατουρησα? Αλλωστε με τον ενα ή τον αλλο τροπο οταν βγαινω απο την Αττικη, στη Βορειο Ελλαδα γκιζεραω. Ολο λεω να δω τον Αλεξ και οταν περνω απο εκει παντα κατι τυχαινει και δε μενω πολυ στην Θεσσαλονικη.

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      S
      spi_duster
    • RE: Οδήγησα....

      @realzeus said in Οδήγησα....:

      Γιατί ρε Σπυράκο μου κατούρημα; Κάτω από 5 ώρες δεν προβλέπεται. 😉

      Οκ το ομολογω. Δεν κατουρησα. Πηρα ενα καφε και εκανα τσιγαρο. Με πιασες!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      spi_duster
    • RE: Οδήγησα....

      Συνιστώ Μύκανη για καλο μεζε. Απλα στην επιστροφη μου χε λειψει το σπιτακι μου και πηγαινα αεροπορια!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      spi_duster
    • RE: Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου

      Παντως αν στα 200000 και 22 χρονια εμεινες απο τρομπα, κατι τρεχει στα γυφτικα. Αν το αμαξι το γουσταρεις ακομη, προχωρα αμεσα σε μια καλη μεγάλη συντηρηση και αντικατασταση συγκεκριμενων στοχευμενων δηλαδη αναλωσιμων και αποδελοιπων. Πρωτα απο ολα καλο ξεκαπνισμα της μηχανης, αντικατασταση ολα τα μαρκουτσια, πλαστικα δοχεια παραφλου, φρενων , πιτσιλιστιρια. Καθαρισμα επαφων και αντικατασταση μπουζοκαλωδια και λοιπά καλωδια. Ελεγχος της αναρτησης και αντικατασταση σε οτι εχει φθαρει , φουσκες, ημιαξονια , αμορτισερ κλπ. Αν εχεις κεφια ριξε βαψιμο και καντο κουκλα. Ολο αυτο θα σου στοιχισει πολυ λιγοτερο απο την προκαταβολη που θα δινες για οτιδηποτε. Σιγα τα ωά. Αν ο κινητηρας δεν εχει θεματα αποδοσης μια χαρα θα σου βγει. Το θεμα ειναι αν εχεις μαστορα της προκοπης , διαθεση να το κρατησεις και φυσικα τι διαθετεις σε χρημα. Το αμαξι παλιο καινουργιο αν δεν ειναι εταιρικο μονο να τρωει θελει. Ουτε επενδυση ειναι. Αν σου βγει εχει καλως. Αν οχι πας παρακατω. Αυτη τι στιγμη εχω ενα ντιζελ με 250000 χλμ που δεν εχει κανει τσικ. Θα το αλλαξω μονο αν κριθει ακαταλληλο να συνεχισει απο τον μηχανικο μου σε καποια πιθανη βλαβη. Τα αμαξια των περισσοτερων κατασκευαστων μπορουν να βγαλουν και 500000 χλμ διχως σοβαρα προβληματα. Παραγοντες οπως το καυσιμο, ο τροπος οδηγησης, τακτικη συντηρηση, συνθηκες μπορουν να αυξησουν ή να μειωσουν το χρονο ζωης ενος αυτοκινητου. Επειδη ειμαι τσιγκουνης παντα βαζω ακριβο καυσιμο, αναλωσιμα και οτι αλλο χρειαζεται το αμαξι μου για να μη με προδωσει. Σε καθε περιπτωση δεν μπορει το επιχειρημα της αγορας νεου αυτοκινητου να σταθει οταν και για μια κινεζιά στις μερες μας θελεις 30000 για να πεις οτι πηρες κατι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      spi_duster
    • RE: Οδήγησα....

      Κυριακη που ολοι επεστρεφαν ταξιδεψα για Ηπειρο. Τεταρτη επιστροφη το βραδυ στην Αθηνα. Απολαυση να μην εχω κανεναν μπροστα ή πισω μου.Σε δρόμους χαλί , Τερνιωτικους . Με ενα αμαξι για πολλα χλμ και πολυ ψυχωμενο. Μεσα απο σηραγγες, πανω απο γεφυρες, γλυκιες ανοικτες καμπες μα και ευχαριστο στροφιλικι στην διαδρομη Καλαμπακα - Γρεβενα. Μια σταση για κατουρημα στο ΣΕΑ Αταλαντης , βραδυ ως να το ειχα πριβέ. Ωραια ζωή!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      spi_duster
    • RE: Mercedes CLA (C178/174) 2025 (3rd gen)

      Αμαξαρες.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      spi_duster
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      Βλεπω πως τα καυσιμα κατεβηκαν. Υστερα απο 2 μηνες εβαλα ντιζελ στο 1,5. Αντε καθε κατεργαρης στον παγκο του σιγα σιγα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      spi_duster
    • RE: Suzuki Vitara 2015

      @gatoz said in Suzuki Vitara 2015:

      #vitara ο μπαμπας σας...

      Τωρα γιατι συγκρινουν ενα b suv με ενα c, μονο αυτοι ξερουν. Στη Β. Ελλαδα το ντουστ κανει θραυση. Επειδη ειναι για τα δυσκολα λεμε! 😉

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      spi_duster
    • RE: Cupra Formentor

      Ok το αμάξι ειναι πολυ καλο. Στο ταξιδι που εκανα προσφατα στην Ηπειρο για επαγγελματικους λογους, η αποδοση του ηταν κατι παραπανω απο εξαιρετικη. Δεν υστερουσε πουθενα εναντι της gla 200 ενω με τρεις ολοκληρωμενες φορτισεις εγραψε μεση 5,5 για 1200 χλμ. Αστειο νουμερο για το ρυθμο και την ευκολια με την οποια καταπινε τα χλμ. Ξεπερασε καθε προσδοκια. Τρια πραγματα δε μου αρεσουν μονο σε δαυτο. Το line assist που ειναι τοσο παρεμβατικο ωστε να το απενεργοποιω μολις εκκινησω. Τα αλλα 2 θεματα ειναι καθαρα υποκειμενικά και για αυτο τα κρατω για μενα. Το συστήνω ανεπιφυλακτα σε οποιον θελει δυναμη, οικονομια και ανεξαρτησια στην οδηγηση. Κανει τα παντα στην τιμη που προσφερεται και τα κανει καλα. Πολυ καλα όμως!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      spi_duster
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 459
    • 460
    • 1 / 460
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr