Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ηχομόνωση στους θόλους των τροχών
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ηχομόνωση στους θόλους των τροχών
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    18
    45
    4391
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      fhcc last edited by fhcc

      Μετά από ένα περίπου χρόνο, αξιώθηκα επιτέλους να κάνω την ηχομόνωση στους θόλους.

      Όχι και στους τέσσερις αλλά μόνο στους δύο.. Το φθινόπωρο ίσως και τους άλλους.

      Πριν να ξεκινήσω είχα πει ότι θα χρησιμοποιήσω εφαρμογή στο κινητό, για να καταγράψω τον θόρυβο πριν και μετά.

      Κατέβασα μια εφαρμογή όπως και μια άλλη για να καταγράφω τις διαδρομές που θα έκανα αλλά τελικά δεν έκανα τίποτα.
      Είναι δύσκολο να βρεις κάποιο δρόμο για να κινηθείς με συγκεκριμένες ταχύτητες χωρίς να είσαι αναγκασμένος να επιβραδύνεις ή να επιταχύνεις.

      Το αποτέλεσμα μπορώ να πω ότι με ικανοποιεί. Νομίζω ότι είναι αρκετά καλό ή καλύτερα θα έλεγα πολύ καλό.

      Τελείωσα τον έναν μπροστινό θόλο στη μεριά του οδηγού και μετά έκανα ένα ταξίδι 200 περίπου χμ. Μπορώ να πω ότι μπορούσα να καταλάβω τη διαφορά.

      Χρησιμοποίησα 3 !! στρώσεις μονωτικών. Έβαλα στην αρχή το βαρύ μονωτικό, βουτύλιο νομίζω ότι λέγεται, πάνω στη λαμαρίνα αλλά κόλλησα και στα πλαστικά καλύμματα των θόλων αρκετά κομμάτια. Δεν το είδα κάπου αλλού αλλά σκέφτηκα ότι μπορεί σε υψηλές ταχύτητες τα πλαστικά καλύμματα να αρχίζουν να τρέμουν από τον αέρα και να δημιουργούν θόρυβο.

      Έπειτα έβαλα αφρώδες μονωτικό, αυτό που είναι σαν σφουγγάρι. Χρησιμοποίησα μονωτικό κλειστών κυψελών αν το λέω σωστά και όχι ανοιχτών που είναι καλύτερο ηχομονωτικό αλλά κρατάει νερό όταν βρέχεται. Δε θέλω να μένουν νερά που μπορεί να δημιουργήσουν σκουριές. Όταν κινείται το αμάξι, από τον αέρα όλα θα στεγνώνουν πιστεύω αλλά καλύτερα είπα να έχω λιγότερα νερά.

      Η τρίτη στρώση είναι ένα υλικό σαν το βουτύλιο που η εταιρεία που το κατασκευάζει το ονομάζει acoustic block. Το μειονέκτημά του είναι ότι δεν κολλάει τόσο γερά όσο τα άλλα μονωτικά αλλά με τον τρόπο που το έβαλα πιστεύω ότι θα αντέξει.

      Τα υλικά που χρησιμοποίησα ήταν μιας ρώσικης εταιρείας που προϊόντα της βρίσκεις στον Σκρουτζ. Δε θα έλεγα ότι είναι και φτηνά. Έχω και κινέζικα που μπορεί να χρησιμοποιήσω στους πίσω θόλους ή στο πορτμπαγκάζ.

      Ο χρόνος που χρειάζεται, για να γίνει είναι:

      1 ώρα περίπου, για να βρεις τα εργαλεία σου και να βγάλεις τη ρόδα και το πλαστικό κάλυμμα του θόλου.
      1 ώρα για καθάρισμα ( και τη ρόδα από το πίσω μέρος)
      1 ώρα για να βάλεις τη μόνωση (εγώ έκανα αρκετά περισσότερο βάζοντας τρεις στρώσεις υλικών)
      1 ώρα περίπου για να βάλεις το πλαστικό κάλυμμα του θόλου. Χρειάζεται περισσότερη προσπάθεια από το βγάλσιμο, γιατί έχει το μονωτικό υλικό.

      Καλό είναι εκτός από τον γρύλο να υπάρχει ένα τετράποδο, για να στηρίζει το αυτοκίνητο. Εγώ που δεν πήγα για να βγάλω μεροκάματο, ξεκίνησα τη μια μέρα και τελείωσα την επόμενη..

      Χρειάζονται και κάποια εφεδρικά πλαστικά κλιπσάκια. Πρόσεχα πολύ βγάζοντάς τα αλλά τελικά έσπασα δύο.

      Αξίζει όλη αυτή η κούραση και το κόστος;

      Για μένα αξίζει, γιατί κρατάω τα αυτοκίνητά μου πολλά χρόνια και ήταν το μόνο που ήθελα να βελτιώσω στο αυτοκίνητο που έχω τώρα.

      Κάνει θαύματα η μόνωση στους θόλους;

      Όχι, δεν κάνει. Αν ο δρόμος είναι χάλια, θόρυβος εξακολουθεί να περνάει αλλά σίγουρα είναι καλύτερα από όταν δεν έχει μόνωση.

      Κάποιες λίγες φωτογραφίες που έβγαλα και λεπτομέρειες για το αυτοκίνητο που έκανα την ηχομόνωση, θα τις βάλω κάποια στιγμή στο νήμα του αυτοκινήτου.

      cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • cirus
        cirus @fhcc last edited by

        @fhcc said in Ηχομόνωση στους θόλους των τροχών:

        Μετά από ένα περίπου χρόνο, αξιώθηκα επιτέλους να κάνω την ηχομόνωση στους θόλους.

        Όχι και στους τέσσερις αλλά μόνο στους δύο.. Το φθινόπωρο ίσως και τους άλλους.

        Πριν να ξεκινήσω είχα πει ότι θα χρησιμοποιήσω εφαρμογή στο κινητό, για να καταγράψω τον θόρυβο πριν και μετά.

        Κατέβασα μια εφαρμογή όπως και μια άλλη για να καταγράφω τις διαδρομές που θα έκανα αλλά τελικά δεν έκανα τίποτα.
        Είναι δύσκολο να βρεις κάποιο δρόμο για να κινηθείς με συγκεκριμένες ταχύτητες χωρίς να είσαι αναγκασμένος να επιβραδύνεις ή να επιταχύνεις.

        Το αποτέλεσμα μπορώ να πω ότι με ικανοποιεί. Νομίζω ότι είναι αρκετά καλό ή καλύτερα θα έλεγα πολύ καλό.

        Τελείωσα τον έναν μπροστινό θόλο στη μεριά του οδηγού και μετά έκανα ένα ταξίδι 200 περίπου χμ. Μπορώ να πω ότι μπορούσα να καταλάβω τη διαφορά.

        Χρησιμοποίησα 3 !! στρώσεις μονωτικών. Έβαλα στην αρχή το βαρύ μονωτικό, βουτύλιο νομίζω ότι λέγεται, πάνω στη λαμαρίνα αλλά κόλλησα και στα πλαστικά καλύμματα των θόλων αρκετά κομμάτια. Δεν το είδα κάπου αλλού αλλά σκέφτηκα ότι μπορεί σε υψηλές ταχύτητες τα πλαστικά καλύμματα να αρχίζουν να τρέμουν από τον αέρα και να δημιουργούν θόρυβο.

        Έπειτα έβαλα αφρώδες μονωτικό, αυτό που είναι σαν σφουγγάρι. Χρησιμοποίησα μονωτικό κλειστών κυψελών αν το λέω σωστά και όχι ανοιχτών που είναι καλύτερο ηχομονωτικό αλλά κρατάει νερό όταν βρέχεται. Δε θέλω να μένουν νερά που μπορεί να δημιουργήσουν σκουριές. Όταν κινείται το αμάξι, από τον αέρα όλα θα στεγνώνουν πιστεύω αλλά καλύτερα είπα να έχω λιγότερα νερά.

        Η τρίτη στρώση είναι ένα υλικό σαν το βουτύλιο που η εταιρεία που το κατασκευάζει το ονομάζει acoustic block. Το μειονέκτημά του είναι ότι δεν κολλάει τόσο γερά όσο τα άλλα μονωτικά αλλά με τον τρόπο που το έβαλα πιστεύω ότι θα αντέξει.

        Τα υλικά που χρησιμοποίησα ήταν μιας ρώσικης εταιρείας που προϊόντα της βρίσκεις στον Σκρουτζ. Δε θα έλεγα ότι είναι και φτηνά. Έχω και κινέζικα που μπορεί να χρησιμοποιήσω στους πίσω θόλους ή στο πορτμπαγκάζ.

        Ο χρόνος που χρειάζεται, για να γίνει είναι:

        1 ώρα περίπου, για να βρεις τα εργαλεία σου και να βγάλεις τη ρόδα και το πλαστικό κάλυμμα του θόλου.
        1 ώρα για καθάρισμα ( και τη ρόδα από το πίσω μέρος)
        1 ώρα για να βάλεις τη μόνωση (εγώ έκανα αρκετά περισσότερο βάζοντας τρεις στρώσεις υλικών)
        1 ώρα περίπου για να βάλεις το πλαστικό κάλυμμα του θόλου. Χρειάζεται περισσότερη προσπάθεια από το βγάλσιμο, γιατί έχει το μονωτικό υλικό.

        Καλό είναι εκτός από τον γρύλο να υπάρχει ένα τετράποδο, για να στηρίζει το αυτοκίνητο. Εγώ που δεν πήγα για να βγάλω μεροκάματο, ξεκίνησα τη μια μέρα και τελείωσα την επόμενη..

        Χρειάζονται και κάποια εφεδρικά πλαστικά κλιπσάκια. Πρόσεχα πολύ βγάζοντάς τα αλλά τελικά έσπασα δύο.

        Αξίζει όλη αυτή η κούραση και το κόστος;

        Για μένα αξίζει, γιατί κρατάω τα αυτοκίνητά μου πολλά χρόνια και ήταν το μόνο που ήθελα να βελτιώσω στο αυτοκίνητο που έχω τώρα.

        Κάνει θαύματα η μόνωση στους θόλους;

        Όχι, δεν κάνει. Αν ο δρόμος είναι χάλια, θόρυβος εξακολουθεί να περνάει αλλά σίγουρα είναι καλύτερα από όταν δεν έχει μόνωση.

        Κάποιες λίγες φωτογραφίες που έβγαλα και λεπτομέρειες για το αυτοκίνητο που έκανα την ηχομόνωση, θα τις βάλω κάποια στιγμή στο νήμα του αυτοκινήτου.

        Μπράβο σου που ασχολήθηκες. Πρέπει να έκανες καλή δουλίτσα !👍

        Cirus the virus

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • W
          w202-amg last edited by

          Φοβάμαι το αλάτι....

          O 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • O
            otso @w202-amg last edited by otso

            @w202-amg said in Ηχομόνωση στους θόλους των τροχών:

            Φοβάμαι το αλάτι....

            Δουλευεις σε αλυκη ; Μεσολογγιτης ;

            W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • W
              w202-amg @otso last edited by

              @otso said in Ηχομόνωση στους θόλους των τροχών:

              @w202-amg said in Ηχομόνωση στους θόλους των τροχών:

              Φοβάμαι το αλάτι....

              Δουλευεις σε αλυκη ; Μεσολογγιτης ;

              Από Θεσσαλία και πάνω οι δρόμοι μας τα τελευταία χρόνια είναι έτοιμοι για να βάλεις ψάρια να κάνεις παστά.... για κανένα 4 μηνό.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • First post
                Last post
              • 1
              • 2
              • 3
              • 3 / 3
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΕΛΛΑΔΑ
                • ΚΟΣΜΟΣ
                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • TEST
                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
              • VIDEO
                • 4TTV
                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CANDID CAMERA
              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΛΕΞΙΚΟ
              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
              • ΑΓΩΝΕΣ
                • FORMULA 1
                • WRC
                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4T CLASSIC
                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
              • ΑΓΟΡΑ
                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CLASSIC
              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
              • MENU
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4ΤΡΟΧΟΙ
              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
              • ΚΟΚ

              logo footer

              coty











              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • CLASSIC
              • ΤΙΜΕΣ
              • VIDEO
              • FORUM
              4T FORUM
              4T LIBRARY
              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
              Powered by nxcode.gr