-
Είχα και εγώ το Ibiza με το ίδιο ακριβώς μοτέρ! Το κράτησα πέντε χρόνια,και πραγματικά μου έκανε πολύ καλή εντύπωση ο κινητήρας! Ταξίδια άνετα στα 130-140 χωρίς πρόβλημα για προσπέραση! Και η κατανάλωση από 5 έως 5,5! Και από χώρους εξαιρετικά μόνο λίγο η πίσω ανάρτηση αντιδρούσε κάπως σκληρά σε εγκάρσιες ανωμαλίες! Νομίζω είναι από τα καλύτερα μοτέρ που έβγαλε ο όμιλος VAG
-
@spi_duster said in VW Polo 2017:
Τετοιο αμαξι για τετοιο ταξιδι, το λες και τιμωρια.
Σωστά….αν σε ενοχλεί πως σε ανοιχτό δρόμο ο κινητήρας δεν ακούγεται ούτε στα 180 χλμ/ωρα, που είναι πρακτικά ανεπηρέαστο από πλάγιους ανέμους, το ότι η ανάρτηση δεν τερματίζει στις μεγάλες ανωμαλίες ακόμα και με πλήρες φορτίο, έχει πολύ καλά καθίσματα μπρος πίσω, πολύ ικανοποιητικό ηχοσύστημα και καλή ορατότητα για τους επιβάτες ε ναι είναι τιμωρία.
Έχω ένα 115 dsg μοντ2020 με μια πολύ ωραία και εξαιρετικά λειτουργική ηλιοροφή, έχω διανύσει μέχρι στιγμής 90000 χλμ απροβλημάτιστα και πραγματικά θα μου λείψει γιατί ψάχνομαι να μείνω με ένα αυτοκίνητο και αναγκαστικά θα πρέπει να το δώσω. -
@spi_duster said in VW Polo 2017:
Τετοιο αμαξι για τετοιο ταξιδι, το λες και τιμωρια.
Μια χαρά ειναι, ταξιδεύει άνετα και ξεκούραστα
-
@spi_duster said in VW Polo 2017:
Τετοιο αμαξι για τετοιο ταξιδι, το λες και τιμωρια.
Έχοντας κάνει αρκετά χιλιόμετρα με το αντίστοιχο Fabia 1.0 TSi 95 DSG (μοντ. 2023) του κουμπάρου στην Ιταλία, μπορώ να πω ότι καμία τιμωρία δεν έχει!
Τιμωρία θα ήταν π.χ. αυτό το ταξίδι με Duster diesel πρώτης γενιάς. -
Δεν υπάρχον πλέον άβολα και επικίνδυνα αυτοκίνητα ! Ακόμα και με το i10 γυρίζεις ατσαλάκωτος όλη την Ελλάδα
-
@red_monster said in VW Polo 2017:
Δεν υπάρχον πλέον άβολα και επικίνδυνα αυτοκίνητα ! Ακόμα και με το i10 γυρίζεις ατσαλάκωτος όλη την Ελλάδα
Το ατσαλάκωτος δεν ισχύει, αλλά σίγουρα δεν θέλει σίδερο πριν πας καπάκι σε γάμο!!!
Πριν 15 χρόνια με i10 χρειαζόταν σίδερο!Σας μπέρδεψα λίγο, ας το ξεκαθαρίσω λίγο.
Χωρίς στάση Αθήνα Αράχωβα.
Το 2010 με polo 1.2 με τα 80 ατμόσφαιρα του 2008.
(Η πάλη με το κατά τα άλλα πολύ καλό κιβώτιο έπαιξε τον καθοριστικό ρόλο)
Ήθελα ένα 10λεπτο, να συνέλθω!
Το 2022 με την fabia με τον 1.0tsi 95, ήθελα 2 ή 3! (Λόγω τούρμπο δεν έγινε πάλη με κιβώτιο)
Σε επίπεδο ανάρτησης η διαφορά ήταν στα όρια του μη αισθητού. -
Ομολογω πολυ διασκεδαστικες οι τοποθετησεις. Του Χαρισμα ολα τα λεφτα! Χαχαχα. Αμ το αλλο? Στα 180 δεν ακους κινητηρα? Με το ταϊγκο παντως τον ακουγα και τα 110. Στο πολο προφανως εχει γινει καλυτερη δουλεια.
-
Έκανα καλό ταξίδι με το polo. Δεν με κούρασε ούτε με προβλημάτισε κάτι. Μάλιστα στην επιστροφή γύρισα Αθήνα χωρίς στάση, περίπου 3,5 ώρες οδήγηση.
Όσο ανεβαίνεις βέβαια σε κατηγορία αυτοκινήτου και σε χρήματα, τόσο πιο άνετο και ξεκούραστο είναι το αυτοκίνητο. Εάν όμως κάποιος φτάνει οικονομικά σε κατηγορία "polo", θα μπορεί να καλύψει και τις ανάγκες του για ταξίδια απροβλημάτιστα.
-
Βέβαια το polo ξεκινάει από τα 23000, με τα 95 άλογα και το πεντάρι κιβώτιο! Δεν το λες και ευκαιρία! Από την άλλη είναι allaraound αμάξι! Έχει τους χώρους για μια μικρή οικογένεια,μπορεί να σε ταξιδέψει σχετικά άνετα,και οικονομικά,καλή μεταπώληση και καλή ποιότητα κατασκευής! Βέβαια με σχεδόν 4000 λιγότερα παίρνεις το Ibiza,που είναι στην ουσία το ίδιο αυτοκίνητο!
-
@atari70 said in VW Polo 2017:
Βέβαια το polo ξεκινάει από τα 23000, με τα 95 άλογα και το πεντάρι κιβώτιο! Δεν το λες και ευκαιρία! Από την άλλη είναι allaraound αμάξι! Έχει τους χώρους για μια μικρή οικογένεια,μπορεί να σε ταξιδέψει σχετικά άνετα,και οικονομικά,καλή μεταπώληση και καλή ποιότητα κατασκευής! Βέβαια με σχεδόν 4000 λιγότερα παίρνεις το Ibiza,που είναι στην ουσία το ίδιο αυτοκίνητο!
Αν κάποιος παρακολουθεί τις προσφορές της vw, το χτυπάει σε έκδοση more με 21k.
Γενικά όμως δεν το προωθούν απ' την αντιπροσωπεία. Σε σπρώχνουν στα σουβλάκια, t-cross και taigo. Θα έχουν μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους και θα τα προτιμάει και ο κόσμος.
-
@spi_duster said in VW Polo 2017:
Ομολογω πολυ διασκεδαστικες οι τοποθετησεις. Του Χαρισμα ολα τα λεφτα! Χαχαχα. Αμ το αλλο? Στα 180 δεν ακους κινητηρα? Με το ταϊγκο παντως τον ακουγα και τα 110. Στο πολο προφανως εχει γινει καλυτερη δουλεια.
Γράφτηκαν και μερικές υπερβολές όπως ο θόρυβος του μοτέρ στα 180. Η ουσία ειναι οτι πλέον πας παντού άνετα και καμια τιμωρία δεν ειναι
-
Αγαπητο κοκκινο τερας μολις μπηκανε τα πραγματα στη σωστη τους θεση δε διστασα να βαλω και καρδουλα. Φυσικα και μπορεις να ταξιδεψεις με αυτοκινητα αυτης της κατηγοριας. Με καποιους συμβιβασμους μεν μα σιγουρα αρκετα καλα. Οχι οπως με μια οκταβια ή ενα πασατ ή ενα Α4 μα θα πας μια χαρα. Προσωπικα και εχοντας νωπη την εμπειρια απο το ταϊγκο, μπορω να πω πως τα αμαξια του ομιλου ειναι αναφορας στις κατηγοριες τους οσο αφορα την εννοια του στιβαρου ή ηχομονωμενου , αναπαυτικου οχηματος. Ο κινητηρας που σβηνει με μεγαλυτερη σχεση, θετει τα ορια στην οδηγικη ευχαριστηση. Στο ταιγκο με ολα τα καλα του η αισθηση που αποκομισα στους δρομους της Νοτιας Ιταλιας για τον 1000αρι , ηταν κατω του μετριου. Οι αναγκες του διζωνικου κλιμα, οι χειριστοι δρομοι σε σχεση με τους δικους μας και τα στροφιλικια οδηγησαν σε ενα πολυ βαρετο αποτελεσμα οδηγικης εμπειριας. Οσο αφορα το πολο, στην κατηγορια του η χειροτερη επιλογη που μπορω να σκεφτω ειναι το c3 ενω το γιαρις ή το πεζω 208 αντιστοιχα , τα ειδα με πολυ θετικη διαθεση λογω στησιματος αναρτησης, νευρο στον κινητηρα και ησυχιας στην καμπινα. Το φαμπια επισης βαρετο , ανευρο αυτοκινητο με απλα καλη οδικη συμπεριφορα.
-
@spi_duster said in VW Polo 2017:
Αγαπητο κοκκινο τερας μολις μπηκανε τα πραγματα στη σωστη τους θεση δε διστασα να βαλω και καρδουλα. Φυσικα και μπορεις να ταξιδεψεις με αυτοκινητα αυτης της κατηγοριας. Με καποιους συμβιβασμους μεν μα σιγουρα αρκετα καλα. Οχι οπως με μια οκταβια ή ενα πασατ ή ενα Α4 μα θα πας μια χαρα. Προσωπικα και εχοντας νωπη την εμπειρια απο το ταϊγκο, μπορω να πω πως τα αμαξια του ομιλου ειναι αναφορας στις κατηγοριες τους οσο αφορα την εννοια του στιβαρου ή ηχομονωμενου , αναπαυτικου οχηματος. Ο κινητηρας που σβηνει με μεγαλυτερη σχεση, θετει τα ορια στην οδηγικη ευχαριστηση. Στο ταιγκο με ολα τα καλα του η αισθηση που αποκομισα στους δρομους της Νοτιας Ιταλιας για τον 1000αρι , ηταν κατω του μετριου. Οι αναγκες του διζωνικου κλιμα, οι χειριστοι δρομοι σε σχεση με τους δικους μας και τα στροφιλικια οδηγησαν σε ενα πολυ βαρετο αποτελεσμα οδηγικης εμπειριας. Οσο αφορα το πολο, στην κατηγορια του η χειροτερη επιλογη που μπορω να σκεφτω ειναι το c3 ενω το γιαρις ή το πεζω 208 αντιστοιχα , τα ειδα με πολυ θετικη διαθεση λογω στησιματος αναρτησης, νευρο στον κινητηρα και ησυχιας στην καμπινα. Το φαμπια επισης βαρετο , ανευρο αυτοκινητο με απλα καλη οδικη συμπεριφορα.
Το Taigo νομίζω δεν είναι και το κορυφαίο δείγμα γραφής της εταιρείας, αν δεν κάνω λάθος εξελίχθηκε για την Νότια - Λατινική Αμερική και ήρθε και εδώ φτιασιδωμενο σε κάποια χαρακτηριστικά του , λόγω "φτώχειας Μητσοτάκη" όπως λέω εγώ σε μια εποχή δύσκολη μετά Covid και Ουκρανικού για να καλύψει κάποια κενά στη low end κατηγορία των BSUV σε χώρες όπως η δική μας.
Αρχικά ήταν μια πολύ καλή επιλογή καθώς 1.5 DSG σε καλή έκδοση δεν ξεπερνούσε τα 25.000€ , μετά λόγω αισχοτητας Κούλη βρήκαν οι εγχώριοι εισαγωγείς ευκαιρία για ευκολότερα κέρδη προς τις εταιρείες ενοικίασης και leasing όπως τα Peugeot, πλέον κατά την άποψη αξίζει μόνο στην βασική έκδοση στα 20.000€.
-
@vagkirk said in VW Polo 2017:
@spi_duster said in VW Polo 2017:
Αγαπητο κοκκινο τερας μολις μπηκανε τα πραγματα στη σωστη τους θεση δε διστασα να βαλω και καρδουλα. Φυσικα και μπορεις να ταξιδεψεις με αυτοκινητα αυτης της κατηγοριας. Με καποιους συμβιβασμους μεν μα σιγουρα αρκετα καλα. Οχι οπως με μια οκταβια ή ενα πασατ ή ενα Α4 μα θα πας μια χαρα. Προσωπικα και εχοντας νωπη την εμπειρια απο το ταϊγκο, μπορω να πω πως τα αμαξια του ομιλου ειναι αναφορας στις κατηγοριες τους οσο αφορα την εννοια του στιβαρου ή ηχομονωμενου , αναπαυτικου οχηματος. Ο κινητηρας που σβηνει με μεγαλυτερη σχεση, θετει τα ορια στην οδηγικη ευχαριστηση. Στο ταιγκο με ολα τα καλα του η αισθηση που αποκομισα στους δρομους της Νοτιας Ιταλιας για τον 1000αρι , ηταν κατω του μετριου. Οι αναγκες του διζωνικου κλιμα, οι χειριστοι δρομοι σε σχεση με τους δικους μας και τα στροφιλικια οδηγησαν σε ενα πολυ βαρετο αποτελεσμα οδηγικης εμπειριας. Οσο αφορα το πολο, στην κατηγορια του η χειροτερη επιλογη που μπορω να σκεφτω ειναι το c3 ενω το γιαρις ή το πεζω 208 αντιστοιχα , τα ειδα με πολυ θετικη διαθεση λογω στησιματος αναρτησης, νευρο στον κινητηρα και ησυχιας στην καμπινα. Το φαμπια επισης βαρετο , ανευρο αυτοκινητο με απλα καλη οδικη συμπεριφορα.
Το Taigo νομίζω δεν είναι και το κορυφαίο δείγμα γραφής της εταιρείας, αν δεν κάνω λάθος εξελίχθηκε για την Νότια - Λατινική Αμερική και ήρθε και εδώ φτιασιδωμενο σε κάποια χαρακτηριστικά του , λόγω "φτώχειας Μητσοτάκη" όπως λέω εγώ σε μια εποχή δύσκολη μετά Covid και Ουκρανικού για να καλύψει κάποια κενά στη low end κατηγορία των BSUV σε χώρες όπως η δική μας.
Αρχικά ήταν μια πολύ καλή επιλογή καθώς 1.5 DSG σε καλή έκδοση δεν ξεπερνούσε τα 25.000€ , μετά λόγω αισχοτητας Κούλη βρήκαν οι εγχώριοι εισαγωγείς ευκαιρία για ευκολότερα κέρδη προς τις εταιρείες ενοικίασης και leasing όπως τα Peugeot, πλέον κατά την άποψη αξίζει μόνο στην βασική έκδοση στα 20.000€.
Πόσο έχει η ίδια έκδοση στη Γερμανία?
-
Τα σύγχρονα supermini ταξιδεύουν περίπου όπως ένα μικρομεσαίο 25 ετών. Δε νομίζω ότι ήταν τόσο κακό το ταξίδι με ένα Focus 1 ή ένα Golf 4. Μάλιστα αν μιλάμε για εκείνα τα πεθαμένα μοτέρ 1400 των Focus 1 και Golf 4, καλύτερα είναι τα σημερινά supermini ακόμα και με βασικό κινητήρα.
Αυτό που λέει ο φίλος μας ο Σπύρος για το Taigo εκφράζει περισσότερο τα SUV, τα οποία είναι χειρότερα στο ταξίδι από τα αντίστοιχα χαμηλά, όπως επίσης είναι βαρύτερα και αργότερα.
-
@kkostask said in VW Polo 2017:
@vagkirk said in VW Polo 2017:
@spi_duster said in VW Polo 2017:
Αγαπητο κοκκινο τερας μολις μπηκανε τα πραγματα στη σωστη τους θεση δε διστασα να βαλω και καρδουλα. Φυσικα και μπορεις να ταξιδεψεις με αυτοκινητα αυτης της κατηγοριας. Με καποιους συμβιβασμους μεν μα σιγουρα αρκετα καλα. Οχι οπως με μια οκταβια ή ενα πασατ ή ενα Α4 μα θα πας μια χαρα. Προσωπικα και εχοντας νωπη την εμπειρια απο το ταϊγκο, μπορω να πω πως τα αμαξια του ομιλου ειναι αναφορας στις κατηγοριες τους οσο αφορα την εννοια του στιβαρου ή ηχομονωμενου , αναπαυτικου οχηματος. Ο κινητηρας που σβηνει με μεγαλυτερη σχεση, θετει τα ορια στην οδηγικη ευχαριστηση. Στο ταιγκο με ολα τα καλα του η αισθηση που αποκομισα στους δρομους της Νοτιας Ιταλιας για τον 1000αρι , ηταν κατω του μετριου. Οι αναγκες του διζωνικου κλιμα, οι χειριστοι δρομοι σε σχεση με τους δικους μας και τα στροφιλικια οδηγησαν σε ενα πολυ βαρετο αποτελεσμα οδηγικης εμπειριας. Οσο αφορα το πολο, στην κατηγορια του η χειροτερη επιλογη που μπορω να σκεφτω ειναι το c3 ενω το γιαρις ή το πεζω 208 αντιστοιχα , τα ειδα με πολυ θετικη διαθεση λογω στησιματος αναρτησης, νευρο στον κινητηρα και ησυχιας στην καμπινα. Το φαμπια επισης βαρετο , ανευρο αυτοκινητο με απλα καλη οδικη συμπεριφορα.
Το Taigo νομίζω δεν είναι και το κορυφαίο δείγμα γραφής της εταιρείας, αν δεν κάνω λάθος εξελίχθηκε για την Νότια - Λατινική Αμερική και ήρθε και εδώ φτιασιδωμενο σε κάποια χαρακτηριστικά του , λόγω "φτώχειας Μητσοτάκη" όπως λέω εγώ σε μια εποχή δύσκολη μετά Covid και Ουκρανικού για να καλύψει κάποια κενά στη low end κατηγορία των BSUV σε χώρες όπως η δική μας.
Αρχικά ήταν μια πολύ καλή επιλογή καθώς 1.5 DSG σε καλή έκδοση δεν ξεπερνούσε τα 25.000€ , μετά λόγω αισχοτητας Κούλη βρήκαν οι εγχώριοι εισαγωγείς ευκαιρία για ευκολότερα κέρδη προς τις εταιρείες ενοικίασης και leasing όπως τα Peugeot, πλέον κατά την άποψη αξίζει μόνο στην βασική έκδοση στα 20.000€.
Πόσο έχει η ίδια έκδοση στη Γερμανία?
Υπολόγισε 3k ακριβότερα.
-
@red_monster said in VW Polo 2017:
@spi_duster said in VW Polo 2017:
Ομολογω πολυ διασκεδαστικες οι τοποθετησεις. Του Χαρισμα ολα τα λεφτα! Χαχαχα. Αμ το αλλο? Στα 180 δεν ακους κινητηρα? Με το ταϊγκο παντως τον ακουγα και τα 110. Στο πολο προφανως εχει γινει καλυτερη δουλεια.
Γράφτηκαν και μερικές υπερβολές όπως ο θόρυβος του μοτέρ στα 180.
Η ουσία ειναι οτι πλέον πας παντού άνετα και καμια τιμωρία δεν ειναι
Μπορεί να φαίνεται υπερβολή αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα…..Με 7η έχει περίπου 3800 σαλ στα 180 και όντως δεν ακούγεται. Δεν έχει βέβαια ιδιαίτερη σημασία γιατί είναι υπερβολικά υψηλή η ταχύτητα, απλώς το ανέφερα ως δείγμα άνεσης….. -
@andya3 said in VW Polo 2017:
@kkostask said in VW Polo 2017:
@vagkirk said in VW Polo 2017:
@spi_duster said in VW Polo 2017:
Αγαπητο κοκκινο τερας μολις μπηκανε τα πραγματα στη σωστη τους θεση δε διστασα να βαλω και καρδουλα. Φυσικα και μπορεις να ταξιδεψεις με αυτοκινητα αυτης της κατηγοριας. Με καποιους συμβιβασμους μεν μα σιγουρα αρκετα καλα. Οχι οπως με μια οκταβια ή ενα πασατ ή ενα Α4 μα θα πας μια χαρα. Προσωπικα και εχοντας νωπη την εμπειρια απο το ταϊγκο, μπορω να πω πως τα αμαξια του ομιλου ειναι αναφορας στις κατηγοριες τους οσο αφορα την εννοια του στιβαρου ή ηχομονωμενου , αναπαυτικου οχηματος. Ο κινητηρας που σβηνει με μεγαλυτερη σχεση, θετει τα ορια στην οδηγικη ευχαριστηση. Στο ταιγκο με ολα τα καλα του η αισθηση που αποκομισα στους δρομους της Νοτιας Ιταλιας για τον 1000αρι , ηταν κατω του μετριου. Οι αναγκες του διζωνικου κλιμα, οι χειριστοι δρομοι σε σχεση με τους δικους μας και τα στροφιλικια οδηγησαν σε ενα πολυ βαρετο αποτελεσμα οδηγικης εμπειριας. Οσο αφορα το πολο, στην κατηγορια του η χειροτερη επιλογη που μπορω να σκεφτω ειναι το c3 ενω το γιαρις ή το πεζω 208 αντιστοιχα , τα ειδα με πολυ θετικη διαθεση λογω στησιματος αναρτησης, νευρο στον κινητηρα και ησυχιας στην καμπινα. Το φαμπια επισης βαρετο , ανευρο αυτοκινητο με απλα καλη οδικη συμπεριφορα.
Το Taigo νομίζω δεν είναι και το κορυφαίο δείγμα γραφής της εταιρείας, αν δεν κάνω λάθος εξελίχθηκε για την Νότια - Λατινική Αμερική και ήρθε και εδώ φτιασιδωμενο σε κάποια χαρακτηριστικά του , λόγω "φτώχειας Μητσοτάκη" όπως λέω εγώ σε μια εποχή δύσκολη μετά Covid και Ουκρανικού για να καλύψει κάποια κενά στη low end κατηγορία των BSUV σε χώρες όπως η δική μας.
Αρχικά ήταν μια πολύ καλή επιλογή καθώς 1.5 DSG σε καλή έκδοση δεν ξεπερνούσε τα 25.000€ , μετά λόγω αισχοτητας Κούλη βρήκαν οι εγχώριοι εισαγωγείς ευκαιρία για ευκολότερα κέρδη προς τις εταιρείες ενοικίασης και leasing όπως τα Peugeot, πλέον κατά την άποψη αξίζει μόνο στην βασική έκδοση στα 20.000€.
Πόσο έχει η ίδια έκδοση στη Γερμανία?
Υπολόγισε 3k ακριβότερα.
Μειον διαφορά μισθών , μείον αισχοτητα Κούλη που μειώνει το διαθέσιμο εισόδημα (παγκόσμια πρώτη σε ακρίβεια καυσίμων, ενέργειας,α υλών , τροφίμων, αναλογία ενοίκια / εισόδημα) τότε είναι σαν να λέμε πως το Taigo στην Γερμανία παίζει σε τιμές Ελλάδας από τις 12.000€ έως τις 24.000€ για το κορυφαίο 1.5 dsg R line
-
Ήμαρτον ρε συ με τον Κούλη, νισάφι !
-
@red_monster said in VW Polo 2017:
Ήμαρτον ρε συ με τον Κούλη, νισάφι !
Για αυτό ρώτησα την τιμή στην Γερμανία....
-
@vagkirk said in VW Polo 2017:
@spi_duster said in VW Polo 2017:
Αγαπητο κοκκινο τερας μολις μπηκανε τα πραγματα στη σωστη τους θεση δε διστασα να βαλω και καρδουλα. Φυσικα και μπορεις να ταξιδεψεις με αυτοκινητα αυτης της κατηγοριας. Με καποιους συμβιβασμους μεν μα σιγουρα αρκετα καλα. Οχι οπως με μια οκταβια ή ενα πασατ ή ενα Α4 μα θα πας μια χαρα. Προσωπικα και εχοντας νωπη την εμπειρια απο το ταϊγκο, μπορω να πω πως τα αμαξια του ομιλου ειναι αναφορας στις κατηγοριες τους οσο αφορα την εννοια του στιβαρου ή ηχομονωμενου , αναπαυτικου οχηματος. Ο κινητηρας που σβηνει με μεγαλυτερη σχεση, θετει τα ορια στην οδηγικη ευχαριστηση. Στο ταιγκο με ολα τα καλα του η αισθηση που αποκομισα στους δρομους της Νοτιας Ιταλιας για τον 1000αρι , ηταν κατω του μετριου. Οι αναγκες του διζωνικου κλιμα, οι χειριστοι δρομοι σε σχεση με τους δικους μας και τα στροφιλικια οδηγησαν σε ενα πολυ βαρετο αποτελεσμα οδηγικης εμπειριας. Οσο αφορα το πολο, στην κατηγορια του η χειροτερη επιλογη που μπορω να σκεφτω ειναι το c3 ενω το γιαρις ή το πεζω 208 αντιστοιχα , τα ειδα με πολυ θετικη διαθεση λογω στησιματος αναρτησης, νευρο στον κινητηρα και ησυχιας στην καμπινα. Το φαμπια επισης βαρετο , ανευρο αυτοκινητο με απλα καλη οδικη συμπεριφορα.
Το Taigo νομίζω δεν είναι και το κορυφαίο δείγμα γραφής της εταιρείας, αν δεν κάνω λάθος εξελίχθηκε για την Νότια - Λατινική Αμερική και ήρθε και εδώ φτιασιδωμενο σε κάποια χαρακτηριστικά του , λόγω "φτώχειας Μητσοτάκη" όπως λέω εγώ σε μια εποχή δύσκολη μετά Covid και Ουκρανικού για να καλύψει κάποια κενά στη low end κατηγορία των BSUV σε χώρες όπως η δική μας.
Αρχικά ήταν μια πολύ καλή επιλογή καθώς 1.5 DSG σε καλή έκδοση δεν ξεπερνούσε τα 25.000€ , μετά λόγω αισχοτητας Κούλη βρήκαν οι εγχώριοι εισαγωγείς ευκαιρία για ευκολότερα κέρδη προς τις εταιρείες ενοικίασης και leasing όπως τα Peugeot, πλέον κατά την άποψη αξίζει μόνο στην βασική έκδοση στα 20.000€.
Ενώ με τις προηγούμενες κυβερνήσεις αγοράζαμε σπίτια και κότερα. Δεν καταλαβαίνω το σχόλιο "φτώχεια Μητσοτάκη", ιδίως σε μια απάντηση για αυτοκινητο.
VW Polo 2017