@ken11 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@wantone said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ειναι 100% κινεζικο απλα αγορασε το σημα. Πουλαει παντου στην Ευρωπη αλλα και στην Ελλαδα.
Aυτο σημαινει οτι το αυτοκινητο ειναι κατωτερο η υστερει σε καποιους τομεις λογω "κινεζιας"? Δηλαδη και η Volvo σε κινεζους ανηκει,καταλαβαινεις τι θελω να πω.
Με βαση τα χαρακτηριστικα του,δειχνει καλη περιπτωση,ναι MG στο σημα,κινεζικο στα χαρτια.
Και η Lotus σε κινέζους ανήκει (στους ίδιους με την Volvo) και η Jaguar-Land Rover σε ινδούς ανήκει.
Η διαφορά αυτών με την MG είναι ότι αυτές οι 3 έχουν και τα κεντρικά τους γραφεία στην Ευρώπη και την παραγωγή τους στην Ευρώπη και έχουν μια κάποια αυτονομία από την βασική εταιρία.
Η MG είναι ένα σήμα που έχει η κινέζικη SAIC motor και το βάζει σε κάποια οχήματα που φτιάχνει και σχεδιάζει κ.τ.λ. στην Κίνα.
@kozani76 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Συγνώμη για το άσχετο post. Αλλά δε ξέρω αν αυτή η χώρα έχει κάποιο στόχο και όραμα σε κάποιον τομέα.Ετσι και στα καύσιμα. Υποτίθεται αγοράζουμε χάρτινα καλαμάκια, δίνουμε επιδοτήσεις για αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων, κάνουμε τεράστιες αγροτικές εκτάσεις φωτοβολταϊκά πάρκα και τόσα άλλα - κλιματική αλλαγή ακούμε και δυστυχώς βλεπουμε. Ταυτόχρονα η τιμή του diesel είναι σχεδόν 35 λεπτά πιο κατω από τη βενζίνη. Diesel euro 4-5 μέχρι να δύσει ο ήλιος λοιπόν.
πέρσι πρόπερσι είχαν θέμα με την παραγωγή diesel και επίσης πιστεύαν ότι η ανάπτυξη μετά τον covid θα αυξήσει την κατανάλωση αλλά τελικά η ανάπτυξη ήταν λιγότερη από όσο πίστευαν, η ζήτηση χαμηλότερη και υπάρχει αρκετή παραγωγή. Επίσης η Ελλάδα είχε πάντα αρκετά χαμηλότερη τιμή και λόγω φορολογίας κ.τ.λ.