Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μηχανικό πρόβλημα Opel Corsa C 1.4 twiport
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Μηχανικό πρόβλημα Opel Corsa C 1.4 twiport
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    28
    3131
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      giannis_007 last edited by

      @dimau said in Μηχανικό πρόβλημα Opel Corsa C 1.4 twiport:

      για βάλε από το torque διάγραμμα με τους 2 λ, πάντως το πρόβλημα σε πρώτη εκτίμηση είναι τροφοδοσίας. Να το ρυθμίσει να μην είναι πλούσιο , μπορεί?
      φώτισε με φακό, όποιο σημείο τριγύρω από μπεκ γυαλίζει, είναι πρόβλημα

      Από αισθητήρες λάμδα ότι γραφήματα βρήκα έβαλα αλλά δεν δουλεύουν όλα
      Έχω στην πρώτη φωτογραφία της επιλογές που έχει
      Τα έβαλα όλα δουλεύει μόνο το "O2 volts Bank 1 sensor 1" όλα τα άλλα δεν δείχνουν καμιά τιμή
      Screenshot_2024-04-18-21-04-04-269_org.prowl.torquefree.jpg
      Screenshot_2024-04-18-20-51-42-928_org.prowl.torquefree.jpg

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        giannis_007 last edited by giannis_007

        Είτε βενζίνη είτε αέριο δεν είδα κάποια διαφορά σε αυτό το γράφημα.
        Αν αφαιρέσω τους λάμδα έναν έναν και δουλεύει σε closed loop, μπορώ από εκεί να διαπιστώσω κάτι?
        Στο συνεργείο αυτό δεν ξανά πάω αφού από την μεριά του μου είπε είναι όλα οκ, δεν μπορώ να πάω τώρα και να τού πω "δες πόσο ψεκάζει" η ρύθμισε το κτλ
        Επίσης egr, παίζει να έχει κολλήσει ανοιχτή?

        M 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dimau last edited by

          1. χωρίς λ είναι πάντα open loop -
            δεν βοηθάει στη παρούσα φάση
            2). βγάλε τον δεύτερο λ και καθαρισε τον να φύγει η μάκα, γιατί όχι και τον πρώτο αφού σου αρέσει να ασχολείσαι
            3). Η egr βγάζει άλλο κωδικό, 04..
            4), Βάλε φακό να δεις αν γυαλίζει από καθαριότητα γύρω από μπεκ, όπου γυαλίζει έχει θέμα και δεν άλλαξε σωστές ροδέλες
          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            margm @giannis_007 last edited by

            @giannis_007 said in Μηχανικό πρόβλημα Opel Corsa C 1.4 twiport:

            Είτε βενζίνη είτε αέριο δεν είδα κάποια διαφορά σε αυτό το γράφημα.
            Αν αφαιρέσω τους λάμδα έναν έναν και δουλεύει σε closed loop, μπορώ από εκεί να διαπιστώσω κάτι?
            Στο συνεργείο αυτό δεν ξανά πάω αφού από την μεριά του μου είπε είναι όλα οκ, δεν μπορώ να πάω τώρα και να τού πω "δες πόσο ψεκάζει" η ρύθμισε το κτλ
            Επίσης egr, παίζει να έχει κολλήσει ανοιχτή?

            Κάτοχος Corsa C . Μήπως είναι θέμα εγκεφάλου του κινητήρα ? Έβγαζαν αυτά τα Corsa C εγκέφαλο και ειδικά εάν έβγαζαν πολλά σφάλματα μαζί .
            Τί σύστημα φοράς ? Το έβγαλε στο δρόμο να το δείτε με τις αλλαγες και τη χαρτογράφηση του υγραέριου ; Βρες κάποιον να δείτε εξ αρχής ολο το κιτ υγραεριου και να βγείτε στο δρόμο να δείτε όλο το χάρτη του υγραερίου .
            Egr εάν καθαρίσεις , πάρε και τις 2 φλαντζες μεταλλικες που έχει . κόστος 10-15€ γνήσιες .

            G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              giannis_007 @margm last edited by

              @margm said in Μηχανικό πρόβλημα Opel Corsa C 1.4 twiport:

              @giannis_007 said in Μηχανικό πρόβλημα Opel Corsa C 1.4 twiport:

              Είτε βενζίνη είτε αέριο δεν είδα κάποια διαφορά σε αυτό το γράφημα.
              Αν αφαιρέσω τους λάμδα έναν έναν και δουλεύει σε closed loop, μπορώ από εκεί να διαπιστώσω κάτι?
              Στο συνεργείο αυτό δεν ξανά πάω αφού από την μεριά του μου είπε είναι όλα οκ, δεν μπορώ να πάω τώρα και να τού πω "δες πόσο ψεκάζει" η ρύθμισε το κτλ
              Επίσης egr, παίζει να έχει κολλήσει ανοιχτή?

              Κάτοχος Corsa C . Μήπως είναι θέμα εγκεφάλου του κινητήρα ? Έβγαζαν αυτά τα Corsa C εγκέφαλο και ειδικά εάν έβγαζαν πολλά σφάλματα μαζί .
              Τί σύστημα φοράς ? Το έβγαλε στο δρόμο να το δείτε με τις αλλαγες και τη χαρτογράφηση του υγραέριου ; Βρες κάποιον να δείτε εξ αρχής ολο το κιτ υγραεριου και να βγείτε στο δρόμο να δείτε όλο το χάρτη του υγραερίου .
              Egr εάν καθαρίσεις , πάρε και τις 2 φλαντζες μεταλλικες που έχει . κόστος 10-15€ γνήσιες .

              Δεν ξέρω πόσο ασχολήθηκε αλλά αυτό που λες δεν νομίζω να το έκανε, με παρέπεμψε να πάω να κάνω μέτρηση πίεσης σε κυλίνδρους.
              Εχθές παρατήρησα ότι δουλεύει πάντα open loop το αμάξι, μόλις πάρει μπρος μετά από λίγο γυρνάει σε closed για κάνα δυο δευτερόλεπτα και μετά βγαίνει "opel loope due system error"
              Μετά από αυτό για λίγα δευτερόλεπτα γυρνάει σε "open loop due engine load or deceleration"
              Σήμερα θα μπει συνεργείο πάλι,
              Σε μάστορα τοπ ήθελα να το αποφύγω αλλά δεν βγάζω άκρη μόνος μου.
              Δεν μπορώ να βγάλω λάμδα κτλ εκεί που είναι δεν έχω πρόσβαση ότι μπορούσα να κάνω μόνος το έκανα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dimau last edited by

                @giannis_007 said in Μηχανικό πρόβλημα Opel Corsa C 1.4 twiport:

                open loop due engine load or deceleration"
                είναι σωστό για κινητήρα κρύο , σε κατηφόρα, με άφημα γκαζιού. To C του Γιάννη, δεν φοράει τον αρχικό εγκέφαλο. Γιάννη, όταν κατέβεις Αθήνα, φέρτο στον Ηλία να στο ρυθμίσει.

                G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  giannis_007 @dimau last edited by

                  @dimau said in Μηχανικό πρόβλημα Opel Corsa C 1.4 twiport:

                  @giannis_007 said in Μηχανικό πρόβλημα Opel Corsa C 1.4 twiport:

                  open loop due engine load or deceleration"
                  είναι σωστό για κινητήρα κρύο , σε κατηφόρα, με άφημα γκαζιού. To C του Γιάννη, δεν φοράει τον αρχικό εγκέφαλο. Γιάννη, όταν κατέβεις Αθήνα, φέρτο στον Ηλία να στο ρυθμίσει.

                  Καλησπέρα.
                  Δυστυχώς είμαι Λάρισα και Αθήνα δεν κατεβαίνω σχεδόν ποτέ.
                  Σήμερα στο συνεργείο ο μάστορας τα τσεκαρε όλα, η διάγνωση του είναι κατά πάσα πιθανότητα εγκέφαλος,
                  Όντος δεν φοράει δικό του εγκέφαλο έχω ήδη αλλάξει 2!!!
                  Και πάμε τώρα για 3ο
                  Μου είπε Δευτέρα να του το ξανά πάω να το στείλει σε φίλο τού ηλεκτρολόγο να δει αν έχει κάψει κάποιο σώμα, αλλιώς μετά πάμε εγκέφαλο.
                  Γενικά αυτό το αμάξι του έχω ποιεί το αίμα, όταν το αγόρασα ήθελε εγκέφαλο, μετά από κάποια χρόνια ξανά, τώρα μετά από κάποια χρόνια πάλι.
                  Υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω εγώ?
                  Το αμάξι δεν αξίζει να ρίξω λεφτά.. Αλλά λόγο δουλειάς το χρειάζομαι
                  Τώρα το πάω έτσι όπως είναι με τα 1000 ζόρια
                  Υπάρχει δηλαδή τρόπος να ρυθμιστεί και όχι να αλλαχτεί?
                  Αν έβγαζα τον εγκέφαλο και τον έστελνα Αθήνα ?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dimau last edited by

                    ECU αλλαγή μόνο αν έχει θέμα το κομμάτι που δίνει εντολή στα μπεκ, αν δεν πιστοποιείται αυτή η συνθήκη, δεν...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • First post
                      Last post
                    • 1
                    • 2
                    • 2 / 2
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr