Οκ. Η δημοσίευση που εκανα επισήμανση, όπως μου έχει επισημανθεί και να μην απαντώ ……εξαφανίστηκε. Μάλλον σβήστηκε με κάποιον τρόπο.
Φαντάζομαι πως εγώ δεν θα μπορώ να λέω για άλλα μέλη ‘’ξεφτιλισμένο ανθρωπάκι’’ περιγράφοντας τα.. σωστά;
Έψαξα λίγο και δεν βρήκα κάποια διαγραμμένη δημοσίευση στο Ελλάδα , εργασία , αμοιβές...
Είσαι σίγουρος ότι εξαφανίστηκε?
Τι να σου πω εγώ δεν την βλέπω. Ενώ έκανα ακριβώς ότι οδηγίες μου εδωσε η διαχείρηση.
Έχω δώσει λινκ όπου φαίνεται η δημοσίευση σε παράθεση μου, αλλά η πρωτότυπη δημοσίευση με την εξύβριση εάν ψάξω πιο πίσω έχει εξαφανιστεί. Δεν την βλέπω. Ενώ έχω κάνει και επισήμανση γεγονός που μου είπαν πως οδηγεί στο κλείδωμα της και ότι δεν μπορεί να σβηστεί μέχρι να εξεταστεί από τους συντονιστές/διαχειριστές.
Δε γνωριζω τις τεχνικες δυσκολιες αλλα θα ηθελα απο τις πριμιουμ μαρκες να προσφερουν σαν εξτρα και πληρωτικο αξεσουαρ μια μπαταρια σε βαλιτσακι ας πουμε που να δινει 100 χιλιομετρα εξτρα αυτονομιας η οποια θα φορτιζει μονο σε 220 βολτ και ας θελει 6 ωρες φορτισης, μονο σε κοινη μπριζα, τη βγαζεις και τη φορτιζεις στο σπιτι το βραδυ, το πρωι την κοτσαρεις και εχεις 100 χιλιομετρα.
αυτο που θελεις δεν μπορει να γινει ή μαλλον πιο σωστα δεν εχει νοημα να γινει και θα εξηγησω τους λογους. 100χλμ που θα ηθελες ως "μπιτονακι" απαιτουν περιπου 15kwh. Ριξε μια ματια στα προιοντα ecoflow https://www.plaisio.gr/smart-tech-gadgets/ilektrokinisi/ecoflow-delta-2-max_4392868?gad_source=1&gad_campaignid=12572635412&gclid=CjwKCAjwprjDBhBTEiwA1m1d0hgwlM3jmSTou6meXPzsoxE2hnpst2YcANYOxO-6pPu9qKu69d1jLhoChLUQAvD_BwE
και θα δεις οτι η μπαταρια 2kwh που προσφερουν, κοστιζει περιπου πανω απο χιλιαρικο, εχει διαστασεις αρκετα μεγαλες και ζυγιζει 23κιλα. Σκεψου τωρα να χρειαζεσαι 7 τετοιες! Επισης, ακομα και αν εχεις παραχωρησει σε αυτην το πορτ μπαγαζ σου ακομα και αν κουβαλας τα κιλα της και ακομα και αν μεινεις απο ενεργεια (κατι που δεν συμβαινει και παλι θα εξηγησω τον λογο), μπορεις να φορτισεις απο αυτην μονο με 1-2kw.
Ο λογος που δεν "μενεις" σε ηλεκτρικο αυτοκινητο ειναι διοτι το bms υπολογιζει πολυ καλυτερα την υπολειπομμενη μπαταρια σε σχεση με τον δεικτη βενζινης ενος ΜΕΚ. Επισης, απο οσο γνωριζω, ολα τα ηλεκτρικα εχουν ενα μικρο ποσοστο και κατω απο το 0% (περιπου 3-5%) επομενως εχεις απο εκει αλλα περιπου 30-50χλμ.
Οι περιορισμοι που ανεφερε ο cirus ειναι οι σημαντικοτεροι και κυριως η υποδομη στα νησια, τα οποια δεχονται μεγαλο ογκο επισκεπτων καθε καλοκαιρι και το επιπεδο υποδομης τους ειναι αρκετα πισω σε σχεση με την ηπειρωτικη ελλαδα. Μαλιστα, η χαζομαρα του ελληνικου κρατους με το 40% δημιουργει ακομα περισσοτερα προβληματα, διοτι σε καποια μικρα νησια θα μπορουσες, αν εφτανες φορτισμενος, να μην χρειαστει να φορτισεις καν για οσο καιρο εμενες εκει.
λευκα φοραγανε στις γυμναστικες επιδειξεις της χουντας ο στρατος μπλε ειχε
Λευκά είχαν κάποιοι σαν στρατεύσιμοι Nike ή αντυπας. Είχαν χαρτί από γιατρό λόγω πλατυποδίας. Έκαναν και θαλαμοφύλακες συχνά.
Εμείς Αεροπορία είχαμε τα stan smith της Adidas, φοβερό παπουτσάκι, το φορούσαμε και στις εξόδους στην πολύμηνη εκπαίδευση στην ΜΕΤΑ της 124 ΠΒΕ Τρίπολης όταν τελείωσε η βασική πού έφυγαν τα βύσματα του Μεϊμαράκη και μείναμε τα μαχιμια μόνο , παραμένει ακόμη και σήμερα κλασικό στη μόδα παπούτσι και πάει με όλα ακόμη και με κοστούμι.
Εγώ ως ΔΕΑ οικονομικού μετά την εκπαίδευση μου ξέμπλεξα με τα μαγειρεία,
φαγηταρες και ποταρες στη Λέσχη Αξιωματικών και παραγγελία απ' έξω το βραδάκι στις υπηρεσίες.
Μεταμεσονύκτιες καλησπέρες στο forum, και προκαταβολικά συγνώμη για το σεντόνι απελπισίας που θα ακολουθήσει. Γινόμαστε με το καλό 4 στην οικογένεια και το αγαπημένο χόμπυ διδαδικτυακής αναζήτησης αυτοκινήτου πλέον είναι καθημερινότητα. Ψάχνουμε λοιπόν να αντικαταστήσουμε σαν κύριο όχημα το αξιοπρεπέστατο C3 Diesel 1.4 του 2014 που αγοράστηκε καινούριο και έχει πλέον 210.000 χιλιόμετρα, αλλά με τι είναι το θέμα.
Με τι αντικαθιστάς την οικονομία του diesel; Την αξιοπιστία (όσο και αν καποιοι δεν το πιστέψουν) ενός αμαξιού που με τρομερη καταπόνηση σε ταξίδια, πήξιμο στην κίνηση, φόρτωμα με μπαγκαζιέρες, τενεκεδες λάδι δεν έχει κάνει κιχ; Και το βασικότερο - δυστυχώς για την φτώχια μας - με τι τίμημα θα πάρεις αυτό που θα το αντικαταστήσει;
Ξεκίνησα λοιπόν από τις αντιπροσωπείες. Πάμε πρώτα Renault - Dacia. 25.000 για ένα αξιοπρεπώς εξοπλισμένο Captur - Duster (η κυρία του σπιτιού προτιμάει το Captur, εγώ το Duster), για ένα τρικύλινδρο χιλιάρι με υγραέριο. Μου κακοφαίνεται ρε παιδιά, ψέμματα να πω; Παμε και στην MG να δούμε τι έφτιαξαν οι φίλοι Κινέζοι. Ωραίο το Zs Hybrid καλός και ο εξοπλισμός αλλά απ ότι έχω διαβάσει εδώ απο αξιοπιστία και ανταλλακτικά τα έχουμε τα θεματάκια μας. Άσε που πλέον έχουμε φτάσει σε 26 χιλιάρικα.
Αντώνη είσαι και κολλημμένος, είσαι και τσίπης (όνειρο τα Κορεατικα SUV σε Diesel, αλλά και τα 2 πάνω από 32.000), δες κανα μεταχειρισμένο καλύτερα. Πέφτω πάνω σε 3008 Diesel από leasing, καλά χιλιόμετρα, καλή τιμή, μέχρι να ψάξω για προβλήματα και να βλέπω έκτοτε καθημερινά στον ύπνο μου σπασμένες καδένες και δοχείο AdBlue.
Απέλπιδα προσπάθεια μέσω mobile . de να βρω κανένα Tucson Diesel, ή κανένα Focus Station και Kuga 1.5 tdci που για κάποιο λόγο τα πουλάνε με το κιλό και σε καλές τιμές. Περιμένω το ραντεβού με τον εκτελωνιστή να δω που βρίσκομαι στη σούμα.
Αυτά τα ολίγα, δεν ξέρω αν είναι ερώτηση ή τσάμπα ψυχοθεραπεία, το forum κατα καιρούς έχει προσφέρει και τα δύο. Αν κάποιος έχει καμια ιδέα ιδανικα μέχρι 22.000 για οινομικό σε χρήση οικογενειακό όχημα και κατά το δυνατόν αξιόπιστο, ας ρίξει καμιά ιδέα. Καλό βράδυ σε όλους και ευχαριστώ!
Με το καλο να υποδεχτειτε το 4ο μελος της οικογενειας σας, στα υπολοιπα, το αυτοκινητο πλεον ειναι αναλωσιμο προιον και λιγο ή πολυ στην αξιοπιστια ολα πονανε, με μια μπαγκαζιερα οροφης στο C3 δε θα εκανες δουλεια?
Φανη, έτσι και το έβλεπες από κοντά, είμαι σίγουρος, ότι θα σου άρεσε και εσένα. Και δεν είμαι καν φαν της Alfa....
Θαμου άρεσε σίγουρα γιατι ειναι σε άψογη κατάσταση και θαυμάζω τους μερακλήδες αναθρώπους που συντηρούν έτσι τα παλιά αυτοκίνητα. Το συγκεκριμένο ειναι και ωραίο για τόσο παλιό, απλά δεν έχω κάποιον ανθουσιασμό, αυτό λέω.
Η αναζήτηση κιβώτιου δεν εξελίσσεται καλά, βρήκα ένα αυτοκίνητο facelift με 65.000κμ 2000κυβικα αυτόματο. Θεωρητικά άψογο μέχρι να το δοκιμάσω.
Η σκέψη είναι να πάνε και τα δύο συνεργείο για να βγει κινητήρας και κιβώτιο,να τα πάρω πάλι πίσω, με 42-58 ώρες δουλειάς να βγουν τα πάντα από το παλιό,να βγαίνουν τα πάντα από το νέο και να τοποθετηθούν στο παλιό.
Δύσκολα σημεία βλέπω την κολόνα τιμονιού ( βίδες χωρίς κεφάλι...για κομπρεσέρ διαβάζω🫣) και τον πειρασμό για έξτρα δουλειές όπως παραπάνω μόνωση firewall μέσα και έξω ή έξτρα μπάρες που μπορεί όμως να μου στοιχίσουν στην επανατοποθέτηση σημαντικά.
Forum για τα εκτός δρόμου οχήματα, διαδρομές και off-road αναζητήσεις
965
Topics
18811
Posts
Για αλλού πήγαινα και αλλού κατέληξα τελικά λόγω κάποιων αστάθμητων παραγόντων! Ήταν μια απόφαση της τελευταίας στιγμής να κατέβω στο Βαθύ Λακωνίας για να εξερευνήσω μια βυθισμένη πόλη που βρίσκεται εκεί. Δεν υπολόγισα όμως τον κακό καιρό που είχε ανακατέψει τη θάλασσα και θα ήταν μάταιη μια βουτιά. Παρολαυτά μέχρι εκεί κατάφερα να κάνω κάποιες χωμάτινες διαδρομές που είχα στοχέυσει για κάποια χρόνια.
Κατεβαίνοντας προς Γύθειο θα έστριβα δεξιά για να βγω στα Σκυφιάνικα από όπου θα ξεκινούσα τη χωμάτινη περιήγηση. Το Google maps μου πρότεινε μια σούπερ χωμάτινη παράκαμψη από το Τσαγκάρι.
Στο τέλος της χωμάτινης παράκαμψης. Στο βάθος οι νότιες απολήξεις του Ταϋγετου.
1.JPG
Από αυτήν την πλευρά διακρίνεται ο κύριος όγκος του Ταϋγετου και η Πυραμίδα.
2.JPG
Δε θυμάμαι καν που είναι αυτός ο φανταστικός οικισμός. Κοιτάω τον χάρτη και δε θυμάμαι από που με πήγε ακριβώς το gps. Κάποια στιγμή θα το βρω.
3.JPG
Έφτασα στα Σκυφιάνικα και κατευθύνθηκα προς τη Σκαμνίτσα. Η περιοχή αυτή είναι γενικά άγρια και όλα τα χωριά βρίσκονται σε φυσικές οχυρές τοποθεσίες. Εκεί κοντά στον Πολυάραβο διεξήχθη μια καθοριστική μάχη μεταξύ Μανιατών και Ιμπραήμ ο οποίος τελικά αναγκάστηκε να υποχωρήσει ξανά στην Τρίπολη.
4.JPG
Από τη Σκαμνίτσα μπήκα σε χωματόδρομο τον οποίον μπορείτε να διακρίνετε καλά στην προηγούμενη φωτογραφία
5.JPG
Η διαδρομή μέχρι την τοποθεσία Κόπραινα. Η διαδρομή δείχνει να μη χρησιμοποιείται για αρκετά χρόνια. Βαρέθηκα να πατάω πάνω σε ψηλά χόρτα στη μέση του δρόμου
Η διαδρομή συνέχισε στο ίδιο ύφος μέχρι το χωριό Σκαμνάκι. Ευτυχώς το έδαφος είναι σκληρό και η βλάστηση τριγύρω πυκνή και έχει ψιλοδιατηρηθεί ο δρόμος. Υπήρξαν και κάποια κομμάτια που έχουν καεί αλλά για Μάνη είδα απροσδόκητα πολύ πράσινο.
Το γραφικό Σκαμνάκι που πήρε το όνομά του από την ιδιαίτερη τοποθεσία του που μοιάζει με κάθισμα απο μακριά. Οι πρώτοι κάτοικοι του χωριού ήταν φυγάδες από την περιοχή της Σπάρτης, οι οποίοι το 1750 κατέφυγαν στο εκεί για να αποφύγουν τους διωγμούς των Τούρκων
6.JPG
Από το Σκαμνάκι συνέχισα χωμάτινα μέχρι τον οικισμό της Λαγκάδας που βρίσκεται ακριβώς πάνω στο δρόμο Γυθείου- Αρεόπολης. Και αυτή η διαδρομή παρατημένη με ψηλά χόρτα στη μέση του δρόμου.
Από τη Λαγκάδα πήγα στο Βαθύ όπως είπα και στην αρχή, όπου διαπίστωσα πως δεν άξιζε να βουτήξω στη βυθισμένη πόλη λόγω του ζόρικου καιρού. Έτσι κατευθύνθηκα προς Γύθειο και την παραλία Σελινίτσας (εκεί που βρίσκεται το γνωστό ναυάγιο) για να ανέβω χωμάτινα στο χωριό Λάγιο. Πολύ ωραία διαδρομή που ήθελα επίσης να κάνω.
Από εκεί γύρισα στον παραλιακό δρόμο Γυθείου-Σκάλας από εναλλακτική πολύ πιο βατή διαδρομή που κατέληξε στο Βαλτάκι.
Προς Βαλτάκι.JPG
Οι χωμάτινες διαδρομές που είχα σαν στόχους είχαν ολοκληρωθεί. Πεζοπορία με τη θερμοκρασία στους 33 βαθμούς και σε χαμηλά υψόμετρα δεν υπήρχε περίπτωση να κάνω εκεί κάτω. Θα έπρεπε να πάω στον Ταϋγετο για κάποια ανοιχτά μέτωπα που υπάρχουν αλλά η ώρα ήταν περασμένη και η προετοιμασία μου ανεπαρκής. Το καγιάκ πάντα το έχω μαζί αλλά ο καιρός ήταν απαγορευτικός για να το ρίξω οπουδήποτε από εκείνη την πλευρά. Εκείνη τη στιγμή σκέφτηκα αστραπιαία να μπω να δω τον καιρό από την πλευρά της Μεσσηνιακής Μάνης, μήπως ήταν καλύτερα εκεί. Πράγματι οι άνεμοι ήταν ασθενείς από εκείνη την πλευρά. Ίσως έπρεπε εξ'αρχής να σχεδιάσω κάτι στη Μεσσηνιακή Μάνη.
Γρήγορα λοιπόν επέστρεψα προς Γύθειο και Αρεόπολη για να κατέβω Οίτυλο και να βρεθώ στη Μεσσηνιακή Μάνη το συντομότερο.
8.JPG
Πηγαίνοντας προς την Αρεόπολη είδα μια πινακίδα την οποία πάντα προσπερνάω αλλά πάντα λέω ότι την επόμενη φορά που θα έχω χρόνο θα πάω να δω τι είναι αυτή η Ιερά Μονή Παναγίας Σπηλαιώτισσας. Γιατί στη Μάνη γενικά δεν υπάρχει κανένα μοναστήρι ή εκκλησάκι μέσα σε σπήλαιο. ΄΄Λες να είναι αυτή η μοναδική σπηλαιώδης μονή της Μάνης?'' Αναρωτιόμουν...
Η ωραία έκπληξη προσεγγίζοντας το μοναστήρι ήταν ότι τα τελευταία 3-4 km ήταν χωμάτινα
Προς Σπηλαιώτισσα 1.JPG
Άφιξη στο μοναστήρι της Παναγίας της Σπηλαιώτισσας. Μα δε φαίνεται να υπάρχει σπήλαιο πουθενά εδώ. ΄΄Λες τελικά να είναι το μοναδικό μοναστήρι που ονομάζεται Σπηλαιώτισσα ΧΩΡΙΣ να σχετίζεται με κάποιο σπήλαιο?΄΄ Γέλαγα μόνος μου! Τι άλλο θα δω σε αυτή τη χώρα?😂
10.JPG
Η κεντρική πόρτα ήταν κλειδωμένη και πήγα λίγο περιμετρικά μήπως βρω κάποια είσοδο ή μήπως δω κάποιο σπήλαιο για το οποίο φυσικά έδινα μηδαμινές πιθανότητες έτσι όπως έβλεπα το τοπίο. Τελικά βρήκα μια είσοδο και μπήκα μέσα στον προαύλιο χώρο.
13.JPG
Εντυπωσιακά κάποια θαλάσσια απολιθώματα που έχουν βρεθεί πέριξ της μονής και εκτίθενται. Ηλικίας 3-5 εκατομμυρίων ετών. H εποχή αυτή της Γης ονομάζεται Πλειόκαινος και πλέον εντάσσεται στην Πλειστόκαινο. Εννοείται οι λατινικές ονομασίες που χρησιμοποιούνται παγκοσμίως προέρχονται από την Ελληνική γλώσσα (Pliocene-Pleistocene- Πλειότερο=Περισσότερο, πλήρες και Καινός=Νέος)
14.JPG
Από την πίσω πλευρά διέκρινα κάτι σαν φαράγγι. Ώπα λέω εδώ είμαστε!
12.JPG
Κάποια σκαλιά κατέβαιναν προς τη μια πλευρά του φαραγγιού. Πλέον σιγουρεύτηκα πως υπάρχει κάποιο σπηλαιώδες εκκλησάκι.
15.JPG
16.JPG
Δεν έπεσα έξω. Πραγματικά θα ήταν απίθανο να μην υπάρχει κάτι που να παραπέμπει σε σπήλαιο. Το ανησυχητικό όμως είναι ότι μας έχω γενικά ικανούς για τέτοια γκάφα...
16,5.JPG
17.JPG
Οι αγιογραφίες δείχνουν αρκετά παλιές. Θα έλεγα ότι μάλλον η ιστορία τους τραβά πίσω στους Βυζαντινούς χρόνους. Δε βρήκα όμως πληροφορίες για αυτό το μοναστήρι.
18.JPG
Ήρθε η ώρα της επιστροφής.
11.JPG
Η διαδρομή είναι one way οπότε επέστρεψα από Γέρμα και σταμάτησα για φωτογραφία σε αυτό το μνημείο. Δεξιά ο Καπετάν Γέρμας και αριστερά ο Ηλίας Χιονάκος, ήρωες των Βαλκανικών πολέμων.
9.JPG
Από εκεί κατέβηκα Οίτυλο και τράβηξα βόρεια προς Καρδαμύλη.
19.JPG
Άφιξη στην Καρδαμύλη όπου ήθελα να ρίξω μια βουτιά για το γαμώτο! Το νησάκι με ενέπνευσε για να ρίξω το καγιάκ αλλά η ώρα ήταν περασμένη.
20.JPG
Τελικώς βρήκα μια ήρεμη τοποθεσία.
21.JPG
Τα νερά ήταν πεντακάθαρα και πολύ ζεστά! Δεν το περίμενα! Ευχαριστήθηκα μπανάκι, έφαγα κάτι πρόχειρο και τράβηξα το δρόμο της επιστροφής!
22.JPG
Ενώ κατά τη διάρκεια της εξόρμησης συνεχώς έλεγα πόσο λανθασμένη εκτίμηση και επιλογή είχα κάνει εκείνη τη μέρα, τελικώς η βόλτα ήταν απολαυστική, με νέες εικόνες και διαδρομές που δεν είχα κάνει. Φυσικά και αρκετή νέα γνώση που έλαβα για τα σημεία που είδα. Θα έλεγα πως έσωσα την εξόρμηση στο '90! Εντάξει μεταξύ μας, και μόνο τη διαδρομή μέχρι την Αρεόπολη να κάνει κάποιος και να επιστρέψει από Καρδαμύλη, θα δει κορυφαίες εικόνες. Είναι κάπως αστείο να λέω πως ''έσωσα'' την εξόρμηση. Και μόνο που βρέθηκα σε εκείνα τα μέρη έστω και σε μια μέρα θα έπρεπε να σταματάει εκεί η κουβέντα. Δυστυχώς μετά από τόσα χρόνια έχω γίνει άπληστος!😂
Forum για ό,τι έχει να κάνει με τους 2 τροχούς και το moto GP
662
Topics
15219
Posts
Καλημερα σε ολους και Χρονια Πολλα στους Κωσταδες / Ελενες !
Ηighlights απο τους αγωνες Dragster στην πιστα των Σερρων 2025 πριν 3 μερες.
Τι ειδαν τα ματακια μας με τους φιλους που πηγαμε παρέα απο Χρυσουπολη.
Ωτοασπιδες παρακαλω !!
Απολαυστε! Youtube Video