-
Δεν είχε forum η Geely?
Πώς έγινε αυτό;Η Geely δείχνει τρομερή αισιοδοξία για το νέο της C-SUV, που όχι μόνο βαφτίζει με ένα φαντασμαγορικό όνομα αλλά παράλληλα, τού δίνει γραμμές από Porsche Macan και Cayenne. Ο λόγος για το νέο Galaxy Starship 7, του οποίου το όνομα μπορεί να θυμίζει ταινία ή σειρά επιστημονικής φαντασίας, ωστόσο οι Κινέζοι θέλουν να το κάνουν πρωταγωνιστή στη δημοφιλέστερη κατηγορία παγκοσμίως.
Το Galaxy Starship 7 φτάνει τα 4.740 χλστ. σε μήκος (1.905 χλστ. πλάτος, 1.685 χλστ. ύψος, 2.755 χλστ. μεταξόνιο), τοποθετούμενο στο άνω άκρο του C-Segment. Κυριότερα, συνοδεύεται από ένα παρουσιαστικό που κάλλιστα σε κάνει να νομίζεις ότι προέρχεται από «τζάκι». Το εμπρός μέρος κυριαρχείται από τα δυναμικά ενιαία LED φωτιστικά σώματα, ενώ στο προφίλ και μέχρι πίσω έχουμε φουλ της Porsche. Ζάντες, σιλουέτα (ειδικά στους ώμους, την πίσω κολώνα, την καμπύλη της οροφής και «γλουτιαία περιοχή») και φανάρια είναι σαν να βλέπεις παραλλαγή Macan ή Cayenne. Αντιγραφή, πάντως, δεν το λες με τίποτα.
Στο εσωτερικό τώρα, βρίσκουμε τη γνώριμη, «διαστημική», εικόνα που απαντάται σχεδόν σε κάθε νέο κινεζικό μοντέλο. Μια τεράστια οθόνη αφής σε κέντρο-κορυφή ταμπλό, ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων (μακρόστενος εδώ) μπροστά από τον οδηγό, ευθείες και μακρόσυρτες γραμμές στους αεραγωγούς του κλιματισμού, κορυφαία υλικά, φαρδιά κεντρική κονσόλα και flat bottomed τιμόνι πάνω-κάτω.
Επί των μηχανικών μερών, το Galaxy Starship 7 πατάει στην πλατφόρμα Global Energy Architecture και διαθέτει την «σούπερ ηλεκτρική υβριδική τεχνολογία Θορ». Πίσω από την καρτουνίστικη περιγραφή των Κινέζων, κρύβονται δυο plug-in υβριδικές εκδοχές. Αμφότερες με υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1.5 λίτρων και μονό ηλεκτροκινητήρα, που τροφοδοτούν τους εμπρός τροχούς. Οι πληροφορίες προς το παρόν αναφέρουν μόνο το μέγεθος των μπαταριών, που φτάνουν τα 19,09 kWh και 28,94 kWh, εξασφαλίζοντας ηλεκτρική αυτονομία 101 και 150 χλμ. αντίστοιχα (πάντα στον κινεζικό κύκλο CLTC). Πλήρης τεχνική αποκάλυψη, αλλά και τιμές, θα ανακοινωθούν τις προσεχείς εβδομάδες.
-
Οπως εχω πει πολλές φορές
ποιος θα πάρει αυτες τις κινεζιες ψευταμαξα?
κανενας δεν θα δώσει τοσα χρήματα για αυτά τα αθλια σε ποιοτητα οχηματα
φαινονται εντελως ψευτικα και θα ξεχαρβαλώνουν για πλάκα
ουτε service ούτε ανταλλακτικα και όλα ψευτικα μεσα έξω
Οι ευρωπαικες βιομηχανίες δεν ανυσηχούν ούτε στο ελάχιστο με αυτές τις ψευτοκινεζιές
ΥΓ Για όσους διαβάζουν και δεν γνωρίζουν το παραπάνω είναι ειρωνικό
-
@cirus said in Geely Forum:
Οπως εχω πει πολλές φορές
ποιος θα πάρει αυτες τις κινεζιες ψευταμαξα?
κανενας δεν θα δώσει τοσα χρήματα για αυτά τα αθλια σε ποιοτητα οχηματα
φαινονται εντελως ψευτικα και θα ξεχαρβαλώνουν για πλάκα
ουτε service ούτε ανταλλακτικα και όλα ψευτικα μεσα έξω
Οι ευρωπαικες βιομηχανίες δεν ανυσηχούν ούτε στο ελάχιστο με αυτές τις ψευτοκινεζιές
ΥΓ Για όσους διαβάζουν και δεν γνωρίζουν το παραπάνω είναι ειρωνικό
-
Τα ευρωπαϊκά που δεν είναι ψεύτικα?
-
Τι κουκλι ειναι αυτο το ex5?.
Και με 30 αρχικη γινετε ομορφοτερο
-
ειναι πολυ ενδιαφερουσα προταση λογω της τιμης του. Το αρνητικο ειναι ο συνδυασμος μεγεθους αμαξωματος και χωρητικοτητας μπαταριας. Θεωρω οτι ειναι υπερβολικα μεγαλο για αστικο οχημα, αλλα η μπαταρια του δεν ειναι τοσο μεγαλη ωστε να κανει καποιος ευκολα εκδρομες.
https://www.arenaev.com/2025_geely_ex5_interior_design_and_features_review-news-4205.php
εδω βλεπω οτι "Charging is not amazing either - maxing out at 100 kW DC, which will get the battery from 30 to 80% in 20 minutes"
Σε 20' φορτιζει το 50% της μπαταριας (30 εως 80%) και αφου η μπαταρια του ειναι συνολικα 60kw, σημαινει οτι σε 20' φορτιζει 30kwh. Αυτο σημαινει οτι εχει μεσο ορο ισχυος φορτισης (για το 30-80%) τα 90kw. Αν συνυπολογισουμε οτι εχει μεγιστη ισχυ φορτισης τα 100kw (αν και βλεπω βιντεο στο youtube που φορτιζουν με 120kw) αυτο σημαινει οτι εχει εξαιρετικα flat charging curve. Οπως εχω πει και στο παρελθον, προτιμω τις φλατ ακομα και αν δεν ειναι υψηλης ισχυος, απο αυτες με τις μεγαλες κορυφες που πεφτουν γρηγορα ομως.
Οπως και να εχει περιμενω να δω αποτυπωση του curve του απο το evkx.net .
Παντως εκ πρωτης οψεως, βαζοντας στον λογαριασμο και την τιμη, δεν φαινεται καθολου κακη προταση! -
To Tesla Y &3 που έχει γίνει η αγάπη των περισσότερων είναι ελάχιστα μικρότερο από αυτό, οπότε τι λέμε τώρα...Geely ftw!
-
@jamesd said in Geely Forum:
To Tesla Y &3 που έχει γίνει η αγάπη των περισσότερων είναι ελάχιστα μικρότερο από αυτό, οπότε τι λέμε τώρα...Geely ftw!
Το ειδα στο δρομο εδω Αθηνα..μου φανηκε μικροτερο απ τα 4,60 που ειναι..περιπου σαν το atto3 η ελαχιστα μεγαλυτερο μου μοιαζε..νομιζω πως το byd απεκτησε σοβαρο αντιπαλο στα ιδια χρηματα..και το geely μοιαζει ποιοτικοτερο
-
-
ειναι πισωκινητο η μπροστοκινητο;
-
Όμορφο, είναι πάντως.
-
30000€ αυτή η αυτοκινηταρα;
-
Ναι λόγω ονόματος.
Σου λέει με τέτοιο όνομα που πας;
-
-
35 και 37 χιλιάρικα μόνο.
Μιλάμε για σούπερ τιμές.
Γιατί όμως μόνο 60άρα μπαταρία; -
@katafractos17 said in Geely Forum:
35 και 37 χιλιάρικα μόνο.
Μιλάμε για σούπερ τιμές.
Γιατί όμως μόνο 60άρα μπαταρία;Η 32 με 34 με τη κρατικη επιδοτηση
Η 30 με 32 αν την παρεις και εισαι και στους 100 πρωτους..-θα μπορουσε να εχει μεγαλυτερη μπαταρια αλλα ισως εχουν δωσει βαση αλλου οπως στην ταχυφορτιση και οχι τοσο στην αυτονομια..
Geely Forum