-
Μεταμεσονύκτιες καλησπέρες στο forum, και προκαταβολικά συγνώμη για το σεντόνι απελπισίας που θα ακολουθήσει. Γινόμαστε με το καλό 4 στην οικογένεια και το αγαπημένο χόμπυ διδαδικτυακής αναζήτησης αυτοκινήτου πλέον είναι καθημερινότητα. Ψάχνουμε λοιπόν να αντικαταστήσουμε σαν κύριο όχημα το αξιοπρεπέστατο C3 Diesel 1.4 του 2014 που αγοράστηκε καινούριο και έχει πλέον 210.000 χιλιόμετρα, αλλά με τι είναι το θέμα.
Με τι αντικαθιστάς την οικονομία του diesel; Την αξιοπιστία (όσο και αν καποιοι δεν το πιστέψουν) ενός αμαξιού που με τρομερη καταπόνηση σε ταξίδια, πήξιμο στην κίνηση, φόρτωμα με μπαγκαζιέρες, τενεκεδες λάδι δεν έχει κάνει κιχ; Και το βασικότερο - δυστυχώς για την φτώχια μας - με τι τίμημα θα πάρεις αυτό που θα το αντικαταστήσει;
Ξεκίνησα λοιπόν από τις αντιπροσωπείες. Πάμε πρώτα Renault - Dacia. 25.000 για ένα αξιοπρεπώς εξοπλισμένο Captur - Duster (η κυρία του σπιτιού προτιμάει το Captur, εγώ το Duster), για ένα τρικύλινδρο χιλιάρι με υγραέριο. Μου κακοφαίνεται ρε παιδιά, ψέμματα να πω; Παμε και στην MG να δούμε τι έφτιαξαν οι φίλοι Κινέζοι. Ωραίο το Zs Hybrid καλός και ο εξοπλισμός αλλά απ ότι έχω διαβάσει εδώ απο αξιοπιστία και ανταλλακτικά τα έχουμε τα θεματάκια μας. Άσε που πλέον έχουμε φτάσει σε 26 χιλιάρικα.
Αντώνη είσαι και κολλημμένος, είσαι και τσίπης (όνειρο τα Κορεατικα SUV σε Diesel, αλλά και τα 2 πάνω από 32.000), δες κανα μεταχειρισμένο καλύτερα. Πέφτω πάνω σε 3008 Diesel από leasing, καλά χιλιόμετρα, καλή τιμή, μέχρι να ψάξω για προβλήματα και να βλέπω έκτοτε καθημερινά στον ύπνο μου σπασμένες καδένες και δοχείο AdBlue.
Απέλπιδα προσπάθεια μέσω mobile . de να βρω κανένα Tucson Diesel, ή κανένα Focus Station και Kuga 1.5 tdci που για κάποιο λόγο τα πουλάνε με το κιλό και σε καλές τιμές. Περιμένω το ραντεβού με τον εκτελωνιστή να δω που βρίσκομαι στη σούμα.
Αυτά τα ολίγα, δεν ξέρω αν είναι ερώτηση ή τσάμπα ψυχοθεραπεία, το forum κατα καιρούς έχει προσφέρει και τα δύο. Αν κάποιος έχει καμια ιδέα ιδανικα μέχρι 22.000 για οινομικό σε χρήση οικογενειακό όχημα και κατά το δυνατόν αξιόπιστο, ας ρίξει καμιά ιδέα. Καλό βράδυ σε όλους και ευχαριστώ! -
S CROSS
-
@antonistjet said in Προβληματισμός για νέο όχημα:
Μεταμεσονύκτιες καλησπέρες στο forum, και προκαταβολικά συγνώμη για το σεντόνι απελπισίας που θα ακολουθήσει. Γινόμαστε με το καλό 4 στην οικογένεια και το αγαπημένο χόμπυ διδαδικτυακής αναζήτησης αυτοκινήτου πλέον είναι καθημερινότητα. Ψάχνουμε λοιπόν να αντικαταστήσουμε σαν κύριο όχημα το αξιοπρεπέστατο C3 Diesel 1.4 του 2014 που αγοράστηκε καινούριο και έχει πλέον 210.000 χιλιόμετρα, αλλά με τι είναι το θέμα.
Με τι αντικαθιστάς την οικονομία του diesel; Την αξιοπιστία (όσο και αν καποιοι δεν το πιστέψουν) ενός αμαξιού που με τρομερη καταπόνηση σε ταξίδια, πήξιμο στην κίνηση, φόρτωμα με μπαγκαζιέρες, τενεκεδες λάδι δεν έχει κάνει κιχ; Και το βασικότερο - δυστυχώς για την φτώχια μας - με τι τίμημα θα πάρεις αυτό που θα το αντικαταστήσει;
Ξεκίνησα λοιπόν από τις αντιπροσωπείες. Πάμε πρώτα Renault - Dacia. 25.000 για ένα αξιοπρεπώς εξοπλισμένο Captur - Duster (η κυρία του σπιτιού προτιμάει το Captur, εγώ το Duster), για ένα τρικύλινδρο χιλιάρι με υγραέριο. Μου κακοφαίνεται ρε παιδιά, ψέμματα να πω; Παμε και στην MG να δούμε τι έφτιαξαν οι φίλοι Κινέζοι. Ωραίο το Zs Hybrid καλός και ο εξοπλισμός αλλά απ ότι έχω διαβάσει εδώ απο αξιοπιστία και ανταλλακτικά τα έχουμε τα θεματάκια μας. Άσε που πλέον έχουμε φτάσει σε 26 χιλιάρικα.
Αντώνη είσαι και κολλημμένος, είσαι και τσίπης (όνειρο τα Κορεατικα SUV σε Diesel, αλλά και τα 2 πάνω από 32.000), δες κανα μεταχειρισμένο καλύτερα. Πέφτω πάνω σε 3008 Diesel από leasing, καλά χιλιόμετρα, καλή τιμή, μέχρι να ψάξω για προβλήματα και να βλέπω έκτοτε καθημερινά στον ύπνο μου σπασμένες καδένες και δοχείο AdBlue.
Απέλπιδα προσπάθεια μέσω mobile . de να βρω κανένα Tucson Diesel, ή κανένα Focus Station και Kuga 1.5 tdci που για κάποιο λόγο τα πουλάνε με το κιλό και σε καλές τιμές. Περιμένω το ραντεβού με τον εκτελωνιστή να δω που βρίσκομαι στη σούμα.
Αυτά τα ολίγα, δεν ξέρω αν είναι ερώτηση ή τσάμπα ψυχοθεραπεία, το forum κατα καιρούς έχει προσφέρει και τα δύο. Αν κάποιος έχει καμια ιδέα ιδανικα μέχρι 22.000 για οινομικό σε χρήση οικογενειακό όχημα και κατά το δυνατόν αξιόπιστο, ας ρίξει καμιά ιδέα. Καλό βράδυ σε όλους και ευχαριστώ!Με το καλο να υποδεχτειτε το 4ο μελος της οικογενειας σας, στα υπολοιπα, το αυτοκινητο πλεον ειναι αναλωσιμο προιον και λιγο ή πολυ στην αξιοπιστια ολα πονανε, με μια μπαγκαζιερα οροφης στο C3 δε θα εκανες δουλεια?
-
S cross σε μεταχειρισμένο ντίζελ ή σε νέο ψευτουβριδικο.
Σε μεταχειρισμένα αν πας ντίζελ δες και κασκαι, κατζαρ.
Σε νέο οικογενειακό μέχρι τα 22 δεν ξέρω το c3 aircross δεν ξεκινά κάπου εκεί;
Από ότι είδα το βρίσκεις με 100 άλογα χειροκίνητο από 19 και από 25 με τον νέο υβριδικό 145... φυσικά δύσκολα θα έχεις την αξιοπιστία που είχες στο προηγούμενο Σιτροέν.
To xceed που ξεκινά από τα 23? Σε 1.0 115 φοβερή οδήγηση με πολλαπλούς μεγάλη αναβάθμιση από το c3 .
Το mg zs hybrid ξανά σκέψου το παίρνεις πολύ αμάξι για τα λεφτά του , και αν μπορείς να περιμένεις δες και το tiggo 4 που θα έρθει b suv θα σε καλύψει σίγουρα αρκεί να ξεπεράσεις το σύνδρομο της Κίνας. -
Αφού διάβασες και θα διαβάσεις τις διάφορες ανοησίες περί της αξιοπιστίας των Σιτροέν από αυτούς που δεν είχαν/έχουν ποτέ, να σου πω εγώ που έχω αυτή την στιγμή 3 σιτροέν χωρίς προβλήματα.
Πας αμέσως και παίρνεις ένα από τα τελευταία 5 αιρκρος ντίζελ που τα έχουν σε τιμή προσφοράς.
Στα 27900 η μεσαία έκδοση και στα 29900 η φουλ έκδοση.
Μην ασχοληθείς με Κινέζους που αύριο μπορεί να μην υπάρχουν αν φάνε τους δασμούς που τους πρέπει.
Οι Κορεάτες έχουν πάρει ψηλά τον αμανέ έχουν πανάκριβα σέρβις και άσχημα αυτοκίνητα.
Η Τογιότα είναι η Τογιότα με τα καλά της και τα άσχημα της και το γεγονός ότι στην Ελλάδα έχουν καλή φήμη και μεταπώληση.
Τα βιτάρα είναι στενάχωρα και αρχαία, τα Σ κρος είναι γελοία ως σχεδιασμός και επίσης στενάχωρα και αρχαία και ας είναι αξιόπιστα όπως λένε αυτοί που τα έχουν και τα πληρώνουν.
Γερμανικά μακριά, ακριβά και αναξιόπιστα.
Από τα υπόλοιπα Στελλάντις, δεν ξέρω αν αξίζουν, σε σχέση με το vfm της Σιτροέν.
Οταν έχεις κάνει σε 10 χρόνια 210000 χλμ, προφανώς το ντίζελ σου φωνάζει.
Ας δούμε όμως τις εναλλακτικές.
Ρενώ - Ντάτσια με 1000 κ.εκ βενζίνη - αέριο.
Κάνεις ταξίδια προφανώς για να βγαίνουν τα χλμ θα είστε 4 άτομα με φορτίο, χλωμό τα βλέπω.
Πάμε στα υβριδικά.
Τογιότα δεν έχω οδηγήσει γιατί είναι στενάχωρα κακής ποιότητας εσωτερικού και ακριβά για αυτό που είναι και ιδανικά για όσους πάνε κάθε μέρα στην δουλειά τους με 10 χαω δηλαδή είναι 1+1 ώρα σε μποτιλιάρισμα κάθε μέρα με ελάχιστα ταξίδια.
Δεν είμαι σε αυτούς, δεν με ενδιαφέρουν τέτοια αυτοκίνητα.
Ούτε εσύ είσαι.
Αν δούμε τώρα τα φουλ υβριδικά Ρενώ και Ντάτσια σε σχέση με τα μεσαία υβριδικά 3 αιρκρος και Οπελ Φροντέρα.
Υπάρχουν πολλά τέστ στο εξωτερικό, κυρίως γαλλικά, αφού γαλλικά είναι τα αυτοκίνητα αυτά, που μας λένε ότι τα φουλ υβριδικά είναι καλύτερα και οικονομικότερα μέσα στην πόλη, αλλά στον ανοικτό δρόμο, έχουν θέματα με τους μικρής ισχύος ατμοσφαιρικούς θερμικούς κινητήρες, ενώ τα μεσαία είναι πολύ καλύτερα στην κύλιση τους και στην κατανάλωση τους.
Οπότε για μένα κάνε τέστ ντράιβ και τα 3 αιρκρος και Φροντέρα.
Τέλος αφού έβαλα το άνω όριο των 29900 για το φουλ εξοπλισμένο υπάρχον 5 αιρκρος ντίζελ που λόγω τέλους της καριέρας του έρχεται με 10000 έκπτωση, να σου βάλω και το κάτω όριο.
Εκανα τέστ ντράιβ το 3 αιρκρος βενζίνης με τα 100 άλογα στην μεσαία έκδοση.
Είναι αξιοπρεπής, είναι στα 21400, άντε με κάτι χρώματα και διχρωμίες στα 22500.
Αυτό που έχει σημασία, είναι ότι όταν το έκανα τέστ ντράιβ είχε 2800 χλμ, όλα προφανώς σε τέστ ντράιβ και είχε κατανάλωση 7,8 λ/100 που δεν το θεωρώ υψηλή, αφού μιλάμε για κίνηση μέσα στην πόλη.
Από την άλλη το να το πάρεις το ίδιο ως αυτόματο, υβριδικό με 15 % μικρότερη κατανάλωση με 3000 διαφορά είναι μια επιλογή.
Αν και για μένα αν φτάσω στα 24500, η διαφορά με την πλούσια είναι μόλις 2000 ευρώ αφού η διχρωμία σε αυτή είναι στάνταρ, δηλαδή η μεσαία θα πάει 25000 και η πλούσια 27000 σε άσπρο με μαύρη οροφή.
Υπάρχει και ένα περίεργο χτίσιμο της μεσαίας έκδοσης του φροντέρα με το πακέτο καθισμάτων στα 26000.
-
@criuser said in Προβληματισμός για νέο όχημα:
Οταν έχεις κάνει σε 10 χρόνια 210000 χλμ, προφανώς το ντίζελ σου φωνάζει.
Προφανως και θα του προτεινες σιτροεν, δεν υπηρχε καμμια αμφιβολια
Για να ειμαι ειλικρινης και εγω το 3 aircross θα του προτεινα, διοτι δεν νομιζω οτι υπαρχει αλλο καινουριο, ευρυχωρο και στα χρηματα που θελει.
Παντως 21.000 χλμ τον χρονο, δεν ειναι κανενα φοβερο και τρομερο νουμερο για να φωναζει ντηζελ.
-
Του πρότεινα σιτροέν γιατί το έχει ζήσει 11 χρόνια και είναι φουλ ευχαριστημένος όπως και εγώ.
Προφανώς δεν θα αφήσω να ρυπάνουν το θέμα διάφοροι με μύθους περί αξιοπιστίας των γαλλικών, όταν ο ίδιος έχει άποψη καλύτερη από όλους αυτούς.
Αλλά και αντικειμενικά η ανάλυση που έκανα ήταν η καλύτερη για αυτά που μας είπε.
Τώρα για το ντίζελ.
Προφανώς αγοράζοντας τώρα αυτοκίνητο και το παιδί κάνει ταξίδια, η οικογένεια μεγαλώνει, η επιλογή του ντίζελ είναι μια χαρά.
Ακόμα και αν βάλω μέση τιμή χειμώνα - καλοκαίρι τα 6,5 λίτρα με 1,5 ευρώ, που τώρα είχαμε δει μέχρι και 1,32 τα 21000 χλμ τον χρόνο είναι κάπου 2100 ευρώ καύσιμο.
Σε βενζίνη με κανονικές ταχύτητες και τα φούλ υυα πάνω από 8.
Αν βάλω 1,8 μέση τιμή με τα 7 λίτρα που τους χαρίζομαι γιατί με κανονικές ταχύτητες δεν πάνε όπως τους βλέπω τους τογιοταίους στους δρόμους, θα θέλει τουλάχιστον 600 ευρώ παραπάνω σε καύσιμο, δηλαδή όσο θέλει η μικτή ασφάλιση του.
-
αν πας σε μεταχειρο και diesel κοίτα οπωσδήποτε και τa CRV,HRV
-
@criuser said in Προβληματισμός για νέο όχημα:
Αφού διάβασες και θα διαβάσεις τις διάφορες ανοησίες περί της αξιοπιστίας των Σιτροέν από αυτούς που δεν είχαν/έχουν ποτέ, να σου πω εγώ που έχω αυτή την στιγμή 3 σιτροέν χωρίς προβλήματα.
Πας αμέσως και παίρνεις ένα από τα τελευταία 5 αιρκρος ντίζελ που τα έχουν σε τιμή προσφοράς.
Στα 27900 η μεσαία έκδοση και στα 29900 η φουλ έκδοση.
Μην ασχοληθείς με Κινέζους που αύριο μπορεί να μην υπάρχουν αν φάνε τους δασμούς που τους πρέπει.
Οι Κορεάτες έχουν πάρει ψηλά τον αμανέ έχουν πανάκριβα σέρβις και άσχημα αυτοκίνητα.
Η Τογιότα είναι η Τογιότα με τα καλά της και τα άσχημα της και το γεγονός ότι στην Ελλάδα έχουν καλή φήμη και μεταπώληση.
Τα βιτάρα είναι στενάχωρα και αρχαία, τα Σ κρος είναι γελοία ως σχεδιασμός και επίσης στενάχωρα και αρχαία και ας είναι αξιόπιστα όπως λένε αυτοί που τα έχουν και τα πληρώνουν.
Γερμανικά μακριά, ακριβά και αναξιόπιστα.
Από τα υπόλοιπα Στελλάντις, δεν ξέρω αν αξίζουν, σε σχέση με το vfm της Σιτροέν.
Οταν έχεις κάνει σε 10 χρόνια 210000 χλμ, προφανώς το ντίζελ σου φωνάζει.
Ας δούμε όμως τις εναλλακτικές.
Ρενώ - Ντάτσια με 1000 κ.εκ βενζίνη - αέριο.
Κάνεις ταξίδια προφανώς για να βγαίνουν τα χλμ θα είστε 4 άτομα με φορτίο, χλωμό τα βλέπω.
Πάμε στα υβριδικά.
Τογιότα δεν έχω οδηγήσει γιατί είναι στενάχωρα κακής ποιότητας εσωτερικού και ακριβά για αυτό που είναι και ιδανικά για όσους πάνε κάθε μέρα στην δουλειά τους με 10 χαω δηλαδή είναι 1+1 ώρα σε μποτιλιάρισμα κάθε μέρα με ελάχιστα ταξίδια.
Δεν είμαι σε αυτούς, δεν με ενδιαφέρουν τέτοια αυτοκίνητα.
Ούτε εσύ είσαι.
Αν δούμε τώρα τα φουλ υβριδικά Ρενώ και Ντάτσια σε σχέση με τα μεσαία υβριδικά 3 αιρκρος και Οπελ Φροντέρα.
Υπάρχουν πολλά τέστ στο εξωτερικό, κυρίως γαλλικά, αφού γαλλικά είναι τα αυτοκίνητα αυτά, που μας λένε ότι τα φουλ υβριδικά είναι καλύτερα και οικονομικότερα μέσα στην πόλη, αλλά στον ανοικτό δρόμο, έχουν θέματα με τους μικρής ισχύος ατμοσφαιρικούς θερμικούς κινητήρες, ενώ τα μεσαία είναι πολύ καλύτερα στην κύλιση τους και στην κατανάλωση τους.
Οπότε για μένα κάνε τέστ ντράιβ και τα 3 αιρκρος και Φροντέρα.
Τέλος αφού έβαλα το άνω όριο των 29900 για το φουλ εξοπλισμένο υπάρχον 5 αιρκρος ντίζελ που λόγω τέλους της καριέρας του έρχεται με 10000 έκπτωση, να σου βάλω και το κάτω όριο.
Εκανα τέστ ντράιβ το 3 αιρκρος βενζίνης με τα 100 άλογα στην μεσαία έκδοση.
Είναι αξιοπρεπής, είναι στα 21400, άντε με κάτι χρώματα και διχρωμίες στα 22500.
Αυτό που έχει σημασία, είναι ότι όταν το έκανα τέστ ντράιβ είχε 2800 χλμ, όλα προφανώς σε τέστ ντράιβ και είχε κατανάλωση 7,8 λ/100 που δεν το θεωρώ υψηλή, αφού μιλάμε για κίνηση μέσα στην πόλη.
Από την άλλη το να το πάρεις το ίδιο ως αυτόματο, υβριδικό με 15 % μικρότερη κατανάλωση με 3000 διαφορά είναι μια επιλογή.
Αν και για μένα αν φτάσω στα 24500, η διαφορά με την πλούσια είναι μόλις 2000 ευρώ αφού η διχρωμία σε αυτή είναι στάνταρ, δηλαδή η μεσαία θα πάει 25000 και η πλούσια 27000 σε άσπρο με μαύρη οροφή.
Υπάρχει και ένα περίεργο χτίσιμο της μεσαίας έκδοσης του φροντέρα με το πακέτο καθισμάτων στα 26000.
, προφανώς και το c5 diesel max είναι μια πολύ καλή ευκαιρία, αλλά απέχει 8000€ από το όριο που έχει θέσει ο άνθρωπος
-
@dimitrioskosmas said in Προβληματισμός για νέο όχημα:
αν πας σε μεταχειρο και diesel κοίτα οπωσδήποτε και τa CRV,HRV
Το HRV για να γελάσει για τους αστείους χώρους που έχει ?
Η για την πανάκριβη τιμή του ?
Η για τον Σ και τα θέματα του ?
Το μεγάλο δεν έχει πουλήσει καθόλου και τι θα βρει να διαλέξει ?
-
Ασε μας ρε κριου πρωι πρωι....θα μιλήσεις για τα honda
πήγαινε ρίξε κανα μπετό -
@antonistjet said in Προβληματισμός για νέο όχημα:
Μεταμεσονύκτιες καλησπέρες στο forum, και προκαταβολικά συγνώμη για το σεντόνι απελπισίας που θα ακολουθήσει. Γινόμαστε με το καλό 4 στην οικογένεια και το αγαπημένο χόμπυ διδαδικτυακής αναζήτησης αυτοκινήτου πλέον είναι καθημερινότητα. Ψάχνουμε λοιπόν να αντικαταστήσουμε σαν κύριο όχημα το αξιοπρεπέστατο C3 Diesel 1.4 του 2014 που αγοράστηκε καινούριο και έχει πλέον 210.000 χιλιόμετρα, αλλά με τι είναι το θέμα.
Με τι αντικαθιστάς την οικονομία του diesel; Την αξιοπιστία (όσο και αν καποιοι δεν το πιστέψουν) ενός αμαξιού που με τρομερη καταπόνηση σε ταξίδια, πήξιμο στην κίνηση, φόρτωμα με μπαγκαζιέρες, τενεκεδες λάδι δεν έχει κάνει κιχ; Και το βασικότερο - δυστυχώς για την φτώχια μας - με τι τίμημα θα πάρεις αυτό που θα το αντικαταστήσει;
Ξεκίνησα λοιπόν από τις αντιπροσωπείες. Πάμε πρώτα Renault - Dacia. 25.000 για ένα αξιοπρεπώς εξοπλισμένο Captur - Duster (η κυρία του σπιτιού προτιμάει το Captur, εγώ το Duster), για ένα τρικύλινδρο χιλιάρι με υγραέριο. Μου κακοφαίνεται ρε παιδιά, ψέμματα να πω; Παμε και στην MG να δούμε τι έφτιαξαν οι φίλοι Κινέζοι. Ωραίο το Zs Hybrid καλός και ο εξοπλισμός αλλά απ ότι έχω διαβάσει εδώ απο αξιοπιστία και ανταλλακτικά τα έχουμε τα θεματάκια μας. Άσε που πλέον έχουμε φτάσει σε 26 χιλιάρικα.
Αντώνη είσαι και κολλημμένος, είσαι και τσίπης (όνειρο τα Κορεατικα SUV σε Diesel, αλλά και τα 2 πάνω από 32.000), δες κανα μεταχειρισμένο καλύτερα. Πέφτω πάνω σε 3008 Diesel από leasing, καλά χιλιόμετρα, καλή τιμή, μέχρι να ψάξω για προβλήματα και να βλέπω έκτοτε καθημερινά στον ύπνο μου σπασμένες καδένες και δοχείο AdBlue.
Απέλπιδα προσπάθεια μέσω mobile . de να βρω κανένα Tucson Diesel, ή κανένα Focus Station και Kuga 1.5 tdci που για κάποιο λόγο τα πουλάνε με το κιλό και σε καλές τιμές. Περιμένω το ραντεβού με τον εκτελωνιστή να δω που βρίσκομαι στη σούμα.
Αυτά τα ολίγα, δεν ξέρω αν είναι ερώτηση ή τσάμπα ψυχοθεραπεία, το forum κατα καιρούς έχει προσφέρει και τα δύο. Αν κάποιος έχει καμια ιδέα ιδανικα μέχρι 22.000 για οινομικό σε χρήση οικογενειακό όχημα και κατά το δυνατόν αξιόπιστο, ας ρίξει καμιά ιδέα. Καλό βράδυ σε όλους και ευχαριστώ!https://sfakianakis-epiloges.car.gr/cars/view/47724119
Με το καλό το νέο μέλος !!
Ο Σφακιανάκης είναι πολύ σοβαρός με τα μεταχειρισμένα τουΕπίσης
-
@a-d-p said in Προβληματισμός για νέο όχημα:
@criuser said in Προβληματισμός για νέο όχημα:
Αφού διάβασες και θα διαβάσεις τις διάφορες ανοησίες περί της αξιοπιστίας των Σιτροέν από αυτούς που δεν είχαν/έχουν ποτέ, να σου πω εγώ που έχω αυτή την στιγμή 3 σιτροέν χωρίς προβλήματα.
Πας αμέσως και παίρνεις ένα από τα τελευταία 5 αιρκρος ντίζελ που τα έχουν σε τιμή προσφοράς.
Στα 27900 η μεσαία έκδοση και στα 29900 η φουλ έκδοση.
Μην ασχοληθείς με Κινέζους που αύριο μπορεί να μην υπάρχουν αν φάνε τους δασμούς που τους πρέπει.
Οι Κορεάτες έχουν πάρει ψηλά τον αμανέ έχουν πανάκριβα σέρβις και άσχημα αυτοκίνητα.
Η Τογιότα είναι η Τογιότα με τα καλά της και τα άσχημα της και το γεγονός ότι στην Ελλάδα έχουν καλή φήμη και μεταπώληση.
Τα βιτάρα είναι στενάχωρα και αρχαία, τα Σ κρος είναι γελοία ως σχεδιασμός και επίσης στενάχωρα και αρχαία και ας είναι αξιόπιστα όπως λένε αυτοί που τα έχουν και τα πληρώνουν.
Γερμανικά μακριά, ακριβά και αναξιόπιστα.
Από τα υπόλοιπα Στελλάντις, δεν ξέρω αν αξίζουν, σε σχέση με το vfm της Σιτροέν.
Οταν έχεις κάνει σε 10 χρόνια 210000 χλμ, προφανώς το ντίζελ σου φωνάζει.
Ας δούμε όμως τις εναλλακτικές.
Ρενώ - Ντάτσια με 1000 κ.εκ βενζίνη - αέριο.
Κάνεις ταξίδια προφανώς για να βγαίνουν τα χλμ θα είστε 4 άτομα με φορτίο, χλωμό τα βλέπω.
Πάμε στα υβριδικά.
Τογιότα δεν έχω οδηγήσει γιατί είναι στενάχωρα κακής ποιότητας εσωτερικού και ακριβά για αυτό που είναι και ιδανικά για όσους πάνε κάθε μέρα στην δουλειά τους με 10 χαω δηλαδή είναι 1+1 ώρα σε μποτιλιάρισμα κάθε μέρα με ελάχιστα ταξίδια.
Δεν είμαι σε αυτούς, δεν με ενδιαφέρουν τέτοια αυτοκίνητα.
Ούτε εσύ είσαι.
Αν δούμε τώρα τα φουλ υβριδικά Ρενώ και Ντάτσια σε σχέση με τα μεσαία υβριδικά 3 αιρκρος και Οπελ Φροντέρα.
Υπάρχουν πολλά τέστ στο εξωτερικό, κυρίως γαλλικά, αφού γαλλικά είναι τα αυτοκίνητα αυτά, που μας λένε ότι τα φουλ υβριδικά είναι καλύτερα και οικονομικότερα μέσα στην πόλη, αλλά στον ανοικτό δρόμο, έχουν θέματα με τους μικρής ισχύος ατμοσφαιρικούς θερμικούς κινητήρες, ενώ τα μεσαία είναι πολύ καλύτερα στην κύλιση τους και στην κατανάλωση τους.
Οπότε για μένα κάνε τέστ ντράιβ και τα 3 αιρκρος και Φροντέρα.
Τέλος αφού έβαλα το άνω όριο των 29900 για το φουλ εξοπλισμένο υπάρχον 5 αιρκρος ντίζελ που λόγω τέλους της καριέρας του έρχεται με 10000 έκπτωση, να σου βάλω και το κάτω όριο.
Εκανα τέστ ντράιβ το 3 αιρκρος βενζίνης με τα 100 άλογα στην μεσαία έκδοση.
Είναι αξιοπρεπής, είναι στα 21400, άντε με κάτι χρώματα και διχρωμίες στα 22500.
Αυτό που έχει σημασία, είναι ότι όταν το έκανα τέστ ντράιβ είχε 2800 χλμ, όλα προφανώς σε τέστ ντράιβ και είχε κατανάλωση 7,8 λ/100 που δεν το θεωρώ υψηλή, αφού μιλάμε για κίνηση μέσα στην πόλη.
Από την άλλη το να το πάρεις το ίδιο ως αυτόματο, υβριδικό με 15 % μικρότερη κατανάλωση με 3000 διαφορά είναι μια επιλογή.
Αν και για μένα αν φτάσω στα 24500, η διαφορά με την πλούσια είναι μόλις 2000 ευρώ αφού η διχρωμία σε αυτή είναι στάνταρ, δηλαδή η μεσαία θα πάει 25000 και η πλούσια 27000 σε άσπρο με μαύρη οροφή.
Υπάρχει και ένα περίεργο χτίσιμο της μεσαίας έκδοσης του φροντέρα με το πακέτο καθισμάτων στα 26000.
, προφανώς και το c5 diesel max είναι μια πολύ καλή ευκαιρία, αλλά απέχει 8000€ από το όριο που έχει θέσει ο άνθρωπος
Στα 22000 δεν βρίσκει κάτι που θα ήθελε πέρα από το βενζίνης 3 αιρκρός με όλους τους συμβιβασμούς του.
Κοιτάει και τα 25000 και όταν στα 27900 υπάρχει C suv αυτόματο ντίζελ με καλό εξοπλισμό τα θέματα είναι πολλά.
https://www.citroen.gr/models/C5Aircross/configurator.html/Περίληψη
Εχει και τα μεταλλικά χρώματα μέσα στην τιμή.
-
@dimitrioskosmas said in Προβληματισμός για νέο όχημα:
Ασε μας ρε κριου πρωι πρωι....θα μιλήσεις για τα honda
πήγαινε ρίξε κανα μπετόΕίδα ένα HRV χτες στο δρόμο και αναρωτήθηκα ποιοι κακόγουστοι το αγοράζουν...
Πριν 28 χρόνια είχα πάει να αγοράσω το πρώτο CRV και μου έχει μείνει απωθημένο, γιατί μόνο σε άλλη χώρα με άλλο αντιπρόσωπο θα μπορούσα να το αγοράσω...
Και μεγάλωσα σε βόλβο, οπότε η ιστορία είναι παλαιά.
-
@criuser said in Προβληματισμός για νέο όχημα:
@dimitrioskosmas said in Προβληματισμός για νέο όχημα:
Ασε μας ρε κριου πρωι πρωι....θα μιλήσεις για τα honda
πήγαινε ρίξε κανα μπετόΕίδα ένα HRV χτες στο δρόμο και αναρωτήθηκα ποιοι κακόγουστοι το αγοράζουν...
Πριν 28 χρόνια είχα πάει να αγοράσω το πρώτο CRV και μου έχει μείνει απωθημένο, γιατί μόνο σε άλλη χώρα με άλλο αντιπρόσωπο θα μπορούσα να το αγοράσω...
Και μεγάλωσα σε βόλβο, οπότε η ιστορία είναι παλαιά.
Πλεον ο Σαρακακης εχει κανει μικρα βηματα εμπρος και πολλα βηματα πισω ολοι οι υπολοιποι, στα ιδια επιπεδα ειναι σχεδον ολοι, ακομα και η τογιοτα που καποτε ηταν κορυφη. Για τετραδα αμορτισερ σε ραβ4 του 2009 η αναμονη ηταν 13 εργασιμες.
-
Η συμβίωση με το C3 για 200.000 χλμ φτιάχνει χαρακτήρα .
Οι περιορισμένοι χώροι, η λειτουργία τράτας, οι μικρές πίσω πόρτες σε έχουν προετοιμάσει για το best seller Yaris crossΘα έχεις πολιτισμένη λειτουργία στην πόλη και την ΕΟ πάλι χαμηλότερο θόρυβο απο τον αγροτικό ντίζελ.
Με μια μετατροπή των 2 € οι πίσω πόρτες θα ανοίγουν περισσότερο ,είναι ήδη μεγαλύτερες του C3.
Κατανάλωση και σε λίτρα και σε € τελικά θα είσαι χαμηλότερα.
Πορτ μπαγκάζ πολύ μεγαλύτερο ,υπόψη τα νούμερα που ανακοινώνει η toyota είναι απαισιόδοξα!Γενικά
φουλ αξιοπιστία
μεγαλύτεροι χώροι
Πολιτισμός
Ασφάλεια με κορυφαία adas
Πολύ καλλίτερες επιδόσεις σε φάσμα ταχυτήτων που εχει σημασία και ευκολία οδήγησης , μια εκκίνηση απο STOP για να βγεις σε κεντρικό δρόμο μέρα με την νύκτα σε σχέση με το c3Μην πας σε μεγάλα αμαξώματα αν κυκλοφορείς Αθήνα μέχρι 4 άτομα το YC είναι ΟΚ.
-
@criuser said in Προβληματισμός για νέο όχημα:
@dimitrioskosmas said in Προβληματισμός για νέο όχημα:
αν πας σε μεταχειρο και diesel κοίτα οπωσδήποτε και τa CRV,HRV
Το HRV για να γελάσει για τους αστείους χώρους που έχει ?
Η για την πανάκριβη τιμή του ?
Η για τον Σ και τα θέματα του ?
Το μεγάλο δεν έχει πουλήσει καθόλου και τι θα βρει
Για diesel hrv είπε.
Δλδ εννοεί το προηγούμενο μοντέλο.
-
@criuser said in Προβληματισμός για νέο όχημα:
Προφανώς δεν θα αφήσω να ρυπάνουν το θέμα διάφοροι με μύθους περί αξιοπιστίας των γαλλικών, όταν ο ίδιος έχει άποψη καλύτερη από όλους αυτούς.
Έχει άποψη για το τότε, όχι για τα σημερινά ντήζελ που διαλύουν καδένα, ad blue και ένα σκασαμό άλλες βλάβες.
-
Αν επιμένεις στο πετρέλαιο , δυστυχώς είσαι ακριβώς στο εύρος τιμής που η κατάσταση είναι "περίεργη".
Ή θα πρέπει να δώσεις λιγότερα , ακούγεται αρχικά καλό, και να αγοράσεις κάτι παλαιότερο με όποιες παραχωρήσεις ή θα πρέπει να δώσεις περισσότερα ( και πιθανό να ανέβεις και σε κυβικά) για να αγοράσεις κάτι καλύτερο-νεότερο.Προσοχή θέλει και ο πετρελαιοκινητήρας των Κορεατών , ακούγονται θεματάκια , μάλλον δεν είναι στα ίδια επίπεδα αξιοπιστίας με τις βενζίνες τους.
Η φορδ δε ξέρω αν αντιμετωπίζει τα ίδια θέματα στον 1,5 με τον κινητήρα της psa. Αν όχι τότε το kuga είναι πολύ ωραίο αυτοκίνητο.
Ο κινητήρας της renault ο dci , είναι μάλλον ο πιο αξιόπιστος ευρωπαϊκός σε euro6d ,φορέθηκε λίγο και στο captur. Αλλά αγοράζεις προφλ μοντέλο , όταν στα ίδια περίπου χρήματα αγοράζεις καινούργιο φλ με εγγύηση. Δύσκολος ο γρίφος.
Σε καινούργια , ρίξε μια ματιά και στη σουζούκι , όλοι γράφουν ότι καταναλώνουν λίγο καύσιμο και από αξιοπιστία δεν υπάρχει κανένα παράπονο.
-
@criuser said in Προβληματισμός για νέο όχημα:
Μην ασχοληθείς με Κινέζους που αύριο μπορεί να μην υπάρχουν αν φάνε τους δασμούς που τους πρέπει.
και αν δεν φύγουν? ή αν αφήσουμε στην ακρη αυτο το θέμα τι εχουμε να πουμε για τα κινεζικα σε σχεση με τα ευρωπαικα? εγω από τα λιγα που εχω δει βλεπω αμαξια από 25 ως 40Κ που εκθετουν τις τιμολογισεις των ευρωπαιων/ κορεατων και ιαπώνων...
αμαξια απτης ποιοτητας 50-55Κ που τα πουλανε 25-35....σιγουρα τα περισσότερα δεν εχουν το τιμονι και την αναρτηση του γερμανου ή του γάλλου ή την αξιοπιστια του ιάπωνα αλλα έχουν και μισες τιμες για την απτη ποιοτητα, τον σχεδιασμο , τους χωρους , τον εξοπλισμο που προσφερουν...
βλεποντας τον σχεδιασμο και τον εξοπλισμο του κινεζου βλεπεις το αμαξι του αυριο , βλεποντας τα περισσότερα ευρωπαικα ( δεν μιλάμε για αμαξια των 80+) βλέπεις παρωχημενα οχηματα...
Προβληματισμός για νέο όχημα