@dimitris741 said in VW T-Roc:
@dettol, @antoniokon, @criuser, @vangelis1 Σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια και τις ευχές.
Όσον αφορά στην ευρυχωρία το του T-roc σε σύγκριση με το Scross, σύμφωνα με τις μετρήσεις του Autotriti το T-roc υπερισχύει παντού εκτός από τον χώρο για τα γόνατα των πίσω.
https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Dokimh-Suzuki-S-Cross-14-BoosterJet-Hybrid-2WD_271762_89101.asp
https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Dokimh-Ananewmeno-VW-T-Roc-1-5-TSI-EVO-150-PS-DSG_228402_53695.asp
Σαν αίσθηση δεν έχω άποψη, καθώς έχω μπει μια μόνο φορά σε Scross πριν αρκετούς μήνες.
Εγώ το ανέφερα ως σύγκριση βγαίνοντας από το ένα και μπαίνοντας στο άλλο. Δεν είμαι ψηλός, είμαι 1.72 και μπαίνοντας στο T¬ROC, είδα τις διαφορές.
Στην οδήγηση, μου φάνηκε πιο σταθερό, με σφικτο κιβώτιο, με κουμπωτες ταχύτητες, χωρίς ασάφεια. Μου φάνηκε πολύ περίεργο που έβλεπα το κολονακι αριστερά της οπτικής μου γωνίας και βασικά με ενοχλούσε αλλά πιστεύω ότι είναι θέμα συνήθειας.
Επίσης ο κινητήρας δεν είναι τόσο ελαστικός και ακουγόταν αλλά μου άρεσε που ανταποκρίνεται στο γκαζι (με κατανάλωση ψηλότερα από ότι περίμενα).
Αυτό που μου άρεσε πολύ ήταν η ηχομόνωση (η οποία δεν είναι η απόλυτη στο suzuki).
Πολύ περίεργο είναι το σύστημα του start stop που θέλει να γυρνάς το κλειδί και το νιώθεις και ακούγεται όταν ενεργοποιειται ξανά ο κινητήρας ενώ στο suzuki ούτε το καταλαβαίνεις ούτε το νιώθεις και όταν κλείνει και όταν ξεκινάει ξανά, διότι το Mild hybrid παίζει την δουλειά της μίζας α θ ο ρ Υ β α.
Είναι τελείως προσωπικό το μου αρέσει και δεν μου αρέσει και στα 2 αυτοκίνητα, το suzuki έχει πιο ξεπερασμένο design στο ταμπλό αλλά έχει τελείως πιο ευρύχωρο concept ενώ το VW, είναι σύγχρονο στον σχεδιασμό του ταμπλο αλλά έχει πολύ στενάχωρη αντίληψη.
Δεν με ενδιαφέρει τι μετρήσεις κάνουν τα περιοδικά αλλά προσπαθείστε να έχετε σύγκριση άμεση βγαίνοντας, οδηγοντας και βγαίνοντας και οδηγοντας το άλλο όχημα, θα βρείτε διαφορές.