-
Σήμερα πήρε ένα μικρό βάπτισμα λάσπης όπου το σταμάτησα γιατί δεν ήξερα το δρόμο και ήταν κλειστός από βατσινιες μετά από ένα σημείο.
Σε τρία σημεία θα σταθώ:- αερανάρτηση ,στο λεβελ 4 δεν πέταξα καμία πέτρα του εγκαταλελειμμένου δρόμου ,δεν βρήκε πουθενά, έκανα αναστροφή άνετα
Άνεση παρά την υψηλή πίεση στα λάστιχα και στις αεροφουσκες. - σε ανηφόρα με πολύ έντονη κλίση παρατεταμένη και απάτητη κροκαλα το αμάξι το πήγαινα σαν να έχει αργά, πιο αργά από ότι περπατά άνθρωπος. Παρά τις πέτρες που προεξείχαν και στο πάτημα εκτοξεύονταν,το αμάξι δεν έκανε ίχνος σπινιαρισματος.
- βούρκος που πέρασα 2 φορές 4-5 μέτρα μήκος χωρίς φορά με τα θερινά conti pc6... Ίχνος σπινιαρισματος ....δεν υπήρξε.
Εμπειρία έχω μεγάλη με mitsubishi l200 σαν σύγκριση και με την w202 που κατά διαστήματα γινόταν πισωκίνητο off-road.
Η πραγματική δοκιμασία θα είναι μέσα Οκτωβρίου στο χωριό Κακοπλευρι -Πριονια Γρεβενών και Κακοπλευρι - Καλλιθέα προς Παναγία μεριά.
Κρατάω μόνο την τερατώδη πρόσφυση που έχει σε νορμάλ συνθήκες,το l200 έχανε για πλάκα πίσω, ενώ με κάρο πήγαινε άψογα αναλόγως ελαστικών.
Σε κρέμασμα τροχού θα υστερεί αλλά δεν με ενδιαφέρει τόσο, εγώ θέλω χιόνια
️
️
️
- αερανάρτηση ,στο λεβελ 4 δεν πέταξα καμία πέτρα του εγκαταλελειμμένου δρόμου ,δεν βρήκε πουθενά, έκανα αναστροφή άνετα
-
@w202-amg said in Audi allroad c5 2.7 biturbo:
Σήμερα πήρε ένα μικρό βάπτισμα λάσπης όπου το σταμάτησα γιατί δεν ήξερα το δρόμο και ήταν κλειστός από βατσινιες μετά από ένα σημείο.
Σε τρία σημεία θα σταθώ:- αερανάρτηση ,στο λεβελ 4 δεν πέταξα καμία πέτρα του εγκαταλελειμμένου δρόμου ,δεν βρήκε πουθενά, έκανα αναστροφή άνετα
Άνεση παρά την υψηλή πίεση στα λάστιχα και στις αεροφουσκες. - σε ανηφόρα με πολύ έντονη κλίση παρατεταμένη και απάτητη κροκαλα το αμάξι το πήγαινα σαν να έχει αργά, πιο αργά από ότι περπατά άνθρωπος. Παρά τις πέτρες που προεξείχαν και στο πάτημα εκτοξεύονταν,το αμάξι δεν έκανε ίχνος σπινιαρισματος.
- βούρκος που πέρασα 2 φορές 4-5 μέτρα μήκος χωρίς φορά με τα θερινά conti pc6... Ίχνος σπινιαρισματος ....δεν υπήρξε.
Εμπειρία έχω μεγάλη με mitsubishi l200 σαν σύγκριση και με την w202 που κατά διαστήματα γινόταν πισωκίνητο off-road.
Η πραγματική δοκιμασία θα είναι μέσα Οκτωβρίου στο χωριό Κακοπλευρι -Πριονια Γρεβενών και Κακοπλευρι - Καλλιθέα προς Παναγία μεριά.
Κρατάω μόνο την τερατώδη πρόσφυση που έχει σε νορμάλ συνθήκες,το l200 έχανε για πλάκα πίσω, ενώ με κάρο πήγαινε άψογα αναλόγως ελαστικών.
Σε κρέμασμα τροχού θα υστερεί αλλά δεν με ενδιαφέρει τόσο, εγώ θέλω χιόνια
️
️
️
Εν τω μεταξύ το googlαρα για να δω ποιό είναι! Στο Car.gr δεν υπάρχει ούτε ένα! Ωραίο εργαλείο με ροπή αρκούδας. Τι διαστάσεις φοράει? Με θερινά λάστιχα θέλει φουλ προσοχή γιατί κολλάς για πλάκα. Εδώ κολλάς με 50-50 αν μπλέξεις σε σοβαρές λάσπες!
- αερανάρτηση ,στο λεβελ 4 δεν πέταξα καμία πέτρα του εγκαταλελειμμένου δρόμου ,δεν βρήκε πουθενά, έκανα αναστροφή άνετα
-
Έχει στο car 1-2 σε καλή κατάσταση και φθηνά. Λάστιχα κανονικά φοράει 225 55 17, του έχω 235 55 17 θερινά.
Λάσπες είναι η αλήθεια για πολλά πολλά το λυπάμαι είναι πολύ καθαρό 🫣
Σε χιόνια θα γίνει μάχη, εδώ δεν μασούσα με τη w202 ,με αυτό ,ένα φτυάρι και κονσέρβες θα είμαι κομπλέ
. -
@billy84 said in Audi allroad c5 2.7 biturbo:
@w202-amg said in Audi allroad c5 2.7 biturbo:
Σήμερα πήρε ένα μικρό βάπτισμα λάσπης όπου το σταμάτησα γιατί δεν ήξερα το δρόμο και ήταν κλειστός από βατσινιες μετά από ένα σημείο.
Σε τρία σημεία θα σταθώ:- αερανάρτηση ,στο λεβελ 4 δεν πέταξα καμία πέτρα του εγκαταλελειμμένου δρόμου ,δεν βρήκε πουθενά, έκανα αναστροφή άνετα
Άνεση παρά την υψηλή πίεση στα λάστιχα και στις αεροφουσκες. - σε ανηφόρα με πολύ έντονη κλίση παρατεταμένη και απάτητη κροκαλα το αμάξι το πήγαινα σαν να έχει αργά, πιο αργά από ότι περπατά άνθρωπος. Παρά τις πέτρες που προεξείχαν και στο πάτημα εκτοξεύονταν,το αμάξι δεν έκανε ίχνος σπινιαρισματος.
- βούρκος που πέρασα 2 φορές 4-5 μέτρα μήκος χωρίς φορά με τα θερινά conti pc6... Ίχνος σπινιαρισματος ....δεν υπήρξε.
Εμπειρία έχω μεγάλη με mitsubishi l200 σαν σύγκριση και με την w202 που κατά διαστήματα γινόταν πισωκίνητο off-road.
Η πραγματική δοκιμασία θα είναι μέσα Οκτωβρίου στο χωριό Κακοπλευρι -Πριονια Γρεβενών και Κακοπλευρι - Καλλιθέα προς Παναγία μεριά.
Κρατάω μόνο την τερατώδη πρόσφυση που έχει σε νορμάλ συνθήκες,το l200 έχανε για πλάκα πίσω, ενώ με κάρο πήγαινε άψογα αναλόγως ελαστικών.
Σε κρέμασμα τροχού θα υστερεί αλλά δεν με ενδιαφέρει τόσο, εγώ θέλω χιόνια
️
️
️
Εν τω μεταξύ το googlαρα για να δω ποιό είναι! Στο Car.gr δεν υπάρχει ούτε ένα! Ωραίο εργαλείο με ροπή αρκούδας. Τι διαστάσεις φοράει? Με θερινά λάστιχα θέλει φουλ προσοχή γιατί κολλάς για πλάκα. Εδώ κολλάς με 50-50 αν μπλέξεις σε σοβαρές λάσπες!
A6 2700 ALLROAD ψαχνεις... στέισον. αρχες 2000s
- αερανάρτηση ,στο λεβελ 4 δεν πέταξα καμία πέτρα του εγκαταλελειμμένου δρόμου ,δεν βρήκε πουθενά, έκανα αναστροφή άνετα
-
@w202-amg said in Audi allroad c5 2.7 biturbo:
Έχει στο car 1-2 σε καλή κατάσταση και φθηνά. Λάστιχα κανονικά φοράει 225 55 17, του έχω 235 55 17 θερινά.
Λάσπες είναι η αλήθεια για πολλά πολλά το λυπάμαι είναι πολύ καθαρό 🫣
Σε χιόνια θα γίνει μάχη, εδώ δεν μασούσα με τη w202 ,με αυτό ,ένα φτυάρι και κονσέρβες θα είμαι κομπλέ
.Απο μένα είναι ΝΑΙ!!!!!!!!!

@gatoz said in Audi allroad c5 2.7 biturbo:
@billy84 said in Audi allroad c5 2.7 biturbo:
@w202-amg said in Audi allroad c5 2.7 biturbo:
Σήμερα πήρε ένα μικρό βάπτισμα λάσπης όπου το σταμάτησα γιατί δεν ήξερα το δρόμο και ήταν κλειστός από βατσινιες μετά από ένα σημείο.
Σε τρία σημεία θα σταθώ:- αερανάρτηση ,στο λεβελ 4 δεν πέταξα καμία πέτρα του εγκαταλελειμμένου δρόμου ,δεν βρήκε πουθενά, έκανα αναστροφή άνετα
Άνεση παρά την υψηλή πίεση στα λάστιχα και στις αεροφουσκες. - σε ανηφόρα με πολύ έντονη κλίση παρατεταμένη και απάτητη κροκαλα το αμάξι το πήγαινα σαν να έχει αργά, πιο αργά από ότι περπατά άνθρωπος. Παρά τις πέτρες που προεξείχαν και στο πάτημα εκτοξεύονταν,το αμάξι δεν έκανε ίχνος σπινιαρισματος.
- βούρκος που πέρασα 2 φορές 4-5 μέτρα μήκος χωρίς φορά με τα θερινά conti pc6... Ίχνος σπινιαρισματος ....δεν υπήρξε.
Εμπειρία έχω μεγάλη με mitsubishi l200 σαν σύγκριση και με την w202 που κατά διαστήματα γινόταν πισωκίνητο off-road.
Η πραγματική δοκιμασία θα είναι μέσα Οκτωβρίου στο χωριό Κακοπλευρι -Πριονια Γρεβενών και Κακοπλευρι - Καλλιθέα προς Παναγία μεριά.
Κρατάω μόνο την τερατώδη πρόσφυση που έχει σε νορμάλ συνθήκες,το l200 έχανε για πλάκα πίσω, ενώ με κάρο πήγαινε άψογα αναλόγως ελαστικών.
Σε κρέμασμα τροχού θα υστερεί αλλά δεν με ενδιαφέρει τόσο, εγώ θέλω χιόνια
️
️
️
Εν τω μεταξύ το googlαρα για να δω ποιό είναι! Στο Car.gr δεν υπάρχει ούτε ένα! Ωραίο εργαλείο με ροπή αρκούδας. Τι διαστάσεις φοράει? Με θερινά λάστιχα θέλει φουλ προσοχή γιατί κολλάς για πλάκα. Εδώ κολλάς με 50-50 αν μπλέξεις σε σοβαρές λάσπες!
A6 2700 ALLROAD ψαχνεις... στέισον. αρχες 2000s
Αμαξάρα!

Εν τω μεταξύ τι φάση? Τι ποδιά είναι αυτή σε στέισον? Και καλή απόσταση από το έδαφος να προσθέσω, για την κατηγορία πάντα. Είναι σαν αυτό το τετρακίνητο Skoda στέισον που πήγαινε και αυτό χώματα?
- αερανάρτηση ,στο λεβελ 4 δεν πέταξα καμία πέτρα του εγκαταλελειμμένου δρόμου ,δεν βρήκε πουθενά, έκανα αναστροφή άνετα
-
Αυτό έχει αερανάρτηση 14 εκ από έδαφος πάει 20εκ . Φυσικά για ακραία πράγματα είναι μακρύ . Για. Κάποιον που από ανάγκη σαν εμένα πήγαινε με το Μερσεντές στα βουνά , είναι υπεραρκετό.
Οι πιο μάχιμοι μέσω vcds ή άλλα μπρατσακια στους αισθητήρες ύψους πάνε και πιο ψηλά 2-3 εκ. Αν βάλεις και τα λάστιχα νομίζω φτάνουν 25-26 εκ από το έδαφος....
Θέλουμε χιόνια, πολλά χιόνια!!! -
Πήγαμε με ένα τρείλερ φορτωμένο 900 κιλά περίπου μέσα σε χωράφια επικλινή και με έντονη αλλαγή κλίσης λόγω διαζωμάτων. Επίσης περνούσαμε κάθετα τις σειρές των δέντρων που είχαν τραβηχτεί στο παρελθόν με μονό ηνι (τι ορθογραφία έχει ?!) . Ύψος από έδαφος ......δεν βρήκαμε πουθενά
Πρόσφυση με καλοκαιρινά.......απλά ΚΤΗΝΏΔΗΣ .....όλα αυτά σαν μέτρο σύγκρισης με 4χ4 απλά καμία σχέση 1) στο φόρτωμα χάνουν ύψος και έβρισκαν άσχημα στο πέρασμα των σειρών 2) χωρίς κάρο ήταν fun to drive με το σπινιάρισμα ενώ εδώ δεν σπινιάρισε στιγμή. Φυσικά σε όποιο σημείο και να σταματήσεις ξεκινά χωρίς καθόλου σπινιάρισμα.
Απλά respect το αμάξι.......
ΜΕΙΟΝ τα σκληρά χόρτα που εγλυφαν τα πλαινά.....
-
@w202-amg said in Audi allroad c5 2.7 biturbo:
Πήγαμε με ένα τρείλερ φορτωμένο 900 κιλά περίπου μέσα σε χωράφια επικλινή και με έντονη αλλαγή κλίσης λόγω διαζωμάτων. Επίσης περνούσαμε κάθετα τις σειρές των δέντρων που είχαν τραβηχτεί στο παρελθόν με μονό ηνι (τι ορθογραφία έχει ?!) . Ύψος από έδαφος ......δεν βρήκαμε πουθενά
Πρόσφυση με καλοκαιρινά.......απλά ΚΤΗΝΏΔΗΣ .....όλα αυτά σαν μέτρο σύγκρισης με 4χ4 απλά καμία σχέση 1) στο φόρτωμα χάνουν ύψος και έβρισκαν άσχημα στο πέρασμα των σειρών 2) χωρίς κάρο ήταν fun to drive με το σπινιάρισμα ενώ εδώ δεν σπινιάρισε στιγμή. Φυσικά σε όποιο σημείο και να σταματήσεις ξεκινά χωρίς καθόλου σπινιάρισμα.
Απλά respect το αμάξι.......
ΜΕΙΟΝ τα σκληρά χόρτα που εγλυφαν τα πλαινά.....
υνί
Audi allroad c5 2.7 biturbo