-
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
Σήμερα έκανα πολλά αστικά/περαστικά χιλιόμετρα, καμιά 50αρια, με κατανάλωση 3.8λτ και κίνηση EV 89%.
Κάπως έτσι ΔΕΝ θα ναι και το Στελαντις "υβριδικό";
Τουλάχιστον, θα χει φώτα ημέρας λεντ!
Όπως είχε και το 200αρι σκούτερ μου, που έκαιγε 3.7λτ στα εκατό, με εμένα πάνω.Μεγάλη διαδρομή με κίνηση.
Εβαλα και με 4 λίτρα περιαστικό στην Εύβοια, έχω και με 3,5 ίσιωμα πάντα, γιατί στην κατηφόρα έχω και 1,4.
Εχω και κάτι 3άρια εκεί γύρω στα Τρίκαλα - Πύλη...
Οπότε πιο φτηνά θα πήγαινες με το αιρκρος με 1,48 καύσιμο, αντί για 1,74 που έχει το εταιρικό πρατήριο της γειτονιάς μου.
Οντως όμως το υβριδικό 3 αιρκρος δεν θα έχει αυτές τις καταναλώσεις.
Σε τέτοιες διαδρομές θα έχει 2-2,5 λίτρα παραπάνω από το δικό σου, αλλά δεν το έχω δοκιμάσει.
Αλλά και τα σχεδόν 7000 λιγότερα, θα μας δώσουν καμιά 200αριά ταβέρνες τζάμπα στις εκδρομές αυτές...
-
Άσχετα με τα αυτοκίνητα πάντως, ελπίζω να μην βάζεις το φθηνότερο πετρέλαιο που βρίσκεις. Ντίζελ βάζω Ελιν Crystal με τιμες κοντά στο 1.70€, βενζίνη το ίδιο κοντά στο 1.80€ από πρατήριο που μπορώ να εμπιστεύομαι.
-
@criuser Μην παραποιείς τα γεγονότα γιατί κανείς ΙΧης δεν βάζει απλό πετρελαιο στο ντίζελ όχημα του όπως και κανείς με υβριδικό 98αρες 100αρες βενζίνες.
10 λεπτα ειναι η διαφορά αντε 15...καποιοι βέβαια προτιμούμε να τα δίνουμε σε "εξωγήινα" 0W-8 και σε ταβέρνες...
Περισσεύουν πολλά όταν επιλέγεις υβριδικά!
-
Αυτή τη στιγμή, αν υπάρχουν ακόμη C5 Aircross με AT8 (Aisin) & 1.5 HDi στα 28 χιλιάρικα, είναι ίσως το μόνο αμάξι που μπορεί να συγκριθεί ως καλή αγορά με το ΨΨ, κι εφόσον ταιριάζει η χρήση του αγοραστή για πετρέλαιο. Μόλις τώρα είδα ένα ωραίο γυαλισμένο μολυβί με τα ανάγλυφα πίσω φώτα, πολύ με άρεσε... Το νέο 3 αιρκρος δεν το ξέρω σαν αμάξι, μηχανολογικά όμως, όπως ματαείπαμε, πολύ υποδεέστερο κι από τογιότα υβριδικό κι απ το απερχόμενο αυτόματο ντίζελ. Το "απλό" Σε 3, συμπαθέστατο γύρω στο 20αρι, το βγάζουν ταχα-μου-υβριδικο, σε τί τιμή;
Η μαύρη αλήθεια όμως ξέρετε πχοια είναι; μετά από μερικούς μήνες καθημερινο οδηγημα το ΨΨ, δεν με σκέφτομαι να οδηγώ ξανά οτιδήποτε άλλο αμάξι, όσο καλό κι αν είναι (και το Σιτροεν μου πολύ ωραίο αμάξι είναι για τα λεφτά του) πλην ίσως αμιγώς ηλεΧτρικό.
-
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
Άσχετα με τα αυτοκίνητα πάντως, ελπίζω να μην βάζεις το φθηνότερο πετρέλαιο που βρίσκεις. Ντίζελ βάζω Ελιν Crystal με τιμες κοντά στο 1.70€, βενζίνη το ίδιο κοντά στο 1.80€ από πρατήριο που μπορώ να εμπιστεύομαι.
Μόνο εταιρικά βάζω και αυτό είναι Αβιν γιατί είμαι και προεδρικός βάζελος...
-
@monman2 said in Toyota Corolla Cross:
@criuser Μην παραποιείς τα γεγονότα γιατί κανείς ΙΧης δεν βάζει απλό πετρελαιο στο ντίζελ όχημα του όπως και κανείς με υβριδικό 98αρες 100αρες βενζίνες.
10 λεπτα ειναι η διαφορά αντε 15...καποιοι βέβαια προτιμούμε να τα δίνουμε σε "εξωγήινα" 0W-8 και σε ταβέρνες...
Περισσεύουν πολλά όταν επιλέγεις υβριδικά!
Απλό πετρέλαιο που βάζω πάντα, με απλή βενζίνη που βάζω πάντα στα βενζινοκίνητα.
-
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
Αυτή τη στιγμή, αν υπάρχουν ακόμη C5 Aircross με AT8 (Aisin) & 1.5 HDi στα 28 χιλιάρικα, είναι ίσως το μόνο αμάξι που μπορεί να συγκριθεί ως καλή αγορά με το ΨΨ, κι εφόσον ταιριάζει η χρήση του αγοραστή για πετρέλαιο. Μόλις τώρα είδα ένα ωραίο γυαλισμένο μολυβί με τα ανάγλυφα πίσω φώτα, πολύ με άρεσε... Το νέο 3 αιρκρος δεν το ξέρω σαν αμάξι, μηχανολογικά όμως, όπως ματαείπαμε, πολύ υποδεέστερο κι από τογιότα υβριδικό κι απ το απερχόμενο αυτόματο ντίζελ. Το "απλό" Σε 3, συμπαθέστατο γύρω στο 20αρι, το βγάζουν ταχα-μου-υβριδικο, σε τί τιμή;
Η μαύρη αλήθεια όμως ξέρετε πχοια είναι; μετά από μερικούς μήνες καθημερινο οδηγημα το ΨΨ, δεν με σκέφτομαι να οδηγώ ξανά οτιδήποτε άλλο αμάξι, όσο καλό κι αν είναι (και το Σιτροεν μου πολύ ωραίο αμάξι είναι για τα λεφτά του) πλην ίσως αμιγώς ηλεΧτρικό.
Γύρω στα 22 το 3 το υβριδικό.
-
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
Δοκίμασα αρκετά αυτοκίνητα της κατηγορίας, ή παρόμοια, όπως Νισσάν, Χιουντάι, τα Κία, Όπελ, Πεζώ, Βόλβο, Σιτροέν, ακόμα και Σέατ, που έχουμε και το νέο Λεόν, όταν πήγα να αγοράσω.
Με ντεσιμπελόμετρο τοποθετημένο περίπου στη μέση εκεί που είναι το χειρόφρενο και στη θέση συνοδηγού.
Πιστέψτε με, όλα είχαν σχεδόν την ίδια συμπεριφορά στο θόρυβο, αυτή είναι η κατηγορία, μετά τα 120 λόγω αεροδυναμικής ένα ελαφρύ σφύριγμα από τους καθρέφτες, που αν τους έκλεινες δεν μειωνόταν και πολύ.
Ανάλογα με την ποιότητα της ασφάλτου και το είδος των ελαστικών έφταναν στα αυτιά μου οι θόρυβοι.
ΜΗ το κουράζετε όμως, θα πρέπει να πάτε σε άλλη κατηγορία, σε αυτοκίνητα των 50-60000+ ευρώ για να δείτε κάποια διαφορά στις υψηλές ταχύτητες, ως προς τον θόρυβο που περνάει στην καμπίνα.
Πριν κανένα μήνα ήμουν έξω, πηγαίναμε Εθνική οδό, κανένας δεν τολμούσε να ξεπεράσει το όριο που ήταν 50-60-70 μίλια, αυτοκίνητα των 70-80-100000+ ευρώ, άπειρες κάμερες, τα πρόστιμα πολύ ακριβά, σε εμάς έγιναν με τον νέο ΚΟΚ ακόμα χειρότερα...!!
Στη Γαλλία τόλμησαν 2 λεωφορεία να πάνε με παραπάνω από 90 χλμ. που επιτρεπόταν, για πότε πετάχτηκαν 2 μηχανές με αστυνομικούς ,μπήκαν μπροστά τους και τους οδήγησαν σε πάρκινγκ για τα περαιτέρω πάθαμε πλάκα...!!!
Εκεί σκέφθηκα πως είτε των 20000 ευρώ αυτοκίνητο έχεις ,είτε των 120000, στην ουρά θα πας...!!!
Όσο για αυτόν τον περίφημο θόρυβο του cvt, μόνο σε συνεχόμενη ανάβαση σε βουνό θα τον νοιώσεις, κι εκεί αν πιέσεις το αυτοκίνητο.
Ένα αυτοκίνητο σαν το κκ. με κακό δείκτη αεροδυναμικής και με τα κιλά που έχει, για να κάνει κάτω από 8 δεύτερα στα 0+100, δεν πατινάρει καθόλου, το μυαλό μας πατινάρει...!!!
Μήπως όμως αν θα ανεβαίναμε στο βουνό και έχουμε π.χ. χειροκίνητο κιβώτιο, δεν θα μουγκρίζει το αυτοκίνητο αν φορτώνουμε δευτέρα τρίτη..??!!
Όποιος έμαθε το κκ. του , αποφεύγει και τον ενοχλητικό όπως λέτε θόρυβο, αν δεν θέλει να κάψει την άσφαλτο ...!!!
Θα επαναλάβω για όλους όσους κόπτονταν για το τεκμήριο, ότι πάει από 9000 σχεδόν στις 2000 και κάτι το δίλιτρο και ανάλογα φυσικά πέφτει και ο φόρος ο οποίος υπολογίζεται στο 5% των τεκμηρίων...!!!
Τουλάχιστον έτσι ανακοινώθηκε επίσημα.......Εδώ κάνεις λάθος...Επειδή και εγω δοκίμασα αρκετά αυτοκίνητα πριν πάρω το δικό μου, οι διαφορές στην ηχομόνωση είναι διακριτές, καλώς ή κακώς...Παλαιότερα ο @stefan147 είχε ανεβάσει φωτογραφία (νομίζω σε αυτό το νήμα), όπου φαινόταν η επένδυση της ηχομόνωσης στην πόρτα...Της πλάκας και το τιμά κιόλας αυτός ο χαρακτηρισμός...Σε αντίστοιχη φωτογραφία που έχω δει σε Grandland προηγούμενης γενιάς, πολύ μεγάλη διαφορά...
-
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
Αυτή τη στιγμή, αν υπάρχουν ακόμη C5 Aircross με AT8 (Aisin) & 1.5 HDi στα 28 χιλιάρικα, είναι ίσως το μόνο αμάξι που μπορεί να συγκριθεί ως καλή αγορά με το ΨΨ, κι εφόσον ταιριάζει η χρήση του αγοραστή για πετρέλαιο. Μόλις τώρα είδα ένα ωραίο γυαλισμένο μολυβί με τα ανάγλυφα πίσω φώτα, πολύ με άρεσε... Το νέο 3 αιρκρος δεν το ξέρω σαν αμάξι, μηχανολογικά όμως, όπως ματαείπαμε, πολύ υποδεέστερο κι από τογιότα υβριδικό κι απ το απερχόμενο αυτόματο ντίζελ. Το "απλό" Σε 3, συμπαθέστατο γύρω στο 20αρι, το βγάζουν ταχα-μου-υβριδικο, σε τί τιμή;
Η μαύρη αλήθεια όμως ξέρετε πχοια είναι; μετά από μερικούς μήνες καθημερινο οδηγημα το ΨΨ, δεν με σκέφτομαι να οδηγώ ξανά οτιδήποτε άλλο αμάξι, όσο καλό κι αν είναι (και το Σιτροεν μου πολύ ωραίο αμάξι είναι για τα λεφτά του) πλην ίσως αμιγώς ηλεΧτρικό.
Γύρω στα 22 το 3 το υβριδικό.
Αν τα πάνε σε προσφορές/άτοκα κλπ γύρω στο 20αρικο, κι αυτό το C3 και το νέο τάχα-μου-υβριδικό Panda, λόγω του κροσοβερ προφίλ τους, ίσως κλέψουν καμιά πώληση απ το Γιαρις Κρος, αλλά δύσκολα...
-
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
Η μαύρη αλήθεια όμως ξέρετε πχοια είναι; μετά από μερικούς μήνες καθημερινο οδηγημα το ΨΨ, δεν με σκέφτομαι να οδηγώ ξανά οτιδήποτε άλλο αμάξι, όσο καλό κι αν είναι (και το Σιτροεν μου πολύ ωραίο αμάξι είναι για τα λεφτά του) πλην ίσως αμιγώς ηλεΧτρικό.
Της Honda (και φαντάζομαι της Nissan) έχει καλύτερη αίσθηση στην καθημερινότητα, γιατί είναι αμιγώς ηλεκτρική η κίνηση.
-
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
@groover1972 said in Toyota Corolla Cross:
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
Τα corolla ήταν πάντα value for money. Το CC είναι value for money ; Το σιτροέν που λέει ο @cruiser πιο πάνω, ναι μεν δεν συγκρίνεται στην αξιοπιστία αλλά κοντράρει στα ίσια τον εξοπλισμό και άνεση. Δηλαδή εσάς σας νοιάζει να λέει μόνο Toyota και να είστε απλά πάνω σε 4 ρόδες; Δεν θέλετε τα λεφτά σας να τα βλέπετε να πιάνουν τόπο; Το CC θα έπρεπε να ξεκίναγε από τα 26 χιλιάρικα και να το παίρναμε με καλό εξοπλισμό στα 30K. Το chr έχει 13 εκδόσεις και το CC 4.
Η διαφορά τιμής είναι αυτή που αντιστοιχεί σε ένα made in Japan αυτοκίνητο (με ο,τι δασμούς κλπ έχει) πολλαπλάσιας αποδεδειγμένης αξιοπιστίας (μπες και σύγκρινε, η πρώτη δεκαετία σχεδόν καλύπτεται από εγγύηση, πέρα απ το ιστορικό) με ΠΟΛΥ ανώτερο κινητήριο σύνολο, μα πολύ όμως, σε σχέση με το "πάμε κι όπου βγει, είναι κι αυτό περίπου υβριδικό, και βλέπουμε" της Stellantis. Αυτά τα παραπάνω χρήματα υπερκαλύπτονται απ την κατανάλωση κι έξοδα αναλωσίμων στη ζωή του αυτοκινήτου, ενώ σε τυχόν μεταπωληση βγάζει κέρδος.
Εντάξει λίγο υπερβολική η τελευταία πρόταση καθώς ερμηνεύεται ότι λαμαρίνες με 4 ροδες που είναι εκτεθειμένες στον δρόμο και ως επένδυση, πάρτο τώρα , το πουλάς αύριο και βγάζεις και κέρδος!
Η Τογιότα πάει πολύ καλά αλλά εμφανίζει πανευρωπαϊκή απώλεια πωλήσεων φέτος νομίζω 15% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.
Έχουν βρεθεί εναλλακτικές που τις κόβουν πολλές πωλήσεις πρέπει να αναθεωρήσει δεν φτάνει μόνο να είναι αξιόπιστα τα αμάξια τους ...Ότι κάποιος θα αγόραζε ΨΨ αλλά τελικά θα πάρει ερκρος για κάποιους λόγους, ούτε ο Κρουζερ δεν το πιστεύει ή δεν θα το έκανε. Ότι μια οικογένεια με περιορισμένο προϋπολογισμό, με τα λεφτά που κάνει το γιαρις κρος θα το σκεφτόταν για τους χώρους του ερκρος, αυτό ναι. Το ΨΨ ως φθηνότερο αντίπαλο ίσως έχει το MG, όχι το ερκρος.
(Κέρδος, σαν συνολική αγορά, χρήση, μεταπωληση, σε σύγκριση με το λίγο φθηνότερο ερκρος, εννοώ)
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
@fanis75 said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
Έχεις λάμπες αλογόνου στην active. Στην style γίνονται όλα φουλ led.
Mονο στα φώτα ημέρα - δηλαδή αδιάφορο. Τα κυρίως φώτα του αυτοκινήτου ειναι LED, οπως και τα φώτα ομίχλης και πίσω των φρένων.
Και από τη βασική έκδοση δεν είναι απλά λεντ, είναι εστιασμένη με φακό, απόλυτη, πεντακάθαρη ομοιογενής δέσμη λεντ με αυτόματη εναλλαγή σκάλας. Υπόλοιπα κορολα έχουν ανοιχτό κάτοπτρο λεντ, όπως και τα τωρινά Σιτροεν.
Λοιπόν Κορόλα κρος σε δύο εκδόσεις ο 1,8 έχει 30970 και 33850.
https://www.toyota.gr/new-cars/corolla-cross
Εξοπλισμός
Και οι δύο
Εχουν και τα δύο κλάουντ ναβιγκέισον. Δεν ξέρω πως δουλεύει αυτό.Εχουν και τα δύο πίσω υποβραχιόνιο.
Απομακρυσμένη ρύθμιση θερμοκρασίας καμπίνας
Ασύρματος φορτιστής κινητού
Φωτισμός στο σκιάδιο οδηγού
Φως στο σκιάδιο συνοδηγού
Θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα (οδηγού και συνοδηγού)
Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη οσφυϊκή υποστήριξη στο κάθισμα του οδηγού
Ηλεκτροχρωματικός καθρέφτης
Κεντρικός αερόσακος οδηγού και συνοδηγού
Σύστημα υπενθύμισης πίσω καθίσματος (RSRS)
Intelligent Adaptive Cruise ControlΜόνο στην δεύτερη έκδοση
Λευκός ατμοσφαιρικός φωτισμός στις εμπρός πόρτες
Θερμαινόμενο τιμόνι
Σύστημα φωτιζόμενης εισόδου
Σύστημα Ανίχνευσης Τυφλού Σημείου (BSM)
Φώτα ημέρας (LED)
Εμπρός φλας (LED)
Αισθητήρες στάθμευσης πίσω (4)
Σύστημα ειδοποίησης διασταυρούμενης κυκλοφορίας πίσω με αυτόματο φρενάρισμα (RCTAB)
Φώτε στροφής LED (Φλας)
Φυμέ στα πίσω πλαινά και πίσω τζάμι.
Ηλεκτρικά ανοιγόμενη πόρτα πορτμπαγκάζ
Απομακρυσμένος έλεγχος ανοίγματος πόρτας πορτμπαγκάζ
Σύστημα Έξυπνης Εισόδου και ΕκκίνησηςΤα παραπάνω είναι οι διαφορές των δύο εκδόσεων και αυτά που έχει η φτηνότερη Κορόλα από το φτηνότερο υβριδικό Αιρκρος που είναι η μεσαία έκδοση πλας..
Τώρα θα βάλω αυτά που έχει η πλας στην υβριδική και δεν έχει το Κορόλα.
Φώτα λέντ παντού έχει από την έκδοση γιού της βενζίνης των 18900, ενώ η Κορόλα μόνο στην πλούσια.
Εχει και την ανάρτηση Advance comfort.Από την μεσαία έχει στα 24500.
Καθίσματα Advance comfort
Αισθητήρες πίσω και κάμερα 180 μοιρών
Φυμέ στα πίσω πλαινά και πίσω τζάμι.
Μπάρες οροφήςΗ πλούσια ΜΑΧ στα 27000, έχει επιπλέον που δεν έχει η Ακτιβ ή και η Στάιλ
Διχρωμία με μαύρη ή άσπρη οροφή ανάλογα με το χρώμα του αυτοκινήτου.
Αισθητήρες εμπρός πίσω και στο πλάι και κάμερα 180 μοιρών
Σύστημα επιτήρησης τυφλού σημείου
Ηλεκτροχρωματικός καθρέφτης
Σύστημα Connected Navigation 3D
Λευκός ατμοσφαιρικός φωτισμός εμπρός
Ασύρματος φορτιστής κινητούΟι διαφορές τιμής είναι 30970 - 24500 = 6470 ήτοι 26,4 % πιο ακριβή για τις φτηνότερες εκδόσεις και
33850 - 27000 = 6850 ήτοι 25,4 % για τις ακριβότερες εκδόσεις.
Οπότε μπορούμε να εκτιμήσουμε και τον εξοπλισμό.
Το αστείο είναι πάντως ότι τα περισσότερα τα έχει το scross που κοστίζει τα μισά. Μάλιστα είναι τρελά αστείο.
Σε πληρώνει επειδή θα ντρέπεσαι που το κυκλοφορείς, τον απόγονο του μούλτιπλα...
️
Μπορεί να μην ικανοποιήσει την μέση ευρωπαϊκή αίσθηση περί ωραίου (αν και είναι αντικειμενική άποψη), αλλά αφού είναι αξιόπιστο και τα έχει όλα με μισή τιμή, είναι ο ορισμός του VFM...
-
@araxnis said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
Δοκίμασα αρκετά αυτοκίνητα της κατηγορίας, ή παρόμοια, όπως Νισσάν, Χιουντάι, τα Κία, Όπελ, Πεζώ, Βόλβο, Σιτροέν, ακόμα και Σέατ, που έχουμε και το νέο Λεόν, όταν πήγα να αγοράσω.
Με ντεσιμπελόμετρο τοποθετημένο περίπου στη μέση εκεί που είναι το χειρόφρενο και στη θέση συνοδηγού.
Πιστέψτε με, όλα είχαν σχεδόν την ίδια συμπεριφορά στο θόρυβο, αυτή είναι η κατηγορία, μετά τα 120 λόγω αεροδυναμικής ένα ελαφρύ σφύριγμα από τους καθρέφτες, που αν τους έκλεινες δεν μειωνόταν και πολύ.
Ανάλογα με την ποιότητα της ασφάλτου και το είδος των ελαστικών έφταναν στα αυτιά μου οι θόρυβοι.
ΜΗ το κουράζετε όμως, θα πρέπει να πάτε σε άλλη κατηγορία, σε αυτοκίνητα των 50-60000+ ευρώ για να δείτε κάποια διαφορά στις υψηλές ταχύτητες, ως προς τον θόρυβο που περνάει στην καμπίνα.
Πριν κανένα μήνα ήμουν έξω, πηγαίναμε Εθνική οδό, κανένας δεν τολμούσε να ξεπεράσει το όριο που ήταν 50-60-70 μίλια, αυτοκίνητα των 70-80-100000+ ευρώ, άπειρες κάμερες, τα πρόστιμα πολύ ακριβά, σε εμάς έγιναν με τον νέο ΚΟΚ ακόμα χειρότερα...!!
Στη Γαλλία τόλμησαν 2 λεωφορεία να πάνε με παραπάνω από 90 χλμ. που επιτρεπόταν, για πότε πετάχτηκαν 2 μηχανές με αστυνομικούς ,μπήκαν μπροστά τους και τους οδήγησαν σε πάρκινγκ για τα περαιτέρω πάθαμε πλάκα...!!!
Εκεί σκέφθηκα πως είτε των 20000 ευρώ αυτοκίνητο έχεις ,είτε των 120000, στην ουρά θα πας...!!!
Όσο για αυτόν τον περίφημο θόρυβο του cvt, μόνο σε συνεχόμενη ανάβαση σε βουνό θα τον νοιώσεις, κι εκεί αν πιέσεις το αυτοκίνητο.
Ένα αυτοκίνητο σαν το κκ. με κακό δείκτη αεροδυναμικής και με τα κιλά που έχει, για να κάνει κάτω από 8 δεύτερα στα 0+100, δεν πατινάρει καθόλου, το μυαλό μας πατινάρει...!!!
Μήπως όμως αν θα ανεβαίναμε στο βουνό και έχουμε π.χ. χειροκίνητο κιβώτιο, δεν θα μουγκρίζει το αυτοκίνητο αν φορτώνουμε δευτέρα τρίτη..??!!
Όποιος έμαθε το κκ. του , αποφεύγει και τον ενοχλητικό όπως λέτε θόρυβο, αν δεν θέλει να κάψει την άσφαλτο ...!!!
Θα επαναλάβω για όλους όσους κόπτονταν για το τεκμήριο, ότι πάει από 9000 σχεδόν στις 2000 και κάτι το δίλιτρο και ανάλογα φυσικά πέφτει και ο φόρος ο οποίος υπολογίζεται στο 5% των τεκμηρίων...!!!
Τουλάχιστον έτσι ανακοινώθηκε επίσημα.......Εδώ κάνεις λάθος...Επειδή και εγω δοκίμασα αρκετά αυτοκίνητα πριν πάρω το δικό μου, οι διαφορές στην ηχομόνωση είναι διακριτές, καλώς ή κακώς...Παλαιότερα ο @stefan147 είχε ανεβάσει φωτογραφία (νομίζω σε αυτό το νήμα), όπου φαινόταν η επένδυση της ηχομόνωσης στην πόρτα...Της πλάκας και το τιμά κιόλας αυτός ο χαρακτηρισμός...Σε αντίστοιχη φωτογραφία που έχω δει σε Grandland προηγούμενης γενιάς, πολύ μεγάλη διαφορά...
Εγώ αυτό διαπίστωσα, πως αυτοκίνητα της κάθε κατηγορίας με παρόμοια τιμή, βράζουν στο ίδιο καζάνι...!!!
Διαφορές τρανταχτές είδα μόνο σε bmw, audi, Μερσεντέ, Πόρσε......
Δε λέμε φυσικά το ένα να κάνει 20 και το άλλο 35, εκεί σίγουρα θα έχει, προφανώς καλύτερη μόνωση, πιο καλύτερα τζάμια κ.λπ...
Όμως δεν έκανες παρατήρηση επί της ουσίας, ότι όταν πηγαίνουμε όλοι στην ουρά με τα όρια, εκεί πλέον τι να την κάνεις την ηχομόνωση με τα 90 και τα 110...??!!
Άντε καμμιά Εθνική με τα 130 που θα γίνουν σε μερικά χρόνια 140, πλημμύρα οι κάμερες πλέον και πιάνουν τα πάντα..
Φρένα ,ελαστικά και συστήματα ασφαλείας ,παθητική και ενεργητική ασφάλεια και πολύ μπαταρία από Κίνα μεριά...!!! -
Ανακαλύψτε το Toyota Corolla Cross 2024 σε μία πλήρη κριτική!
Δοκιμάζουμε το νέο compact SUV της Toyota, εξετάζουμε εσωτερικό, χώρους, τεχνολογίες και κατανάλωση, και το συγκρίνουμε με τους ανταγωνιστές του. Είναι το Corolla Cross το καλύτερο SUV της χρονιάς; Δείτε το βίντεο για όλες τις απαντήσεις! -
Αν είναι το καλύτερο αμάξι της χρονιάς; Εξαρτάται ποια χρόνια θα το παραλάβεις!!!
-
23000 € στοιχίζει στον Καναδά, 43000€ Ελλάδα
-
-
Παιδιά θα ήθελα να ρωτήσω, το cvt whining είναι πιο συχνό στο 1.8 σε σχέση με το 2.0; Επίσης είναι πιο αθόρυβο σε κάποιο από τα δύο;
-
@jamesd said in Toyota Corolla Cross:
Παιδιά θα ήθελα να ρωτήσω, το cvt whining είναι πιο συχνό στο 1.8 σε σχέση με το 2.0; Επίσης είναι πιο αθόρυβο σε κάποιο από τα δύο;
ο δίλιτρος σε απόλυτους αριθμούς, πχ στις 5Κ σαλ ακούγεται περισσότερο, η μετάδοση δεν νομίζω να έχει διαφορά, όμως ο 1.8 θα πιεστεί περισσότερο και θα ανεβάσει στροφές αν θες να κινηθείς γρήγορα, οπότε θα βρίσκεσαι πιο συχνά με θόρυβο στην καμπίνα.
-
@a-d-p said in Toyota Corolla Cross:
23000 € στοιχίζει στον Καναδά, 43000€ Ελλάδα
Στον Καναδά πεινάνε, εδώ έχουμε λεφτά.
-
Στην Ιαπωνία ξεκινάει κάτω από τις 20.000€.
Toyota Corolla Cross