Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota Corolla Cross
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota Corolla Cross
    • 1
    • 2
    • 553
    • 554
    • 555
    • 556
    • 557
    • 572
    • 573
    • 555 / 573
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    249
    11447
    658972
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      terryp117 @alexandros-k last edited by

      @alexandros-k said in Toyota Corolla Cross:

      @terryp117 said in Toyota Corolla Cross:

      Δυστυχώς κατανάλωνε λάδια εκείνο το μοτέρ, που μάλλον ήταν της Ρενώ ,γιαυτό αντικαταστήθηκε πολύ γρήγορα από το σημερινό 1,33 , ολοκληρωτικά Νισσάν ,που είναι πολύ καλό...!!

      Λυπαμαι , αλλά και ο 1,33 της Ρενω ειναι 😁

      Αυτό όντως δεν το ήξερα, νόμιζα ότι είχε αναλάβει η Νισσάν τον νέο κινητήρα που φοράνε σήμερα, ο δικός μου αν θυμάμαι έγραφε επάνω Ρενώ...!!!
      Δεν άκουσα κάτι κακό για αυτόν, ούτε διάβασα.
      https://www.drive.gr/news/nea-montela/e-nissan-epibebaionei-ta-nea-moter-kai-sasman-sto-qashqai

      Ενημερωτικά βέβαια εδώ άλλα γράφει, ότι τον πρώτο λόγο έχει η Νισσάν...!!!

      alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        terryp117 @nikonino last edited by

        @nikonino said in Toyota Corolla Cross:

        @fanis75 said in Toyota Corolla Cross:

        @nikonino said in Toyota Corolla Cross:

        Φουλ led παίρνεις από αμάξια που στοιχίζουν πολύ λιγότερα. Εδώ το κόστος ποιο είναι και δεν το έχουν στον βασικό εξοπλισμό; Σου έχουν θερμαινόμενα καθίσματα και λάμπες αλογόνου; 🤣

        Αλλο αυτό και αλλο να γράφουμε ότι έχιε λάμπε αλογόνου - να ξέρουμε τι λέμε. όταν μιλάμε για φώτα αυτοκινήτου, εννοούμε τα πορείας και τα μεγάλα, αυτά που μας επιτρέπουν να βλέπουμε το βράδυ. Εαν βέβαια για εσένα είναι τόσο σημαντικά τα ημέρας και το θέτεις βασικό κριτήριο επιλογής, εεε μην το πάρεις.

        Ρε εσύ δεν είναι άσπρο-μαύρο η φάση. Κουβέντα κάνουμε για το αν αξίζει τα λεφτά του. Δεν είπα σε κάποιον να μην αγοράσει το αυτοκίνητο. Καταρχάς ό,τι θέλει θα κάνει ο καθένας με τα λεφτά του 😄

        Ως κάτοχος κκ, έγραψα πολλές φορές εδώ μέσα, πως αν θέλει κάποιος να ακολουθήσει με ακρίβεια το best value, δεν θα έπρεπε να δώσει για το κκ, περισσότερα λεφτά από όσα κοστίζουν οι active plus εκδόσεις στο 1,8 , στο δίλιτρο αλλά και στο τετρακίνητο που είναι πιστεύω η πιο value τιμή..!!
        Αν λοιπόν τον καλύπτει κάποιον η συγκεκριμένη έκδοση με τον εξοπλισμό που παρέχει, προτείνω να το αγοράσει, δεν θα μετανοιώσει, σε συνδυασμό βέβαια πάντα με τα θέλω του..!!
        Χειρότερη επιλογή για μένα είναι τα 30+ χιλιάρικα για τον 1,8, είναι πολλά τα λεφτά σε σχέση με αυτά που προσφέρει, παρά την τεχνολογική υπεροχή του υβριδικού συστήματος...!!
        Είναι δυνατόν π.χ. να πουλιέται στις ΗΠΑ , 4 και 5000 δολλάρια φθηνότερο..??!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • alexandros-k
          alexandros-k @terryp117 last edited by

          @terryp117 said in Toyota Corolla Cross:

          @alexandros-k said in Toyota Corolla Cross:

          @terryp117 said in Toyota Corolla Cross:

          Δυστυχώς κατανάλωνε λάδια εκείνο το μοτέρ, που μάλλον ήταν της Ρενώ ,γιαυτό αντικαταστήθηκε πολύ γρήγορα από το σημερινό 1,33 , ολοκληρωτικά Νισσάν ,που είναι πολύ καλό...!!

          Λυπαμαι , αλλά και ο 1,33 της Ρενω ειναι 😁

          Αυτό όντως δεν το ήξερα, νόμιζα ότι είχε αναλάβει η Νισσάν τον νέο κινητήρα που φοράνε σήμερα, ο δικός μου αν θυμάμαι έγραφε επάνω Ρενώ...!!!
          Δεν άκουσα κάτι κακό για αυτόν, ούτε διάβασα.
          https://www.drive.gr/news/nea-montela/e-nissan-epibebaionei-ta-nea-moter-kai-sasman-sto-qashqai

          Ενημερωτικά βέβαια εδώ άλλα γράφει, ότι τον πρώτο λόγο έχει η Νισσάν...!!!

          Ειναι καλο μοτερ , αλλά δεν ειναι της Nissan (μονο)
          Το αρθρο στο drive συγκεκριμενα λεει " που εξελίχτηκε από από κοινού από τη Renault και τη Mercedes-Benz."
          Που λεει για πρωτο λογο της Νισσαν ?🤔

          T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            super-t @alexandros-k last edited by

            @alexandros-k said in Toyota Corolla Cross:

            @super-t said in Toyota Corolla Cross:

            @alexandros-k said in Toyota Corolla Cross:

            @terryp117 said in Toyota Corolla Cross:

            Δυστυχώς κατανάλωνε λάδια εκείνο το μοτέρ, που μάλλον ήταν της Ρενώ ,γιαυτό αντικαταστήθηκε πολύ γρήγορα από το σημερινό 1,33 , ολοκληρωτικά Νισσάν ,που είναι πολύ καλό...!!

            Λυπαμαι , αλλά και ο 1,33 της Ρενω ειναι 😁

            Δυνατός κουβάς. Περίμενε τώρα αναφορά στο ολοκληρωτικά Nissan 1,5T VCR που είναι πολύ καλό..
            ......!!???!!!!!!!!1

            Που τελικά φαίνεται ότι έχει και αυτό θέματα.😆

            Αυτος ειναι ο μεταβλητης συμπιεσης? Εχει θεματα, αφου στις ΗΠΑ εχουν κανει ανακλησεις .

            Ναι αυτός.


            Η/Το Corolla Cross στο Αμέρικα φτιάχνεται σε εργοστάσιο της Toyota/Mazda στο sweet home Alabama οπότε ίσως για αυτό να είναι φτηνότερο.
            ή απλά γιατί η Αμερική είναι φτηνότερη σε αυτά;

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • T
              terryp117 @alexandros-k last edited by terryp117

              @alexandros-k said in Toyota Corolla Cross:

              @terryp117 said in Toyota Corolla Cross:

              @alexandros-k said in Toyota Corolla Cross:

              @terryp117 said in Toyota Corolla Cross:

              Δυστυχώς κατανάλωνε λάδια εκείνο το μοτέρ, που μάλλον ήταν της Ρενώ ,γιαυτό αντικαταστήθηκε πολύ γρήγορα από το σημερινό 1,33 , ολοκληρωτικά Νισσάν ,που είναι πολύ καλό...!!

              Λυπαμαι , αλλά και ο 1,33 της Ρενω ειναι 😁

              Αυτό όντως δεν το ήξερα, νόμιζα ότι είχε αναλάβει η Νισσάν τον νέο κινητήρα που φοράνε σήμερα, ο δικός μου αν θυμάμαι έγραφε επάνω Ρενώ...!!!
              Δεν άκουσα κάτι κακό για αυτόν, ούτε διάβασα.
              https://www.drive.gr/news/nea-montela/e-nissan-epibebaionei-ta-nea-moter-kai-sasman-sto-qashqai

              Ενημερωτικά βέβαια εδώ άλλα γράφει, ότι τον πρώτο λόγο έχει η Νισσάν...!!!

              Ειναι καλο μοτερ , αλλά δεν ειναι της Nissan (μονο)
              Το αρθρο στο drive συγκεκριμενα λεει " που εξελίχτηκε από από κοινού από τη Renault και τη Mercedes-Benz."
              Που λεει για πρωτο λογο της Νισσαν ?🤔

              ( Οι Ιάπωνες θα διαθέτουν το νέο μοτέρ 1.33 τούρμπο στη θέση των 1.2 και 1.6 )
              Δεν τα γράφω εγώ αυτά αλλά το DRIVE, λίγο κάτω από τον τίτλο του άρθρου , ο καθένας τα ερμηνεύει όπως θέλει, τώρα αν έβαλε κανένα σωληνάκι η Μερσεντέ και κανένα ψυγείο η Ρενώ, μπορεί, τι να πω.
              Ας πούμε ότι έκανα λάθος εγώ, δεν είναι εκεί το θέμα, η ουσία είναι ότι όταν έβαλαν το χέρι τους οι σχιστομάτηδες, το μοτέρ έστρωσε, δεν καίει λάδια από την πρώτη μέρα...!!!
              Είναι πλέον καλό και αξιόπιστο..!!
              Δεν έχει νόημα να το κουράζουμε.....και της Ρενώ αποκλειστικά να ήταν, δεν ξέρω ποιος το είχε πρωτοσχεδιάσει , που δεν είναι, εφόσον το πήραν στα χέρια τους οι Ιάπωνες το έκαναν να δουλεύει καλά, εκεί είναι η ουσία, τόσα χρόνια από το 2015 αν θυμάμαι καλά δουλεύει μια χαρά...!!!
              Από ότι ξέρω όμως είναι ένα νέο μοτέρ που σχεδιάστηκε από την αρχή και όχι κάποιο παλιό που βελτιώθηκε, ίσως χρησιμοποιήθηκαν κάποια πράγματα από το 1,2..!!
              Και δημιουργήθηκε βιαστικά ,από ανάγκη, λόγω του ότι το κασκάι με το 1,2 που ήταν Ρενώ, δεν τα πήγε καλά...!!!
              Αυτά ξέρω εγώ, αν είναι αλλιώς διόρθωσε με....

              alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                criuser Banned @piliourits last edited by

                @piliourits said in Toyota Corolla Cross:

                @tkin73 said in Toyota Corolla Cross:

                @piliourits said in Toyota Corolla Cross:

                @nikonino said in Toyota Corolla Cross:

                Τα corolla ήταν πάντα value for money. Το CC είναι value for money ; Το σιτροέν που λέει ο @cruiser πιο πάνω, ναι μεν δεν συγκρίνεται στην αξιοπιστία αλλά κοντράρει στα ίσια τον εξοπλισμό και άνεση. Δηλαδή εσάς σας νοιάζει να λέει μόνο Toyota και να είστε απλά πάνω σε 4 ρόδες; Δεν θέλετε τα λεφτά σας να τα βλέπετε να πιάνουν τόπο; Το CC θα έπρεπε να ξεκίναγε από τα 26 χιλιάρικα και να το παίρναμε με καλό εξοπλισμό στα 30K. Το chr έχει 13 εκδόσεις και το CC 4.

                Η διαφορά τιμής είναι αυτή που αντιστοιχεί σε ένα made in Japan αυτοκίνητο (με ο,τι δασμούς κλπ έχει) πολλαπλάσιας αποδεδειγμένης αξιοπιστίας (μπες και σύγκρινε, η πρώτη δεκαετία σχεδόν καλύπτεται από εγγύηση, πέρα απ το ιστορικό) με ΠΟΛΥ ανώτερο κινητήριο σύνολο, μα πολύ όμως, σε σχέση με το "πάμε κι όπου βγει, είναι κι αυτό περίπου υβριδικό, και βλέπουμε" της Stellantis. Αυτά τα παραπάνω χρήματα υπερκαλύπτονται απ την κατανάλωση κι έξοδα αναλωσίμων στη ζωή του αυτοκινήτου, ενώ σε τυχόν μεταπωληση βγάζει κέρδος.

                Εντάξει λίγο υπερβολική η τελευταία πρόταση καθώς ερμηνεύεται ότι λαμαρίνες με 4 ροδες που είναι εκτεθειμένες στον δρόμο και ως επένδυση, πάρτο τώρα , το πουλάς αύριο και βγάζεις και κέρδος!
                Η Τογιότα πάει πολύ καλά αλλά εμφανίζει πανευρωπαϊκή απώλεια πωλήσεων φέτος νομίζω 15% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.
                Έχουν βρεθεί εναλλακτικές που τις κόβουν πολλές πωλήσεις πρέπει να αναθεωρήσει δεν φτάνει μόνο να είναι αξιόπιστα τα αμάξια τους ...

                Ότι κάποιος θα αγόραζε ΨΨ αλλά τελικά θα πάρει ερκρος για κάποιους λόγους, ούτε ο Κρουζερ δεν το πιστεύει ή δεν θα το έκανε. Ότι μια οικογένεια με περιορισμένο προϋπολογισμό, με τα λεφτά που κάνει το γιαρις κρος θα το σκεφτόταν για τους χώρους του ερκρος, αυτό ναι. Το ΨΨ ως φθηνότερο αντίπαλο ίσως έχει το MG, όχι το ερκρος.

                (Κέρδος, σαν συνολική αγορά, χρήση, μεταπωληση, σε σύγκριση με το λίγο φθηνότερο ερκρος, εννοώ)

                @piliourits said in Toyota Corolla Cross:

                @fanis75 said in Toyota Corolla Cross:

                @nikonino said in Toyota Corolla Cross:

                Έχεις λάμπες αλογόνου στην active. Στην style γίνονται όλα φουλ led.

                Mονο στα φώτα ημέρα - δηλαδή αδιάφορο. Τα κυρίως φώτα του αυτοκινήτου ειναι LED, οπως και τα φώτα ομίχλης και πίσω των φρένων.

                Και από τη βασική έκδοση δεν είναι απλά λεντ, είναι εστιασμένη με φακό, απόλυτη, πεντακάθαρη ομοιογενής δέσμη λεντ με αυτόματη εναλλαγή σκάλας. Υπόλοιπα κορολα έχουν ανοιχτό κάτοπτρο λεντ, όπως και τα τωρινά Σιτροεν.

                Λοιπόν Κορόλα κρος σε δύο εκδόσεις ο 1,8 έχει 30970 και 33850.

                https://www.toyota.gr/new-cars/corolla-cross

                Εξοπλισμός

                Και οι δύο
                Εχουν και τα δύο κλάουντ ναβιγκέισον. Δεν ξέρω πως δουλεύει αυτό.

                Εχουν και τα δύο πίσω υποβραχιόνιο.
                Απομακρυσμένη ρύθμιση θερμοκρασίας καμπίνας
                Ασύρματος φορτιστής κινητού
                Φωτισμός στο σκιάδιο οδηγού
                Φως στο σκιάδιο συνοδηγού
                Θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα (οδηγού και συνοδηγού)
                Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη οσφυϊκή υποστήριξη στο κάθισμα του οδηγού
                Ηλεκτροχρωματικός καθρέφτης
                Κεντρικός αερόσακος οδηγού και συνοδηγού
                Σύστημα υπενθύμισης πίσω καθίσματος (RSRS)
                Intelligent Adaptive Cruise Control

                Μόνο στην δεύτερη έκδοση

                Λευκός ατμοσφαιρικός φωτισμός στις εμπρός πόρτες
                Θερμαινόμενο τιμόνι
                Σύστημα φωτιζόμενης εισόδου
                Σύστημα Ανίχνευσης Τυφλού Σημείου (BSM)
                Φώτα ημέρας (LED)
                Εμπρός φλας (LED)
                Αισθητήρες στάθμευσης πίσω (4)
                Σύστημα ειδοποίησης διασταυρούμενης κυκλοφορίας πίσω με αυτόματο φρενάρισμα (RCTAB)
                Φώτε στροφής LED (Φλας)
                Φυμέ στα πίσω πλαινά και πίσω τζάμι.
                Ηλεκτρικά ανοιγόμενη πόρτα πορτμπαγκάζ
                Απομακρυσμένος έλεγχος ανοίγματος πόρτας πορτμπαγκάζ
                Σύστημα Έξυπνης Εισόδου και Εκκίνησης

                Τα παραπάνω είναι οι διαφορές των δύο εκδόσεων και αυτά που έχει η φτηνότερη Κορόλα από το φτηνότερο υβριδικό Αιρκρος που είναι η μεσαία έκδοση πλας..

                Τώρα θα βάλω αυτά που έχει η πλας στην υβριδική και δεν έχει το Κορόλα.

                Φώτα λέντ παντού έχει από την έκδοση γιού της βενζίνης των 18900, ενώ η Κορόλα μόνο στην πλούσια.
                Εχει και την ανάρτηση Advance comfort.

                Από την μεσαία έχει στα 24500.

                Καθίσματα Advance comfort
                Αισθητήρες πίσω και κάμερα 180 μοιρών
                Φυμέ στα πίσω πλαινά και πίσω τζάμι.
                Μπάρες οροφής

                Η πλούσια ΜΑΧ στα 27000, έχει επιπλέον που δεν έχει η Ακτιβ ή και η Στάιλ

                Διχρωμία με μαύρη ή άσπρη οροφή ανάλογα με το χρώμα του αυτοκινήτου.
                Αισθητήρες εμπρός πίσω και στο πλάι και κάμερα 180 μοιρών
                Σύστημα επιτήρησης τυφλού σημείου
                Ηλεκτροχρωματικός καθρέφτης
                Σύστημα Connected Navigation 3D
                Λευκός ατμοσφαιρικός φωτισμός εμπρός
                Ασύρματος φορτιστής κινητού

                Οι διαφορές τιμής είναι 30970 - 24500 = 6470 ήτοι 26,4 % πιο ακριβή για τις φτηνότερες εκδόσεις και

                33850 - 27000 = 6850 ήτοι 25,4 % για τις ακριβότερες εκδόσεις.

                Οπότε μπορούμε να εκτιμήσουμε και τον εξοπλισμό.

                G V 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                • J
                  jamesd @stefan147 last edited by

                  @stefan147 said in Toyota Corolla Cross:

                  @jamesd said in Toyota Corolla Cross:

                  Επίσης για ποιο Kuga λες? Το ΜΚ3 έχει πολύ μεγαλύτερους χώρους όντας βέβαια και 20εκ μακρύτερο.

                  Kuga το τελευταίο μοντέλο, μου έκανε εντύπωση το legroom παρόμοιο με c3 aircross και headroom σαφώς χειρότερο από CC.

                  S 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • G
                    groover1972 Banned @criuser last edited by

                    @criuser said in Toyota Corolla Cross:

                    @piliourits said in Toyota Corolla Cross:

                    @tkin73 said in Toyota Corolla Cross:

                    @piliourits said in Toyota Corolla Cross:

                    @nikonino said in Toyota Corolla Cross:

                    Τα corolla ήταν πάντα value for money. Το CC είναι value for money ; Το σιτροέν που λέει ο @cruiser πιο πάνω, ναι μεν δεν συγκρίνεται στην αξιοπιστία αλλά κοντράρει στα ίσια τον εξοπλισμό και άνεση. Δηλαδή εσάς σας νοιάζει να λέει μόνο Toyota και να είστε απλά πάνω σε 4 ρόδες; Δεν θέλετε τα λεφτά σας να τα βλέπετε να πιάνουν τόπο; Το CC θα έπρεπε να ξεκίναγε από τα 26 χιλιάρικα και να το παίρναμε με καλό εξοπλισμό στα 30K. Το chr έχει 13 εκδόσεις και το CC 4.

                    Η διαφορά τιμής είναι αυτή που αντιστοιχεί σε ένα made in Japan αυτοκίνητο (με ο,τι δασμούς κλπ έχει) πολλαπλάσιας αποδεδειγμένης αξιοπιστίας (μπες και σύγκρινε, η πρώτη δεκαετία σχεδόν καλύπτεται από εγγύηση, πέρα απ το ιστορικό) με ΠΟΛΥ ανώτερο κινητήριο σύνολο, μα πολύ όμως, σε σχέση με το "πάμε κι όπου βγει, είναι κι αυτό περίπου υβριδικό, και βλέπουμε" της Stellantis. Αυτά τα παραπάνω χρήματα υπερκαλύπτονται απ την κατανάλωση κι έξοδα αναλωσίμων στη ζωή του αυτοκινήτου, ενώ σε τυχόν μεταπωληση βγάζει κέρδος.

                    Εντάξει λίγο υπερβολική η τελευταία πρόταση καθώς ερμηνεύεται ότι λαμαρίνες με 4 ροδες που είναι εκτεθειμένες στον δρόμο και ως επένδυση, πάρτο τώρα , το πουλάς αύριο και βγάζεις και κέρδος!
                    Η Τογιότα πάει πολύ καλά αλλά εμφανίζει πανευρωπαϊκή απώλεια πωλήσεων φέτος νομίζω 15% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.
                    Έχουν βρεθεί εναλλακτικές που τις κόβουν πολλές πωλήσεις πρέπει να αναθεωρήσει δεν φτάνει μόνο να είναι αξιόπιστα τα αμάξια τους ...

                    Ότι κάποιος θα αγόραζε ΨΨ αλλά τελικά θα πάρει ερκρος για κάποιους λόγους, ούτε ο Κρουζερ δεν το πιστεύει ή δεν θα το έκανε. Ότι μια οικογένεια με περιορισμένο προϋπολογισμό, με τα λεφτά που κάνει το γιαρις κρος θα το σκεφτόταν για τους χώρους του ερκρος, αυτό ναι. Το ΨΨ ως φθηνότερο αντίπαλο ίσως έχει το MG, όχι το ερκρος.

                    (Κέρδος, σαν συνολική αγορά, χρήση, μεταπωληση, σε σύγκριση με το λίγο φθηνότερο ερκρος, εννοώ)

                    @piliourits said in Toyota Corolla Cross:

                    @fanis75 said in Toyota Corolla Cross:

                    @nikonino said in Toyota Corolla Cross:

                    Έχεις λάμπες αλογόνου στην active. Στην style γίνονται όλα φουλ led.

                    Mονο στα φώτα ημέρα - δηλαδή αδιάφορο. Τα κυρίως φώτα του αυτοκινήτου ειναι LED, οπως και τα φώτα ομίχλης και πίσω των φρένων.

                    Και από τη βασική έκδοση δεν είναι απλά λεντ, είναι εστιασμένη με φακό, απόλυτη, πεντακάθαρη ομοιογενής δέσμη λεντ με αυτόματη εναλλαγή σκάλας. Υπόλοιπα κορολα έχουν ανοιχτό κάτοπτρο λεντ, όπως και τα τωρινά Σιτροεν.

                    Λοιπόν Κορόλα κρος σε δύο εκδόσεις ο 1,8 έχει 30970 και 33850.

                    https://www.toyota.gr/new-cars/corolla-cross

                    Εξοπλισμός

                    Και οι δύο
                    Εχουν και τα δύο κλάουντ ναβιγκέισον. Δεν ξέρω πως δουλεύει αυτό.

                    Εχουν και τα δύο πίσω υποβραχιόνιο.
                    Απομακρυσμένη ρύθμιση θερμοκρασίας καμπίνας
                    Ασύρματος φορτιστής κινητού
                    Φωτισμός στο σκιάδιο οδηγού
                    Φως στο σκιάδιο συνοδηγού
                    Θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα (οδηγού και συνοδηγού)
                    Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη οσφυϊκή υποστήριξη στο κάθισμα του οδηγού
                    Ηλεκτροχρωματικός καθρέφτης
                    Κεντρικός αερόσακος οδηγού και συνοδηγού
                    Σύστημα υπενθύμισης πίσω καθίσματος (RSRS)
                    Intelligent Adaptive Cruise Control

                    Μόνο στην δεύτερη έκδοση

                    Λευκός ατμοσφαιρικός φωτισμός στις εμπρός πόρτες
                    Θερμαινόμενο τιμόνι
                    Σύστημα φωτιζόμενης εισόδου
                    Σύστημα Ανίχνευσης Τυφλού Σημείου (BSM)
                    Φώτα ημέρας (LED)
                    Εμπρός φλας (LED)
                    Αισθητήρες στάθμευσης πίσω (4)
                    Σύστημα ειδοποίησης διασταυρούμενης κυκλοφορίας πίσω με αυτόματο φρενάρισμα (RCTAB)
                    Φώτε στροφής LED (Φλας)
                    Φυμέ στα πίσω πλαινά και πίσω τζάμι.
                    Ηλεκτρικά ανοιγόμενη πόρτα πορτμπαγκάζ
                    Απομακρυσμένος έλεγχος ανοίγματος πόρτας πορτμπαγκάζ
                    Σύστημα Έξυπνης Εισόδου και Εκκίνησης

                    Τα παραπάνω είναι οι διαφορές των δύο εκδόσεων και αυτά που έχει η φτηνότερη Κορόλα από το φτηνότερο υβριδικό Αιρκρος που είναι η μεσαία έκδοση πλας..

                    Τώρα θα βάλω αυτά που έχει η πλας στην υβριδική και δεν έχει το Κορόλα.

                    Φώτα λέντ παντού έχει από την έκδοση γιού της βενζίνης των 18900, ενώ η Κορόλα μόνο στην πλούσια.
                    Εχει και την ανάρτηση Advance comfort.

                    Από την μεσαία έχει στα 24500.

                    Καθίσματα Advance comfort
                    Αισθητήρες πίσω και κάμερα 180 μοιρών
                    Φυμέ στα πίσω πλαινά και πίσω τζάμι.
                    Μπάρες οροφής

                    Η πλούσια ΜΑΧ στα 27000, έχει επιπλέον που δεν έχει η Ακτιβ ή και η Στάιλ

                    Διχρωμία με μαύρη ή άσπρη οροφή ανάλογα με το χρώμα του αυτοκινήτου.
                    Αισθητήρες εμπρός πίσω και στο πλάι και κάμερα 180 μοιρών
                    Σύστημα επιτήρησης τυφλού σημείου
                    Ηλεκτροχρωματικός καθρέφτης
                    Σύστημα Connected Navigation 3D
                    Λευκός ατμοσφαιρικός φωτισμός εμπρός
                    Ασύρματος φορτιστής κινητού

                    Οι διαφορές τιμής είναι 30970 - 24500 = 6470 ήτοι 26,4 % πιο ακριβή για τις φτηνότερες εκδόσεις και

                    33850 - 27000 = 6850 ήτοι 25,4 % για τις ακριβότερες εκδόσεις.

                    Οπότε μπορούμε να εκτιμήσουμε και τον εξοπλισμό.

                    Το αστείο είναι πάντως ότι τα περισσότερα τα έχει το scross που κοστίζει τα μισά. Μάλιστα είναι τρελά αστείο. 🤣😂🤣

                    C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      stefan147 @jamesd last edited by

                      @jamesd said in Toyota Corolla Cross:

                      @stefan147 said in Toyota Corolla Cross:

                      @jamesd said in Toyota Corolla Cross:

                      Επίσης για ποιο Kuga λες? Το ΜΚ3 έχει πολύ μεγαλύτερους χώρους όντας βέβαια και 20εκ μακρύτερο.

                      Kuga το τελευταίο μοντέλο, μου έκανε εντύπωση το legroom παρόμοιο με c3 aircross και headroom σαφώς χειρότερο από CC.

                      Είσαι σίγουρος? Γιατι τα είχα και τα δυο ταυτόχρονα. Δεν εχουν καμια σχεση σε χωρους αλλα ξαναλέω το Kuga ειναι και +20εκ.

                      C J 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        criuser Banned @groover1972 last edited by

                        @groover1972 said in Toyota Corolla Cross:

                        @criuser said in Toyota Corolla Cross:

                        @piliourits said in Toyota Corolla Cross:

                        @tkin73 said in Toyota Corolla Cross:

                        @piliourits said in Toyota Corolla Cross:

                        @nikonino said in Toyota Corolla Cross:

                        Τα corolla ήταν πάντα value for money. Το CC είναι value for money ; Το σιτροέν που λέει ο @cruiser πιο πάνω, ναι μεν δεν συγκρίνεται στην αξιοπιστία αλλά κοντράρει στα ίσια τον εξοπλισμό και άνεση. Δηλαδή εσάς σας νοιάζει να λέει μόνο Toyota και να είστε απλά πάνω σε 4 ρόδες; Δεν θέλετε τα λεφτά σας να τα βλέπετε να πιάνουν τόπο; Το CC θα έπρεπε να ξεκίναγε από τα 26 χιλιάρικα και να το παίρναμε με καλό εξοπλισμό στα 30K. Το chr έχει 13 εκδόσεις και το CC 4.

                        Η διαφορά τιμής είναι αυτή που αντιστοιχεί σε ένα made in Japan αυτοκίνητο (με ο,τι δασμούς κλπ έχει) πολλαπλάσιας αποδεδειγμένης αξιοπιστίας (μπες και σύγκρινε, η πρώτη δεκαετία σχεδόν καλύπτεται από εγγύηση, πέρα απ το ιστορικό) με ΠΟΛΥ ανώτερο κινητήριο σύνολο, μα πολύ όμως, σε σχέση με το "πάμε κι όπου βγει, είναι κι αυτό περίπου υβριδικό, και βλέπουμε" της Stellantis. Αυτά τα παραπάνω χρήματα υπερκαλύπτονται απ την κατανάλωση κι έξοδα αναλωσίμων στη ζωή του αυτοκινήτου, ενώ σε τυχόν μεταπωληση βγάζει κέρδος.

                        Εντάξει λίγο υπερβολική η τελευταία πρόταση καθώς ερμηνεύεται ότι λαμαρίνες με 4 ροδες που είναι εκτεθειμένες στον δρόμο και ως επένδυση, πάρτο τώρα , το πουλάς αύριο και βγάζεις και κέρδος!
                        Η Τογιότα πάει πολύ καλά αλλά εμφανίζει πανευρωπαϊκή απώλεια πωλήσεων φέτος νομίζω 15% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.
                        Έχουν βρεθεί εναλλακτικές που τις κόβουν πολλές πωλήσεις πρέπει να αναθεωρήσει δεν φτάνει μόνο να είναι αξιόπιστα τα αμάξια τους ...

                        Ότι κάποιος θα αγόραζε ΨΨ αλλά τελικά θα πάρει ερκρος για κάποιους λόγους, ούτε ο Κρουζερ δεν το πιστεύει ή δεν θα το έκανε. Ότι μια οικογένεια με περιορισμένο προϋπολογισμό, με τα λεφτά που κάνει το γιαρις κρος θα το σκεφτόταν για τους χώρους του ερκρος, αυτό ναι. Το ΨΨ ως φθηνότερο αντίπαλο ίσως έχει το MG, όχι το ερκρος.

                        (Κέρδος, σαν συνολική αγορά, χρήση, μεταπωληση, σε σύγκριση με το λίγο φθηνότερο ερκρος, εννοώ)

                        @piliourits said in Toyota Corolla Cross:

                        @fanis75 said in Toyota Corolla Cross:

                        @nikonino said in Toyota Corolla Cross:

                        Έχεις λάμπες αλογόνου στην active. Στην style γίνονται όλα φουλ led.

                        Mονο στα φώτα ημέρα - δηλαδή αδιάφορο. Τα κυρίως φώτα του αυτοκινήτου ειναι LED, οπως και τα φώτα ομίχλης και πίσω των φρένων.

                        Και από τη βασική έκδοση δεν είναι απλά λεντ, είναι εστιασμένη με φακό, απόλυτη, πεντακάθαρη ομοιογενής δέσμη λεντ με αυτόματη εναλλαγή σκάλας. Υπόλοιπα κορολα έχουν ανοιχτό κάτοπτρο λεντ, όπως και τα τωρινά Σιτροεν.

                        Λοιπόν Κορόλα κρος σε δύο εκδόσεις ο 1,8 έχει 30970 και 33850.

                        https://www.toyota.gr/new-cars/corolla-cross

                        Εξοπλισμός

                        Και οι δύο
                        Εχουν και τα δύο κλάουντ ναβιγκέισον. Δεν ξέρω πως δουλεύει αυτό.

                        Εχουν και τα δύο πίσω υποβραχιόνιο.
                        Απομακρυσμένη ρύθμιση θερμοκρασίας καμπίνας
                        Ασύρματος φορτιστής κινητού
                        Φωτισμός στο σκιάδιο οδηγού
                        Φως στο σκιάδιο συνοδηγού
                        Θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα (οδηγού και συνοδηγού)
                        Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη οσφυϊκή υποστήριξη στο κάθισμα του οδηγού
                        Ηλεκτροχρωματικός καθρέφτης
                        Κεντρικός αερόσακος οδηγού και συνοδηγού
                        Σύστημα υπενθύμισης πίσω καθίσματος (RSRS)
                        Intelligent Adaptive Cruise Control

                        Μόνο στην δεύτερη έκδοση

                        Λευκός ατμοσφαιρικός φωτισμός στις εμπρός πόρτες
                        Θερμαινόμενο τιμόνι
                        Σύστημα φωτιζόμενης εισόδου
                        Σύστημα Ανίχνευσης Τυφλού Σημείου (BSM)
                        Φώτα ημέρας (LED)
                        Εμπρός φλας (LED)
                        Αισθητήρες στάθμευσης πίσω (4)
                        Σύστημα ειδοποίησης διασταυρούμενης κυκλοφορίας πίσω με αυτόματο φρενάρισμα (RCTAB)
                        Φώτε στροφής LED (Φλας)
                        Φυμέ στα πίσω πλαινά και πίσω τζάμι.
                        Ηλεκτρικά ανοιγόμενη πόρτα πορτμπαγκάζ
                        Απομακρυσμένος έλεγχος ανοίγματος πόρτας πορτμπαγκάζ
                        Σύστημα Έξυπνης Εισόδου και Εκκίνησης

                        Τα παραπάνω είναι οι διαφορές των δύο εκδόσεων και αυτά που έχει η φτηνότερη Κορόλα από το φτηνότερο υβριδικό Αιρκρος που είναι η μεσαία έκδοση πλας..

                        Τώρα θα βάλω αυτά που έχει η πλας στην υβριδική και δεν έχει το Κορόλα.

                        Φώτα λέντ παντού έχει από την έκδοση γιού της βενζίνης των 18900, ενώ η Κορόλα μόνο στην πλούσια.
                        Εχει και την ανάρτηση Advance comfort.

                        Από την μεσαία έχει στα 24500.

                        Καθίσματα Advance comfort
                        Αισθητήρες πίσω και κάμερα 180 μοιρών
                        Φυμέ στα πίσω πλαινά και πίσω τζάμι.
                        Μπάρες οροφής

                        Η πλούσια ΜΑΧ στα 27000, έχει επιπλέον που δεν έχει η Ακτιβ ή και η Στάιλ

                        Διχρωμία με μαύρη ή άσπρη οροφή ανάλογα με το χρώμα του αυτοκινήτου.
                        Αισθητήρες εμπρός πίσω και στο πλάι και κάμερα 180 μοιρών
                        Σύστημα επιτήρησης τυφλού σημείου
                        Ηλεκτροχρωματικός καθρέφτης
                        Σύστημα Connected Navigation 3D
                        Λευκός ατμοσφαιρικός φωτισμός εμπρός
                        Ασύρματος φορτιστής κινητού

                        Οι διαφορές τιμής είναι 30970 - 24500 = 6470 ήτοι 26,4 % πιο ακριβή για τις φτηνότερες εκδόσεις και

                        33850 - 27000 = 6850 ήτοι 25,4 % για τις ακριβότερες εκδόσεις.

                        Οπότε μπορούμε να εκτιμήσουμε και τον εξοπλισμό.

                        Το αστείο είναι πάντως ότι τα περισσότερα τα έχει το scross που κοστίζει τα μισά. Μάλιστα είναι τρελά αστείο. 🤣😂🤣

                        Σε πληρώνει επειδή θα ντρέπεσαι που το κυκλοφορείς, τον απόγονο του μούλτιπλα...😊

                        G 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • C
                          criuser Banned @stefan147 last edited by

                          @stefan147 said in Toyota Corolla Cross:

                          @jamesd said in Toyota Corolla Cross:

                          @stefan147 said in Toyota Corolla Cross:

                          @jamesd said in Toyota Corolla Cross:

                          Επίσης για ποιο Kuga λες? Το ΜΚ3 έχει πολύ μεγαλύτερους χώρους όντας βέβαια και 20εκ μακρύτερο.

                          Kuga το τελευταίο μοντέλο, μου έκανε εντύπωση το legroom παρόμοιο με c3 aircross και headroom σαφώς χειρότερο από CC.

                          Είσαι σίγουρος? Γιατι τα είχα και τα δυο ταυτόχρονα. Δεν εχουν καμια σχεση σε χωρους αλλα ξαναλέω το Kuga ειναι και +20εκ.

                          Το 2020 που πήρα το βενζίνης αιρκρος μτχ από αντιπροσωπεία φόρντ, μπήκα στο κούγκα μόλις είχε έρθει.

                          Από το κορόλα κρος το κάθισμα πάει 20 εκ πιο πίσω.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • J
                            jamesd @stefan147 last edited by jamesd

                            @stefan147 said in Toyota Corolla Cross:

                            @jamesd said in Toyota Corolla Cross:

                            @stefan147 said in Toyota Corolla Cross:

                            @jamesd said in Toyota Corolla Cross:

                            Επίσης για ποιο Kuga λες? Το ΜΚ3 έχει πολύ μεγαλύτερους χώρους όντας βέβαια και 20εκ μακρύτερο.

                            Kuga το τελευταίο μοντέλο, μου έκανε εντύπωση το legroom παρόμοιο με c3 aircross και headroom σαφώς χειρότερο από CC.

                            Είσαι σίγουρος? Γιατι τα είχα και τα δυο ταυτόχρονα. Δεν εχουν καμια σχεση σε χωρους αλλα ξαναλέω το Kuga ειναι και +20εκ.

                            200% σίγουρος το δοκίμασα επι τούτου. Δεν μιλάω για χώρους γενικά αλλά μόνο για χώρο για τον οδηγό.Δεν ξέρω πως οδηγείς ύψος κλπ, αλλά μιλάμε για τέρμα κάτω-τέρμα πίσω το κάθισμα του οδηγού, η πλάτη σχετικά όρθια (όχι ξαπλωτή) και ύψος οδηγού στα 1.93μ. Ισχύει για όλα τα φορντ, το focus έχει καλύτερο legroom και χειρότερο headroom, όλα τα άλλα είναι λίγο πολύ τα ίδια. Μιλάω αποκλειστικά για τον χώρο για τον οδηγό όμως, δεν είναι γερμανικής φιλοσοφίας σε χώρο για τον οδηγό.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • alexandros-k
                              alexandros-k @terryp117 last edited by

                              @terryp117 said in Toyota Corolla Cross:

                              @alexandros-k said in Toyota Corolla Cross:

                              @terryp117 said in Toyota Corolla Cross:

                              @alexandros-k said in Toyota Corolla Cross:

                              @terryp117 said in Toyota Corolla Cross:

                              Δυστυχώς κατανάλωνε λάδια εκείνο το μοτέρ, που μάλλον ήταν της Ρενώ ,γιαυτό αντικαταστήθηκε πολύ γρήγορα από το σημερινό 1,33 , ολοκληρωτικά Νισσάν ,που είναι πολύ καλό...!!

                              Λυπαμαι , αλλά και ο 1,33 της Ρενω ειναι 😁

                              Αυτό όντως δεν το ήξερα, νόμιζα ότι είχε αναλάβει η Νισσάν τον νέο κινητήρα που φοράνε σήμερα, ο δικός μου αν θυμάμαι έγραφε επάνω Ρενώ...!!!
                              Δεν άκουσα κάτι κακό για αυτόν, ούτε διάβασα.
                              https://www.drive.gr/news/nea-montela/e-nissan-epibebaionei-ta-nea-moter-kai-sasman-sto-qashqai

                              Ενημερωτικά βέβαια εδώ άλλα γράφει, ότι τον πρώτο λόγο έχει η Νισσάν...!!!

                              Ειναι καλο μοτερ , αλλά δεν ειναι της Nissan (μονο)
                              Το αρθρο στο drive συγκεκριμενα λεει " που εξελίχτηκε από από κοινού από τη Renault και τη Mercedes-Benz."
                              Που λεει για πρωτο λογο της Νισσαν ?🤔

                              ( Οι Ιάπωνες θα διαθέτουν το νέο μοτέρ 1.33 τούρμπο στη θέση των 1.2 και 1.6 )
                              Δεν τα γράφω εγώ αυτά αλλά το DRIVE, λίγο κάτω από τον τίτλο του άρθρου , ο καθένας τα ερμηνεύει όπως θέλει, τώρα αν έβαλε κανένα σωληνάκι η Μερσεντέ και κανένα ψυγείο η Ρενώ, μπορεί, τι να πω.
                              Ας πούμε ότι έκανα λάθος εγώ, δεν είναι εκεί το θέμα, η ουσία είναι ότι όταν έβαλαν το χέρι τους οι σχιστομάτηδες, το μοτέρ έστρωσε, δεν καίει λάδια από την πρώτη μέρα...!!!
                              Είναι πλέον καλό και αξιόπιστο..!!
                              Δεν έχει νόημα να το κουράζουμε.....και της Ρενώ αποκλειστικά να ήταν, δεν ξέρω ποιος το είχε πρωτοσχεδιάσει , που δεν είναι, εφόσον το πήραν στα χέρια τους οι Ιάπωνες το έκαναν να δουλεύει καλά, εκεί είναι η ουσία, τόσα χρόνια από το 2015 αν θυμάμαι καλά δουλεύει μια χαρά...!!!
                              Από ότι ξέρω όμως είναι ένα νέο μοτέρ που σχεδιάστηκε από την αρχή και όχι κάποιο παλιό που βελτιώθηκε, ίσως χρησιμοποιήθηκαν κάποια πράγματα από το 1,2..!!
                              Και δημιουργήθηκε βιαστικά ,από ανάγκη, λόγω του ότι το κασκάι με το 1,2 που ήταν Ρενώ, δεν τα πήγε καλά...!!!
                              Αυτά ξέρω εγώ, αν είναι αλλιώς διόρθωσε με....

                              Σε ενα συμφωνω απο οσα ειπες . "ο καθένας τα ερμηνεύει όπως θέλει"
                              https://www.motorreviewer.com/engine.php?engine_id=198

                              https://mymotorlist.com/engines/renault/h5ht/

                              T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • V
                                vagkirk @criuser last edited by

                                ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΦΩΤΑ ΗΜΕΡΑΣ ΛΕΔ ΤΟ ΧΡΕΠΙ ΤΟ Corolla Cross στην βασική έκδοση;;;;
                                Απίστευτη έλλειψη, απορώ πως το οδηγούν οι κάτοχοι του!

                                @criuser said in Toyota Corolla Cross:

                                Εχουν και τα δύο κλάουντ ναβιγκέισον. Δεν ξέρω πως δουλεύει αυτό.
                                Εχουν και τα δύο πίσω υποβραχιόνιο.
                                Απομακρυσμένη ρύθμιση θερμοκρασίας καμπίνας
                                Ασύρματος φορτιστής κινητού
                                Φωτισμός στο σκιάδιο οδηγού
                                Φως στο σκιάδιο συνοδηγού
                                Θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα (οδηγού και συνοδηγού)
                                Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη οσφυϊκή υποστήριξη στο κάθισμα του οδηγού
                                Ηλεκτροχρωματικός καθρέφτης
                                Κεντρικός αερόσακος οδηγού και συνοδηγού
                                Σύστημα υπενθύμισης πίσω καθίσματος (RSRS)
                                Intelligent Adaptive Cruise Control

                                Τι από όλα αυτά ΕΧΟΥΝ οι δύο πρώτες εκδόσεις του C3 ;

                                @criuser said in Toyota Corolla Cross:

                                Μόνο στην δεύτερη έκδοση
                                Λευκός ατμοσφαιρικός φωτισμός στις εμπρός πόρτες
                                Θερμαινόμενο τιμόνι
                                Σύστημα φωτιζόμενης εισόδου
                                Σύστημα Ανίχνευσης Τυφλού Σημείου (BSM)
                                Φώτα ημέρας (LED)
                                Εμπρός φλας (LED)
                                Αισθητήρες στάθμευσης πίσω (4)
                                Σύστημα ειδοποίησης διασταυρούμενης κυκλοφορίας πίσω με αυτόματο φρενάρισμα (RCTAB)
                                Φώτε στροφής LED (Φλας)
                                Φυμέ στα πίσω πλαινά και πίσω τζάμι.
                                Ηλεκτρικά ανοιγόμενη πόρτα πορτμπαγκάζ
                                Απομακρυσμένος έλεγχος ανοίγματος πόρτας πορτμπαγκάζ
                                Σύστημα Έξυπνης Εισόδου και Εκκίνησης

                                Τι από όλα αυτά ΕΧΕΙ η έκδοση Max του C3;

                                C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • piliourits
                                  piliourits last edited by piliourits

                                  Σήμερα έκανα πολλά αστικά/περαστικά χιλιόμετρα, καμιά 50αρια, με κατανάλωση 3.8λτ και κίνηση EV 89%.
                                  Κάπως έτσι ΔΕΝ θα ναι και το Στελαντις "υβριδικό";
                                  Τουλάχιστον, θα χει φώτα ημέρας λεντ!
                                  Όπως είχε και το 200αρι σκούτερ μου, που έκαιγε 3.7λτ στα εκατό, με εμένα πάνω.

                                  Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                                  H T C 3 Replies Last reply Reply Quote 3
                                  • H
                                    hountalas @piliourits last edited by

                                    @piliourits said in Toyota Corolla Cross:

                                    Σήμερα έκανα πολλά αστικά/περαστικά χιλιόμετρα, καμιά 50αρια, με κατανάλωση 3.8λτ και κίνηση EV 89%.
                                    Κάπως έτσι ΔΕΝ θα ναι και το Στελαντις "υβριδικό";
                                    Τουλάχιστον, θα χει φώτα ημέρας λεντ!
                                    Όπως είχε και το 200αρι σκούτερ μου, που έκαιγε 3.7λτ στα εκατό, με εμένα πάνω.

                                    Πάει "χάλασες" και εσύ...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • T
                                      terryp117 @alexandros-k last edited by

                                      @alexandros-k said in Toyota Corolla Cross:

                                      @terryp117 said in Toyota Corolla Cross:

                                      @alexandros-k said in Toyota Corolla Cross:

                                      @terryp117 said in Toyota Corolla Cross:

                                      @alexandros-k said in Toyota Corolla Cross:

                                      @terryp117 said in Toyota Corolla Cross:

                                      Δυστυχώς κατανάλωνε λάδια εκείνο το μοτέρ, που μάλλον ήταν της Ρενώ ,γιαυτό αντικαταστήθηκε πολύ γρήγορα από το σημερινό 1,33 , ολοκληρωτικά Νισσάν ,που είναι πολύ καλό...!!

                                      Λυπαμαι , αλλά και ο 1,33 της Ρενω ειναι 😁

                                      Αυτό όντως δεν το ήξερα, νόμιζα ότι είχε αναλάβει η Νισσάν τον νέο κινητήρα που φοράνε σήμερα, ο δικός μου αν θυμάμαι έγραφε επάνω Ρενώ...!!!
                                      Δεν άκουσα κάτι κακό για αυτόν, ούτε διάβασα.
                                      https://www.drive.gr/news/nea-montela/e-nissan-epibebaionei-ta-nea-moter-kai-sasman-sto-qashqai

                                      Ενημερωτικά βέβαια εδώ άλλα γράφει, ότι τον πρώτο λόγο έχει η Νισσάν...!!!

                                      Ειναι καλο μοτερ , αλλά δεν ειναι της Nissan (μονο)
                                      Το αρθρο στο drive συγκεκριμενα λεει " που εξελίχτηκε από από κοινού από τη Renault και τη Mercedes-Benz."
                                      Που λεει για πρωτο λογο της Νισσαν ?🤔

                                      ( Οι Ιάπωνες θα διαθέτουν το νέο μοτέρ 1.33 τούρμπο στη θέση των 1.2 και 1.6 )
                                      Δεν τα γράφω εγώ αυτά αλλά το DRIVE, λίγο κάτω από τον τίτλο του άρθρου , ο καθένας τα ερμηνεύει όπως θέλει, τώρα αν έβαλε κανένα σωληνάκι η Μερσεντέ και κανένα ψυγείο η Ρενώ, μπορεί, τι να πω.
                                      Ας πούμε ότι έκανα λάθος εγώ, δεν είναι εκεί το θέμα, η ουσία είναι ότι όταν έβαλαν το χέρι τους οι σχιστομάτηδες, το μοτέρ έστρωσε, δεν καίει λάδια από την πρώτη μέρα...!!!
                                      Είναι πλέον καλό και αξιόπιστο..!!
                                      Δεν έχει νόημα να το κουράζουμε.....και της Ρενώ αποκλειστικά να ήταν, δεν ξέρω ποιος το είχε πρωτοσχεδιάσει , που δεν είναι, εφόσον το πήραν στα χέρια τους οι Ιάπωνες το έκαναν να δουλεύει καλά, εκεί είναι η ουσία, τόσα χρόνια από το 2015 αν θυμάμαι καλά δουλεύει μια χαρά...!!!
                                      Από ότι ξέρω όμως είναι ένα νέο μοτέρ που σχεδιάστηκε από την αρχή και όχι κάποιο παλιό που βελτιώθηκε, ίσως χρησιμοποιήθηκαν κάποια πράγματα από το 1,2..!!
                                      Και δημιουργήθηκε βιαστικά ,από ανάγκη, λόγω του ότι το κασκάι με το 1,2 που ήταν Ρενώ, δεν τα πήγε καλά...!!!
                                      Αυτά ξέρω εγώ, αν είναι αλλιώς διόρθωσε με....

                                      Σε ενα συμφωνω απο οσα ειπες . "ο καθένας τα ερμηνεύει όπως θέλει"
                                      https://www.motorreviewer.com/engine.php?engine_id=198

                                      https://mymotorlist.com/engines/renault/h5ht/

                                      Δεν είμαι μηχανικός φίλε μου των εταιρειών αυτών για να ξέρω το πόσο Νισσάν είναι αυτό το μοτέρ, ή το πόσο παρενέβησαν επίσημα, ή μη οι Ιάπωνες.
                                      https://mymotorlist.com/engines/nissan/hr13ddt/
                                      Το σίγουρο είναι πως άλλαξαν το 1,2 στο κασκάι επειδή είχε θέματα...!!!
                                      Τώρα το τι συμφωνία έχουν με τη Ρενώ, το τι θα ανακοινώνεται, το πόσο θα παρεμβαίνουν κ.λπ....κ.λπ..., αυτοί που υπέγραψαν το ξέρουν.
                                      Όταν κάνεις μία παρέμβαση σε ένα μοτέρ και το αντικαθιστάς με άλλο ,επειδή στο πιο δημοφιλές σου μοντέλο έχει πρόβλημα, τότε υποθέτουμε ότι έχει τον πρώτο λόγο η Νισσάν για να στηρίξει το προιόν της, η οποία έβγαζε μοτέρ ραπτομηχανές ανέκαθεν, άψογα...!!!
                                      Αυτό ήταν το έγκλημα μου και είπα ότι παρενέβη ολοκληρωτικά η Νισσάν...!!!
                                      Και παρενέβη σίγουρα, γιατί θιγόταν το πρώτο σε πωλήσεις τους αυτοκίνητο, το κασκάι...!!!
                                      Όταν σου χαλάει τη μόστρα ο συνέταιρος, τότε του βάζεις χέρι..!!!
                                      Η Νισσάν δυστυχώς από αυτή την κίνηση σύμπραξης έχασε αρκετή από την αξιοπιστία της, γιαυτό και τα τελευταία χρόνια κρατήθηκε σε απόσταση από την Ρενώ, ενώ προσπάθησε να κλείσει μεγάλη συμφωνία με την Χόντα , η οποία όμως ναυάγησε παρά τα 60 δις που ανακοινώθηκε ότι θα πουλιόταν.
                                      Σε ευχαριστώ για την ενημέρωση πάντως.....

                                      A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        terryp117 @piliourits last edited by terryp117

                                        @piliourits said in Toyota Corolla Cross:

                                        Σήμερα έκανα πολλά αστικά/περαστικά χιλιόμετρα, καμιά 50αρια, με κατανάλωση 3.8λτ και κίνηση EV 89%.
                                        Κάπως έτσι ΔΕΝ θα ναι και το Στελαντις "υβριδικό";
                                        Τουλάχιστον, θα χει φώτα ημέρας λεντ!
                                        Όπως είχε και το 200αρι σκούτερ μου, που έκαιγε 3.7λτ στα εκατό, με εμένα πάνω.

                                        Καταφέραμε να μηδενίσουμε την αξία του υβριδικού μοτέρ, τα ωφέλη του, τον δακτύλιο και όλα γενικά και να ασχολούμαστε με το πόσο καλές είναι οι λάμπες του κκ και αν χωράει μισή βαλίτσα παραπάνω...!!!
                                        Όπως προσπερνάμε και το αυτονόητο για μας, το να πηγαίνουμε στο συνεργείο μόνο μία φορά το χρόνο, λες και δεν διαβάζουμε το τι γίνεται γύρω μας, με το σκεπτικό, εγγύηση έχουν όλα...!!!
                                        Πάτε σε κανένα φόρουμ και διαβάστε τι γίνεται...!!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • monman2
                                          monman2 last edited by

                                          Σε λίγο καιρό και σε νομικά φόρουμ όταν θα έρχονται τα ραβασάκια απο τις ΑΙ κάμερες.

                                          Χθες Καραμανλή με Μπότσαρη σφάζαν αγέρωχοι το κόκκινο ,χαρακτηριστικά ενας με ...panamera hybrid 😖 ανοικτό το παράθυρο και το κινητό στο αυτί! Το ΑΙ λογισμικό θα κάνει πάρτι!

                                          Εεεε! αυτά τα μαύρα επανω στα στίλια δεν είναι κοράκια, είναι τα μάτια της 👮

                                          Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                                          Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • C
                                            criuser Banned @vagkirk last edited by

                                            @vagkirk said in Toyota Corolla Cross:

                                            ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΦΩΤΑ ΗΜΕΡΑΣ ΛΕΔ ΤΟ ΧΡΕΠΙ ΤΟ Corolla Cross στην βασική έκδοση;;;;
                                            Απίστευτη έλλειψη, απορώ πως το οδηγούν οι κάτοχοι του!

                                            @criuser said in Toyota Corolla Cross:

                                            Εχουν και τα δύο κλάουντ ναβιγκέισον. Δεν ξέρω πως δουλεύει αυτό.
                                            Εχουν και τα δύο πίσω υποβραχιόνιο.
                                            Απομακρυσμένη ρύθμιση θερμοκρασίας καμπίνας
                                            Ασύρματος φορτιστής κινητού
                                            Φωτισμός στο σκιάδιο οδηγού
                                            Φως στο σκιάδιο συνοδηγού
                                            Θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα (οδηγού και συνοδηγού)
                                            Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη οσφυϊκή υποστήριξη στο κάθισμα του οδηγού
                                            Ηλεκτροχρωματικός καθρέφτης
                                            Κεντρικός αερόσακος οδηγού και συνοδηγού
                                            Σύστημα υπενθύμισης πίσω καθίσματος (RSRS)
                                            Intelligent Adaptive Cruise Control

                                            Τι από όλα αυτά ΕΧΟΥΝ οι δύο πρώτες εκδόσεις του C3 ;

                                            @criuser said in Toyota Corolla Cross:

                                            Μόνο στην δεύτερη έκδοση
                                            > Λευκός ατμοσφαιρικός φωτισμός στις εμπρός πόρτες
                                            Θερμαινόμενο τιμόνι
                                            > Σύστημα φωτιζόμενης εισόδου
                                            Σύστημα Ανίχνευσης Τυφλού Σημείου (BSM)
                                            Φώτα ημέρας (LED)
                                            Εμπρός φλας (LED)
                                            Αισθητήρες στάθμευσης πίσω (4)

                                            Σύστημα ειδοποίησης διασταυρούμενης κυκλοφορίας πίσω με αυτόματο φρενάρισμα (RCTAB)
                                            Φώτε στροφής LED (Φλας)
                                            Φυμέ στα πίσω πλαινά και πίσω τζάμι.
                                            Ηλεκτρικά ανοιγόμενη πόρτα πορτμπαγκάζ

                                            Απομακρυσμένος έλεγχος ανοίγματος πόρτας πορτμπαγκάζ
                                            Σύστημα Έξυπνης Εισόδου και Εκκίνησης

                                            Τι από όλα αυτά ΕΧΕΙ η έκδοση Max του C3;

                                            Τα γράφω παρακάτω. Γιατί δεν τα διάβασες ?

                                            Δεν βγαίνει στην βασική έκδοση το 145. Στην μεσαία λοιπόν δεν έχει αυτά που γράφω για την άκτιβ έχει όμως που δεν έχει η ακτιβ :

                                            Φώτα λέντ
                                            Ανάρτηση Advance comfort.
                                            Αισθητήρες πίσω και κάμερα 180 μοιρών
                                            Φυμέ στα πίσω πλαινά και πίσω τζάμι.
                                            Μπάρες οροφής
                                            Καθίσματα Advance comfort
                                            Αισθητήρες πίσω και κάμερα 180 μοιρών
                                            Φυμέ στα πίσω πλαινά και πίσω τζάμι.
                                            Μπάρες οροφής

                                            και κυρίως 6470 ήτοι 26,4 % λιγότερα λεφτά...

                                            Για την ΜΑΧ σου διέγραψα τι από όσα είχε μόνο η Στάιλ έχει και η ΜΑΧ.

                                            Εμειναν 3 πραγματάκια για την Στάιλ

                                            Δεν έχει όμως

                                            Ανάρτηση Advance comfort.
                                            Καθίσματα Advance comfort
                                            Μπάρες οροφής
                                            Διχρωμία με μαύρη ή άσπρη οροφή ανάλογα με το χρώμα του αυτοκινήτου.
                                            Αισθητήρες εμπρός πίσω και στο πλάι και κάμερα 180 μοιρών
                                            Σύστημα Connected Navigation 3D

                                            και κυρίως 6850 ήτοι 25,4 % λιγότερα λεφτά...

                                            Αλλά επειδή είπαν κάποιοι ότι είναι C suv η Κορόλα και ναι είναι αλλά μοντέλου 10ετίας τουλάχιστον, τα έγραψα στο θέμα της Πεζώ, να τα πω και εδώ για ένα πραγματικό C suv.

                                            Για να μην αγχώνεστε το νέο 5 αιρκρος έχει στάνταρ το ACC σε κάθε έκδοση...

                                            Οπότε με τιμές της βασικής σε Γαλλία - Ιταλία - Ισπανία, 34990 - 32400 - 29690 και της μεσαίας 37990 - 35900 - 32790 θα κάνουμε πλάκα στο Κορόλα Κρος που θεωρεί τον εαυτό του Σε σουβ με 2,64 μεταξόνιο. Το 5 αιρκρος έχει 2,784...😊

                                            Υπολογίζω να είμαστε ανάμεσα σε τιμές Ιταλίας και Ισπανίας.

                                            Εχει όμως πολύ ενδιαφέρον και το φεβ με τα 195 άλογα. που η μεσαία θα είναι κάπου γύρω στις 40000.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 553
                                            • 554
                                            • 555
                                            • 556
                                            • 557
                                            • 572
                                            • 573
                                            • 555 / 573
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr