-
@alexandros-k said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
Δυστυχώς κατανάλωνε λάδια εκείνο το μοτέρ, που μάλλον ήταν της Ρενώ ,γιαυτό αντικαταστήθηκε πολύ γρήγορα από το σημερινό 1,33 , ολοκληρωτικά Νισσάν ,που είναι πολύ καλό...!!
Λυπαμαι , αλλά και ο 1,33 της Ρενω ειναι
Αυτό όντως δεν το ήξερα, νόμιζα ότι είχε αναλάβει η Νισσάν τον νέο κινητήρα που φοράνε σήμερα, ο δικός μου αν θυμάμαι έγραφε επάνω Ρενώ...!!!
Δεν άκουσα κάτι κακό για αυτόν, ούτε διάβασα.
https://www.drive.gr/news/nea-montela/e-nissan-epibebaionei-ta-nea-moter-kai-sasman-sto-qashqaiΕνημερωτικά βέβαια εδώ άλλα γράφει, ότι τον πρώτο λόγο έχει η Νισσάν...!!!
-
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
@fanis75 said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
Φουλ led παίρνεις από αμάξια που στοιχίζουν πολύ λιγότερα. Εδώ το κόστος ποιο είναι και δεν το έχουν στον βασικό εξοπλισμό; Σου έχουν θερμαινόμενα καθίσματα και λάμπες αλογόνου;
Αλλο αυτό και αλλο να γράφουμε ότι έχιε λάμπε αλογόνου - να ξέρουμε τι λέμε. όταν μιλάμε για φώτα αυτοκινήτου, εννοούμε τα πορείας και τα μεγάλα, αυτά που μας επιτρέπουν να βλέπουμε το βράδυ. Εαν βέβαια για εσένα είναι τόσο σημαντικά τα ημέρας και το θέτεις βασικό κριτήριο επιλογής, εεε μην το πάρεις.
Ρε εσύ δεν είναι άσπρο-μαύρο η φάση. Κουβέντα κάνουμε για το αν αξίζει τα λεφτά του. Δεν είπα σε κάποιον να μην αγοράσει το αυτοκίνητο. Καταρχάς ό,τι θέλει θα κάνει ο καθένας με τα λεφτά του
Ως κάτοχος κκ, έγραψα πολλές φορές εδώ μέσα, πως αν θέλει κάποιος να ακολουθήσει με ακρίβεια το best value, δεν θα έπρεπε να δώσει για το κκ, περισσότερα λεφτά από όσα κοστίζουν οι active plus εκδόσεις στο 1,8 , στο δίλιτρο αλλά και στο τετρακίνητο που είναι πιστεύω η πιο value τιμή..!!
Αν λοιπόν τον καλύπτει κάποιον η συγκεκριμένη έκδοση με τον εξοπλισμό που παρέχει, προτείνω να το αγοράσει, δεν θα μετανοιώσει, σε συνδυασμό βέβαια πάντα με τα θέλω του..!!
Χειρότερη επιλογή για μένα είναι τα 30+ χιλιάρικα για τον 1,8, είναι πολλά τα λεφτά σε σχέση με αυτά που προσφέρει, παρά την τεχνολογική υπεροχή του υβριδικού συστήματος...!!
Είναι δυνατόν π.χ. να πουλιέται στις ΗΠΑ , 4 και 5000 δολλάρια φθηνότερο..??!! -
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@alexandros-k said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
Δυστυχώς κατανάλωνε λάδια εκείνο το μοτέρ, που μάλλον ήταν της Ρενώ ,γιαυτό αντικαταστήθηκε πολύ γρήγορα από το σημερινό 1,33 , ολοκληρωτικά Νισσάν ,που είναι πολύ καλό...!!
Λυπαμαι , αλλά και ο 1,33 της Ρενω ειναι
Αυτό όντως δεν το ήξερα, νόμιζα ότι είχε αναλάβει η Νισσάν τον νέο κινητήρα που φοράνε σήμερα, ο δικός μου αν θυμάμαι έγραφε επάνω Ρενώ...!!!
Δεν άκουσα κάτι κακό για αυτόν, ούτε διάβασα.
https://www.drive.gr/news/nea-montela/e-nissan-epibebaionei-ta-nea-moter-kai-sasman-sto-qashqaiΕνημερωτικά βέβαια εδώ άλλα γράφει, ότι τον πρώτο λόγο έχει η Νισσάν...!!!
Ειναι καλο μοτερ , αλλά δεν ειναι της Nissan (μονο)
Το αρθρο στο drive συγκεκριμενα λεει " που εξελίχτηκε από από κοινού από τη Renault και τη Mercedes-Benz."
Που λεει για πρωτο λογο της Νισσαν ? -
@alexandros-k said in Toyota Corolla Cross:
@super-t said in Toyota Corolla Cross:
@alexandros-k said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
Δυστυχώς κατανάλωνε λάδια εκείνο το μοτέρ, που μάλλον ήταν της Ρενώ ,γιαυτό αντικαταστήθηκε πολύ γρήγορα από το σημερινό 1,33 , ολοκληρωτικά Νισσάν ,που είναι πολύ καλό...!!
Λυπαμαι , αλλά και ο 1,33 της Ρενω ειναι
Δυνατός κουβάς. Περίμενε τώρα αναφορά στο ολοκληρωτικά Nissan 1,5T VCR που είναι πολύ καλό..
......!!???!!!!!!!!1Που τελικά φαίνεται ότι έχει και αυτό θέματα.
Αυτος ειναι ο μεταβλητης συμπιεσης? Εχει θεματα, αφου στις ΗΠΑ εχουν κανει ανακλησεις .
Ναι αυτός.
Η/Το Corolla Cross στο Αμέρικα φτιάχνεται σε εργοστάσιο της Toyota/Mazda στο sweet home Alabama οπότε ίσως για αυτό να είναι φτηνότερο.
ή απλά γιατί η Αμερική είναι φτηνότερη σε αυτά; -
@alexandros-k said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@alexandros-k said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
Δυστυχώς κατανάλωνε λάδια εκείνο το μοτέρ, που μάλλον ήταν της Ρενώ ,γιαυτό αντικαταστήθηκε πολύ γρήγορα από το σημερινό 1,33 , ολοκληρωτικά Νισσάν ,που είναι πολύ καλό...!!
Λυπαμαι , αλλά και ο 1,33 της Ρενω ειναι
Αυτό όντως δεν το ήξερα, νόμιζα ότι είχε αναλάβει η Νισσάν τον νέο κινητήρα που φοράνε σήμερα, ο δικός μου αν θυμάμαι έγραφε επάνω Ρενώ...!!!
Δεν άκουσα κάτι κακό για αυτόν, ούτε διάβασα.
https://www.drive.gr/news/nea-montela/e-nissan-epibebaionei-ta-nea-moter-kai-sasman-sto-qashqaiΕνημερωτικά βέβαια εδώ άλλα γράφει, ότι τον πρώτο λόγο έχει η Νισσάν...!!!
Ειναι καλο μοτερ , αλλά δεν ειναι της Nissan (μονο)
Το αρθρο στο drive συγκεκριμενα λεει " που εξελίχτηκε από από κοινού από τη Renault και τη Mercedes-Benz."
Που λεει για πρωτο λογο της Νισσαν ?( Οι Ιάπωνες θα διαθέτουν το νέο μοτέρ 1.33 τούρμπο στη θέση των 1.2 και 1.6 )
Δεν τα γράφω εγώ αυτά αλλά το DRIVE, λίγο κάτω από τον τίτλο του άρθρου , ο καθένας τα ερμηνεύει όπως θέλει, τώρα αν έβαλε κανένα σωληνάκι η Μερσεντέ και κανένα ψυγείο η Ρενώ, μπορεί, τι να πω.
Ας πούμε ότι έκανα λάθος εγώ, δεν είναι εκεί το θέμα, η ουσία είναι ότι όταν έβαλαν το χέρι τους οι σχιστομάτηδες, το μοτέρ έστρωσε, δεν καίει λάδια από την πρώτη μέρα...!!!
Είναι πλέον καλό και αξιόπιστο..!!
Δεν έχει νόημα να το κουράζουμε.....και της Ρενώ αποκλειστικά να ήταν, δεν ξέρω ποιος το είχε πρωτοσχεδιάσει , που δεν είναι, εφόσον το πήραν στα χέρια τους οι Ιάπωνες το έκαναν να δουλεύει καλά, εκεί είναι η ουσία, τόσα χρόνια από το 2015 αν θυμάμαι καλά δουλεύει μια χαρά...!!!
Από ότι ξέρω όμως είναι ένα νέο μοτέρ που σχεδιάστηκε από την αρχή και όχι κάποιο παλιό που βελτιώθηκε, ίσως χρησιμοποιήθηκαν κάποια πράγματα από το 1,2..!!
Και δημιουργήθηκε βιαστικά ,από ανάγκη, λόγω του ότι το κασκάι με το 1,2 που ήταν Ρενώ, δεν τα πήγε καλά...!!!
Αυτά ξέρω εγώ, αν είναι αλλιώς διόρθωσε με.... -
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
Τα corolla ήταν πάντα value for money. Το CC είναι value for money ; Το σιτροέν που λέει ο @cruiser πιο πάνω, ναι μεν δεν συγκρίνεται στην αξιοπιστία αλλά κοντράρει στα ίσια τον εξοπλισμό και άνεση. Δηλαδή εσάς σας νοιάζει να λέει μόνο Toyota και να είστε απλά πάνω σε 4 ρόδες; Δεν θέλετε τα λεφτά σας να τα βλέπετε να πιάνουν τόπο; Το CC θα έπρεπε να ξεκίναγε από τα 26 χιλιάρικα και να το παίρναμε με καλό εξοπλισμό στα 30K. Το chr έχει 13 εκδόσεις και το CC 4.
Η διαφορά τιμής είναι αυτή που αντιστοιχεί σε ένα made in Japan αυτοκίνητο (με ο,τι δασμούς κλπ έχει) πολλαπλάσιας αποδεδειγμένης αξιοπιστίας (μπες και σύγκρινε, η πρώτη δεκαετία σχεδόν καλύπτεται από εγγύηση, πέρα απ το ιστορικό) με ΠΟΛΥ ανώτερο κινητήριο σύνολο, μα πολύ όμως, σε σχέση με το "πάμε κι όπου βγει, είναι κι αυτό περίπου υβριδικό, και βλέπουμε" της Stellantis. Αυτά τα παραπάνω χρήματα υπερκαλύπτονται απ την κατανάλωση κι έξοδα αναλωσίμων στη ζωή του αυτοκινήτου, ενώ σε τυχόν μεταπωληση βγάζει κέρδος.
Εντάξει λίγο υπερβολική η τελευταία πρόταση καθώς ερμηνεύεται ότι λαμαρίνες με 4 ροδες που είναι εκτεθειμένες στον δρόμο και ως επένδυση, πάρτο τώρα , το πουλάς αύριο και βγάζεις και κέρδος!
Η Τογιότα πάει πολύ καλά αλλά εμφανίζει πανευρωπαϊκή απώλεια πωλήσεων φέτος νομίζω 15% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.
Έχουν βρεθεί εναλλακτικές που τις κόβουν πολλές πωλήσεις πρέπει να αναθεωρήσει δεν φτάνει μόνο να είναι αξιόπιστα τα αμάξια τους ...Ότι κάποιος θα αγόραζε ΨΨ αλλά τελικά θα πάρει ερκρος για κάποιους λόγους, ούτε ο Κρουζερ δεν το πιστεύει ή δεν θα το έκανε. Ότι μια οικογένεια με περιορισμένο προϋπολογισμό, με τα λεφτά που κάνει το γιαρις κρος θα το σκεφτόταν για τους χώρους του ερκρος, αυτό ναι. Το ΨΨ ως φθηνότερο αντίπαλο ίσως έχει το MG, όχι το ερκρος.
(Κέρδος, σαν συνολική αγορά, χρήση, μεταπωληση, σε σύγκριση με το λίγο φθηνότερο ερκρος, εννοώ)
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
@fanis75 said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
Έχεις λάμπες αλογόνου στην active. Στην style γίνονται όλα φουλ led.
Mονο στα φώτα ημέρα - δηλαδή αδιάφορο. Τα κυρίως φώτα του αυτοκινήτου ειναι LED, οπως και τα φώτα ομίχλης και πίσω των φρένων.
Και από τη βασική έκδοση δεν είναι απλά λεντ, είναι εστιασμένη με φακό, απόλυτη, πεντακάθαρη ομοιογενής δέσμη λεντ με αυτόματη εναλλαγή σκάλας. Υπόλοιπα κορολα έχουν ανοιχτό κάτοπτρο λεντ, όπως και τα τωρινά Σιτροεν.
Λοιπόν Κορόλα κρος σε δύο εκδόσεις ο 1,8 έχει 30970 και 33850.
https://www.toyota.gr/new-cars/corolla-cross
Εξοπλισμός
Και οι δύο
Εχουν και τα δύο κλάουντ ναβιγκέισον. Δεν ξέρω πως δουλεύει αυτό.Εχουν και τα δύο πίσω υποβραχιόνιο.
Απομακρυσμένη ρύθμιση θερμοκρασίας καμπίνας
Ασύρματος φορτιστής κινητού
Φωτισμός στο σκιάδιο οδηγού
Φως στο σκιάδιο συνοδηγού
Θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα (οδηγού και συνοδηγού)
Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη οσφυϊκή υποστήριξη στο κάθισμα του οδηγού
Ηλεκτροχρωματικός καθρέφτης
Κεντρικός αερόσακος οδηγού και συνοδηγού
Σύστημα υπενθύμισης πίσω καθίσματος (RSRS)
Intelligent Adaptive Cruise ControlΜόνο στην δεύτερη έκδοση
Λευκός ατμοσφαιρικός φωτισμός στις εμπρός πόρτες
Θερμαινόμενο τιμόνι
Σύστημα φωτιζόμενης εισόδου
Σύστημα Ανίχνευσης Τυφλού Σημείου (BSM)
Φώτα ημέρας (LED)
Εμπρός φλας (LED)
Αισθητήρες στάθμευσης πίσω (4)
Σύστημα ειδοποίησης διασταυρούμενης κυκλοφορίας πίσω με αυτόματο φρενάρισμα (RCTAB)
Φώτε στροφής LED (Φλας)
Φυμέ στα πίσω πλαινά και πίσω τζάμι.
Ηλεκτρικά ανοιγόμενη πόρτα πορτμπαγκάζ
Απομακρυσμένος έλεγχος ανοίγματος πόρτας πορτμπαγκάζ
Σύστημα Έξυπνης Εισόδου και ΕκκίνησηςΤα παραπάνω είναι οι διαφορές των δύο εκδόσεων και αυτά που έχει η φτηνότερη Κορόλα από το φτηνότερο υβριδικό Αιρκρος που είναι η μεσαία έκδοση πλας..
Τώρα θα βάλω αυτά που έχει η πλας στην υβριδική και δεν έχει το Κορόλα.
Φώτα λέντ παντού έχει από την έκδοση γιού της βενζίνης των 18900, ενώ η Κορόλα μόνο στην πλούσια.
Εχει και την ανάρτηση Advance comfort.Από την μεσαία έχει στα 24500.
Καθίσματα Advance comfort
Αισθητήρες πίσω και κάμερα 180 μοιρών
Φυμέ στα πίσω πλαινά και πίσω τζάμι.
Μπάρες οροφήςΗ πλούσια ΜΑΧ στα 27000, έχει επιπλέον που δεν έχει η Ακτιβ ή και η Στάιλ
Διχρωμία με μαύρη ή άσπρη οροφή ανάλογα με το χρώμα του αυτοκινήτου.
Αισθητήρες εμπρός πίσω και στο πλάι και κάμερα 180 μοιρών
Σύστημα επιτήρησης τυφλού σημείου
Ηλεκτροχρωματικός καθρέφτης
Σύστημα Connected Navigation 3D
Λευκός ατμοσφαιρικός φωτισμός εμπρός
Ασύρματος φορτιστής κινητούΟι διαφορές τιμής είναι 30970 - 24500 = 6470 ήτοι 26,4 % πιο ακριβή για τις φτηνότερες εκδόσεις και
33850 - 27000 = 6850 ήτοι 25,4 % για τις ακριβότερες εκδόσεις.
Οπότε μπορούμε να εκτιμήσουμε και τον εξοπλισμό.
-
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
@jamesd said in Toyota Corolla Cross:
Επίσης για ποιο Kuga λες? Το ΜΚ3 έχει πολύ μεγαλύτερους χώρους όντας βέβαια και 20εκ μακρύτερο.
Kuga το τελευταίο μοντέλο, μου έκανε εντύπωση το legroom παρόμοιο με c3 aircross και headroom σαφώς χειρότερο από CC.
-
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
Τα corolla ήταν πάντα value for money. Το CC είναι value for money ; Το σιτροέν που λέει ο @cruiser πιο πάνω, ναι μεν δεν συγκρίνεται στην αξιοπιστία αλλά κοντράρει στα ίσια τον εξοπλισμό και άνεση. Δηλαδή εσάς σας νοιάζει να λέει μόνο Toyota και να είστε απλά πάνω σε 4 ρόδες; Δεν θέλετε τα λεφτά σας να τα βλέπετε να πιάνουν τόπο; Το CC θα έπρεπε να ξεκίναγε από τα 26 χιλιάρικα και να το παίρναμε με καλό εξοπλισμό στα 30K. Το chr έχει 13 εκδόσεις και το CC 4.
Η διαφορά τιμής είναι αυτή που αντιστοιχεί σε ένα made in Japan αυτοκίνητο (με ο,τι δασμούς κλπ έχει) πολλαπλάσιας αποδεδειγμένης αξιοπιστίας (μπες και σύγκρινε, η πρώτη δεκαετία σχεδόν καλύπτεται από εγγύηση, πέρα απ το ιστορικό) με ΠΟΛΥ ανώτερο κινητήριο σύνολο, μα πολύ όμως, σε σχέση με το "πάμε κι όπου βγει, είναι κι αυτό περίπου υβριδικό, και βλέπουμε" της Stellantis. Αυτά τα παραπάνω χρήματα υπερκαλύπτονται απ την κατανάλωση κι έξοδα αναλωσίμων στη ζωή του αυτοκινήτου, ενώ σε τυχόν μεταπωληση βγάζει κέρδος.
Εντάξει λίγο υπερβολική η τελευταία πρόταση καθώς ερμηνεύεται ότι λαμαρίνες με 4 ροδες που είναι εκτεθειμένες στον δρόμο και ως επένδυση, πάρτο τώρα , το πουλάς αύριο και βγάζεις και κέρδος!
Η Τογιότα πάει πολύ καλά αλλά εμφανίζει πανευρωπαϊκή απώλεια πωλήσεων φέτος νομίζω 15% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.
Έχουν βρεθεί εναλλακτικές που τις κόβουν πολλές πωλήσεις πρέπει να αναθεωρήσει δεν φτάνει μόνο να είναι αξιόπιστα τα αμάξια τους ...Ότι κάποιος θα αγόραζε ΨΨ αλλά τελικά θα πάρει ερκρος για κάποιους λόγους, ούτε ο Κρουζερ δεν το πιστεύει ή δεν θα το έκανε. Ότι μια οικογένεια με περιορισμένο προϋπολογισμό, με τα λεφτά που κάνει το γιαρις κρος θα το σκεφτόταν για τους χώρους του ερκρος, αυτό ναι. Το ΨΨ ως φθηνότερο αντίπαλο ίσως έχει το MG, όχι το ερκρος.
(Κέρδος, σαν συνολική αγορά, χρήση, μεταπωληση, σε σύγκριση με το λίγο φθηνότερο ερκρος, εννοώ)
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
@fanis75 said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
Έχεις λάμπες αλογόνου στην active. Στην style γίνονται όλα φουλ led.
Mονο στα φώτα ημέρα - δηλαδή αδιάφορο. Τα κυρίως φώτα του αυτοκινήτου ειναι LED, οπως και τα φώτα ομίχλης και πίσω των φρένων.
Και από τη βασική έκδοση δεν είναι απλά λεντ, είναι εστιασμένη με φακό, απόλυτη, πεντακάθαρη ομοιογενής δέσμη λεντ με αυτόματη εναλλαγή σκάλας. Υπόλοιπα κορολα έχουν ανοιχτό κάτοπτρο λεντ, όπως και τα τωρινά Σιτροεν.
Λοιπόν Κορόλα κρος σε δύο εκδόσεις ο 1,8 έχει 30970 και 33850.
https://www.toyota.gr/new-cars/corolla-cross
Εξοπλισμός
Και οι δύο
Εχουν και τα δύο κλάουντ ναβιγκέισον. Δεν ξέρω πως δουλεύει αυτό.Εχουν και τα δύο πίσω υποβραχιόνιο.
Απομακρυσμένη ρύθμιση θερμοκρασίας καμπίνας
Ασύρματος φορτιστής κινητού
Φωτισμός στο σκιάδιο οδηγού
Φως στο σκιάδιο συνοδηγού
Θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα (οδηγού και συνοδηγού)
Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη οσφυϊκή υποστήριξη στο κάθισμα του οδηγού
Ηλεκτροχρωματικός καθρέφτης
Κεντρικός αερόσακος οδηγού και συνοδηγού
Σύστημα υπενθύμισης πίσω καθίσματος (RSRS)
Intelligent Adaptive Cruise ControlΜόνο στην δεύτερη έκδοση
Λευκός ατμοσφαιρικός φωτισμός στις εμπρός πόρτες
Θερμαινόμενο τιμόνι
Σύστημα φωτιζόμενης εισόδου
Σύστημα Ανίχνευσης Τυφλού Σημείου (BSM)
Φώτα ημέρας (LED)
Εμπρός φλας (LED)
Αισθητήρες στάθμευσης πίσω (4)
Σύστημα ειδοποίησης διασταυρούμενης κυκλοφορίας πίσω με αυτόματο φρενάρισμα (RCTAB)
Φώτε στροφής LED (Φλας)
Φυμέ στα πίσω πλαινά και πίσω τζάμι.
Ηλεκτρικά ανοιγόμενη πόρτα πορτμπαγκάζ
Απομακρυσμένος έλεγχος ανοίγματος πόρτας πορτμπαγκάζ
Σύστημα Έξυπνης Εισόδου και ΕκκίνησηςΤα παραπάνω είναι οι διαφορές των δύο εκδόσεων και αυτά που έχει η φτηνότερη Κορόλα από το φτηνότερο υβριδικό Αιρκρος που είναι η μεσαία έκδοση πλας..
Τώρα θα βάλω αυτά που έχει η πλας στην υβριδική και δεν έχει το Κορόλα.
Φώτα λέντ παντού έχει από την έκδοση γιού της βενζίνης των 18900, ενώ η Κορόλα μόνο στην πλούσια.
Εχει και την ανάρτηση Advance comfort.Από την μεσαία έχει στα 24500.
Καθίσματα Advance comfort
Αισθητήρες πίσω και κάμερα 180 μοιρών
Φυμέ στα πίσω πλαινά και πίσω τζάμι.
Μπάρες οροφήςΗ πλούσια ΜΑΧ στα 27000, έχει επιπλέον που δεν έχει η Ακτιβ ή και η Στάιλ
Διχρωμία με μαύρη ή άσπρη οροφή ανάλογα με το χρώμα του αυτοκινήτου.
Αισθητήρες εμπρός πίσω και στο πλάι και κάμερα 180 μοιρών
Σύστημα επιτήρησης τυφλού σημείου
Ηλεκτροχρωματικός καθρέφτης
Σύστημα Connected Navigation 3D
Λευκός ατμοσφαιρικός φωτισμός εμπρός
Ασύρματος φορτιστής κινητούΟι διαφορές τιμής είναι 30970 - 24500 = 6470 ήτοι 26,4 % πιο ακριβή για τις φτηνότερες εκδόσεις και
33850 - 27000 = 6850 ήτοι 25,4 % για τις ακριβότερες εκδόσεις.
Οπότε μπορούμε να εκτιμήσουμε και τον εξοπλισμό.
Το αστείο είναι πάντως ότι τα περισσότερα τα έχει το scross που κοστίζει τα μισά. Μάλιστα είναι τρελά αστείο.
-
@jamesd said in Toyota Corolla Cross:
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
@jamesd said in Toyota Corolla Cross:
Επίσης για ποιο Kuga λες? Το ΜΚ3 έχει πολύ μεγαλύτερους χώρους όντας βέβαια και 20εκ μακρύτερο.
Kuga το τελευταίο μοντέλο, μου έκανε εντύπωση το legroom παρόμοιο με c3 aircross και headroom σαφώς χειρότερο από CC.
Είσαι σίγουρος? Γιατι τα είχα και τα δυο ταυτόχρονα. Δεν εχουν καμια σχεση σε χωρους αλλα ξαναλέω το Kuga ειναι και +20εκ.
-
@groover1972 said in Toyota Corolla Cross:
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
Τα corolla ήταν πάντα value for money. Το CC είναι value for money ; Το σιτροέν που λέει ο @cruiser πιο πάνω, ναι μεν δεν συγκρίνεται στην αξιοπιστία αλλά κοντράρει στα ίσια τον εξοπλισμό και άνεση. Δηλαδή εσάς σας νοιάζει να λέει μόνο Toyota και να είστε απλά πάνω σε 4 ρόδες; Δεν θέλετε τα λεφτά σας να τα βλέπετε να πιάνουν τόπο; Το CC θα έπρεπε να ξεκίναγε από τα 26 χιλιάρικα και να το παίρναμε με καλό εξοπλισμό στα 30K. Το chr έχει 13 εκδόσεις και το CC 4.
Η διαφορά τιμής είναι αυτή που αντιστοιχεί σε ένα made in Japan αυτοκίνητο (με ο,τι δασμούς κλπ έχει) πολλαπλάσιας αποδεδειγμένης αξιοπιστίας (μπες και σύγκρινε, η πρώτη δεκαετία σχεδόν καλύπτεται από εγγύηση, πέρα απ το ιστορικό) με ΠΟΛΥ ανώτερο κινητήριο σύνολο, μα πολύ όμως, σε σχέση με το "πάμε κι όπου βγει, είναι κι αυτό περίπου υβριδικό, και βλέπουμε" της Stellantis. Αυτά τα παραπάνω χρήματα υπερκαλύπτονται απ την κατανάλωση κι έξοδα αναλωσίμων στη ζωή του αυτοκινήτου, ενώ σε τυχόν μεταπωληση βγάζει κέρδος.
Εντάξει λίγο υπερβολική η τελευταία πρόταση καθώς ερμηνεύεται ότι λαμαρίνες με 4 ροδες που είναι εκτεθειμένες στον δρόμο και ως επένδυση, πάρτο τώρα , το πουλάς αύριο και βγάζεις και κέρδος!
Η Τογιότα πάει πολύ καλά αλλά εμφανίζει πανευρωπαϊκή απώλεια πωλήσεων φέτος νομίζω 15% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.
Έχουν βρεθεί εναλλακτικές που τις κόβουν πολλές πωλήσεις πρέπει να αναθεωρήσει δεν φτάνει μόνο να είναι αξιόπιστα τα αμάξια τους ...Ότι κάποιος θα αγόραζε ΨΨ αλλά τελικά θα πάρει ερκρος για κάποιους λόγους, ούτε ο Κρουζερ δεν το πιστεύει ή δεν θα το έκανε. Ότι μια οικογένεια με περιορισμένο προϋπολογισμό, με τα λεφτά που κάνει το γιαρις κρος θα το σκεφτόταν για τους χώρους του ερκρος, αυτό ναι. Το ΨΨ ως φθηνότερο αντίπαλο ίσως έχει το MG, όχι το ερκρος.
(Κέρδος, σαν συνολική αγορά, χρήση, μεταπωληση, σε σύγκριση με το λίγο φθηνότερο ερκρος, εννοώ)
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
@fanis75 said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
Έχεις λάμπες αλογόνου στην active. Στην style γίνονται όλα φουλ led.
Mονο στα φώτα ημέρα - δηλαδή αδιάφορο. Τα κυρίως φώτα του αυτοκινήτου ειναι LED, οπως και τα φώτα ομίχλης και πίσω των φρένων.
Και από τη βασική έκδοση δεν είναι απλά λεντ, είναι εστιασμένη με φακό, απόλυτη, πεντακάθαρη ομοιογενής δέσμη λεντ με αυτόματη εναλλαγή σκάλας. Υπόλοιπα κορολα έχουν ανοιχτό κάτοπτρο λεντ, όπως και τα τωρινά Σιτροεν.
Λοιπόν Κορόλα κρος σε δύο εκδόσεις ο 1,8 έχει 30970 και 33850.
https://www.toyota.gr/new-cars/corolla-cross
Εξοπλισμός
Και οι δύο
Εχουν και τα δύο κλάουντ ναβιγκέισον. Δεν ξέρω πως δουλεύει αυτό.Εχουν και τα δύο πίσω υποβραχιόνιο.
Απομακρυσμένη ρύθμιση θερμοκρασίας καμπίνας
Ασύρματος φορτιστής κινητού
Φωτισμός στο σκιάδιο οδηγού
Φως στο σκιάδιο συνοδηγού
Θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα (οδηγού και συνοδηγού)
Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη οσφυϊκή υποστήριξη στο κάθισμα του οδηγού
Ηλεκτροχρωματικός καθρέφτης
Κεντρικός αερόσακος οδηγού και συνοδηγού
Σύστημα υπενθύμισης πίσω καθίσματος (RSRS)
Intelligent Adaptive Cruise ControlΜόνο στην δεύτερη έκδοση
Λευκός ατμοσφαιρικός φωτισμός στις εμπρός πόρτες
Θερμαινόμενο τιμόνι
Σύστημα φωτιζόμενης εισόδου
Σύστημα Ανίχνευσης Τυφλού Σημείου (BSM)
Φώτα ημέρας (LED)
Εμπρός φλας (LED)
Αισθητήρες στάθμευσης πίσω (4)
Σύστημα ειδοποίησης διασταυρούμενης κυκλοφορίας πίσω με αυτόματο φρενάρισμα (RCTAB)
Φώτε στροφής LED (Φλας)
Φυμέ στα πίσω πλαινά και πίσω τζάμι.
Ηλεκτρικά ανοιγόμενη πόρτα πορτμπαγκάζ
Απομακρυσμένος έλεγχος ανοίγματος πόρτας πορτμπαγκάζ
Σύστημα Έξυπνης Εισόδου και ΕκκίνησηςΤα παραπάνω είναι οι διαφορές των δύο εκδόσεων και αυτά που έχει η φτηνότερη Κορόλα από το φτηνότερο υβριδικό Αιρκρος που είναι η μεσαία έκδοση πλας..
Τώρα θα βάλω αυτά που έχει η πλας στην υβριδική και δεν έχει το Κορόλα.
Φώτα λέντ παντού έχει από την έκδοση γιού της βενζίνης των 18900, ενώ η Κορόλα μόνο στην πλούσια.
Εχει και την ανάρτηση Advance comfort.Από την μεσαία έχει στα 24500.
Καθίσματα Advance comfort
Αισθητήρες πίσω και κάμερα 180 μοιρών
Φυμέ στα πίσω πλαινά και πίσω τζάμι.
Μπάρες οροφήςΗ πλούσια ΜΑΧ στα 27000, έχει επιπλέον που δεν έχει η Ακτιβ ή και η Στάιλ
Διχρωμία με μαύρη ή άσπρη οροφή ανάλογα με το χρώμα του αυτοκινήτου.
Αισθητήρες εμπρός πίσω και στο πλάι και κάμερα 180 μοιρών
Σύστημα επιτήρησης τυφλού σημείου
Ηλεκτροχρωματικός καθρέφτης
Σύστημα Connected Navigation 3D
Λευκός ατμοσφαιρικός φωτισμός εμπρός
Ασύρματος φορτιστής κινητούΟι διαφορές τιμής είναι 30970 - 24500 = 6470 ήτοι 26,4 % πιο ακριβή για τις φτηνότερες εκδόσεις και
33850 - 27000 = 6850 ήτοι 25,4 % για τις ακριβότερες εκδόσεις.
Οπότε μπορούμε να εκτιμήσουμε και τον εξοπλισμό.
Το αστείο είναι πάντως ότι τα περισσότερα τα έχει το scross που κοστίζει τα μισά. Μάλιστα είναι τρελά αστείο.
Σε πληρώνει επειδή θα ντρέπεσαι που το κυκλοφορείς, τον απόγονο του μούλτιπλα...
-
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
@jamesd said in Toyota Corolla Cross:
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
@jamesd said in Toyota Corolla Cross:
Επίσης για ποιο Kuga λες? Το ΜΚ3 έχει πολύ μεγαλύτερους χώρους όντας βέβαια και 20εκ μακρύτερο.
Kuga το τελευταίο μοντέλο, μου έκανε εντύπωση το legroom παρόμοιο με c3 aircross και headroom σαφώς χειρότερο από CC.
Είσαι σίγουρος? Γιατι τα είχα και τα δυο ταυτόχρονα. Δεν εχουν καμια σχεση σε χωρους αλλα ξαναλέω το Kuga ειναι και +20εκ.
Το 2020 που πήρα το βενζίνης αιρκρος μτχ από αντιπροσωπεία φόρντ, μπήκα στο κούγκα μόλις είχε έρθει.
Από το κορόλα κρος το κάθισμα πάει 20 εκ πιο πίσω.
-
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
@jamesd said in Toyota Corolla Cross:
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
@jamesd said in Toyota Corolla Cross:
Επίσης για ποιο Kuga λες? Το ΜΚ3 έχει πολύ μεγαλύτερους χώρους όντας βέβαια και 20εκ μακρύτερο.
Kuga το τελευταίο μοντέλο, μου έκανε εντύπωση το legroom παρόμοιο με c3 aircross και headroom σαφώς χειρότερο από CC.
Είσαι σίγουρος? Γιατι τα είχα και τα δυο ταυτόχρονα. Δεν εχουν καμια σχεση σε χωρους αλλα ξαναλέω το Kuga ειναι και +20εκ.
200% σίγουρος το δοκίμασα επι τούτου. Δεν μιλάω για χώρους γενικά αλλά μόνο για χώρο για τον οδηγό.Δεν ξέρω πως οδηγείς ύψος κλπ, αλλά μιλάμε για τέρμα κάτω-τέρμα πίσω το κάθισμα του οδηγού, η πλάτη σχετικά όρθια (όχι ξαπλωτή) και ύψος οδηγού στα 1.93μ. Ισχύει για όλα τα φορντ, το focus έχει καλύτερο legroom και χειρότερο headroom, όλα τα άλλα είναι λίγο πολύ τα ίδια. Μιλάω αποκλειστικά για τον χώρο για τον οδηγό όμως, δεν είναι γερμανικής φιλοσοφίας σε χώρο για τον οδηγό.
-
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@alexandros-k said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@alexandros-k said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
Δυστυχώς κατανάλωνε λάδια εκείνο το μοτέρ, που μάλλον ήταν της Ρενώ ,γιαυτό αντικαταστήθηκε πολύ γρήγορα από το σημερινό 1,33 , ολοκληρωτικά Νισσάν ,που είναι πολύ καλό...!!
Λυπαμαι , αλλά και ο 1,33 της Ρενω ειναι
Αυτό όντως δεν το ήξερα, νόμιζα ότι είχε αναλάβει η Νισσάν τον νέο κινητήρα που φοράνε σήμερα, ο δικός μου αν θυμάμαι έγραφε επάνω Ρενώ...!!!
Δεν άκουσα κάτι κακό για αυτόν, ούτε διάβασα.
https://www.drive.gr/news/nea-montela/e-nissan-epibebaionei-ta-nea-moter-kai-sasman-sto-qashqaiΕνημερωτικά βέβαια εδώ άλλα γράφει, ότι τον πρώτο λόγο έχει η Νισσάν...!!!
Ειναι καλο μοτερ , αλλά δεν ειναι της Nissan (μονο)
Το αρθρο στο drive συγκεκριμενα λεει " που εξελίχτηκε από από κοινού από τη Renault και τη Mercedes-Benz."
Που λεει για πρωτο λογο της Νισσαν ?( Οι Ιάπωνες θα διαθέτουν το νέο μοτέρ 1.33 τούρμπο στη θέση των 1.2 και 1.6 )
Δεν τα γράφω εγώ αυτά αλλά το DRIVE, λίγο κάτω από τον τίτλο του άρθρου , ο καθένας τα ερμηνεύει όπως θέλει, τώρα αν έβαλε κανένα σωληνάκι η Μερσεντέ και κανένα ψυγείο η Ρενώ, μπορεί, τι να πω.
Ας πούμε ότι έκανα λάθος εγώ, δεν είναι εκεί το θέμα, η ουσία είναι ότι όταν έβαλαν το χέρι τους οι σχιστομάτηδες, το μοτέρ έστρωσε, δεν καίει λάδια από την πρώτη μέρα...!!!
Είναι πλέον καλό και αξιόπιστο..!!
Δεν έχει νόημα να το κουράζουμε.....και της Ρενώ αποκλειστικά να ήταν, δεν ξέρω ποιος το είχε πρωτοσχεδιάσει , που δεν είναι, εφόσον το πήραν στα χέρια τους οι Ιάπωνες το έκαναν να δουλεύει καλά, εκεί είναι η ουσία, τόσα χρόνια από το 2015 αν θυμάμαι καλά δουλεύει μια χαρά...!!!
Από ότι ξέρω όμως είναι ένα νέο μοτέρ που σχεδιάστηκε από την αρχή και όχι κάποιο παλιό που βελτιώθηκε, ίσως χρησιμοποιήθηκαν κάποια πράγματα από το 1,2..!!
Και δημιουργήθηκε βιαστικά ,από ανάγκη, λόγω του ότι το κασκάι με το 1,2 που ήταν Ρενώ, δεν τα πήγε καλά...!!!
Αυτά ξέρω εγώ, αν είναι αλλιώς διόρθωσε με....Σε ενα συμφωνω απο οσα ειπες . "ο καθένας τα ερμηνεύει όπως θέλει"
https://www.motorreviewer.com/engine.php?engine_id=198 -
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΦΩΤΑ ΗΜΕΡΑΣ ΛΕΔ ΤΟ ΧΡΕΠΙ ΤΟ Corolla Cross στην βασική έκδοση;;;;
Απίστευτη έλλειψη, απορώ πως το οδηγούν οι κάτοχοι του!@criuser said in Toyota Corolla Cross:
Εχουν και τα δύο κλάουντ ναβιγκέισον. Δεν ξέρω πως δουλεύει αυτό.
Εχουν και τα δύο πίσω υποβραχιόνιο.
Απομακρυσμένη ρύθμιση θερμοκρασίας καμπίνας
Ασύρματος φορτιστής κινητού
Φωτισμός στο σκιάδιο οδηγού
Φως στο σκιάδιο συνοδηγού
Θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα (οδηγού και συνοδηγού)
Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη οσφυϊκή υποστήριξη στο κάθισμα του οδηγού
Ηλεκτροχρωματικός καθρέφτης
Κεντρικός αερόσακος οδηγού και συνοδηγού
Σύστημα υπενθύμισης πίσω καθίσματος (RSRS)
Intelligent Adaptive Cruise ControlΤι από όλα αυτά ΕΧΟΥΝ οι δύο πρώτες εκδόσεις του C3 ;
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
Μόνο στην δεύτερη έκδοση
Λευκός ατμοσφαιρικός φωτισμός στις εμπρός πόρτες
Θερμαινόμενο τιμόνι
Σύστημα φωτιζόμενης εισόδου
Σύστημα Ανίχνευσης Τυφλού Σημείου (BSM)
Φώτα ημέρας (LED)
Εμπρός φλας (LED)
Αισθητήρες στάθμευσης πίσω (4)
Σύστημα ειδοποίησης διασταυρούμενης κυκλοφορίας πίσω με αυτόματο φρενάρισμα (RCTAB)
Φώτε στροφής LED (Φλας)
Φυμέ στα πίσω πλαινά και πίσω τζάμι.
Ηλεκτρικά ανοιγόμενη πόρτα πορτμπαγκάζ
Απομακρυσμένος έλεγχος ανοίγματος πόρτας πορτμπαγκάζ
Σύστημα Έξυπνης Εισόδου και ΕκκίνησηςΤι από όλα αυτά ΕΧΕΙ η έκδοση Max του C3;
-
Σήμερα έκανα πολλά αστικά/περαστικά χιλιόμετρα, καμιά 50αρια, με κατανάλωση 3.8λτ και κίνηση EV 89%.
Κάπως έτσι ΔΕΝ θα ναι και το Στελαντις "υβριδικό";
Τουλάχιστον, θα χει φώτα ημέρας λεντ!
Όπως είχε και το 200αρι σκούτερ μου, που έκαιγε 3.7λτ στα εκατό, με εμένα πάνω. -
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
Σήμερα έκανα πολλά αστικά/περαστικά χιλιόμετρα, καμιά 50αρια, με κατανάλωση 3.8λτ και κίνηση EV 89%.
Κάπως έτσι ΔΕΝ θα ναι και το Στελαντις "υβριδικό";
Τουλάχιστον, θα χει φώτα ημέρας λεντ!
Όπως είχε και το 200αρι σκούτερ μου, που έκαιγε 3.7λτ στα εκατό, με εμένα πάνω.Πάει "χάλασες" και εσύ...
-
@alexandros-k said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@alexandros-k said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@alexandros-k said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
Δυστυχώς κατανάλωνε λάδια εκείνο το μοτέρ, που μάλλον ήταν της Ρενώ ,γιαυτό αντικαταστήθηκε πολύ γρήγορα από το σημερινό 1,33 , ολοκληρωτικά Νισσάν ,που είναι πολύ καλό...!!
Λυπαμαι , αλλά και ο 1,33 της Ρενω ειναι
Αυτό όντως δεν το ήξερα, νόμιζα ότι είχε αναλάβει η Νισσάν τον νέο κινητήρα που φοράνε σήμερα, ο δικός μου αν θυμάμαι έγραφε επάνω Ρενώ...!!!
Δεν άκουσα κάτι κακό για αυτόν, ούτε διάβασα.
https://www.drive.gr/news/nea-montela/e-nissan-epibebaionei-ta-nea-moter-kai-sasman-sto-qashqaiΕνημερωτικά βέβαια εδώ άλλα γράφει, ότι τον πρώτο λόγο έχει η Νισσάν...!!!
Ειναι καλο μοτερ , αλλά δεν ειναι της Nissan (μονο)
Το αρθρο στο drive συγκεκριμενα λεει " που εξελίχτηκε από από κοινού από τη Renault και τη Mercedes-Benz."
Που λεει για πρωτο λογο της Νισσαν ?( Οι Ιάπωνες θα διαθέτουν το νέο μοτέρ 1.33 τούρμπο στη θέση των 1.2 και 1.6 )
Δεν τα γράφω εγώ αυτά αλλά το DRIVE, λίγο κάτω από τον τίτλο του άρθρου , ο καθένας τα ερμηνεύει όπως θέλει, τώρα αν έβαλε κανένα σωληνάκι η Μερσεντέ και κανένα ψυγείο η Ρενώ, μπορεί, τι να πω.
Ας πούμε ότι έκανα λάθος εγώ, δεν είναι εκεί το θέμα, η ουσία είναι ότι όταν έβαλαν το χέρι τους οι σχιστομάτηδες, το μοτέρ έστρωσε, δεν καίει λάδια από την πρώτη μέρα...!!!
Είναι πλέον καλό και αξιόπιστο..!!
Δεν έχει νόημα να το κουράζουμε.....και της Ρενώ αποκλειστικά να ήταν, δεν ξέρω ποιος το είχε πρωτοσχεδιάσει , που δεν είναι, εφόσον το πήραν στα χέρια τους οι Ιάπωνες το έκαναν να δουλεύει καλά, εκεί είναι η ουσία, τόσα χρόνια από το 2015 αν θυμάμαι καλά δουλεύει μια χαρά...!!!
Από ότι ξέρω όμως είναι ένα νέο μοτέρ που σχεδιάστηκε από την αρχή και όχι κάποιο παλιό που βελτιώθηκε, ίσως χρησιμοποιήθηκαν κάποια πράγματα από το 1,2..!!
Και δημιουργήθηκε βιαστικά ,από ανάγκη, λόγω του ότι το κασκάι με το 1,2 που ήταν Ρενώ, δεν τα πήγε καλά...!!!
Αυτά ξέρω εγώ, αν είναι αλλιώς διόρθωσε με....Σε ενα συμφωνω απο οσα ειπες . "ο καθένας τα ερμηνεύει όπως θέλει"
https://www.motorreviewer.com/engine.php?engine_id=198Δεν είμαι μηχανικός φίλε μου των εταιρειών αυτών για να ξέρω το πόσο Νισσάν είναι αυτό το μοτέρ, ή το πόσο παρενέβησαν επίσημα, ή μη οι Ιάπωνες.
https://mymotorlist.com/engines/nissan/hr13ddt/
Το σίγουρο είναι πως άλλαξαν το 1,2 στο κασκάι επειδή είχε θέματα...!!!
Τώρα το τι συμφωνία έχουν με τη Ρενώ, το τι θα ανακοινώνεται, το πόσο θα παρεμβαίνουν κ.λπ....κ.λπ..., αυτοί που υπέγραψαν το ξέρουν.
Όταν κάνεις μία παρέμβαση σε ένα μοτέρ και το αντικαθιστάς με άλλο ,επειδή στο πιο δημοφιλές σου μοντέλο έχει πρόβλημα, τότε υποθέτουμε ότι έχει τον πρώτο λόγο η Νισσάν για να στηρίξει το προιόν της, η οποία έβγαζε μοτέρ ραπτομηχανές ανέκαθεν, άψογα...!!!
Αυτό ήταν το έγκλημα μου και είπα ότι παρενέβη ολοκληρωτικά η Νισσάν...!!!
Και παρενέβη σίγουρα, γιατί θιγόταν το πρώτο σε πωλήσεις τους αυτοκίνητο, το κασκάι...!!!
Όταν σου χαλάει τη μόστρα ο συνέταιρος, τότε του βάζεις χέρι..!!!
Η Νισσάν δυστυχώς από αυτή την κίνηση σύμπραξης έχασε αρκετή από την αξιοπιστία της, γιαυτό και τα τελευταία χρόνια κρατήθηκε σε απόσταση από την Ρενώ, ενώ προσπάθησε να κλείσει μεγάλη συμφωνία με την Χόντα , η οποία όμως ναυάγησε παρά τα 60 δις που ανακοινώθηκε ότι θα πουλιόταν.
Σε ευχαριστώ για την ενημέρωση πάντως..... -
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
Σήμερα έκανα πολλά αστικά/περαστικά χιλιόμετρα, καμιά 50αρια, με κατανάλωση 3.8λτ και κίνηση EV 89%.
Κάπως έτσι ΔΕΝ θα ναι και το Στελαντις "υβριδικό";
Τουλάχιστον, θα χει φώτα ημέρας λεντ!
Όπως είχε και το 200αρι σκούτερ μου, που έκαιγε 3.7λτ στα εκατό, με εμένα πάνω.Καταφέραμε να μηδενίσουμε την αξία του υβριδικού μοτέρ, τα ωφέλη του, τον δακτύλιο και όλα γενικά και να ασχολούμαστε με το πόσο καλές είναι οι λάμπες του κκ και αν χωράει μισή βαλίτσα παραπάνω...!!!
Όπως προσπερνάμε και το αυτονόητο για μας, το να πηγαίνουμε στο συνεργείο μόνο μία φορά το χρόνο, λες και δεν διαβάζουμε το τι γίνεται γύρω μας, με το σκεπτικό, εγγύηση έχουν όλα...!!!
Πάτε σε κανένα φόρουμ και διαβάστε τι γίνεται...!!! -
Σε λίγο καιρό και σε νομικά φόρουμ όταν θα έρχονται τα ραβασάκια απο τις ΑΙ κάμερες.
Χθες Καραμανλή με Μπότσαρη σφάζαν αγέρωχοι το κόκκινο ,χαρακτηριστικά ενας με ...panamera hybrid
ανοικτό το παράθυρο και το κινητό στο αυτί! Το ΑΙ λογισμικό θα κάνει πάρτι!
Εεεε! αυτά τα μαύρα επανω στα στίλια δεν είναι κοράκια, είναι τα μάτια της
-
@vagkirk said in Toyota Corolla Cross:
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΦΩΤΑ ΗΜΕΡΑΣ ΛΕΔ ΤΟ ΧΡΕΠΙ ΤΟ Corolla Cross στην βασική έκδοση;;;;
Απίστευτη έλλειψη, απορώ πως το οδηγούν οι κάτοχοι του!@criuser said in Toyota Corolla Cross:
Εχουν και τα δύο κλάουντ ναβιγκέισον. Δεν ξέρω πως δουλεύει αυτό.
Εχουν και τα δύο πίσω υποβραχιόνιο.
Απομακρυσμένη ρύθμιση θερμοκρασίας καμπίνας
Ασύρματος φορτιστής κινητού
Φωτισμός στο σκιάδιο οδηγού
Φως στο σκιάδιο συνοδηγού
Θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα (οδηγού και συνοδηγού)
Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη οσφυϊκή υποστήριξη στο κάθισμα του οδηγού
Ηλεκτροχρωματικός καθρέφτης
Κεντρικός αερόσακος οδηγού και συνοδηγού
Σύστημα υπενθύμισης πίσω καθίσματος (RSRS)
Intelligent Adaptive Cruise ControlΤι από όλα αυτά ΕΧΟΥΝ οι δύο πρώτες εκδόσεις του C3 ;
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
Μόνο στην δεύτερη έκδοση
> Λευκός ατμοσφαιρικός φωτισμός στις εμπρός πόρτες
Θερμαινόμενο τιμόνι
> Σύστημα φωτιζόμενης εισόδου
Σύστημα Ανίχνευσης Τυφλού Σημείου (BSM)
Φώτα ημέρας (LED)
Εμπρός φλας (LED)
Αισθητήρες στάθμευσης πίσω (4)
Σύστημα ειδοποίησης διασταυρούμενης κυκλοφορίας πίσω με αυτόματο φρενάρισμα (RCTAB)
Φώτε στροφής LED (Φλας)
Φυμέ στα πίσω πλαινά και πίσω τζάμι.
Ηλεκτρικά ανοιγόμενη πόρτα πορτμπαγκάζ
Απομακρυσμένος έλεγχος ανοίγματος πόρτας πορτμπαγκάζ
Σύστημα Έξυπνης Εισόδου και ΕκκίνησηςΤι από όλα αυτά ΕΧΕΙ η έκδοση Max του C3;
Τα γράφω παρακάτω. Γιατί δεν τα διάβασες ?
Δεν βγαίνει στην βασική έκδοση το 145. Στην μεσαία λοιπόν δεν έχει αυτά που γράφω για την άκτιβ έχει όμως που δεν έχει η ακτιβ :
Φώτα λέντ
Ανάρτηση Advance comfort.
Αισθητήρες πίσω και κάμερα 180 μοιρών
Φυμέ στα πίσω πλαινά και πίσω τζάμι.
Μπάρες οροφής
Καθίσματα Advance comfort
Αισθητήρες πίσω και κάμερα 180 μοιρών
Φυμέ στα πίσω πλαινά και πίσω τζάμι.
Μπάρες οροφήςκαι κυρίως 6470 ήτοι 26,4 % λιγότερα λεφτά...
Για την ΜΑΧ σου διέγραψα τι από όσα είχε μόνο η Στάιλ έχει και η ΜΑΧ.
Εμειναν 3 πραγματάκια για την Στάιλ
Δεν έχει όμως
Ανάρτηση Advance comfort.
Καθίσματα Advance comfort
Μπάρες οροφής
Διχρωμία με μαύρη ή άσπρη οροφή ανάλογα με το χρώμα του αυτοκινήτου.
Αισθητήρες εμπρός πίσω και στο πλάι και κάμερα 180 μοιρών
Σύστημα Connected Navigation 3Dκαι κυρίως 6850 ήτοι 25,4 % λιγότερα λεφτά...
Αλλά επειδή είπαν κάποιοι ότι είναι C suv η Κορόλα και ναι είναι αλλά μοντέλου 10ετίας τουλάχιστον, τα έγραψα στο θέμα της Πεζώ, να τα πω και εδώ για ένα πραγματικό C suv.
Για να μην αγχώνεστε το νέο 5 αιρκρος έχει στάνταρ το ACC σε κάθε έκδοση...
Οπότε με τιμές της βασικής σε Γαλλία - Ιταλία - Ισπανία, 34990 - 32400 - 29690 και της μεσαίας 37990 - 35900 - 32790 θα κάνουμε πλάκα στο Κορόλα Κρος που θεωρεί τον εαυτό του Σε σουβ με 2,64 μεταξόνιο. Το 5 αιρκρος έχει 2,784...
Υπολογίζω να είμαστε ανάμεσα σε τιμές Ιταλίας και Ισπανίας.
Εχει όμως πολύ ενδιαφέρον και το φεβ με τα 195 άλογα. που η μεσαία θα είναι κάπου γύρω στις 40000.
Toyota Corolla Cross