Σε παρόμοια περίπτωση, όπου το γαϊδούρι* (με μερσεντέ..) έκλεινε όλο το πεζοδρόμιο, μετά από 5-6-7 τηλέφωνα στο 100, μου είπαν στο τέλος, πως είναι αρμοδιότητα του δήμου!
*συγγνώμη στα γαϊδουράκια.
Σε αυτό το βίντεο φαίνεται η τεράστια διαφορά των δύο στην ευθεία, ξεκινάνε μαζί αλλά το plaid στα 200 μέτρα κινείται πιο γρήγορα από το 3 στα 400. Αδιανόητο.
Και φαίνονται πολλά ακόμα ... Απαραίτητη διευκρίνηση για τους παραμυθατζίδες και τους προμότορες:
SoC μεταξύ πρώτου και δεύτερου περασμάτος (υποθέτω, βασίμως, ότι τα αυτοκίνητα ΔΕΝ ξαναπάτησαν ενδιαμέσως, άρα δεν κατανάλωσαν μπαταρία):
Plaid : 85% >> 78%
Performance : 93% >> 87%
7% & 6% αντίστοιχα πτώση στο επίπεδο φόρτισης για ΕΝΑ πέρασμα ...
Κοιτάξτε επίσης την εκπληκτική επαναληψιμότητα σε χρόνους και ταχύτητες εξόδου - και συγρίνετε με θερμικά με χειροκίνητα κιβώτια. Άλλος κόσμος πραγματικά.
Για ποιους παραμυθάδες λες;
Δεν νομίζω ότι αποκαλύφθηκε κάτι που δεν γνωρίζουμε .
Ότι πάει, καιει.
"Ότι πάει καίει", με νουμεράκια και στο περίπου:
Αν κάποιος ανήσυχος παίξει με το δεξί του πόδι και κάνει ένα 20-150χαω βγαίνοντας από τα κουτιά των διοδίων στην διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη θα κάψει συνολικά ένα μινιμουμ 40% της μπαταρίας του αποκλειστικά και μόνο σε αυτά τα αθώα ανοίγματα.
Αν δε αποφασίσει να κινηθεί με μια σταθερή ΜΩΤ 130χαω στο υπόλοιπο της διαδρομής θα καίει περίπου το 30% της μπαταρίας του ανά 100χλμ.
Και αυτό ξεφόρτωτος και χωρίς βαριά χρήση του AC.
Εν ολίγοις θα χρειαστεί 2 πλήρεις φορτίσεις για ένα σβέλτο (και χωρίς καφριλίκια) Αθήνα-Θεσσαλονίκη ...
Άλλο πράγμα το «βγαίνω σβέλτα από τα διόδια» και άλλο το «το τσαρουχωνω για να κάνω 400αρι σε πιστα dragster”
Για το Αθήνα Θεσσαλονίκη τα νούμερα σου είναι επίσης λίγο λάθος. Αλλά δεν ξέρω τι αμάξι έχεις στο νου σου για να σε διορθώσω. 3;3lr;3p; Κάποιο από τα Υ;
Το 3lr πάντως βγάζει τη διαδρομή με μια φόρτιση, ούτε καν φουλ, πηγαίνοντας σβέλτα
Η υπόθεση εργασίας μου για τις καταναλώσεις αφορά στο πως ανεμένεται ρεαλιστικά να οδηγείται ένα sports sedan της κατηγορίας του M3P που κάνει το στατικό 400άρι σε 12 δευτερόλεπτα σε δημόσιο δρόμο (ΜΩΤ 130χαω και ευκαιριακές ρεπρίζ 20-150χαω στις επιταχύνσεις μετά τα διόδια).
Για τα υπόλοιπα που αναφέρεις συνφορουμιστής έχει δηλώσει εδώ ±30% SoC ανά 100χλμ κατανάλωση μπαταρίας του καινούργιου M3L3 με ΜΩΤ ±125χαω για το Αθήνα-Γιάννενα ενώ ο Driving Academy στο προηγούμενο ποστάρισμα του monster αναφέρει επίσης SoC ±30% ανά 100χλμ για το ΜΥLR με ΜΩΤ 130χαω.
Και αυτά χωρίς βαριά χρήση AC, μεγάλα φορτία και δυσμενής για την θερμική διαχείριση της μπαταρίας θερμοκρασίες.
open loop due engine load or deceleration"
είναι σωστό για κινητήρα κρύο , σε κατηφόρα, με άφημα γκαζιού. To C του Γιάννη, δεν φοράει τον αρχικό εγκέφαλο. Γιάννη, όταν κατέβεις Αθήνα, φέρτο στον Ηλία να στο ρυθμίσει.
Καλησπέρα.
Δυστυχώς είμαι Λάρισα και Αθήνα δεν κατεβαίνω σχεδόν ποτέ.
Σήμερα στο συνεργείο ο μάστορας τα τσεκαρε όλα, η διάγνωση του είναι κατά πάσα πιθανότητα εγκέφαλος,
Όντος δεν φοράει δικό του εγκέφαλο έχω ήδη αλλάξει 2!!!
Και πάμε τώρα για 3ο
Μου είπε Δευτέρα να του το ξανά πάω να το στείλει σε φίλο τού ηλεκτρολόγο να δει αν έχει κάψει κάποιο σώμα, αλλιώς μετά πάμε εγκέφαλο.
Γενικά αυτό το αμάξι του έχω ποιεί το αίμα, όταν το αγόρασα ήθελε εγκέφαλο, μετά από κάποια χρόνια ξανά, τώρα μετά από κάποια χρόνια πάλι.
Υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω εγώ?
Το αμάξι δεν αξίζει να ρίξω λεφτά.. Αλλά λόγο δουλειάς το χρειάζομαι
Τώρα το πάω έτσι όπως είναι με τα 1000 ζόρια
Υπάρχει δηλαδή τρόπος να ρυθμιστεί και όχι να αλλαχτεί?
Αν έβγαζα τον εγκέφαλο και τον έστελνα Αθήνα ?
Forum για ό,τι έχει να κάνει με τους 2 τροχούς και το moto GP
645
Topics
15126
Posts
Καλησπερα σε ολους !!
Εδω το καμαρι μου ,το Τenere 700 με μια προσφατη αλλαγη
σε ολόσωμη εξατμιση, φιλτρο και προγραμμα.
+5.5 αλογακια που δε μας χαλασε καθολου !
Ο ηχος απο την καμερα δεν αποτυπωνει ακριβως τον ηχο της εξατμισης,
αλλα ,κατι καναμε ! Youtube Video