Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TESLA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TESLA FORUM
    • 1
    • 2
    • 273
    • 274
    • 275
    • 276
    • 277
    • 487
    • 488
    • 275 / 488
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    142
    9756
    283772
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dettol @monman2 last edited by

      @monman2 said in TESLA FORUM:

      και έρχεται το παρακάτω με το το 99% των δυνατοτήτων του παραπάνω στην μισή τιμή

      Youtube Video

      με τους μισους ιππους, στην μιση τιμη 😉

      Οχι οτι χρειαζεται κανενας 1000 ιππους για καθημερινη χρηση, απλα δεν ειναι το 99% των δυνατοτητων.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • monman2
        monman2 last edited by

        Δεν είναι όλα ευθεία και εκτιμώ οτι το μικρότερο μέγεθος και βάρος θα κάνουν το Μ3Ρ να είναι και φονέας του S plaid σε στροφοδιαδρομή .

        Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

        D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dettol @monman2 last edited by

          @monman2 said in TESLA FORUM:

          Δεν είναι όλα ευθεία και εκτιμώ οτι το μικρότερο μέγεθος και βάρος θα κάνουν το Μ3Ρ να είναι και φονέας του S plaid σε στροφοδιαδρομή .

          τωρα αρχιζουμε συζητηση υπερατου 🙂 . Πιστευω οτι αξιζει τα υπερδιπλασια χρηματα; μαλλον οχι. Πιστευω οτι ειναι καλυτερο αυτοκινητο το S; ΝΑΙ!
          Μονο και μονο απο το γεγονος οτι το 3P προμοταρετε ως baby plaid, νομιζω καταλαβαινει κανεις οτι ειναι η baby εκδοση του 🙂

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • ataim
            ataim last edited by ataim

            Σε αυτό το βίντεο φαίνεται η τεράστια διαφορά των δύο στην ευθεία, ξεκινάνε μαζί αλλά το plaid στα 200 μέτρα κινείται πιο γρήγορα από το 3 στα 400. Αδιανόητο.

            Youtube Video

            argyn 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lap last edited by

              Πω πω. Το plaid έχει τόση δύναμη που τρομάζει

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • argyn
                argyn @ataim last edited by

                @ataim said in TESLA FORUM:

                Σε αυτό το βίντεο φαίνεται η τεράστια διαφορά των δύο στην ευθεία, ξεκινάνε μαζί αλλά το plaid στα 200 μέτρα κινείται πιο γρήγορα από το 3 στα 400. Αδιανόητο.

                Youtube Video

                Και φαίνονται πολλά ακόμα ... Απαραίτητη διευκρίνηση για τους παραμυθατζίδες και τους προμότορες:

                SoC μεταξύ πρώτου και δεύτερου περασμάτος (υποθέτω, βασίμως, ότι τα αυτοκίνητα ΔΕΝ ξαναπάτησαν ενδιαμέσως, άρα δεν κατανάλωσαν μπαταρία):

                Plaid : 85% >> 78%
                Performance : 93% >> 87%

                7% & 6% αντίστοιχα πτώση στο επίπεδο φόρτισης για ΕΝΑ πέρασμα ...

                Κοιτάξτε επίσης την εκπληκτική επαναληψιμότητα σε χρόνους και ταχύτητες εξόδου - και συγρίνετε με θερμικά με χειροκίνητα κιβώτια. Άλλος κόσμος πραγματικά.

                T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • argyn
                  argyn @red_monster last edited by

                  @red_monster said in TESLA FORUM:

                  https://www.facebook.com/groups/ElectricCarGreece/permalink/2399677893564540/

                  Το ξαναβάζω εδώ γιατί όντως αξίζει να διαβαστεί.

                  D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • R
                    red_monster last edited by

                    Τα καθίσματα του highland είναι ίδια με του μοντελ s, για αυτό είναι τόσο άνετα και ξεκούραστα. Με τα ίδια καθίσματα θα απογειωνόταν η εμπειρία του μοντελ Υ.

                    Αναμένω να μετρήσει και το highland LR να έχω σημείο αναφοράς σε πιο γήινες κατασκευές

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dettol @argyn last edited by

                      @argyn said in TESLA FORUM:

                      @red_monster said in TESLA FORUM:

                      https://www.facebook.com/groups/ElectricCarGreece/permalink/2399677893564540/

                      Το ξαναβάζω εδώ γιατί όντως αξίζει να διαβαστεί.

                      Εσένα ποτε θα σε ψήσουμε; 😂

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • T
                        teo-mak @argyn last edited by

                        @argyn said in TESLA FORUM:

                        @ataim said in TESLA FORUM:

                        Σε αυτό το βίντεο φαίνεται η τεράστια διαφορά των δύο στην ευθεία, ξεκινάνε μαζί αλλά το plaid στα 200 μέτρα κινείται πιο γρήγορα από το 3 στα 400. Αδιανόητο.

                        Youtube Video

                        Και φαίνονται πολλά ακόμα ... Απαραίτητη διευκρίνηση για τους παραμυθατζίδες και τους προμότορες:

                        SoC μεταξύ πρώτου και δεύτερου περασμάτος (υποθέτω, βασίμως, ότι τα αυτοκίνητα ΔΕΝ ξαναπάτησαν ενδιαμέσως, άρα δεν κατανάλωσαν μπαταρία):

                        Plaid : 85% >> 78%
                        Performance : 93% >> 87%

                        7% & 6% αντίστοιχα πτώση στο επίπεδο φόρτισης για ΕΝΑ πέρασμα ...

                        Κοιτάξτε επίσης την εκπληκτική επαναληψιμότητα σε χρόνους και ταχύτητες εξόδου - και συγρίνετε με θερμικά με χειροκίνητα κιβώτια. Άλλος κόσμος πραγματικά.

                        Για ποιους παραμυθάδες λες;
                        Δεν νομίζω ότι αποκαλύφθηκε κάτι που δεν γνωρίζουμε .
                        Ότι πάει, καιει.

                        argyn 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • argyn
                          argyn @teo-mak last edited by

                          @teo-mak said in TESLA FORUM:

                          @argyn said in TESLA FORUM:

                          @ataim said in TESLA FORUM:

                          Σε αυτό το βίντεο φαίνεται η τεράστια διαφορά των δύο στην ευθεία, ξεκινάνε μαζί αλλά το plaid στα 200 μέτρα κινείται πιο γρήγορα από το 3 στα 400. Αδιανόητο.

                          Youtube Video

                          Και φαίνονται πολλά ακόμα ... Απαραίτητη διευκρίνηση για τους παραμυθατζίδες και τους προμότορες:

                          SoC μεταξύ πρώτου και δεύτερου περασμάτος (υποθέτω, βασίμως, ότι τα αυτοκίνητα ΔΕΝ ξαναπάτησαν ενδιαμέσως, άρα δεν κατανάλωσαν μπαταρία):

                          Plaid : 85% >> 78%
                          Performance : 93% >> 87%

                          7% & 6% αντίστοιχα πτώση στο επίπεδο φόρτισης για ΕΝΑ πέρασμα ...

                          Κοιτάξτε επίσης την εκπληκτική επαναληψιμότητα σε χρόνους και ταχύτητες εξόδου - και συγρίνετε με θερμικά με χειροκίνητα κιβώτια. Άλλος κόσμος πραγματικά.

                          Για ποιους παραμυθάδες λες;
                          Δεν νομίζω ότι αποκαλύφθηκε κάτι που δεν γνωρίζουμε .
                          Ότι πάει, καιει.

                          "Ότι πάει καίει", με νουμεράκια και στο περίπου:

                          Αν κάποιος ανήσυχος παίξει με το δεξί του πόδι και κάνει ένα 20-150χαω βγαίνοντας από τα κουτιά των διοδίων στην διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη θα κάψει συνολικά ένα μινιμουμ 40% της μπαταρίας του αποκλειστικά και μόνο σε αυτά τα αθώα ανοίγματα.

                          Αν δε αποφασίσει να κινηθεί με μια σταθερή ΜΩΤ 130χαω στο υπόλοιπο της διαδρομής θα καίει περίπου το 30% της μπαταρίας του ανά 100χλμ.

                          Και αυτό ξεφόρτωτος και χωρίς βαριά χρήση του AC.

                          Εν ολίγοις θα χρειαστεί 2 πλήρεις φορτίσεις για ένα σβέλτο (και χωρίς καφριλίκια) Αθήνα-Θεσσαλονίκη ...

                          D R 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dettol @argyn last edited by

                            @argyn said in TESLA FORUM:

                            @teo-mak said in TESLA FORUM:

                            @argyn said in TESLA FORUM:

                            @ataim said in TESLA FORUM:

                            Σε αυτό το βίντεο φαίνεται η τεράστια διαφορά των δύο στην ευθεία, ξεκινάνε μαζί αλλά το plaid στα 200 μέτρα κινείται πιο γρήγορα από το 3 στα 400. Αδιανόητο.

                            Youtube Video

                            Και φαίνονται πολλά ακόμα ... Απαραίτητη διευκρίνηση για τους παραμυθατζίδες και τους προμότορες:

                            SoC μεταξύ πρώτου και δεύτερου περασμάτος (υποθέτω, βασίμως, ότι τα αυτοκίνητα ΔΕΝ ξαναπάτησαν ενδιαμέσως, άρα δεν κατανάλωσαν μπαταρία):

                            Plaid : 85% >> 78%
                            Performance : 93% >> 87%

                            7% & 6% αντίστοιχα πτώση στο επίπεδο φόρτισης για ΕΝΑ πέρασμα ...

                            Κοιτάξτε επίσης την εκπληκτική επαναληψιμότητα σε χρόνους και ταχύτητες εξόδου - και συγρίνετε με θερμικά με χειροκίνητα κιβώτια. Άλλος κόσμος πραγματικά.

                            Για ποιους παραμυθάδες λες;
                            Δεν νομίζω ότι αποκαλύφθηκε κάτι που δεν γνωρίζουμε .
                            Ότι πάει, καιει.

                            "Ότι πάει καίει", με νουμεράκια και στο περίπου:

                            Αν κάποιος ανήσυχος παίξει με το δεξί του πόδι και κάνει ένα 20-150χαω βγαίνοντας από τα κουτιά των διοδίων στην διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη θα κάψει συνολικά ένα μινιμουμ 40% της μπαταρίας του αποκλειστικά και μόνο σε αυτά τα αθώα ανοίγματα.

                            Αν δε αποφασίσει να κινηθεί με μια σταθερή ΜΩΤ 130χαω στο υπόλοιπο της διαδρομής θα καίει περίπου το 30% της μπαταρίας του ανά 100χλμ.

                            Και αυτό ξεφόρτωτος και χωρίς βαριά χρήση του AC.

                            Εν ολίγοις θα χρειαστεί 2 πλήρεις φορτίσεις για ένα σβέλτο (και χωρίς καφριλίκια) Αθήνα-Θεσσαλονίκη ...

                            Άλλο πράγμα το «βγαίνω σβέλτα από τα διόδια» και άλλο το «το τσαρουχωνω για να κάνω 400αρι σε πιστα dragster”

                            Για το Αθήνα Θεσσαλονίκη τα νούμερα σου είναι επίσης λίγο λάθος. Αλλά δεν ξέρω τι αμάξι έχεις στο νου σου για να σε διορθώσω. 3;3lr;3p; Κάποιο από τα Υ;
                            Το 3lr πάντως βγάζει τη διαδρομή με μια φόρτιση, ούτε καν φουλ, πηγαίνοντας σβέλτα

                            argyn 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              red_monster @argyn last edited by

                              @argyn said in TESLA FORUM:

                              @teo-mak said in TESLA FORUM:

                              @argyn said in TESLA FORUM:

                              @ataim said in TESLA FORUM:

                              Σε αυτό το βίντεο φαίνεται η τεράστια διαφορά των δύο στην ευθεία, ξεκινάνε μαζί αλλά το plaid στα 200 μέτρα κινείται πιο γρήγορα από το 3 στα 400. Αδιανόητο.

                              Youtube Video

                              Και φαίνονται πολλά ακόμα ... Απαραίτητη διευκρίνηση για τους παραμυθατζίδες και τους προμότορες:

                              SoC μεταξύ πρώτου και δεύτερου περασμάτος (υποθέτω, βασίμως, ότι τα αυτοκίνητα ΔΕΝ ξαναπάτησαν ενδιαμέσως, άρα δεν κατανάλωσαν μπαταρία):

                              Plaid : 85% >> 78%
                              Performance : 93% >> 87%

                              7% & 6% αντίστοιχα πτώση στο επίπεδο φόρτισης για ΕΝΑ πέρασμα ...

                              Κοιτάξτε επίσης την εκπληκτική επαναληψιμότητα σε χρόνους και ταχύτητες εξόδου - και συγρίνετε με θερμικά με χειροκίνητα κιβώτια. Άλλος κόσμος πραγματικά.

                              Για ποιους παραμυθάδες λες;
                              Δεν νομίζω ότι αποκαλύφθηκε κάτι που δεν γνωρίζουμε .
                              Ότι πάει, καιει.

                              "Ότι πάει καίει", με νουμεράκια και στο περίπου:

                              Αν κάποιος ανήσυχος παίξει με το δεξί του πόδι και κάνει ένα 20-150χαω βγαίνοντας από τα κουτιά των διοδίων στην διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη θα κάψει συνολικά ένα μινιμουμ 40% της μπαταρίας του αποκλειστικά και μόνο σε αυτά τα αθώα ανοίγματα.

                              Αν δε αποφασίσει να κινηθεί με μια σταθερή ΜΩΤ 130χαω στο υπόλοιπο της διαδρομής θα καίει περίπου το 30% της μπαταρίας του ανά 100χλμ.

                              Και αυτό ξεφόρτωτος και χωρίς βαριά χρήση του AC.

                              Εν ολίγοις θα χρειαστεί 2 πλήρεις φορτίσεις για ένα σβέλτο (και χωρίς καφριλίκια) Αθήνα-Θεσσαλονίκη ...

                              Σε πόση ώρα εξαντλεί το ρεζερβουάρ της η βειρον σε αντίστοιχης έντασης ανοίγματα ?

                              argyn 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • argyn
                                argyn @red_monster last edited by argyn

                                @red_monster said in TESLA FORUM:

                                @argyn said in TESLA FORUM:

                                @teo-mak said in TESLA FORUM:

                                @argyn said in TESLA FORUM:

                                @ataim said in TESLA FORUM:

                                Σε αυτό το βίντεο φαίνεται η τεράστια διαφορά των δύο στην ευθεία, ξεκινάνε μαζί αλλά το plaid στα 200 μέτρα κινείται πιο γρήγορα από το 3 στα 400. Αδιανόητο.

                                Youtube Video

                                Και φαίνονται πολλά ακόμα ... Απαραίτητη διευκρίνηση για τους παραμυθατζίδες και τους προμότορες:

                                SoC μεταξύ πρώτου και δεύτερου περασμάτος (υποθέτω, βασίμως, ότι τα αυτοκίνητα ΔΕΝ ξαναπάτησαν ενδιαμέσως, άρα δεν κατανάλωσαν μπαταρία):

                                Plaid : 85% >> 78%
                                Performance : 93% >> 87%

                                7% & 6% αντίστοιχα πτώση στο επίπεδο φόρτισης για ΕΝΑ πέρασμα ...

                                Κοιτάξτε επίσης την εκπληκτική επαναληψιμότητα σε χρόνους και ταχύτητες εξόδου - και συγρίνετε με θερμικά με χειροκίνητα κιβώτια. Άλλος κόσμος πραγματικά.

                                Για ποιους παραμυθάδες λες;
                                Δεν νομίζω ότι αποκαλύφθηκε κάτι που δεν γνωρίζουμε .
                                Ότι πάει, καιει.

                                "Ότι πάει καίει", με νουμεράκια και στο περίπου:

                                Αν κάποιος ανήσυχος παίξει με το δεξί του πόδι και κάνει ένα 20-150χαω βγαίνοντας από τα κουτιά των διοδίων στην διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη θα κάψει συνολικά ένα μινιμουμ 40% της μπαταρίας του αποκλειστικά και μόνο σε αυτά τα αθώα ανοίγματα.

                                Αν δε αποφασίσει να κινηθεί με μια σταθερή ΜΩΤ 130χαω στο υπόλοιπο της διαδρομής θα καίει περίπου το 30% της μπαταρίας του ανά 100χλμ.

                                Και αυτό ξεφόρτωτος και χωρίς βαριά χρήση του AC.

                                Εν ολίγοις θα χρειαστεί 2 πλήρεις φορτίσεις για ένα σβέλτο (και χωρίς καφριλίκια) Αθήνα-Θεσσαλονίκη ...

                                Σε πόση ώρα εξαντλεί το ρεζερβουάρ της η βειρον σε αντίστοιχης έντασης ανοίγματα ?

                                Πόσος είναι ο χρόνος ανεφοδιασμού μέχρι πλήρωσης του οποιουδήποτε θερμικού σουπερκαρ και ποιά είναι η πυκνότητα του δικτύου ανεφοδιασμού υγρών καυσίμων σε σχέση με τα αντίστοιχα ηλεκτρικά?

                                R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  red_monster @argyn last edited by

                                  @argyn said in TESLA FORUM:

                                  @red_monster said in TESLA FORUM:

                                  @argyn said in TESLA FORUM:

                                  @teo-mak said in TESLA FORUM:

                                  @argyn said in TESLA FORUM:

                                  @ataim said in TESLA FORUM:

                                  Σε αυτό το βίντεο φαίνεται η τεράστια διαφορά των δύο στην ευθεία, ξεκινάνε μαζί αλλά το plaid στα 200 μέτρα κινείται πιο γρήγορα από το 3 στα 400. Αδιανόητο.

                                  Youtube Video

                                  Και φαίνονται πολλά ακόμα ... Απαραίτητη διευκρίνηση για τους παραμυθατζίδες και τους προμότορες:

                                  SoC μεταξύ πρώτου και δεύτερου περασμάτος (υποθέτω, βασίμως, ότι τα αυτοκίνητα ΔΕΝ ξαναπάτησαν ενδιαμέσως, άρα δεν κατανάλωσαν μπαταρία):

                                  Plaid : 85% >> 78%
                                  Performance : 93% >> 87%

                                  7% & 6% αντίστοιχα πτώση στο επίπεδο φόρτισης για ΕΝΑ πέρασμα ...

                                  Κοιτάξτε επίσης την εκπληκτική επαναληψιμότητα σε χρόνους και ταχύτητες εξόδου - και συγρίνετε με θερμικά με χειροκίνητα κιβώτια. Άλλος κόσμος πραγματικά.

                                  Για ποιους παραμυθάδες λες;
                                  Δεν νομίζω ότι αποκαλύφθηκε κάτι που δεν γνωρίζουμε .
                                  Ότι πάει, καιει.

                                  "Ότι πάει καίει", με νουμεράκια και στο περίπου:

                                  Αν κάποιος ανήσυχος παίξει με το δεξί του πόδι και κάνει ένα 20-150χαω βγαίνοντας από τα κουτιά των διοδίων στην διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη θα κάψει συνολικά ένα μινιμουμ 40% της μπαταρίας του αποκλειστικά και μόνο σε αυτά τα αθώα ανοίγματα.

                                  Αν δε αποφασίσει να κινηθεί με μια σταθερή ΜΩΤ 130χαω στο υπόλοιπο της διαδρομής θα καίει περίπου το 30% της μπαταρίας του ανά 100χλμ.

                                  Και αυτό ξεφόρτωτος και χωρίς βαριά χρήση του AC.

                                  Εν ολίγοις θα χρειαστεί 2 πλήρεις φορτίσεις για ένα σβέλτο (και χωρίς καφριλίκια) Αθήνα-Θεσσαλονίκη ...

                                  Σε πόση ώρα εξαντλεί το ρεζερβουάρ της η βειρον σε αντίστοιχης έντασης ανοίγματα ?

                                  Πόσος είναι ο χρόνος ανεφοδιασμού μέχρι πλήρωσης του οποιουδήποτε σουπερκαρ και ποιά είναι η πυκνότητα του δικτύου ανεφοδιασμού υγρών καυσίμων σε σχέση με τα αντίστοιχα ηλεκτρικά?

                                  Ποιά είναι η διαφορά του κόστους αγοράς/χρήσης μεταξύ των δύο ?

                                  argyn 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • argyn
                                    argyn @dettol last edited by argyn

                                    @dettol said in TESLA FORUM:

                                    @argyn said in TESLA FORUM:

                                    @teo-mak said in TESLA FORUM:

                                    @argyn said in TESLA FORUM:

                                    @ataim said in TESLA FORUM:

                                    Σε αυτό το βίντεο φαίνεται η τεράστια διαφορά των δύο στην ευθεία, ξεκινάνε μαζί αλλά το plaid στα 200 μέτρα κινείται πιο γρήγορα από το 3 στα 400. Αδιανόητο.

                                    Youtube Video

                                    Και φαίνονται πολλά ακόμα ... Απαραίτητη διευκρίνηση για τους παραμυθατζίδες και τους προμότορες:

                                    SoC μεταξύ πρώτου και δεύτερου περασμάτος (υποθέτω, βασίμως, ότι τα αυτοκίνητα ΔΕΝ ξαναπάτησαν ενδιαμέσως, άρα δεν κατανάλωσαν μπαταρία):

                                    Plaid : 85% >> 78%
                                    Performance : 93% >> 87%

                                    7% & 6% αντίστοιχα πτώση στο επίπεδο φόρτισης για ΕΝΑ πέρασμα ...

                                    Κοιτάξτε επίσης την εκπληκτική επαναληψιμότητα σε χρόνους και ταχύτητες εξόδου - και συγρίνετε με θερμικά με χειροκίνητα κιβώτια. Άλλος κόσμος πραγματικά.

                                    Για ποιους παραμυθάδες λες;
                                    Δεν νομίζω ότι αποκαλύφθηκε κάτι που δεν γνωρίζουμε .
                                    Ότι πάει, καιει.

                                    "Ότι πάει καίει", με νουμεράκια και στο περίπου:

                                    Αν κάποιος ανήσυχος παίξει με το δεξί του πόδι και κάνει ένα 20-150χαω βγαίνοντας από τα κουτιά των διοδίων στην διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη θα κάψει συνολικά ένα μινιμουμ 40% της μπαταρίας του αποκλειστικά και μόνο σε αυτά τα αθώα ανοίγματα.

                                    Αν δε αποφασίσει να κινηθεί με μια σταθερή ΜΩΤ 130χαω στο υπόλοιπο της διαδρομής θα καίει περίπου το 30% της μπαταρίας του ανά 100χλμ.

                                    Και αυτό ξεφόρτωτος και χωρίς βαριά χρήση του AC.

                                    Εν ολίγοις θα χρειαστεί 2 πλήρεις φορτίσεις για ένα σβέλτο (και χωρίς καφριλίκια) Αθήνα-Θεσσαλονίκη ...

                                    Άλλο πράγμα το «βγαίνω σβέλτα από τα διόδια» και άλλο το «το τσαρουχωνω για να κάνω 400αρι σε πιστα dragster”

                                    Για το Αθήνα Θεσσαλονίκη τα νούμερα σου είναι επίσης λίγο λάθος. Αλλά δεν ξέρω τι αμάξι έχεις στο νου σου για να σε διορθώσω. 3;3lr;3p; Κάποιο από τα Υ;
                                    Το 3lr πάντως βγάζει τη διαδρομή με μια φόρτιση, ούτε καν φουλ, πηγαίνοντας σβέλτα

                                    Η υπόθεση εργασίας μου για τις καταναλώσεις αφορά στο πως ανεμένεται ρεαλιστικά να οδηγείται ένα sports sedan της κατηγορίας του M3P που κάνει το στατικό 400άρι σε 12 δευτερόλεπτα σε δημόσιο δρόμο (ΜΩΤ 130χαω και ευκαιριακές ρεπρίζ 20-150χαω στις επιταχύνσεις μετά τα διόδια).

                                    Για τα υπόλοιπα που αναφέρεις συνφορουμιστής έχει δηλώσει εδώ ±30% SoC ανά 100χλμ κατανάλωση μπαταρίας του καινούργιου M3L3 με ΜΩΤ ±125χαω για το Αθήνα-Γιάννενα ενώ ο Driving Academy στο προηγούμενο ποστάρισμα του monster αναφέρει επίσης SoC ±30% ανά 100χλμ για το ΜΥLR με ΜΩΤ 130χαω.

                                    Και αυτά χωρίς βαριά χρήση AC, μεγάλα φορτία και δυσμενής για την θερμική διαχείριση της μπαταρίας θερμοκρασίες.

                                    Μήπως να συντονιστείτε μεταξύ σας?

                                    R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      red_monster @argyn last edited by red_monster

                                      @argyn said in TESLA FORUM:

                                      @dettol said in TESLA FORUM:

                                      @argyn said in TESLA FORUM:

                                      @teo-mak said in TESLA FORUM:

                                      @argyn said in TESLA FORUM:

                                      @ataim said in TESLA FORUM:

                                      Σε αυτό το βίντεο φαίνεται η τεράστια διαφορά των δύο στην ευθεία, ξεκινάνε μαζί αλλά το plaid στα 200 μέτρα κινείται πιο γρήγορα από το 3 στα 400. Αδιανόητο.

                                      Youtube Video

                                      Και φαίνονται πολλά ακόμα ... Απαραίτητη διευκρίνηση για τους παραμυθατζίδες και τους προμότορες:

                                      SoC μεταξύ πρώτου και δεύτερου περασμάτος (υποθέτω, βασίμως, ότι τα αυτοκίνητα ΔΕΝ ξαναπάτησαν ενδιαμέσως, άρα δεν κατανάλωσαν μπαταρία):

                                      Plaid : 85% >> 78%
                                      Performance : 93% >> 87%

                                      7% & 6% αντίστοιχα πτώση στο επίπεδο φόρτισης για ΕΝΑ πέρασμα ...

                                      Κοιτάξτε επίσης την εκπληκτική επαναληψιμότητα σε χρόνους και ταχύτητες εξόδου - και συγρίνετε με θερμικά με χειροκίνητα κιβώτια. Άλλος κόσμος πραγματικά.

                                      Για ποιους παραμυθάδες λες;
                                      Δεν νομίζω ότι αποκαλύφθηκε κάτι που δεν γνωρίζουμε .
                                      Ότι πάει, καιει.

                                      "Ότι πάει καίει", με νουμεράκια και στο περίπου:

                                      Αν κάποιος ανήσυχος παίξει με το δεξί του πόδι και κάνει ένα 20-150χαω βγαίνοντας από τα κουτιά των διοδίων στην διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη θα κάψει συνολικά ένα μινιμουμ 40% της μπαταρίας του αποκλειστικά και μόνο σε αυτά τα αθώα ανοίγματα.

                                      Αν δε αποφασίσει να κινηθεί με μια σταθερή ΜΩΤ 130χαω στο υπόλοιπο της διαδρομής θα καίει περίπου το 30% της μπαταρίας του ανά 100χλμ.

                                      Και αυτό ξεφόρτωτος και χωρίς βαριά χρήση του AC.

                                      Εν ολίγοις θα χρειαστεί 2 πλήρεις φορτίσεις για ένα σβέλτο (και χωρίς καφριλίκια) Αθήνα-Θεσσαλονίκη ...

                                      Άλλο πράγμα το «βγαίνω σβέλτα από τα διόδια» και άλλο το «το τσαρουχωνω για να κάνω 400αρι σε πιστα dragster”

                                      Για το Αθήνα Θεσσαλονίκη τα νούμερα σου είναι επίσης λίγο λάθος. Αλλά δεν ξέρω τι αμάξι έχεις στο νου σου για να σε διορθώσω. 3;3lr;3p; Κάποιο από τα Υ;
                                      Το 3lr πάντως βγάζει τη διαδρομή με μια φόρτιση, ούτε καν φουλ, πηγαίνοντας σβέλτα

                                      Η υπόθεση εργασίας μου για τις καταναλώσεις αφορά στο πως ανεμένεται ρεαλιστικά να οδηγείται ένα sports sedan της κατηγορίας του M3P που κάνει το στατικό 400άρι σε 12 δευτερόλεπτα σε δημόσιο δρόμο (ΜΩΤ 130χαω και ευκαιριακές ρεπρίζ 20-150χαω στις επιταχύνσεις μετά τα διόδια).

                                      Για τα υπόλοιπα που αναφέρεις συνφορουμιστής έχει δηλώσει εδώ ±30% SoC ανά 100χλμ κατανάλωση μπαταρίας του καινούργιου M3L3 με ΜΩΤ ±125χαω για το Αθήνα-Γιάννενα ενώ ο Driving Academy στο προηγούμενο ποστάρισμα του monster αναφέρει επίσης SoC ±30% ανά 100χλμ για το ΜΥLR με ΜΩΤ 130χαω.

                                      Και αυτά χωρίς βαριά χρήση AC, μεγάλα φορτία και δυσμενής για την θερμική διαχείριση της μπαταρίας θερμοκρασίες.

                                      Μήπως να συντονιστείτε μεταξύ σας?

                                      *Για το παλιό M3LR.
                                      Το νέο Μ3LR με ταχύτητες σύμφωνα με τα όρια των ΕΟ με το 30 % της μπαταρίας βγάζεις +- 165 km.
                                      Κατά τα άλλα, ακόμα προσπαθώ να καταλάβω που το πας. Ότι όσο το πατάς καίει ?

                                      argyn 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • argyn
                                        argyn @red_monster last edited by

                                        @red_monster said in TESLA FORUM:

                                        @argyn said in TESLA FORUM:

                                        @red_monster said in TESLA FORUM:

                                        @argyn said in TESLA FORUM:

                                        @teo-mak said in TESLA FORUM:

                                        @argyn said in TESLA FORUM:

                                        @ataim said in TESLA FORUM:

                                        Σε αυτό το βίντεο φαίνεται η τεράστια διαφορά των δύο στην ευθεία, ξεκινάνε μαζί αλλά το plaid στα 200 μέτρα κινείται πιο γρήγορα από το 3 στα 400. Αδιανόητο.

                                        Youtube Video

                                        Και φαίνονται πολλά ακόμα ... Απαραίτητη διευκρίνηση για τους παραμυθατζίδες και τους προμότορες:

                                        SoC μεταξύ πρώτου και δεύτερου περασμάτος (υποθέτω, βασίμως, ότι τα αυτοκίνητα ΔΕΝ ξαναπάτησαν ενδιαμέσως, άρα δεν κατανάλωσαν μπαταρία):

                                        Plaid : 85% >> 78%
                                        Performance : 93% >> 87%

                                        7% & 6% αντίστοιχα πτώση στο επίπεδο φόρτισης για ΕΝΑ πέρασμα ...

                                        Κοιτάξτε επίσης την εκπληκτική επαναληψιμότητα σε χρόνους και ταχύτητες εξόδου - και συγρίνετε με θερμικά με χειροκίνητα κιβώτια. Άλλος κόσμος πραγματικά.

                                        Για ποιους παραμυθάδες λες;
                                        Δεν νομίζω ότι αποκαλύφθηκε κάτι που δεν γνωρίζουμε .
                                        Ότι πάει, καιει.

                                        "Ότι πάει καίει", με νουμεράκια και στο περίπου:

                                        Αν κάποιος ανήσυχος παίξει με το δεξί του πόδι και κάνει ένα 20-150χαω βγαίνοντας από τα κουτιά των διοδίων στην διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη θα κάψει συνολικά ένα μινιμουμ 40% της μπαταρίας του αποκλειστικά και μόνο σε αυτά τα αθώα ανοίγματα.

                                        Αν δε αποφασίσει να κινηθεί με μια σταθερή ΜΩΤ 130χαω στο υπόλοιπο της διαδρομής θα καίει περίπου το 30% της μπαταρίας του ανά 100χλμ.

                                        Και αυτό ξεφόρτωτος και χωρίς βαριά χρήση του AC.

                                        Εν ολίγοις θα χρειαστεί 2 πλήρεις φορτίσεις για ένα σβέλτο (και χωρίς καφριλίκια) Αθήνα-Θεσσαλονίκη ...

                                        Σε πόση ώρα εξαντλεί το ρεζερβουάρ της η βειρον σε αντίστοιχης έντασης ανοίγματα ?

                                        Πόσος είναι ο χρόνος ανεφοδιασμού μέχρι πλήρωσης του οποιουδήποτε σουπερκαρ και ποιά είναι η πυκνότητα του δικτύου ανεφοδιασμού υγρών καυσίμων σε σχέση με τα αντίστοιχα ηλεκτρικά?

                                        Ποιά είναι η διαφορά του κόστους αγοράς/χρήσης μεταξύ των δύο ?

                                        Το ηλεκτρικό εκει κερδίζει κατά κράτος προφανώς.

                                        Το συζητούμενο όμως εδώ είναι οι πραγματικές αυτονομίες ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου (με τα γνωστά ζητήματα ανεφοδιασμού/ακτίνας δράσης) όταν αυτό οδηγείται σε ρυθμούς αντίστοιχους με αυτούς που διαφημίζουν οι επιδόσεις του και όχι γενικώς οι επιδόσεις του ανά ευρώ συνολικού κόστους κτήσης.

                                        R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • argyn
                                          argyn @red_monster last edited by argyn

                                          @red_monster said in TESLA FORUM:

                                          @argyn said in TESLA FORUM:

                                          @dettol said in TESLA FORUM:

                                          @argyn said in TESLA FORUM:

                                          @teo-mak said in TESLA FORUM:

                                          @argyn said in TESLA FORUM:

                                          @ataim said in TESLA FORUM:

                                          Σε αυτό το βίντεο φαίνεται η τεράστια διαφορά των δύο στην ευθεία, ξεκινάνε μαζί αλλά το plaid στα 200 μέτρα κινείται πιο γρήγορα από το 3 στα 400. Αδιανόητο.

                                          Youtube Video

                                          Και φαίνονται πολλά ακόμα ... Απαραίτητη διευκρίνηση για τους παραμυθατζίδες και τους προμότορες:

                                          SoC μεταξύ πρώτου και δεύτερου περασμάτος (υποθέτω, βασίμως, ότι τα αυτοκίνητα ΔΕΝ ξαναπάτησαν ενδιαμέσως, άρα δεν κατανάλωσαν μπαταρία):

                                          Plaid : 85% >> 78%
                                          Performance : 93% >> 87%

                                          7% & 6% αντίστοιχα πτώση στο επίπεδο φόρτισης για ΕΝΑ πέρασμα ...

                                          Κοιτάξτε επίσης την εκπληκτική επαναληψιμότητα σε χρόνους και ταχύτητες εξόδου - και συγρίνετε με θερμικά με χειροκίνητα κιβώτια. Άλλος κόσμος πραγματικά.

                                          Για ποιους παραμυθάδες λες;
                                          Δεν νομίζω ότι αποκαλύφθηκε κάτι που δεν γνωρίζουμε .
                                          Ότι πάει, καιει.

                                          "Ότι πάει καίει", με νουμεράκια και στο περίπου:

                                          Αν κάποιος ανήσυχος παίξει με το δεξί του πόδι και κάνει ένα 20-150χαω βγαίνοντας από τα κουτιά των διοδίων στην διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη θα κάψει συνολικά ένα μινιμουμ 40% της μπαταρίας του αποκλειστικά και μόνο σε αυτά τα αθώα ανοίγματα.

                                          Αν δε αποφασίσει να κινηθεί με μια σταθερή ΜΩΤ 130χαω στο υπόλοιπο της διαδρομής θα καίει περίπου το 30% της μπαταρίας του ανά 100χλμ.

                                          Και αυτό ξεφόρτωτος και χωρίς βαριά χρήση του AC.

                                          Εν ολίγοις θα χρειαστεί 2 πλήρεις φορτίσεις για ένα σβέλτο (και χωρίς καφριλίκια) Αθήνα-Θεσσαλονίκη ...

                                          Άλλο πράγμα το «βγαίνω σβέλτα από τα διόδια» και άλλο το «το τσαρουχωνω για να κάνω 400αρι σε πιστα dragster”

                                          Για το Αθήνα Θεσσαλονίκη τα νούμερα σου είναι επίσης λίγο λάθος. Αλλά δεν ξέρω τι αμάξι έχεις στο νου σου για να σε διορθώσω. 3;3lr;3p; Κάποιο από τα Υ;
                                          Το 3lr πάντως βγάζει τη διαδρομή με μια φόρτιση, ούτε καν φουλ, πηγαίνοντας σβέλτα

                                          Η υπόθεση εργασίας μου για τις καταναλώσεις αφορά στο πως ανεμένεται ρεαλιστικά να οδηγείται ένα sports sedan της κατηγορίας του M3P που κάνει το στατικό 400άρι σε 12 δευτερόλεπτα σε δημόσιο δρόμο (ΜΩΤ 130χαω και ευκαιριακές ρεπρίζ 20-150χαω στις επιταχύνσεις μετά τα διόδια).

                                          Για τα υπόλοιπα που αναφέρεις συνφορουμιστής έχει δηλώσει εδώ ±30% SoC ανά 100χλμ κατανάλωση μπαταρίας του καινούργιου M3L3 με ΜΩΤ ±125χαω για το Αθήνα-Γιάννενα ενώ ο Driving Academy στο προηγούμενο ποστάρισμα του monster αναφέρει επίσης SoC ±30% ανά 100χλμ για το ΜΥLR με ΜΩΤ 130χαω.

                                          Και αυτά χωρίς βαριά χρήση AC, μεγάλα φορτία και δυσμενής για την θερμική διαχείριση της μπαταρίας θερμοκρασίες.

                                          Μήπως να συντονιστείτε μεταξύ σας?

                                          *Για το παλιό M3LR.
                                          Κατά τα άλλα, ακόμα προσπαθώ να καταλάβω που το πας. Ότι όσο το πατάς καίει ?

                                          Ότι η ρεαλιστική αυτονομία ενός M3P (SoC 90%>10%) όταν οδηγείται με τρόπο αντίστοιχο αυτού που διαφημίζουν οι επιδόσεις του αλλά χωρίς καφριλίκια σε δημόσιο δρόμο δεν υπερβαίνει τα 150χλμ.

                                          R D 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            red_monster @argyn last edited by

                                            @argyn said in TESLA FORUM:

                                            @red_monster said in TESLA FORUM:

                                            @argyn said in TESLA FORUM:

                                            @red_monster said in TESLA FORUM:

                                            @argyn said in TESLA FORUM:

                                            @teo-mak said in TESLA FORUM:

                                            @argyn said in TESLA FORUM:

                                            @ataim said in TESLA FORUM:

                                            Σε αυτό το βίντεο φαίνεται η τεράστια διαφορά των δύο στην ευθεία, ξεκινάνε μαζί αλλά το plaid στα 200 μέτρα κινείται πιο γρήγορα από το 3 στα 400. Αδιανόητο.

                                            Youtube Video

                                            Και φαίνονται πολλά ακόμα ... Απαραίτητη διευκρίνηση για τους παραμυθατζίδες και τους προμότορες:

                                            SoC μεταξύ πρώτου και δεύτερου περασμάτος (υποθέτω, βασίμως, ότι τα αυτοκίνητα ΔΕΝ ξαναπάτησαν ενδιαμέσως, άρα δεν κατανάλωσαν μπαταρία):

                                            Plaid : 85% >> 78%
                                            Performance : 93% >> 87%

                                            7% & 6% αντίστοιχα πτώση στο επίπεδο φόρτισης για ΕΝΑ πέρασμα ...

                                            Κοιτάξτε επίσης την εκπληκτική επαναληψιμότητα σε χρόνους και ταχύτητες εξόδου - και συγρίνετε με θερμικά με χειροκίνητα κιβώτια. Άλλος κόσμος πραγματικά.

                                            Για ποιους παραμυθάδες λες;
                                            Δεν νομίζω ότι αποκαλύφθηκε κάτι που δεν γνωρίζουμε .
                                            Ότι πάει, καιει.

                                            "Ότι πάει καίει", με νουμεράκια και στο περίπου:

                                            Αν κάποιος ανήσυχος παίξει με το δεξί του πόδι και κάνει ένα 20-150χαω βγαίνοντας από τα κουτιά των διοδίων στην διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη θα κάψει συνολικά ένα μινιμουμ 40% της μπαταρίας του αποκλειστικά και μόνο σε αυτά τα αθώα ανοίγματα.

                                            Αν δε αποφασίσει να κινηθεί με μια σταθερή ΜΩΤ 130χαω στο υπόλοιπο της διαδρομής θα καίει περίπου το 30% της μπαταρίας του ανά 100χλμ.

                                            Και αυτό ξεφόρτωτος και χωρίς βαριά χρήση του AC.

                                            Εν ολίγοις θα χρειαστεί 2 πλήρεις φορτίσεις για ένα σβέλτο (και χωρίς καφριλίκια) Αθήνα-Θεσσαλονίκη ...

                                            Σε πόση ώρα εξαντλεί το ρεζερβουάρ της η βειρον σε αντίστοιχης έντασης ανοίγματα ?

                                            Πόσος είναι ο χρόνος ανεφοδιασμού μέχρι πλήρωσης του οποιουδήποτε σουπερκαρ και ποιά είναι η πυκνότητα του δικτύου ανεφοδιασμού υγρών καυσίμων σε σχέση με τα αντίστοιχα ηλεκτρικά?

                                            Ποιά είναι η διαφορά του κόστους αγοράς/χρήσης μεταξύ των δύο ?

                                            Το ηλεκτρικό εκει κερδίζει κατά κράτος προφανώς.

                                            Το συζητούμενο όμως εδώ είναι οι πραγματικές αυτονομίες ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου (με τα γνωστά ζητήματα ανεφοδιασμού/ακτίνας δράσης) όταν αυτό οδηγείται σε ρυθμούς αντίστοιχους με αυτούς που διαφημίζουν οι επιδόσεις του και όχι γενικώς οι επιδόσεις του ανά ευρώ συνολικού κόστους κτήσης.

                                            Καπου κερδίζεις κάπου χάνεις.
                                            Μια χαρά μπορείς να διασκεδάσεις και με ηλεκτρικό και με μόνιμα απαγορευτικές ταχύτητες απλά θα χρειαστείς ένα καλύτερο προγραμματισμό για τους "ανεφοδιασμούς". Αν για μερικούς αυτό είναι κόκκινη γραμμή, υπάρχει πάντα η Μ3 και η Τζούλια με τα διπλά λεφτά και το καλύτερο ταπεραμέντο βεβαίως βεβαίως.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 273
                                            • 274
                                            • 275
                                            • 276
                                            • 277
                                            • 487
                                            • 488
                                            • 275 / 488
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr