@dimitrioskosmas said in Toyota Corolla Cross:
@gatoz said in Toyota Corolla Cross:
Λες και οποιος εχει αμαξι ληζ δεν το πληρωνει και ο ιδιος και η εταιρεια του,
Φυσικά και το πληρώνει ο ιδιος αλλά τα έξοδα (δε ξέρω το ακριβές ποσο αλλά ένα σημαντικό ποσό) αγοράς, συντηρησης, καυσίμων, αφαιρούνται απο το φορ.εισόδημα
ο μισθωτός από την αγορά αυτοκινήτου μέχρι το που θα το πουλήσει ή θα το πετάξει στη θάλασσα, παίρνει δώρο κι ένα βαρέλι χωρίς πάτο για να πετάει μέσα λεφτά μέχρι να το γεμίσει
22 τακατο ειναι στην εταιρεια η μειωση φορου επι των μισθωματων μαζι με το φπα που ΔΕΝ ειναι εκπιπτωμενο σε καμμια περιπτωση, το 22% ισχυει σε μη φεβ ή ηλεκτρικο και αυτο υπο προϋποθεσεις ομως ο χρηστης αντιστοιχα επιβαρυνεται με ενα ποσο σε σχεση με την λτπφ, ας πουμε σε νορμαλ αμαξια καπου 1000-3000 το χρονο. εχει βεβαια η επιχειρηση να πληρωσει επιπλεον τον τοκο της ληζινγκ και το κερδος της ληζ.
ενα χοντρικο οφελος το προσδιοριζω στο 3-5% των μισθωματων τελικα
αυτα ειναι και τελος.
στην πραγματικοτητα ο λογος που συμβαινει δεν ειναι για κανενα, μα κανενα φορολογικο οφελος, ειναι επειδη μιλαμε για μια παροχη προς τον εργαζομενο, την οποια φυσικα ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΥΕΙ - ΔΕΝ ΧΑΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΟΛΥΒΑ, απλα εχει μεγαλυτερη 'αποδοση' για τον εργαζομενο καθως απουσιαζει το αδικο κρατος στο ποσοστο που θα λαμβανε και ασφαλιστικες εισφορες οι οποιες θα πηγαιναν απλα κουβα. ετσι αν δινεις 300 μισθωμα με τον φπα, φτανουν στον εργαζομενο ας πουμε καπου 280 ενω εαν προσπαθουσες να δωσεις 300 κοστος για την εταιρεια, θα επαιρνε ο εφκα σχεδον 40 τακατο και ο εργαζομενος-μισθωτος οτι εμενε μετα την αποφορολογηση των υπολοιπων, δηλαδη πιπες.
καπως χειροτερα ειναι τα πραγματα για τους 'εταιρους-μετοχους-ιδιοκτητες'
ετσι, για να ξερουμε τι και γιατι