@w202-amg said in Μετατροπή απο ατμόσφαιρα σε Turbo. Κόστος??:
@ilias-a said in Μετατροπή απο ατμόσφαιρα σε Turbo. Κόστος??:
@w202-amg said in Μετατροπή απο ατμόσφαιρα σε Turbo. Κόστος??:
Δοκιμών συνέχεια, αισθητηρας θερμοκρασιας μεσα στη χωανη του μηχανικου βεντιλατερ, κατεγραφε σταθερα 25-40 βαθμους πανω απο τη θερμοκρασία περιβάλλοντος σε ορεινή ,κακή διαδρομή. Οπότε άκυρο το ενδεχόμενο ιντερκουλερ πίσω από το ψυγείο.
Ηλία είχες δίκιο και εσύ και το chat gpt. Μιας που ήμουν Γιάννενα πήρα ΟΕΜ W202 intercooler .Είχε και απο w210 εμφανώς μεγαλύτερο αλλά δεν θελω να χάσω τους μεγάλους μου αεραγωγούς φρένων. Θα μπει και πίσω από τον προφυλακτήρα να μην φαίνεται.
Αναμένω έκπτωση για να πάρω τον amr500 μιας που το ολο project θα ολοκληρωθει φθινόπωρο.
Ηλία σύμφωνα με τον βοηθό μου το chat gpt ή με τον οεμ ρυθμιστη πίεσης(ειναι 1:1 με το boost) ή με αλλον 3,5bar 1:1 ,θεωρεί οτι μεχρι 5000σαλ θα φτάσουν τα μπεκ. Έχω υγραεριο stag qbox, θα πάρει αλλοιωμένο σήμα πανω από τις 5000σαλ?
Πνευμονα για ποσα αλογα εχεις και ποσα υπολογιζεις να φτασεις? Στην τελικη αν εχεις γρηγορα μπεκ αεριου, ρυθμιζεις μεχρι τα 2/3 ή 3/4 του φορτιου να δουλευει αεριο και μετα μονο βενζινη, εχει τετοια ρυθμιση ο stag.
Δε γνωριζω αν θα σου φτασουν τα μπεκ της βενζινης.
150 ο πνεύμονας. Τώρα με το chat υποτίθεται ότι με εκτός απώλειες και οριακά 0,5bar θα βγαλει180+ στις 5500-6000σαλ τα οποία δεν με ενδιαφέρουν, ούτε οδηγάω εκεί, ούτε τελικές πάω, ακόμα και σε προσπέραση 5000+ το φτάνω.
Αν κατάλαβα καλα,σε περίπτωση που το pms ecu της μερκ δεν ανεβάσει σωστούς χρόνους ψεκασμού στο boost αφού το stag έχει map μπορούν να αυξηθούν σωστά εκεί και η βενζίνη να συνεισφέρει μόνο σαν σταθερό συμπλήρωμα. Αν αντιλαμβάνομαι σωστά θέλει wideband afr ,και αρκετό κόπο με τους χάρτες δισδιαστατους κτλ,. Είχα διαβάσει επιφάνειακα το manual του stag φαίνεται να έχει δυνατότητές να διορθώσει ότι τσαπατσουλια αφήσει το pms πλην ignition retard αλλά και εκεί το lpg θα είναι σωτήριο.
Ή το αποτέλεσμα θα είναι πολύ δυνατό ή θα παλεύω για 150 άλογα με ταλαιπωρία στο ρυθμισμα 😂
Υ.γ. να αποτύχω και να το ξηλώσω δεν το δέχομαι, θα πληγωθεί ο εγωισμός μου( σ αυτό το σημείο έχω παραγγείλει να υπάρχει ιμάντας πιο κοντός για να δουλεύει το αμάξι άσχετα έκβασης,ρυθμισματος κτλ.
Πρέπει να πρεσάσω το κουλερ τώρα
Σε καμια περιπτωση μην βασιστεις στον ψεκασμο αεριου για να συμπληρωσεις την οποια ελλειψη μπορει να εχεις απο τα μπεκ βενζινης, γινετε αλλα ειναι λαθος, το αυτοκινητο πρεπει να μπορει να λειτουργει με το καθε καυσιμο αυτονομα.
Ναι τα Πολωνεζικα λογισμικα εχουν τη δυνατοτητα ενα = ή - 10 του AFR να το καλυψουν και αυτο γινετε κυριως για 2 λογους, α. το αεριο φθανει στον πνευμονα με την πιεση που διμιουργει μεσα στη δεξαμενη και αυτη ποτε δεν ειναι σταθερη, εξαρταται απο τη θερμοκρασια περιβαλλοντος κατα κυριο λογο, β. το μειγμα του αεριου χειμωνα-καλοκαιρι διαφοροποιειται με περισσοτερο ή λιγοτερο προπανιο για να μπορει να δωσει την απαρετητη πιεση στη δεξαμενη για να γινει η μεταφορα του μπροστα, χειμωνας περισσοτερο προπανιο μικροτερο ενεργειακα καυσιμο, καλοκαιρι το αναποδο.
Ο εγκεφαλος του αεριου μπορει να κανει αυτες τις μικρορυθμισεις αλλα αν η αρχικη ειναι για τον π@@@σο καβαλα οχι.