-
-
Συγνώμη αλλά το autoΤριτη είναι ότι χειρότερο μπορεί να διαβάσει κάποιος. Η μπροσούρα της εκάστοτε εταιρίας πιο αντικειμενική είναι. Άθλιοι...
-
@sabas_thess said in Nissan Qashqai 2021:
Συγνώμη αλλά το autoΤριτη είναι ότι χειρότερο μπορεί να διαβάσει κάποιος. Η μπροσούρα της εκάστοτε εταιρίας πιο αντικειμενική είναι. Άθλιοι...
Την ίδια εντύπωση είχα κι εγώ, αλλά με εξέπληξε ευχάριστα προχτές, που ανέβασε κάποιος ένα βίντεο με μουσ τεστ.
Τώρα διαβάζω και dB θορύβου

-
@sabas_thess said in Nissan Qashqai 2021:
Συγνώμη αλλά το autoΤριτη είναι ότι χειρότερο μπορεί να διαβάσει κάποιος. Η μπροσούρα της εκάστοτε εταιρίας πιο αντικειμενική είναι. Άθλιοι...
Έχουν αυτό το ωραίο τεστ που γεμίζουν τον χώρο αποσκευών με αφρό οπότε χαλάλι!
-
@a-d-p said in Nissan Qashqai 2021:
@sabas_thess said in Nissan Qashqai 2021:
Συγνώμη αλλά το autoΤριτη είναι ότι χειρότερο μπορεί να διαβάσει κάποιος. Η μπροσούρα της εκάστοτε εταιρίας πιο αντικειμενική είναι. Άθλιοι...
Την ίδια εντύπωση είχα κι εγώ, αλλά με εξέπληξε ευχάριστα προχτές, που ανέβασε κάποιος ένα βίντεο με μουσ τεστ.
Τώρα διαβάζω και dB θορύβου

Μια χαρά περιοδικό είναι. Εχουν πεσει αρκετά τευχη στα χερια μου αλλά πολλάκις διαβαζω και αρθρα στο ομώνυμο site. Ευπεπτα κείμενα και με πληροφορίες που απευθυνονται στο μεσο υποψήφιο αγοραστη. Ούτε υπερβολές μα ουτε και παπατζες. Βέβαια δε φτάνει με την καμία τους 4Τ στο απόγειο τους ουτε σε βαθος αναλυσης ως προς τα τεχνικά θέματα αλλά και σε τεστ, μετρήσεις διαγραμματα κλπ. Τα τεύχη του δηλαδή δεν τα λες και συλλεκτικά...
-
Καλή η κατανάλωση που αναφέρει ο Thomas στην δοκιμή του, αλλά την εμπιστεύεσαι την Nissan για να το αγοράσεις;
-
@sabas_thess said in Nissan Qashqai 2021:
Συγνώμη αλλά το autoΤριτη είναι ότι χειρότερο μπορεί να διαβάσει κάποιος. Η μπροσούρα της εκάστοτε εταιρίας πιο αντικειμενική είναι. Άθλιοι...
Με αυτή την λογική όλα τα σάιτ ειδικού τύπου άθλια είναι. Όλοι με χορηγία δουλεύουν ...αυτοί πάντως δεν είναι τεμπέληδες συνεχώς δοκιμάσουν , καταγράφουν ,μετράνε όταν οι άλλοι ,όχι ότι δεν το κάνουν και αυτοί , το μόνο που κάνουν είναι να κοπιαρουν παραγράφους από το ένα κείμενο στο άλλο. Απλά αυτοί βγάζουν και καμιά μεζούρα, ένα ντεσιμπέλομετρο , ένα χρονόμετρο, κάνουν κάνα τάρανδο, γεμίζουν χώρο αποσκευών με φελιζολ, συμπληρώνουν κάνα εξελ κοκ. Δεν πάνε απλά τα αμάξια εκδρομές...
-
Το βασικό πρόβλημα του αυτοκινήτου είναι η τεράτια τιμή μεταξύ mhev και hev. Ακόμη και από την μάλλον μεγάλη διαφορά κατανάωσης ειναι ηοποία ειναι >2L στα 100, χρειάζεσαι πάρα πολλά χιλιόμετρα για να καλύψεις την διαφορά, καμιά 200.000. Άρα η αγορά του epower όπως έγραψα και στο θέμα που είχα για την δική μου αναζήτηση, ειναι να θες ένα αυτοκίνητο με αίσθηση λευτουργίας ηλεκτρικού. Δεν κερδίζεις κάτι άλλο. Πληρώνεις παραπάνω για κάτι που δεν θα κάνεις απόσβεση ίσως και ποτέ και φτάνεις σε χρήματα που ανοίγονται πολλοί ορίζοντες.
Αντίστοιχα και το mhev αξίζει αρκετά βάση τιμής στην unique χειροκίνητη αλλά της λείπουν αρκετά σε σχέση με την n-connecta. Αν μπορείς να ζήσεις με αυτό και το χειροκίνητο είναι καλή επιλογή νομίζω. Στις εκδόσεις όβερ 30χιλιάρικα, έχει πολύ ανταγωνισμό και με καλύτερη κατανάλωση επίσης σε κάποιες περιπτώσεις.
-
@kger said in Nissan Qashqai 2021:
.... ειναι να θες ένα αυτοκίνητο με αίσθηση λειτουργίας ηλεκτρικού.....
Μάλλον στην Nissan δεν έχουν οδηγήσει ηλεκτρικά, έχεις ένα αυτοκίνητο με αίσθηση λειτουργίας series hybrid όπως συμβαίνει σε όλα τα series hybrid με την κατανάλωση καυσίμου να εκτινάσσεται σε ταξίδια με υψηλές ταχύτητες. Όπως διάβασα ένα ωραίο σχόλιο στο youtube η παραπάνω λύση είναι σαν να προσπαθείς να κόψεις ανεπιτυχώς το κάπνισμα.
-
Το σύστημα αυτό θα ήταν εξαιρετικό σε μικρότερα αυτοκίνητα και ιδανικά στο Juke που θα μπορούσαν να έχουν και μικρότερη ιπποδύναμη και λογικά και χαμηλότερη κατανάλωση.
-
@ataim said in Nissan Qashqai 2021:
@kger said in Nissan Qashqai 2021:
.... ειναι να θες ένα αυτοκίνητο με αίσθηση λειτουργίας ηλεκτρικού.....
Μάλλον στην Nissan δεν έχουν οδηγήσει ηλεκτρικά, έχεις ένα αυτοκίνητο με αίσθηση λειτουργίας series hybrid όπως συμβαίνει σε όλα τα series hybrid με την κατανάλωση καυσίμου να εκτινάσσεται σε ταξίδια με υψηλές ταχύτητες. Όπως διάβασα ένα ωραίο σχόλιο στο youtube η παραπάνω λύση είναι σαν να προσπαθείς να κόψεις ανεπιτυχώς το κάπνισμα.
O @dimsabas δεν συμφωνεί μαζί σου



https://cartalk.gr/nissan-qashqai-e-power-190/Φυσικά, Θα είχε ενδιαφέρον να το δοκιμάσει τώρα που έχει το πρότυπο της κατηγορίας


-
@a-d-p said in Nissan Qashqai 2021:
@ataim said in Nissan Qashqai 2021:
@kger said in Nissan Qashqai 2021:
.... ειναι να θες ένα αυτοκίνητο με αίσθηση λειτουργίας ηλεκτρικού.....
Μάλλον στην Nissan δεν έχουν οδηγήσει ηλεκτρικά, έχεις ένα αυτοκίνητο με αίσθηση λειτουργίας series hybrid όπως συμβαίνει σε όλα τα series hybrid με την κατανάλωση καυσίμου να εκτινάσσεται σε ταξίδια με υψηλές ταχύτητες. Όπως διάβασα ένα ωραίο σχόλιο στο youtube η παραπάνω λύση είναι σαν να προσπαθείς να κόψεις ανεπιτυχώς το κάπνισμα.
O @dimsabas δεν συμφωνεί μαζί σου



https://cartalk.gr/nissan-qashqai-e-power-190/Φυσικά, Θα είχε ενδιαφέρον να το δοκιμάσει τώρα που έχει το πρότυπο της κατηγορίας


Αυτό που έχει κάνει η Nissan είναι να έχει άμεση απόκριση στο γκάζι την οποία συναντάς και στα hev Honda όταν επιλέξεις sport mode. Το ZRV δεν είναι πιο αργό από το QQ.
-
@tkin73 said in Nissan Qashqai 2021:
@sabas_thess said in Nissan Qashqai 2021:
Συγνώμη αλλά το autoΤριτη είναι ότι χειρότερο μπορεί να διαβάσει κάποιος. Η μπροσούρα της εκάστοτε εταιρίας πιο αντικειμενική είναι. Άθλιοι...
...αυτοί πάντως δεν είναι τεμπέληδες συνεχώς δοκιμάσουν , καταγράφουν ,μετράνε όταν οι άλλοι ,όχι ότι δεν το κάνουν και αυτοί , το μόνο που κάνουν είναι να κοπιαρουν παραγράφους από το ένα κείμενο στο άλλο. Απλά αυτοί βγάζουν και καμιά μεζούρα, ένα ντεσιμπέλομετρο , ένα χρονόμετρο, κάνουν κάνα τάρανδο, γεμίζουν χώρο αποσκευών με φελιζολ, συμπληρώνουν κάνα εξελ κοκ. Δεν πάνε απλά τα αμάξια εκδρομές...
Και γράφουν μεροληπτικά όταν έχουν κόντρα με κάποια εταιρεία ή αντιπροσωπεία , βγάζοντας τα αυτοκίνητα της σαράβαλα ολκής.
Και όταν κάποιος τολμήσει να τους το πει ή να γράψει κάτι αντίθετο από αυτό που θέλουν να περάσουν, του σβήνουν το σχόλιο.Ούτε κλικ δεν τους δίνω πια.
-
@ataim said in Nissan Qashqai 2021:
@kger said in Nissan Qashqai 2021:
.... ειναι να θες ένα αυτοκίνητο με αίσθηση λειτουργίας ηλεκτρικού.....
Μάλλον στην Nissan δεν έχουν οδηγήσει ηλεκτρικά, έχεις ένα αυτοκίνητο με αίσθηση λειτουργίας series hybrid όπως συμβαίνει σε όλα τα series hybrid με την κατανάλωση καυσίμου να εκτινάσσεται σε ταξίδια με υψηλές ταχύτητες. Όπως διάβασα ένα ωραίο σχόλιο στο youtube η παραπάνω λύση είναι σαν να προσπαθείς να κόψεις ανεπιτυχώς το κάπνισμα.
Μπορεί να έχεις 100% δίκιο δεν ξέρω, λέω τι θεωρητικά σου πουλάνε αυτοί αν πας και μιλήσεις σε μια αντιπροσωπεία.
Πάντως σε αυτά τα λεφτά εγώ Honda θα έπαιρνα, για ΗΕV πάντα εννοώ.
-
Bασικά,στο QQ e-power έχεις ένα HEV με ιπποδύναμη που η Honda και η Toyota σου δίνουν με 2λιτρο κινητήρα,το οποίο για την Ελλάδα ήταν μέχρι πρότινος η διέξοδος με τον ισχύοντα ΦΠ. Είχες βέβαια λίγο υψηλότερη κατανάλωση,αλλά όχι και στα επίπεδα των αντίστοιχων full hybrid κορεατικών και σίγουρα πολύ καλύτερη από τα αντίστοιχης κατηγορίας συμβατικά.
Τώρα τα πράγματα άλλαξαν (αν και πάλι,προσωπικά δεν εμπιστεύομαι απόλυτα το ελλ.κράτος..)
Κι η Renault κι η Nissan κι η Honda (κι άλλες μάρκες) έχουν όμορφα και ενδιαφέροντα HEV,όμως ο κύριος προβληματισμός -και πιθανά ανασταλτικός παράγοντας- για το αν θα επιλέξεις ένα υβρίδιο εκτός Τοyota είναι η αξιοπιστία κι η εγγύηση.
Η 1η είναι υπό διερεύνηση, τουλάχιστον η 2η για όλο το υβριδικό σύστημα θα έπρεπε να ήταν 8 έτη min. σε όλους κι όχι κάτι 4ετιες ή 5ετιες.. -
@axel12p said in Nissan Qashqai 2021:
Καλή η κατανάλωση που αναφέρει ο Thomas στην δοκιμή του, αλλά την εμπιστεύεσαι την Nissan για να το αγοράσεις;
To Mild Hybrid εντός πόλης πίνει τον πάτο του....το E-Power είναι αρκετά οικονομικό.
-
@zt13 said in Nissan Qashqai 2021:
@axel12p said in Nissan Qashqai 2021:
Καλή η κατανάλωση που αναφέρει ο Thomas στην δοκιμή του, αλλά την εμπιστεύεσαι την Nissan για να το αγοράσεις;
To Mild Hybrid εντός πόλης πίνει τον πάτο του....το E-Power είναι αρκετά οικονομικό.
Έχεις εικόνα περίπου για τι καταναλώσεις μιλάμε;
@a-d-p said in Nissan Qashqai 2021:
@ataim said in Nissan Qashqai 2021:
@kger said in Nissan Qashqai 2021:
.... ειναι να θες ένα αυτοκίνητο με αίσθηση λειτουργίας ηλεκτρικού.....
Μάλλον στην Nissan δεν έχουν οδηγήσει ηλεκτρικά, έχεις ένα αυτοκίνητο με αίσθηση λειτουργίας series hybrid όπως συμβαίνει σε όλα τα series hybrid με την κατανάλωση καυσίμου να εκτινάσσεται σε ταξίδια με υψηλές ταχύτητες. Όπως διάβασα ένα ωραίο σχόλιο στο youtube η παραπάνω λύση είναι σαν να προσπαθείς να κόψεις ανεπιτυχώς το κάπνισμα.
O @dimsabas δεν συμφωνεί μαζί σου



https://cartalk.gr/nissan-qashqai-e-power-190/Φυσικά, Θα είχε ενδιαφέρον να το δοκιμάσει τώρα που έχει το πρότυπο της κατηγορίας


Πολύ ενδιαφέρον αυτό που γράφει εδώ:
Ύστερα, όταν θεωρήσει ότι η μπαταρία δεν πρέπει να φορτίσει άλλο, απλώς κόβει την ανάκτηση χωρίς προειδοποίηση κι εσύ μένεις στα κρύα του λουτρού. Φανταστείτε να κατεβαίνετε μια μεγάλη κατηφόρα κι ενώ φρενάρει επαρκώς, στα τελευταία μέτρα να μηδενίσει την ανάκτηση και να αρχίσει να επιταχύνει ανεξέλεγκτα. Ασπρίζουν μερικές τριχούλες μέχρι να πέσεις άγαρμπα στο φρένο. Γενικώς τα συστήματα της Nissan είναι πολύ βοηθητικά αλλά δεν ξέρεις πότε θα πάνε διάλειμμα για τσιγάρο και θα σε αφήσουν σύξυλο. -
@kostasiour said in Nissan Qashqai 2021:
@zt13 said in Nissan Qashqai 2021:
@axel12p said in Nissan Qashqai 2021:
Καλή η κατανάλωση που αναφέρει ο Thomas στην δοκιμή του, αλλά την εμπιστεύεσαι την Nissan για να το αγοράσεις;
To Mild Hybrid εντός πόλης πίνει τον πάτο του....το E-Power είναι αρκετά οικονομικό.
Έχεις εικόνα περίπου για τι καταναλώσεις μιλάμε;
@a-d-p said in Nissan Qashqai 2021:
@ataim said in Nissan Qashqai 2021:
@kger said in Nissan Qashqai 2021:
.... ειναι να θες ένα αυτοκίνητο με αίσθηση λειτουργίας ηλεκτρικού.....
Μάλλον στην Nissan δεν έχουν οδηγήσει ηλεκτρικά, έχεις ένα αυτοκίνητο με αίσθηση λειτουργίας series hybrid όπως συμβαίνει σε όλα τα series hybrid με την κατανάλωση καυσίμου να εκτινάσσεται σε ταξίδια με υψηλές ταχύτητες. Όπως διάβασα ένα ωραίο σχόλιο στο youtube η παραπάνω λύση είναι σαν να προσπαθείς να κόψεις ανεπιτυχώς το κάπνισμα.
O @dimsabas δεν συμφωνεί μαζί σου



https://cartalk.gr/nissan-qashqai-e-power-190/Φυσικά, Θα είχε ενδιαφέρον να το δοκιμάσει τώρα που έχει το πρότυπο της κατηγορίας


Πολύ ενδιαφέρον αυτό που γράφει εδώ:
Ύστερα, όταν θεωρήσει ότι η μπαταρία δεν πρέπει να φορτίσει άλλο, απλώς κόβει την ανάκτηση χωρίς προειδοποίηση κι εσύ μένεις στα κρύα του λουτρού. Φανταστείτε να κατεβαίνετε μια μεγάλη κατηφόρα κι ενώ φρενάρει επαρκώς, στα τελευταία μέτρα να μηδενίσει την ανάκτηση και να αρχίσει να επιταχύνει ανεξέλεγκτα. Ασπρίζουν μερικές τριχούλες μέχρι να πέσεις άγαρμπα στο φρένο. Γενικώς τα συστήματα της Nissan είναι πολύ βοηθητικά αλλά δεν ξέρεις πότε θα πάνε διάλειμμα για τσιγάρο και θα σε αφήσουν σύξυλο.Κατεβαίνοντας μεγάλη κατηφόρα (από Κάλαμο προς παραλία Αγ.Αποστόλων),βαζοντας στο B τον επιλογέα δεν το έχω παρατηρήσει αυτό.Γεμίζει full την μπαταρία,αλλά ο κινητήρας συνεχίζει να σε κόβει.
Αν τον αφήσεις στο D (κι ειδικά στο πρόγραμμα Eco),τότε ναι,η ανάκτηση είναι μικρότερη -έως μηδενική με Eco που κάνει και sailing-. -
Ο Thomas αναφέρει στο τέλος του βίντεο ότι σε αυτοκινητόδρομο με ταχύτητα ~130 η κατανάλωση θα είναι ~6.0λτ.
-
@vdx said in Nissan Qashqai 2021:
Ο Thomas αναφέρει στο τέλος του βίντεο ότι σε αυτοκινητόδρομο με ταχύτητα ~130 η κατανάλωση θα είναι ~6.0λτ.
Στο ανανεωμένο.
Στο προηγούμενο θα δεις και 6,5-7,0 με 125-130 km/h (σε ευθεία).
Nissan Qashqai 2021