Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    K
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 30
    • Best 15
    • Groups 0

    kostasiour

    @kostasiour

    33
    Reputation
    5
    Profile views
    30
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    kostasiour Unfollow Follow

    Best posts made by kostasiour

    • RE: HONDA ZR-V

      Ήρθε η ώρα να μοιραστώ τις πρώτες μου εντυπώσεις για το νέο αυτοκίνητο, τώρα που συμπληρώσαμε πάνω από ένα μήνα συμβίωσης και έκανε μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα, λιγότερα με εμένα βεβαια. Ίσως βοηθήσω κάποιον μιας και υπάρχουν λίγες αναφορές στο ελληνικό διαδικτυο. Μέχρι στιγμής πάντως, η ικανοποίηση είναι μεγάλη, το αυτοκίνητο αποκτήθηκε με βασικό στόχο να καλύψει τις ανάγκες ενός οικογενειακού οχήματος για πολλά χρόνια και αρκετά χιλιόμετρα κάθε χρόνο, τόσο εντός όσο και εκτός πόλης.

      Μια σύντομη αναφορά στην εμπειρία μας με την αντιπροσωπεία: η εξυπηρέτηση στο κεντρικό κατάστημα του Σαρακάκη, και ειδικά από τον υπάλληλο που μας ανελαβε, ήταν πραγματικά άριστη.

      Η εξωτερική εμφάνιση είναι πάντα θέμα προσωπικού γούστου. Πιστεύω ότι οι φωτογραφίες δεν αποδίδουν σωστά τα χρώματα, που δεν είναι τόσο κλασικά, τα βρήκα πιο ωραία από κοντά. Ο χρόνος θα δείξει την αντοχή τους, αν και δεν σκέφτομαι προς το παρόν κεραμικές επιστρώσεις, καθώς δεν ξέρω πόσο νόημα έχουν τελικά. Προσωπικά βρίσκω την έκδοση Sport που διαθέτει διαφορετική μάσκα, ελαφρώς πιο ελκυστική, αλλά θεωρώ πως δεν αξιζει την διαφορά σε χρηματα.

      Για τα δικά μου δεδομένα πάντα, εδώ μιλάμε για ένα ευρύχωρο οικογενειακό crossover. Το σχήμα του είναι ιδιαίτερο, καθώς δεν ανήκει στην κατηγορία των επιβλητικών, τετραγωνισμένων SUV. Έχει ένα στυλ τύπου υπερυψωμενο civic, άρα μου φαίνεται πως εχει πιο σπορ και νεανικό στυλ, καταφέρνοντας να "κρύψει" τον όγκο του, ειδικά στο μαύρο χρώμα. Τα λευκά αυτοκίνητα, έχω την εντύπωση πως τείνουν να φαίνονται πιο ογκώδη. Συνεπώς, αν κάποιος αναζητά το κλασικό, μεγαλο επιβλητικό SUV, ίσως πρέπει να στραφεί αλλού.

      Εχει αρκετή απόσταση από το έδαφος, ικανοποιητική για τις (επιτρέψτε μου την έκφραση) “μικρές περιπετειες” μιας οικογενειας στην Ελλάδα, όπως το να μπει και να βγεί από ανώμαλα χωματινα πάρκινγκ με νεροφαγώματα με μεγάλο ύψος, να κάνει διελεύσεις σε χωμάτινες διαδρομές για να προσεγγίσει παραλίες, να καβαλησει ανωμαλίες, να παρκάρει σε κλίσεις, όλα αυτά τα βάτα κομμάτια χωρίς κανένα πρόβλημα. Crossover είναι και δεν το συγκρίνουμε με κανονικό 4x4 εννοείται. Να αναφέρω πως δεν έχει ράγες οροφής.

      Το εσωτερικό του, παρόλο που δεν έχω εκτενή εμπειρία από premium καμπίνες, μου δίνει την αίσθηση ότι είναι αρκετά ποιοτικό και "μαζεμένο". Δεν είναι φυσικά premium, αλλά ξεφεύγει από την "στάνταρ" κατηγορία, μου θυμιζει mazda. Οι χώροι για τους επιβάτες είναι τεράστιοι, ίσως και σε υπερβολικό βαθμό. Για παράδειγμα, ο συνοδηγός κάθεται άνετα, ακόμα κι αν πίσω του βρίσκεται ένα μεγάλο παιδικό κάθισμα που κοιτάει προς τα πίσω (κατι που απαιτεί πολύ χώρο). Δυστυχώς τα πίσω καθίσματα δεν αλλάζουν θεση.

      Η εργονομία είναι καλή, η συναρμογή των υλικών επίσης, τα περισσότερα σημεία που αγγίζεις έχουν ποιοτική και συχνά μαλακή υφή. Τριγμοί δεν υπάρχουν. Η ηχομόνωση φιλτράρει αποτελεσματικά τον θόρυβο του αέρα, ενώ και οι καθρέπτες, παρά το μέγεθός τους, δεν ακούγονται. Ο ήχος του κινητήρα δεν ενοχλεί, αντιθέτως, ίσως να ακούγεται και ευχάριστα. Ο μόνος θόρυβος που μερικές φορές εισχωρεί στην καμπίνα είναι αυτός των ελαστικών, ανάλογα με την ποιότητα του οδοστρώματος. Βέβαια δεν το έχω πιέσει πολύ το μοτερ ακόμα να ακουστεί αρκετά, καθώς ήταν στην περίοδο του στρωσίματος. Θα επανέλθω στο μέλλον.

      Στις λακκούβες, παρόλο που η ανάρτηση είναι σχετικά σκληρή για την κατηγορία, το αυτοκίνητο δεν κοπανάει, ούτε παρουσιάζει δυσάρεστες αντιδράσεις. Θεωρώ ότι είναι άνετο, αν και είναι ένα σημείο που μπορεί να αποτελέσει ανασταλτικό παράγοντα για όσους αναζητούν ένα εξαιρετικά μαλακό/άνετο αυτοκίνητο. Από την άλλη, αυτή η πιο σφιχτή ρύθμιση ενισχύει τον “σπορ” χαρακτήρα του, παρόλο που δεν είναι ένα χαμηλό όχημα.

      Στις στροφές ήταν ευχάριστα αναπαντεχη η συμπεριφορά του, με αίσθηση σύνδεσης με τον δρόμο. Το τιμόνι είναι σφιχτό, παρέχει εξαιρετική πληροφόρηση για την κατηγορία, και γενικά το όλο σύνολο εμπνέει σιγουριά. Για κάποια γούστα.ισως ειναι αρκετα σφιχτο βεβαια. Για να μην δημιουργήσω λανθασμένες εντυπώσεις, δεν το συγκρίνω με ένα χαμηλό αυτοκίνητο όπως το αδερφάκι του, το Civic, το οποίο σιγουρα θα είναι σαφώς ανώτερο σε αυτόν τον τομέα. Το προφανές μειονέκτημα του εσωτερικού του πάντως είναι ο όγκος του πορτμπαγκάζ σε σύγκριση με κάποια ανταγωνιστικά μοντέλα.

      Σε σχέση με τον κινητήρα και όλο το σύστημα μετάδοσης, εδω βρίσκεται το δυνατό σημείο του αυτοκινήτου. Η αίσθηση που προσφέρει το σύνολο είναι πολύ καλή και θεωρώ πως είναι και η ουσία του αυτοκινήτου. Να διευκρινίσω πως δεν έχω εμπειρία με ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Ωστόσο, έχω την εντύπωση ότι μέσα στην πόλη ουσιαστικά οδηγω ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο: είναι ομαλό, άμεσο, ήσυχο και ξεκούραστο (κάτι που ισχύει βέβαια για πολλά υβριδικά HEV, όχι μόνο για αυτό). Ο τρόπος που ξεκινάει και επιταχύνει είναι πραγματικά εντυπωσιακός, καθώς το σύστημα έχει άμεση απόκριση (μηδενική καθυστέρηση από το πάτημα του γκαζιού) και αρκετή ροπή. Αυτό καθιστά το αυτοκίνητο αρκετά ασφαλές στην κίνηση, επιτρέποντας εύκολη και άμεση είσοδο σε κύριες οδούς (συγχώνευση κυκλοφορίας) ή αποχώρηση από αυτές όταν υπάρχει αντίθετα διερχόμενη κίνηση, σε διασταυρώσεις, και πλατείες. Ουσιαστικά, επιλύει όλα τα προβλήματα που καλούνται να αντιμετωπίσουν τα αυτόματα κιβώτια, καταργώντας το κιβώτιο ταχυτητων εντελως. Η μετάβαση μεταξύ της λειτουργίας “engine drive (parallel)” και “hybrid (series)” γίνεται τελείως απρόσκοπτα, χωρίς την παραμικρή αίσθηση εμπλοκής/απεμπλοκής του συμπλέκτη, και ο μόνος τρόπος να το αντιληφθώ είναι κοιτάζοντας το infotainment σύστημα που δείχνει ένα γρανάζι, όταν ο συμπλέκτης εμπλέκεται. Στον αντίποδα βέβαια, όπως και στα περισσότερα υβριδικά, οι τελικές είναι αρκετά περιορισμένες. Οπότε αν κάποιος ονειρεύεται υπερηχητικά ταξίδια ας κοιτάξει άλλου.

      Για τα νούμερα κατανάλωσης, θα ήθελα να είμαι ακριβής, οπότε δεν θα αναφέρω ακόμα σε κάποιο τελικό νούμερο. Θα επανέλθω μελλοντικα για πιο σίγουρα δεδομένα. Θέλω να πιστεύω ότι μια μέση κατανάλωση εντός πόλης μπορεί να πιάσει γύρω στα 4.5λ/100χλμ, ενώ στο ταξίδι μπορεί να υποχωρήσει.

      Σχετικά με τα υπόλοιπα συστήματα τώρα, εδώ έχουμε μια πολύ θετική εικόνα πάλι, μιας και με είχε απασχολήσει αρκετά αν θα δουλεύουν σωστα. Τα συστήματα ασφαλείας του αυτοκινήτου είναι αρκετά, είναι ευχρηστα και λειτουργούν σωστά χωρίς δυσλειτουργίες, έτσι εμπνέουν κάποια σιγουριά. Αυτό το αναφέρω γιατί θεωρώ πως κυκλοφορούν αρκετά προβληματικά συστήματα στην αγορά. Είναι δε διαθέσιμα όλα τα βασικά συστήματα ασφαλείας απο την πιο βασική έκδοση, όπως οι αισθητήρες παρκαρίσματος (σοναρ), τα πίσω ραντάρ (κρυφά) για BSM και cross traffic monitor και πολλά άλλα. Να αναφερθώ σε ένα σημείο που με είχε απασχολήσει πριν την αγορά, στο σύστημα προειδοποίησης ορίων ταχύτητας. Μόλις ξεπεραστεί το όριο η όχληση διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και μετά σταματάει. Βεβαια δεν υπάρχει ουτε αποκλειστικό κουμπί, ούτε μόνιμη απενεργοποίηση του συστήματος αυτού ανάμεσα στα stop/start του οχήματος. Σίγουρα υπάρχουν περιπτώσεις που μπορούν να ενοχλήσουν, οπότε το να μην υπάρχει κάποια έυκολη δυνατότητα απενεργοποίηση, μπορεί να είναι ένας πιθανός ανασταλτικός παράγοντας για κάποιους. Εμένα μεχρι τωρα δεν με έχει ενοχλησει, ίσως χρυσώνει το χάπι και ότι σύντομα θα είναι πολύ χρήσιμο, τελοσπαντων είναι ένα γενικότερο θέμα και δεν το αναλύω περισσότερο.

      Η οθόνη του καντραν (οδηγού - εχουμε το βασικό σύστημα, με την μισή οθόνη/μισό αναλογικό στροφόμετρο) παρέχει πολλές “έξυπνες” πληροφορίες όπως όρια ταχύτητας, οδηγίες πλοήγησης, κ.α. Γενικά δεν υπάρχει ο παράγοντας του εντυπωσιασμού ή της υπερβολής με 3d (αχρείαστα για μένα γραφικά), αλλά εμφανίζονται πληροφορίες ουσίας. Αντίστοιχα το infotainment έχει ένα λογικό μέγεθος οθόνης, είναι ένα σύστημα Android 8 με αρκετά άμεση απόκριση που υποστηρίζει ασύρματα AndroidAuto και Carplay, και είναι ευχρηστο. Οπότε μπαίνεις στο αυτοκίνητο και ξεκινάει το σποτιφαι και η πλοηγηση αμεσως. Και οι 2 οθόνες μπορεί να θεωρηθούν απο κάποιους ότι δεν είναι τελευταία λέξη της τεχνολογίας, όμως σε καμία περίπτωση δεν μοιάζουν αρχαία όπως στα προηγούμενα μοντέλα της εταιρείας. Εμένα μου βγάζουν την αίσθηση ότι είναι προσανατολισμό την περιεκτική πληροφορία και στην αντοχή, και ότι δεν θα έχουν διάρκεια ζωής όσο ένα smartphone.

      Το παρκάρισμα παρότι το αυτοκίνητο είναι ογκώδες, γίνεται με ευκολία κάνοντας χρήση μπρός/πίσω αισθητήρων, της οθόνης που έχει επαρκές μέγεθος και της οπισθιας κάμερας που έχει αρκετή ανάλυση. Να αναφέρω πως δεν διατίθεται κάμερα 360’.

      Συνοψίζοντας, για εμένα πρόκειται για ένα ιδιαίτερο αυτοκίνητο, το οποίο αφήνει μια πολύ καλή αίσθηση ποιότητας, άνεσης και οδηγικής συμπεριφοράς. Σίγουρα δεν μιλάμε για ένα εμπορικό αυτοκίνητο για την Ελλάδα. Θα έλεγα λόγω των χαρακτηριστικών του πως πρόκειται περισσότερο για ένα αυτοκίνητο "ουσίας", του οποίου η αξία δεν μπορεί να αποτυπωθεί μόνο από τα τεχνικά του χαρακτηριστικά, καθώς σε πολλούς αριθμούς υπολείπεται του ανταγωνισμού.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kostasiour
    • RE: HONDA ZR-V

      @super-t said in HONDA ZR-V:

      @kostasiour said in HONDA ZR-V:

      Δεν είναι πολύ απλό το θέμα και η αλήθεια είναι πως δεν έχω περιγράψει με αρκετές λεπτομέρειες το σενάριο που με απασχολεί. Παρότι το διάγραμμα αυτό είναι από άλλο σύνολο (από του jazz με τον 1.5) δεν έχει σημασία γιατί και από zr-v να ήταν, δε θα απαντούσε σε αυτό που με απασχολεί.

      Αρχικά να πώ ότι δεν αμφισβητώ ότι το σύστημα μπορεί να αποδόσει 135 KW, και κατα πόσο αυτα τα 135 αρκούν. Πιστεύω πως αρκούν για μένα με το παραπάνω.

      Το σενάριο που με απασχολεί αφορά και τα 2 απο τα 3 modes λειτουργίας. Παρακάτω θα κάνω πολλές απλοποιήσεις για να εξηγήσω τι με απασχολεί. Επίσης, μπορεί να γράψω και ανακρίβειες για το σύστημα i-MMD.

      Απο όσο καταλαβαίνω όταν το σύστημα βρίσκεται στο series-hybrid mode (το λενε και e-cvt mode; παρότι δεν ειναι σαν το e-cvt της ΤΟΥΟΤΑ...), το ηλεκτρικό μοτέρ σε αυτή τη φάση μόνο του δινει την ενέργεια στους τροχούς. Για να μπορέσει να αποδώσει 135 KW ας πούμε στου τροχούς, πρέπει να τραβήξει αντίστοιχα ηλεκτρική ενέργεια 135KW από το inverter (για να απλοποιήσουμε το θέμα χωρίς να λάβουμε υπόψη μας τις απώλειες και λοιπές λεπτομέρειες). Επομένως, όταν η μπαταρία δεν είναι άδεια το σύστημα τραβάει και από την μπαταρία και από το μοτέρ μέσω της γεννήτριας. Άρα το σύστημα μπορεί να δώσει στο ηλεκτρικό μοτέρ αυτή την ηλεκτρική ενέργεια και μέχρι εδώ όλα καλά.

      Όταν όμως η μπαταρία είναι άδεια (όσο σπάνια και αν συμβαίνει αυτό) τότε η μόνη πηγή αυτής της ηλεκτρικής ενέργειας έρχεται από τον θερμικό κινητήρας μέσω της γεννητριας και του inverter. Αν ο θερμικός κινητήρας ήταν πχ 135 KW δεν θα με απασχολούσε το θέμα, αλλά ο θερμικός λένε πως είναι max 105 KW (και ο generator αντιστοιχα). Άρα σε αυτό το σενάριο εγώ καταλαβαίνω πως δεν υπάρχει αρκετή ηλεκτρική ισχύς που θα απαιτούσε το ηλεκτρικό μοτέρ και επομένως δεν μπορεί να αποδώσει 135 ΚW στους τροχούς. Αν θα μπορούσε να συμβεί κάτι τέτοιο θα λύναμε το ενεργειακό μας πρόβλημα γενικότερα. Εκτός αν μου διαφεύγει κάτι με τις ισχύς που ανακοινώνονται.

      Αντίστοιχα και στο engine-drive mode που μέσω του συμπλέκτη πλέον η κίνηση δίνεται στους τροχούς απευθειας από το θερμικό μοτέρ, και απο οτι έχω καταλάβει μάλιστα όποτε χρειάζεται (σαν parallel-hybrid) και από το ηλεκτρικό μοτέρ παράλληλα. Για εμένα και εδω υπάρχει το αντίστοιχο θέμα όταν η μπαταρία είναι άδεια.

      Συγγνώμη αν κούρασα ή αν καπου έγραψα ανακρίβειες.

      Οπότε η ερώτηση μου είναι αν οι ιδιοκτήτες έχουν αντιληφθεί σε παρατεταμένες ανηφόρες στην εθνική το σύστημα να κρεμάει.

      Ασχετο με την οδήγηση σε εθνική κτλ αλλα αυτος εδω μετα απο την ανηφορα λεει
      "the power drop a little bit"
      ....

      Έτσι λειτουργεί το σύστημα της Honda και δεν έχει αλλάξει εδώ και 15 χρόνια περίπου.

      και το "the power drop a little bit" μπορεί να είναι και μείωση στην ισχύ από μπαταρία/ηλεκτροκινητήρα λόγο θερμοκρασιών, όχι αναγκαστικά ότι είναι άδεια η μπαταρία.

      Ωραιο σχεδιάγραμμα. Εκει που λεει gear lo/high δείχνει μάλιστα 2 overdrive σχεσεις στο Engine Drive mode ε; Αυτό είχα διαβάσει πως ισχύει μόνο στην περίπτωση του CR-V, και πως τα μικροτερα μοντελα ZR-V, Civic κτλ εχουν απλα μια σχέση. Λογω του βάρους του το CRV εχει ενα εξτρα γραναζι για αλλη τελική/ες σχέση/εις και αρα περισσοτερη ροπη απο τα μικρότερα μοντέλα. Οποιος ξερει κατι ας μας πει

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kostasiour
    • RE: HONDA ZR-V

      Το κάναμε test drive και μου άρεσε πολύ. Από λειτουργία συστήματος i-mmd, συστηματων βοήθησης, κυλιση, ηχομονωση και επιδόσεις μου φάνηκε πολύ καλο. Πολύ αναβαθμισμενο το εσωτερικό του σε σχέση με το Corolla cross, απλά δεν έχει την τετρακίνηση που προσφέρει το CC και δεν είναι made in Japan . Δεν ξέρω αυτό τι ρόλο θα παίξει μελλοντικα και πόσο σημαντικό είναι εν τελει, πάντως φαίνεται πολύ ποιοτική κατασκευή.

      Το CC δεν το έχω οδηγήσει ακομα, θα το δω σύντομα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kostasiour
    • RE: ΦΙΜΕ ΤΖΑΜΙΑ

      @alexis-kapsalis said in ΦΙΜΕ ΤΖΑΜΙΑ:

      Ναι πολύ ευχαριστημένος. Πολύ ψύρας ο Μιχάλης στο MAX Protect στη δουλεία, καθαρότατο μαγαζί, επαγγελματίας άψογος, με υποδειγματική τοποθέτηση των μεμβρανών. Τον ακούς πρώτη φορά γιατι το μαγαζί είναι 2 ετών. Ο Mιχάλης δούλευε LLumar για πολλά χρόνια.
      Τον συνιστώ ανεπίφυλακτα, όπως βέβαια και τον Αλέξανδρο στο Tinttown Χαλάνδρι.
      Γενικά, εγω όπως είπα την επόμενη φορά θα βάλω πάλι XPEL XR+ μια που εκ των υστέρων τις θεωρώ πλέον καλύτερες απο της Madico.
      Σκεφτόμουν και εγώ το δικό σου συνδυασμό (δεν έχω κανει ποτέ τη διχρωμία) αλλα τελικά έβαλα παντού 35άρες και μπροστα την ΧR+70άρα. Όλες XR+

      Έβαλα τελικά τις XPEL που έγραψα 3 αναρτήσεις πιο πάνω στον Μιχάλη, πριν περιπου δεκα μέρες. Όντως είμαι πολύ ικανοποιημένος και απο το κατάστημα αλλά και απο τις κεραμικές μεμβράνες. Κάνουν αρκετή δουλειά, και μειώνουν την ακτινοβολία αισθητά, τόσο που δεν το περίμενα. Δεν ξερω αν θα χρησιμοποιώ το εξωτερικό σκίαστρο που έχω για το καλοκαίρι.

      Μεχρι στιγμής δέν είχα glare θέματα με τα φώτα των άλλων αυτοκινήτων (στο μπροστινό παρμπρίζ έχω την XR blue 80). Μόνο στο πίσω τζάμι (XR+ 20) τα βράδυα εμφανίζονται κάθετες μικρές ανακλάσεις απο τα φώτα των άλλων αυτοκινήτων, λόγω των αντιστάσεων που έχει το πίσω τζάμι, όπως φαντάζομαι συμβαίνει με όλες τις μεμβράνες. Πιστευω όσο ο καιρός περνάει θα μειώνεται κιάλλο το φαινόμενο, για την ώρα πάντως δεν με έχει ενοχλήσει.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      kostasiour
    • RE: MAZDA FORUM

      @chrisk6 said in MAZDA FORUM:

      Μαλλον τον 2.5 hybrid της Toyota θα βαλουν.
      Ηδη Αμερικα το CX-50 το πουλανε με αυτο το μοτερ (2.5).
      Εκτος και αν βγαλουν κατι δικο τους.

      Εδω πάντως γράφει άλλο πράγμα.
      The company is considering expanding its in-house hybrid system, which is planned to be installed in the next-generation CX-5 , to large models as well.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kostasiour
    • RE: ΦΙΜΕ ΤΖΑΜΙΑ

      Ναι συμφωνώ πως τα σκιαστρα της carshades κόβουν χοντρικά το ίδιο ποσοστό από όλο το φάσμα, ενώ οι μεμβράνες λειτουργούν σαν ζωνοπερατα φίλτρα, αφου κουβούν πιο πολύ από το υπέρυθρο και υπεριώδες φάσμα.

      Έχοντας δοκιμάσει και τις 2 λύσεις μπορώ να πω ότι προτιμώ τις μεμβρανες, (ειδικά οι πίσω επιβάτες). Οπότε αν το οικονομικό δεν είναι θέμα, τις προτείνω καλύτερα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      kostasiour
    • RE: MAZDA FORUM

      Κάποιοι browsers εχουν επιλογή για μετάφραση. Λέει αρκετα ενδιαφέροντα πράγματα πάντως μεταξύ των οποίων

      • as well as a gradual dwindling stock of new vehicles of the European version of the CX-5 , production of which has already been discontinued.

      9d63116d-a1b4-4429-bf17-526b08336db5-image.png

      Στον παρακάτω σύνδεσμο αναφέρει ένας χρήστης οτι το 2026 έρχεται το υβριδικό CX-5
      https://www.reddit.com/r/mazda/comments/1egkzz9/is_mazda_cx5_discontinued/?rdt=56415

        • CX-5 in Europe has stopped production at the beginning of this year and we will run out of them by the end of this year. New CX-5 is planned to be showed by the end of 2025 with deliveries starting in Q1/Q2 of 2026.

      Really sad that we will not have this model for the 2025 year (it's the money maker) but it is what it is. *

      Η ελληνική ιστοσελίδα πάντως το έχει βγάλει το CX-5 απο την γκάμα της.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kostasiour
    • RE: HONDA ZR-V

      Έχουμε κανέναν κάτοχο στο forum να μας γράψει εντυπώσεις τωρα που έχει γίνει η τιμή ανταγωνιστική;

      Ξέρω πως εχουν γινει πολύ λίγες ταξινομήσεις το 2024, καπου 60 νομιζω. Επίσης φέτος μονο αυτους τους μήνες καπου τοσες πρεπει να εχουν γινει που παλι δεν ειναι πολλες, αλλα νομίζω κάποιος ειναι εδω στο φόρουμ που το εχει παρει.

      Μπορείτε όσοι το έχετε τελοσπαντων να μας γράψετε τι καταναλώσεις παίρνετε μεσα στην πόλη, σε επαρχιακούς, και στην εθνική; (στην αντλια ιδανικά, εκτος αν δεν εχει αποκλιση ο υπολογισμός που κάνει)

      Επειδή ειναι πολύ νέο αυτό το υβριδικο σύνολο, έχετε παρατηρήσει οι κάτοχοι κατι να σας απασχολεί γενικότερα με τον τροπο που λειτουργεί αυτό το σύστημα; Έχει κανεις εμπειρια απο ανυφορικα κομμάτια όταν εχει ξεμείνει η μπαταρία; (πχ σε ανηφορες τυπου στέρνας ή του πηλίου). Για τις ανυφόρες ρωτάω χωρις ιδιαίτερο λογο να πω την αληθεια, καθώς ο θερμικός μπορεί να αποδώσει 140 αλογα που μου φαινονται πολλα, απλα πέτυχα σε καποιο φορουμ του εξωτερικου καποιον που γκρινιαζε. Τελοσπαντων για να κοιτάμε αυτό το αυτοκίνητο σιγουρα δεν αναζητουμε τις φοβερές επιδόσεις, απλα καλο ειναι να υπαρχει δυναμη αν χρειαστεί κάποια φορά.

      Είχατε κάποιο θέμα στο ταξίδι με τον θόρυβο; Στις λακούβες πως τα πάει γενικά; Αναρωτιέμαι πως συγκρινεται με το corolla cross μιας και εχουν αντιστοιχες τιμες. Διαβαζω πως ειναι πιο ποιοτικό στο εσωτερικό και το κιβωτιο δεν κουραζει (αφου δεν εχει καν), αλλα μάλλον δεν καταφέρνει τοσο χαμηλές καταναλώσεις μεσα στην πολή οσο το CC.

      Σκοπευω να τα δοκιμάσω καποια στιγμή και τα 2 μολις εχω καταφέρω να ξεκλεψω λιγο χρονο αλλα θα με ενδιεφερε να διαβάσω κιαλλες πληροφορίες πριν τα δω απο κοντά.

      Ευχαριστώ πολύ όποιον διαθέσει τον χρόνο του.

      Υ.Γ. Μήπως να μετονομάσει κάποιος απο την διαχείριση το θέμα σε "Honda ZR-V" ;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kostasiour
    • RE: HONDA ZR-V

      @realzeus said in HONDA ZR-V:

      Το σύστημα δεν αφήνει ποτέ την μπαταρία να αδειάσει τελείως, οπότε πάντα έχει την μέγιστη ισχύ.

      Δυστυχώς το πρόβλημα παραμενει. Σίγουρα είναι ένα έξυπνο σύστημα και αφήνει στη μπαταρια ένα ποσοστό για την περίπτωση που κρίνει πως θα χρειαστεί και αυτό το μικρό ποσοστο. Γενικότερα η μπαταρία παίζει αυτό το ρόλο της προσωρινής δεξαμενής ενέργειας σε αυτό το συστημα, δεν είναι εκεί μόνο για να αποθηκεύει το Regen power. Αλλά και όταν θα έρθει αυτή η στιγμή που θα δώσει και αυτό το μικρό ποσοστό θα τελειώσει και αυτό. Μόλις τελειωσει πάμε στο σενάριο που ανέφερα. Που ναι είναι υπερβολικό μάλλον. Καταλαβαίνω ότι στην καθημερινότητα 99+% αυτό δεν συμβαίνει. Γι'αυτό μιλάω για το συγκεκριμένο σενάριο εθνική και ανηφόρα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kostasiour
    • RE: HONDA ZR-V

      Δεν είναι πολύ απλό το θέμα και η αλήθεια είναι πως δεν έχω περιγράψει με αρκετές λεπτομέρειες το σενάριο που με απασχολεί. Παρότι το διάγραμμα αυτό είναι από άλλο σύνολο (από του jazz με τον 1.5) δεν έχει σημασία γιατί και από zr-v να ήταν, δε θα απαντούσε σε αυτό που με απασχολεί.

      Αρχικά να πώ ότι δεν αμφισβητώ ότι το σύστημα μπορεί να αποδόσει 135 KW, και κατα πόσο αυτα τα 135 αρκούν. Πιστεύω πως αρκούν για μένα με το παραπάνω.

      Το σενάριο που με απασχολεί αφορά και τα 2 απο τα 3 modes λειτουργίας. Παρακάτω θα κάνω πολλές απλοποιήσεις για να εξηγήσω τι με απασχολεί. Επίσης, μπορεί να γράψω και ανακρίβειες για το σύστημα i-MMD.

      Απο όσο καταλαβαίνω όταν το σύστημα βρίσκεται στο series-hybrid mode (το λενε και e-cvt mode; παρότι δεν ειναι σαν το e-cvt της ΤΟΥΟΤΑ...), το ηλεκτρικό μοτέρ σε αυτή τη φάση μόνο του δινει την ενέργεια στους τροχούς. Για να μπορέσει να αποδώσει 135 KW ας πούμε στου τροχούς, πρέπει να τραβήξει αντίστοιχα ηλεκτρική ενέργεια 135KW από το inverter (για να απλοποιήσουμε το θέμα χωρίς να λάβουμε υπόψη μας τις απώλειες και λοιπές λεπτομέρειες). Επομένως, όταν η μπαταρία δεν είναι άδεια το σύστημα τραβάει και από την μπαταρία και από το μοτέρ μέσω της γεννήτριας. Άρα το σύστημα μπορεί να δώσει στο ηλεκτρικό μοτέρ αυτή την ηλεκτρική ενέργεια και μέχρι εδώ όλα καλά.

      Όταν όμως η μπαταρία είναι άδεια (όσο σπάνια και αν συμβαίνει αυτό) τότε η μόνη πηγή αυτής της ηλεκτρικής ενέργειας έρχεται από τον θερμικό κινητήρας μέσω της γεννητριας και του inverter. Αν ο θερμικός κινητήρας ήταν πχ 135 KW δεν θα με απασχολούσε το θέμα, αλλά ο θερμικός λένε πως είναι max 105 KW (και ο generator αντιστοιχα). Άρα σε αυτό το σενάριο εγώ καταλαβαίνω πως δεν υπάρχει αρκετή ηλεκτρική ισχύς που θα απαιτούσε το ηλεκτρικό μοτέρ και επομένως δεν μπορεί να αποδώσει 135 ΚW στους τροχούς. Αν θα μπορούσε να συμβεί κάτι τέτοιο θα λύναμε το ενεργειακό μας πρόβλημα γενικότερα. Εκτός αν μου διαφεύγει κάτι με τις ισχύς που ανακοινώνονται.

      Αντίστοιχα και στο engine-drive mode που μέσω του συμπλέκτη πλέον η κίνηση δίνεται στους τροχούς απευθειας από το θερμικό μοτέρ, και απο οτι έχω καταλάβει μάλιστα όποτε χρειάζεται (σαν parallel-hybrid) και από το ηλεκτρικό μοτέρ παράλληλα. Για εμένα και εδω υπάρχει το αντίστοιχο θέμα όταν η μπαταρία είναι άδεια.

      Συγγνώμη αν κούρασα ή αν καπου έγραψα ανακρίβειες.

      Οπότε η ερώτηση μου είναι αν οι ιδιοκτήτες έχουν αντιληφθεί σε παρατεταμένες ανηφόρες στην εθνική το σύστημα να κρεμάει.

      Ασχετο με την οδήγηση σε εθνική κτλ αλλα αυτος εδω μετα απο την ανηφορα λεει
      "the power drop a little bit"
      Youtube Video – [21:59..]

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kostasiour

    Latest posts made by kostasiour

    • RE: Toyota Corolla Cross

      Ναι δεν ειναι μονο τα κινέζικα, και επίσης είναι και το zr-v με το προώθητικό πρόγραμμα που παίζει το τελευταίο διάστημα στα 35 και με επιτόκιο 5.5% (+0.6 ΣΕΠΑ)

      @zaxosm said in Toyota Corolla Cross:

      @tkin73 said in Toyota Corolla Cross:

      @piliourits said in Toyota Corolla Cross:

      Βλέπω εγείρει τα πάθη η αυτοκινητάρα!
      Το active plus είναι η σωστή έκδοση για ΨΨ, είτε 1.8 είτε 2λτ.
      Αν είναι να δώσει κάποιος 40+ χιλιάρικα κι επιμένει υβριδικά, ας πάρει Lexus.

      Η style 1.8 έχει 34Κ ,εκεί αντίπαλο έχει μόνο τα κινέζικα.

      Πλεον εκει τιμολογειται και το hyundai tucson full hybrid με 200+ αλογα. Δεν γνωριζω για την αξιοπιστια αλλα σαν αυτοκινητο συνολικα το θεωρω πολυ ανωτερο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kostasiour
    • RE: ΦΙΜΕ ΤΖΑΜΙΑ

      Ναι συμφωνώ πως τα σκιαστρα της carshades κόβουν χοντρικά το ίδιο ποσοστό από όλο το φάσμα, ενώ οι μεμβράνες λειτουργούν σαν ζωνοπερατα φίλτρα, αφου κουβούν πιο πολύ από το υπέρυθρο και υπεριώδες φάσμα.

      Έχοντας δοκιμάσει και τις 2 λύσεις μπορώ να πω ότι προτιμώ τις μεμβρανες, (ειδικά οι πίσω επιβάτες). Οπότε αν το οικονομικό δεν είναι θέμα, τις προτείνω καλύτερα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      kostasiour
    • RE: ΦΙΜΕ ΤΖΑΜΙΑ

      Εμένα μου έδωσαν οδηγία για τις κεραμικές μεμβρανες της xpel να μην χρησιμοποιώ χημικά τύπου αζαξ αλλά μόνο νερό.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      kostasiour
    • RE: HONDA ZR-V

      Ήρθε η ώρα να μοιραστώ τις πρώτες μου εντυπώσεις για το νέο αυτοκίνητο, τώρα που συμπληρώσαμε πάνω από ένα μήνα συμβίωσης και έκανε μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα, λιγότερα με εμένα βεβαια. Ίσως βοηθήσω κάποιον μιας και υπάρχουν λίγες αναφορές στο ελληνικό διαδικτυο. Μέχρι στιγμής πάντως, η ικανοποίηση είναι μεγάλη, το αυτοκίνητο αποκτήθηκε με βασικό στόχο να καλύψει τις ανάγκες ενός οικογενειακού οχήματος για πολλά χρόνια και αρκετά χιλιόμετρα κάθε χρόνο, τόσο εντός όσο και εκτός πόλης.

      Μια σύντομη αναφορά στην εμπειρία μας με την αντιπροσωπεία: η εξυπηρέτηση στο κεντρικό κατάστημα του Σαρακάκη, και ειδικά από τον υπάλληλο που μας ανελαβε, ήταν πραγματικά άριστη.

      Η εξωτερική εμφάνιση είναι πάντα θέμα προσωπικού γούστου. Πιστεύω ότι οι φωτογραφίες δεν αποδίδουν σωστά τα χρώματα, που δεν είναι τόσο κλασικά, τα βρήκα πιο ωραία από κοντά. Ο χρόνος θα δείξει την αντοχή τους, αν και δεν σκέφτομαι προς το παρόν κεραμικές επιστρώσεις, καθώς δεν ξέρω πόσο νόημα έχουν τελικά. Προσωπικά βρίσκω την έκδοση Sport που διαθέτει διαφορετική μάσκα, ελαφρώς πιο ελκυστική, αλλά θεωρώ πως δεν αξιζει την διαφορά σε χρηματα.

      Για τα δικά μου δεδομένα πάντα, εδώ μιλάμε για ένα ευρύχωρο οικογενειακό crossover. Το σχήμα του είναι ιδιαίτερο, καθώς δεν ανήκει στην κατηγορία των επιβλητικών, τετραγωνισμένων SUV. Έχει ένα στυλ τύπου υπερυψωμενο civic, άρα μου φαίνεται πως εχει πιο σπορ και νεανικό στυλ, καταφέρνοντας να "κρύψει" τον όγκο του, ειδικά στο μαύρο χρώμα. Τα λευκά αυτοκίνητα, έχω την εντύπωση πως τείνουν να φαίνονται πιο ογκώδη. Συνεπώς, αν κάποιος αναζητά το κλασικό, μεγαλο επιβλητικό SUV, ίσως πρέπει να στραφεί αλλού.

      Εχει αρκετή απόσταση από το έδαφος, ικανοποιητική για τις (επιτρέψτε μου την έκφραση) “μικρές περιπετειες” μιας οικογενειας στην Ελλάδα, όπως το να μπει και να βγεί από ανώμαλα χωματινα πάρκινγκ με νεροφαγώματα με μεγάλο ύψος, να κάνει διελεύσεις σε χωμάτινες διαδρομές για να προσεγγίσει παραλίες, να καβαλησει ανωμαλίες, να παρκάρει σε κλίσεις, όλα αυτά τα βάτα κομμάτια χωρίς κανένα πρόβλημα. Crossover είναι και δεν το συγκρίνουμε με κανονικό 4x4 εννοείται. Να αναφέρω πως δεν έχει ράγες οροφής.

      Το εσωτερικό του, παρόλο που δεν έχω εκτενή εμπειρία από premium καμπίνες, μου δίνει την αίσθηση ότι είναι αρκετά ποιοτικό και "μαζεμένο". Δεν είναι φυσικά premium, αλλά ξεφεύγει από την "στάνταρ" κατηγορία, μου θυμιζει mazda. Οι χώροι για τους επιβάτες είναι τεράστιοι, ίσως και σε υπερβολικό βαθμό. Για παράδειγμα, ο συνοδηγός κάθεται άνετα, ακόμα κι αν πίσω του βρίσκεται ένα μεγάλο παιδικό κάθισμα που κοιτάει προς τα πίσω (κατι που απαιτεί πολύ χώρο). Δυστυχώς τα πίσω καθίσματα δεν αλλάζουν θεση.

      Η εργονομία είναι καλή, η συναρμογή των υλικών επίσης, τα περισσότερα σημεία που αγγίζεις έχουν ποιοτική και συχνά μαλακή υφή. Τριγμοί δεν υπάρχουν. Η ηχομόνωση φιλτράρει αποτελεσματικά τον θόρυβο του αέρα, ενώ και οι καθρέπτες, παρά το μέγεθός τους, δεν ακούγονται. Ο ήχος του κινητήρα δεν ενοχλεί, αντιθέτως, ίσως να ακούγεται και ευχάριστα. Ο μόνος θόρυβος που μερικές φορές εισχωρεί στην καμπίνα είναι αυτός των ελαστικών, ανάλογα με την ποιότητα του οδοστρώματος. Βέβαια δεν το έχω πιέσει πολύ το μοτερ ακόμα να ακουστεί αρκετά, καθώς ήταν στην περίοδο του στρωσίματος. Θα επανέλθω στο μέλλον.

      Στις λακκούβες, παρόλο που η ανάρτηση είναι σχετικά σκληρή για την κατηγορία, το αυτοκίνητο δεν κοπανάει, ούτε παρουσιάζει δυσάρεστες αντιδράσεις. Θεωρώ ότι είναι άνετο, αν και είναι ένα σημείο που μπορεί να αποτελέσει ανασταλτικό παράγοντα για όσους αναζητούν ένα εξαιρετικά μαλακό/άνετο αυτοκίνητο. Από την άλλη, αυτή η πιο σφιχτή ρύθμιση ενισχύει τον “σπορ” χαρακτήρα του, παρόλο που δεν είναι ένα χαμηλό όχημα.

      Στις στροφές ήταν ευχάριστα αναπαντεχη η συμπεριφορά του, με αίσθηση σύνδεσης με τον δρόμο. Το τιμόνι είναι σφιχτό, παρέχει εξαιρετική πληροφόρηση για την κατηγορία, και γενικά το όλο σύνολο εμπνέει σιγουριά. Για κάποια γούστα.ισως ειναι αρκετα σφιχτο βεβαια. Για να μην δημιουργήσω λανθασμένες εντυπώσεις, δεν το συγκρίνω με ένα χαμηλό αυτοκίνητο όπως το αδερφάκι του, το Civic, το οποίο σιγουρα θα είναι σαφώς ανώτερο σε αυτόν τον τομέα. Το προφανές μειονέκτημα του εσωτερικού του πάντως είναι ο όγκος του πορτμπαγκάζ σε σύγκριση με κάποια ανταγωνιστικά μοντέλα.

      Σε σχέση με τον κινητήρα και όλο το σύστημα μετάδοσης, εδω βρίσκεται το δυνατό σημείο του αυτοκινήτου. Η αίσθηση που προσφέρει το σύνολο είναι πολύ καλή και θεωρώ πως είναι και η ουσία του αυτοκινήτου. Να διευκρινίσω πως δεν έχω εμπειρία με ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Ωστόσο, έχω την εντύπωση ότι μέσα στην πόλη ουσιαστικά οδηγω ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο: είναι ομαλό, άμεσο, ήσυχο και ξεκούραστο (κάτι που ισχύει βέβαια για πολλά υβριδικά HEV, όχι μόνο για αυτό). Ο τρόπος που ξεκινάει και επιταχύνει είναι πραγματικά εντυπωσιακός, καθώς το σύστημα έχει άμεση απόκριση (μηδενική καθυστέρηση από το πάτημα του γκαζιού) και αρκετή ροπή. Αυτό καθιστά το αυτοκίνητο αρκετά ασφαλές στην κίνηση, επιτρέποντας εύκολη και άμεση είσοδο σε κύριες οδούς (συγχώνευση κυκλοφορίας) ή αποχώρηση από αυτές όταν υπάρχει αντίθετα διερχόμενη κίνηση, σε διασταυρώσεις, και πλατείες. Ουσιαστικά, επιλύει όλα τα προβλήματα που καλούνται να αντιμετωπίσουν τα αυτόματα κιβώτια, καταργώντας το κιβώτιο ταχυτητων εντελως. Η μετάβαση μεταξύ της λειτουργίας “engine drive (parallel)” και “hybrid (series)” γίνεται τελείως απρόσκοπτα, χωρίς την παραμικρή αίσθηση εμπλοκής/απεμπλοκής του συμπλέκτη, και ο μόνος τρόπος να το αντιληφθώ είναι κοιτάζοντας το infotainment σύστημα που δείχνει ένα γρανάζι, όταν ο συμπλέκτης εμπλέκεται. Στον αντίποδα βέβαια, όπως και στα περισσότερα υβριδικά, οι τελικές είναι αρκετά περιορισμένες. Οπότε αν κάποιος ονειρεύεται υπερηχητικά ταξίδια ας κοιτάξει άλλου.

      Για τα νούμερα κατανάλωσης, θα ήθελα να είμαι ακριβής, οπότε δεν θα αναφέρω ακόμα σε κάποιο τελικό νούμερο. Θα επανέλθω μελλοντικα για πιο σίγουρα δεδομένα. Θέλω να πιστεύω ότι μια μέση κατανάλωση εντός πόλης μπορεί να πιάσει γύρω στα 4.5λ/100χλμ, ενώ στο ταξίδι μπορεί να υποχωρήσει.

      Σχετικά με τα υπόλοιπα συστήματα τώρα, εδώ έχουμε μια πολύ θετική εικόνα πάλι, μιας και με είχε απασχολήσει αρκετά αν θα δουλεύουν σωστα. Τα συστήματα ασφαλείας του αυτοκινήτου είναι αρκετά, είναι ευχρηστα και λειτουργούν σωστά χωρίς δυσλειτουργίες, έτσι εμπνέουν κάποια σιγουριά. Αυτό το αναφέρω γιατί θεωρώ πως κυκλοφορούν αρκετά προβληματικά συστήματα στην αγορά. Είναι δε διαθέσιμα όλα τα βασικά συστήματα ασφαλείας απο την πιο βασική έκδοση, όπως οι αισθητήρες παρκαρίσματος (σοναρ), τα πίσω ραντάρ (κρυφά) για BSM και cross traffic monitor και πολλά άλλα. Να αναφερθώ σε ένα σημείο που με είχε απασχολήσει πριν την αγορά, στο σύστημα προειδοποίησης ορίων ταχύτητας. Μόλις ξεπεραστεί το όριο η όχληση διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και μετά σταματάει. Βεβαια δεν υπάρχει ουτε αποκλειστικό κουμπί, ούτε μόνιμη απενεργοποίηση του συστήματος αυτού ανάμεσα στα stop/start του οχήματος. Σίγουρα υπάρχουν περιπτώσεις που μπορούν να ενοχλήσουν, οπότε το να μην υπάρχει κάποια έυκολη δυνατότητα απενεργοποίηση, μπορεί να είναι ένας πιθανός ανασταλτικός παράγοντας για κάποιους. Εμένα μεχρι τωρα δεν με έχει ενοχλησει, ίσως χρυσώνει το χάπι και ότι σύντομα θα είναι πολύ χρήσιμο, τελοσπαντων είναι ένα γενικότερο θέμα και δεν το αναλύω περισσότερο.

      Η οθόνη του καντραν (οδηγού - εχουμε το βασικό σύστημα, με την μισή οθόνη/μισό αναλογικό στροφόμετρο) παρέχει πολλές “έξυπνες” πληροφορίες όπως όρια ταχύτητας, οδηγίες πλοήγησης, κ.α. Γενικά δεν υπάρχει ο παράγοντας του εντυπωσιασμού ή της υπερβολής με 3d (αχρείαστα για μένα γραφικά), αλλά εμφανίζονται πληροφορίες ουσίας. Αντίστοιχα το infotainment έχει ένα λογικό μέγεθος οθόνης, είναι ένα σύστημα Android 8 με αρκετά άμεση απόκριση που υποστηρίζει ασύρματα AndroidAuto και Carplay, και είναι ευχρηστο. Οπότε μπαίνεις στο αυτοκίνητο και ξεκινάει το σποτιφαι και η πλοηγηση αμεσως. Και οι 2 οθόνες μπορεί να θεωρηθούν απο κάποιους ότι δεν είναι τελευταία λέξη της τεχνολογίας, όμως σε καμία περίπτωση δεν μοιάζουν αρχαία όπως στα προηγούμενα μοντέλα της εταιρείας. Εμένα μου βγάζουν την αίσθηση ότι είναι προσανατολισμό την περιεκτική πληροφορία και στην αντοχή, και ότι δεν θα έχουν διάρκεια ζωής όσο ένα smartphone.

      Το παρκάρισμα παρότι το αυτοκίνητο είναι ογκώδες, γίνεται με ευκολία κάνοντας χρήση μπρός/πίσω αισθητήρων, της οθόνης που έχει επαρκές μέγεθος και της οπισθιας κάμερας που έχει αρκετή ανάλυση. Να αναφέρω πως δεν διατίθεται κάμερα 360’.

      Συνοψίζοντας, για εμένα πρόκειται για ένα ιδιαίτερο αυτοκίνητο, το οποίο αφήνει μια πολύ καλή αίσθηση ποιότητας, άνεσης και οδηγικής συμπεριφοράς. Σίγουρα δεν μιλάμε για ένα εμπορικό αυτοκίνητο για την Ελλάδα. Θα έλεγα λόγω των χαρακτηριστικών του πως πρόκειται περισσότερο για ένα αυτοκίνητο "ουσίας", του οποίου η αξία δεν μπορεί να αποτυπωθεί μόνο από τα τεχνικά του χαρακτηριστικά, καθώς σε πολλούς αριθμούς υπολείπεται του ανταγωνισμού.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kostasiour
    • RE: ΦΙΜΕ ΤΖΑΜΙΑ

      @alexis-kapsalis said in ΦΙΜΕ ΤΖΑΜΙΑ:

      Ναι πολύ ευχαριστημένος. Πολύ ψύρας ο Μιχάλης στο MAX Protect στη δουλεία, καθαρότατο μαγαζί, επαγγελματίας άψογος, με υποδειγματική τοποθέτηση των μεμβρανών. Τον ακούς πρώτη φορά γιατι το μαγαζί είναι 2 ετών. Ο Mιχάλης δούλευε LLumar για πολλά χρόνια.
      Τον συνιστώ ανεπίφυλακτα, όπως βέβαια και τον Αλέξανδρο στο Tinttown Χαλάνδρι.
      Γενικά, εγω όπως είπα την επόμενη φορά θα βάλω πάλι XPEL XR+ μια που εκ των υστέρων τις θεωρώ πλέον καλύτερες απο της Madico.
      Σκεφτόμουν και εγώ το δικό σου συνδυασμό (δεν έχω κανει ποτέ τη διχρωμία) αλλα τελικά έβαλα παντού 35άρες και μπροστα την ΧR+70άρα. Όλες XR+

      Έβαλα τελικά τις XPEL που έγραψα 3 αναρτήσεις πιο πάνω στον Μιχάλη, πριν περιπου δεκα μέρες. Όντως είμαι πολύ ικανοποιημένος και απο το κατάστημα αλλά και απο τις κεραμικές μεμβράνες. Κάνουν αρκετή δουλειά, και μειώνουν την ακτινοβολία αισθητά, τόσο που δεν το περίμενα. Δεν ξερω αν θα χρησιμοποιώ το εξωτερικό σκίαστρο που έχω για το καλοκαίρι.

      Μεχρι στιγμής δέν είχα glare θέματα με τα φώτα των άλλων αυτοκινήτων (στο μπροστινό παρμπρίζ έχω την XR blue 80). Μόνο στο πίσω τζάμι (XR+ 20) τα βράδυα εμφανίζονται κάθετες μικρές ανακλάσεις απο τα φώτα των άλλων αυτοκινήτων, λόγω των αντιστάσεων που έχει το πίσω τζάμι, όπως φαντάζομαι συμβαίνει με όλες τις μεμβράνες. Πιστευω όσο ο καιρός περνάει θα μειώνεται κιάλλο το φαινόμενο, για την ώρα πάντως δεν με έχει ενοχλήσει.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      kostasiour
    • RE: Mazda CX5

      @babisstinson said in Mazda CX5:

      Ωραίο απ' έξω, με ξενέρωσε εντελώς η κατάργηση των φυσικών διακοπτών. Όχι κι εσύ ρε Mazda αυτήν την μαλακία..
      Γιατί δεν το βγάζουν και με τον δίλιτρο SkyActiv-X άραγε;
      Όπως το βλέπω, αν χρειαστώ μεγαλύτερο όχημα κάποια στιγμή θα πήγαινα απεθείας στο CX-60 και όχι στο CX-5

      Φαντάζομαι επειδή το focus τους ειναι η Β.Α. όπου πουλάνε μόνο 2.0 και 2.5Τ.

      @skg1958 said in Mazda CX5:

      Εγώ πήγα στο CX-60 χωρίς να χρειάζομαι τους χώρους αυτούς μόνο για το μοτέρ. Και είναι απίστευτο . Και δεν ακούγεται σαν diesel

      Ωραιος! να το χαίρεσαι, πραγματικό εργαλείο!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kostasiour
    • RE: Mazda CX5

      Επανασχεδιάστηκε με το βλέμμα προς την Ασία και στην Β.Αμερικη , όπου ειδικά οι αμερικανοι reviewers γκρίνιαζαν σε όλα τα βίντεο για το πόσο "μικρό" ηταν και πως δεν είχε χωρους για τους πίσω και τις αποσκευες. Οπότε και έφτασε σε μήκος τα 4.7 μετρα μάλλον για να τους ικανοποιήσει. Κρίμα πάντως και για τους διακόπτες και για την μεγάλη οθόνη. Φαίνεται να πήρε κάποια μαθήματα από τη "συνεργασία" με τους Κινέζους.(ΕΖ)

      Εκ πρώτης όψεως πάντως δεν μου αρέσει η ανανεωση του μοντελου, παρότι ο προκάτοχος του μου αρέσε αρκετά. Απομακρύνεται ακόμα περισσότερο από την Ελλάδα.

      Το μόνο που έχει ενδιαφέρον είναι να δούμε πως θα είναι το νέο υβριδικό σύστημα της mazda που θα μπει σε αυτό το μοντέλο αν και αυτή αργεί ακόμα. Ελπίζω να πάει καλύτερα από το phev σύστημα που έχουν τώρα γιατι δεν διαβάζω και τα καλυτερα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kostasiour
    • RE: Renault Symbioz 2024

      Με την προσφορά που τρέχει αυτή την στιγμή στην Honda τους τελευταιους μήνες, υπάρχει Honda ανταγωνιστικό του CC με φθηνότερη τιμή, αν συγκρίνουμε τις αντίστοιχες εκδόσεις, (απο τις τιμές που είχα πάρει πριν ενα μήνα):
      Honda ZR-V 35.000 (https://www.honda-cars.gr/range/ZR-V/offers/)
      Corolla Cross STYLE MY 25 FWD 36.350

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kostasiour
    • RE: HONDA FORUM

      όχι αναφέρομαι στα e-hev μοντέλα της Honda. (1.5 και 2.0). Η συζήτηση ξεκίνησε από το ZR-V που φοράει το 2.0 e-hev. ( lfc-h4 μοτέρ )

      https://ibb.co/7JXnVCFW

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kostasiour
    • RE: HONDA FORUM

      Συνεχίζω το θέμα που ξεκίνησα με το προτεινόμενο μεσοδιάστημα αλλαγής λαδιών, για να δώσω τελικά και την εικόνα του τι προτείνει ο κατασκευαστής. Σύμφωνα με τον εδώ αντιπρόσωπο, και σύμφωνα με το εγχειριδιο του σερβις (και οχι το εγχειριδιο του ιδιοκτήτη) το προτεινόμενο μεσοδιάστημα τελικά ειναι τα 20.000 χλμ και όχι τα 10.000.
      (Δεν ανεβαζω την εικόνα τωρα γιατι δεν φαινεται και πολύ καλά)

      Δεν λαμβάνω υπόψιν το service reminder που αν βγει θα πρεπει να γίνει η αλλαγή των λαδιών. Και εννοείται πως οι ιδιοκτήτες μπορούν να εφαρμόσουν και μικρότερο μεσοδιάστημα όπως αύτο των 10.000, όπου και ας πουμε πως ξεκινάει και η υποβάθμιση των χαρακτηριστικών του λαδιού. (γύρω στα 95 ευρώ πρεπει να είναι αυτό μόνο του).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kostasiour
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr