Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    K
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 91
    • Best 55
    • Groups 0

    kostasiour

    @kostasiour

    122
    Reputation
    11
    Profile views
    91
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    kostasiour Unfollow Follow

    Best posts made by kostasiour

    • RE: HONDA ZR-V

      Ήρθε η ώρα να μοιραστώ τις πρώτες μου εντυπώσεις για το νέο αυτοκίνητο, τώρα που συμπληρώσαμε πάνω από ένα μήνα συμβίωσης και έκανε μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα, λιγότερα με εμένα βεβαια. Ίσως βοηθήσω κάποιον μιας και υπάρχουν λίγες αναφορές στο ελληνικό διαδικτυο. Μέχρι στιγμής πάντως, η ικανοποίηση είναι μεγάλη, το αυτοκίνητο αποκτήθηκε με βασικό στόχο να καλύψει τις ανάγκες ενός οικογενειακού οχήματος για πολλά χρόνια και αρκετά χιλιόμετρα κάθε χρόνο, τόσο εντός όσο και εκτός πόλης.

      Μια σύντομη αναφορά στην εμπειρία μας με την αντιπροσωπεία: η εξυπηρέτηση στο κεντρικό κατάστημα του Σαρακάκη, και ειδικά από τον υπάλληλο που μας ανελαβε, ήταν πραγματικά άριστη.

      Η εξωτερική εμφάνιση είναι πάντα θέμα προσωπικού γούστου. Πιστεύω ότι οι φωτογραφίες δεν αποδίδουν σωστά τα χρώματα, που δεν είναι τόσο κλασικά, τα βρήκα πιο ωραία από κοντά. Ο χρόνος θα δείξει την αντοχή τους, αν και δεν σκέφτομαι προς το παρόν κεραμικές επιστρώσεις, καθώς δεν ξέρω πόσο νόημα έχουν τελικά. Προσωπικά βρίσκω την έκδοση Sport που διαθέτει διαφορετική μάσκα, ελαφρώς πιο ελκυστική, αλλά θεωρώ πως δεν αξιζει την διαφορά σε χρηματα.

      Για τα δικά μου δεδομένα πάντα, εδώ μιλάμε για ένα ευρύχωρο οικογενειακό crossover. Το σχήμα του είναι ιδιαίτερο, καθώς δεν ανήκει στην κατηγορία των επιβλητικών, τετραγωνισμένων SUV. Έχει ένα στυλ τύπου υπερυψωμενο civic, άρα μου φαίνεται πως εχει πιο σπορ και νεανικό στυλ, καταφέρνοντας να "κρύψει" τον όγκο του, ειδικά στο μαύρο χρώμα. Τα λευκά αυτοκίνητα, έχω την εντύπωση πως τείνουν να φαίνονται πιο ογκώδη. Συνεπώς, αν κάποιος αναζητά το κλασικό, μεγαλο επιβλητικό SUV, ίσως πρέπει να στραφεί αλλού.

      Εχει αρκετή απόσταση από το έδαφος, ικανοποιητική για τις (επιτρέψτε μου την έκφραση) “μικρές περιπετειες” μιας οικογενειας στην Ελλάδα, όπως το να μπει και να βγεί από ανώμαλα χωματινα πάρκινγκ με νεροφαγώματα με μεγάλο ύψος, να κάνει διελεύσεις σε χωμάτινες διαδρομές για να προσεγγίσει παραλίες, να καβαλησει ανωμαλίες, να παρκάρει σε κλίσεις, όλα αυτά τα βάτα κομμάτια χωρίς κανένα πρόβλημα. Crossover είναι και δεν το συγκρίνουμε με κανονικό 4x4 εννοείται. Να αναφέρω πως δεν έχει ράγες οροφής.

      Το εσωτερικό του, παρόλο που δεν έχω εκτενή εμπειρία από premium καμπίνες, μου δίνει την αίσθηση ότι είναι αρκετά ποιοτικό και "μαζεμένο". Δεν είναι φυσικά premium, αλλά ξεφεύγει από την "στάνταρ" κατηγορία, μου θυμιζει mazda. Οι χώροι για τους επιβάτες είναι τεράστιοι, ίσως και σε υπερβολικό βαθμό. Για παράδειγμα, ο συνοδηγός κάθεται άνετα, ακόμα κι αν πίσω του βρίσκεται ένα μεγάλο παιδικό κάθισμα που κοιτάει προς τα πίσω (κατι που απαιτεί πολύ χώρο). Δυστυχώς τα πίσω καθίσματα δεν αλλάζουν θεση.

      Η εργονομία είναι καλή, η συναρμογή των υλικών επίσης, τα περισσότερα σημεία που αγγίζεις έχουν ποιοτική και συχνά μαλακή υφή. Τριγμοί δεν υπάρχουν. Η ηχομόνωση φιλτράρει αποτελεσματικά τον θόρυβο του αέρα, ενώ και οι καθρέπτες, παρά το μέγεθός τους, δεν ακούγονται. Ο ήχος του κινητήρα δεν ενοχλεί, αντιθέτως, ίσως να ακούγεται και ευχάριστα. Ο μόνος θόρυβος που μερικές φορές εισχωρεί στην καμπίνα είναι αυτός των ελαστικών, ανάλογα με την ποιότητα του οδοστρώματος. Βέβαια δεν το έχω πιέσει πολύ το μοτερ ακόμα να ακουστεί αρκετά, καθώς ήταν στην περίοδο του στρωσίματος. Θα επανέλθω στο μέλλον.

      Στις λακκούβες, παρόλο που η ανάρτηση είναι σχετικά σκληρή για την κατηγορία, το αυτοκίνητο δεν κοπανάει, ούτε παρουσιάζει δυσάρεστες αντιδράσεις. Θεωρώ ότι είναι άνετο, αν και είναι ένα σημείο που μπορεί να αποτελέσει ανασταλτικό παράγοντα για όσους αναζητούν ένα εξαιρετικά μαλακό/άνετο αυτοκίνητο. Από την άλλη, αυτή η πιο σφιχτή ρύθμιση ενισχύει τον “σπορ” χαρακτήρα του, παρόλο που δεν είναι ένα χαμηλό όχημα.

      Στις στροφές ήταν ευχάριστα αναπαντεχη η συμπεριφορά του, με αίσθηση σύνδεσης με τον δρόμο. Το τιμόνι είναι σφιχτό, παρέχει εξαιρετική πληροφόρηση για την κατηγορία, και γενικά το όλο σύνολο εμπνέει σιγουριά. Για κάποια γούστα.ισως ειναι αρκετα σφιχτο βεβαια. Για να μην δημιουργήσω λανθασμένες εντυπώσεις, δεν το συγκρίνω με ένα χαμηλό αυτοκίνητο όπως το αδερφάκι του, το Civic, το οποίο σιγουρα θα είναι σαφώς ανώτερο σε αυτόν τον τομέα. Το προφανές μειονέκτημα του εσωτερικού του πάντως είναι ο όγκος του πορτμπαγκάζ σε σύγκριση με κάποια ανταγωνιστικά μοντέλα.

      Σε σχέση με τον κινητήρα και όλο το σύστημα μετάδοσης, εδω βρίσκεται το δυνατό σημείο του αυτοκινήτου. Η αίσθηση που προσφέρει το σύνολο είναι πολύ καλή και θεωρώ πως είναι και η ουσία του αυτοκινήτου. Να διευκρινίσω πως δεν έχω εμπειρία με ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Ωστόσο, έχω την εντύπωση ότι μέσα στην πόλη ουσιαστικά οδηγω ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο: είναι ομαλό, άμεσο, ήσυχο και ξεκούραστο (κάτι που ισχύει βέβαια για πολλά υβριδικά HEV, όχι μόνο για αυτό). Ο τρόπος που ξεκινάει και επιταχύνει είναι πραγματικά εντυπωσιακός, καθώς το σύστημα έχει άμεση απόκριση (μηδενική καθυστέρηση από το πάτημα του γκαζιού) και αρκετή ροπή. Αυτό καθιστά το αυτοκίνητο αρκετά ασφαλές στην κίνηση, επιτρέποντας εύκολη και άμεση είσοδο σε κύριες οδούς (συγχώνευση κυκλοφορίας) ή αποχώρηση από αυτές όταν υπάρχει αντίθετα διερχόμενη κίνηση, σε διασταυρώσεις, και πλατείες. Ουσιαστικά, επιλύει όλα τα προβλήματα που καλούνται να αντιμετωπίσουν τα αυτόματα κιβώτια, καταργώντας το κιβώτιο ταχυτητων εντελως. Η μετάβαση μεταξύ της λειτουργίας “engine drive (parallel)” και “hybrid (series)” γίνεται τελείως απρόσκοπτα, χωρίς την παραμικρή αίσθηση εμπλοκής/απεμπλοκής του συμπλέκτη, και ο μόνος τρόπος να το αντιληφθώ είναι κοιτάζοντας το infotainment σύστημα που δείχνει ένα γρανάζι, όταν ο συμπλέκτης εμπλέκεται. Στον αντίποδα βέβαια, όπως και στα περισσότερα υβριδικά, οι τελικές είναι αρκετά περιορισμένες. Οπότε αν κάποιος ονειρεύεται υπερηχητικά ταξίδια ας κοιτάξει άλλου.

      Για τα νούμερα κατανάλωσης, θα ήθελα να είμαι ακριβής, οπότε δεν θα αναφέρω ακόμα σε κάποιο τελικό νούμερο. Θα επανέλθω μελλοντικα για πιο σίγουρα δεδομένα. Θέλω να πιστεύω ότι μια μέση κατανάλωση εντός πόλης μπορεί να πιάσει γύρω στα 4.5λ/100χλμ, ενώ στο ταξίδι μπορεί να υποχωρήσει.

      Σχετικά με τα υπόλοιπα συστήματα τώρα, εδώ έχουμε μια πολύ θετική εικόνα πάλι, μιας και με είχε απασχολήσει αρκετά αν θα δουλεύουν σωστα. Τα συστήματα ασφαλείας του αυτοκινήτου είναι αρκετά, είναι ευχρηστα και λειτουργούν σωστά χωρίς δυσλειτουργίες, έτσι εμπνέουν κάποια σιγουριά. Αυτό το αναφέρω γιατί θεωρώ πως κυκλοφορούν αρκετά προβληματικά συστήματα στην αγορά. Είναι δε διαθέσιμα όλα τα βασικά συστήματα ασφαλείας απο την πιο βασική έκδοση, όπως οι αισθητήρες παρκαρίσματος (σοναρ), τα πίσω ραντάρ (κρυφά) για BSM και cross traffic monitor και πολλά άλλα. Να αναφερθώ σε ένα σημείο που με είχε απασχολήσει πριν την αγορά, στο σύστημα προειδοποίησης ορίων ταχύτητας. Μόλις ξεπεραστεί το όριο η όχληση διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και μετά σταματάει. Βεβαια δεν υπάρχει ουτε αποκλειστικό κουμπί, ούτε μόνιμη απενεργοποίηση του συστήματος αυτού ανάμεσα στα stop/start του οχήματος. Σίγουρα υπάρχουν περιπτώσεις που μπορούν να ενοχλήσουν, οπότε το να μην υπάρχει κάποια έυκολη δυνατότητα απενεργοποίηση, μπορεί να είναι ένας πιθανός ανασταλτικός παράγοντας για κάποιους. Εμένα μεχρι τωρα δεν με έχει ενοχλησει, ίσως χρυσώνει το χάπι και ότι σύντομα θα είναι πολύ χρήσιμο, τελοσπαντων είναι ένα γενικότερο θέμα και δεν το αναλύω περισσότερο.

      Η οθόνη του καντραν (οδηγού - εχουμε το βασικό σύστημα, με την μισή οθόνη/μισό αναλογικό στροφόμετρο) παρέχει πολλές “έξυπνες” πληροφορίες όπως όρια ταχύτητας, οδηγίες πλοήγησης, κ.α. Γενικά δεν υπάρχει ο παράγοντας του εντυπωσιασμού ή της υπερβολής με 3d (αχρείαστα για μένα γραφικά), αλλά εμφανίζονται πληροφορίες ουσίας. Αντίστοιχα το infotainment έχει ένα λογικό μέγεθος οθόνης, είναι ένα σύστημα Android 8 με αρκετά άμεση απόκριση που υποστηρίζει ασύρματα AndroidAuto και Carplay, και είναι ευχρηστο. Οπότε μπαίνεις στο αυτοκίνητο και ξεκινάει το σποτιφαι και η πλοηγηση αμεσως. Και οι 2 οθόνες μπορεί να θεωρηθούν απο κάποιους ότι δεν είναι τελευταία λέξη της τεχνολογίας, όμως σε καμία περίπτωση δεν μοιάζουν αρχαία όπως στα προηγούμενα μοντέλα της εταιρείας. Εμένα μου βγάζουν την αίσθηση ότι είναι προσανατολισμό την περιεκτική πληροφορία και στην αντοχή, και ότι δεν θα έχουν διάρκεια ζωής όσο ένα smartphone.

      Το παρκάρισμα παρότι το αυτοκίνητο είναι ογκώδες, γίνεται με ευκολία κάνοντας χρήση μπρός/πίσω αισθητήρων, της οθόνης που έχει επαρκές μέγεθος και της οπισθιας κάμερας που έχει αρκετή ανάλυση. Να αναφέρω πως δεν διατίθεται κάμερα 360’.

      Συνοψίζοντας, για εμένα πρόκειται για ένα ιδιαίτερο αυτοκίνητο, το οποίο αφήνει μια πολύ καλή αίσθηση ποιότητας, άνεσης και οδηγικής συμπεριφοράς. Σίγουρα δεν μιλάμε για ένα εμπορικό αυτοκίνητο για την Ελλάδα. Θα έλεγα λόγω των χαρακτηριστικών του πως πρόκειται περισσότερο για ένα αυτοκίνητο "ουσίας", του οποίου η αξία δεν μπορεί να αποτυπωθεί μόνο από τα τεχνικά του χαρακτηριστικά, καθώς σε πολλούς αριθμούς υπολείπεται του ανταγωνισμού.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kostasiour
    • RE: HONDA ZR-V

      Ας βάλω και μία φωτογραφία με ένα λερωμένο ZR-V απο τις καλοκαιρινές μας εξορμήσεις σε χωματόδρομους. Είναι παρκαρισμένο σε σημείο δύσκολο για χαμηλό αυτοκίνητο, με μεγάλες κλίσεις που δεν αποτυπώνονται στη φωτογραφία.

      zr-v.jpg

      Έχουμε φτάσει αισίως τα 7.000 χλμ και είμαστε πάρα πολύ ικανοποιημένοι. Νομίζω ότι το αυτοκίνητο αποδίδει γενικά περισσότερο απο ότι περίμενα. Το υβριδικό σύστημα της Honda παραμένει εκπληκτικό στην χρήση και στο επαρχιακό δίκτυο, είναι άνετο, παρα πολύ άμεσο με φοβερή απόκριση, εύχρηστο (πχ σε ανηφορικά στενά πέταλα), και αρκετά δυνατό μπορεί να προσπεράσει με ασφάλεια στο επαρχιακό δίκτυο, σε οποιαδήποτε κλίση. Να προσθέσω πως τώρα που οδηγήθηκε και σε δρόμους με πολλές στροφές το αυτοκίνητο έχει καταπληκτική συμπεριφορά στις στροφές για SUV. Οι δυνατότητές του παραμένουν αρκετά πάνω απο αυτό που έχω ζητήσει μέχρι στιγμής.

      Επίσης να πω πως προσφέρει μεγάλη άνεση στους πίσω επιβάτες καθώς δεν ζαλίζονται (το λέω σε σύγκριση με ημιάκαμπτους άξονες). Εκτός απο τους πολύ μεγάλους χώρους για τους πίσω (σε καποια φάση ταξιδέψαμε άνετα 4 ενήλικες και 1 παιδάκι σε μεγάλο κάθισμα μωρού της cybex που κοιτάει προς τα πίσω), η πίσω ανεξάρτητη ανάρτηση λειτουργεί πολύ καλά, και προσφέρει εκτός απο ασφάλεια και άνεση. Την δοκίμασαμε αρκετά (το τονίζω και εγώ) και στο επαρχιακό δίκτυο σε σημεία με πολλές στροφές, καθώς ακόμα καθόμαστε πίσω για να κάνουμε παρέα στην μικρή.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kostasiour
    • RE: HONDA ZR-V

      Έγιναν και οι εργασίες ανάκλησης. Η αντλία υψηλής δεν αλλάχτηκε (με ενημέρωσαν πως δεν εχει τους έχει τύχει κάποια ελαττωματική ακόμα), και έγιναν και οι εργασίες της ανάκλησης στην κρεμαγιέρα που αλλάχτηκε κάποιο ελατήριο και έβαλαν κάποιο (μάλλον άλλο;) γράσο. Έγινε και το πρωτο σέρβις στα 10.000 χλμ (Λάδια, φίλτρο) με συνολικό κόστος στα 115 ευρώ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kostasiour
    • RE: Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum

      Ωραίο review για το facelift μοντέλο Civic e:HEV, οπου μάλιστα βρίσκει διαφορές στην γεωμετρία του οι οποίες ισχυρίζεται πως δεν έχουν ανακοινωθεί κάν απο την Ηonda. Αυτό βέβαια δεν μου κάνει ιδιαίτερη εντύπωση, καθώς αυτή η εταιρεία φαίνεται να είναι τσακωμένη με το marketing 😅 . Επίσης έχει ενδιαφέρον και η σύγκριση που κάνει με τα εξίσου αξιόλογα corolla και mazda 3. Άλλο ένα review πάντως (που ενώ στα χαρτιά τα μοντέλα της εταιρείας πάσχουν) εν τελει κερδίζουν τους δοκιμαστές τους.

      Youtube Video

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kostasiour
    • RE: HONDA ZR-V

      Γράφω μερικά update για το μοντελο.

      Ανακλήσεις
      Έχουν βγεί ανακλήσεις για την αντλία υψηλής πίεσης και για την κρεμαγιέρα, που έχουν ξανα αναφερθεί εδώ στο νήμα. Δεν τις έχω κάνει ακόμα, θα τις κάνω σύντομα στο πρώτο σέρβις. Για την αντλία απο ότι έχω δεί, κάνουν έναν έλεγχο και αν βρεθεί προβληματική την αλλάζουν.
      https://www.honda.co.uk/cars/owners/recalls-and-updates.html

      Ενημέρωση Λογισμικού Infotainment (Ηχοσυστήματος)
      Βγήκε update για το λογισμικό του infotainment. Ήταν εύκολη διαδικασία η αναβάθμιση του. Για να την κάνω αποσύνδεσα το android auto, έκανα το κινητό hotspot για να συνδεθεί το infotainment και πήγα στις ρυθμίσεις για έλεγχο ενημερώσεων όπου η διαδικασία δεν κράτησε πολύ. Δεν χρειάστηκε να κάνω κάτι άλλο.

      Ενημέρωση Χαρτών Navi
      Βγήκε update και για τους χάρτες του honda navi (2025.03.27). Αυτό σαν διαδικασία είναι λίγο πιο απαιτητική απο την προηγούμενη. Η διαδικασία κατεβάσματος στον υπολογιστή περιγράφεται εδώ (https://hondanavi.navigation.com/static/WFS/Shop-HondaEMEA-Site/-/Shop-HondaNA/en_GB/Documents/How-to-Download-the-Map-Update-Honda.pdf) και απαιτεί αρκετή ώρα να κατέβουν οι χάρτες στον υπολογιστή καθώς είναι γύρω στα 24 GB αν θυμάμαι καλά. Προσοχή εδώ, καλό είναι να χρησιμοποιήσουμε ένα καλό φλασάκι, κατα προτίμηση καινούργιο επώνυμο. Μόλις γραφτούν οι χάρτες στο φλασάκι με το "Here Map Downloader" συνδέουμε το φλασάκι στη θύρα usb type A θύρα, και απο τις επιλογές του navi επιλέγουμε το update των χαρτών το οποίο επίσης πήρε πολλή ώρα. Βέβαια όσο διαρκεί η εγγραφή των χαρτών, το infotainment είναι λειτουργικό.

      Ασύρματο Android Auto
      Οδηγίες για ενεργοποίηση της ασύρματης σύνδεση με το android auto
      Youtube Video

      EMERGENCY RESPONSE GUIDE FOR VEHICLE
      Ενδιαφέρον υλικό για την κατασκευή αλλά και καταστάσεις ανάγκης.

      • https://www.techinfo.honda-eu.com/sites/default/files/2024-01/erg_honda_zr-v_ehev_en.pdf
      • https://www.techinfo.honda-eu.com/sites/default/files/2023-11/honda_zr-v_ehev_suv_2023_5d_hybrid-electric_en.pdf

      Μπαταρία e:HEV
      Youtube Video

      Κατανάλωση
      Με ενημέρωσαν ότι κυκλοφορεί και κάποιο ταξί ZR-V, πάντως είναι αρκετά σπάνιο στο δρόμο. Στην πόλη βλέπουμε καταναλώσεις γύρω στο 5, ενώ μπορεί να πέσει και άλλο. Σε μεικτή χρήση μέχρι τώρα που συμπεριλαμβάνει μετακινήσεις στην Αττική μαζί με τις εκδρομές του καλοκαιριού, η μέση κατανάλωση είναι κάπου στο 5.5. Στα ταξίδια με νόμιμα όρια είναι κάτω απο το 6, ενώ σε ένα ταξίδι το καλοκαίρι που κινηθήκαμε στην εθνική με 140αρια, 4 μεγάλοι και η μικρή, φορτωμένοι και με μπαγκαζιέρα είδα και 8.

      Βάζω και ένα βίντεο απο την παρουσίαση του μοντέλου απο τον Kotaro Yamamoto (Honda's Technical Advisor):
      Youtube Video

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kostasiour
    • RE: Deepal forum (Changan group)

      Πολύ ενδιαφέροντα όσα λέει για το πόσο εστιάζουν στον χρόνο ανάπτυξης και πόσο χρόνο τους πήρε τελικα να το σχεδιάσουν. Επίσης το ότι ετοιμάζουν τωρα αλλα 6-7 μοντέλα. Μου θυμίζει το αρθρο για του κινέζους κατασκευαστές που ανέφερε ότι θέλουν το 1/3 του χρόνου για ανάπτυξη ενός μοντέλου σε σχέση με τους υπόλοιπους κατασκευαστές.

      Επισυνάπτω και μια εικόνα μήπως βοηθήσει να καταλάβει κανείς, πως είναι δομημένα τα κινέζικα brands και σε ποιον όμιλο ανήκει το καθένα. Ελπίζω να μην εχει ανακρίβειες.

      709cff18-ab76-4531-85bc-3912d6a8845a-image.png

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kostasiour
    • RE: Nissan Qashqai 2021

      @a-d-p said in Nissan Qashqai 2021:

      @bill_hsd said in Nissan Qashqai 2021:

      @a-d-p said in Nissan Qashqai 2021:

      @bill_hsd said in Nissan Qashqai 2021:

      @a-d-p said in Nissan Qashqai 2021:

      @bill_hsd said in Nissan Qashqai 2021:

      @a-d-p said in Nissan Qashqai 2021:

      @bill_hsd said in Nissan Qashqai 2021:

      Εν τω μεταξύ δεν το καταλαβαίνω, γιατί ενα οικονομικό σε κατανάλωση αυτοκίνητο να μην μπορεί να ειναι ταυτόχρονα και οδηγικά ενδιαφερον;

      Είναι ασυμβίβαστες έννοιες

      Από πότε;

      Ανέκαθεν

      Τι σχεση εχει το αν είναι οικονομικό ενα αυτοκίνητο, με το τί ανάρτηση φοράει και τι στήσιμο έχει, αφού από εκεί προκύπτει κατά κύριο λόγο το οδηγικό ενδιαφέρον;
      Με τη συλλογιστική σου, βγάζεις a priori εκτός οδηγικού ενδιαφέροντος όλα τα ηλεκτρικά (άστα τα υβριδικά, δεν τα αναφέρω καν για ευνόητους λόγους...).

      Προφανώς έχει διαφορετική σημασία για σένα το "ενδιαφέρον οδηγικά"😁😁

      Για να καταλάβεις τι εννοώ, θα στο πω "με όρους Toyota".
      Εμένα το μυαλό πήγε σε Yaris GR😉😁 gazoo racing περιπτώσεις, όχι full hybrid με 122 άλογα 😁.

      Όσον αφορά το στήσιμο, υποθέτω ότι έχουν μια ανάρτηση για να κινείται αξιοπρεπώς και με ασφάλεια, όχι για να γυρίζει σε πίστες και να κάνει αναβάσεις.

      Στα ηλεκτρικά δεν λείπουν τα άλογα και η απόκριση (το αντίθετο θα έλεγα) εκεί το πρόβλημα είναι το βάρος.

      Τα full hybrid, έχουν αυξημένο βάρος, χαμηλή ισχύ και το κυριότερο είναι ρυθμισμένα για απόλυτη οικονομία, όχι για σπορ οδήγηση.
      Δηλαδή δεν βάζουν 🔥 στην άσφαλτο.

      Αν σε αυτά προσθέσουμε και την ψηλή suv σχεδίαση, αδύνατο να φανταστώ τι ενδιαφέρον έχουν....😉

      Δεν.
      Η συζήτησε ξεκινησε απο τη συλλογιστική, που δεν ασπάζομαι προφανώς, οτι ένα οικονομικό γενικά αυτοκίνητο (όχι απαραιτητα full hybrid- HEV, ούτε απαραιτητα αργό) εξ ορισμού δεν μπορεί να προσφέρει οδηγική ευχαρίστηση.
      .

      Δώσε ένα παράδειγμα τέτοιου αυτοκινήτου να καταλάβω τι εννοείς

      Σόρρυ που μπαίνω σφηνα, αλλά νομίζω ότι το Honda civic ehev υπάγεται σε αυτή την κατηγορία. Αρκετά ενδιαφέρον, με επιδοσεις και οικονομικό παράλληλα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kostasiour
    • RE: Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum

      Θυμάμαι την περίπτωση του supergeorge που ακύρωσε το ZR-V λογω της ανάκλησης. Με αυτό αφορμή είχα τσεκάρει και εγω το δικό μου τον Ιούνιο όταν το είχα παραγγείλει και δεν είχε καμία ανάκληση. Τσέκαρα πάλι αυτές τις μέρες γιατι πλησιάζει και το σερβις, και ειδα ότι τωρα εμφανίζει και τις 2 αυτές ανακλήσεις. Οπότε μπορεί και το πρωτο που ειχε παραγγείλει να εμφανίσε αργότερα την ανάκληση. Τελοσπάντων νομίζω ότι δεν είναι θέμα, και εννοείται είναι θέμα προτιμήσεων αυτά, αφου ήθελε να το ακυρώσει καλά έκανε και το ακύρωσε ο ανθρωπος.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kostasiour
    • RE: Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum

      @supergeorge said in Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum:

      @kostasiour said in Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum:

      Μπορείς να μας στείλεις το βίντεο; Btw εγω πετυχα σε ενα βίντεο ότι κάνουν ένα έλεγχο στην αντία υψηλής πίεσης και ΑΝ εντοπίσουν διαρροή τοτε αλλάζουν την αντλία. Δεν το εχω ψαξει αρκετά ομως.

      edit

      Ο συγκεκριμένος είναι τρομερός, έχω κάνει και subscribe.

      Το έχω δει αυτό, ναι είναι πολύ προσεκτικός! Ειδικά στο σημείο που την βγάζει απο το τεπόζιτο χωρίς να λερώσει καν!

      Η ανάκληση όμως αφορά τα εξής:
      High pressure fuel pump leaking
      Safety recall: steering gear box worm wheel defect

      Δεν θελω να σας παραπληροφορήσω, αλλα άν εχω καταλάβει σωστά μιλάει για την αντία υψηλής πίεσης που βρίσκεται πλάι στο μοτέρ του αυτοκινήτου, δίπλα στα μπέκ, ενώ αυτό το βίντεο δείχνει την αντλία "χαμηλής" πίεσης. Έξού και το "leaking". Η χαμηλής είναι ήδη μέσα στο τεπόζιτο. Η αντικατάσταση της αντλία υψηλής, αν χρειαστεί να γίνει, φαντάζομαι πως είναι αρκετά πιο απλή χωρίς ιδιαίτερα λυσίματα, καθώς φαίνεται αρκετά πιο προσβάσιμη. Υπάρχει άραγε περίπτωση να γίνει απλη επιθεώρηση της και να μην αντικατασταθεί;
      Νομίζω αυτό είναι ενα πιο ενδεικτικό βίντεο:

      Youtube Video

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kostasiour
    • RE: Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum

      @supergeorge said in Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum:

      @kostasiour said in Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum:

      @supergeorge said in Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum:

      @kostasiour said in Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum:

      Μπορείς να μας στείλεις το βίντεο; Btw εγω πετυχα σε ενα βίντεο ότι κάνουν ένα έλεγχο στην αντία υψηλής πίεσης και ΑΝ εντοπίσουν διαρροή τοτε αλλάζουν την αντλία. Δεν το εχω ψαξει αρκετά ομως.

      Ο συγκεκριμένος είναι τρομερός, έχω κάνει και subscribe.

      Το έχω δει αυτό, ναι είναι πολύ προσεκτικός! Ειδικά στο σημείο που την βγάζει απο το τεπόζιτο χωρίς να λερώσει καν!

      Η ανάκληση όμως αφορά τα εξής:
      High pressure fuel pump leaking
      Safety recall: steering gear box worm wheel defect

      Δεν θελω να σας παραπληροφορήσω, αλλα άν εχω καταλάβει σωστά μιλάει για την αντία υψηλής πίεσης που βρίσκεται πλάι στο μοτέρ του αυτοκινήτου, δίπλα στα μπέκ, ενώ αυτό το βίντεο δείχνει την αντλία "χαμηλής" πίεσης. Έξού και το "leaking". Η χαμηλής είναι ήδη μέσα στο τεπόζιτο. Η αντικατάσταση της αντλία υψηλής, αν χρειαστεί να γίνει, φαντάζομαι πως είναι αρκετά πιο απλή χωρίς ιδιαίτερα λυσίματα, καθώς φαίνεται αρκετά πιο προσβάσιμη. Υπάρχει άραγε περίπτωση να γίνει απλη επιθεώρηση της και να μην αντικατασταθεί;
      Νομίζω αυτό είναι ενα πιο ενδεικτικό βίντεο:

      Έχεις δίκιο, γιατί αναφέρει και κίνδυνο πυρκαγιάς.

      Τζάμπα άφησα το αυτοκίνητο 😂😂

      Κάθε εμπόδιο για καλό 😊 😊 😊

      Summer Dream Offers: Civic e:HEV με έκπτωση 2.000€
      Τιμή 34.950€

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kostasiour

    Latest posts made by kostasiour

    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      Φόρεσα τα runflat Michelin Alpin 5
      225/55 R17 97H στο allroad c5 .Χρησιμοποίησα ζάντες μερκ και αποστάτες με τελικό αποτέλσμα 1+1 εκ μπροστά αύξηση μετατρόχιο και πίσω 1,5+1,5. Καλοκαιρινά φορούσα 235 55 17 conti pc6.
      Το runflat ταίριαξε απίστευτα στο αμάξι ειδικά στο στρίψιμο και την αίσθηση. Κοπάνημα ξερό μόνο σε κόψιμο ασφάλτου και μόνο αν έχει συγκεκριμένες διαστάσεις. Αν το αυτοκίνητο δεν ήταν βαρύ με αερανάρτηση πιστεύω ότι η άνεση θα ήταν ....ανύπαρκτη. Τώρα φαίνεται να ταιριάζει ακριβώς!
      Πρόσφυση βρεγμένο τρένο ειδικά με τα κρύα εδώ πολύ καλό στρίψιμο.
      Μόναδικά θέμα τα:

      1. θα πρέπει να ξαναρυθμίσω rake και ύψος γιατί στο λεβελ 1 πλέον η κάμπερ είναι πολύ για το άκαμπτο πλαινό
      2. το tpms του αυτοκινήτου δεν δουλεύει-δεν ξέρω πως το έσφαξαν-αρπαξαν ?! και φοβάμαι μην χάσει αέρα κάποιο και δεν το καταλάβω.Από την άλλη 2000κιλά άδειο αν πάθω λάστιχο λογικά θα πρέπει να το καταλάβω.

      Γνωρίζεις αν το αυτοκίνητο ερχόταν με ελαστικά πρώτης τοποθέτησης runflat, και άρα είχε ρυθμισμένη ανάρτηση για κάτι αντίστοιχο;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      kostasiour
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      @ss_76 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      Το πιο καλοκαιρινό all season λάστιχο

      Σε πολύ καλή τιμή

      Βασικά Bridrestone, Continental, Goodyear, Pirelli (αλφαβητικά) είναι εξαιρετικά. Όποιο βρείς σε καλύτερη τιμή. Το Michelin CrossClimate 3 δεν είναι διαθέσιμο σε αυτή την διάσταση κι το 2 είναι υποδυέστερο στο βρεγμένο κι ήταν ο λόγος που το απέρριψα

      Βγαίνει και σε runflat (driveguard). Οι λιγοστές κριτικές αναφέρουν πως τα runflat πλέον δεν είναι τόσο σκληρά όσο παλιά. Άραγε τα έχει δοκιμάσει κανείς σε αυτοκίνητο που δεν ερχόταν απο το εργοστάσιο με runflat;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      kostasiour
    • RE: HONDA FORUM

      Παρουσίαση του Honda Prelude απο τον Kotaro Yamamoto
      Youtube Video

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kostasiour
    • RE: Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ

      @ilias-a said in Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ:

      @kostasiour said in Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ:

      Απο τιμές για κέρωμα ξέρετε τι παίζει στην αγορά; Εσάς πόσο σας κοστίζει; Μιλάω για κέρωμα στο χέρι που διαρκεί είτε 3 είτε 6 μήνες.

      Αναλογα την κατασταση του αυτοκινητου, πριν το κερωμα εχει διαδικασια που ποικιλει.

      Αν είναι σε εξαιρετική κατάσταση χωρίς γρατζουνιές, για τι εύρος κόστους μιλάμε;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      kostasiour
    • RE: Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ

      Απο τιμές για κέρωμα ξέρετε τι παίζει στην αγορά; Εσάς πόσο σας κοστίζει; Μιλάω για κέρωμα στο χέρι που διαρκεί είτε 3 είτε 6 μήνες.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      kostasiour
    • RE: Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum

      Ωραίο review για το facelift μοντέλο Civic e:HEV, οπου μάλιστα βρίσκει διαφορές στην γεωμετρία του οι οποίες ισχυρίζεται πως δεν έχουν ανακοινωθεί κάν απο την Ηonda. Αυτό βέβαια δεν μου κάνει ιδιαίτερη εντύπωση, καθώς αυτή η εταιρεία φαίνεται να είναι τσακωμένη με το marketing 😅 . Επίσης έχει ενδιαφέρον και η σύγκριση που κάνει με τα εξίσου αξιόλογα corolla και mazda 3. Άλλο ένα review πάντως (που ενώ στα χαρτιά τα μοντέλα της εταιρείας πάσχουν) εν τελει κερδίζουν τους δοκιμαστές τους.

      Youtube Video

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kostasiour
    • RE: SUV/Crossovers Forum

      @panormus772 said in SUV/Crossovers Forum:

      @kostasiour said in SUV/Crossovers Forum:

      @panormus772 said in SUV/Crossovers Forum:

      @a-d-p said in SUV/Crossovers Forum:

      Όλα τα πλήρως υβριδικά μικρά SUV της ελληνικής αγοράς – Τιμές και καταναλώσεις

      https://www.4troxoi.gr/agora/yvridika-mikra-suv-tis-ellinikis-agoras/

      To Tiggo 4 hev όσα τεστ έχω δει στο εξωτερικό, λένε για συνολική συνδυαστική ισχύ 163hp (95 ο ατμοσφαιρικός και 204 o ηλεκτροκινητήρας).
      Εδώ γιατί λένε 204Hp? (απ'ότι έχω καταλάβει δεν είναι ακριβώς όπως το σύστημα Honda και Nissan e power, λειτουργεί και σε σειρά και παράλληλα αλά Toyota)

      Της Honda δουλευει είτε σε series mode είτε σε parallel, με τη χρήση συμπλέκτη.

      Nαι σωστά. Όμως η Honda -όπως και η Νissan στο QQ- δηλώνουν ως τελική ιπποδύναμη την ισχύ του ηλεκτροκινητήρα.
      Στο Τiggo στο εξωτερικό δηλώνουν μια συνδυαστική ισχύ -όπως και η Toyota- που δεν είναι το άθροισμα ή μόνο ο ηλεκτροκινητήρας.Άρα, υποθέτω πως μάλλον μοιάζει με το synergy hybrid της Toyota.

      Δεν ξέρω τι "κόλπα" κάνουνε. Επίσης στην Αμερική η Honda για το ίδιο σύστημα στο Civic e:hev δηλώνει 200 hp (συνδιαστικά) αντι για 184.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kostasiour
    • RE: αναζητηση τευχων 4τροχοι

      Ξέρετε πως μπορούμε να βρούμε παλιότερο τεύχος των 4τροχών που έχει κυκλοφορήσει με την καθημερινή; Πέραν του εξαμήνου λέει υπάρχουν μόνο ηλεκτρονικά. Ωστόσο στο kathimerini.pressreader.com το περιοδικό δεν εμφανίζεται για αναζήτηση ξεχωριστά, όπως εμφανίζονται τα υπόλοιπα ένθετα. Ούτε και αν πας σε συγκεκριμένη ημερομηνία που κυκλοφόρησε το περιοδικό εμφανίζεται το ένθετο.

      posted in Μικρές Αγγελίες
      K
      kostasiour
    • RE: SUV/Crossovers Forum

      @panormus772 said in SUV/Crossovers Forum:

      @a-d-p said in SUV/Crossovers Forum:

      Όλα τα πλήρως υβριδικά μικρά SUV της ελληνικής αγοράς – Τιμές και καταναλώσεις

      https://www.4troxoi.gr/agora/yvridika-mikra-suv-tis-ellinikis-agoras/

      To Tiggo 4 hev όσα τεστ έχω δει στο εξωτερικό, λένε για συνολική συνδυαστική ισχύ 163hp (95 ο ατμοσφαιρικός και 204 o ηλεκτροκινητήρας).
      Εδώ γιατί λένε 204Hp? (απ'ότι έχω καταλάβει δεν είναι ακριβώς όπως το σύστημα Honda και Nissan e power, λειτουργεί και σε σειρά και παράλληλα αλά Toyota)

      Της Honda δουλευει είτε σε series mode είτε σε parallel, με τη χρήση συμπλέκτη.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kostasiour
    • RE: HONDA FORUM

      https://www.theautopian.com/an-inside-look-at-how-honda-made-its-next-gen-chassis-more-flexible-without-ruining-handling/

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kostasiour
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr