Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Nissan Qashqai 2021
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Nissan Qashqai 2021
    • 1
    • 2
    • 69
    • 70
    • 71
    • 72
    • 73
    • 72 / 73
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    100
    1457
    87441
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      panormus772 @kostasiour last edited by

      @kostasiour said in Nissan Qashqai 2021:

      @panormus772 said in Nissan Qashqai 2021:

      @kostasiour said in Nissan Qashqai 2021:

      @panormus772 said in Nissan Qashqai 2021:

      @kostasiour said in Nissan Qashqai 2021:

      @zt13 said in Nissan Qashqai 2021:

      @axel12p said in Nissan Qashqai 2021:

      Καλή η κατανάλωση που αναφέρει ο Thomas στην δοκιμή του, αλλά την εμπιστεύεσαι την Nissan για να το αγοράσεις;

      To Mild Hybrid εντός πόλης πίνει τον πάτο του....το E-Power είναι αρκετά οικονομικό.

      Έχεις εικόνα περίπου για τι καταναλώσεις μιλάμε;

      @a-d-p said in Nissan Qashqai 2021:

      @ataim said in Nissan Qashqai 2021:

      @kger said in Nissan Qashqai 2021:

      .... ειναι να θες ένα αυτοκίνητο με αίσθηση λειτουργίας ηλεκτρικού.....

      Μάλλον στην Nissan δεν έχουν οδηγήσει ηλεκτρικά, έχεις ένα αυτοκίνητο με αίσθηση λειτουργίας series hybrid όπως συμβαίνει σε όλα τα series hybrid με την κατανάλωση καυσίμου να εκτινάσσεται σε ταξίδια με υψηλές ταχύτητες. Όπως διάβασα ένα ωραίο σχόλιο στο youtube η παραπάνω λύση είναι σαν να προσπαθείς να κόψεις ανεπιτυχώς το κάπνισμα.

      O @dimsabas δεν συμφωνεί μαζί σου
      👇👇👇
      https://cartalk.gr/nissan-qashqai-e-power-190/

      Φυσικά, Θα είχε ενδιαφέρον να το δοκιμάσει τώρα που έχει το πρότυπο της κατηγορίας 😉😁

      Πολύ ενδιαφέρον αυτό που γράφει εδώ:
      Ύστερα, όταν θεωρήσει ότι η μπαταρία δεν πρέπει να φορτίσει άλλο, απλώς κόβει την ανάκτηση χωρίς προειδοποίηση κι εσύ μένεις στα κρύα του λουτρού. Φανταστείτε να κατεβαίνετε μια μεγάλη κατηφόρα κι ενώ φρενάρει επαρκώς, στα τελευταία μέτρα να μηδενίσει την ανάκτηση και να αρχίσει να επιταχύνει ανεξέλεγκτα. Ασπρίζουν μερικές τριχούλες μέχρι να πέσεις άγαρμπα στο φρένο. Γενικώς τα συστήματα της Nissan είναι πολύ βοηθητικά αλλά δεν ξέρεις πότε θα πάνε διάλειμμα για τσιγάρο και θα σε αφήσουν σύξυλο.

      Κατεβαίνοντας μεγάλη κατηφόρα (από Κάλαμο προς παραλία Αγ.Αποστόλων),βαζοντας στο B τον επιλογέα δεν το έχω παρατηρήσει αυτό.Γεμίζει full την μπαταρία,αλλά ο κινητήρας συνεχίζει να σε κόβει.
      Αν τον αφήσεις στο D (κι ειδικά στο πρόγραμμα Eco),τότε ναι,η ανάκτηση είναι μικρότερη -έως μηδενική με Eco που κάνει και sailing-.

      ΟΚ καλό αυτό. Δεν θα περίμενα απο την nissan να μην δουλευει σωστά το "engine braking". Ισως στο αρθρο να αναφερεται στο e-pedal, που και παλι δεν θα το περιμενα ουτε αυτο, τελοσπαντων.

      Μιλαμε παντα για το e-power σωστα; Εκει που γράφεις "αλλά ο κινητήρας συνεχίζει να σε κόβει.", όντως νιώθεις/ακούς τον κινητήρα να ανεβάζει στροφές όταν το αυτοκίνητο κόβει ταχύτητα με τον επιλογέα σε B;

      Πάντα για το e-power μιλάω που έχω.

      Ναι, με το Β σε κατηφόρα και γεμάτη μπαταρία ακούγεται ο κινητήρας (άλλοτε λιγότερο,άλλοτε περισσότερο,αλλά ακούγεται)

      Ενδιαφέρον, παρότι δεν έχει μηχανικη ζευξη ο κινητήρας με τις ρόδες ποτέ. Δεν νομίζω να παταει φρενο και να ακουγεται απο τα ηχεία ήχος κινητήρα. Λογικά επιτυγχανει "engine braking" κανονικά μεσα απο το traction motor -> generator motor -> engine. Ξερει κανείς να μας πει;

      Στο Β κάνει αυτό που λες "engine braking".
      Δεν γνωρίζω να σου πω ακριβώς την πλήρη λειτουργία που γίνεται αυτό,αλλά φρένο δεν φαίνεται να πατάει (υπάρχει και η σχετική ένδειξη στο καντράν,σε αντίθεση με το e-pedal που και το πεντάλ του φρένου μετακινείται και ανάβει η ένδειξη των πίσω stop στο καντράν)

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • J
        jamesd last edited by jamesd

        Πάντως τα test drives ίσως αδικούν το mhev. Έχω την εντύπωση πως το trip δεν είναι πολύ ακριβές. Έχω κάποιες περιπτώσεις κατόχων που μιλάνε για 7.5-8.0 σε συνθήκες πόλης ενώ ένα test drive 10χλμ μπορεί άνετα να γράψει 9.5 ή παραπάνω με a/c στο trip, αυτό όμως δεν είναι από λαμπάκι σε λαμπάκι στην αντλία που έχει μια αντικειμενικότητα. Είμαι σκεπτικός ως προς το τι ισχύει πραγματικά. Μόνο στα Toyota ο,τι και να τους κάνεις αυτά θα γράψουν 5.5 (υποθέτω και στην αντλία)

        nickthetrib Z 2 Replies Last reply Reply Quote 0
        • nickthetrib
          nickthetrib @jamesd last edited by

          @jamesd said in Nissan Qashqai 2021:

          Πάντως τα test drives ίσως αδικούν το mhev. Έχω την εντύπωση πως το trip δεν είναι πολύ ακριβές. Έχω κάποιες περιπτώσεις κατόχων που μιλάνε για 7.5-8.0 σε συνθήκες πόλης ενώ ένα test drive 10χλμ μπορεί άνετα να γράψει 9.5 ή παραπάνω με a/c. Είμαι σκεπτικός ως προς το τι ισχύει πραγματικά. Μόνο τα Toyota ότι και να τους κάνεις θα γράψουν 5.5.

          Μην προσπαθείς να βγάλεις άκρη περί κατανάλωσης σε test drive ακόμα και της ώρας!!!
          Σωστή εικόνα για κατανάλωση θα αποκτήσεις με χρήση τουλάχιστον εβδομάδας στους δικούς σου δρόμους και συνθήκες κίνησης.
          Βέβαια αυτό σημαίνει ενοικίαση του αυτοκινήτου.

          And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • ataim
            ataim last edited by

            Ενδεικτικά από spritmonitor 6,3λ το epower, 7,1λ το mhev, το δίλιτρο chr είναι στα 5,0λ.

            S Z 2 Replies Last reply Reply Quote 0
            • S
              savas89 @ataim last edited by

              @ataim said in Nissan Qashqai 2021:

              Ενδεικτικά από spritmonitor 6,3λ το epower, 7,1λ το mhev, το δίλιτρο chr είναι στα 5,0λ.

              Δλδ δίνεις πόσα χιλιάρικα για το e power για να καίει όσο ένα mhev stellanti; Το δε mhev τους άστο καλύτερα. Φαντάσου!

              P 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Z
                zaxosm @jamesd last edited by zaxosm

                @jamesd said in Nissan Qashqai 2021:

                Πάντως τα test drives ίσως αδικούν το mhev. Έχω την εντύπωση πως το trip δεν είναι πολύ ακριβές. Έχω κάποιες περιπτώσεις κατόχων που μιλάνε για 7.5-8.0 σε συνθήκες πόλης ενώ ένα test drive 10χλμ μπορεί άνετα να γράψει 9.5 ή παραπάνω με a/c στο trip, αυτό όμως δεν είναι από λαμπάκι σε λαμπάκι στην αντλία που έχει μια αντικειμενικότητα. Είμαι σκεπτικός ως προς το τι ισχύει πραγματικά. Μόνο στα Toyota ο,τι και να τους κάνεις αυτά θα γράψουν 5.5 (υποθέτω και στην αντλία)

                Μόνο εγώ προβληματίζομαι όταν κριτήριο επιλογής ενός αυτοκινήτου 30+ χιλιάδων Ευρώ είναι η κατανάλωση;
                Δηλαδή καθόμαστε και υπεραναλύουμε την κατανάλωση χάνοντας την ουσία.

                Στους ανοικτούς δρόμους για τους οποίους σχεδιάστηκαν αυτά τα αυτοκίνητα οι διαφορές είναι μικρές και τα θερμικά μοτέρ έχουν πλεονέκτημα συνολικά και είναι και πιο ήσυχα. Το οτι κάποιοι αγοράζουν ένα αυτοκίνητο 30+ χιλιάδων για να μετρούν την κατανάλωση είναι λάθος εν τη γενέσει του.

                Το Quashqai έχει πολύ καλή ποιότητα κύλισης, πολύ δεμένη συναρμογή, πολύ καλούς χώρους και για τα χρήματα που ζητά το mhev παίρνεις ένα πολύ ολοκληρωμένο αυτοκίνητο αν δεν κινείσαι στην πόλη - κάτι για το οποίο δεν έχει σχεδιαστεί!

                Hyundai Tucson 1.6 MHEV 160ps
                Hyundai Inster 42kwh

                N A 2 Replies Last reply Reply Quote 9
                • N
                  nmsm2 @zaxosm last edited by

                  @zaxosm said in Nissan Qashqai 2021:

                  @jamesd said in Nissan Qashqai 2021:

                  Πάντως τα test drives ίσως αδικούν το mhev. Έχω την εντύπωση πως το trip δεν είναι πολύ ακριβές. Έχω κάποιες περιπτώσεις κατόχων που μιλάνε για 7.5-8.0 σε συνθήκες πόλης ενώ ένα test drive 10χλμ μπορεί άνετα να γράψει 9.5 ή παραπάνω με a/c στο trip, αυτό όμως δεν είναι από λαμπάκι σε λαμπάκι στην αντλία που έχει μια αντικειμενικότητα. Είμαι σκεπτικός ως προς το τι ισχύει πραγματικά. Μόνο στα Toyota ο,τι και να τους κάνεις αυτά θα γράψουν 5.5 (υποθέτω και στην αντλία)

                  Μόνο εγώ προβληματίζομαι όταν κριτήριο επιλογής ενός αυτοκινήτου 30+ χιλιάδων Ευρώ είναι η κατανάλωση;
                  Δηλαδή καθόμαστε και υπεραναλύουμε την κατανάλωση χάνοντας την ουσία.

                  Στους ανοικτούς δρόμους για τους οποίους σχεδιάστηκαν αυτά τα αυτοκίνητα οι διαφορές είναι μικρές και τα θερμικά μοτέρ έχουν πλεονέκτημα συνολικά και είναι και πιο ήσυχα. Το οτι κάποιοι αγοράζουν ένα αυτοκίνητο 30+ χιλιάδων για να μετρούν την κατανάλωση είναι λάθος εν τη γενέσει του.

                  Το Quashqai έχει πολύ καλή ποιότητα κύλισης, πολύ δεμένη συναρμογή, πολύ καλούς χώρους και για τα χρήματα που ζητά το mhev παίρνεις ένα πολύ ολοκληρωμένο αυτοκίνητο αν δεν κινείσαι στην πόλη - κάτι για το οποίο δεν έχει σχεδιαστεί!

                  Εάν ένα αυτοκίνητο δεν έχει σχεδιαστεί για την πόλη, τότε πόσα αυτοκίνητα πρέπει να έχει μια οικογένεια, ένα οικογενειακό, ένα για τον πόλη ο πατέρας και ένα αυτοκίνητο πόλης η μητέρα. Δηλαδή τρία αυτοκίνητα για να εξυπηρετηθεί μια οικογένεια.
                  Διαφωνώ κάθετα, όταν το οικογενειακό αναγκαστικά εξυπηρετεί την δουλειά του ενός γονέα, θα πρέπει να κινείται ξεκούραστα (ev, hev), οικονομικά (με βενζίνη σταθερά στο 1.80), και χωρίς μεγάλες φθορές (διπλοσύμπλεκτα κλπ.). Οπότε φυσικά και είναι κριτήριο επιλογής.
                  Πόσοι έχουμε την πολυτέλεια να αγοράζουμε άλλο για εκδρομές και άλλο για αστικές μετακινήσεις, λίγοι υποθέτω, εφόσον εργάζονται και οι δύο γονείς. Με τον εξηλεκτρισμό των αυτοκινήτων τα 7,8 και 9λ σε αστική χρήση, το start and stop (για θερμικά) και φθροά δίσκου πλατό, για όσους μετακινούμαστε καθημερινά στην Αθήνα, σε ωθεί αναγκαστικά σε hev, ev λύσεις.
                  Εάν φυσικά το αυτοκίνητο το έχεις για Σ.Κ. και εκδρομές τότε όντως δεν υπάρχει σοβαρός λόγος να ασχολείται κανείς με τέτοια ζητήματα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    axel12p @zaxosm last edited by axel12p

                    @zaxosm said in Nissan Qashqai 2021:

                    @jamesd said in Nissan Qashqai 2021:

                    Πάντως τα test drives ίσως αδικούν το mhev. Έχω την εντύπωση πως το trip δεν είναι πολύ ακριβές. Έχω κάποιες περιπτώσεις κατόχων που μιλάνε για 7.5-8.0 σε συνθήκες πόλης ενώ ένα test drive 10χλμ μπορεί άνετα να γράψει 9.5 ή παραπάνω με a/c στο trip, αυτό όμως δεν είναι από λαμπάκι σε λαμπάκι στην αντλία που έχει μια αντικειμενικότητα. Είμαι σκεπτικός ως προς το τι ισχύει πραγματικά. Μόνο στα Toyota ο,τι και να τους κάνεις αυτά θα γράψουν 5.5 (υποθέτω και στην αντλία)

                    Μόνο εγώ προβληματίζομαι όταν κριτήριο επιλογής ενός αυτοκινήτου 30+ χιλιάδων Ευρώ είναι η κατανάλωση;
                    Δηλαδή καθόμαστε και υπεραναλύουμε την κατανάλωση χάνοντας την ουσία.

                    Στους ανοικτούς δρόμους για τους οποίους σχεδιάστηκαν αυτά τα αυτοκίνητα οι διαφορές είναι μικρές και τα θερμικά μοτέρ έχουν πλεονέκτημα συνολικά και είναι και πιο ήσυχα. Το οτι κάποιοι αγοράζουν ένα αυτοκίνητο 30+ χιλιάδων για να μετρούν την κατανάλωση είναι λάθος εν τη γενέσει του.

                    Για κάποιον που κάνει π.χ. 30000Km τον χρόνο, το κόστος των καυσίμων σε βάθος 8ετίας (βενζίνη), ξεπερνάει την τιμή αγοράς των 30.000€ που αναφέρθηκε στο παράδειγμα.
                    Σκέψου τι διαφορά μπορεί να κάνει η αγορά ενός PHEV, ενός diesel (για όσο υπάρχουν ακόμη), ή ενός ηλεκτρικού!
                    Με ένα diesel για παράδειγμα, ο υποψήφιος αγοραστείς κερδίζει τουλάχιστον 10.000€ μέσα σε αυτή την 8ετίας.
                    Οπότε ναι, η κατανάλωση μπορεί να είναι πολύ σημαντικός παράγοντας για κάποιον που δίνει 30 χιλιάρικα για ένα αυτοκίνητο.

                    Και τα παραπάνω ισχύουν όχι μόνο για οικογενειακά SUV.
                    Μπορεί το Inster σου να ξεκινάει από τα 25χιλιάρικα, το γεγονός όμως ότι με οικιακή φόρτιση τα έξοδα χρήσης του είναι τα μισά σε σχέση με ένα υβριδικό Aygo X, είναι πολύ σημαντικός παράγοντας. Το ποσό αγοράς είναι πολύ μεγάλο για ένα αυτοκίνητο πόλης, το κόστος χρήσης όμως είναι πολύ σημαντικός παράγοντας και μεγάλο πλεονέκτημα του συγκεκριμένου αυτοκινήτου.

                    Το θέμα της κατανάλωσης νομίζω πως δεν αποτελεί σημαντικό παράγοντα, μόνο για αυτούς που κάνουν λίγα χιλιόμετρα κάθε χρόνο ή αγοράζουν πολύ ακριβά αυτοκίνητα, οπότε σε ένα Audi ή μια BMW των 70 χιλιάδων, τι σημασία να έχει αν καίει λιγότερο το diesel από την βενζίνη.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • P
                      panormus772 @savas89 last edited by panormus772

                      @savas89 said in Nissan Qashqai 2021:

                      @ataim said in Nissan Qashqai 2021:

                      Ενδεικτικά από spritmonitor 6,3λ το epower, 7,1λ το mhev, το δίλιτρο chr είναι στα 5,0λ.

                      Δλδ δίνεις πόσα χιλιάρικα για το e power για να καίει όσο ένα mhev stellanti; Το δε mhev τους άστο καλύτερα. Φαντάσου!

                      Οι καταναλώσεις εξαρτώνται και που έχει κάνει κάποιος τα πιο πολλά χλμ. π.χ. σε ανοιχτό δρόμο σε επαρχιακό,σε αστικό κ.λ.π. Εγώ π.χ. με το e-power, ένα 40-45% το έχω κάνει σε αυτοκινητόδρομους κι έχω μέση κατανάλωση μετά από περίπου 18.000χλμ. 5,9λτ/100km. Aν το κινούσα κατά 80-90% εντός πόλης ή εντός του νομού σε επαρχιακό δίκτυο θα έβλεπα ίσως και 1λίτρο ή περισσότερο πιο κάτω.
                      Παράδειγμα χθεσινό: από Κεφαλάρι (Κηφισιά) σε επιστροφή Ν.Φιλαδέλφεια, μέσω Βριλλησίων (* η μέση ταχύτητα κανονικά θα ήταν γύρω στα 35km/h αντί 27, γιατί σταμάτησα κι ένα 10λεπτο σε ανοιχτό μανάβικο στη Λ.Πεντέλης)

                      20251026_205921.jpg

                      Μου φαίνεται πολύ δύσκολο έως ακατόρθωτο, ένα mhev της Stellantis να πιάσει την παραπάνω κατανάλωση σε παρόμοια αστική διαδρομή με τα παραπάνω δεδομένα...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • Z
                        zaxosm last edited by

                        Θα συμφωνήσω ως ένα βαθμό με τους προλαλήσαντες.

                        Εκεί που διαφωνώ είναι πως δεν μπορεί να είναι βασικό κριτήριο η κατανάλωση σε ένα οικογενειακό αυτοκίνητο όπως π.χ. το Quasqai, και να λέμε πχ οτι το corolla cross hybrid είναι καλύτερο γιατί καίει λιγότερο. Αυτή η σύγκριση έχει νόημα στα μικρότερα αυτοκίνητα αστικού προσανατολισμού και σε ανθρώπους που πραγματικά έχουν πρόβλημα με τα κόστη χρήσης και κτήσης.

                        Όσοι συνειδητά θα αγοράσουν ένα C-suv θα το πάρουν έχοντας την άνεση και να το κινήσουν. Και μην ξεχνάμε πως είμαστε σε ενα φορουμ αυτοκίνησης οπότε εμείς οι ίδιοι πρωτίστως αγαπάμε να οδηγούμε και όχι να κοιτάμε την κατανάλωση και να αποθεώνουμε τα αυτοκίνητα βάσει αυτής. Σημάδι των καιρών θα πω βεβαίως αλλά κάπου ώπα.

                        Τώρα αν κάποιος έχει βρει το τέλειο αυτοκίνητο σε όλα τα επίπεδα το οποίο να έχει ταυτόχρονα και χαμηλή κατανάλωση - it is a good added value, μέχρι εκεί και μπράβο του!

                        Και εννοείται ο καθένας με βάσει τις ανάγκες του ιεραρχεί και τις προτεραιότητές του και καλά κάνει. Αλλά το Quasqhai mhev είναι ένα εξαιρετικό SUV με μία αναμενόμενη κατανάλωση θα έλεγα.

                        Το e-power έχει όλα τα παραπάνω με μία αρκετά αλμυρή τιμή για να είναι πρωτίστως ανταγωνιστικό αλλά στην οδήγηση είναι πάρα πολύ καλό.

                        Hyundai Tucson 1.6 MHEV 160ps
                        Hyundai Inster 42kwh

                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                        • A
                          axel12p last edited by

                          Υπάρχουν πολλοί οικογενειάρχες οι οποίοι είναι "υποχρεωμένοι" να πάνε σε C-SUV λόγω χώρων. Αυτό δε σημαίνει ότι έχουν οικονομική άνεση! Αν δε χωράνε σε ένα B-SUV, αναγκαστικά θα κοιτάξουν κάποιο οικονομικό C-SUV ιδανικά με όσο το δυνατό χαμηλότερη κατανάλωση. Δεν είναι τυχαία η επιτυχία που είχε παλιότερα το QQ 1.5 diesel και το πόσο λείπει από την αγορά σήμερα.

                          Για όλους αυτούς λοιπόν η χαμηλή τιμή, η όσο το δυνατό χαμηλότερη κατανάλωση και η αξιοπιστία είναι πάρα πολύ σημαντικοί παράγοντες.

                          Καλή η οδική συμπεριφορά, αλλά αν βγαίνει ζόρικα ο μήνας, θα βάλουν νερό στο κρασί τους, σε ότι αφορά αυτά τα χαρακτηριστικά.

                          S J 2 Replies Last reply Reply Quote 6
                          • S
                            savas89 @axel12p last edited by

                            @axel12p said in Nissan Qashqai 2021:

                            Υπάρχουν πολλοί οικογενειάρχες οι οποίοι είναι "υποχρεωμένοι" να πάνε σε C-SUV λόγω χώρων. Αυτό δε σημαίνει ότι έχουν οικονομική άνεση! Αν δε χωράνε σε ένα B-SUV, αναγκαστικά θα κοιτάξουν κάποιο οικονομικό C-SUV ιδανικά με όσο το δυνατό χαμηλότερη κατανάλωση. Δεν είναι τυχαία η επιτυχία που είχε παλιότερα το QQ 1.5 diesel και το πόσο λείπει από την αγορά σήμερα.

                            Για όλους αυτούς λοιπόν η χαμηλή τιμή, η όσο το δυνατό χαμηλότερη κατανάλωση και η αξιοπιστία είναι πάρα πολύ σημαντικοί παράγοντες.

                            Καλή η οδική συμπεριφορά, αλλά αν βγαίνει ζόρικα ο μήνας, θα βάλουν νερό στο κρασί τους, σε ότι αφορά αυτά τα χαρακτηριστικά.

                            Συμφωνώ απόλυτα φίλε μου. Έτσι σκεφτόμουν κι εγώ που χρειάστηκα 7θεσιο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • J
                              jamesd @axel12p last edited by

                              @axel12p said in Nissan Qashqai 2021:

                              Υπάρχουν πολλοί οικογενειάρχες οι οποίοι είναι "υποχρεωμένοι" να πάνε σε C-SUV λόγω χώρων. Αυτό δε σημαίνει ότι έχουν οικονομική άνεση! Αν δε χωράνε σε ένα B-SUV, αναγκαστικά θα κοιτάξουν κάποιο οικονομικό C-SUV ιδανικά με όσο το δυνατό χαμηλότερη κατανάλωση. Δεν είναι τυχαία η επιτυχία που είχε παλιότερα το QQ 1.5 diesel και το πόσο λείπει από την αγορά σήμερα.

                              Για όλους αυτούς λοιπόν η χαμηλή τιμή, η όσο το δυνατό χαμηλότερη κατανάλωση και η αξιοπιστία είναι πάρα πολύ σημαντικοί παράγοντες.

                              Καλή η οδική συμπεριφορά, αλλά αν βγαίνει ζόρικα ο μήνας, θα βάλουν νερό στο κρασί τους, σε ότι αφορά αυτά τα χαρακτηριστικά.

                              Διαφωνώ με το υποχρεωμένοι και συμφωνώ με το «υποχρεωμένοι». Απλά διαλέγουν την πολυτέλεια τους και συνειδητά θέλουν άπλα και καλά κάνουν. Δεν υπάρχει δεν χωράνε σε b-suv, ας πάρουν μπαγκαζιέρα οροφής μια χαρά χωράνε απλά δεν θα έχουν πολυτέλεια.

                              Οι υποχρεωμένοι σε C-SUV απλά έχουν καποια οικονομική άνεση η οποία επιλέγεται να επενδύεται σε άνεση χώρου. Αν δεν υπήρχε η οικονομική άνεση θα έπαιρναν μεταχειρισμένο Yaris cross με μπαγκαζιέρα οροφής και θα ήταν και ευχαριστημένοι.

                              Γενικά η δήθεν κακομοιριά του αναγκάζεται να πάρει c-suv αλλά τι να κάνει του καεί και τσιγκουνεύεται και τη βενζίνη δεν μου ακούγεται καλά. Πάρε την αμαξάρα σου, πλήρωσε τη βενζίνη της και ευχαριστησου την. Δεν έχεις λεφτά για βενζίνη; Κάνε λιγότερα χλμ. Δεν μπορείς να κάνεις λιγότερα χλμ γιατί είναι ανελαστικά; Χάσε σε άνεση χώρου και πάρε μικρότερο και οικονομικότερο με μπαγκαζιέρα. That simple.

                              G A 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                              • G
                                groover1972 @jamesd last edited by

                                @jamesd said in Nissan Qashqai 2021:

                                @axel12p said in Nissan Qashqai 2021:

                                Υπάρχουν πολλοί οικογενειάρχες οι οποίοι είναι "υποχρεωμένοι" να πάνε σε C-SUV λόγω χώρων. Αυτό δε σημαίνει ότι έχουν οικονομική άνεση! Αν δε χωράνε σε ένα B-SUV, αναγκαστικά θα κοιτάξουν κάποιο οικονομικό C-SUV ιδανικά με όσο το δυνατό χαμηλότερη κατανάλωση. Δεν είναι τυχαία η επιτυχία που είχε παλιότερα το QQ 1.5 diesel και το πόσο λείπει από την αγορά σήμερα.

                                Για όλους αυτούς λοιπόν η χαμηλή τιμή, η όσο το δυνατό χαμηλότερη κατανάλωση και η αξιοπιστία είναι πάρα πολύ σημαντικοί παράγοντες.

                                Καλή η οδική συμπεριφορά, αλλά αν βγαίνει ζόρικα ο μήνας, θα βάλουν νερό στο κρασί τους, σε ότι αφορά αυτά τα χαρακτηριστικά.

                                Διαφωνώ με το υποχρεωμένοι και συμφωνώ με το «υποχρεωμένοι». Απλά διαλέγουν την πολυτέλεια τους και συνειδητά θέλουν άπλα και καλά κάνουν. Δεν υπάρχει δεν χωράνε σε b-suv, ας πάρουν μπαγκαζιέρα οροφής μια χαρά χωράνε απλά δεν θα έχουν πολυτέλεια.

                                Οι υποχρεωμένοι σε C-SUV απλά έχουν καποια οικονομική άνεση η οποία επιλέγεται να επενδύεται σε άνεση χώρου. Αν δεν υπήρχε η οικονομική άνεση θα έπαιρναν μεταχειρισμένο Yaris cross με μπαγκαζιέρα οροφής και θα ήταν και ευχαριστημένοι.

                                Γενικά η δήθεν κακομοιριά του αναγκάζεται να πάρει c-suv αλλά τι να κάνει του καεί και τσιγκουνεύεται και τη βενζίνη δεν μου ακούγεται καλά. Πάρε την αμαξάρα σου, πλήρωσε τη βενζίνη της και ευχαριστησου την. Δεν έχεις λεφτά για βενζίνη; Κάνε λιγότερα χλμ. Δεν μπορείς να κάνεις λιγότερα χλμ γιατί είναι ανελαστικά; Χάσε σε άνεση χώρου και πάρε μικρότερο και οικονομικότερο με μπαγκαζιέρα. That simple.

                                Συμφωνώ απολύτως.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • B
                                  bill_hsd last edited by

                                  Εν τω μεταξύ δεν το καταλαβαίνω, γιατί ενα οικονομικό σε κατανάλωση αυτοκίνητο να μην μπορεί να ειναι ταυτόχρονα και οδηγικά ενδιαφερον;

                                  A d P J 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                  • A d P
                                    A d P moderator @bill_hsd last edited by

                                    @bill_hsd said in Nissan Qashqai 2021:

                                    Εν τω μεταξύ δεν το καταλαβαίνω, γιατί ενα οικονομικό σε κατανάλωση αυτοκίνητο να μην μπορεί να ειναι ταυτόχρονα και οδηγικά ενδιαφερον;

                                    Είναι ασυμβίβαστες έννοιες

                                    I EAT MILF AND COOKIES

                                    B 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • J
                                      jamesd @bill_hsd last edited by jamesd

                                      @bill_hsd said in Nissan Qashqai 2021:

                                      Εν τω μεταξύ δεν το καταλαβαίνω, γιατί ενα οικονομικό σε κατανάλωση αυτοκίνητο να μην μπορεί να ειναι ταυτόχρονα και οδηγικά ενδιαφερον;

                                      Το δύσκολο είναι το c-suv και οδηγικά ενδιαφέρον, το οικονομικό και οδηγικά ενδιαφέρον δεν είναι τόσο δύσκολο, βρίσκεται.

                                      B 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • B
                                        bill_hsd @A d P last edited by

                                        @a-d-p said in Nissan Qashqai 2021:

                                        @bill_hsd said in Nissan Qashqai 2021:

                                        Εν τω μεταξύ δεν το καταλαβαίνω, γιατί ενα οικονομικό σε κατανάλωση αυτοκίνητο να μην μπορεί να ειναι ταυτόχρονα και οδηγικά ενδιαφερον;

                                        Είναι ασυμβίβαστες έννοιες

                                        Από πότε;

                                        A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • B
                                          bill_hsd @jamesd last edited by bill_hsd

                                          @jamesd said in Nissan Qashqai 2021:

                                          @bill_hsd said in Nissan Qashqai 2021:

                                          Εν τω μεταξύ δεν το καταλαβαίνω, γιατί ενα οικονομικό σε κατανάλωση αυτοκίνητο να μην μπορεί να ειναι ταυτόχρονα και οδηγικά ενδιαφερον;

                                          Το δύσκολο είναι το c-suv και οδηγικά ενδιαφέρον, το οικονομικό και οδηγικά ενδιαφέρον δεν είναι τόσο δύσκολο, βρίσκεται.

                                          Αν εχει όρεξη ο κατασκευαστής, όλα γίνονται...

                                          J 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A d P
                                            A d P moderator @bill_hsd last edited by

                                            @bill_hsd said in Nissan Qashqai 2021:

                                            @a-d-p said in Nissan Qashqai 2021:

                                            @bill_hsd said in Nissan Qashqai 2021:

                                            Εν τω μεταξύ δεν το καταλαβαίνω, γιατί ενα οικονομικό σε κατανάλωση αυτοκίνητο να μην μπορεί να ειναι ταυτόχρονα και οδηγικά ενδιαφερον;

                                            Είναι ασυμβίβαστες έννοιες

                                            Από πότε;

                                            Ανέκαθεν

                                            I EAT MILF AND COOKIES

                                            B 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 69
                                            • 70
                                            • 71
                                            • 72
                                            • 73
                                            • 72 / 73
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr