Το CVT του παλιού C-HR στην κυριολεξία ουρλιάζει και το αμάξι μόνο σβέλτο δεν το λες.
Best posts made by ZT13
-
RE: ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΙΔΗΣΗ
-
RE: Nissan Qashqai 2021
Ο @panormus772 που ειναι και κάτοχος εδώ και ένα χρόνο αναφέρει μικτή καταναλώση 5,8 lt/100. Βάζω και το σχετικό link
https://cartalk.gr/nissan-qashqai-e-power-1-chronos-chrisis/ -
RE: Nissan Qashqai 2021
Το Mild Hybrid είναι περίπου 200 κιλά ελαφρύτερο απο το E-Power οπότε είναι λογικό να καίει λιγότερο στην εθνική. Όπως γράφτηκε η μετακίνηση στην πόλη είναι αυτή που κάνει την διαφορα στην κατανάλωση για το E-Power.
-
RE: Nissan Qashqai 2021
Μπορείς να ανατρέξεις στα post του Panormus772 που είναι κάτοχος ενός E-Power εδώ και 1 χρόνο και έχει στατιστικά κατανάλωσης για εντός/εκτός πόλης καθώς επίσης και στο cartalk.gr. Όπως θα διαβάσεις εντός είναι κοντά ή και κάτω απο 5lt/100 και εκτός γύρω στα 7lt/100 σε συνθήκες Ε.Ο.
-
RE: Toyota C-HR 2023
@panormus772 said in Toyota C-HR 2023:
@dimitrioskosmas said in Toyota C-HR 2023:
τα 1463 κιλά μου φαίνονται πολλά ή όχι;
Για C-suv full hybrid είναι στα νορμάλ όρια.
Οριακά λες το C-HR C-SUV. Με τόσο μικρό χώρο αποσκευών και χώρο για τους πίσω επιβατες μάλλον προς την B-SUV κατηγορία μου κάνει..
-
RE: Nissan Qashqai 2021
@panormus772 said in Nissan Qashqai 2021:
Κατάβαση από καταφύγιο Μπάφι στην Πάρνηθα χθες βράδυ, προς Ν.Φιλαδέλφεια (σημειώνω πως ο μετρητής κατανάλωσης -σε αντίθεση με άλλα trip- δεν γράφει δεκαδικά κάτω του 1lt/100km):
Απ΄τα 30km συνολικά, τα 25 σε EV.
Mε αφορμή αναφορά και στο topic του Yaris για τη χρήση του B mode,ολη η κατάβαση έγινε έτσι, με αποτέλεσμα εξοικονόμηση κατανάλωσης και φρένων.Στην ευθεία ρολάρισμα με Εco+D.Επίσης για να είμαστε σωστοί, η ανάβαση έγινε με 10,2lt/100km..
Άρα μικτή κατανάλωση γύρω στο 5.2lt/100. Μέχρι στιγμής το ίδιο νούμερο έχω κ εγώ στα 300 πρωτα χλμ του αυτοκινήτου σε αστικές κατα βάση μετακινήσεις και μία εκδρομή στο Σούνιο μέσω Α.Ο και γυρισμό απο παραλιακή. Έπεται και ταξίδι σε επαρχία για το Πάσχα με κανονικό φόρτωμα (βαλιτσες, παιδι, καρότσι κτλ) οπότε θα έχω και μια αίσθηση της κατανάλωσης σε Ε.Ο.
-
RE: Nissan Qashqai 2021
@jamesd said in Nissan Qashqai 2021:
@sabas_thess said in Nissan Qashqai 2021:
Πόση αύξηση λέτε να πάρει το f/l; Επίσης εκτός της εμφάνισης καμία ουσιαστική αλλαγή έχει;
Δεν είναι απαραίτητο ότι θα πάρει αύξηση, ελπίζω να συγκρίνουν πωλήσεις του προ fl πριν και μετά τη γενναία έκπτωση που έκαναν. Άμα δεν πουλούσε πριν τη γενναία έκπτωση δεν νομίζω να ακολουθήσουν την ίδια πολιτική τιμών.
Η τιμή του προ f/l έχει ήδη τσιμπήσει 1000 πάνω. Πιστέυω οτι η f/l έκδοση θα πάρει κ ένα τσικ ακόμα. Τώρα άμα περάσει ο καιρός και δεν πιάνουν το στόχο σε πωλήσεις μπορεί και να ξανακάνουν προσφορές όπως έκαναν τώρα. Το θέμα όμως είναι οτι το f/l φαίνεται να είναι τελείως επιφανειακό χωρίς καμία ουσία. Π.χ θα μπορούσαν να εξετάσουν στο Mild Hybrid αντί για 12V να βάλουν 48V ώστε να πέσει η κατανάλωση εντός πόλης ή να βάλουν πίσω ανεξάρτητη ανάρτηση στα E-Power ή να περιορίσουν το βάρος του E-power ώστε να υπάρξει κ μια μικρή βελτίωση στην κατανάλωση (ειδικά σε Ε.Ο) ή λίγο μεγαλύτερη μπαταρία ή να υλοποιήσουν Android Auto wireless ή remote A/C στο Nissan Connect app οπώς στα υβριδικά Toyota. Κάτι τελοσπάντων τόσα έγραψα
-
RE: Nissan Qashqai 2021
Στο Auto triti αναφέρει οτι όλες οι εκδόσεις του E-Power έχουν ημιάκαμπτο άξονα πίσω και μόνο η MHEV 4x4 έχει ανάρτηση πολλαπλων συνδέσμων.
-
RE: Toyota Corolla Cross
Επίσης η ποιότητα κύλισης του QQ E-Power σε σύγκριση με την CC 2.0 είναι πολύ ανώτερη κατά την γνώμη μου μιας και έκανα td τα QQ E-power, CC 2.0, H-RV & το καινούργιο το C-HR. Μόνο το C-HR κάπως πλησίαζε το QQ (καλυτερα κρατήματα και τιμόνι). Τα υπόλοιπα ήταν πολύ θορυβώδη (ελέω CVT) και οδηγικά ψιλοαδιάφορα (πάντα κατα την γνώμη μου). Εάν το QQ είχε λίγο καλύτερη κατανάλωση δεν θα είχε αντίπαλο στην κατηγορία του αλλά είναι περισσότερο αμάξι απ΄όλα τα παραπάνω.
Latest posts made by ZT13
-
RE: Nissan Qashqai 2021
@jamesd said in Nissan Qashqai 2021:
@sabas_thess said in Nissan Qashqai 2021:
Πόση αύξηση λέτε να πάρει το f/l; Επίσης εκτός της εμφάνισης καμία ουσιαστική αλλαγή έχει;
Δεν είναι απαραίτητο ότι θα πάρει αύξηση, ελπίζω να συγκρίνουν πωλήσεις του προ fl πριν και μετά τη γενναία έκπτωση που έκαναν. Άμα δεν πουλούσε πριν τη γενναία έκπτωση δεν νομίζω να ακολουθήσουν την ίδια πολιτική τιμών.
Η τιμή του προ f/l έχει ήδη τσιμπήσει 1000 πάνω. Πιστέυω οτι η f/l έκδοση θα πάρει κ ένα τσικ ακόμα. Τώρα άμα περάσει ο καιρός και δεν πιάνουν το στόχο σε πωλήσεις μπορεί και να ξανακάνουν προσφορές όπως έκαναν τώρα. Το θέμα όμως είναι οτι το f/l φαίνεται να είναι τελείως επιφανειακό χωρίς καμία ουσία. Π.χ θα μπορούσαν να εξετάσουν στο Mild Hybrid αντί για 12V να βάλουν 48V ώστε να πέσει η κατανάλωση εντός πόλης ή να βάλουν πίσω ανεξάρτητη ανάρτηση στα E-Power ή να περιορίσουν το βάρος του E-power ώστε να υπάρξει κ μια μικρή βελτίωση στην κατανάλωση (ειδικά σε Ε.Ο) ή λίγο μεγαλύτερη μπαταρία ή να υλοποιήσουν Android Auto wireless ή remote A/C στο Nissan Connect app οπώς στα υβριδικά Toyota. Κάτι τελοσπάντων τόσα έγραψα
-
RE: Nissan Qashqai 2021
@panormus772 said in Nissan Qashqai 2021:
Κατάβαση από καταφύγιο Μπάφι στην Πάρνηθα χθες βράδυ, προς Ν.Φιλαδέλφεια (σημειώνω πως ο μετρητής κατανάλωσης -σε αντίθεση με άλλα trip- δεν γράφει δεκαδικά κάτω του 1lt/100km):
Απ΄τα 30km συνολικά, τα 25 σε EV.
Mε αφορμή αναφορά και στο topic του Yaris για τη χρήση του B mode,ολη η κατάβαση έγινε έτσι, με αποτέλεσμα εξοικονόμηση κατανάλωσης και φρένων.Στην ευθεία ρολάρισμα με Εco+D.Επίσης για να είμαστε σωστοί, η ανάβαση έγινε με 10,2lt/100km..
Άρα μικτή κατανάλωση γύρω στο 5.2lt/100. Μέχρι στιγμής το ίδιο νούμερο έχω κ εγώ στα 300 πρωτα χλμ του αυτοκινήτου σε αστικές κατα βάση μετακινήσεις και μία εκδρομή στο Σούνιο μέσω Α.Ο και γυρισμό απο παραλιακή. Έπεται και ταξίδι σε επαρχία για το Πάσχα με κανονικό φόρτωμα (βαλιτσες, παιδι, καρότσι κτλ) οπότε θα έχω και μια αίσθηση της κατανάλωσης σε Ε.Ο.
-
RE: Nissan Qashqai 2021
Όντως λίγο καλύτερο εμφανισιακά αλλά εάν δεν έχει υπάρξει καμία αλλαγή στα σημεία που "πονάει" το αυτοκίνητο (π.χ κατανάλωση Mild-Hybrid, βάρος E-Power, λίγο πιο γρήγορο infotainment κτλ) δεν νομίζω να αξίζει τα παραπάνω χρήματα που είναι σχεδόν βέβαιο οτι θα κοστίζει.
-
RE: VW Tiguan 2024
@libitas said in VW Tiguan 2024:
@kapelis said in VW Tiguan 2024:
Κρίμα που η εισαγωγική έκδοση δεν έχει Adaptive Cruise Control. Μήπως κάνω λάθος? Μπράβο που δίνουν επιλογή για διαχωριστικό δίχτυ μεταξυ χώρου επιβατών και αποσκευών.
Αυτό το Predictive Speed Limiter που έχει η πρώτη έκδοση τι είναι; Απλό cruise control;
Νομίζω οτι δεν είναι καν Cruise Control. Απλά επιλέγεις την ταχύτητα που θές να κινήσαι και όσο και να πατήσεις το γκάζι δεν πάει παραπάνω. Καθόλου βολικό!
-
RE: Toyota C-HR 2023
@panormus772 said in Toyota C-HR 2023:
@dimitrioskosmas said in Toyota C-HR 2023:
τα 1463 κιλά μου φαίνονται πολλά ή όχι;
Για C-suv full hybrid είναι στα νορμάλ όρια.
Οριακά λες το C-HR C-SUV. Με τόσο μικρό χώρο αποσκευών και χώρο για τους πίσω επιβατες μάλλον προς την B-SUV κατηγορία μου κάνει..
-
RE: Nissan Qashqai 2021
@nasosto said in Nissan Qashqai 2021:
Στην ιστοσελίδα τους πάντως έχουν ακόμη τις τιμές με την προσφορά των 2000-2400€.
Ακόμα καλύτερα τότε!
-
RE: Nissan Qashqai 2021
@jamesd said in Nissan Qashqai 2021:
@manoliscrete said in Nissan Qashqai 2021:
Ξέρει κανείς το χρόνο παράδοσης; Έχω προυπολογισμό 35000 και οι πρώτες μου επιλογές μάλλον θα είναι το CH-R CLUB και το Qashqai N-Connecta.
Το chr δεν έχει καμία σχέση ούτε σε χώρους αλλά ούτε σε κατανάλωση με το QQ...τι ζητούμενα έχεις; (Τέλος μήνα λέγανε ότι θα σταματήσει η προωθητική ενέργεια του QQ αλλά είδα ότι τη διαφήμιζαν οπότε υποθέτω ότι θα έχουν ακόμα απόθεμα.
Όντως το CH-R με το QQ Mild Hybrid είναι δύο τελείως διαφορετικά αμάξια. Νομίζω οτι η προωθητική ενέργεια της Nissan τελείωσε στις 31/03 και οι τιμές πρέπει να πήραν 1000 ευρώ πάνω.
-
RE: Nissan Qashqai 2021
@manoliscrete said in Nissan Qashqai 2021:
Ξέρει κανείς το χρόνο παράδοσης; Έχω προυπολογισμό 35000 και οι πρώτες μου επιλογές μάλλον θα είναι το CH-R CLUB και το Qashqai N-Connecta.
Το E-Power QQ ή το Mild Hybrid σε ενδιαφέρει?