Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Nissan Qashqai 2021
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Nissan Qashqai 2021
    • 1
    • 2
    • 49
    • 50
    • 51
    • 52
    • 53
    • 63
    • 64
    • 51 / 64
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    95
    1276
    72616
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      panormus772 last edited by

      Aναφέρει κάποιες μικροβελτιώσεις σε άνεση ανάρτησης και ηχομόνωση:
      Youtube Video

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • gtsartsal
        gtsartsal last edited by

        Στο 6.54 που δείχνει το τιμόνι, τι έχει και φαίνεται κάτι άσχημο στο πάνω μέρος?

        Ωραίο είναι και με σχετικά καλή τιμή.

        P 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          panormus772 @gtsartsal last edited by

          @gtsartsal said in Nissan Qashqai 2021:

          Στο 6.54 που δείχνει το τιμόνι, τι έχει και φαίνεται κάτι άσχημο στο πάνω μέρος?

          Ωραίο είναι και με σχετικά καλή τιμή.

          Αν εννοείς τι στιγμή που το δείχνει προφίλ και φαίνεται ένα αυλάκι στη στεφάνη του τιμονιού είναι το σχέδιο του.
          Έτσι είναι και το δικό μου κι έτσι είναι σε όλα με δερμάτινο τιμόνι.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • gtsartsal
            gtsartsal last edited by

            1111.png

            Τώρα που πρόσεξα καλύτερα μάλλον καθρεφτίζεται το καντραν ...

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • P
              panormus772 last edited by

              Επιστροφή από Λάρισα προχθές:
              20241015_132458.jpg
              20241015_132622.jpg
              Υποσημείωση: α) Σταμάτησα 10 min. στη ΔΕΥΑΛ(εταιρεία ύδρευσης Λάρισας για διακοπή συμβολαίου) β) όλα τα διόδια κανονικά -εκτός από 2- γιατί δεν είχα φουλ φορτισμένο e pass γ) 2-3' stop για βενζίνη -αν κι ήταν πάνω από μισό κι ίσως έφτανε για επιστροφή. Δηλ. ο χρόνος μειωμένος κατά 15-20λεπτά και μάλλον μ.ω.τ. περίπου 100km/h.

              Σε μια τέτοια διαδρομή (99% Εθνική οδός) θεωρώ σχετικά ικανοποιητικό το 9-10% να είναι ev.
              Δυστυχώς, το trip computer του Nissan θα το χαρακτήριζα το λιγότερο ελλιπές για στατιστικά δεδομένα full υβριδικού...

              1 Reply Last reply Reply Quote 7
              • S
                sabas_thess last edited by

                Επειδή προσφάτως έκλεισα την έρευνα αγοράς μου με το X-Trail να φτάνει στα τελικά 2 έτυχε να οδηγήσω td το αντίστοιχο e-power. Κακώς ασχολησε φίλε συνεχώς με το πόσο καίει. Συγνώμη που το λεω αλλά βλέπεις το δένδρο και χάνεις το δάσος. Έχεις ένα αυτοκίνητο με υπέροχη οδηγική αίσθηση. Το e-power σου προσφέρει την γραμμικότητα του ηλεκτροκινητήρα η οποία είναι ασύγκριτη ως αίσθηση. Απολαύστε το. Πάτα το. Όσο παραμένει αξιόπιστο και δεν σου βγάζει ζημιές (φτου φτου, Japan γαρ) έχεις την ευκαιρία να ζεις με μια απόλαυση.

                Δεν ξέρω αν "χάνει" και πόσο σε σχέση με το X-Trail ένεκα ημιακαμπτου πίσω αλλά εκείνο είναι και 1,7t+ εξού και οι πλεύσεις. Άρα είναι υπαρκτό το ενδεχόμενο το δικό σου να είναι και καλύτερο οδηγικά από το X-Trail! Το X-Trail έχει σαφή ανάγκη ηλεκτρονικά ελεγχόμενης ανάρτησης (αρκετές πλεύσεις στις υψηλές μέσες ταχύτητες) και επιπλέον ηχομόνωσης.

                "I am what you made me", D.V.

                P 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • K
                  kostis20 last edited by

                  Καλα θα πάω να το οδήγήσω και εγω .Στα διαφορά τεστ βεβαια που διαβάζω λένε οτι αυξάνεται αρκετα η κατανάλωση στην Εθνική.Εγω κάτω απο 135 δεν πάω ποτέ...
                  @panormus772 με τι ταχύτητες πήγαινες ασχέτως της μέσης που εβγαλες τελικα?Το epass να ξερεις φορτίζεται και απο το application.

                  P 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ataim
                    ataim last edited by

                    Το qq στην έκδοση epower δεν έχει ημιακαμπτο, και στην εθνική με υψηλές ταχύτητες κίνησης θα έχει αυξημένη κατανάλωση καυσίμου, αν οι διαδρομές είναι κυρίως σε ανοικτό δρόμο τότε η λύση του χειροκίνητου κιβωτίου είναι ιδανική.

                    P Z 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                    • Chrisk6
                      Chrisk6 last edited by

                      Δεν πιστευω οτι κανενα HEV μπορει να βγαλει καλυτερες καταναλωσεις στην ΕΟ αν κινεισαι με πανω απο 120-130. Το κερδος ειναι οταν σερνεσαι μεσα στην πολη. Εκει βγαζουν τα λεφτα τους.
                      Οντως το e-pass το φορτιζεις αμεσα ή μεσα απο την εφαρμογη ή μπαινοντας στην σελιδα απευθειας. Στην σελιδα εχει αμεση ενημερωση του ποσου. Στην εφαρμογη παλαιοτερα αργουσε να φανει οποτε εγω το φουλαρω απο την σελιδα. Δεν ξερω αν το αλλαξανε πλεον...

                      S P 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                      • S
                        strom @Chrisk6 last edited by

                        @chrisk6 said in Nissan Qashqai 2021:

                        Δεν πιστευω οτι κανενα HEV μπορει να βγαλει καλυτερες καταναλωσεις στην ΕΟ αν κινεισαι με πανω απο 120-130. Το κερδος ειναι οταν σερνεσαι μεσα στην πολη. Εκει βγαζουν τα λεφτα τους.
                        Οντως το e-pass το φορτιζεις αμεσα ή μεσα απο την εφαρμογη ή μπαινοντας στην σελιδα απευθειας. Στην σελιδα εχει αμεση ενημερωση του ποσου. Στην εφαρμογη παλαιοτερα αργουσε να φανει οποτε εγω το φουλαρω απο την σελιδα. Δεν ξερω αν το αλλαξανε πλεον...

                        Το hev του 2L της Honda εμπλέκει μετά τα 140 km/h τον ηλεκτροκινητήρα με αποτέλεσμα να έχει καταναλώσεις περί τα 6 - 6.5 L/100 σε αυτές τις ταχύτητες.

                        Chrisk6 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • Chrisk6
                          Chrisk6 @strom last edited by

                          @strom said in Nissan Qashqai 2021:

                          @chrisk6 said in Nissan Qashqai 2021:

                          Δεν πιστευω οτι κανενα HEV μπορει να βγαλει καλυτερες καταναλωσεις στην ΕΟ αν κινεισαι με πανω απο 120-130. Το κερδος ειναι οταν σερνεσαι μεσα στην πολη. Εκει βγαζουν τα λεφτα τους.
                          Οντως το e-pass το φορτιζεις αμεσα ή μεσα απο την εφαρμογη ή μπαινοντας στην σελιδα απευθειας. Στην σελιδα εχει αμεση ενημερωση του ποσου. Στην εφαρμογη παλαιοτερα αργουσε να φανει οποτε εγω το φουλαρω απο την σελιδα. Δεν ξερω αν το αλλαξανε πλεον...

                          Το hev του 2L της Honda εμπλέκει μετά τα 140 km/h τον ηλεκτροκινητήρα με αποτέλεσμα να έχει καταναλώσεις περί τα 6 - 6.5 L/100 σε αυτές τις ταχύτητες.

                          Δηλαδη αν μπεις ΕΟ για ταξιδακι και καρφωσεις 140 στο ACC τι καταναλωσεις θα δεις?
                          Μπορει να κραταει 140 ηλεκτρικα μονο? Περιεργο μου φαινεται. Με τι μ.ω.τ βλεπεις αυτα τα 6-6.5?

                          S 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • S
                            strom @Chrisk6 last edited by

                            @chrisk6 said in Nissan Qashqai 2021:

                            @strom said in Nissan Qashqai 2021:

                            @chrisk6 said in Nissan Qashqai 2021:

                            Δεν πιστευω οτι κανενα HEV μπορει να βγαλει καλυτερες καταναλωσεις στην ΕΟ αν κινεισαι με πανω απο 120-130. Το κερδος ειναι οταν σερνεσαι μεσα στην πολη. Εκει βγαζουν τα λεφτα τους.
                            Οντως το e-pass το φορτιζεις αμεσα ή μεσα απο την εφαρμογη ή μπαινοντας στην σελιδα απευθειας. Στην σελιδα εχει αμεση ενημερωση του ποσου. Στην εφαρμογη παλαιοτερα αργουσε να φανει οποτε εγω το φουλαρω απο την σελιδα. Δεν ξερω αν το αλλαξανε πλεον...

                            Το hev του 2L της Honda εμπλέκει μετά τα 140 km/h τον ηλεκτροκινητήρα με αποτέλεσμα να έχει καταναλώσεις περί τα 6 - 6.5 L/100 σε αυτές τις ταχύτητες.

                            Δηλαδη αν μπεις ΕΟ για ταξιδακι και καρφωσεις 140 στο ACC τι καταναλωσεις θα δεις?
                            Μπορει να κραταει 140 ηλεκτρικα μονο? Περιεργο μου φαινεται. Με τι μ.ω.τ βλεπεις αυτα τα 6-6.5?

                            Δεν έχω δοκιμάσει με ACC. Σε διαδρομή Ακράτα-Αθήνα με ταχύτητες 140-170 είχα κατανάλωση 6.2. Δεν πηγαίνει ev, απλά εμπλέκεται ο βοηθάει ηλεκτροκινητήρας

                            Chrisk6 P 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                            • Chrisk6
                              Chrisk6 @strom last edited by Chrisk6

                              @strom said in Nissan Qashqai 2021:

                              @chrisk6 said in Nissan Qashqai 2021:

                              @strom said in Nissan Qashqai 2021:

                              @chrisk6 said in Nissan Qashqai 2021:

                              Δεν πιστευω οτι κανενα HEV μπορει να βγαλει καλυτερες καταναλωσεις στην ΕΟ αν κινεισαι με πανω απο 120-130. Το κερδος ειναι οταν σερνεσαι μεσα στην πολη. Εκει βγαζουν τα λεφτα τους.
                              Οντως το e-pass το φορτιζεις αμεσα ή μεσα απο την εφαρμογη ή μπαινοντας στην σελιδα απευθειας. Στην σελιδα εχει αμεση ενημερωση του ποσου. Στην εφαρμογη παλαιοτερα αργουσε να φανει οποτε εγω το φουλαρω απο την σελιδα. Δεν ξερω αν το αλλαξανε πλεον...

                              Το hev του 2L της Honda εμπλέκει μετά τα 140 km/h τον ηλεκτροκινητήρα με αποτέλεσμα να έχει καταναλώσεις περί τα 6 - 6.5 L/100 σε αυτές τις ταχύτητες.

                              Δηλαδη αν μπεις ΕΟ για ταξιδακι και καρφωσεις 140 στο ACC τι καταναλωσεις θα δεις?
                              Μπορει να κραταει 140 ηλεκτρικα μονο? Περιεργο μου φαινεται. Με τι μ.ω.τ βλεπεις αυτα τα 6-6.5?

                              Δεν έχω δοκιμάσει με ACC. Σε διαδρομή Ακράτα-Αθήνα με ταχύτητες 140-170 είχα κατανάλωση 6.2. Δεν πηγαίνει ev, απλά εμπλέκεται ο βοηθάει ηλεκτροκινητήρας

                              Εντυπωσιακο.
                              Θεωρω οτι οταν εφτασες Αθηνα δεν επηξες στην κινηση μετα και ησουν σε EV mode και εριξε την καταναλωση. 😁

                              S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                panormus772 @sabas_thess last edited by panormus772

                                @sabas_thess said in Nissan Qashqai 2021:

                                Επειδή προσφάτως έκλεισα την έρευνα αγοράς μου με το X-Trail να φτάνει στα τελικά 2 έτυχε να οδηγήσω td το αντίστοιχο e-power. Κακώς ασχολησε φίλε συνεχώς με το πόσο καίει. Συγνώμη που το λεω αλλά βλέπεις το δένδρο και χάνεις το δάσος. Έχεις ένα αυτοκίνητο με υπέροχη οδηγική αίσθηση. Το e-power σου προσφέρει την γραμμικότητα του ηλεκτροκινητήρα η οποία είναι ασύγκριτη ως αίσθηση. Απολαύστε το. Πάτα το. Όσο παραμένει αξιόπιστο και δεν σου βγάζει ζημιές (φτου φτου, Japan γαρ) έχεις την ευκαιρία να ζεις με μια απόλαυση.

                                Δεν ξέρω αν "χάνει" και πόσο σε σχέση με το X-Trail ένεκα ημιακαμπτου πίσω αλλά εκείνο είναι και 1,7t+ εξού και οι πλεύσεις. Άρα είναι υπαρκτό το ενδεχόμενο το δικό σου να είναι και καλύτερο οδηγικά από το X-Trail! Το X-Trail έχει σαφή ανάγκη ηλεκτρονικά ελεγχόμενης ανάρτησης (αρκετές πλεύσεις στις υψηλές μέσες ταχύτητες) και επιπλέον ηχομόνωσης.

                                Δε διαφωνώ.
                                Άλλωστε κι εγώ δεν είμαι κι ο τυπικός χρήστης full hybrid. Τα μισά από τα συνολικά μου χλμ. είναι εθνική κι υπεραστικά εντός Αττικής.Απλά το πήρα για την αίσθηση ΕV. Σε Ε.Ο. σε κομμάτια χωρίς ιδιαίτερη κλίση ή ευθείες,μπορείς να κινηθείς ΕV με 110-120km/h με γεμάτη μπαταρία για 2-3χλμ. Κι είναι όντως μια διαφορετική αίσθηση από αυτές που είχαμε ως τώρα συνηθίσει. Επίσης,οι εκκινήσεις από στάση με EV ως τα 50-55km/h είναι εξίσου ιδιαίτερες.
                                Από σταθερότητα κι ησυχία εσωτερικού δεν έχω παράπονο -ως σήμερα,σχεδόν 2 χρόνια μετά- για C-SUV...

                                Μπρίζα για phev ή φουλ EV δεν έχω,οπότε για μένα μια χαρά οδηγική αισθηση ηλεκτρικού είναι το QQ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • P
                                  panormus772 @ataim last edited by

                                  @ataim said in Nissan Qashqai 2021:

                                  Το qq στην έκδοση epower δεν έχει ημιακαμπτο, και στην εθνική με υψηλές ταχύτητες κίνησης θα έχει αυξημένη κατανάλωση καυσίμου, αν οι διαδρομές είναι κυρίως σε ανοικτό δρόμο τότε η λύση του χειροκίνητου κιβωτίου είναι ιδανική.

                                  Είναι η 1η εκδοση εξοπλισμού (Premium) ως e-power κι εχει ημιάκαμπτο.Δεν έχει την αίσθηση μιας ανεξάρτητης ανάρτησης,αλλά είναι από τους σχετικά ισορροπημένους ημιάκαμπτους που έχω οδηγήσει.

                                  ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                  • Z
                                    ZT13 @ataim last edited by

                                    @ataim said in Nissan Qashqai 2021:

                                    Το qq στην έκδοση epower δεν έχει ημιακαμπτο, και στην εθνική με υψηλές ταχύτητες κίνησης θα έχει αυξημένη κατανάλωση καυσίμου, αν οι διαδρομές είναι κυρίως σε ανοικτό δρόμο τότε η λύση του χειροκίνητου κιβωτίου είναι ιδανική.

                                    Οι εκδόσεις μέχρι κ N-Connecta Feel είναι με ημιάκαμπτο πίσω ενώ οι Tekna & Tekna + 'εχουν ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση.

                                    Nissan Qashqai E-Power N-Connecta (2023)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • ataim
                                      ataim @panormus772 last edited by

                                      @panormus772 said in Nissan Qashqai 2021:

                                      @ataim said in Nissan Qashqai 2021:

                                      Το qq στην έκδοση epower δεν έχει ημιακαμπτο, και στην εθνική με υψηλές ταχύτητες κίνησης θα έχει αυξημένη κατανάλωση καυσίμου, αν οι διαδρομές είναι κυρίως σε ανοικτό δρόμο τότε η λύση του χειροκίνητου κιβωτίου είναι ιδανική.

                                      Είναι η 1η εκδοση εξοπλισμού (Premium) ως e-power κι εχει ημιάκαμπτο.Δεν έχει την αίσθηση μιας ανεξάρτητης ανάρτησης,αλλά είναι από τους σχετικά ισορροπημένους ημιάκαμπτους που έχω οδηγήσει.

                                      εεε όχι!, πόσο τσίπιδες! Όταν βλέπω ημιάκαμπτους κάτι με πιάνει, είναι ντροπή.

                                      P 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • P
                                        panormus772 @kostis20 last edited by panormus772

                                        @kostis20 said in Nissan Qashqai 2021:

                                        Καλα θα πάω να το οδήγήσω και εγω .Στα διαφορά τεστ βεβαια που διαβάζω λένε οτι αυξάνεται αρκετα η κατανάλωση στην Εθνική.Εγω κάτω απο 135 δεν πάω ποτέ...
                                        @panormus772 με τι ταχύτητες πήγαινες ασχέτως της μέσης που εβγαλες τελικα?Το epass να ξερεις φορτίζεται και απο το application.

                                        Εγώ πάνω από 140-145 δεν πάω πια,ελέω "πιστολιάσματος" ραντάρ (υπήρχε ένας με πιστόλι μετά την έξοδο των τούνελ των Κ.Βούρλων) και καμερών.
                                        Για να σου δώσω μια ιδέα: περίπου το 65% της διαδρομής έγινε με 125-130Κm/h,ένα 25% με 110-120km/h κι ένα υπόλοιπο περίπου 10% με 140.
                                        Το ΑCC το χρησιμοποιήσα ως 130 km/h αλλά συνολικά στη διαδρομή όχι για πανω από μισάωρο (ακόμη πολλά σημεία με έργα,που μπαίνεις σε μία λωρίδα κ.λ.π.).
                                        Επίσης η Ε.Ο. Αθήνα-Λάρισα έχει αρκετά μέρη με σκαμπανεβάσματα (ανηφοριές,κατηφοριές) που δεν φαίνεται να ευνοούν και πολύ τη χρήση ACC (αν κι είναι καλά ρυθμισμένο,όπως και τα περισσότερα από τα ADAS της Nissan).

                                        Για την κατανάλωση: έχω δοκιμάσει διάφορα σενάρια στη συγκεκριμένη Ε.Ο. Έχω πιάσει από 7,1 lt/100 έως το τελευταίο 6,4. Μάλλον το Eco mode και στο D o επιλογέας του αυτόματου ειναι η οικονομικότερη συνθήκη (με Β στις κατηφόρες για γέμισμα μπαταρίας και χρήση της για EV σε ευθείες).

                                        K Chrisk6 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                                        • S
                                          strom @Chrisk6 last edited by

                                          @chrisk6 said in Nissan Qashqai 2021:

                                          @strom said in Nissan Qashqai 2021:

                                          @chrisk6 said in Nissan Qashqai 2021:

                                          @strom said in Nissan Qashqai 2021:

                                          @chrisk6 said in Nissan Qashqai 2021:

                                          Δεν πιστευω οτι κανενα HEV μπορει να βγαλει καλυτερες καταναλωσεις στην ΕΟ αν κινεισαι με πανω απο 120-130. Το κερδος ειναι οταν σερνεσαι μεσα στην πολη. Εκει βγαζουν τα λεφτα τους.
                                          Οντως το e-pass το φορτιζεις αμεσα ή μεσα απο την εφαρμογη ή μπαινοντας στην σελιδα απευθειας. Στην σελιδα εχει αμεση ενημερωση του ποσου. Στην εφαρμογη παλαιοτερα αργουσε να φανει οποτε εγω το φουλαρω απο την σελιδα. Δεν ξερω αν το αλλαξανε πλεον...

                                          Το hev του 2L της Honda εμπλέκει μετά τα 140 km/h τον ηλεκτροκινητήρα με αποτέλεσμα να έχει καταναλώσεις περί τα 6 - 6.5 L/100 σε αυτές τις ταχύτητες.

                                          Δηλαδη αν μπεις ΕΟ για ταξιδακι και καρφωσεις 140 στο ACC τι καταναλωσεις θα δεις?
                                          Μπορει να κραταει 140 ηλεκτρικα μονο? Περιεργο μου φαινεται. Με τι μ.ω.τ βλεπεις αυτα τα 6-6.5?

                                          Δεν έχω δοκιμάσει με ACC. Σε διαδρομή Ακράτα-Αθήνα με ταχύτητες 140-170 είχα κατανάλωση 6.2. Δεν πηγαίνει ev, απλά εμπλέκεται ο βοηθάει ηλεκτροκινητήρας

                                          Εντυπωσιακο.
                                          Θεωρω οτι οταν εφτασες Αθηνα δεν επηξες στην κινηση μετα και ησουν σε EV mode και εριξε την καταναλωση. 😁

                                          Καμμία σχέση, ήταν Κυριακή απόγευμα και δεν μένω κέντρο

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • P
                                            panormus772 @strom last edited by panormus772

                                            @strom said in Nissan Qashqai 2021:

                                            @chrisk6 said in Nissan Qashqai 2021:

                                            @strom said in Nissan Qashqai 2021:

                                            @chrisk6 said in Nissan Qashqai 2021:

                                            Δεν πιστευω οτι κανενα HEV μπορει να βγαλει καλυτερες καταναλωσεις στην ΕΟ αν κινεισαι με πανω απο 120-130. Το κερδος ειναι οταν σερνεσαι μεσα στην πολη. Εκει βγαζουν τα λεφτα τους.
                                            Οντως το e-pass το φορτιζεις αμεσα ή μεσα απο την εφαρμογη ή μπαινοντας στην σελιδα απευθειας. Στην σελιδα εχει αμεση ενημερωση του ποσου. Στην εφαρμογη παλαιοτερα αργουσε να φανει οποτε εγω το φουλαρω απο την σελιδα. Δεν ξερω αν το αλλαξανε πλεον...

                                            Το hev του 2L της Honda εμπλέκει μετά τα 140 km/h τον ηλεκτροκινητήρα με αποτέλεσμα να έχει καταναλώσεις περί τα 6 - 6.5 L/100 σε αυτές τις ταχύτητες.

                                            Δηλαδη αν μπεις ΕΟ για ταξιδακι και καρφωσεις 140 στο ACC τι καταναλωσεις θα δεις?
                                            Μπορει να κραταει 140 ηλεκτρικα μονο? Περιεργο μου φαινεται. Με τι μ.ω.τ βλεπεις αυτα τα 6-6.5?

                                            Δεν έχω δοκιμάσει με ACC. Σε διαδρομή Ακράτα-Αθήνα με ταχύτητες 140-170 είχα κατανάλωση 6.2. Δεν πηγαίνει ev, απλά εμπλέκεται ο βοηθάει ηλεκτροκινητήρας

                                            Πολύ καλό και το Civic.
                                            Σίγουρα ο 2λιτρος άτμο (είναι πιο οικονομικό να εμπλέκεται η ΜΕΚ σε τέτοιες ταχύτητες) και η σαφώς καλύτερη αεροδυναμική του από το QQ,το βοηθάνε σε πιο υψηλές ταχύτητες.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 49
                                            • 50
                                            • 51
                                            • 52
                                            • 53
                                            • 63
                                            • 64
                                            • 51 / 64
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr