Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota Corolla Cross
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota Corolla Cross
    • 1
    • 2
    • 561
    • 562
    • 563
    • 564
    • 565
    • 572
    • 573
    • 563 / 573
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    249
    11447
    659427
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      groover1972 Banned @dettol last edited by

      @dettol said in Toyota Corolla Cross:

      @a-d-p said in Toyota Corolla Cross:

      @piliourits said in Toyota Corolla Cross:

      @jamesd said in Toyota Corolla Cross:

      Τελικά τί φταίει, η τεχνολογία ή η κακή μόνωση; Τα Lexus "σκούζουν" το ίδιο;

      Αν το έχει το Κορολα μοντερέητορ του φόρουμ, με τον οποίο ΜΗ ιδιοκτήτης συμφωνεί στα πολιτικά, τότε είναι ανεκτή η ηχομόνωση. Αν το έχει κανείς "του άλλου άκρου", τότε κάνει αβάσταχτο σαματά😄
      Δεν εξαρτάται αποκλειστικά απ την τεχνολογία ή τη μάρκα, ρώτα μη ιδιοκτήτες να σου εξηγήσουν, γιατί αυτοί που συμβιώνουν με το αμάξι κάθε μέρα, είναι προκατειλημένοι και δεν τα ξέρουν καλά.

      Με έχετε μπερδέψει,
      Αρχικά, δεν έχουν όλες οι γνώμες ιδιοκτητών την ίδια βαρύτητα, άλλη η βαρύτητα της δικής σου και του @monman2 , που είχατε κ 2-3 "σοβαρά" αυτοκίνητα και άλλη αυτών που είχαν ένα 20ετιας και πήραν το hybrid και τους φαίνεται "διαστημόπλοιο"😁😁.
      Όμως εσύ το έχεις μικρό χρονικό διάστημα και ο @monman2 είναι συνταξιούχος και δεξιός 😁😁, οπότε δεν συμφωνώ.
      Από την άλλοι και οι Στέφανοι (@stefan147 και @iceman7 ) είχαν και έχουν πολύ σοβαρά αυτοκίνητα και λένε τα αντίθετα από εσάς.
      Η σειρά μου ο mod (@fanis75 ) το ξεφορτώθηκε το Yaris cross και κατοχύρωσε τα κέρδη του, ενώ κράτησε την Corolla και ολημερίς εκθειάζει τα BMW και τα Lexus.😁

      Και όλοι οι υπόλοιποι είμαστε στη μέση σαστισμένοι 😁😁

      εγω παντως να ξερετε, τοση περιεργεια που μου εχουν προκαλεσει τα toyota, με ολα αυτα που διαβαζω, δεν εχω για κανενα αλλο οχημα. Πρεπει καποια στιγμη να μπω σε ενα, εστω και εως επιβατης!

      Και εγώ την ίδια απορία είχα, μέχρι που μπήκα σαν επιβάτης στο Yaris Cross. Καθόλου άνετα πίσω (δεν είμαι ψηλός 1.73 είμαι) αλλά θόρυβο δεν άκουσα ούτε από το μοτέρ, ούτε τριγμούς. Αλλά αυτή η μικρή πίσω πόρτα, ρε παιδιά, τι στρίμωγμα ήταν αυτό...

      N 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • N
        nikonino @groover1972 last edited by

        @groover1972 said in Toyota Corolla Cross:

        @dettol said in Toyota Corolla Cross:

        @a-d-p said in Toyota Corolla Cross:

        @piliourits said in Toyota Corolla Cross:

        @jamesd said in Toyota Corolla Cross:

        Τελικά τί φταίει, η τεχνολογία ή η κακή μόνωση; Τα Lexus "σκούζουν" το ίδιο;

        Αν το έχει το Κορολα μοντερέητορ του φόρουμ, με τον οποίο ΜΗ ιδιοκτήτης συμφωνεί στα πολιτικά, τότε είναι ανεκτή η ηχομόνωση. Αν το έχει κανείς "του άλλου άκρου", τότε κάνει αβάσταχτο σαματά😄
        Δεν εξαρτάται αποκλειστικά απ την τεχνολογία ή τη μάρκα, ρώτα μη ιδιοκτήτες να σου εξηγήσουν, γιατί αυτοί που συμβιώνουν με το αμάξι κάθε μέρα, είναι προκατειλημένοι και δεν τα ξέρουν καλά.

        Με έχετε μπερδέψει,
        Αρχικά, δεν έχουν όλες οι γνώμες ιδιοκτητών την ίδια βαρύτητα, άλλη η βαρύτητα της δικής σου και του @monman2 , που είχατε κ 2-3 "σοβαρά" αυτοκίνητα και άλλη αυτών που είχαν ένα 20ετιας και πήραν το hybrid και τους φαίνεται "διαστημόπλοιο"😁😁.
        Όμως εσύ το έχεις μικρό χρονικό διάστημα και ο @monman2 είναι συνταξιούχος και δεξιός 😁😁, οπότε δεν συμφωνώ.
        Από την άλλοι και οι Στέφανοι (@stefan147 και @iceman7 ) είχαν και έχουν πολύ σοβαρά αυτοκίνητα και λένε τα αντίθετα από εσάς.
        Η σειρά μου ο mod (@fanis75 ) το ξεφορτώθηκε το Yaris cross και κατοχύρωσε τα κέρδη του, ενώ κράτησε την Corolla και ολημερίς εκθειάζει τα BMW και τα Lexus.😁

        Και όλοι οι υπόλοιποι είμαστε στη μέση σαστισμένοι 😁😁

        εγω παντως να ξερετε, τοση περιεργεια που μου εχουν προκαλεσει τα toyota, με ολα αυτα που διαβαζω, δεν εχω για κανενα αλλο οχημα. Πρεπει καποια στιγμη να μπω σε ενα, εστω και εως επιβατης!

        Και εγώ την ίδια απορία είχα, μέχρι που μπήκα σαν επιβάτης στο Yaris Cross. Καθόλου άνετα πίσω (δεν είμαι ψηλός 1.73 είμαι) αλλά θόρυβο δεν άκουσα ούτε από το μοτέρ, ούτε τριγμούς. Αλλά αυτή η μικρή πίσω πόρτα, ρε παιδιά, τι στρίμωγμα ήταν αυτό...

        Έτσι κάθεσαι και στο yaris το απλό. Παίζει να είναι από τις μεγαλύτερες απάτες το "οικογενειακό" cross, μόνο πορτμπαγκάζ παραπάνω δίνει και είναι λίγο πιο ψηλό. Σε επίπεδο άνεσης δεν αλλάζει το παραμικρό.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • T
          teo-mak @piliourits last edited by

          @piliourits said in Toyota Corolla Cross:

          Και για να μην ασχολούμαστε μόνο με άσχετες λεπτομέρειες, οι Ιάπωνες άφησαν να φύγει απ τη συναρμολόγηση αμάξι, στο οποίο η ζαμφορ καθόταν παράκεντρα και τα ζαμφοράκια είχαν διαφορετική σύγκλιση σε κατάσταση ηρεμίας. Τα "τέρματα" (δύο δαχτυλίδια) στην εδραση της ζαμφορ, είχαν μεγαλύτερη απόσταση απ την ενδεδειγμένη, στις Δεξιές στροφές υπό φορτίο, υπήρχε θόρυβος. Διαγνώστηκε απ τον Μπακαλέξη ότι υπάρχει κάποιο θέμα με τη ζαμφορ και με τη δεύτερη αντικαταστάθηκε. Η σωστή ζαμφορ είχε 2 εκατοστά στενότερα όρια, ώστε να εφάπτεται σωστά πλέον, χωρίς περιθώριο μετακίνησης και θορύβων.
          Δεν ξέρω αν κάνει σεπούκου ο Ιάπωνας εργοδηγός, ή μου στείλουν σε μαντήλι το μικρό δάχτυλο του εργατοτεχνίτη, αλλά αυτά ούτε στη Τουρκία δεν θα γινόταν...

          Με ξεπερναει οτι η αντιπροσωπεια στελνει το αυτοκινητο σε ιδιωτη για να διαγνωστει το προβλημα.

          piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • A
            andya3 @stefan147 last edited by

            @stefan147 said in Toyota Corolla Cross:

            @andya3 said in Toyota Corolla Cross:

            @nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:

            @andya3 said in Toyota Corolla Cross:

            @nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:

            @andya3 said in Toyota Corolla Cross:

            @red_monster said in Toyota Corolla Cross:

            @andya3 said in Toyota Corolla Cross:

            Μια χαρά αυτοκίνητα είναι τα Toyota για όποιον τα παίρνει συνηδειτά για τα πλεονεκτήματα τους. Έχουν ακριβύνει πολύ όμως, όπως και τα υπόλοιπα βέβαια, και οι αδυναμίες τους πλέον χτυπάνε άσχημα.

            Τα σύγχρονα τουοτα είναι κάτι παραπάνω από πολύ καλά, αν δε αναλογιστείς κανείς τι προσφέρουν είναι πολύ καλό ντιλ με τα συν και τα πλην τους.

            Είναι καλό ντιλ για όποιον ψάχνει το ντιλ που δίνει η Toyota. Χαμηλό κόστος χρήσης στην πόλη, συντήρησης και μακροχρόνια αξιοπιστία.

            Δεν είναι ισορροπημένα όμως σαν αυτοκίνητα, έχουν τρανταχτά + και - και αυξημένη πλέον τιμη αγοράς. Για όποιους επιζητούν τις ισορροπίες, όπως κι εγώ, δεν είναι καλό ντιλ.

            To πιο βασικό είναι ότι γράφεις χιλιόμετρα και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο ότι δεν θα σκάσει η βλάβη.
            Συνάδελφος με cooper μόλις έκλεισε διετία και έληξε η εγγύηση, δηλαδή το καλοκαίρι, του έβγαλε βλάβη (μηχανή δεν ξέρω λεπτομέρειες) αποτιμώμενη από γύρω στα 8Κ και κυκλοφορεί εδώ και ένα μήνα με το αυτοκίνητο της αδελφής του.
            Φίλη με το troc diesel χιλιόμετρα μόνο εθνική λόγω τόπου διαμονής, δηλαδή η ελάχιστη φθορά για ένα αυτοκίνητο, με συνολικά χλμ. 30.000, συνεργείο με ζημιά 4Κ, εκτός εγγύησης και αυτή γιατί οι εργοστασιακές στα γερμανικά ήταν διετείς.
            Ο κουνιάδος με το καινούργιο q3 εταιρικό leasing με το που παρέλαβε άναψε check engine, το επέστρεψε και πήρε την Χ2.
            Το να λειτουργεί ένα αυτοκίνητο απροβλημάτιστα και να γράφει χλμ και να μην ζητά τίποτα είναι βασικό κριτήριο επιλογής και μέχρι στιγμής το cc έχει ξεπεράσει τα 45000 χλμ σε συνθήκες αστικής κίνησης και δεν έχει ανάψει ούτε λαμπάκι, δεν έχει κάψει σταγόνα λάδι και δεν ασχολούμαι καθόλου με τα της λειτουργίας του πέραν της ετήσιας συντήρησης του.
            Μόνο τα ev είναι πιο απροβλημάτιστα από toyota

            Μη χρησιμοποιείς ακραία αόριστα παραδείγματα για δικαιολογήσεις το σενάριο που έχεις στο μυαλό σου για τα Toyota.

            Περνάς μηνύματα του στυλ ότι όποιος π.χ. πάρει T-Roc πρέπει να είναι προετοιμασμένος να πληρώσει 3-4k σε βλάβες στα πρώτα χρόνια της ζωής του αυτοκινήτου.

            Αυτά που γράφεις είναι τόσο υπερβολικά κσι επιτηδευμένα που είναι ανάξια σχολιασμού.

            Όταν αναφέρουμε αξιοπιστία, δεν εννοούμε ότι κάθε αυτοκίνητο θα βγάλει βλάβη. Ωστόσο, vag σε συνθήκες κίνησης με 45.000 σε 2,5 έτη, όλα εντός αστικού ιστού, κατά πάσα πιθανότητα θα με είχε στείλει στην αγαπημένη καρέντα για να συσφίξουμε τη σχέση μας.
            Εάν υπήρχε εμπιστοσύνη στο προϊόν δεν θα έδιναν 2ετη εργοστασιακή εγγύηση και δυνατότητα επέκτασης μέχρι τα 4 έτη κατόπιν χρέωσης (εργοστασιακή υποθέτω επέκταση, γιατί παλαιότερα ήταν επέκταση μέσω ασφαλιστικής), όταν οι λοιποί δίνουν 6 έτη με δυνατότητα να φθάσει τα 11 έτη. Κάτι σημαίνει αυτό για τις ευρωπαϊκές οι οποίες περιορίζονται στη βασική εγγύηση που ορίζει η νομοθεσία της Ε.Ε. Όλα τα υπόλοιπα λόγια για να περνά η ώρα.

            Το μόνο που θα κρατήσω αγαπητέ μου είναι ότι πράγματι υπάρξουν αυξημένες πιθανότητες να εμφανιστεί βλάβη σ' ένα Γερμανικό σε σχέση μ' ένα Toyota.

            Τα υπόλοιπα μου θυμίζουν το όσα δε φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια. Σα να λέει κάποιος ευτυχώς που πήρα το CC και γλύτωσα απ' τα μπουρδέλα το Q3 και την X1.

            Άμα μπορούσε να υποστηρίξει οικονομικά το Audi ή τη BMW ούτε που θα το κοίταγε το CC, το να κοροϊδεύει κάποιος τον εαυτό του δε σημαίνει ότι δικαιούται να το κάνει επιχείρημα προς άλλους.

            Λάθος και αυτό. Φυσικά και μπορείς να στηρίξεις Audi και BMW στα χρήματα του CC απλά παίρνεις πολύ λιγότερα.

            Κατά τη γνώμη σου. Δε νομίζω ότι τη συμμερίζεται η πλειοψηφία των αγοραστων.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              stefan147 last edited by

              Ποια γνώμη? Υπάρχει CC με 40Κ, υπάρχει και Χ1 και Q3. Το μεν ειναι 4κινητο 200 αλογα, τα δε ειναι βασική έκδοση. Τι επιπλέον "στηριξη" θέλουν τα δυο πριμιουμ? Μονο παραπανω βενζίνη η οποία ισοφαριζεται απο το ΦΠ του ΨΨ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • A
                andya3 last edited by

                This post is deleted!
                S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • piliourits
                  piliourits @teo-mak last edited by piliourits

                  @teo-mak said in Toyota Corolla Cross:

                  @piliourits said in Toyota Corolla Cross:

                  Και για να μην ασχολούμαστε μόνο με άσχετες λεπτομέρειες, οι Ιάπωνες άφησαν να φύγει απ τη συναρμολόγηση αμάξι, στο οποίο η ζαμφορ καθόταν παράκεντρα και τα ζαμφοράκια είχαν διαφορετική σύγκλιση σε κατάσταση ηρεμίας. Τα "τέρματα" (δύο δαχτυλίδια) στην εδραση της ζαμφορ, είχαν μεγαλύτερη απόσταση απ την ενδεδειγμένη, στις Δεξιές στροφές υπό φορτίο, υπήρχε θόρυβος. Διαγνώστηκε απ τον Μπακαλέξη ότι υπάρχει κάποιο θέμα με τη ζαμφορ και με τη δεύτερη αντικαταστάθηκε. Η σωστή ζαμφορ είχε 2 εκατοστά στενότερα όρια, ώστε να εφάπτεται σωστά πλέον, χωρίς περιθώριο μετακίνησης και θορύβων.
                  Δεν ξέρω αν κάνει σεπούκου ο Ιάπωνας εργοδηγός, ή μου στείλουν σε μαντήλι το μικρό δάχτυλο του εργατοτεχνίτη, αλλά αυτά ούτε στη Τουρκία δεν θα γινόταν...

                  Με ξεπερναει οτι η αντιπροσωπεια στελνει το αυτοκινητο σε ιδιωτη για να διαγνωστει το προβλημα.

                  Οι αντιπροσωπείες του Βόλου, δεν έχουν συσκευές να ρυθμίσουν τα φώτα των οχημάτων που παραδίδουν κι αρνούνται να εκδώσουν κάρτα καυσαερίων (προφανώς λόγω συσκευής), και θες να διαγνωσουν και προβλήματα που απαιτείται συσκευή ευθυγράμμισης;
                  Ένα αναβατόρι, μια συλλογή κλειδιά σε εργαλειοθήκη, δύο μαστοράκια κι έτοιμη η "Αποκλειστική Κάθετη Μονάδα Σέρβις" όπου είσαι δεσμευμένος για καμιά 5ετια.
                  Και δεν το γράφω μόνο για τη Τογιότα, που σε σύγκριση ας πούμε με τη Σιτροεν, είναι Μέγαρο.

                  Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • S
                    stefan147 @andya3 last edited by

                    This post is deleted!
                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A d P
                      A d P moderator @limited_one last edited by

                      This post is deleted!
                      1 Reply Last reply Reply Quote 6
                      • I
                        iceman7 @piliourits last edited by

                        @piliourits said in Toyota Corolla Cross:

                        Και για να μην ασχολούμαστε μόνο με άσχετες λεπτομέρειες, οι Ιάπωνες άφησαν να φύγει απ τη συναρμολόγηση αμάξι, στο οποίο η ζαμφορ καθόταν παράκεντρα και τα ζαμφοράκια είχαν διαφορετική σύγκλιση σε κατάσταση ηρεμίας. Τα "τέρματα" (δύο δαχτυλίδια) στην εδραση της ζαμφορ, είχαν μεγαλύτερη απόσταση απ την ενδεδειγμένη, στις Δεξιές στροφές υπό φορτίο, υπήρχε θόρυβος. Διαγνώστηκε απ τον Μπακαλέξη ότι υπάρχει κάποιο θέμα με τη ζαμφορ και με τη δεύτερη αντικαταστάθηκε. Η σωστή ζαμφορ είχε 2 εκατοστά στενότερα όρια, ώστε να εφάπτεται σωστά πλέον, χωρίς περιθώριο μετακίνησης και θορύβων.
                        Δεν ξέρω αν κάνει σεπούκου ο Ιάπωνας εργοδηγός, ή μου στείλουν σε μαντήλι το μικρό δάχτυλο του εργατοτεχνίτη, αλλά αυτά ούτε στη Τουρκία δεν θα γινόταν...

                        Αν συμβαίνουν στην Ιαπωνία αυτά τότε οι ξεκόλλημενες μοκέτες στο γιαρις κρος ήταν πταίσμα.
                        Το έχει ξεφτιλίσει η Τογιότα με την ποιότητα που δεν προσφέρει πια παρολες τις τιμές σχεδόν premium

                        fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • fanis75
                          fanis75 moderator @iceman7 last edited by

                          @iceman7 said in Toyota Corolla Cross:

                          παρολες τις τιμές σχεδόν premium

                          Εεεε όχι και σχεδόν, 50% κάτω ειναι από τα πρίμια!

                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                          George 0 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dstou last edited by

                            Eίναι η πρώτη φορά που διαβάζω ότι ένας λόγος απόρριψης ενός ιχ είναι τα χερούλια. Αλλά τελικά, διαψεύστηκα πριν τελειώσω το ποστ, αφού λίγους μήνες πριν στην έκθεση στο αεροδρόμιο είχε κάτι αμάξια με χωνευτά χερούλια-λάμες και είπα και εγώ το ίδιο. Ότι δεν θα το αγόραζα δηλαδή εξαιτίας τα χερούλια του.

                            N 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • George 0
                              George 0 @fanis75 last edited by

                              This post is deleted!
                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • A
                                Aenima last edited by

                                Θα πω και εγω την γνώμη μου. Το CC οπως κάθε αυτοκίνητο έχει τα καλά και τα κακά του! Παίρνεις ενα αυτοκίνητο με μέτριους χώρους για το μέγεθος του, μετρια ποιότητα στο εσωτερικό σε μια τιμή, 31000 η αρχική έκδοση, που έχει πολλά ως στάνταρ εξοπλισμό. Απο εκεί και πέρα αν πας πιο ψηλά σε εξοπλισμό και χρήματα υπάρχουν πολλά αυτοκίνητα που υπερτερούν σε πολλούς τομείς. Το θέμα είναι οι προτεραιότητες του καθενός και φυσικά το μπάτζετ!
                                Στα 31000 πάντως νομίζω μόνο τα κινέζικα το χτυπάνε!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • D
                                  dstou last edited by dstou

                                  Βασικά έγραψες σχεδόν μόνο τα μειονεκτήματα του. Εδώ έχουμε διαβάσει (από κατόχους) για κορυφαία οικονομία και ανάρτηση-σιδερώστρα. Πρόσθεσε σε αυτά την ιαπωνική αξιοπιστία, το ταυτιζμένο με τον υβριδιζμό όνομα και την εύκολη μεταπώληση (ουχί για το 2.000) και έχεις ένα αρκετά γεμάτο 'πακέτο'. Δεν το βλέπει κινέζος στο σύνολο το ψψ, μόνο με κυάλι.

                                  I A 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                                  • I
                                    iceman7 @dstou last edited by

                                    @dstou said in Toyota Corolla Cross:

                                    Βασικά έγραψες σχεδόν μόνο τα μειονεκτήματα του. Εδώ έχουμε διαβάσει (από κατόχους) για κορυφαία οικονομία και ανάρτηση-σιδερώστρα. Πρόσθεσε σε αυτά την ιαπωνική αξιοπιστία, το ταυτιζμένο με τον υβριδιζμό όνομα και την εύκολη μεταπώληση (ουχί για το 2.000) και έχεις ένα αρκετά γεμάτο 'πακέτο'. Δεν το βλέπει κινέζος στο σύνολο το ψψ, μόνο με κυάλι.

                                    Η ανάρτηση σιδερώστρα είναι στο δίλιτρο που έχει ανεξάρτητη. Με ότι αυτό συνεπάγεται στην Ελλάδα.
                                    Το ψόφιο 1,8 είχε ημιακαμπτο. Απαράδεκτο για την κατηγορία του και για Τογιότα.

                                    fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • piliourits
                                      piliourits last edited by

                                      Έτσι, τώρα που τα άλογα έγιναν στραγάλια, όσοι ζήσανε τη ζωή τους με 1400 κυβικά με (75 έως και) 90 ατίθασα ή 1600cc με 110 καθαρόαιμα και 12 κιλά ροπής, πως θα κάνουν τη δουλειά τους με τα 140 ψωράλογα του ΨΨ...

                                      Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                                      I 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                      • S
                                        stefan147 last edited by

                                        Αυτή η λογική θα σας φάει. Βούτυρο στο ψωμί της κάθε τουοτα για να γεμίζει τα ταμεία της.

                                        piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • N
                                          nikonino @nmsm2 last edited by

                                          @nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:

                                          @andya3 said in Toyota Corolla Cross:

                                          @red_monster said in Toyota Corolla Cross:

                                          @andya3 said in Toyota Corolla Cross:

                                          Μια χαρά αυτοκίνητα είναι τα Toyota για όποιον τα παίρνει συνηδειτά για τα πλεονεκτήματα τους. Έχουν ακριβύνει πολύ όμως, όπως και τα υπόλοιπα βέβαια, και οι αδυναμίες τους πλέον χτυπάνε άσχημα.

                                          Τα σύγχρονα τουοτα είναι κάτι παραπάνω από πολύ καλά, αν δε αναλογιστείς κανείς τι προσφέρουν είναι πολύ καλό ντιλ με τα συν και τα πλην τους.

                                          Είναι καλό ντιλ για όποιον ψάχνει το ντιλ που δίνει η Toyota. Χαμηλό κόστος χρήσης στην πόλη, συντήρησης και μακροχρόνια αξιοπιστία.

                                          Δεν είναι ισορροπημένα όμως σαν αυτοκίνητα, έχουν τρανταχτά + και - και αυξημένη πλέον τιμη αγοράς. Για όποιους επιζητούν τις ισορροπίες, όπως κι εγώ, δεν είναι καλό ντιλ.

                                          To πιο βασικό είναι ότι γράφεις χιλιόμετρα και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο ότι δεν θα σκάσει η βλάβη.
                                          Συνάδελφος με cooper μόλις έκλεισε διετία και έληξε η εγγύηση, δηλαδή το καλοκαίρι, του έβγαλε βλάβη (μηχανή δεν ξέρω λεπτομέρειες) αποτιμώμενη από γύρω στα 8Κ και κυκλοφορεί εδώ και ένα μήνα με το αυτοκίνητο της αδελφής του.
                                          Φίλη με το troc diesel χιλιόμετρα μόνο εθνική λόγω τόπου διαμονής, δηλαδή η ελάχιστη φθορά για ένα αυτοκίνητο, με συνολικά χλμ. 30.000, συνεργείο με ζημιά 4Κ, εκτός εγγύησης και αυτή γιατί οι εργοστασιακές στα γερμανικά ήταν διετείς.
                                          Ο κουνιάδος με το καινούργιο q3 εταιρικό leasing με το που παρέλαβε άναψε check engine, το επέστρεψε και πήρε την Χ2.
                                          Το να λειτουργεί ένα αυτοκίνητο απροβλημάτιστα και να γράφει χλμ και να μην ζητά τίποτα είναι βασικό κριτήριο επιλογής και μέχρι στιγμής το cc έχει ξεπεράσει τα 45000 χλμ σε συνθήκες αστικής κίνησης και δεν έχει ανάψει ούτε λαμπάκι, δεν έχει κάψει σταγόνα λάδι και δεν ασχολούμαι καθόλου με τα της λειτουργίας του πέραν της ετήσιας συντήρησης του.
                                          Μόνο τα ev είναι πιο απροβλημάτιστα από toyota

                                          Και εμένα το Corolla Sedan του 2003 έχει κάνει 450.000 χιλιόμετρα και ακόμα πάει. Τι σημαίνει αυτό ότι θα πρέπει να δώσουμε ένα νεφρό και κάτι ψιλά για να λέμε ότι οδηγάμε Toyota;

                                          A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • I
                                            ilias-a @piliourits last edited by

                                            This post is deleted!
                                            N 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 561
                                            • 562
                                            • 563
                                            • 564
                                            • 565
                                            • 572
                                            • 573
                                            • 563 / 573
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr