Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota Corolla Cross
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota Corolla Cross
    • 1
    • 2
    • 560
    • 561
    • 562
    • 563
    • 564
    • 572
    • 573
    • 562 / 573
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    249
    11455
    660786
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kger @A d P last edited by

      @a-d-p said in Toyota Corolla Cross:

      @nikonino said in Toyota Corolla Cross:

      Το υβριδικό της Toyota δεν υπάρχει αλλού, τα έχουμε πει 1000 φορές. Την τιμή τους δεν δικαιολογούν όμως για καθημερινά αυτοκίνητα. Είναι τιμή 35 χιλιάρικα για οικογενειακό αμάξι για να του αλλάξεις τα φώτα; Θα το λυπάσαι να το κινείς με τόσα λεφτά και δάνεια. Έτσι ήταν η Toyota ?

      Υπάρχουν ακόμα

      Ορίστε, λιμουζίνα 4,50+ μέτρα, με μεγάλο πορτμπαγκάζ για οικογενειάρχες, να του αλλάξουν τα φώτα.
      Όπως ήταν παλιά τα Toyota
      https://www.car.gr/s/q5gw9w8a/

      To οποίο παράγεται στην φίλτατη Τουρκία, αν αυτό λέει κάτι.

      A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • A
        andya3 @nmsm2 last edited by

        @nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:

        @andya3 said in Toyota Corolla Cross:

        @nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:

        @andya3 said in Toyota Corolla Cross:

        @red_monster said in Toyota Corolla Cross:

        @andya3 said in Toyota Corolla Cross:

        Μια χαρά αυτοκίνητα είναι τα Toyota για όποιον τα παίρνει συνηδειτά για τα πλεονεκτήματα τους. Έχουν ακριβύνει πολύ όμως, όπως και τα υπόλοιπα βέβαια, και οι αδυναμίες τους πλέον χτυπάνε άσχημα.

        Τα σύγχρονα τουοτα είναι κάτι παραπάνω από πολύ καλά, αν δε αναλογιστείς κανείς τι προσφέρουν είναι πολύ καλό ντιλ με τα συν και τα πλην τους.

        Είναι καλό ντιλ για όποιον ψάχνει το ντιλ που δίνει η Toyota. Χαμηλό κόστος χρήσης στην πόλη, συντήρησης και μακροχρόνια αξιοπιστία.

        Δεν είναι ισορροπημένα όμως σαν αυτοκίνητα, έχουν τρανταχτά + και - και αυξημένη πλέον τιμη αγοράς. Για όποιους επιζητούν τις ισορροπίες, όπως κι εγώ, δεν είναι καλό ντιλ.

        To πιο βασικό είναι ότι γράφεις χιλιόμετρα και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο ότι δεν θα σκάσει η βλάβη.
        Συνάδελφος με cooper μόλις έκλεισε διετία και έληξε η εγγύηση, δηλαδή το καλοκαίρι, του έβγαλε βλάβη (μηχανή δεν ξέρω λεπτομέρειες) αποτιμώμενη από γύρω στα 8Κ και κυκλοφορεί εδώ και ένα μήνα με το αυτοκίνητο της αδελφής του.
        Φίλη με το troc diesel χιλιόμετρα μόνο εθνική λόγω τόπου διαμονής, δηλαδή η ελάχιστη φθορά για ένα αυτοκίνητο, με συνολικά χλμ. 30.000, συνεργείο με ζημιά 4Κ, εκτός εγγύησης και αυτή γιατί οι εργοστασιακές στα γερμανικά ήταν διετείς.
        Ο κουνιάδος με το καινούργιο q3 εταιρικό leasing με το που παρέλαβε άναψε check engine, το επέστρεψε και πήρε την Χ2.
        Το να λειτουργεί ένα αυτοκίνητο απροβλημάτιστα και να γράφει χλμ και να μην ζητά τίποτα είναι βασικό κριτήριο επιλογής και μέχρι στιγμής το cc έχει ξεπεράσει τα 45000 χλμ σε συνθήκες αστικής κίνησης και δεν έχει ανάψει ούτε λαμπάκι, δεν έχει κάψει σταγόνα λάδι και δεν ασχολούμαι καθόλου με τα της λειτουργίας του πέραν της ετήσιας συντήρησης του.
        Μόνο τα ev είναι πιο απροβλημάτιστα από toyota

        Μη χρησιμοποιείς ακραία αόριστα παραδείγματα για δικαιολογήσεις το σενάριο που έχεις στο μυαλό σου για τα Toyota.

        Περνάς μηνύματα του στυλ ότι όποιος π.χ. πάρει T-Roc πρέπει να είναι προετοιμασμένος να πληρώσει 3-4k σε βλάβες στα πρώτα χρόνια της ζωής του αυτοκινήτου.

        Αυτά που γράφεις είναι τόσο υπερβολικά κσι επιτηδευμένα που είναι ανάξια σχολιασμού.

        Όταν αναφέρουμε αξιοπιστία, δεν εννοούμε ότι κάθε αυτοκίνητο θα βγάλει βλάβη. Ωστόσο, vag σε συνθήκες κίνησης με 45.000 σε 2,5 έτη, όλα εντός αστικού ιστού, κατά πάσα πιθανότητα θα με είχε στείλει στην αγαπημένη καρέντα για να συσφίξουμε τη σχέση μας.
        Εάν υπήρχε εμπιστοσύνη στο προϊόν δεν θα έδιναν 2ετη εργοστασιακή εγγύηση και δυνατότητα επέκτασης μέχρι τα 4 έτη κατόπιν χρέωσης (εργοστασιακή υποθέτω επέκταση, γιατί παλαιότερα ήταν επέκταση μέσω ασφαλιστικής), όταν οι λοιποί δίνουν 6 έτη με δυνατότητα να φθάσει τα 11 έτη. Κάτι σημαίνει αυτό για τις ευρωπαϊκές οι οποίες περιορίζονται στη βασική εγγύηση που ορίζει η νομοθεσία της Ε.Ε. Όλα τα υπόλοιπα λόγια για να περνά η ώρα.

        Το μόνο που θα κρατήσω αγαπητέ μου είναι ότι πράγματι υπάρξουν αυξημένες πιθανότητες να εμφανιστεί βλάβη σ' ένα Γερμανικό σε σχέση μ' ένα Toyota.

        Τα υπόλοιπα μου θυμίζουν το όσα δε φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια. Σα να λέει κάποιος ευτυχώς που πήρα το CC και γλύτωσα απ' τα μπουρδέλα το Q3 και την X1.

        Άμα μπορούσε να υποστηρίξει οικονομικά το Audi ή τη BMW ούτε που θα το κοίταγε το CC, το να κοροϊδεύει κάποιος τον εαυτό του δε σημαίνει ότι δικαιούται να το κάνει επιχείρημα προς άλλους.

        Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

        S N R T 4 Replies Last reply Reply Quote 6
        • A d P
          A d P moderator @kger last edited by A d P

          @kger said in Toyota Corolla Cross:

          @a-d-p said in Toyota Corolla Cross:

          @nikonino said in Toyota Corolla Cross:

          Το υβριδικό της Toyota δεν υπάρχει αλλού, τα έχουμε πει 1000 φορές. Την τιμή τους δεν δικαιολογούν όμως για καθημερινά αυτοκίνητα. Είναι τιμή 35 χιλιάρικα για οικογενειακό αμάξι για να του αλλάξεις τα φώτα; Θα το λυπάσαι να το κινείς με τόσα λεφτά και δάνεια. Έτσι ήταν η Toyota ?

          Υπάρχουν ακόμα

          Ορίστε, λιμουζίνα 4,50+ μέτρα, με μεγάλο πορτμπαγκάζ για οικογενειάρχες, να του αλλάξουν τα φώτα.
          Όπως ήταν παλιά τα Toyota
          https://www.car.gr/s/q5gw9w8a/

          To οποίο παράγεται στην φίλτατη Τουρκία, αν αυτό λέει κάτι.

          Όπως και το C-HR, δεν λέει και κάτι αυτό, άλλωστε λίγα είναι τα made in Japan .

          I EAT MILF AND COOKIES

          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • fanis75
            fanis75 moderator @A d P last edited by

            @a-d-p said in Toyota Corolla Cross:

            άλλωστε λίγα είναι τα made in Japan .

            Οπως το αμάξι του θέματος, που ειναι made in Japan!

            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

            A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • S
              stefan147 @andya3 last edited by

              @andya3 said in Toyota Corolla Cross:

              @nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:

              @andya3 said in Toyota Corolla Cross:

              @nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:

              @andya3 said in Toyota Corolla Cross:

              @red_monster said in Toyota Corolla Cross:

              @andya3 said in Toyota Corolla Cross:

              Μια χαρά αυτοκίνητα είναι τα Toyota για όποιον τα παίρνει συνηδειτά για τα πλεονεκτήματα τους. Έχουν ακριβύνει πολύ όμως, όπως και τα υπόλοιπα βέβαια, και οι αδυναμίες τους πλέον χτυπάνε άσχημα.

              Τα σύγχρονα τουοτα είναι κάτι παραπάνω από πολύ καλά, αν δε αναλογιστείς κανείς τι προσφέρουν είναι πολύ καλό ντιλ με τα συν και τα πλην τους.

              Είναι καλό ντιλ για όποιον ψάχνει το ντιλ που δίνει η Toyota. Χαμηλό κόστος χρήσης στην πόλη, συντήρησης και μακροχρόνια αξιοπιστία.

              Δεν είναι ισορροπημένα όμως σαν αυτοκίνητα, έχουν τρανταχτά + και - και αυξημένη πλέον τιμη αγοράς. Για όποιους επιζητούν τις ισορροπίες, όπως κι εγώ, δεν είναι καλό ντιλ.

              To πιο βασικό είναι ότι γράφεις χιλιόμετρα και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο ότι δεν θα σκάσει η βλάβη.
              Συνάδελφος με cooper μόλις έκλεισε διετία και έληξε η εγγύηση, δηλαδή το καλοκαίρι, του έβγαλε βλάβη (μηχανή δεν ξέρω λεπτομέρειες) αποτιμώμενη από γύρω στα 8Κ και κυκλοφορεί εδώ και ένα μήνα με το αυτοκίνητο της αδελφής του.
              Φίλη με το troc diesel χιλιόμετρα μόνο εθνική λόγω τόπου διαμονής, δηλαδή η ελάχιστη φθορά για ένα αυτοκίνητο, με συνολικά χλμ. 30.000, συνεργείο με ζημιά 4Κ, εκτός εγγύησης και αυτή γιατί οι εργοστασιακές στα γερμανικά ήταν διετείς.
              Ο κουνιάδος με το καινούργιο q3 εταιρικό leasing με το που παρέλαβε άναψε check engine, το επέστρεψε και πήρε την Χ2.
              Το να λειτουργεί ένα αυτοκίνητο απροβλημάτιστα και να γράφει χλμ και να μην ζητά τίποτα είναι βασικό κριτήριο επιλογής και μέχρι στιγμής το cc έχει ξεπεράσει τα 45000 χλμ σε συνθήκες αστικής κίνησης και δεν έχει ανάψει ούτε λαμπάκι, δεν έχει κάψει σταγόνα λάδι και δεν ασχολούμαι καθόλου με τα της λειτουργίας του πέραν της ετήσιας συντήρησης του.
              Μόνο τα ev είναι πιο απροβλημάτιστα από toyota

              Μη χρησιμοποιείς ακραία αόριστα παραδείγματα για δικαιολογήσεις το σενάριο που έχεις στο μυαλό σου για τα Toyota.

              Περνάς μηνύματα του στυλ ότι όποιος π.χ. πάρει T-Roc πρέπει να είναι προετοιμασμένος να πληρώσει 3-4k σε βλάβες στα πρώτα χρόνια της ζωής του αυτοκινήτου.

              Αυτά που γράφεις είναι τόσο υπερβολικά κσι επιτηδευμένα που είναι ανάξια σχολιασμού.

              Όταν αναφέρουμε αξιοπιστία, δεν εννοούμε ότι κάθε αυτοκίνητο θα βγάλει βλάβη. Ωστόσο, vag σε συνθήκες κίνησης με 45.000 σε 2,5 έτη, όλα εντός αστικού ιστού, κατά πάσα πιθανότητα θα με είχε στείλει στην αγαπημένη καρέντα για να συσφίξουμε τη σχέση μας.
              Εάν υπήρχε εμπιστοσύνη στο προϊόν δεν θα έδιναν 2ετη εργοστασιακή εγγύηση και δυνατότητα επέκτασης μέχρι τα 4 έτη κατόπιν χρέωσης (εργοστασιακή υποθέτω επέκταση, γιατί παλαιότερα ήταν επέκταση μέσω ασφαλιστικής), όταν οι λοιποί δίνουν 6 έτη με δυνατότητα να φθάσει τα 11 έτη. Κάτι σημαίνει αυτό για τις ευρωπαϊκές οι οποίες περιορίζονται στη βασική εγγύηση που ορίζει η νομοθεσία της Ε.Ε. Όλα τα υπόλοιπα λόγια για να περνά η ώρα.

              Το μόνο που θα κρατήσω αγαπητέ μου είναι ότι πράγματι υπάρξουν αυξημένες πιθανότητες να εμφανιστεί βλάβη σ' ένα Γερμανικό σε σχέση μ' ένα Toyota.

              Τα υπόλοιπα μου θυμίζουν το όσα δε φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια. Σα να λέει κάποιος ευτυχώς που πήρα το CC και γλύτωσα απ' τα μπουρδέλα το Q3 και την X1.

              Άμα μπορούσε να υποστηρίξει οικονομικά το Audi ή τη BMW ούτε που θα το κοίταγε το CC, το να κοροϊδεύει κάποιος τον εαυτό του δε σημαίνει ότι δικαιούται να το κάνει επιχείρημα προς άλλους.

              Λάθος και αυτό. Φυσικά και μπορείς να στηρίξεις Audi και BMW στα χρήματα του CC απλά παίρνεις πολύ λιγότερα.

              A 1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • N
                nikonino last edited by

                Οι κινητήρες είναι όλοι made in Japan και η συναρμολόγηση σε όλο τον κόσμο. Το συγκεκριμένο μοντέλο το συναρμολογούν Ιαπωνία, δεν σημαίνει κάτι αυτό σε σχέση με το chr πχ που το συναρμολογούν στην Τουρκία. Τι είναι αυτά που γράφετε ;

                T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nmsm2 @andya3 last edited by nmsm2

                  This post is deleted!
                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • A d P
                    A d P moderator @nmsm2 last edited by

                    @nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:

                    @andya3 said in Toyota Corolla Cross:

                    @nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:

                    @andya3 said in Toyota Corolla Cross:

                    @red_monster said in Toyota Corolla Cross:

                    @andya3 said in Toyota Corolla Cross:

                    Μια χαρά αυτοκίνητα είναι τα Toyota για όποιον τα παίρνει συνηδειτά για τα πλεονεκτήματα τους. Έχουν ακριβύνει πολύ όμως, όπως και τα υπόλοιπα βέβαια, και οι αδυναμίες τους πλέον χτυπάνε άσχημα.

                    Τα σύγχρονα τουοτα είναι κάτι παραπάνω από πολύ καλά, αν δε αναλογιστείς κανείς τι προσφέρουν είναι πολύ καλό ντιλ με τα συν και τα πλην τους.

                    Είναι καλό ντιλ για όποιον ψάχνει το ντιλ που δίνει η Toyota. Χαμηλό κόστος χρήσης στην πόλη, συντήρησης και μακροχρόνια αξιοπιστία.

                    Δεν είναι ισορροπημένα όμως σαν αυτοκίνητα, έχουν τρανταχτά + και - και αυξημένη πλέον τιμη αγοράς. Για όποιους επιζητούν τις ισορροπίες, όπως κι εγώ, δεν είναι καλό ντιλ.

                    To πιο βασικό είναι ότι γράφεις χιλιόμετρα και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο ότι δεν θα σκάσει η βλάβη.
                    Συνάδελφος με cooper μόλις έκλεισε διετία και έληξε η εγγύηση, δηλαδή το καλοκαίρι, του έβγαλε βλάβη (μηχανή δεν ξέρω λεπτομέρειες) αποτιμώμενη από γύρω στα 8Κ και κυκλοφορεί εδώ και ένα μήνα με το αυτοκίνητο της αδελφής του.
                    Φίλη με το troc diesel χιλιόμετρα μόνο εθνική λόγω τόπου διαμονής, δηλαδή η ελάχιστη φθορά για ένα αυτοκίνητο, με συνολικά χλμ. 30.000, συνεργείο με ζημιά 4Κ, εκτός εγγύησης και αυτή γιατί οι εργοστασιακές στα γερμανικά ήταν διετείς.
                    Ο κουνιάδος με το καινούργιο q3 εταιρικό leasing με το που παρέλαβε άναψε check engine, το επέστρεψε και πήρε την Χ2.
                    Το να λειτουργεί ένα αυτοκίνητο απροβλημάτιστα και να γράφει χλμ και να μην ζητά τίποτα είναι βασικό κριτήριο επιλογής και μέχρι στιγμής το cc έχει ξεπεράσει τα 45000 χλμ σε συνθήκες αστικής κίνησης και δεν έχει ανάψει ούτε λαμπάκι, δεν έχει κάψει σταγόνα λάδι και δεν ασχολούμαι καθόλου με τα της λειτουργίας του πέραν της ετήσιας συντήρησης του.
                    Μόνο τα ev είναι πιο απροβλημάτιστα από toyota

                    Μη χρησιμοποιείς ακραία αόριστα παραδείγματα για δικαιολογήσεις το σενάριο που έχεις στο μυαλό σου για τα Toyota.

                    Περνάς μηνύματα του στυλ ότι όποιος π.χ. πάρει T-Roc πρέπει να είναι προετοιμασμένος να πληρώσει 3-4k σε βλάβες στα πρώτα χρόνια της ζωής του αυτοκινήτου.

                    Αυτά που γράφεις είναι τόσο υπερβολικά κσι επιτηδευμένα που είναι ανάξια σχολιασμού.

                    Όταν αναφέρουμε αξιοπιστία, δεν εννοούμε ότι κάθε αυτοκίνητο θα βγάλει βλάβη. Ωστόσο, vag σε συνθήκες κίνησης με 45.000 σε 2,5 έτη, όλα εντός αστικού ιστού, κατά πάσα πιθανότητα θα με είχε στείλει στην αγαπημένη καρέντα για να συσφίξουμε τη σχέση μας.
                    Εάν υπήρχε εμπιστοσύνη στο προϊόν δεν θα έδιναν 2ετη εργοστασιακή εγγύηση και δυνατότητα επέκτασης μέχρι τα 4 έτη κατόπιν χρέωσης (εργοστασιακή υποθέτω επέκταση, γιατί παλαιότερα ήταν επέκταση μέσω ασφαλιστικής), όταν οι λοιποί δίνουν 6 έτη με δυνατότητα να φθάσει τα 11 έτη. Κάτι σημαίνει αυτό για τις ευρωπαϊκές οι οποίες περιορίζονται στη βασική εγγύηση που ορίζει η νομοθεσία της Ε.Ε. Όλα τα υπόλοιπα λόγια για να περνά η ώρα.

                    Μερικές διορθώσεις,
                    Το εργοστάσιο δίνει 2 χρόνια για τα VW και 3 για τα Toyota.
                    Η Ιαπωνική νομοθεσία δεν ορίζει ελάχιστη βασική εγγύηση, όπως ορίζει η Ε.Ε.
                    Απο 1/1/2024 τα ελληνικά VW κτλ έχουν 4 έτη (2+2) χωρίς χρέωση (πριν κόστιζε 500€ περίπου), στη Γερμανία εξακολουθούν να έχουν μόνο 2 και πληρώνεις αν θέλεις παραπάνω.
                    Όλοι σχεδόν οι Έλληνες εισαγωγείς - αντιπρόσωποι αναγκάστηκαν να αυξήσουν την εγγύηση για να "χτυπήσουν" την Toyota.
                    Αυτοί που έχουν την βασική 2ετη εγγύηση πρέπει να είναι ελάχιστοι.

                    I EAT MILF AND COOKIES

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • S
                      stefan147 last edited by

                      This post is deleted!
                      N 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • A d P
                        A d P moderator @fanis75 last edited by

                        @fanis75 said in Toyota Corolla Cross:

                        @a-d-p said in Toyota Corolla Cross:

                        άλλωστε λίγα είναι τα made in Japan .

                        Οπως το αμάξι του θέματος, που ειναι made in Japan!

                        Υπάρχει κάποια έρευνα που λέει ότι τα made in Japan Toyota είναι πιο αξιόπιστα από τα made in Turkey 🦃??🤔

                        I EAT MILF AND COOKIES

                        fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nmsm2 @stefan147 last edited by

                          This post is deleted!
                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lap last edited by

                            Είναι vfm. Γενικά ο κόσμος αγοράζει vfm

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • fanis75
                              fanis75 moderator @A d P last edited by

                              @a-d-p said in Toyota Corolla Cross:

                              Υπάρχει κάποια έρευνα που λέει ότι τα made in Japan Toyota είναι πιο αξιόπιστα από τα made in Turkey 🦃??🤔

                              Δεν είπα κάτι τέτοιο συνάδελφε! απλά έγραψα ότι το ΚΚ ειναι φτιαγμένο στην Ιαπωνία, τίποτε περισσότερο. Το Κορόλα HB πχ ειναι Αγγλία ενω το σεντά Τουρκία και τα Γιάρις όλα Γαλλία.

                              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • piliourits
                                piliourits last edited by piliourits

                                Ευχαριστώ τον φίλο για την υπενθύμιση, προχθές έκανα σέρβις κι άλλες εργασίες και οι 4πέρατοι στην αντιπροσωπεία δεν είπαν τίποτα για την ανάκληση επαναπρογραμματισμού.
                                Το τσεκαραμε και σε φετινό Touring Sports και ισχύει κι εκεί.

                                Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • limited_one
                                  limited_one moderator @A d P last edited by

                                  @a-d-p said in Toyota Corolla Cross:

                                  @georgemit said in Toyota Corolla Cross:

                                  @a-d-p said in Toyota Corolla Cross:

                                  @nikonino said in Toyota Corolla Cross:

                                  Το υβριδικό της Toyota δεν υπάρχει αλλού, τα έχουμε πει 1000 φορές. Την τιμή τους δεν δικαιολογούν όμως για καθημερινά αυτοκίνητα. Είναι τιμή 35 χιλιάρικα για οικογενειακό αμάξι για να του αλλάξεις τα φώτα; Θα το λυπάσαι να το κινείς με τόσα λεφτά και δάνεια. Έτσι ήταν η Toyota ?

                                  Υπάρχουν ακόμα

                                  Ορίστε, λιμουζίνα 4,50+ μέτρα, με μεγάλο πορτμπαγκάζ για οικογενειάρχες, να του αλλάξουν τα φώτα.
                                  Όπως ήταν παλιά τα Toyota
                                  https://www.car.gr/s/q5gw9w8a/

                                  Ωραίο αμάξι, αν το υπολογίσεις με απόλυτα οικονομικά κριτήρια, χαμηλότερη τιμή αγοράς, χιλιομετρα/έτος, περιβάλλον κίνησης, ίσως σου βγει οικονομικότερο απο το hybrid.
                                  Υγ. Στην Κορινθία βλέπω πολλά corolla sedan hybrid ταξί.

                                  Ορίστε και σε hybrid, με καπέλο 5000€, το ίδιο ακριβώς αυτοκίνητο
                                  https://www.car.gr/classifieds/cars/view/48924743-toyota-corolla

                                  Αυτά τα αυτοκίνητα αγοράζαμε μέχρι "χθες", ίσως και με λιγότερο εξοπλισμό και άλογα.
                                  Τώρα θέλουμε ψηλά, αυτόματα και hybrid ..... λογικό είναι να μας "πιάνουν τον πωπο " 😁 και να μας φαίνονται πολλά τα 35Κ

                                  Όταν είδα την φωτογραφία 16 της αγγελίας, έκλεισα την καρτέλα 👎
                                  Αν είναι δυνατόν ακόμα να έχουν τους λεβιέδες των 80s για το άνοιγμα χώρου αποσκευών και καυσίμου..

                                  S ataim 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                  • S
                                    stefan147 @limited_one last edited by

                                    @limited_one said in Toyota Corolla Cross:

                                    @a-d-p said in Toyota Corolla Cross:

                                    @georgemit said in Toyota Corolla Cross:

                                    @a-d-p said in Toyota Corolla Cross:

                                    @nikonino said in Toyota Corolla Cross:

                                    Το υβριδικό της Toyota δεν υπάρχει αλλού, τα έχουμε πει 1000 φορές. Την τιμή τους δεν δικαιολογούν όμως για καθημερινά αυτοκίνητα. Είναι τιμή 35 χιλιάρικα για οικογενειακό αμάξι για να του αλλάξεις τα φώτα; Θα το λυπάσαι να το κινείς με τόσα λεφτά και δάνεια. Έτσι ήταν η Toyota ?

                                    Υπάρχουν ακόμα

                                    Ορίστε, λιμουζίνα 4,50+ μέτρα, με μεγάλο πορτμπαγκάζ για οικογενειάρχες, να του αλλάξουν τα φώτα.
                                    Όπως ήταν παλιά τα Toyota
                                    https://www.car.gr/s/q5gw9w8a/

                                    Ωραίο αμάξι, αν το υπολογίσεις με απόλυτα οικονομικά κριτήρια, χαμηλότερη τιμή αγοράς, χιλιομετρα/έτος, περιβάλλον κίνησης, ίσως σου βγει οικονομικότερο απο το hybrid.
                                    Υγ. Στην Κορινθία βλέπω πολλά corolla sedan hybrid ταξί.

                                    Ορίστε και σε hybrid, με καπέλο 5000€, το ίδιο ακριβώς αυτοκίνητο
                                    https://www.car.gr/classifieds/cars/view/48924743-toyota-corolla

                                    Αυτά τα αυτοκίνητα αγοράζαμε μέχρι "χθες", ίσως και με λιγότερο εξοπλισμό και άλογα.
                                    Τώρα θέλουμε ψηλά, αυτόματα και hybrid ..... λογικό είναι να μας "πιάνουν τον πωπο " 😁 και να μας φαίνονται πολλά τα 35Κ

                                    Όταν είδα την φωτογραφία 16 της αγγελίας, έκλεισα την καρτέλα 👎
                                    Αν είναι δυνατόν ακόμα να έχουν τους λεβιέδες των 80s για το άνοιγμα χώρου αποσκευών και καυσίμου..

                                    alt text

                                    Αυτό λέμε αλλά πολλοί αρνούνται το προφανές. Η (όποια) υβριδική τεχνολογία έρχεται με μεγαλό κόστος. Δείτε εικόνα αυτοκινήτου 2025. Αυτό είναι ίδιο είτε σε αμάξι της εταιρίας που πωλείται προς 20Κ είτε προς 45Κ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • ataim
                                      ataim @limited_one last edited by ataim

                                      @limited_one said in Toyota Corolla Cross:

                                      Όταν είδα την φωτογραφία 16 της αγγελίας, έκλεισα την καρτέλα 👎
                                      Αν είναι δυνατόν ακόμα να έχουν τους λεβιέδες των 80s για το άνοιγμα χώρου αποσκευών και καυσίμου..

                                      τα χερούλια στις πόρτες τα είδες; έχουν μείνει από το 1980

                                      @stefan147 said in Toyota Corolla Cross:

                                      Η (όποια) υβριδική τεχνολογία έρχεται με μεγαλό κόστος. Δείτε εικόνα αυτοκινήτου 2025. Αυτό είναι ίδιο είτε σε αμάξι της εταιρίας που πωλείται προς 20Κ είτε προς 45Κ.

                                      απλό θερμικό είναι 😊

                                      limited_one 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • R
                                        red_monster @andya3 last edited by

                                        @andya3 said in Toyota Corolla Cross:

                                        @nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:

                                        @andya3 said in Toyota Corolla Cross:

                                        @nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:

                                        @andya3 said in Toyota Corolla Cross:

                                        @red_monster said in Toyota Corolla Cross:

                                        @andya3 said in Toyota Corolla Cross:

                                        Μια χαρά αυτοκίνητα είναι τα Toyota για όποιον τα παίρνει συνηδειτά για τα πλεονεκτήματα τους. Έχουν ακριβύνει πολύ όμως, όπως και τα υπόλοιπα βέβαια, και οι αδυναμίες τους πλέον χτυπάνε άσχημα.

                                        Τα σύγχρονα τουοτα είναι κάτι παραπάνω από πολύ καλά, αν δε αναλογιστείς κανείς τι προσφέρουν είναι πολύ καλό ντιλ με τα συν και τα πλην τους.

                                        Είναι καλό ντιλ για όποιον ψάχνει το ντιλ που δίνει η Toyota. Χαμηλό κόστος χρήσης στην πόλη, συντήρησης και μακροχρόνια αξιοπιστία.

                                        Δεν είναι ισορροπημένα όμως σαν αυτοκίνητα, έχουν τρανταχτά + και - και αυξημένη πλέον τιμη αγοράς. Για όποιους επιζητούν τις ισορροπίες, όπως κι εγώ, δεν είναι καλό ντιλ.

                                        To πιο βασικό είναι ότι γράφεις χιλιόμετρα και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο ότι δεν θα σκάσει η βλάβη.
                                        Συνάδελφος με cooper μόλις έκλεισε διετία και έληξε η εγγύηση, δηλαδή το καλοκαίρι, του έβγαλε βλάβη (μηχανή δεν ξέρω λεπτομέρειες) αποτιμώμενη από γύρω στα 8Κ και κυκλοφορεί εδώ και ένα μήνα με το αυτοκίνητο της αδελφής του.
                                        Φίλη με το troc diesel χιλιόμετρα μόνο εθνική λόγω τόπου διαμονής, δηλαδή η ελάχιστη φθορά για ένα αυτοκίνητο, με συνολικά χλμ. 30.000, συνεργείο με ζημιά 4Κ, εκτός εγγύησης και αυτή γιατί οι εργοστασιακές στα γερμανικά ήταν διετείς.
                                        Ο κουνιάδος με το καινούργιο q3 εταιρικό leasing με το που παρέλαβε άναψε check engine, το επέστρεψε και πήρε την Χ2.
                                        Το να λειτουργεί ένα αυτοκίνητο απροβλημάτιστα και να γράφει χλμ και να μην ζητά τίποτα είναι βασικό κριτήριο επιλογής και μέχρι στιγμής το cc έχει ξεπεράσει τα 45000 χλμ σε συνθήκες αστικής κίνησης και δεν έχει ανάψει ούτε λαμπάκι, δεν έχει κάψει σταγόνα λάδι και δεν ασχολούμαι καθόλου με τα της λειτουργίας του πέραν της ετήσιας συντήρησης του.
                                        Μόνο τα ev είναι πιο απροβλημάτιστα από toyota

                                        Μη χρησιμοποιείς ακραία αόριστα παραδείγματα για δικαιολογήσεις το σενάριο που έχεις στο μυαλό σου για τα Toyota.

                                        Περνάς μηνύματα του στυλ ότι όποιος π.χ. πάρει T-Roc πρέπει να είναι προετοιμασμένος να πληρώσει 3-4k σε βλάβες στα πρώτα χρόνια της ζωής του αυτοκινήτου.

                                        Αυτά που γράφεις είναι τόσο υπερβολικά κσι επιτηδευμένα που είναι ανάξια σχολιασμού.

                                        Όταν αναφέρουμε αξιοπιστία, δεν εννοούμε ότι κάθε αυτοκίνητο θα βγάλει βλάβη. Ωστόσο, vag σε συνθήκες κίνησης με 45.000 σε 2,5 έτη, όλα εντός αστικού ιστού, κατά πάσα πιθανότητα θα με είχε στείλει στην αγαπημένη καρέντα για να συσφίξουμε τη σχέση μας.
                                        Εάν υπήρχε εμπιστοσύνη στο προϊόν δεν θα έδιναν 2ετη εργοστασιακή εγγύηση και δυνατότητα επέκτασης μέχρι τα 4 έτη κατόπιν χρέωσης (εργοστασιακή υποθέτω επέκταση, γιατί παλαιότερα ήταν επέκταση μέσω ασφαλιστικής), όταν οι λοιποί δίνουν 6 έτη με δυνατότητα να φθάσει τα 11 έτη. Κάτι σημαίνει αυτό για τις ευρωπαϊκές οι οποίες περιορίζονται στη βασική εγγύηση που ορίζει η νομοθεσία της Ε.Ε. Όλα τα υπόλοιπα λόγια για να περνά η ώρα.

                                        Το μόνο που θα κρατήσω αγαπητέ μου είναι ότι πράγματι υπάρξουν αυξημένες πιθανότητες να εμφανιστεί βλάβη σ' ένα Γερμανικό σε σχέση μ' ένα Toyota.

                                        Τα υπόλοιπα μου θυμίζουν το όσα δε φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια. Σα να λέει κάποιος ευτυχώς που πήρα το CC και γλύτωσα απ' τα μπουρδέλα το Q3 και την X1.

                                        Άμα μπορούσε να υποστηρίξει οικονομικά το Audi ή τη BMW ούτε που θα το κοίταγε το CC, το να κοροϊδεύει κάποιος τον εαυτό του δε σημαίνει ότι δικαιούται να το κάνει επιχείρημα προς άλλους.

                                        Εγω διαφωνώ σφόδρα σε αυτό. Δεν έχουμε όλοι τις ίδιες ανάγκες !
                                        Να το πάω λίγο πιο μακριά ; Ή f40 δεν είναι τόσο καλύτερο αυτοκίνητο στο δρόμο από το υβριδικό κορολα παρόλο που στην πόλη καίει τα διπλά !

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • limited_one
                                          limited_one moderator @ataim last edited by

                                          This post is deleted!
                                          A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • piliourits
                                            piliourits last edited by

                                            Και για να μην ασχολούμαστε μόνο με άσχετες λεπτομέρειες, οι Ιάπωνες άφησαν να φύγει απ τη συναρμολόγηση αμάξι, στο οποίο η ζαμφορ καθόταν παράκεντρα και τα ζαμφοράκια είχαν διαφορετική σύγκλιση σε κατάσταση ηρεμίας. Τα "τέρματα" (δύο δαχτυλίδια) στην εδραση της ζαμφορ, είχαν μεγαλύτερη απόσταση απ την ενδεδειγμένη, στις Δεξιές στροφές υπό φορτίο, υπήρχε θόρυβος. Διαγνώστηκε απ τον Μπακαλέξη ότι υπάρχει κάποιο θέμα με τη ζαμφορ και με τη δεύτερη αντικαταστάθηκε. Η σωστή ζαμφορ είχε 2 εκατοστά στενότερα όρια, ώστε να εφάπτεται σωστά πλέον, χωρίς περιθώριο μετακίνησης και θορύβων.
                                            Δεν ξέρω αν κάνει σεπούκου ο Ιάπωνας εργοδηγός, ή μου στείλουν σε μαντήλι το μικρό δάχτυλο του εργατοτεχνίτη, αλλά αυτά ούτε στη Τουρκία δεν θα γινόταν...

                                            Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                                            T I 2 Replies Last reply Reply Quote 8
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 560
                                            • 561
                                            • 562
                                            • 563
                                            • 564
                                            • 572
                                            • 573
                                            • 562 / 573
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr