-
@a-d-p said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
Το υβριδικό της Toyota δεν υπάρχει αλλού, τα έχουμε πει 1000 φορές. Την τιμή τους δεν δικαιολογούν όμως για καθημερινά αυτοκίνητα. Είναι τιμή 35 χιλιάρικα για οικογενειακό αμάξι για να του αλλάξεις τα φώτα; Θα το λυπάσαι να το κινείς με τόσα λεφτά και δάνεια. Έτσι ήταν η Toyota ?
Υπάρχουν ακόμα
Ορίστε, λιμουζίνα 4,50+ μέτρα, με μεγάλο πορτμπαγκάζ για οικογενειάρχες, να του αλλάξουν τα φώτα.
Όπως ήταν παλιά τα Toyota
https://www.car.gr/s/q5gw9w8a/To οποίο παράγεται στην φίλτατη Τουρκία, αν αυτό λέει κάτι.
-
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
@andya3 said in Toyota Corolla Cross:
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
@andya3 said in Toyota Corolla Cross:
@red_monster said in Toyota Corolla Cross:
@andya3 said in Toyota Corolla Cross:
Μια χαρά αυτοκίνητα είναι τα Toyota για όποιον τα παίρνει συνηδειτά για τα πλεονεκτήματα τους. Έχουν ακριβύνει πολύ όμως, όπως και τα υπόλοιπα βέβαια, και οι αδυναμίες τους πλέον χτυπάνε άσχημα.
Τα σύγχρονα τουοτα είναι κάτι παραπάνω από πολύ καλά, αν δε αναλογιστείς κανείς τι προσφέρουν είναι πολύ καλό ντιλ με τα συν και τα πλην τους.
Είναι καλό ντιλ για όποιον ψάχνει το ντιλ που δίνει η Toyota. Χαμηλό κόστος χρήσης στην πόλη, συντήρησης και μακροχρόνια αξιοπιστία.
Δεν είναι ισορροπημένα όμως σαν αυτοκίνητα, έχουν τρανταχτά + και - και αυξημένη πλέον τιμη αγοράς. Για όποιους επιζητούν τις ισορροπίες, όπως κι εγώ, δεν είναι καλό ντιλ.
To πιο βασικό είναι ότι γράφεις χιλιόμετρα και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο ότι δεν θα σκάσει η βλάβη.
Συνάδελφος με cooper μόλις έκλεισε διετία και έληξε η εγγύηση, δηλαδή το καλοκαίρι, του έβγαλε βλάβη (μηχανή δεν ξέρω λεπτομέρειες) αποτιμώμενη από γύρω στα 8Κ και κυκλοφορεί εδώ και ένα μήνα με το αυτοκίνητο της αδελφής του.
Φίλη με το troc diesel χιλιόμετρα μόνο εθνική λόγω τόπου διαμονής, δηλαδή η ελάχιστη φθορά για ένα αυτοκίνητο, με συνολικά χλμ. 30.000, συνεργείο με ζημιά 4Κ, εκτός εγγύησης και αυτή γιατί οι εργοστασιακές στα γερμανικά ήταν διετείς.
Ο κουνιάδος με το καινούργιο q3 εταιρικό leasing με το που παρέλαβε άναψε check engine, το επέστρεψε και πήρε την Χ2.
Το να λειτουργεί ένα αυτοκίνητο απροβλημάτιστα και να γράφει χλμ και να μην ζητά τίποτα είναι βασικό κριτήριο επιλογής και μέχρι στιγμής το cc έχει ξεπεράσει τα 45000 χλμ σε συνθήκες αστικής κίνησης και δεν έχει ανάψει ούτε λαμπάκι, δεν έχει κάψει σταγόνα λάδι και δεν ασχολούμαι καθόλου με τα της λειτουργίας του πέραν της ετήσιας συντήρησης του.
Μόνο τα ev είναι πιο απροβλημάτιστα από toyotaΜη χρησιμοποιείς ακραία αόριστα παραδείγματα για δικαιολογήσεις το σενάριο που έχεις στο μυαλό σου για τα Toyota.
Περνάς μηνύματα του στυλ ότι όποιος π.χ. πάρει T-Roc πρέπει να είναι προετοιμασμένος να πληρώσει 3-4k σε βλάβες στα πρώτα χρόνια της ζωής του αυτοκινήτου.
Αυτά που γράφεις είναι τόσο υπερβολικά κσι επιτηδευμένα που είναι ανάξια σχολιασμού.
Όταν αναφέρουμε αξιοπιστία, δεν εννοούμε ότι κάθε αυτοκίνητο θα βγάλει βλάβη. Ωστόσο, vag σε συνθήκες κίνησης με 45.000 σε 2,5 έτη, όλα εντός αστικού ιστού, κατά πάσα πιθανότητα θα με είχε στείλει στην αγαπημένη καρέντα για να συσφίξουμε τη σχέση μας.
Εάν υπήρχε εμπιστοσύνη στο προϊόν δεν θα έδιναν 2ετη εργοστασιακή εγγύηση και δυνατότητα επέκτασης μέχρι τα 4 έτη κατόπιν χρέωσης (εργοστασιακή υποθέτω επέκταση, γιατί παλαιότερα ήταν επέκταση μέσω ασφαλιστικής), όταν οι λοιποί δίνουν 6 έτη με δυνατότητα να φθάσει τα 11 έτη. Κάτι σημαίνει αυτό για τις ευρωπαϊκές οι οποίες περιορίζονται στη βασική εγγύηση που ορίζει η νομοθεσία της Ε.Ε. Όλα τα υπόλοιπα λόγια για να περνά η ώρα.Το μόνο που θα κρατήσω αγαπητέ μου είναι ότι πράγματι υπάρξουν αυξημένες πιθανότητες να εμφανιστεί βλάβη σ' ένα Γερμανικό σε σχέση μ' ένα Toyota.
Τα υπόλοιπα μου θυμίζουν το όσα δε φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια. Σα να λέει κάποιος ευτυχώς που πήρα το CC και γλύτωσα απ' τα μπουρδέλα το Q3 και την X1.
Άμα μπορούσε να υποστηρίξει οικονομικά το Audi ή τη BMW ούτε που θα το κοίταγε το CC, το να κοροϊδεύει κάποιος τον εαυτό του δε σημαίνει ότι δικαιούται να το κάνει επιχείρημα προς άλλους.
-
@kger said in Toyota Corolla Cross:
@a-d-p said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
Το υβριδικό της Toyota δεν υπάρχει αλλού, τα έχουμε πει 1000 φορές. Την τιμή τους δεν δικαιολογούν όμως για καθημερινά αυτοκίνητα. Είναι τιμή 35 χιλιάρικα για οικογενειακό αμάξι για να του αλλάξεις τα φώτα; Θα το λυπάσαι να το κινείς με τόσα λεφτά και δάνεια. Έτσι ήταν η Toyota ?
Υπάρχουν ακόμα
Ορίστε, λιμουζίνα 4,50+ μέτρα, με μεγάλο πορτμπαγκάζ για οικογενειάρχες, να του αλλάξουν τα φώτα.
Όπως ήταν παλιά τα Toyota
https://www.car.gr/s/q5gw9w8a/To οποίο παράγεται στην φίλτατη Τουρκία, αν αυτό λέει κάτι.
Όπως και το C-HR, δεν λέει και κάτι αυτό, άλλωστε λίγα είναι τα made in Japan .
-
@a-d-p said in Toyota Corolla Cross:
άλλωστε λίγα είναι τα made in Japan .
Οπως το αμάξι του θέματος, που ειναι made in Japan!
-
@andya3 said in Toyota Corolla Cross:
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
@andya3 said in Toyota Corolla Cross:
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
@andya3 said in Toyota Corolla Cross:
@red_monster said in Toyota Corolla Cross:
@andya3 said in Toyota Corolla Cross:
Μια χαρά αυτοκίνητα είναι τα Toyota για όποιον τα παίρνει συνηδειτά για τα πλεονεκτήματα τους. Έχουν ακριβύνει πολύ όμως, όπως και τα υπόλοιπα βέβαια, και οι αδυναμίες τους πλέον χτυπάνε άσχημα.
Τα σύγχρονα τουοτα είναι κάτι παραπάνω από πολύ καλά, αν δε αναλογιστείς κανείς τι προσφέρουν είναι πολύ καλό ντιλ με τα συν και τα πλην τους.
Είναι καλό ντιλ για όποιον ψάχνει το ντιλ που δίνει η Toyota. Χαμηλό κόστος χρήσης στην πόλη, συντήρησης και μακροχρόνια αξιοπιστία.
Δεν είναι ισορροπημένα όμως σαν αυτοκίνητα, έχουν τρανταχτά + και - και αυξημένη πλέον τιμη αγοράς. Για όποιους επιζητούν τις ισορροπίες, όπως κι εγώ, δεν είναι καλό ντιλ.
To πιο βασικό είναι ότι γράφεις χιλιόμετρα και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο ότι δεν θα σκάσει η βλάβη.
Συνάδελφος με cooper μόλις έκλεισε διετία και έληξε η εγγύηση, δηλαδή το καλοκαίρι, του έβγαλε βλάβη (μηχανή δεν ξέρω λεπτομέρειες) αποτιμώμενη από γύρω στα 8Κ και κυκλοφορεί εδώ και ένα μήνα με το αυτοκίνητο της αδελφής του.
Φίλη με το troc diesel χιλιόμετρα μόνο εθνική λόγω τόπου διαμονής, δηλαδή η ελάχιστη φθορά για ένα αυτοκίνητο, με συνολικά χλμ. 30.000, συνεργείο με ζημιά 4Κ, εκτός εγγύησης και αυτή γιατί οι εργοστασιακές στα γερμανικά ήταν διετείς.
Ο κουνιάδος με το καινούργιο q3 εταιρικό leasing με το που παρέλαβε άναψε check engine, το επέστρεψε και πήρε την Χ2.
Το να λειτουργεί ένα αυτοκίνητο απροβλημάτιστα και να γράφει χλμ και να μην ζητά τίποτα είναι βασικό κριτήριο επιλογής και μέχρι στιγμής το cc έχει ξεπεράσει τα 45000 χλμ σε συνθήκες αστικής κίνησης και δεν έχει ανάψει ούτε λαμπάκι, δεν έχει κάψει σταγόνα λάδι και δεν ασχολούμαι καθόλου με τα της λειτουργίας του πέραν της ετήσιας συντήρησης του.
Μόνο τα ev είναι πιο απροβλημάτιστα από toyotaΜη χρησιμοποιείς ακραία αόριστα παραδείγματα για δικαιολογήσεις το σενάριο που έχεις στο μυαλό σου για τα Toyota.
Περνάς μηνύματα του στυλ ότι όποιος π.χ. πάρει T-Roc πρέπει να είναι προετοιμασμένος να πληρώσει 3-4k σε βλάβες στα πρώτα χρόνια της ζωής του αυτοκινήτου.
Αυτά που γράφεις είναι τόσο υπερβολικά κσι επιτηδευμένα που είναι ανάξια σχολιασμού.
Όταν αναφέρουμε αξιοπιστία, δεν εννοούμε ότι κάθε αυτοκίνητο θα βγάλει βλάβη. Ωστόσο, vag σε συνθήκες κίνησης με 45.000 σε 2,5 έτη, όλα εντός αστικού ιστού, κατά πάσα πιθανότητα θα με είχε στείλει στην αγαπημένη καρέντα για να συσφίξουμε τη σχέση μας.
Εάν υπήρχε εμπιστοσύνη στο προϊόν δεν θα έδιναν 2ετη εργοστασιακή εγγύηση και δυνατότητα επέκτασης μέχρι τα 4 έτη κατόπιν χρέωσης (εργοστασιακή υποθέτω επέκταση, γιατί παλαιότερα ήταν επέκταση μέσω ασφαλιστικής), όταν οι λοιποί δίνουν 6 έτη με δυνατότητα να φθάσει τα 11 έτη. Κάτι σημαίνει αυτό για τις ευρωπαϊκές οι οποίες περιορίζονται στη βασική εγγύηση που ορίζει η νομοθεσία της Ε.Ε. Όλα τα υπόλοιπα λόγια για να περνά η ώρα.Το μόνο που θα κρατήσω αγαπητέ μου είναι ότι πράγματι υπάρξουν αυξημένες πιθανότητες να εμφανιστεί βλάβη σ' ένα Γερμανικό σε σχέση μ' ένα Toyota.
Τα υπόλοιπα μου θυμίζουν το όσα δε φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια. Σα να λέει κάποιος ευτυχώς που πήρα το CC και γλύτωσα απ' τα μπουρδέλα το Q3 και την X1.
Άμα μπορούσε να υποστηρίξει οικονομικά το Audi ή τη BMW ούτε που θα το κοίταγε το CC, το να κοροϊδεύει κάποιος τον εαυτό του δε σημαίνει ότι δικαιούται να το κάνει επιχείρημα προς άλλους.
Λάθος και αυτό. Φυσικά και μπορείς να στηρίξεις Audi και BMW στα χρήματα του CC απλά παίρνεις πολύ λιγότερα.
-
Οι κινητήρες είναι όλοι made in Japan και η συναρμολόγηση σε όλο τον κόσμο. Το συγκεκριμένο μοντέλο το συναρμολογούν Ιαπωνία, δεν σημαίνει κάτι αυτό σε σχέση με το chr πχ που το συναρμολογούν στην Τουρκία. Τι είναι αυτά που γράφετε ;
-
This post is deleted! -
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
@andya3 said in Toyota Corolla Cross:
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
@andya3 said in Toyota Corolla Cross:
@red_monster said in Toyota Corolla Cross:
@andya3 said in Toyota Corolla Cross:
Μια χαρά αυτοκίνητα είναι τα Toyota για όποιον τα παίρνει συνηδειτά για τα πλεονεκτήματα τους. Έχουν ακριβύνει πολύ όμως, όπως και τα υπόλοιπα βέβαια, και οι αδυναμίες τους πλέον χτυπάνε άσχημα.
Τα σύγχρονα τουοτα είναι κάτι παραπάνω από πολύ καλά, αν δε αναλογιστείς κανείς τι προσφέρουν είναι πολύ καλό ντιλ με τα συν και τα πλην τους.
Είναι καλό ντιλ για όποιον ψάχνει το ντιλ που δίνει η Toyota. Χαμηλό κόστος χρήσης στην πόλη, συντήρησης και μακροχρόνια αξιοπιστία.
Δεν είναι ισορροπημένα όμως σαν αυτοκίνητα, έχουν τρανταχτά + και - και αυξημένη πλέον τιμη αγοράς. Για όποιους επιζητούν τις ισορροπίες, όπως κι εγώ, δεν είναι καλό ντιλ.
To πιο βασικό είναι ότι γράφεις χιλιόμετρα και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο ότι δεν θα σκάσει η βλάβη.
Συνάδελφος με cooper μόλις έκλεισε διετία και έληξε η εγγύηση, δηλαδή το καλοκαίρι, του έβγαλε βλάβη (μηχανή δεν ξέρω λεπτομέρειες) αποτιμώμενη από γύρω στα 8Κ και κυκλοφορεί εδώ και ένα μήνα με το αυτοκίνητο της αδελφής του.
Φίλη με το troc diesel χιλιόμετρα μόνο εθνική λόγω τόπου διαμονής, δηλαδή η ελάχιστη φθορά για ένα αυτοκίνητο, με συνολικά χλμ. 30.000, συνεργείο με ζημιά 4Κ, εκτός εγγύησης και αυτή γιατί οι εργοστασιακές στα γερμανικά ήταν διετείς.
Ο κουνιάδος με το καινούργιο q3 εταιρικό leasing με το που παρέλαβε άναψε check engine, το επέστρεψε και πήρε την Χ2.
Το να λειτουργεί ένα αυτοκίνητο απροβλημάτιστα και να γράφει χλμ και να μην ζητά τίποτα είναι βασικό κριτήριο επιλογής και μέχρι στιγμής το cc έχει ξεπεράσει τα 45000 χλμ σε συνθήκες αστικής κίνησης και δεν έχει ανάψει ούτε λαμπάκι, δεν έχει κάψει σταγόνα λάδι και δεν ασχολούμαι καθόλου με τα της λειτουργίας του πέραν της ετήσιας συντήρησης του.
Μόνο τα ev είναι πιο απροβλημάτιστα από toyotaΜη χρησιμοποιείς ακραία αόριστα παραδείγματα για δικαιολογήσεις το σενάριο που έχεις στο μυαλό σου για τα Toyota.
Περνάς μηνύματα του στυλ ότι όποιος π.χ. πάρει T-Roc πρέπει να είναι προετοιμασμένος να πληρώσει 3-4k σε βλάβες στα πρώτα χρόνια της ζωής του αυτοκινήτου.
Αυτά που γράφεις είναι τόσο υπερβολικά κσι επιτηδευμένα που είναι ανάξια σχολιασμού.
Όταν αναφέρουμε αξιοπιστία, δεν εννοούμε ότι κάθε αυτοκίνητο θα βγάλει βλάβη. Ωστόσο, vag σε συνθήκες κίνησης με 45.000 σε 2,5 έτη, όλα εντός αστικού ιστού, κατά πάσα πιθανότητα θα με είχε στείλει στην αγαπημένη καρέντα για να συσφίξουμε τη σχέση μας.
Εάν υπήρχε εμπιστοσύνη στο προϊόν δεν θα έδιναν 2ετη εργοστασιακή εγγύηση και δυνατότητα επέκτασης μέχρι τα 4 έτη κατόπιν χρέωσης (εργοστασιακή υποθέτω επέκταση, γιατί παλαιότερα ήταν επέκταση μέσω ασφαλιστικής), όταν οι λοιποί δίνουν 6 έτη με δυνατότητα να φθάσει τα 11 έτη. Κάτι σημαίνει αυτό για τις ευρωπαϊκές οι οποίες περιορίζονται στη βασική εγγύηση που ορίζει η νομοθεσία της Ε.Ε. Όλα τα υπόλοιπα λόγια για να περνά η ώρα.Μερικές διορθώσεις,
Το εργοστάσιο δίνει 2 χρόνια για τα VW και 3 για τα Toyota.
Η Ιαπωνική νομοθεσία δεν ορίζει ελάχιστη βασική εγγύηση, όπως ορίζει η Ε.Ε.
Απο 1/1/2024 τα ελληνικά VW κτλ έχουν 4 έτη (2+2) χωρίς χρέωση (πριν κόστιζε 500€ περίπου), στη Γερμανία εξακολουθούν να έχουν μόνο 2 και πληρώνεις αν θέλεις παραπάνω.
Όλοι σχεδόν οι Έλληνες εισαγωγείς - αντιπρόσωποι αναγκάστηκαν να αυξήσουν την εγγύηση για να "χτυπήσουν" την Toyota.
Αυτοί που έχουν την βασική 2ετη εγγύηση πρέπει να είναι ελάχιστοι. -
This post is deleted! -
@fanis75 said in Toyota Corolla Cross:
@a-d-p said in Toyota Corolla Cross:
άλλωστε λίγα είναι τα made in Japan .
Οπως το αμάξι του θέματος, που ειναι made in Japan!
Υπάρχει κάποια έρευνα που λέει ότι τα made in Japan Toyota είναι πιο αξιόπιστα από τα made in Turkey
??
-
This post is deleted! -
Είναι vfm. Γενικά ο κόσμος αγοράζει vfm
-
@a-d-p said in Toyota Corolla Cross:
Υπάρχει κάποια έρευνα που λέει ότι τα made in Japan Toyota είναι πιο αξιόπιστα από τα made in Turkey
??
Δεν είπα κάτι τέτοιο συνάδελφε! απλά έγραψα ότι το ΚΚ ειναι φτιαγμένο στην Ιαπωνία, τίποτε περισσότερο. Το Κορόλα HB πχ ειναι Αγγλία ενω το σεντά Τουρκία και τα Γιάρις όλα Γαλλία.
-
Ευχαριστώ τον φίλο για την υπενθύμιση, προχθές έκανα σέρβις κι άλλες εργασίες και οι 4πέρατοι στην αντιπροσωπεία δεν είπαν τίποτα για την ανάκληση επαναπρογραμματισμού.
Το τσεκαραμε και σε φετινό Touring Sports και ισχύει κι εκεί. -
@a-d-p said in Toyota Corolla Cross:
@georgemit said in Toyota Corolla Cross:
@a-d-p said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
Το υβριδικό της Toyota δεν υπάρχει αλλού, τα έχουμε πει 1000 φορές. Την τιμή τους δεν δικαιολογούν όμως για καθημερινά αυτοκίνητα. Είναι τιμή 35 χιλιάρικα για οικογενειακό αμάξι για να του αλλάξεις τα φώτα; Θα το λυπάσαι να το κινείς με τόσα λεφτά και δάνεια. Έτσι ήταν η Toyota ?
Υπάρχουν ακόμα
Ορίστε, λιμουζίνα 4,50+ μέτρα, με μεγάλο πορτμπαγκάζ για οικογενειάρχες, να του αλλάξουν τα φώτα.
Όπως ήταν παλιά τα Toyota
https://www.car.gr/s/q5gw9w8a/Ωραίο αμάξι, αν το υπολογίσεις με απόλυτα οικονομικά κριτήρια, χαμηλότερη τιμή αγοράς, χιλιομετρα/έτος, περιβάλλον κίνησης, ίσως σου βγει οικονομικότερο απο το hybrid.
Υγ. Στην Κορινθία βλέπω πολλά corolla sedan hybrid ταξί.Ορίστε και σε hybrid, με καπέλο 5000€, το ίδιο ακριβώς αυτοκίνητο
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/48924743-toyota-corollaΑυτά τα αυτοκίνητα αγοράζαμε μέχρι "χθες", ίσως και με λιγότερο εξοπλισμό και άλογα.
Τώρα θέλουμε ψηλά, αυτόματα και hybrid ..... λογικό είναι να μας "πιάνουν τον πωπο "και να μας φαίνονται πολλά τα 35Κ
Όταν είδα την φωτογραφία 16 της αγγελίας, έκλεισα την καρτέλα
Αν είναι δυνατόν ακόμα να έχουν τους λεβιέδες των 80s για το άνοιγμα χώρου αποσκευών και καυσίμου.. -
@limited_one said in Toyota Corolla Cross:
@a-d-p said in Toyota Corolla Cross:
@georgemit said in Toyota Corolla Cross:
@a-d-p said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
Το υβριδικό της Toyota δεν υπάρχει αλλού, τα έχουμε πει 1000 φορές. Την τιμή τους δεν δικαιολογούν όμως για καθημερινά αυτοκίνητα. Είναι τιμή 35 χιλιάρικα για οικογενειακό αμάξι για να του αλλάξεις τα φώτα; Θα το λυπάσαι να το κινείς με τόσα λεφτά και δάνεια. Έτσι ήταν η Toyota ?
Υπάρχουν ακόμα
Ορίστε, λιμουζίνα 4,50+ μέτρα, με μεγάλο πορτμπαγκάζ για οικογενειάρχες, να του αλλάξουν τα φώτα.
Όπως ήταν παλιά τα Toyota
https://www.car.gr/s/q5gw9w8a/Ωραίο αμάξι, αν το υπολογίσεις με απόλυτα οικονομικά κριτήρια, χαμηλότερη τιμή αγοράς, χιλιομετρα/έτος, περιβάλλον κίνησης, ίσως σου βγει οικονομικότερο απο το hybrid.
Υγ. Στην Κορινθία βλέπω πολλά corolla sedan hybrid ταξί.Ορίστε και σε hybrid, με καπέλο 5000€, το ίδιο ακριβώς αυτοκίνητο
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/48924743-toyota-corollaΑυτά τα αυτοκίνητα αγοράζαμε μέχρι "χθες", ίσως και με λιγότερο εξοπλισμό και άλογα.
Τώρα θέλουμε ψηλά, αυτόματα και hybrid ..... λογικό είναι να μας "πιάνουν τον πωπο "και να μας φαίνονται πολλά τα 35Κ
Όταν είδα την φωτογραφία 16 της αγγελίας, έκλεισα την καρτέλα
Αν είναι δυνατόν ακόμα να έχουν τους λεβιέδες των 80s για το άνοιγμα χώρου αποσκευών και καυσίμου..Αυτό λέμε αλλά πολλοί αρνούνται το προφανές. Η (όποια) υβριδική τεχνολογία έρχεται με μεγαλό κόστος. Δείτε εικόνα αυτοκινήτου 2025. Αυτό είναι ίδιο είτε σε αμάξι της εταιρίας που πωλείται προς 20Κ είτε προς 45Κ.
-
@limited_one said in Toyota Corolla Cross:
Όταν είδα την φωτογραφία 16 της αγγελίας, έκλεισα την καρτέλα
Αν είναι δυνατόν ακόμα να έχουν τους λεβιέδες των 80s για το άνοιγμα χώρου αποσκευών και καυσίμου..τα χερούλια στις πόρτες τα είδες; έχουν μείνει από το 1980
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Η (όποια) υβριδική τεχνολογία έρχεται με μεγαλό κόστος. Δείτε εικόνα αυτοκινήτου 2025. Αυτό είναι ίδιο είτε σε αμάξι της εταιρίας που πωλείται προς 20Κ είτε προς 45Κ.
απλό θερμικό είναι
-
@andya3 said in Toyota Corolla Cross:
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
@andya3 said in Toyota Corolla Cross:
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
@andya3 said in Toyota Corolla Cross:
@red_monster said in Toyota Corolla Cross:
@andya3 said in Toyota Corolla Cross:
Μια χαρά αυτοκίνητα είναι τα Toyota για όποιον τα παίρνει συνηδειτά για τα πλεονεκτήματα τους. Έχουν ακριβύνει πολύ όμως, όπως και τα υπόλοιπα βέβαια, και οι αδυναμίες τους πλέον χτυπάνε άσχημα.
Τα σύγχρονα τουοτα είναι κάτι παραπάνω από πολύ καλά, αν δε αναλογιστείς κανείς τι προσφέρουν είναι πολύ καλό ντιλ με τα συν και τα πλην τους.
Είναι καλό ντιλ για όποιον ψάχνει το ντιλ που δίνει η Toyota. Χαμηλό κόστος χρήσης στην πόλη, συντήρησης και μακροχρόνια αξιοπιστία.
Δεν είναι ισορροπημένα όμως σαν αυτοκίνητα, έχουν τρανταχτά + και - και αυξημένη πλέον τιμη αγοράς. Για όποιους επιζητούν τις ισορροπίες, όπως κι εγώ, δεν είναι καλό ντιλ.
To πιο βασικό είναι ότι γράφεις χιλιόμετρα και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο ότι δεν θα σκάσει η βλάβη.
Συνάδελφος με cooper μόλις έκλεισε διετία και έληξε η εγγύηση, δηλαδή το καλοκαίρι, του έβγαλε βλάβη (μηχανή δεν ξέρω λεπτομέρειες) αποτιμώμενη από γύρω στα 8Κ και κυκλοφορεί εδώ και ένα μήνα με το αυτοκίνητο της αδελφής του.
Φίλη με το troc diesel χιλιόμετρα μόνο εθνική λόγω τόπου διαμονής, δηλαδή η ελάχιστη φθορά για ένα αυτοκίνητο, με συνολικά χλμ. 30.000, συνεργείο με ζημιά 4Κ, εκτός εγγύησης και αυτή γιατί οι εργοστασιακές στα γερμανικά ήταν διετείς.
Ο κουνιάδος με το καινούργιο q3 εταιρικό leasing με το που παρέλαβε άναψε check engine, το επέστρεψε και πήρε την Χ2.
Το να λειτουργεί ένα αυτοκίνητο απροβλημάτιστα και να γράφει χλμ και να μην ζητά τίποτα είναι βασικό κριτήριο επιλογής και μέχρι στιγμής το cc έχει ξεπεράσει τα 45000 χλμ σε συνθήκες αστικής κίνησης και δεν έχει ανάψει ούτε λαμπάκι, δεν έχει κάψει σταγόνα λάδι και δεν ασχολούμαι καθόλου με τα της λειτουργίας του πέραν της ετήσιας συντήρησης του.
Μόνο τα ev είναι πιο απροβλημάτιστα από toyotaΜη χρησιμοποιείς ακραία αόριστα παραδείγματα για δικαιολογήσεις το σενάριο που έχεις στο μυαλό σου για τα Toyota.
Περνάς μηνύματα του στυλ ότι όποιος π.χ. πάρει T-Roc πρέπει να είναι προετοιμασμένος να πληρώσει 3-4k σε βλάβες στα πρώτα χρόνια της ζωής του αυτοκινήτου.
Αυτά που γράφεις είναι τόσο υπερβολικά κσι επιτηδευμένα που είναι ανάξια σχολιασμού.
Όταν αναφέρουμε αξιοπιστία, δεν εννοούμε ότι κάθε αυτοκίνητο θα βγάλει βλάβη. Ωστόσο, vag σε συνθήκες κίνησης με 45.000 σε 2,5 έτη, όλα εντός αστικού ιστού, κατά πάσα πιθανότητα θα με είχε στείλει στην αγαπημένη καρέντα για να συσφίξουμε τη σχέση μας.
Εάν υπήρχε εμπιστοσύνη στο προϊόν δεν θα έδιναν 2ετη εργοστασιακή εγγύηση και δυνατότητα επέκτασης μέχρι τα 4 έτη κατόπιν χρέωσης (εργοστασιακή υποθέτω επέκταση, γιατί παλαιότερα ήταν επέκταση μέσω ασφαλιστικής), όταν οι λοιποί δίνουν 6 έτη με δυνατότητα να φθάσει τα 11 έτη. Κάτι σημαίνει αυτό για τις ευρωπαϊκές οι οποίες περιορίζονται στη βασική εγγύηση που ορίζει η νομοθεσία της Ε.Ε. Όλα τα υπόλοιπα λόγια για να περνά η ώρα.Το μόνο που θα κρατήσω αγαπητέ μου είναι ότι πράγματι υπάρξουν αυξημένες πιθανότητες να εμφανιστεί βλάβη σ' ένα Γερμανικό σε σχέση μ' ένα Toyota.
Τα υπόλοιπα μου θυμίζουν το όσα δε φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια. Σα να λέει κάποιος ευτυχώς που πήρα το CC και γλύτωσα απ' τα μπουρδέλα το Q3 και την X1.
Άμα μπορούσε να υποστηρίξει οικονομικά το Audi ή τη BMW ούτε που θα το κοίταγε το CC, το να κοροϊδεύει κάποιος τον εαυτό του δε σημαίνει ότι δικαιούται να το κάνει επιχείρημα προς άλλους.
Εγω διαφωνώ σφόδρα σε αυτό. Δεν έχουμε όλοι τις ίδιες ανάγκες !
Να το πάω λίγο πιο μακριά ; Ή f40 δεν είναι τόσο καλύτερο αυτοκίνητο στο δρόμο από το υβριδικό κορολα παρόλο που στην πόλη καίει τα διπλά ! -
This post is deleted! -
Και για να μην ασχολούμαστε μόνο με άσχετες λεπτομέρειες, οι Ιάπωνες άφησαν να φύγει απ τη συναρμολόγηση αμάξι, στο οποίο η ζαμφορ καθόταν παράκεντρα και τα ζαμφοράκια είχαν διαφορετική σύγκλιση σε κατάσταση ηρεμίας. Τα "τέρματα" (δύο δαχτυλίδια) στην εδραση της ζαμφορ, είχαν μεγαλύτερη απόσταση απ την ενδεδειγμένη, στις Δεξιές στροφές υπό φορτίο, υπήρχε θόρυβος. Διαγνώστηκε απ τον Μπακαλέξη ότι υπάρχει κάποιο θέμα με τη ζαμφορ και με τη δεύτερη αντικαταστάθηκε. Η σωστή ζαμφορ είχε 2 εκατοστά στενότερα όρια, ώστε να εφάπτεται σωστά πλέον, χωρίς περιθώριο μετακίνησης και θορύβων.
Δεν ξέρω αν κάνει σεπούκου ο Ιάπωνας εργοδηγός, ή μου στείλουν σε μαντήλι το μικρό δάχτυλο του εργατοτεχνίτη, αλλά αυτά ούτε στη Τουρκία δεν θα γινόταν...
Toyota Corolla Cross