Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota C-HR 2023
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota C-HR 2023
    • 1
    • 2
    • 111
    • 112
    • 113
    • 114
    • 115
    • 116
    • 113 / 116
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    114
    2317
    133075
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • George 0
      George 0 last edited by

      Δεν χωράει τίποτα άλλο όμως 😃😃😄

      We declare our right on this earth to be a human being, to be respected as a human being, to be given the rights of a human being in this society, on this earth, in this day

      T 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • T
        tolisk20 @George 0 last edited by

        @george-0 said in Toyota C-HR 2023:

        Δεν χωράει τίποτα άλλο όμως 😃😃😄

        Κατι λιγα τα περνει ακομα..αλλα δεν κλεινει μετα ηλεκτρικα η πορτα παρα μονο χερατα..ευτυχως οι 80ς-90ς ξερουμε απο τετρις..

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • cirus
          cirus @katafractos17 last edited by

          @katafractos17 said in Toyota C-HR 2023:

          @panormus772 said in Toyota C-HR 2023:

          Eνα επίσης σοβαρό θέμα -για μένα τουλάχιστον- με το CHR είναι κι η έλλειψη πίσω υαλοκαθαριστήρα. Και τα περί αεροδυναμικής που καθαρίζει το τζάμι καθώς κινείται, τα ακούω βερεσέ.. Κάτσε να σε πετύχει καμιά λασποβροχή ή όταν πας να κάνεις όπισθεν με καρεκλοπόδαρα κ.τ.λ. και θα δούμε αν δεν χρειάζεται.

          Σε ξένα site είδα πως ο ψηφιακός κεντρικός καθρέπτης στο παρμπριζ είναι στανταρ μόνο στην Premiere και λένε ότι μπορούν να τον παραγγείλουν ως extra. Eπειδή Ελλάδα δεν βρήκα κάτι, ξέρουμε αν μπαίνει και στις άλλες εκδόσεις με παραγγελία;

          Αυτό με τους πίσω υαλοκαθαριστήρες στα κουπέ, πραγματικά με ξεπερνάει.
          Όχι μόνο για το C-HR αλλά και για τόσα και τόσα ακόμη μοντέλα.
          Την έχουν δει όλοι οι κατασκευαστές σπορ, που θα τους χαλάσει την αεροδυναμική.
          Σιγά τα Ferrari και τα Porsche ρε ψωριάρηδες.
          Βάλτε εκεί ένα υαλοκαθαριστήρα, που θα πρέπει να είμαστε συνέχεια με το πανάκι να καθαρίζουμε.

          Και το yudo δεν έχει .

          Χαλάει την αεροδυναμική του , γι'αυτό 🤣🤣🤣

          Cirus the virus

          katafractos17 1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • katafractos17
            katafractos17 @cirus last edited by katafractos17

            @cirus said in Toyota C-HR 2023:

            @katafractos17 said in Toyota C-HR 2023:

            @panormus772 said in Toyota C-HR 2023:

            Eνα επίσης σοβαρό θέμα -για μένα τουλάχιστον- με το CHR είναι κι η έλλειψη πίσω υαλοκαθαριστήρα. Και τα περί αεροδυναμικής που καθαρίζει το τζάμι καθώς κινείται, τα ακούω βερεσέ.. Κάτσε να σε πετύχει καμιά λασποβροχή ή όταν πας να κάνεις όπισθεν με καρεκλοπόδαρα κ.τ.λ. και θα δούμε αν δεν χρειάζεται.

            Σε ξένα site είδα πως ο ψηφιακός κεντρικός καθρέπτης στο παρμπριζ είναι στανταρ μόνο στην Premiere και λένε ότι μπορούν να τον παραγγείλουν ως extra. Eπειδή Ελλάδα δεν βρήκα κάτι, ξέρουμε αν μπαίνει και στις άλλες εκδόσεις με παραγγελία;

            Αυτό με τους πίσω υαλοκαθαριστήρες στα κουπέ, πραγματικά με ξεπερνάει.
            Όχι μόνο για το C-HR αλλά και για τόσα και τόσα ακόμη μοντέλα.
            Την έχουν δει όλοι οι κατασκευαστές σπορ, που θα τους χαλάσει την αεροδυναμική.
            Σιγά τα Ferrari και τα Porsche ρε ψωριάρηδες.
            Βάλτε εκεί ένα υαλοκαθαριστήρα, που θα πρέπει να είμαστε συνέχεια με το πανάκι να καθαρίζουμε.

            Και το yudo δεν έχει .

            Χαλάει την αεροδυναμική του , γι'αυτό 🤣🤣🤣

            Ως Κινεζικό που είναι, δεν παίρνει καμία πατέντα; 🙂

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • G
              groover1972 @fanis75 last edited by

              @fanis75 said in Toyota C-HR 2023:

              @ilias-a said in Toyota C-HR 2023:

              @fanis75 said in Toyota C-HR 2023:

              @katafractos17 said in Toyota C-HR 2023:

              Προσπαθεί τώρα ο Cirus να πείσει τους Τογιοταίους, ότι κάποιο άλλο αυτοκίνητο που δεν είναι Τογιότα, υπερέχει σε κάποιο σημείο.

              Μα δεν υπάρχει τέτοιο αυτοκίνητο, εκτός εαν είναι Τέσλα ή BMW...απλό ειναι!!

              Χίλια δίκια και δικό μου λάθος!!!....αλλά δεν την βάζω στην κατηγορία αυτοκίνητο αλλά θεότητα της αυτοκίνησης, το καλυτερο αυτοκίνητο που έχει παραχθεί ποτέ ή πρόκεται να παραχθεί!! Κάτι ιταλικούς ματρακάδες τους έχει για πρωινό.

              Tumblr_l_71754917378721.jpg Tumblr_l_71757794941688.jpg Tumblr_l_71760353011948.jpg Tumblr_l_71763776909967.jpg

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • C
                criuser @ilias-a last edited by

                @ilias-a said in Toyota C-HR 2023:

                Λιγο πολυ ολοι μετα τα 45 ή σε καποιο πριμιουμ θα πανε ή σε καποιο τογιοτα θα καταληξουν, εξαιρεση ο ταξιδευτης που εχει αλλη καψουρα.😊

                Ξεκίνησα από βάγκ συνέχισα και παραμένω Σιτροέν, με ενδιάμεσα εκεί στα 40-50 σε πραγματικά πρίμιουμ, όπου και τα απομυθοποίησα...

                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                Εμαθα...

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • N
                  nikolas7_4 last edited by

                  καλησπέρα σε όλους,

                  νέος κάτοχος c-hr είναι η έκδοση ψ-ult 223 μιας και είναι εταιρικό leasing πρώτες εντυπώσεις πολύ ευχαριστημένος απο επιδόσεις, οικονομία καυσίμου, το φορτίζω συνεχώς μιας και ειναι η έκδοση Plug in hybrid.

                  αυτό που μ έχει απογοητεύσει πλήρως ειναι η εφαρμογή της toyota, δεν μπορώ με τίποτα να συνδεθώ. ενώ δημιούργησα προφιλ στο site στην εφαρμογή δεν καταφέρνω με τίποτα να κάνω login από toyota καμία βοήθεια ... τα mail που στέλνουν είναι άσχετα πλήρως.
                  έχει εγκαταστήσει κάποιος την εφαρμογή πρόσφατα? διαθέτει πάνω απο 3-4 εκδόσεις στο Playstore.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • I
                    ilias78 last edited by

                    Υπάρχει σαν ανταλλακτικο-αξεσουαρ η δυνατότητα παραγγελίας ρεζερβας ανάγκης με τα συνοδευτικά του?

                    ken11 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ken11
                      ken11 @ilias78 last edited by ken11

                      @ilias78 said in Toyota C-HR 2023:

                      Υπάρχει σαν ανταλλακτικο-αξεσουαρ η δυνατότητα παραγγελίας ρεζερβας ανάγκης με τα συνοδευτικά του?

                      Για το Cross που ειχα ρωτησει,μου ειπαν 3 κατοσταρικα,λογικα θα παιρνει και το CH-R.

                      Πραγματικα ,με την διαφορα που εχει στην τιμη το Cross στην εκδοση style,ακομη και με τους 130 ιππους,γυρω στα 28 χιλιαρικα,με την βασικη του CH-R να ξεκιναει απο 29.300,δεν ξερω αν ειναι σωστη επιλογη το πρωτο εναντι του δευτερου.

                      Στενοι χωροι και ανοιγματα πισω πορτων και στα δυο αυτοκινητα,περιορισμενο πορτ παγκαζ για την κατηγορια τους.Προσωπικα θα επελεγα CH-R,ακομη και με τον 1.8 το τεκμηριο δεν ξεφευγει,αλλωστε σε μια 5ετια μεσα πεφτει αρκετα.

                      fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • fanis75
                        fanis75 moderator @ken11 last edited by

                        @ken11 said in Toyota C-HR 2023:

                        Πραγματικα ,με την διαφορα που εχει στην τιμη το Cross στην εκδοση style,ακομη και με τους 130 ιππους,γυρω στα 28 χιλιαρικα,,με την βασικη του CH-R να ξεκιναει απο 29.300,δεν ξερω αν ειναι σωστη επιλογη το πρωτο εναντι του δευτερου.

                        Προφανώς και δεν αξίζει το Yaris Cross σε αυτά τα λεφτά σε σχέση με το CHR. Εαν κάποιος φτάσει στα 30Κ, προφανώς πάει σε CHR. Το YC άξιζε φουλ στα 20-21Κ και πλέον αξίζει μόνο στα 24-25κ, μετά μπαίνει σε άλλα χωράφια.

                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 10
                        • I
                          iceman7 last edited by iceman7

                          Επειδή κοίταζα πρόσφατα το active είναι τίμιο. Μέχρι και αντιθαμβωτικο καθρέπτη δίνει ενώ έχουν βελτιώσει κάποιες ελλείψεις από το αρχικό (πίσω πλαφονιέρα, άσπρος λεντ εσωτερικός φωτισμός)
                          Ξέρει κανείς αν και στο facelift έχουν ακόμα τις εξόδους για ατμοσφαιρικό στα πόδια και στην κεντρική κονσόλα;
                          Εχει και ανοιχτόχρωμη οροφή σε σχέση με το πεθαμενατζιδικο style.
                          Το active plus έχει μόνο παραπάνω ζάντες και προβολείς ομίχλης. Κλάιν για γυναικαμαξο.
                          Σε γυναίκα μόνο αμάξια με τάσια για αποφυγή εγκεφαλικών.

                          Chr μόνο από c-lub αξίζει.
                          Παρακρω έχει πολλές ελλείψεις.
                          Και φυσικά πάντα στα Τογιότα παίρνεις facelift !

                          D ken11 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dimitrioskosmas @iceman7 last edited by

                            @iceman7 said in Toyota C-HR 2023:

                            Επειδή κοίταζα πρόσφατα το active είναι τίμιο. Μέχρι και αντιθαμβωτικο καθρέπτη δίνει ενώ έχουν βελτιώσει κάποιες ελλείψεις από το αρχικό (πίσω πλαφονιέρα, άσπρος λεντ εσωτερικός φωτισμός)
                            Ξέρει κανείς αν και στο facelift έχουν ακόμα τις εξόδους για ατμοσφαιρικό στα πόδια και στην κεντρική κονσόλα;
                            Εχει και ανοιχτόχρωμη οροφή σε σχέση με το πεθαμενατζιδικο style.
                            Το active plus έχει μόνο παραπάνω ζάντες και προβολείς ομίχλης. Κλάιν για γυναικαμαξο.
                            Σε γυναίκα μόνο αμάξια με τάσια για αποφυγή εγκεφαλικών.

                            Chr μόνο από c-lub αξίζει.
                            Παρακρω έχει πολλές ελλείψεις.
                            Και φυσικά πάντα στα Τογιότα παίρνεις facelift !

                            Στο έχω πει παλαιότερα, honda jazz το ιδανικό γυναικοαμαξο...δως του μια ευκαιρία σε ένα test drive, και ναι ο Σαρακάκης δεν είναι χειρότερος από τη καρεντα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • georgemit
                              georgemit last edited by

                              26k για γυναικάμαξο;
                              8k για κανα up, mii, citigo και πολλά είναι.

                              i30 1.5 160 N line!

                              I R 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                              • ken11
                                ken11 @iceman7 last edited by

                                @iceman7 said in Toyota C-HR 2023:

                                Chr μόνο από c-lub αξίζει.
                                Παρακρω έχει πολλές ελλείψεις.
                                Και φυσικά πάντα στα Τογιότα παίρνεις facelift !

                                Ο καθένας κρίνει ποια εξοπλιστική έκδοση του κάνει,κάποιος θα πει για το Cross ότι η active plus είναι γυμνή άλλος ότι είναι επαρκής,αντιστοίχως το CH-R,μια έκδοση C-ULT έχει τόσες ελλείψεις για να μην προτιμηθεί για αμάξι ως 30k?

                                I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • I
                                  iceman7 @ken11 last edited by

                                  @ken11 said in Toyota C-HR 2023:

                                  @iceman7 said in Toyota C-HR 2023:

                                  Chr μόνο από c-lub αξίζει.
                                  Παρακρω έχει πολλές ελλείψεις.
                                  Και φυσικά πάντα στα Τογιότα παίρνεις facelift !

                                  Ο καθένας κρίνει ποια εξοπλιστική έκδοση του κάνει,κάποιος θα πει για το Cross ότι η active plus είναι γυμνή άλλος ότι είναι επαρκής,αντιστοίχως το CH-R,μια έκδοση C-ULT έχει τόσες ελλείψεις για να μην προτιμηθεί για αμάξι ως 30k?

                                  Δεν μπορώ να μπω στην τσέπη του καθενός αλλά τέτοιο αμάξι χωρίς αναδιπλωμένους, τη σωστή οθόνη για το πλαίσιο, αισθητήρες μπρος πίσω (χρειάζονται λόγω ορατότητας επιπλέον της κάμερας) κλπ με μόνο 3Κ παραπάνω είναι κρίμα να μην τα πάρεις.
                                  Το κοίταγα και σε ληζινγκ αλλά όλοι την ult δίνουν.
                                  Το corolla cross έχει απορριφθεί λόγω ημιακαμπτου.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • I
                                    iceman7 @georgemit last edited by

                                    @georgemit said in Toyota C-HR 2023:

                                    26k για γυναικάμαξο;
                                    8k για κανα up, mii, citigo και πολλά είναι.

                                    Το γυναίκαμαξο εξυπηρετεί ενίοτε και όλη την οικογένεια ακόμα και σε διακοπές.
                                    Το ταλαιπωρεί χωρίς τους δικούς μου ενδοιασμούς οπότε, παρότι συχεχως την κράζω για τις αβαρίες, όταν πρόκειται να πάμε κάπου που δεν θα πήγαινα με το δικό μου , πάμε με της γυναίκας 😉😎
                                    Βασικά όπως την έχω δει τη δουλειά πλέον το βασικό οικογενειακό θα είναι της γυναίκας.
                                    Μικρό μεν (b segment) αλλά δεν έχουμε πια απαιτήσεις χώρων ούτε πάμε ταξίδια.

                                    Και πλέον όταν δώσουμε το tcross για να μην συνεχίσω τις συναλλαγές με την απογοητευτική Καρεντα, θα της πάρω ληζινγκ ακόμα και ιδιωτικά να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • F
                                      fiverg last edited by

                                      Είχα την ευκαιρία να συμβιωσω για λίγες ημέρες με ένα phev ως συνοδηγός.
                                      Γενικά ο συνδυασμός μπαταρια-υβριδισμος είναι απολαυστικός, κυριως αισθανεσαι κινηση με μπαταρια και λιγοτερο με κινητηρα βενζινης. Χώροι στο σαλόνι καλοί για 4 άτομα, πίσω μέρος κλειστοφοβικό. Χώρος αποσκευών μικρός λόγω μπαταρίας. Ποιότητα μέτρια, γενικά στα λεφτά που δίνεις πληρώνεις πολύ περισσότερο μηχανολογια-υβριδισμο και λιγότερο απτή ποιότητα που για τα λεφτά του είναι "λιγη" πχ φτηνιαρικο πλαστικο παντου στις πισω πορτες). Ηχομόνωση καλή, ποιότητα κύλισης περίμενα κάτι καλύτερο βάση όσων έχω διαβάσει (ήταν με 18ρες παντως).
                                      Και κάτι που κατάλαβα για τα phev γενικώς. Έχουν νόημα αν έχεις συβεχη πρόσβαση σε φόρτιση, σαν ηλεκτρικά. Αν είναι ξεφόρτιστα, κουβαλάς απλά 150 κιλά μπαταρία σαν έρμα, από την άλλη η μπαταρία με 4 άτομα, κλιματισμό κλπ είναι για καμιά 50ρια χλμ το πολύ (το συγκεκριμενο μετα μεταπιπτει σε υβριδικο με την αναλογη φανταζομαι απωλεια ιπποδυναμης λογω απουσιας του ηλεκτρικου μοτερ), συνεπως θελει φορτιση καθημερινα. Για το συγκεκριμένο, η επιλογή του διλιτρου υβριδικού μου φαίνεται πιο καλή.

                                      V B fanis75 3 Replies Last reply Reply Quote 4
                                      • V
                                        vagkirk @fiverg last edited by

                                        @fiverg said in Toyota C-HR 2023:

                                        ποιότητα κύλισης περίμενα κάτι καλύτερο βάση όσων έχω διαβάσει

                                        Είναι πιο βαρύ το Phev και το έχουν κάνει πιο σκληρό με αποτέλεσμα να χάνει σε αίσθηση άνεσης.

                                        B 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • B
                                          bill_hsd @fiverg last edited by bill_hsd

                                          @fiverg said in Toyota C-HR 2023:

                                          Είχα την ευκαιρία να συμβιωσω για λίγες ημέρες με ένα phev ως συνοδηγός.
                                          Γενικά ο συνδυασμός μπαταρια-υβριδισμος είναι απολαυστικός, κυριως αισθανεσαι κινηση με μπαταρια και λιγοτερο με κινητηρα βενζινης. Χώροι στο σαλόνι καλοί για 4 άτομα, πίσω μέρος κλειστοφοβικό. Χώρος αποσκευών μικρός λόγω μπαταρίας. Ποιότητα μέτρια, γενικά στα λεφτά που δίνεις πληρώνεις πολύ περισσότερο μηχανολογια-υβριδισμο και λιγότερο απτή ποιότητα που για τα λεφτά του είναι "λιγη" πχ φτηνιαρικο πλαστικο παντου στις πισω πορτες). Ηχομόνωση καλή, ποιότητα κύλισης περίμενα κάτι καλύτερο βάση όσων έχω διαβάσει (ήταν με 18ρες παντως).
                                          Και κάτι που κατάλαβα για τα phev γενικώς. Έχουν νόημα αν έχεις συβεχη πρόσβαση σε φόρτιση, σαν ηλεκτρικά. Αν είναι ξεφόρτιστα, κουβαλάς απλά 150 κιλά μπαταρία σαν έρμα, από την άλλη η μπαταρία με 4 άτομα, κλιματισμό κλπ είναι για καμιά 50ρια χλμ το πολύ (το συγκεκριμενο μετα μεταπιπτει σε υβριδικο με την αναλογη φανταζομαι απωλεια ιπποδυναμης λογω απουσιας του ηλεκτρικου μοτερ), συνεπως θελει φορτιση καθημερινα. Για το συγκεκριμένο, η επιλογή του διλιτρου υβριδικού μου φαίνεται πιο καλή.

                                          Συμφωνώ με τα περισσότερα σχόλια και πρόσθετω ως σοβαρό μειονέκτημα του PHEV, περαν του μειωμενου πορτ παγκάζ, που ειναι θεμα σε ολα τα PHEV, την τοποθέτηση της πρόσθετης μπαταριας στην κοιλιά του αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα πολυ χαμηλό δάπεδο και μειωμένη γωνία ράμπας, με άμεσο κίνδυνο να βρει και σε ακριβό εξαρτημα.
                                          Αν το παρατηρήσετε κρέμεται το κουτί της πρόσθετης μπαταρίας του PHEV, όπως η εξατμιση στο 2.0 Corolla Cross (η κλασική υβριδική μπαταρία ειναι καλά κρυμμένη κάτω από το πισω κάθισμα).
                                          Καλύτερη overall υλοποίηση για ιδιωτική αγορά θεωρώ το κλασικό HEV, εκτός αν το PHEV στο δίνουν τσάμπα ως εταιρικό, όπως συμβαίνει με τα περισσότερα PHEV.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • B
                                            bill_hsd @vagkirk last edited by

                                            @vagkirk said in Toyota C-HR 2023:

                                            @fiverg said in Toyota C-HR 2023:

                                            ποιότητα κύλισης περίμενα κάτι καλύτερο βάση όσων έχω διαβάσει

                                            Είναι πιο βαρύ το Phev και το έχουν κάνει πιο σκληρό με αποτέλεσμα να χάνει σε αίσθηση άνεσης.

                                            Αν ηταν καινουριο, ίσως είχε και μεγάλη πίεση στα λάστιχα. Εχω παρατηρήσει οτι στο PDI σπάνια τα ρυθμίζουν στις προτεινομενες απο τον κατασκευαστή τιμές.

                                            T 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 111
                                            • 112
                                            • 113
                                            • 114
                                            • 115
                                            • 116
                                            • 113 / 116
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr