-
Δεν χωράει τίποτα άλλο όμως



-
@george-0 said in Toyota C-HR 2023:
Δεν χωράει τίποτα άλλο όμως



Κατι λιγα τα περνει ακομα..αλλα δεν κλεινει μετα ηλεκτρικα η πορτα παρα μονο χερατα..ευτυχως οι 80ς-90ς ξερουμε απο τετρις..
-
@katafractos17 said in Toyota C-HR 2023:
@panormus772 said in Toyota C-HR 2023:
Eνα επίσης σοβαρό θέμα -για μένα τουλάχιστον- με το CHR είναι κι η έλλειψη πίσω υαλοκαθαριστήρα. Και τα περί αεροδυναμικής που καθαρίζει το τζάμι καθώς κινείται, τα ακούω βερεσέ.. Κάτσε να σε πετύχει καμιά λασποβροχή ή όταν πας να κάνεις όπισθεν με καρεκλοπόδαρα κ.τ.λ. και θα δούμε αν δεν χρειάζεται.
Σε ξένα site είδα πως ο ψηφιακός κεντρικός καθρέπτης στο παρμπριζ είναι στανταρ μόνο στην Premiere και λένε ότι μπορούν να τον παραγγείλουν ως extra. Eπειδή Ελλάδα δεν βρήκα κάτι, ξέρουμε αν μπαίνει και στις άλλες εκδόσεις με παραγγελία;
Αυτό με τους πίσω υαλοκαθαριστήρες στα κουπέ, πραγματικά με ξεπερνάει.
Όχι μόνο για το C-HR αλλά και για τόσα και τόσα ακόμη μοντέλα.
Την έχουν δει όλοι οι κατασκευαστές σπορ, που θα τους χαλάσει την αεροδυναμική.
Σιγά τα Ferrari και τα Porsche ρε ψωριάρηδες.
Βάλτε εκεί ένα υαλοκαθαριστήρα, που θα πρέπει να είμαστε συνέχεια με το πανάκι να καθαρίζουμε.Και το yudo δεν έχει .
Χαλάει την αεροδυναμική του , γι'αυτό



-
@cirus said in Toyota C-HR 2023:
@katafractos17 said in Toyota C-HR 2023:
@panormus772 said in Toyota C-HR 2023:
Eνα επίσης σοβαρό θέμα -για μένα τουλάχιστον- με το CHR είναι κι η έλλειψη πίσω υαλοκαθαριστήρα. Και τα περί αεροδυναμικής που καθαρίζει το τζάμι καθώς κινείται, τα ακούω βερεσέ.. Κάτσε να σε πετύχει καμιά λασποβροχή ή όταν πας να κάνεις όπισθεν με καρεκλοπόδαρα κ.τ.λ. και θα δούμε αν δεν χρειάζεται.
Σε ξένα site είδα πως ο ψηφιακός κεντρικός καθρέπτης στο παρμπριζ είναι στανταρ μόνο στην Premiere και λένε ότι μπορούν να τον παραγγείλουν ως extra. Eπειδή Ελλάδα δεν βρήκα κάτι, ξέρουμε αν μπαίνει και στις άλλες εκδόσεις με παραγγελία;
Αυτό με τους πίσω υαλοκαθαριστήρες στα κουπέ, πραγματικά με ξεπερνάει.
Όχι μόνο για το C-HR αλλά και για τόσα και τόσα ακόμη μοντέλα.
Την έχουν δει όλοι οι κατασκευαστές σπορ, που θα τους χαλάσει την αεροδυναμική.
Σιγά τα Ferrari και τα Porsche ρε ψωριάρηδες.
Βάλτε εκεί ένα υαλοκαθαριστήρα, που θα πρέπει να είμαστε συνέχεια με το πανάκι να καθαρίζουμε.Και το yudo δεν έχει .
Χαλάει την αεροδυναμική του , γι'αυτό



Ως Κινεζικό που είναι, δεν παίρνει καμία πατέντα;

-
@fanis75 said in Toyota C-HR 2023:
@ilias-a said in Toyota C-HR 2023:
@fanis75 said in Toyota C-HR 2023:
@katafractos17 said in Toyota C-HR 2023:
Προσπαθεί τώρα ο Cirus να πείσει τους Τογιοταίους, ότι κάποιο άλλο αυτοκίνητο που δεν είναι Τογιότα, υπερέχει σε κάποιο σημείο.
Μα δεν υπάρχει τέτοιο αυτοκίνητο, εκτός εαν είναι Τέσλα ή BMW...απλό ειναι!!
Χίλια δίκια και δικό μου λάθος!!!....αλλά δεν την βάζω στην κατηγορία αυτοκίνητο αλλά θεότητα της αυτοκίνησης, το καλυτερο αυτοκίνητο που έχει παραχθεί ποτέ ή πρόκεται να παραχθεί!! Κάτι ιταλικούς ματρακάδες τους έχει για πρωινό.

-
@ilias-a said in Toyota C-HR 2023:
Λιγο πολυ ολοι μετα τα 45 ή σε καποιο πριμιουμ θα πανε ή σε καποιο τογιοτα θα καταληξουν, εξαιρεση ο ταξιδευτης που εχει αλλη καψουρα.

Ξεκίνησα από βάγκ συνέχισα και παραμένω Σιτροέν, με ενδιάμεσα εκεί στα 40-50 σε πραγματικά πρίμιουμ, όπου και τα απομυθοποίησα...
-
καλησπέρα σε όλους,
νέος κάτοχος c-hr είναι η έκδοση ψ-ult 223 μιας και είναι εταιρικό leasing πρώτες εντυπώσεις πολύ ευχαριστημένος απο επιδόσεις, οικονομία καυσίμου, το φορτίζω συνεχώς μιας και ειναι η έκδοση Plug in hybrid.
αυτό που μ έχει απογοητεύσει πλήρως ειναι η εφαρμογή της toyota, δεν μπορώ με τίποτα να συνδεθώ. ενώ δημιούργησα προφιλ στο site στην εφαρμογή δεν καταφέρνω με τίποτα να κάνω login από toyota καμία βοήθεια ... τα mail που στέλνουν είναι άσχετα πλήρως.
έχει εγκαταστήσει κάποιος την εφαρμογή πρόσφατα? διαθέτει πάνω απο 3-4 εκδόσεις στο Playstore. -
Υπάρχει σαν ανταλλακτικο-αξεσουαρ η δυνατότητα παραγγελίας ρεζερβας ανάγκης με τα συνοδευτικά του?
-
@ilias78 said in Toyota C-HR 2023:
Υπάρχει σαν ανταλλακτικο-αξεσουαρ η δυνατότητα παραγγελίας ρεζερβας ανάγκης με τα συνοδευτικά του?
Για το Cross που ειχα ρωτησει,μου ειπαν 3 κατοσταρικα,λογικα θα παιρνει και το CH-R.
Πραγματικα ,με την διαφορα που εχει στην τιμη το Cross στην εκδοση style,ακομη και με τους 130 ιππους,γυρω στα 28 χιλιαρικα,με την βασικη του CH-R να ξεκιναει απο 29.300,δεν ξερω αν ειναι σωστη επιλογη το πρωτο εναντι του δευτερου.
Στενοι χωροι και ανοιγματα πισω πορτων και στα δυο αυτοκινητα,περιορισμενο πορτ παγκαζ για την κατηγορια τους.Προσωπικα θα επελεγα CH-R,ακομη και με τον 1.8 το τεκμηριο δεν ξεφευγει,αλλωστε σε μια 5ετια μεσα πεφτει αρκετα.
-
@ken11 said in Toyota C-HR 2023:
Πραγματικα ,με την διαφορα που εχει στην τιμη το Cross στην εκδοση style,ακομη και με τους 130 ιππους,γυρω στα 28 χιλιαρικα,,με την βασικη του CH-R να ξεκιναει απο 29.300,δεν ξερω αν ειναι σωστη επιλογη το πρωτο εναντι του δευτερου.
Προφανώς και δεν αξίζει το Yaris Cross σε αυτά τα λεφτά σε σχέση με το CHR. Εαν κάποιος φτάσει στα 30Κ, προφανώς πάει σε CHR. Το YC άξιζε φουλ στα 20-21Κ και πλέον αξίζει μόνο στα 24-25κ, μετά μπαίνει σε άλλα χωράφια.
-
Επειδή κοίταζα πρόσφατα το active είναι τίμιο. Μέχρι και αντιθαμβωτικο καθρέπτη δίνει ενώ έχουν βελτιώσει κάποιες ελλείψεις από το αρχικό (πίσω πλαφονιέρα, άσπρος λεντ εσωτερικός φωτισμός)
Ξέρει κανείς αν και στο facelift έχουν ακόμα τις εξόδους για ατμοσφαιρικό στα πόδια και στην κεντρική κονσόλα;
Εχει και ανοιχτόχρωμη οροφή σε σχέση με το πεθαμενατζιδικο style.
Το active plus έχει μόνο παραπάνω ζάντες και προβολείς ομίχλης. Κλάιν για γυναικαμαξο.
Σε γυναίκα μόνο αμάξια με τάσια για αποφυγή εγκεφαλικών.Chr μόνο από c-lub αξίζει.
Παρακρω έχει πολλές ελλείψεις.
Και φυσικά πάντα στα Τογιότα παίρνεις facelift ! -
@iceman7 said in Toyota C-HR 2023:
Επειδή κοίταζα πρόσφατα το active είναι τίμιο. Μέχρι και αντιθαμβωτικο καθρέπτη δίνει ενώ έχουν βελτιώσει κάποιες ελλείψεις από το αρχικό (πίσω πλαφονιέρα, άσπρος λεντ εσωτερικός φωτισμός)
Ξέρει κανείς αν και στο facelift έχουν ακόμα τις εξόδους για ατμοσφαιρικό στα πόδια και στην κεντρική κονσόλα;
Εχει και ανοιχτόχρωμη οροφή σε σχέση με το πεθαμενατζιδικο style.
Το active plus έχει μόνο παραπάνω ζάντες και προβολείς ομίχλης. Κλάιν για γυναικαμαξο.
Σε γυναίκα μόνο αμάξια με τάσια για αποφυγή εγκεφαλικών.Chr μόνο από c-lub αξίζει.
Παρακρω έχει πολλές ελλείψεις.
Και φυσικά πάντα στα Τογιότα παίρνεις facelift !Στο έχω πει παλαιότερα, honda jazz το ιδανικό γυναικοαμαξο...δως του μια ευκαιρία σε ένα test drive, και ναι ο Σαρακάκης δεν είναι χειρότερος από τη καρεντα
-
26k για γυναικάμαξο;
8k για κανα up, mii, citigo και πολλά είναι. -
@iceman7 said in Toyota C-HR 2023:
Chr μόνο από c-lub αξίζει.
Παρακρω έχει πολλές ελλείψεις.
Και φυσικά πάντα στα Τογιότα παίρνεις facelift !Ο καθένας κρίνει ποια εξοπλιστική έκδοση του κάνει,κάποιος θα πει για το Cross ότι η active plus είναι γυμνή άλλος ότι είναι επαρκής,αντιστοίχως το CH-R,μια έκδοση C-ULT έχει τόσες ελλείψεις για να μην προτιμηθεί για αμάξι ως 30k?
-
@ken11 said in Toyota C-HR 2023:
@iceman7 said in Toyota C-HR 2023:
Chr μόνο από c-lub αξίζει.
Παρακρω έχει πολλές ελλείψεις.
Και φυσικά πάντα στα Τογιότα παίρνεις facelift !Ο καθένας κρίνει ποια εξοπλιστική έκδοση του κάνει,κάποιος θα πει για το Cross ότι η active plus είναι γυμνή άλλος ότι είναι επαρκής,αντιστοίχως το CH-R,μια έκδοση C-ULT έχει τόσες ελλείψεις για να μην προτιμηθεί για αμάξι ως 30k?
Δεν μπορώ να μπω στην τσέπη του καθενός αλλά τέτοιο αμάξι χωρίς αναδιπλωμένους, τη σωστή οθόνη για το πλαίσιο, αισθητήρες μπρος πίσω (χρειάζονται λόγω ορατότητας επιπλέον της κάμερας) κλπ με μόνο 3Κ παραπάνω είναι κρίμα να μην τα πάρεις.
Το κοίταγα και σε ληζινγκ αλλά όλοι την ult δίνουν.
Το corolla cross έχει απορριφθεί λόγω ημιακαμπτου. -
@georgemit said in Toyota C-HR 2023:
26k για γυναικάμαξο;
8k για κανα up, mii, citigo και πολλά είναι.Το γυναίκαμαξο εξυπηρετεί ενίοτε και όλη την οικογένεια ακόμα και σε διακοπές.
Το ταλαιπωρεί χωρίς τους δικούς μου ενδοιασμούς οπότε, παρότι συχεχως την κράζω για τις αβαρίες, όταν πρόκειται να πάμε κάπου που δεν θα πήγαινα με το δικό μου , πάμε με της γυναίκας

Βασικά όπως την έχω δει τη δουλειά πλέον το βασικό οικογενειακό θα είναι της γυναίκας.
Μικρό μεν (b segment) αλλά δεν έχουμε πια απαιτήσεις χώρων ούτε πάμε ταξίδια.Και πλέον όταν δώσουμε το tcross για να μην συνεχίσω τις συναλλαγές με την απογοητευτική Καρεντα, θα της πάρω ληζινγκ ακόμα και ιδιωτικά να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο.
-
Είχα την ευκαιρία να συμβιωσω για λίγες ημέρες με ένα phev ως συνοδηγός.
Γενικά ο συνδυασμός μπαταρια-υβριδισμος είναι απολαυστικός, κυριως αισθανεσαι κινηση με μπαταρια και λιγοτερο με κινητηρα βενζινης. Χώροι στο σαλόνι καλοί για 4 άτομα, πίσω μέρος κλειστοφοβικό. Χώρος αποσκευών μικρός λόγω μπαταρίας. Ποιότητα μέτρια, γενικά στα λεφτά που δίνεις πληρώνεις πολύ περισσότερο μηχανολογια-υβριδισμο και λιγότερο απτή ποιότητα που για τα λεφτά του είναι "λιγη" πχ φτηνιαρικο πλαστικο παντου στις πισω πορτες). Ηχομόνωση καλή, ποιότητα κύλισης περίμενα κάτι καλύτερο βάση όσων έχω διαβάσει (ήταν με 18ρες παντως).
Και κάτι που κατάλαβα για τα phev γενικώς. Έχουν νόημα αν έχεις συβεχη πρόσβαση σε φόρτιση, σαν ηλεκτρικά. Αν είναι ξεφόρτιστα, κουβαλάς απλά 150 κιλά μπαταρία σαν έρμα, από την άλλη η μπαταρία με 4 άτομα, κλιματισμό κλπ είναι για καμιά 50ρια χλμ το πολύ (το συγκεκριμενο μετα μεταπιπτει σε υβριδικο με την αναλογη φανταζομαι απωλεια ιπποδυναμης λογω απουσιας του ηλεκτρικου μοτερ), συνεπως θελει φορτιση καθημερινα. Για το συγκεκριμένο, η επιλογή του διλιτρου υβριδικού μου φαίνεται πιο καλή. -
@fiverg said in Toyota C-HR 2023:
ποιότητα κύλισης περίμενα κάτι καλύτερο βάση όσων έχω διαβάσει
Είναι πιο βαρύ το Phev και το έχουν κάνει πιο σκληρό με αποτέλεσμα να χάνει σε αίσθηση άνεσης.
-
@fiverg said in Toyota C-HR 2023:
Είχα την ευκαιρία να συμβιωσω για λίγες ημέρες με ένα phev ως συνοδηγός.
Γενικά ο συνδυασμός μπαταρια-υβριδισμος είναι απολαυστικός, κυριως αισθανεσαι κινηση με μπαταρια και λιγοτερο με κινητηρα βενζινης. Χώροι στο σαλόνι καλοί για 4 άτομα, πίσω μέρος κλειστοφοβικό. Χώρος αποσκευών μικρός λόγω μπαταρίας. Ποιότητα μέτρια, γενικά στα λεφτά που δίνεις πληρώνεις πολύ περισσότερο μηχανολογια-υβριδισμο και λιγότερο απτή ποιότητα που για τα λεφτά του είναι "λιγη" πχ φτηνιαρικο πλαστικο παντου στις πισω πορτες). Ηχομόνωση καλή, ποιότητα κύλισης περίμενα κάτι καλύτερο βάση όσων έχω διαβάσει (ήταν με 18ρες παντως).
Και κάτι που κατάλαβα για τα phev γενικώς. Έχουν νόημα αν έχεις συβεχη πρόσβαση σε φόρτιση, σαν ηλεκτρικά. Αν είναι ξεφόρτιστα, κουβαλάς απλά 150 κιλά μπαταρία σαν έρμα, από την άλλη η μπαταρία με 4 άτομα, κλιματισμό κλπ είναι για καμιά 50ρια χλμ το πολύ (το συγκεκριμενο μετα μεταπιπτει σε υβριδικο με την αναλογη φανταζομαι απωλεια ιπποδυναμης λογω απουσιας του ηλεκτρικου μοτερ), συνεπως θελει φορτιση καθημερινα. Για το συγκεκριμένο, η επιλογή του διλιτρου υβριδικού μου φαίνεται πιο καλή.Συμφωνώ με τα περισσότερα σχόλια και πρόσθετω ως σοβαρό μειονέκτημα του PHEV, περαν του μειωμενου πορτ παγκάζ, που ειναι θεμα σε ολα τα PHEV, την τοποθέτηση της πρόσθετης μπαταριας στην κοιλιά του αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα πολυ χαμηλό δάπεδο και μειωμένη γωνία ράμπας, με άμεσο κίνδυνο να βρει και σε ακριβό εξαρτημα.
Αν το παρατηρήσετε κρέμεται το κουτί της πρόσθετης μπαταρίας του PHEV, όπως η εξατμιση στο 2.0 Corolla Cross (η κλασική υβριδική μπαταρία ειναι καλά κρυμμένη κάτω από το πισω κάθισμα).
Καλύτερη overall υλοποίηση για ιδιωτική αγορά θεωρώ το κλασικό HEV, εκτός αν το PHEV στο δίνουν τσάμπα ως εταιρικό, όπως συμβαίνει με τα περισσότερα PHEV. -
@vagkirk said in Toyota C-HR 2023:
@fiverg said in Toyota C-HR 2023:
ποιότητα κύλισης περίμενα κάτι καλύτερο βάση όσων έχω διαβάσει
Είναι πιο βαρύ το Phev και το έχουν κάνει πιο σκληρό με αποτέλεσμα να χάνει σε αίσθηση άνεσης.
Αν ηταν καινουριο, ίσως είχε και μεγάλη πίεση στα λάστιχα. Εχω παρατηρήσει οτι στο PDI σπάνια τα ρυθμίζουν στις προτεινομενες απο τον κατασκευαστή τιμές.
Toyota C-HR 2023