οπως βλέπω δεν είμαι ο μόνος που το παρατήρησε ωστόσο δεν ξέρω μήπως το συγκεκριμένο θέμα λύνεται με tuning.
το προηγούμενο diesel μου ήταν το renault megane πάντρεμα κινητήρα κιβωτίου απλά άψογο!!! μία πρώτη αρκετά κοντή και με ροπή από κάτω απο τις 1500στρ... όποιος έτυχε να το οδηγήσει ή ακόμα και να μου τραβήξει το σκάφος από γλίστρα είχε μείνει άναυδος με την ευκολία που το έκανε.
το αυτοκίνητο ήταν 1280κιλά και ήταν ο κινητήρας 1.5dci τον ίδιο που φοράει dacia nissan mercedes... αν και το μυστικό νομίζω κρύβεται στο κιβώτιο και όχι στον κινητήρα, μιας και αφού ξεκινήσεις σε άσφαλτο ο κινητήρας γεμίζει ωραία και ξεχνάς απλά ότι σέρνεις ένα αρκετά βαρύ φορτίο.
όσον αφορά το snow βγάζει την ροπή πιο ομαλά κύριο μέλημα του να μην γλιστρήσεις... το sport απλά κοιτάει την επιτάχυνση σε σχέση με αποδιδόμενη ροπή...αλλά και εκεί το lag φαίνεται πάνω στις αλλαγές. Απ όσο είδα οι φίλοι μας οι Ιταλοί ήδη ψάχνονται με tuning και ενα δύο δοκίμασαν ήδη...περιμένω αποτελέσματα.
τώρα σε γενικές γραμμές το αμάξι είναι τίμιο, δεν λέω κατι διαφορετικό, σου χαρίζει οικονομικές μετακινήσεις με ασφάλεια και άνεση... άπλα κάπου χάνεις κάπου κερδίζεις...