-
@ken11 said in Toyota C-HR 2023:
@iceman7 said in Toyota C-HR 2023:
Chr μόνο από c-lub αξίζει.
Παρακρω έχει πολλές ελλείψεις.
Και φυσικά πάντα στα Τογιότα παίρνεις facelift !Ο καθένας κρίνει ποια εξοπλιστική έκδοση του κάνει,κάποιος θα πει για το Cross ότι η active plus είναι γυμνή άλλος ότι είναι επαρκής,αντιστοίχως το CH-R,μια έκδοση C-ULT έχει τόσες ελλείψεις για να μην προτιμηθεί για αμάξι ως 30k?
Δεν μπορώ να μπω στην τσέπη του καθενός αλλά τέτοιο αμάξι χωρίς αναδιπλωμένους, τη σωστή οθόνη για το πλαίσιο, αισθητήρες μπρος πίσω (χρειάζονται λόγω ορατότητας επιπλέον της κάμερας) κλπ με μόνο 3Κ παραπάνω είναι κρίμα να μην τα πάρεις.
Το κοίταγα και σε ληζινγκ αλλά όλοι την ult δίνουν.
Το corolla cross έχει απορριφθεί λόγω ημιακαμπτου. -
@georgemit said in Toyota C-HR 2023:
26k για γυναικάμαξο;
8k για κανα up, mii, citigo και πολλά είναι.Το γυναίκαμαξο εξυπηρετεί ενίοτε και όλη την οικογένεια ακόμα και σε διακοπές.
Το ταλαιπωρεί χωρίς τους δικούς μου ενδοιασμούς οπότε, παρότι συχεχως την κράζω για τις αβαρίες, όταν πρόκειται να πάμε κάπου που δεν θα πήγαινα με το δικό μου , πάμε με της γυναίκας

Βασικά όπως την έχω δει τη δουλειά πλέον το βασικό οικογενειακό θα είναι της γυναίκας.
Μικρό μεν (b segment) αλλά δεν έχουμε πια απαιτήσεις χώρων ούτε πάμε ταξίδια.Και πλέον όταν δώσουμε το tcross για να μην συνεχίσω τις συναλλαγές με την απογοητευτική Καρεντα, θα της πάρω ληζινγκ ακόμα και ιδιωτικά να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο.
-
Είχα την ευκαιρία να συμβιωσω για λίγες ημέρες με ένα phev ως συνοδηγός.
Γενικά ο συνδυασμός μπαταρια-υβριδισμος είναι απολαυστικός, κυριως αισθανεσαι κινηση με μπαταρια και λιγοτερο με κινητηρα βενζινης. Χώροι στο σαλόνι καλοί για 4 άτομα, πίσω μέρος κλειστοφοβικό. Χώρος αποσκευών μικρός λόγω μπαταρίας. Ποιότητα μέτρια, γενικά στα λεφτά που δίνεις πληρώνεις πολύ περισσότερο μηχανολογια-υβριδισμο και λιγότερο απτή ποιότητα που για τα λεφτά του είναι "λιγη" πχ φτηνιαρικο πλαστικο παντου στις πισω πορτες). Ηχομόνωση καλή, ποιότητα κύλισης περίμενα κάτι καλύτερο βάση όσων έχω διαβάσει (ήταν με 18ρες παντως).
Και κάτι που κατάλαβα για τα phev γενικώς. Έχουν νόημα αν έχεις συβεχη πρόσβαση σε φόρτιση, σαν ηλεκτρικά. Αν είναι ξεφόρτιστα, κουβαλάς απλά 150 κιλά μπαταρία σαν έρμα, από την άλλη η μπαταρία με 4 άτομα, κλιματισμό κλπ είναι για καμιά 50ρια χλμ το πολύ (το συγκεκριμενο μετα μεταπιπτει σε υβριδικο με την αναλογη φανταζομαι απωλεια ιπποδυναμης λογω απουσιας του ηλεκτρικου μοτερ), συνεπως θελει φορτιση καθημερινα. Για το συγκεκριμένο, η επιλογή του διλιτρου υβριδικού μου φαίνεται πιο καλή. -
@fiverg said in Toyota C-HR 2023:
ποιότητα κύλισης περίμενα κάτι καλύτερο βάση όσων έχω διαβάσει
Είναι πιο βαρύ το Phev και το έχουν κάνει πιο σκληρό με αποτέλεσμα να χάνει σε αίσθηση άνεσης.
-
@fiverg said in Toyota C-HR 2023:
Είχα την ευκαιρία να συμβιωσω για λίγες ημέρες με ένα phev ως συνοδηγός.
Γενικά ο συνδυασμός μπαταρια-υβριδισμος είναι απολαυστικός, κυριως αισθανεσαι κινηση με μπαταρια και λιγοτερο με κινητηρα βενζινης. Χώροι στο σαλόνι καλοί για 4 άτομα, πίσω μέρος κλειστοφοβικό. Χώρος αποσκευών μικρός λόγω μπαταρίας. Ποιότητα μέτρια, γενικά στα λεφτά που δίνεις πληρώνεις πολύ περισσότερο μηχανολογια-υβριδισμο και λιγότερο απτή ποιότητα που για τα λεφτά του είναι "λιγη" πχ φτηνιαρικο πλαστικο παντου στις πισω πορτες). Ηχομόνωση καλή, ποιότητα κύλισης περίμενα κάτι καλύτερο βάση όσων έχω διαβάσει (ήταν με 18ρες παντως).
Και κάτι που κατάλαβα για τα phev γενικώς. Έχουν νόημα αν έχεις συβεχη πρόσβαση σε φόρτιση, σαν ηλεκτρικά. Αν είναι ξεφόρτιστα, κουβαλάς απλά 150 κιλά μπαταρία σαν έρμα, από την άλλη η μπαταρία με 4 άτομα, κλιματισμό κλπ είναι για καμιά 50ρια χλμ το πολύ (το συγκεκριμενο μετα μεταπιπτει σε υβριδικο με την αναλογη φανταζομαι απωλεια ιπποδυναμης λογω απουσιας του ηλεκτρικου μοτερ), συνεπως θελει φορτιση καθημερινα. Για το συγκεκριμένο, η επιλογή του διλιτρου υβριδικού μου φαίνεται πιο καλή.Συμφωνώ με τα περισσότερα σχόλια και πρόσθετω ως σοβαρό μειονέκτημα του PHEV, περαν του μειωμενου πορτ παγκάζ, που ειναι θεμα σε ολα τα PHEV, την τοποθέτηση της πρόσθετης μπαταριας στην κοιλιά του αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα πολυ χαμηλό δάπεδο και μειωμένη γωνία ράμπας, με άμεσο κίνδυνο να βρει και σε ακριβό εξαρτημα.
Αν το παρατηρήσετε κρέμεται το κουτί της πρόσθετης μπαταρίας του PHEV, όπως η εξατμιση στο 2.0 Corolla Cross (η κλασική υβριδική μπαταρία ειναι καλά κρυμμένη κάτω από το πισω κάθισμα).
Καλύτερη overall υλοποίηση για ιδιωτική αγορά θεωρώ το κλασικό HEV, εκτός αν το PHEV στο δίνουν τσάμπα ως εταιρικό, όπως συμβαίνει με τα περισσότερα PHEV. -
@vagkirk said in Toyota C-HR 2023:
@fiverg said in Toyota C-HR 2023:
ποιότητα κύλισης περίμενα κάτι καλύτερο βάση όσων έχω διαβάσει
Είναι πιο βαρύ το Phev και το έχουν κάνει πιο σκληρό με αποτέλεσμα να χάνει σε αίσθηση άνεσης.
Αν ηταν καινουριο, ίσως είχε και μεγάλη πίεση στα λάστιχα. Εχω παρατηρήσει οτι στο PDI σπάνια τα ρυθμίζουν στις προτεινομενες απο τον κατασκευαστή τιμές.
-
@fiverg said in Toyota C-HR 2023:
μεταπιπτει σε υβριδικο με την αναλογη φανταζομαι απωλεια ιπποδυναμης λογω απουσιας του ηλεκτρικου μοτερ
Καμία απώλεια δύναμης δεν έχει, δεν μένει ποτέ χωρίς ηλεκτρικό μοτέρ.
-
@bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:
@vagkirk said in Toyota C-HR 2023:
@fiverg said in Toyota C-HR 2023:
ποιότητα κύλισης περίμενα κάτι καλύτερο βάση όσων έχω διαβάσει
Είναι πιο βαρύ το Phev και το έχουν κάνει πιο σκληρό με αποτέλεσμα να χάνει σε αίσθηση άνεσης.
Αν ηταν καινουριο, ίσως είχε και μεγάλη πίεση στα λάστιχα. Εχω παρατηρήσει οτι στο PDI σπάνια τα ρυθμίζουν στις προτεινομενες απο τον κατασκευαστή τιμές.
Ειδικα τωρα το καλοκαιρι με τον καυσωνα περνουν εως 0,5 bar..εγω απο 2,3 εβλεπα 2,6-2,7
-
@fanis75 said in Toyota C-HR 2023:
@fiverg said in Toyota C-HR 2023:
μεταπιπτει σε υβριδικο με την αναλογη φανταζομαι απωλεια ιπποδυναμης λογω απουσιας του ηλεκτρικου μοτερ
Καμία απώλεια δύναμης δεν έχει, δεν μένει ποτέ χωρίς ηλεκτρικό μοτέρ.
Δεν έτυχε να το δοκιμάσουμε αλλά δεν μπορεί να ισχύει αυτό. Όταν η μπαταρία πάει στο 30% γίνεται υβριδικό. Η λογική λέει ότι δεν μπορείς να έχεις την πλήρη ισχύ του ηλεκτρικού μοτέρ τότε.
-
@georgemit said in Toyota C-HR 2023:
26k για γυναικάμαξο;
8k για κανα up, mii, citigo και πολλά είναι.Πόσα είναι καλά για γυναικάμαξο που θα μεταφέρει και τα παιδιά ?
-
@fiverg said in Toyota C-HR 2023:
Δεν έτυχε να το δοκιμάσουμε αλλά δεν μπορεί να ισχύει αυτό. Όταν η μπαταρία πάει στο 30% γίνεται υβριδικό. Η λογική λέει ότι δεν μπορείς να έχεις την πλήρη ισχύ του ηλεκτρικού μοτέρ τότε.
Για αυτό ακριβώς γίνεται υβριδικό, ώστε να συνεχίσει να έχει ρεύμα η μπαταρία και να δίνει στο ηλεκτρομοτέρ. Δεν αδειάζει ποτέ η μπαταρία και επομένω δεν μένει ποτέ χωρις ηλεκτροκίνηση.
-
@red_monster said in Toyota C-HR 2023:
@georgemit said in Toyota C-HR 2023:
26k για γυναικάμαξο;
8k για κανα up, mii, citigo και πολλά είναι.Πόσα είναι καλά για γυναικάμαξο που θα μεταφέρει και τα παιδιά ?
Καλά είναι όσα μπορεί να διαθέσει κανείς για 2ο αμάξι. Μια χαρά αμαξακια είναι αυτά για γύρω γύρω. Η ερώτησή σου είναι λαϊκίστικη.
-
@georgemit said in Toyota C-HR 2023:
@red_monster said in Toyota C-HR 2023:
@georgemit said in Toyota C-HR 2023:
26k για γυναικάμαξο;
8k για κανα up, mii, citigo και πολλά είναι.Πόσα είναι καλά για γυναικάμαξο που θα μεταφέρει και τα παιδιά ?
Καλά είναι όσα μπορεί να διαθέσει κανείς για 2ο αμάξι. Μια χαρά αμαξακια είναι αυτά για γύρω γύρω. Η ερώτησή σου είναι λαϊκίστικη.
Προτείνει ο άνθρωπος ένα σύγχρονο οικονομικό και ασφαλές αυτοκίνητο και η απάντηση ποιά ήταν ? Ότι είναι πολλά τα για αυτοκίνητο που θα οδηγεί γυναίκα ? Τι είναι οι γυναίκες, πολίτες δεύτερης κατηγορίας ? Και μετά η δική μου ερώτηση ήταν λαικίστικη !!
-
Αυτό το μήνυμά σου είναι ακόμα πιο λαϊκίστικο
.
Λοιπόν για μένα γυναικαμαξο είναι ένα αμάξι αραγμένο στο δρόμο, που μας πηγαίνει στη θάλασσα στα 500μ και δραστηριότητες τα παιδιά στα 2km.
Για αυτη τη χρήση δεν έδινα πάνω από 8k.
Αν για σένα είναι κάτι άλλο πες τη δική σου γνώμη και άσε τα κηρύγματα περί φεμινισμού. -
@georgemit said in Toyota C-HR 2023:
Αυτό το μήνυμά σου είναι ακόμα πιο λαϊκίστικο
.
Λοιπόν για μένα γυναικαμαξο είναι ένα αμάξι αραγμένο στο δρόμο, που μας πηγαίνει στη θάλασσα στα 500μ και δραστηριότητες τα παιδιά στα 2km.
Για αυτη τη χρήση δεν έδινα πάνω από 8k.
Αν για σένα είναι κάτι άλλο πες τη δική σου γνώμη και άσε τα κηρύγματα περί φεμινισμού.Αφου βρε μαύρε δεν ξέρεις τι χρήση θα κάνει ο άλλος τι προτείνεις αμάξι σύμφωνα με τις δικές σου ανάγκες ?
BTW για την χρήση που το θες και τρίκυκλο κάνει, μην κακομάθει κιόλας το θηλυκό ! Σάμπως είχαν και στο χωριό τους κούρσες ? -
Αχαχαχα η δικιά σου μάλλον σε 🫎🫎🫎 και ξεσπας στο φόρουμ κομπλεξικε.


Γιατί να κάνει τη δικιά σου χρήση και όχι τη δική μου δηλαδή;;;;

-
@georgemit said in Toyota C-HR 2023:
Αχαχαχα η δικιά σου μάλλον σε 🫎🫎🫎 και ξεσπας στο φόρουμ κομπλεξικε.


Γιατί να κάνει τη δικιά σου χρήση και όχι τη δική μου δηλαδή;;;;

Είπα εγώ πόσο πρέπει να στοιχίζει το δεύτερο αυτοκίνητο μιας οικογένειας που το οδηγάει μάλιστα γυναίκα ;; Μα γυναίκα ; Επιτρέπεται να οδηγούν οι γυναίκες ;
-
Δε μίλησα υποτιμητικά για καμία γυναίκα εσύ κόλλησες σαν αυτιστικός.
Είπα τη γνώμη μου, πες τη δική σου χωρίς να επιμένεις αυτιστικά ότι η δική μου είναι λάθος.
Κοίταξε γενικά δεν ασχολούμαι με τους κόμπλες του φόρουμ.
Περνάω την ώρα μου εδω μέσα, δε ψάχνομαι για διαδικτυακό καυγά.
Μπορείς να συνεχίσεις μόνος σου το αυτιστικό σου παραλήρημα.

Έκανες και ρατσιστικό σχόλιο... με είπες μαυρο. -
{mod} αρκετά κράτησε η off topic αντιπαράθεση @georgemit kai @red_monster
-
Για να είμαι κομπλεξικός μάλλον κάτι ζηλεύω ! Τι είναι αυτό ;
Την ευφράδεια και τη δομή του λόγου σου ;
Τις προωθημένες σου απόψεις για τις γυναίκες ;
Ή μήπως το μπατζετ για το δεύτερο αμάξι σου ;
Toyota C-HR 2023