Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BYD forum
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BYD forum
    • 1
    • 2
    • 259
    • 260
    • 261
    • 262
    • 263
    • 263 / 263
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    byd
    140
    5260
    253521
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dg79 last edited by

      320 χλμ το ΣΚ στη Χαλκιδική (από παραλίες μέχρι βουνά) και επιστροφή στη βάση με 26%
      Περιμένετε εσείς solid state μπαταρίες και flash charging 😇

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • fanis75
        fanis75 moderator @iceman7 last edited by

        @iceman7 said in BYD forum:

        Ελεος ρε συ. Το ΥC είναι ένας κουβάς με ρόδες.

        Eξαιρετικό ειναι, για την κατηγορία του. Ολα έτσι ειναι και το YC έχει ποιότητα εκεί που έχει σημασία και όχι εκεί που φαίνεται. Ειναι για όσους αγοράζουν αυτοκίνητο, όχι σαλόνι.

        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

        I 1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • I
          ilias-a @fanis75 last edited by

          @fanis75 said in BYD forum:

          @iceman7 said in BYD forum:

          Ελεος ρε συ. Το ΥC είναι ένας κουβάς με ρόδες.

          Eξαιρετικό ειναι, για την κατηγορία του. Ολα έτσι ειναι και το YC έχει ποιότητα εκεί που έχει σημασία και όχι εκεί που φαίνεται. Ειναι για όσους αγοράζουν αυτοκίνητο, όχι σαλόνι.

          Γενικα ειναι καλο αυτοκινητο αλλα θα μπορουσαν ευκολα να το ειχαν προσεξει λιγι παραπανω.

          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • A
            azmo Banned @iceman7 last edited by

            @iceman7 said in BYD forum:

            @dettol said in BYD forum:

            @dimsabas said in BYD forum:

            Όποιος έχει οδηγήσει Atto 2 και YC έχει διαπιστώσει ότι πρόκειται για ένα σαφώς ανώτερο προϊόν. Το να περιορίζεται η κουβέντα σε μισό ευρώ στα κατό είναι αποπροσανατολισμός της συζήτησης. Χώροι, ποιότητα κατασκευής, εξοπλισμός, ποιότητα κύλισης, επιδόσεις, ηχομόνωση, παθητική ασφάλεια, όλα αυτά είναι τομείς σαφούς υπεροχής για τον Κινέζο.

            Δεν είναι μόνο η κατανάλωση αλλά και η εικόνα αξιοπιστίας που έχει (δικαίως) δημιουργήσει η Τογιότα στα του μάτια τουαγοραστικού κοινού. Ακόμα και περισσότερο να καίει το Toyota, παρά πολλοί θα το προτιμήσουν. Χρειάζονται πολλά χρόνια για να καλλιεργήσει οποιαδήποτε νεοεισερχόμενη εταιρεία μια τέτοια αντίληψη.

            Ελεος ρε συ. Το ΥC είναι ένας κουβάς με ρόδες.
            Αν δεν είχε σήμα Τογιότα θα το έφτυναν όλοι ποιοτικά

            Τα πλαστικά του μπορεί να μην ειναι πρίμιουμ, αλλά είναι αθάνατα, όπως και τα μηχανικά του μέρη. Οπως ειπε και ο φανης τα τογιοτα δεν ειναι αυτοκίνητα για πουλ μουρ αλλά για ανθρώπους που εκτιμουν την αξιοπιστία και την οικονομία. Το γενονός οτι το πούλησα στην ιδια τιμή που το ειχα αγοράσει μετα απο 4 χρονια και 60.000 χλμ, νομιζω οτι τα λέει ολα.

            I I 2 Replies Last reply Reply Quote 4
            • I
              ilias-a @azmo last edited by

              @azmo said in BYD forum:

              @iceman7 said in BYD forum:

              @dettol said in BYD forum:

              @dimsabas said in BYD forum:

              Όποιος έχει οδηγήσει Atto 2 και YC έχει διαπιστώσει ότι πρόκειται για ένα σαφώς ανώτερο προϊόν. Το να περιορίζεται η κουβέντα σε μισό ευρώ στα κατό είναι αποπροσανατολισμός της συζήτησης. Χώροι, ποιότητα κατασκευής, εξοπλισμός, ποιότητα κύλισης, επιδόσεις, ηχομόνωση, παθητική ασφάλεια, όλα αυτά είναι τομείς σαφούς υπεροχής για τον Κινέζο.

              Δεν είναι μόνο η κατανάλωση αλλά και η εικόνα αξιοπιστίας που έχει (δικαίως) δημιουργήσει η Τογιότα στα του μάτια τουαγοραστικού κοινού. Ακόμα και περισσότερο να καίει το Toyota, παρά πολλοί θα το προτιμήσουν. Χρειάζονται πολλά χρόνια για να καλλιεργήσει οποιαδήποτε νεοεισερχόμενη εταιρεία μια τέτοια αντίληψη.

              Ελεος ρε συ. Το ΥC είναι ένας κουβάς με ρόδες.
              Αν δεν είχε σήμα Τογιότα θα το έφτυναν όλοι ποιοτικά

              Τα πλαστικά του μπορεί να μην ειναι πρίμιουμ, αλλά είναι αθάνατα, όπως και τα μηχανικά του μέρη. Οπως ειπε και ο φανης τα τογιοτα δεν ειναι αυτοκίνητα για πουλ μουρ αλλά για ανθρώπους που εκτιμουν την αξιοπιστία και την οικονομία. Το γενονός οτι το πούλησα στην ιδια τιμή που το ειχα αγοράσει μετα απο 4 χρονια και 60.000 χλμ, νομιζω οτι τα λέει ολα.

              Σου εκατσαν οι συγκυριες.

              A 1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • A
                azmo Banned @ilias-a last edited by

                @ilias-a said in BYD forum:

                @azmo said in BYD forum:

                @iceman7 said in BYD forum:

                @dettol said in BYD forum:

                @dimsabas said in BYD forum:

                Όποιος έχει οδηγήσει Atto 2 και YC έχει διαπιστώσει ότι πρόκειται για ένα σαφώς ανώτερο προϊόν. Το να περιορίζεται η κουβέντα σε μισό ευρώ στα κατό είναι αποπροσανατολισμός της συζήτησης. Χώροι, ποιότητα κατασκευής, εξοπλισμός, ποιότητα κύλισης, επιδόσεις, ηχομόνωση, παθητική ασφάλεια, όλα αυτά είναι τομείς σαφούς υπεροχής για τον Κινέζο.

                Δεν είναι μόνο η κατανάλωση αλλά και η εικόνα αξιοπιστίας που έχει (δικαίως) δημιουργήσει η Τογιότα στα του μάτια τουαγοραστικού κοινού. Ακόμα και περισσότερο να καίει το Toyota, παρά πολλοί θα το προτιμήσουν. Χρειάζονται πολλά χρόνια για να καλλιεργήσει οποιαδήποτε νεοεισερχόμενη εταιρεία μια τέτοια αντίληψη.

                Ελεος ρε συ. Το ΥC είναι ένας κουβάς με ρόδες.
                Αν δεν είχε σήμα Τογιότα θα το έφτυναν όλοι ποιοτικά

                Τα πλαστικά του μπορεί να μην ειναι πρίμιουμ, αλλά είναι αθάνατα, όπως και τα μηχανικά του μέρη. Οπως ειπε και ο φανης τα τογιοτα δεν ειναι αυτοκίνητα για πουλ μουρ αλλά για ανθρώπους που εκτιμουν την αξιοπιστία και την οικονομία. Το γενονός οτι το πούλησα στην ιδια τιμή που το ειχα αγοράσει μετα απο 4 χρονια και 60.000 χλμ, νομιζω οτι τα λέει ολα.

                Σου εκατσαν οι συγκυριες.

                Ναι, αλλά αν ισχυε γενικά αυτό θα κράταγαν την τιμη τους και τα υπόλοιπα. Κατι που δεν ισχυει.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • fanis75
                  fanis75 moderator @ilias-a last edited by

                  @ilias-a said in BYD forum:

                  Γενικα ειναι καλο αυτοκινητο αλλα θα μπορουσαν ευκολα να το ειχαν προσεξει λιγι παραπανω.

                  Θα μπορούσαν, αλλά δεν έχει τέτοια φιλοσοφία η Τογιότα, ειδικά στα μικρά. Δίνει βάρος εκεί που έχει ουσία, έτσι σκέφτονται οι Ιάπωνες και ως λαός.

                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • ataim
                    ataim last edited by

                    Το YC δεν ανταγωνίζεται το G γιατί δεν βλέπεται. Τουλάχιστον το G έχει τελείως ουδέτερη σχεδίαση που ταιριάζει στα ευρωπαϊκά δεδομένα.

                    J 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • J
                      jousis @ataim last edited by

                      @ataim said in BYD forum:

                      Το YC δεν ανταγωνίζεται το G γιατί δεν βλέπεται.

                      Ωπ, πήραν αέρα τώρα οι κινεζόπληκτοι και βάζουν και το design στο παιχνίδι;
                      o tempora, o mores
                      😂

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • I
                        iceman7 @azmo last edited by

                        @azmo said in BYD forum:

                        @iceman7 said in BYD forum:

                        @dettol said in BYD forum:

                        @dimsabas said in BYD forum:

                        Όποιος έχει οδηγήσει Atto 2 και YC έχει διαπιστώσει ότι πρόκειται για ένα σαφώς ανώτερο προϊόν. Το να περιορίζεται η κουβέντα σε μισό ευρώ στα κατό είναι αποπροσανατολισμός της συζήτησης. Χώροι, ποιότητα κατασκευής, εξοπλισμός, ποιότητα κύλισης, επιδόσεις, ηχομόνωση, παθητική ασφάλεια, όλα αυτά είναι τομείς σαφούς υπεροχής για τον Κινέζο.

                        Δεν είναι μόνο η κατανάλωση αλλά και η εικόνα αξιοπιστίας που έχει (δικαίως) δημιουργήσει η Τογιότα στα του μάτια τουαγοραστικού κοινού. Ακόμα και περισσότερο να καίει το Toyota, παρά πολλοί θα το προτιμήσουν. Χρειάζονται πολλά χρόνια για να καλλιεργήσει οποιαδήποτε νεοεισερχόμενη εταιρεία μια τέτοια αντίληψη.

                        Ελεος ρε συ. Το ΥC είναι ένας κουβάς με ρόδες.
                        Αν δεν είχε σήμα Τογιότα θα το έφτυναν όλοι ποιοτικά

                        Τα πλαστικά του μπορεί να μην ειναι πρίμιουμ, αλλά είναι αθάνατα, όπως και τα μηχανικά του μέρη. Οπως ειπε και ο φανης τα τογιοτα δεν ειναι αυτοκίνητα για πουλ μουρ αλλά για ανθρώπους που εκτιμουν την αξιοπιστία και την οικονομία. Το γενονός οτι το πούλησα στην ιδια τιμή που το ειχα αγοράσει μετα απο 4 χρονια και 60.000 χλμ, νομιζω οτι τα λέει ολα.

                        Μακαρι να ήταν θέμα πουλ μουρ. Δεν έκανα δα και σύγκριση με τη bmw. Μπες σε κλιο σε vw σε κορεάτικα.
                        Αλλα τα πλαστικό μέσα είναι για το ανάθεμα.
                        Σημαδεύονται με το παραμικρό, έχουν φθηνή αίσθηση, τρίζουν. Καθίσματα φλούδες, με χάλια υφάσματα. Άνοιγμα πίσω πορτών για μωρά.
                        Παντελής έλλειψη σεβασμού από μια εταιρία που ποτέ δεν είχε βγάλει χειρότερα πλαστικά στις κατηγορίες αυτές.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dstou last edited by

                          To Yaris είναι που έχει στενό άνοιγμα πίσω πορτών. Το Yaris Cross στο συγκεκριμένο σημείο είναι αισθητά μεγαλύτερο.
                          Άποψή μου είναι ότι η Τουότα τσιγγουνεύτηκε 500 ευρώ εργοστασιακό κόστος για το εσωτερικό του και για την ηχομόνωσή του. Και αυτό θα φανεί περισσότερο τώρα με τους Κινέζοι.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • A d P
                            A d P moderator last edited by

                            Οδηγούμε στην Κύπρο το νέο BYD ATTO 2 DM-i, το μικρό plug in hybrid SUV που ξεκινά από €26.500.

                            Η έκδοση Boost που δοκιμάζουμε αποδίδει 212 ίππους και 300 Nm, προσφέρει έως 90 χιλιόμετρα ηλεκτρικής αυτονομίας και έως 1.000 χιλιόμετρα συνολικά.

                            Οι Πέτρος και Μίλτος Σουτζιής αναλύουν την οδική συμπεριφορά, την πρακτικότητα, την τεχνολογία Super Hybrid DM-i, το Google built in, τον εξοπλισμό του νέου μοντέλου της BYD.

                            Youtube Video

                            I EAT MILF AND COOKIES (and don't forget to upvote! -τα κούκιζ δεν είναι δωρεάν!)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • D
                              dg79 last edited by

                              Είδα byd dolphin εκπαιδευτικό σε σχολήη οδηγών 😀
                              Με 360 κάμερες, χωρίς ταχύτητες και adas ευκολάκι οι εξετάσεις 😇

                              1 Reply Last reply Reply Quote 5
                              • A d P
                                A d P moderator last edited by

                                BYD: Τα 8 νέα μοντέλα που φέρνει στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood

                                I EAT MILF AND COOKIES (and don't forget to upvote! -τα κούκιζ δεν είναι δωρεάν!)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • G
                                  groover1972 @vagkirk last edited by

                                  @vagkirk said in BYD forum:

                                  Τρίχες κατσαρες...

                                  Άπατο θα πάει , με λιγότερα χρήματα παίρνεις ένα Citroen C3 με γαλλικές αναρτήσεις και παράδοση , αληθινά 110 άλογα αντί για τα 90 ατμόσφαιρα του Κινέζου + τα 80 /100 από την μπαταρία ΑΝ ΚΑΙ ΟΠΟΤΕ είναι φορτισμένη που και πάλι θα ψοφαει στις ανηφόρες.

                                  210 ροπή μόνο το χρεπι;

                                  Ο φοβερός 1.2 τρικυλινδρος τούρμπο του C3 έχει τόση ροπή στις 1800 στροφές.

                                  4 λίτρα στα 100;;;

                                  Σιγά τα αυγά, τόσο καίει και το C3 χωρίς όμως να ζυγίζει 2 τόνους.

                                  Εξοπλισμό, οθόνες, ηλιοροφες κλπ , τα έχουμε πει , καθρεφτακια για τους ιθαγενείς.

                                  Εδώ έχει ροπή 235 το s-cross...

                                  V 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • V
                                    vagkirk @groover1972 last edited by

                                    @groover1972 said in BYD forum:

                                    @vagkirk said in BYD forum:

                                    Τρίχες κατσαρες...

                                    Άπατο θα πάει , με λιγότερα χρήματα παίρνεις ένα Citroen C3 με γαλλικές αναρτήσεις και παράδοση , αληθινά 110 άλογα αντί για τα 90 ατμόσφαιρα του Κινέζου + τα 80 /100 από την μπαταρία ΑΝ ΚΑΙ ΟΠΟΤΕ είναι φορτισμένη που και πάλι θα ψοφαει στις ανηφόρες.

                                    210 ροπή μόνο το χρεπι;

                                    Ο φοβερός 1.2 τρικυλινδρος τούρμπο του C3 έχει τόση ροπή στις 1800 στροφές.

                                    4 λίτρα στα 100;;;

                                    Σιγά τα αυγά, τόσο καίει και το C3 χωρίς όμως να ζυγίζει 2 τόνους.

                                    Εξοπλισμό, οθόνες, ηλιοροφες κλπ , τα έχουμε πει , καθρεφτακια για τους ιθαγενείς.

                                    Εδώ έχει ροπή 235 το s-cross...

                                    Και όλα τα 1.6 diesel έχουν 300+ ροπή αλλά πάνε χειρότερα από 1.4 ατμοσφαιρικό βενζίνης δεν σημαίνει κάτι αυτό.

                                    Μόνο η ιπποδύναμη μετράει στις επιδόσεις και στην αίσθηση τραβήγματος που νιώθεις.

                                    Η αμεσότητα των ηλεκτρικών αλόγων είναι πολύ ανώτερη, δεν ενδιαφέρει η ροπή τόσο.

                                    G C 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      groover1972 @vagkirk last edited by

                                      @vagkirk said in BYD forum:

                                      @groover1972 said in BYD forum:

                                      @vagkirk said in BYD forum:

                                      Τρίχες κατσαρες...

                                      Άπατο θα πάει , με λιγότερα χρήματα παίρνεις ένα Citroen C3 με γαλλικές αναρτήσεις και παράδοση , αληθινά 110 άλογα αντί για τα 90 ατμόσφαιρα του Κινέζου + τα 80 /100 από την μπαταρία ΑΝ ΚΑΙ ΟΠΟΤΕ είναι φορτισμένη που και πάλι θα ψοφαει στις ανηφόρες.

                                      210 ροπή μόνο το χρεπι;

                                      Ο φοβερός 1.2 τρικυλινδρος τούρμπο του C3 έχει τόση ροπή στις 1800 στροφές.

                                      4 λίτρα στα 100;;;

                                      Σιγά τα αυγά, τόσο καίει και το C3 χωρίς όμως να ζυγίζει 2 τόνους.

                                      Εξοπλισμό, οθόνες, ηλιοροφες κλπ , τα έχουμε πει , καθρεφτακια για τους ιθαγενείς.

                                      Εδώ έχει ροπή 235 το s-cross...

                                      Και όλα τα 1.6 diesel έχουν 300+ ροπή αλλά πάνε χειρότερα από 1.4 ατμοσφαιρικό βενζίνης δεν σημαίνει κάτι αυτό.

                                      Μόνο η ιπποδύναμη μετράει στις επιδόσεις και στην αίσθηση τραβήγματος που νιώθεις.

                                      Η αμεσότητα των ηλεκτρικών αλόγων είναι πολύ ανώτερη, δεν ενδιαφέρει η ροπή τόσο.

                                      Δεν ανέφερα εγώ πιο πάνω το θερμικό C3. Εκεί απάντησα. Και οδηγικα μετράει η ροπή 😏

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • sargus
                                        sargus last edited by

                                        Το Seal 06 GT ξέρουμε αν έρθει Ελλάδα;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          criuser @vagkirk last edited by

                                          @vagkirk said in BYD forum:

                                          @groover1972 said in BYD forum:

                                          @vagkirk said in BYD forum:

                                          Τρίχες κατσαρες...

                                          Άπατο θα πάει , με λιγότερα χρήματα παίρνεις ένα Citroen C3 με γαλλικές αναρτήσεις και παράδοση , αληθινά 110 άλογα αντί για τα 90 ατμόσφαιρα του Κινέζου + τα 80 /100 από την μπαταρία ΑΝ ΚΑΙ ΟΠΟΤΕ είναι φορτισμένη που και πάλι θα ψοφαει στις ανηφόρες.

                                          210 ροπή μόνο το χρεπι;

                                          Ο φοβερός 1.2 τρικυλινδρος τούρμπο του C3 έχει τόση ροπή στις 1800 στροφές.

                                          4 λίτρα στα 100;;;

                                          Σιγά τα αυγά, τόσο καίει και το C3 χωρίς όμως να ζυγίζει 2 τόνους.

                                          Εξοπλισμό, οθόνες, ηλιοροφες κλπ , τα έχουμε πει , καθρεφτακια για τους ιθαγενείς.

                                          Εδώ έχει ροπή 235 το s-cross...

                                          Και όλα τα 1.6 diesel έχουν 300+ ροπή αλλά πάνε χειρότερα από 1.4 ατμοσφαιρικό βενζίνης δεν σημαίνει κάτι αυτό.

                                          Μόνο η ιπποδύναμη μετράει στις επιδόσεις και στην αίσθηση τραβήγματος που νιώθεις.

                                          Η αμεσότητα των ηλεκτρικών αλόγων είναι πολύ ανώτερη, δεν ενδιαφέρει η ροπή τόσο.

                                          Εχοντας το ίδιο αυτοκίνητο και ως τούρμπο βενζίνης με 110 άλογα και 230 ροπή και ως τούρμπο ντίζελ με 120 άλογα και 300 ροπή το προσπέρασμα του ντίζελ δεν το βλέπει το βενζίνης ποτέ.

                                          Το ηλεκτρικό εξ ορισμού δεν προσπερνάει οπότε δεν μπαίνει στην συζήτηση...😊

                                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                                          Εμαθα...

                                          katafractos17 D 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                          • katafractos17
                                            katafractos17 @criuser last edited by

                                            @criuser said in BYD forum:

                                            Το ηλεκτρικό εξ ορισμού δεν προσπερνάει οπότε δεν μπαίνει στην συζήτηση...

                                            Απλά δεν προλαβαίνετε να το δείτε όταν προσπερνάει, οπότε σας δημιουργείται εσφαλμένη εντύπωση. 😁

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • D
                                              dettol @criuser last edited by

                                              @criuser said in BYD forum:

                                              @vagkirk said in BYD forum:

                                              @groover1972 said in BYD forum:

                                              @vagkirk said in BYD forum:

                                              Τρίχες κατσαρες...

                                              Άπατο θα πάει , με λιγότερα χρήματα παίρνεις ένα Citroen C3 με γαλλικές αναρτήσεις και παράδοση , αληθινά 110 άλογα αντί για τα 90 ατμόσφαιρα του Κινέζου + τα 80 /100 από την μπαταρία ΑΝ ΚΑΙ ΟΠΟΤΕ είναι φορτισμένη που και πάλι θα ψοφαει στις ανηφόρες.

                                              210 ροπή μόνο το χρεπι;

                                              Ο φοβερός 1.2 τρικυλινδρος τούρμπο του C3 έχει τόση ροπή στις 1800 στροφές.

                                              4 λίτρα στα 100;;;

                                              Σιγά τα αυγά, τόσο καίει και το C3 χωρίς όμως να ζυγίζει 2 τόνους.

                                              Εξοπλισμό, οθόνες, ηλιοροφες κλπ , τα έχουμε πει , καθρεφτακια για τους ιθαγενείς.

                                              Εδώ έχει ροπή 235 το s-cross...

                                              Και όλα τα 1.6 diesel έχουν 300+ ροπή αλλά πάνε χειρότερα από 1.4 ατμοσφαιρικό βενζίνης δεν σημαίνει κάτι αυτό.

                                              Μόνο η ιπποδύναμη μετράει στις επιδόσεις και στην αίσθηση τραβήγματος που νιώθεις.

                                              Η αμεσότητα των ηλεκτρικών αλόγων είναι πολύ ανώτερη, δεν ενδιαφέρει η ροπή τόσο.

                                              Εχοντας το ίδιο αυτοκίνητο και ως τούρμπο βενζίνης με 110 άλογα και 230 ροπή και ως τούρμπο ντίζελ με 120 άλογα και 300 ροπή το προσπέρασμα του ντίζελ δεν το βλέπει το βενζίνης ποτέ.

                                              Το ηλεκτρικό εξ ορισμού δεν προσπερνάει οπότε δεν μπαίνει στην συζήτηση...😊

                                              Ε πάρε και ένα ίδιο ηλεκτρικό να ολοκληρωθεί η συλλογή!

                                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                              • First post
                                                Last post
                                              • 1
                                              • 2
                                              • 259
                                              • 260
                                              • 261
                                              • 262
                                              • 263
                                              • 263 / 263
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • TEST
                                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                              • VIDEO
                                                • 4TTV
                                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CANDID CAMERA
                                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΛΕΞΙΚΟ
                                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • FORMULA 1
                                                • WRC
                                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4T CLASSIC
                                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΟΡΑ
                                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CLASSIC
                                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                              • MENU
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                              • ΚΟΚ

                                              logo footer

                                              coty











                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • CLASSIC
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • VIDEO
                                              • FORUM
                                              4T FORUM
                                              4T LIBRARY
                                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                              Powered by nxcode.gr