-
320 χλμ το ΣΚ στη Χαλκιδική (από παραλίες μέχρι βουνά) και επιστροφή στη βάση με 26%
Περιμένετε εσείς solid state μπαταρίες και flash charging
-
-
Ελεος ρε συ. Το ΥC είναι ένας κουβάς με ρόδες.
Eξαιρετικό ειναι, για την κατηγορία του. Ολα έτσι ειναι και το YC έχει ποιότητα εκεί που έχει σημασία και όχι εκεί που φαίνεται. Ειναι για όσους αγοράζουν αυτοκίνητο, όχι σαλόνι.
Γενικα ειναι καλο αυτοκινητο αλλα θα μπορουσαν ευκολα να το ειχαν προσεξει λιγι παραπανω.
-
Όποιος έχει οδηγήσει Atto 2 και YC έχει διαπιστώσει ότι πρόκειται για ένα σαφώς ανώτερο προϊόν. Το να περιορίζεται η κουβέντα σε μισό ευρώ στα κατό είναι αποπροσανατολισμός της συζήτησης. Χώροι, ποιότητα κατασκευής, εξοπλισμός, ποιότητα κύλισης, επιδόσεις, ηχομόνωση, παθητική ασφάλεια, όλα αυτά είναι τομείς σαφούς υπεροχής για τον Κινέζο.
Δεν είναι μόνο η κατανάλωση αλλά και η εικόνα αξιοπιστίας που έχει (δικαίως) δημιουργήσει η Τογιότα στα του μάτια τουαγοραστικού κοινού. Ακόμα και περισσότερο να καίει το Toyota, παρά πολλοί θα το προτιμήσουν. Χρειάζονται πολλά χρόνια για να καλλιεργήσει οποιαδήποτε νεοεισερχόμενη εταιρεία μια τέτοια αντίληψη.
Ελεος ρε συ. Το ΥC είναι ένας κουβάς με ρόδες.
Αν δεν είχε σήμα Τογιότα θα το έφτυναν όλοι ποιοτικάΤα πλαστικά του μπορεί να μην ειναι πρίμιουμ, αλλά είναι αθάνατα, όπως και τα μηχανικά του μέρη. Οπως ειπε και ο φανης τα τογιοτα δεν ειναι αυτοκίνητα για πουλ μουρ αλλά για ανθρώπους που εκτιμουν την αξιοπιστία και την οικονομία. Το γενονός οτι το πούλησα στην ιδια τιμή που το ειχα αγοράσει μετα απο 4 χρονια και 60.000 χλμ, νομιζω οτι τα λέει ολα.
-
Όποιος έχει οδηγήσει Atto 2 και YC έχει διαπιστώσει ότι πρόκειται για ένα σαφώς ανώτερο προϊόν. Το να περιορίζεται η κουβέντα σε μισό ευρώ στα κατό είναι αποπροσανατολισμός της συζήτησης. Χώροι, ποιότητα κατασκευής, εξοπλισμός, ποιότητα κύλισης, επιδόσεις, ηχομόνωση, παθητική ασφάλεια, όλα αυτά είναι τομείς σαφούς υπεροχής για τον Κινέζο.
Δεν είναι μόνο η κατανάλωση αλλά και η εικόνα αξιοπιστίας που έχει (δικαίως) δημιουργήσει η Τογιότα στα του μάτια τουαγοραστικού κοινού. Ακόμα και περισσότερο να καίει το Toyota, παρά πολλοί θα το προτιμήσουν. Χρειάζονται πολλά χρόνια για να καλλιεργήσει οποιαδήποτε νεοεισερχόμενη εταιρεία μια τέτοια αντίληψη.
Ελεος ρε συ. Το ΥC είναι ένας κουβάς με ρόδες.
Αν δεν είχε σήμα Τογιότα θα το έφτυναν όλοι ποιοτικάΤα πλαστικά του μπορεί να μην ειναι πρίμιουμ, αλλά είναι αθάνατα, όπως και τα μηχανικά του μέρη. Οπως ειπε και ο φανης τα τογιοτα δεν ειναι αυτοκίνητα για πουλ μουρ αλλά για ανθρώπους που εκτιμουν την αξιοπιστία και την οικονομία. Το γενονός οτι το πούλησα στην ιδια τιμή που το ειχα αγοράσει μετα απο 4 χρονια και 60.000 χλμ, νομιζω οτι τα λέει ολα.
Σου εκατσαν οι συγκυριες.
-
Όποιος έχει οδηγήσει Atto 2 και YC έχει διαπιστώσει ότι πρόκειται για ένα σαφώς ανώτερο προϊόν. Το να περιορίζεται η κουβέντα σε μισό ευρώ στα κατό είναι αποπροσανατολισμός της συζήτησης. Χώροι, ποιότητα κατασκευής, εξοπλισμός, ποιότητα κύλισης, επιδόσεις, ηχομόνωση, παθητική ασφάλεια, όλα αυτά είναι τομείς σαφούς υπεροχής για τον Κινέζο.
Δεν είναι μόνο η κατανάλωση αλλά και η εικόνα αξιοπιστίας που έχει (δικαίως) δημιουργήσει η Τογιότα στα του μάτια τουαγοραστικού κοινού. Ακόμα και περισσότερο να καίει το Toyota, παρά πολλοί θα το προτιμήσουν. Χρειάζονται πολλά χρόνια για να καλλιεργήσει οποιαδήποτε νεοεισερχόμενη εταιρεία μια τέτοια αντίληψη.
Ελεος ρε συ. Το ΥC είναι ένας κουβάς με ρόδες.
Αν δεν είχε σήμα Τογιότα θα το έφτυναν όλοι ποιοτικάΤα πλαστικά του μπορεί να μην ειναι πρίμιουμ, αλλά είναι αθάνατα, όπως και τα μηχανικά του μέρη. Οπως ειπε και ο φανης τα τογιοτα δεν ειναι αυτοκίνητα για πουλ μουρ αλλά για ανθρώπους που εκτιμουν την αξιοπιστία και την οικονομία. Το γενονός οτι το πούλησα στην ιδια τιμή που το ειχα αγοράσει μετα απο 4 χρονια και 60.000 χλμ, νομιζω οτι τα λέει ολα.
Σου εκατσαν οι συγκυριες.
Ναι, αλλά αν ισχυε γενικά αυτό θα κράταγαν την τιμη τους και τα υπόλοιπα. Κατι που δεν ισχυει.
-
-
Το YC δεν ανταγωνίζεται το G γιατί δεν βλέπεται. Τουλάχιστον το G έχει τελείως ουδέτερη σχεδίαση που ταιριάζει στα ευρωπαϊκά δεδομένα.
-
-
Όποιος έχει οδηγήσει Atto 2 και YC έχει διαπιστώσει ότι πρόκειται για ένα σαφώς ανώτερο προϊόν. Το να περιορίζεται η κουβέντα σε μισό ευρώ στα κατό είναι αποπροσανατολισμός της συζήτησης. Χώροι, ποιότητα κατασκευής, εξοπλισμός, ποιότητα κύλισης, επιδόσεις, ηχομόνωση, παθητική ασφάλεια, όλα αυτά είναι τομείς σαφούς υπεροχής για τον Κινέζο.
Δεν είναι μόνο η κατανάλωση αλλά και η εικόνα αξιοπιστίας που έχει (δικαίως) δημιουργήσει η Τογιότα στα του μάτια τουαγοραστικού κοινού. Ακόμα και περισσότερο να καίει το Toyota, παρά πολλοί θα το προτιμήσουν. Χρειάζονται πολλά χρόνια για να καλλιεργήσει οποιαδήποτε νεοεισερχόμενη εταιρεία μια τέτοια αντίληψη.
Ελεος ρε συ. Το ΥC είναι ένας κουβάς με ρόδες.
Αν δεν είχε σήμα Τογιότα θα το έφτυναν όλοι ποιοτικάΤα πλαστικά του μπορεί να μην ειναι πρίμιουμ, αλλά είναι αθάνατα, όπως και τα μηχανικά του μέρη. Οπως ειπε και ο φανης τα τογιοτα δεν ειναι αυτοκίνητα για πουλ μουρ αλλά για ανθρώπους που εκτιμουν την αξιοπιστία και την οικονομία. Το γενονός οτι το πούλησα στην ιδια τιμή που το ειχα αγοράσει μετα απο 4 χρονια και 60.000 χλμ, νομιζω οτι τα λέει ολα.
Μακαρι να ήταν θέμα πουλ μουρ. Δεν έκανα δα και σύγκριση με τη bmw. Μπες σε κλιο σε vw σε κορεάτικα.
Αλλα τα πλαστικό μέσα είναι για το ανάθεμα.
Σημαδεύονται με το παραμικρό, έχουν φθηνή αίσθηση, τρίζουν. Καθίσματα φλούδες, με χάλια υφάσματα. Άνοιγμα πίσω πορτών για μωρά.
Παντελής έλλειψη σεβασμού από μια εταιρία που ποτέ δεν είχε βγάλει χειρότερα πλαστικά στις κατηγορίες αυτές. -
To Yaris είναι που έχει στενό άνοιγμα πίσω πορτών. Το Yaris Cross στο συγκεκριμένο σημείο είναι αισθητά μεγαλύτερο.
Άποψή μου είναι ότι η Τουότα τσιγγουνεύτηκε 500 ευρώ εργοστασιακό κόστος για το εσωτερικό του και για την ηχομόνωσή του. Και αυτό θα φανεί περισσότερο τώρα με τους Κινέζοι. -
Οδηγούμε στην Κύπρο το νέο BYD ATTO 2 DM-i, το μικρό plug in hybrid SUV που ξεκινά από €26.500.
Η έκδοση Boost που δοκιμάζουμε αποδίδει 212 ίππους και 300 Nm, προσφέρει έως 90 χιλιόμετρα ηλεκτρικής αυτονομίας και έως 1.000 χιλιόμετρα συνολικά.
Οι Πέτρος και Μίλτος Σουτζιής αναλύουν την οδική συμπεριφορά, την πρακτικότητα, την τεχνολογία Super Hybrid DM-i, το Google built in, τον εξοπλισμό του νέου μοντέλου της BYD.
-
Είδα byd dolphin εκπαιδευτικό σε σχολήη οδηγών

Με 360 κάμερες, χωρίς ταχύτητες και adas ευκολάκι οι εξετάσεις
-
-
Τρίχες κατσαρες...
Άπατο θα πάει , με λιγότερα χρήματα παίρνεις ένα Citroen C3 με γαλλικές αναρτήσεις και παράδοση , αληθινά 110 άλογα αντί για τα 90 ατμόσφαιρα του Κινέζου + τα 80 /100 από την μπαταρία ΑΝ ΚΑΙ ΟΠΟΤΕ είναι φορτισμένη που και πάλι θα ψοφαει στις ανηφόρες.
210 ροπή μόνο το χρεπι;
Ο φοβερός 1.2 τρικυλινδρος τούρμπο του C3 έχει τόση ροπή στις 1800 στροφές.
4 λίτρα στα 100;;;
Σιγά τα αυγά, τόσο καίει και το C3 χωρίς όμως να ζυγίζει 2 τόνους.
Εξοπλισμό, οθόνες, ηλιοροφες κλπ , τα έχουμε πει , καθρεφτακια για τους ιθαγενείς.
Εδώ έχει ροπή 235 το s-cross...
-
@groover1972 said in BYD forum:
Τρίχες κατσαρες...
Άπατο θα πάει , με λιγότερα χρήματα παίρνεις ένα Citroen C3 με γαλλικές αναρτήσεις και παράδοση , αληθινά 110 άλογα αντί για τα 90 ατμόσφαιρα του Κινέζου + τα 80 /100 από την μπαταρία ΑΝ ΚΑΙ ΟΠΟΤΕ είναι φορτισμένη που και πάλι θα ψοφαει στις ανηφόρες.
210 ροπή μόνο το χρεπι;
Ο φοβερός 1.2 τρικυλινδρος τούρμπο του C3 έχει τόση ροπή στις 1800 στροφές.
4 λίτρα στα 100;;;
Σιγά τα αυγά, τόσο καίει και το C3 χωρίς όμως να ζυγίζει 2 τόνους.
Εξοπλισμό, οθόνες, ηλιοροφες κλπ , τα έχουμε πει , καθρεφτακια για τους ιθαγενείς.
Εδώ έχει ροπή 235 το s-cross...
Και όλα τα 1.6 diesel έχουν 300+ ροπή αλλά πάνε χειρότερα από 1.4 ατμοσφαιρικό βενζίνης δεν σημαίνει κάτι αυτό.
Μόνο η ιπποδύναμη μετράει στις επιδόσεις και στην αίσθηση τραβήγματος που νιώθεις.
Η αμεσότητα των ηλεκτρικών αλόγων είναι πολύ ανώτερη, δεν ενδιαφέρει η ροπή τόσο.
-
@groover1972 said in BYD forum:
Τρίχες κατσαρες...
Άπατο θα πάει , με λιγότερα χρήματα παίρνεις ένα Citroen C3 με γαλλικές αναρτήσεις και παράδοση , αληθινά 110 άλογα αντί για τα 90 ατμόσφαιρα του Κινέζου + τα 80 /100 από την μπαταρία ΑΝ ΚΑΙ ΟΠΟΤΕ είναι φορτισμένη που και πάλι θα ψοφαει στις ανηφόρες.
210 ροπή μόνο το χρεπι;
Ο φοβερός 1.2 τρικυλινδρος τούρμπο του C3 έχει τόση ροπή στις 1800 στροφές.
4 λίτρα στα 100;;;
Σιγά τα αυγά, τόσο καίει και το C3 χωρίς όμως να ζυγίζει 2 τόνους.
Εξοπλισμό, οθόνες, ηλιοροφες κλπ , τα έχουμε πει , καθρεφτακια για τους ιθαγενείς.
Εδώ έχει ροπή 235 το s-cross...
Και όλα τα 1.6 diesel έχουν 300+ ροπή αλλά πάνε χειρότερα από 1.4 ατμοσφαιρικό βενζίνης δεν σημαίνει κάτι αυτό.
Μόνο η ιπποδύναμη μετράει στις επιδόσεις και στην αίσθηση τραβήγματος που νιώθεις.
Η αμεσότητα των ηλεκτρικών αλόγων είναι πολύ ανώτερη, δεν ενδιαφέρει η ροπή τόσο.
Δεν ανέφερα εγώ πιο πάνω το θερμικό C3. Εκεί απάντησα. Και οδηγικα μετράει η ροπή

-
Το Seal 06 GT ξέρουμε αν έρθει Ελλάδα;
-
@groover1972 said in BYD forum:
Τρίχες κατσαρες...
Άπατο θα πάει , με λιγότερα χρήματα παίρνεις ένα Citroen C3 με γαλλικές αναρτήσεις και παράδοση , αληθινά 110 άλογα αντί για τα 90 ατμόσφαιρα του Κινέζου + τα 80 /100 από την μπαταρία ΑΝ ΚΑΙ ΟΠΟΤΕ είναι φορτισμένη που και πάλι θα ψοφαει στις ανηφόρες.
210 ροπή μόνο το χρεπι;
Ο φοβερός 1.2 τρικυλινδρος τούρμπο του C3 έχει τόση ροπή στις 1800 στροφές.
4 λίτρα στα 100;;;
Σιγά τα αυγά, τόσο καίει και το C3 χωρίς όμως να ζυγίζει 2 τόνους.
Εξοπλισμό, οθόνες, ηλιοροφες κλπ , τα έχουμε πει , καθρεφτακια για τους ιθαγενείς.
Εδώ έχει ροπή 235 το s-cross...
Και όλα τα 1.6 diesel έχουν 300+ ροπή αλλά πάνε χειρότερα από 1.4 ατμοσφαιρικό βενζίνης δεν σημαίνει κάτι αυτό.
Μόνο η ιπποδύναμη μετράει στις επιδόσεις και στην αίσθηση τραβήγματος που νιώθεις.
Η αμεσότητα των ηλεκτρικών αλόγων είναι πολύ ανώτερη, δεν ενδιαφέρει η ροπή τόσο.
Εχοντας το ίδιο αυτοκίνητο και ως τούρμπο βενζίνης με 110 άλογα και 230 ροπή και ως τούρμπο ντίζελ με 120 άλογα και 300 ροπή το προσπέρασμα του ντίζελ δεν το βλέπει το βενζίνης ποτέ.
Το ηλεκτρικό εξ ορισμού δεν προσπερνάει οπότε δεν μπαίνει στην συζήτηση...

-
BYD forum

