-
Κίνηση ματ από τον Elon
Τιμή χάρισμα το entry Υ , εξαιρώντας την αχρήστευση του μπροστινού χώρου αποσκευών όλα τα υπόλοιπα , δεν θα λείψουν και πολύ
Και επιπλεον δημιουργεί χώρο ώστε να βγει πιο ανταγωνιστό το Y Long Range πολύ σύντομα.Τα 10Κ είναι υπερβολική διαφορά και δεν θα διατηρηθούν για πολύ.
-
@dettol said in TESLA FORUM:
@focus84 said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
Ήρθε και στην Ελλάδα το οικονομικότερο μοντελ Υ
https://www.tesla.com/el_gr/modely/design#overview
40 k € και σαφώς ομορφότερο
Το αμάξι δυστυχώς είναι τόσο κουτσουρεμένο που θα έπρεπε μαξ να κοστίζει 35.000 ευρώ και πολλά λέω..τραγική κιόλας η επιλογή να καταργηθεί το standard range με την αμέσως επόμενη από αυτό επιλογή να κοστίζει 50.000 ευρώ..όλα αυτά σε αντίθεση με το απλό Tesla model 3 (το οποίο μένει να δούμε αν θα έρθει Ελλάδα)το οποίο φαντάζει εξαιρετική επιλογή.
προσωπικα δεν πιστευα οτι θα ερθουν τα standard στην ελλαδα. Αν ερθει το standard 3 με κανενα 35αρι χιλιαδες, θα κλαψουν μανουλες.
Νομιζω ότι το standard 3 δεν θα έρθει Ελλάδα. Αν έρθει θα είναι μεγάλη έκπληξη και όπως λες πολλοί θα αρχίσουν να ιδρώνουν. Κορυφαίο αυτοκίνητο σε εξαιρετική τιμή. Τι άλλο να ζητήσει κάποιος;; Μιλάμε για υποψήφιους που σκέφτονται αποκλειστικά bev
-
@george1977 said in TESLA FORUM:
εξαιρώντας την αχρήστευση του μπροστινού χώρου αποσκευών
δηλαδή; τι έγινε εδώ;
-
Καταργήθηκε το frunk στο standard???
-
Yes, the new 2026 Tesla Model Y Standard still has a frunk, but it is a smaller, simplified, and more basic version compared to the frunks in other Model Y trims. This cost-saving measure means the Standard Model Y's frunk lacks paneling, lighting, insulation, and a drainage plug, and may also be less waterproof.
Key differences of the Model Y Standard frunk:
Smaller size: The frunk is reduced in size compared to higher trims.
Basic interior: It features bare plastic surfaces with no paneling, lighting, or insulation.
No drainage plug: This useful feature for removing water from melting snow or wet items is omitted.
Reduced waterproofing: The simplified design may allow moisture to enter the compartment, limiting its usefulness for certain items. -
@wantone said in TESLA FORUM:
Yes, the new 2026 Tesla Model Y Standard still has a frunk, but it is a smaller, simplified, and more basic version compared to the frunks in other Model Y trims. This cost-saving measure means the Standard Model Y's frunk lacks paneling, lighting, insulation, and a drainage plug, and may also be less waterproof.
Key differences of the Model Y Standard frunk:
Smaller size: The frunk is reduced in size compared to higher trims.
Basic interior: It features bare plastic surfaces with no paneling, lighting, or insulation.
No drainage plug: This useful feature for removing water from melting snow or wet items is omitted.
Reduced waterproofing: The simplified design may allow moisture to enter the compartment, limiting its usefulness for certain items.Και βαλιτσούλα να βάλεις θα την ακους καθε τρεις και λίγο
-
Σας έχει φάει το Καλοφορνικέησον... ανοίγεις τρυπούλες με το τρυπάνι για ντρεην και βάζεις τα σύνεργα απ το ψάρεμα εκεί
-
Διαθέσιμο στην Ελλάδα το φθηνότερο Tesla Model Y – Με τιμή κάτω από 40.000 ευρώ
-
Πράγματι υπάρχει πλέον και στο Ελληνικό site!
40 χιλιάρικα (προ επιδότησης) για Model Y παρακαλώ, με 534 Km αυτονομία! Καλή φάση!Προσπαθώ να σκεφτώ αν υπάρχει διαθέσιμο άλλο ηλεκτρικό SUV, κινέζικό ή ευρωπαϊκό, με αντίστοιχη αυτονομία σε αυτά τα λεφτά και δεν βρίσκω!
Τα πράγματα ήταν έτσι και αλλιώς ζόρικα για τους Ευρωπαίους, αλλά τώρα φαίνεται ότι ζορίζουν και για τους Κινέζους!
Στο Model 3 δε βγάζει ακόμη επιλογή Standard.
ΥΓ. Η μόνη εναλλακτική είναι ίσως το EV3 LR στα ίδια λεφτά αλλά με μικρότερους χώρους και μεγαλύτερη αυτονομία.
-
Μάλιστα η ευρωπαϊκή έκδοση του standard Y έχει και ραδιόφωνο και ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες και autosteer.
-
Εχει βγαλει και τα ματριξ φωτα νομιζω
-
@axel12p said in TESLA FORUM:
Πράγματι υπάρχει πλέον και στο Ελληνικό site!
40 χιλιάρικα (προ επιδότησης) για Model Y παρακαλώ, με 534 Km αυτονομία! Καλή φάση!Προσπαθώ να σκεφτώ αν υπάρχει διαθέσιμο άλλο ηλεκτρικό SUV, κινέζικό ή ευρωπαϊκό, με αντίστοιχη αυτονομία σε αυτά τα λεφτά και δεν βρίσκω!
Τα πράγματα ήταν έτσι και αλλιώς ζόρικα για τους Ευρωπαίους, αλλά τώρα φαίνεται ότι ζορίζουν και για τους Κινέζους!
Στο Model 3 δε βγάζει ακόμη επιλογή Standard.
ΥΓ. Η μόνη εναλλακτική είναι ίσως το EV3 LR στα ίδια λεφτά αλλά με μικρότερους χώρους και μεγαλύτερη αυτονομία.
Toyota CHR+ με 600 km και 40k.
Πρωτοπόρος η Tesla αναμφίβολα, αλλά η ψαλίδα κλείνει (και πιθανών να μην υπάρχει στα επόμενα 2-3 χρόνια).
Δυστυχώς η υπεροψία (αντίστοιχο της ύβρης στην τραγωδία) της ανώτερης τεχνολογίας σε σχέση με τους Ευρωπαίους (κυρίως) τους οδήγησε στο να περιορίσουν τις επενδύσεις σε RnD τη στιγμή που οι άλλοι (Ευρωπαίοι και Ασιάτες) είχαν πάρει μπρος (η Ευρώπη και Ιαπωνία με μια σημαντική χρονοκαθυστέρηση). -
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Μάλιστα η ευρωπαϊκή έκδοση του standard Y έχει και ραδιόφωνο και ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες και autosteer.
ΜΕ το ράδιο τι γλιτώσαν? 2 ευρώ?
-
@ntinaras said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Μάλιστα η ευρωπαϊκή έκδοση του standard Y έχει και ραδιόφωνο και ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες και autosteer.
ΜΕ το ράδιο τι γλιτώσαν? 2 ευρώ?
Πραγματικά είναι κάτι που με ξεπερνάει.
Χαχαχα...
Το ραδιόφωνο πρέπει να αναφερόταν ως εξοπλισμός στα αυτοκίνητα της δεκαετίας του 60 ξέρω γω.
Έχει και ραδιόφωνο ρε...
Έλα ρε συ; Αλήθεια; Σούπερ εξοπλισμός... -
-
"Απ’ ό,τι φαίνεται η Tesla «άκουσε» τη δυσαρέσκεια της μεγάλης μερίδας των πελατών της και αποφάσισε να κάνει διαθέσιμη την προσθήκη του μοχλού των φλας στο τιμόνι, με επιπλέον χρέωση.
Η Tesla λάνσαρε επίσημα το “Model 3 Turn Signal Stalk Retrofit” kit μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος, με τιμή 595 δολαρίων (514 ευρώ) για την αγορά των ΗΠΑ, ενώ το κιτ είναι διαθέσιμο και στην ελληνική αγορά, με τιμή 660 ευρώ, παρόλο που προς το παρόν είναι εξαντλημένο".
Είναι δυνατόν να χρεώνει 660 ευρώ για ένα μοχλό φλας, δηλαδή βάζεις ηχομονωτικά κρύσταλλα αλλά καταργείς οθόνη πληροφοριών οδηγού, μοχλό φλας και λειτουργικά κουμπιά., δεν βάζεις ηλεκτρικό σκίαστρο (έχει ακόμη και το cc) αλλά το αγοράζεις ως έξτρα και το κολλάς με σκρατς στον ουρανό για να ρίξεις το κόστος. Αστειότητες, νομίζω ότι εάν εδραιώσουν δίκτυο διανομής και συντήρησης οι κινέζοι στην Ευρώπη η διαχείριση ενέργειας των tesla που θα σου δίνει 30χλμ παραπάνω από ένα κινεζικό δεν θα επαρκούν ως λόγος προτίμησης τους. -
@nmsm2 said in TESLA FORUM:
"Απ’ ό,τι φαίνεται η Tesla «άκουσε» τη δυσαρέσκεια της μεγάλης μερίδας των πελατών της και αποφάσισε να κάνει διαθέσιμη την προσθήκη του μοχλού των φλας στο τιμόνι, με επιπλέον χρέωση.
Η Tesla λάνσαρε επίσημα το “Model 3 Turn Signal Stalk Retrofit” kit μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος, με τιμή 595 δολαρίων (514 ευρώ) για την αγορά των ΗΠΑ, ενώ το κιτ είναι διαθέσιμο και στην ελληνική αγορά, με τιμή 660 ευρώ, παρόλο που προς το παρόν είναι εξαντλημένο".
Είναι δυνατόν να χρεώνει 660 ευρώ για ένα μοχλό φλας, δηλαδή βάζεις ηχομονωτικά κρύσταλλα αλλά καταργείς οθόνη πληροφοριών οδηγού, μοχλό φλας και λειτουργικά κουμπιά., δεν βάζεις ηλεκτρικό σκίαστρο (έχει ακόμη και το cc) αλλά το αγοράζεις ως έξτρα και το κολλάς με σκρατς στον ουρανό για να ρίξεις το κόστος. Αστειότητες, νομίζω ότι εάν εδραιώσουν δίκτυο διανομής και συντήρησης οι κινέζοι στην Ευρώπη η διαχείριση ενέργειας των tesla που θα σου δίνει 30χλμ παραπάνω από ένα κινεζικό δεν θα επαρκούν ως λόγος προτίμησης τους.Μαζί με τον μοχλό για τα φλας σου αλλάζουν και το τιμόνι με νέο ανευ σημανσης.
Μερικά από αυτά που λες είναι σωστά, μερικά όχι και τόσο, αλλά παράλληλα σου δίνουν τόσο εξοπλισμό που άλλοι είτε θέλουν άπειρα ευρά, είτε δεν μπορούν να τον προσφέρουν.
Είδατε πως κλέβουν τα τουοτα ωσαν στραγάλια ? Έχετε δει να κλέβουν τέσλα ?
Έχετε δει πόσα πράγματα βελτιώνουν ή προσθέτουν σε κάθε αναβάθμιση λειτουργικού ?
Κάλες οι θεωρίες και εικασίες, αλλά όταν φτάσεις στο ταμείο για ηλεκτρικό (και όχι μόνο) δύσκολο προσπερνάς τα ΤΕΣΛΑ
-
@nmsm2 said in TESLA FORUM:
η διαχείριση ενέργειας των tesla που θα σου δίνει 30χλμ παραπάνω από ένα κινεζικό δεν θα επαρκούν ως λόγος προτίμησης τους.
Καλά για κάποιους ούτε τώρα επαρκούν και όχι μόνο σε σχέση με ένα κινέζικο.
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
@nmsm2 said in TESLA FORUM:
"Απ’ ό,τι φαίνεται η Tesla «άκουσε» τη δυσαρέσκεια της μεγάλης μερίδας των πελατών της και αποφάσισε να κάνει διαθέσιμη την προσθήκη του μοχλού των φλας στο τιμόνι, με επιπλέον χρέωση.
Η Tesla λάνσαρε επίσημα το “Model 3 Turn Signal Stalk Retrofit” kit μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος, με τιμή 595 δολαρίων (514 ευρώ) για την αγορά των ΗΠΑ, ενώ το κιτ είναι διαθέσιμο και στην ελληνική αγορά, με τιμή 660 ευρώ, παρόλο που προς το παρόν είναι εξαντλημένο".
Είναι δυνατόν να χρεώνει 660 ευρώ για ένα μοχλό φλας, δηλαδή βάζεις ηχομονωτικά κρύσταλλα αλλά καταργείς οθόνη πληροφοριών οδηγού, μοχλό φλας και λειτουργικά κουμπιά., δεν βάζεις ηλεκτρικό σκίαστρο (έχει ακόμη και το cc) αλλά το αγοράζεις ως έξτρα και το κολλάς με σκρατς στον ουρανό για να ρίξεις το κόστος. Αστειότητες, νομίζω ότι εάν εδραιώσουν δίκτυο διανομής και συντήρησης οι κινέζοι στην Ευρώπη η διαχείριση ενέργειας των tesla που θα σου δίνει 30χλμ παραπάνω από ένα κινεζικό δεν θα επαρκούν ως λόγος προτίμησης τους.Μαζί με τον μοχλό για τα φλας σου αλλάζουν και το τιμόνι με νέο ανευ σημανσης.
Μερικά από αυτά που λες είναι σωστά, μερικά όχι και τόσο, αλλά παράλληλα σου δίνουν τόσο εξοπλισμό που άλλοι είτε θέλουν άπειρα ευρά, είτε δεν μπορούν να τον προσφέρουν.
Είδατε πως κλέβουν τα τουοτα ωσαν στραγάλια ? Έχετε δει να κλέβουν τέσλα ?
Έχετε δει πόσα πράγματα βελτιώνουν ή προσθέτουν σε κάθε αναβάθμιση λειτουργικού ?
Κάλες οι θεωρίες και εικασίες, αλλά όταν φτάσεις στο ταμείο για ηλεκτρικό (και όχι μόνο) δύσκολο προσπερνάς τα ΤΕΣΛΑ
Το μακρυνο 2006 η vw χρεωνε 400 € για retrofit του cruise control .
Το οποιο αποτελουταν απο τον μοχλο και ενα καλωδιακι…… -
@teo-mak said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@nmsm2 said in TESLA FORUM:
"Απ’ ό,τι φαίνεται η Tesla «άκουσε» τη δυσαρέσκεια της μεγάλης μερίδας των πελατών της και αποφάσισε να κάνει διαθέσιμη την προσθήκη του μοχλού των φλας στο τιμόνι, με επιπλέον χρέωση.
Η Tesla λάνσαρε επίσημα το “Model 3 Turn Signal Stalk Retrofit” kit μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος, με τιμή 595 δολαρίων (514 ευρώ) για την αγορά των ΗΠΑ, ενώ το κιτ είναι διαθέσιμο και στην ελληνική αγορά, με τιμή 660 ευρώ, παρόλο που προς το παρόν είναι εξαντλημένο".
Είναι δυνατόν να χρεώνει 660 ευρώ για ένα μοχλό φλας, δηλαδή βάζεις ηχομονωτικά κρύσταλλα αλλά καταργείς οθόνη πληροφοριών οδηγού, μοχλό φλας και λειτουργικά κουμπιά., δεν βάζεις ηλεκτρικό σκίαστρο (έχει ακόμη και το cc) αλλά το αγοράζεις ως έξτρα και το κολλάς με σκρατς στον ουρανό για να ρίξεις το κόστος. Αστειότητες, νομίζω ότι εάν εδραιώσουν δίκτυο διανομής και συντήρησης οι κινέζοι στην Ευρώπη η διαχείριση ενέργειας των tesla που θα σου δίνει 30χλμ παραπάνω από ένα κινεζικό δεν θα επαρκούν ως λόγος προτίμησης τους.Μαζί με τον μοχλό για τα φλας σου αλλάζουν και το τιμόνι με νέο ανευ σημανσης.
Μερικά από αυτά που λες είναι σωστά, μερικά όχι και τόσο, αλλά παράλληλα σου δίνουν τόσο εξοπλισμό που άλλοι είτε θέλουν άπειρα ευρά, είτε δεν μπορούν να τον προσφέρουν.
Είδατε πως κλέβουν τα τουοτα ωσαν στραγάλια ? Έχετε δει να κλέβουν τέσλα ?
Έχετε δει πόσα πράγματα βελτιώνουν ή προσθέτουν σε κάθε αναβάθμιση λειτουργικού ?
Κάλες οι θεωρίες και εικασίες, αλλά όταν φτάσεις στο ταμείο για ηλεκτρικό (και όχι μόνο) δύσκολο προσπερνάς τα ΤΕΣΛΑ
Το μακρυνο 2006 η vw χρεωνε 400 € για retrofit του cruise control .
Το οποιο αποτελουταν απο τον μοχλο και ενα καλωδιακι……Μερικοί μερικοί ονόματα δεν λέμε, τα έχουν ήδη προεγκατεστημένα -χωρίς να χρειάζεται ρετροφιτ- και σε χρεώνουν 500-600άρες για να σου δώσουν πρόσβαση
TESLA FORUM