@andya3 said in SKODA FORUM:
@ilias-a said in SKODA FORUM:
@andya3 said in SKODA FORUM:
@ilias-a said in SKODA FORUM:
@andya3 said in SKODA FORUM:
@ilias-a said in SKODA FORUM:
@andya3 said in SKODA FORUM:
@ilias-a said in SKODA FORUM:
@andya3 said in SKODA FORUM:
Μα τι είναι αυτά που λέτε. Ο άνθρωπος δεν συμμετέχει σε καμιά αγωνιστική ομάδα, ιδιώτης είναι. Το προσωπικό του αυτοκίνητο είναι.
Δεν έκανε ενισχύσεις στο πλαίσιο, δεν άλλαξε αντιστερπτικές κ.α., δεν έκανε παρεμβάσεις στο αυτοκίνητο. Ανέβασε λίγο την ιποδύναμη του μοτέρ και άλλαξε αναρτήσεις, φρένα, ζαντολάστιχα.
Αυτά τα κάνουν άλλοι για την πλάκα τους μόνο για να βελτιώσουν την εμφάνιση του αυτοκινήτου. Αν κατά τη γνώμη σας μ΄αυτές τις συνήθεις απλοικές αλλαγές παίρνεις λαικά αυτοκινητάκια σαν το Scala και τα κατεβάζεις σε πίστα, κάντε το κι εσείς στα δικά σας τα Toyota να δούμε πόσα απίδια πιάνει ο σάκος.
Εκτιθεσαι, φιλικα στο λεω και ας μη σε γνωριζω.
Θα εκτεθώ όταν μου εμφανίσεις αντίστοιχο παράδειγμα. Μέχρι τότε εγώ εμφάνισα πρακτικό παράδειγμα και εσύ αντιπαραβάλεις τη φαντασία σου.
Συνεχιζεις τη βλακεια, δωστου και αλλο.
Έχεις κάνει κι άλλες φορές χαρακτηρισμούς και το προσπέρασα επειδή μου είσαι συμπαθής γενικά. Είναι εμφανές ότι είσαι ιδιαίτερα χαμηλού επιπέδου και η γνώση των ελληνικών σου είναι ελλιπής.
Γι' αυτό όταν ζορίζεσαι δεν μπορείς να διατυπώσεις μία ολοκληρωμένη άποψη με επιχειρήματα, αλλά καταφεύγεις σε αοριστίες ότι εσύ ξέρεις καλύτερα και σε χαρακτηρισμούς.
Δεν το έγραψα για να σε προσβάλω, απλώς θεωρώ ότι μειώνεις τον εαυτό σου με τον τρόπο που το χειρίζεσαι και δεν βοηθάς τον άλλο να κάνει διάλογο μαζί σου.
Αντε παμε, εγραψες
"Το παραθέτω χωρίς σχόλια.
Να δω κι έναν οδηγό Toyota να το βάζει σε πίστα, μια και οι Toyotaίοι μιλούν με ενθουσιασμό τελευταία για τη μεγάλη βελτίωση της Toyota στις αναρτήσεις, τα φρένα και στο τιμόνι. Βέβαια από που το βγάζουν τέτοιο συμπέρασμα με τις ταχύτητες ΚΤΕΛ που πάνε, δεν ξέρω, αλλά οκ."
Δηλαδη αν καταλαβα σωστα κανεις συγκριση ενα τογιοτα με ενα σκοντα που μπηκε στην πιστα ως προς την αναρτηση, τα φρενα και το τιμονι, σωστα μεχρι εδω?
Σου απανταω οτι αυτα τα συστηματα που συγκρινεις ο ανθρωπος οχι απλα τα εχει βελτιωσει, αλλα τα εχει φτασει σε αγωνιστικο επιπεδο εστω και χαμηλο.
Στην απαντηση σου οτι ο οδηγος δεν ανηκει σε αγωνιστικη ομαδα και αυτα τα φορανε ιδιωτες. Πες μου σε τι υφος ηθελες να σου απαντησω?
Στους τομεις που σε συγκινησαν τι σχεση εχει αυτο το αυτοκινητο με ενα νορμαλ?
Πραγματικα και χωρις ιχνος ειρωνιας εμενα μου εκανε εντυπωση οτι καταφερε χωρις βλαβη να βγαλει 8 γρηγορους γυρους.
Πες μου που ειμαι λαθος σε παρακαλω.
Νομίζω ότι απλά παρεξηγήθηκες επειδή αστειευόμενος έκανα τη σύγκριση με το Toyota, έχει ξανασυμβεί, έχεις κάποιο πάθος με τη μάρκα και το παίρνεις προσωπικά όταν θεωρείς ότι κάποιος την προσβάλει.
Όσον αφορά την ουσία του θέματος, ούτε εγώ είμαι βελτιωτής αυτοκινήτων ούτε εσύ, για να ξέρουμε τι απαιτείται να αλλάξεις για να κατέβει ένα καθημερινό αυτοκίνητο σε πίστα.
Μπορώ όμως από το περιστατικό που ανέφερα με το Scala, αλλά και διαισθητικά, να υποθέσω με αρκετή ασφάλεια ότι δεν αρκεί να αλλάξεις αναρτήσεις, φρένα και ζαντολάστιχα σε ένα καθημερινό αυτοκίνητο και να πας μετά να το ξεσκίσεις στην πίστα. Ειδικά αν το αυτοκίνητο είναι δικό σου προσωπικό και θα κλαις τα λεφτά σου, άσε που μπορεί να κινδυνέψει και η σωματική σου ακεραιότητα.
Ο άνθρωπος που το έκανε είχε εμπιστοσύνη στην αντοχή και τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου του. Και είναι ένδειξη πόσο καλοφτιαγμένο και ανθεκτικό είναι το πλαίσιο του goup vag.
Εσύ από την πλευρά σου τι υποστηρίζεις δηλαδή. Ότι αν πάρεις ένα από τα αγαπημένα σου Toyota, π.χ. το yaris ή ακόμα καλύτερα το corolla που φέρνει στο scala και του κάνεις τις ίδιες αλλαγές, είναι οκ να το πας στην πίστα? Ή ότι γενικά αρκούν τέτοιες αλλαγές, που άλλοι τις κάνουν για ομορφιά για να κατέβεις σε πίστα με ένα λαικό αυτοκινητάκι?
Βρε Αντι το εχω ξαναπει, Γιαπονεζοφιλος ειμαι και η τογιοτα ειναι η 4η επιλογη μου μετα απο σουμπαρου, χοντα, μαζντα, οποτε δεν ειναι τα καλυτερα αυτοκινητα κατα την αποψη μου.
Τωρα ετυχε και εχω ενα ραβ4 στα χερια μου. Ετυχε γιατι αυτο βρηκα σε καλυτερη κατασταση απο τα μοντελα που εψαχνα.
Πλαισιο και βεβαια καλυτερο εχει το γκρουπ βαγκ γνωστο αυτο.
Το σκοντα που λες οπως το εχει στησει ο κατοχος, τωρα στα 56 μου και με καμια 10ρια σφραγισματα στα δοντια μου, αν κανω 10 χιλιομετρα μαζι του στον οδοντιατρο θα ξαναπαω.
Τυχαια το Σαββατο καναμε καμια 350αρι χιλιομετρα με ενα γιαρις υβριδιο του 24 μοντελο, αν εξαιρεσω τον περιορισμενο χωρο στο πλατος των εμπρος επιβατων σωμα και ποδια, ειναι ενα πολυ καλο αυτοκινητο για τον μεσο οδηγο, ταχυτητες μεχρι 140 και σε μεικτους δρομους ασφαλτο και βατο χωματοδρομο.
Σύμφωνοι Ηλία, αλλά το θέμα μας δεν είναι να διαφημίσω το group vag και να θάψω το Toyota. Ούτε εγώ είμαι μέτοχος στη vw ούτε εσύ στην Toyota.
Δεν μ' αρέσει όμως η απαξίωση των προσπαθειών των άλλων. "Έλα μωρέ άμα αλλάξω κι εγώ αναρτήσεις και ζαντολάστιχα στο δικό μου το κατεβάζω στην πίστα, σιγά." Δε δέχομαι τέτοιες απόψεις, με εκνευρίζουν.
Ο άνθρωπος ρίσκαρε το αυτοκίνητό του, τα προσωπικά του χρήματα και μέχρις ενός σημείου και τη σωματική του ακεραιότητα. Μπορεί το Scala να μην καταστρεφόταν αλλά να ξεχαρβαλωνόταν και να ήθελε πολλές επισκευές μετά από τέτοια καταπόνηση. Ένα οικογενειακό αυτοκίνητο της σειράς είναι.
Αυτός το έκανε για την καύλα του και το χόμπυ του, εγώ βγάζω τα δικά μου συμπεράσματα, πόσο ανθεκτικό είναι το πλαίσιο. Κι αν κάποιος παρουσιάσει κάποιο αντίστοιχο παράδειγμα σε άλλη μάρκα, τα ίδια θετικά σχόλια θα πω.
Τι περιμενες δηλαδη ?
Σε πιστα το εβαλε οχι σε ειδικη στο ακροπολις.
Ενταξει εχει την πλακα του ο "φανατισμος" με μαρκες που μας αρεσουν αλλα μην χτυπαμε και το ταβανι ρε φιλε.
ΥΓ το οτι συγκρινεις το scala με την corolla το αφηνω ασχολιαστο επειδη ειμαι ευγενης 