Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    E
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 109
    • Best 23
    • Groups 0

    evmenis

    @evmenis

    49
    Reputation
    11
    Profile views
    109
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    evmenis Unfollow Follow

    Best posts made by evmenis

    • RE: ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΙΔΗΣΗ

      @cirus said in ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΙΔΗΣΗ:

      εγώ θα πω να πάρεις ενα Hyundai i30 fastback ΕΚΔΟΣΗ DISTINCTIVE 1.5 mild hybrid 160Hp σε αυτόματο 25,990

      Παρα πολύ όμορφο, παρα πολύ τίμιο σε τιμή και απόδοση, οκ σε κατανάλωση , αξιόπιστο και στην μεσαία έκδοση σου δίνει τα πάντα σε εξοπλισμό. Είναι μεγαλο σε διαστάσεις αλλά και πάλι τι σε νοιαζει λες και έχετε πρόβλημα χώρου εκεί

      Μεινε μακρια από Toyota, στην επαρχία μένεις σιγά την διαφορά στην κατανάλωση που θες αφού δεν θα κάνεις πολλά χλμ.

      Να ήσουν μεσα στην Αθηνα να στο πρότεινα και γω το toyota γιατι στην πόλη είναι μεγαλη η διαφορά σε κατανάλωση αλλα να είσαι επαρχία, να κάνεις λίγα χιλιομετρα και να πάρεις toyota είναι αυτομαστίγωμα!!!!! Πάρε κάτι σε αμάξι να ευχαριστηθείς

      Πραγματικα το πιο VFM αυτοκινητο που υπαρχει αυτη την στιγμη στην αγορα.
      Και καλο αυτοκινητο.
      Στο μεταξυ το τζιμανια της Hyundai Hellas εχουν βαλει αναποδα τα νουμερα στο διαγραμμα ροπης και ισχυος στο σαιτ 😊
      Και κανενας δεν ειχε την απορια πως γινεται ενας κινητηρας να πιανει την μεγιστη ισχυ του στις 1500 στροφες και την μεγιστη ροπη του στις 5500
      Αμα εισαι petrolhead ρε παιδι μου φαινεται 🙄

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      evmenis
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      @gatoz said in Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!:

      ebf8cc9b-f8c9-424a-9737-28736b864b21-SMALLT.jpg
      5e69a8e0-7004-4708-b4fc-60f3db618d6c-SMALL1.jpg
      1952b2ed-22eb-4c72-91bc-a875564c89b3-SMALLE.jpg

      Αυτο το αυτοκινητο επρεπε να το βγαλεις φωτογραφια στο φυσικο του περιβαλλον για να δειξει της χαρες του δηλαδη στον ρεμουνδο 😊

      posted in Περί αυτοκίνησης
      E
      evmenis
    • RE: Renault Rafale

      Ε για αυτο στην Ελλαδα παιζει να εχουμε περισσοτερα αεροπλανα Rafale απο οτι αυτοκινητα Rafale.
      Η τιμολογηση του αυτοκινητου ειναι εκτος τοπου και χρονου.

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      E
      evmenis
    • RE: Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]

      @lap said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

      Ξέρω το τι λέω! Οποίος κατάλαβε.... κατάλαβε!

      Ξαναδιάβασε τι γράφεις!

      Σε όλες τις χώρες ψάχνουν χέρια! Μακάρι να οργανωθεί η Ευρώπη και να επιμερίσει αρμονικά τα καταρτισμένα χέρια σε όλες τις χώρες!

      Αυτό είναι κάτι το λογικό!

      ΟΚ τα καταρτισμενα χερια θα τα μοιρασουμε αρμονικα σε ολες τις χωρες της ΕΕ ,τα μη καταρτισμενα χερια τι θα τα κανουμε?
      Η αναλογια καταρτισμενων/μη καταρτισμενων στους ανθρωπους που ερχονται παρανομα ειναι (στην καλυτερη περιπτωση) ενας προς δεκα αρα για να εχουμε 1 εκαττομυριο καταρτισμενους θα παρουμε "πακετο" και 10 εκατομμυρια που δεν εχουν καμια ειδικη γνωση/ικανοτητα για να προσφερουν.
      Με αυτους τι κανουμε?

      posted in Αντίλογος
      E
      evmenis
    • RE: MG (SAIC) forum

      Να μου το θυμηθειτε ,αυτο το αυτοκινητο θα πουλησει λιγοτερα κομματια και απο το rafale.
      Σαν να κανει σαμποταζ στην MG ο ιδιος της ο εισαγωγεας.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      evmenis
    • RE: Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]

      @vagkirk said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

      Πραγματικά περίμενα πότε θα σηκωνόταν να πλακώσει στις γρήγορες τον JD Vance.
      Δεν ξέρω πως κρατησε την υπομονή του!

      Ο J.D Vance ειναι βετερανος πεζοναυτης και ο ζελενσκι ειναι βετερανος κωμικος.
      Καλυτερα που κρατησε την υπομονη του λεω εγω.

      posted in Αντίλογος
      E
      evmenis
    • RE: AUDI FORUM

      @babisstinson said in AUDI FORUM:

      https://www.autoblog.gr/2025/02/14/h-audi-tha-afxisei-tis-times-ton-montelon-tis/

      Σε μια πρόσφατη συνέντευξη του, το νέο αφεντικό της Audi στο Ηνωμένο Βασίλειο, ο Jose Miguel Aparicio, αποκάλυψε το τολμηρό σχέδιο:
      "Κάνουμε ένα βήμα προς τα πάνω όσον αφορά την premiumness, αυξάνοντας το κύρος, την επιθυμία και την αντίληψη της μάρκας, και ενδιαφερόμαστε περισσότερο για την ποιότητα της επιχείρησης παρά για την ποσότητα.
      Eτοιμαστείτε για μια σημαντική αύξηση των τιμών που θα αντικατοπτρίζει τη νέα υψηλότερη θέση της Audi στην ήδη περίπλοκη ιεραρχία του VW Group."

      Κάτι τέτοια κάνει και η Αλφα Ρομεο..

      Κινηση απελπισιας ,ειναι ευκολο να βρεις βλακες ,το προβλημα ειναι οτι συνηθως αυτοι δεν εχουν λεφτα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      evmenis
    • RE: VW Tiguan 2024

      @dimitris-tech said in VW Tiguan 2024:

      @babisstinson said in VW Tiguan 2024:

      Ωραίο συγκριτικό και ευχαριστούμε γι' αυτό!
      There is no replacement for displacement, τα λένε οι Aμερικανοί. 🙂
      Εν τω μεταξύ δεν έχω οδηγήσει το δίλιτρο ντίζελ μοτέρ της BMW, αλλά πρέπει να έχει πολλή και εύχρηστη ροπή.

      Ναι, το δίλιτρο ντίζελ της BMW είναι εξαιρετικό - έχει πολλή δύναμη κι άφθονη ροπή που “απλώνεται” σε μεγάλο εύρος στροφών.
      Όμως η βοήθεια από το mild hybrid σύστημα (θεωρητικά δίνει τουλάχιστον 13hp) είναι σχεδόν ανύπαρκτη, δεν την καταλαβαίνεις σχεδόν καθόλου, ενώ πλέον με το διπλοσύμπλεκτο χάθηκε η γλυκειά αίσθηση που είχε το προηγούμενο 8άρι αυτόματο.

      To mild hybrid ειναι για να καλυπτει τα "κενα" του ΚΕΚ ,αυτο που αντιλαμβανεσαι ως απλωμα των στροφων ,η συμβολη του στην πληρη επιταχυνση ειναι μηδενικη.
      Αυτο που κυριως θελουμε ειναι την ροπη του ηλεκτροκινητηρα (οχι τα αλογατα) γιατι ειναι αμεση και μπορει να μειωσει μεχρι και να εξαφανισει το lag του τουρμπντιζελ στις χαμηλες στροφες.
      Βοηθαει και στην καταναλωση λιγο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      evmenis
    • RE: Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]

      @vagkirk said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

      Ρε παιδιά μόνο εγώ βλέπω μετά την ομιλία του JD Vance - πως τον λένε - και τις επόμενες κινήσεις του πως ...ο Πούτιν είναι τελικά ο πραγματικός νέος πρόεδρος των ΗΠΑ;;;;

      Ο Τραμπ εντελώς αχυρανθρωπος, πιο πάνω του είναι ο Vance , πιο πάνω από αυτόν ο Ιλον και πάνω από όλους ο Πούτιν!!!

      Ναι μονο εσυ.
      Εισαι ιδιοφυια για αυτο.

      posted in Αντίλογος
      E
      evmenis
    • RE: CITROËN FORUM

      @criuser said in CITROËN FORUM:

      @ektoras said in CITROËN FORUM:

      Αφιερωμένο στον @criuser

      https://www.carandmotor.gr/nea/1200aris-puretech-kinitiras-1-ekatommyrio-hiliometra

      Youtube Video

      Είναι πολλές μέρες που έχει βγει στον διεθνή τύπο, αλλά δεν το θεώρησα κάτι αξιόλογο για να το βάλω, αφού όλα τα 1,2 πάνε πολλά χλμ, όταν οι οδηγοί τους τα αγαπούν.

      Γιατί τα Γαλλικά σου δίνουν τα πάντα και θέλουν την στοργή σου και την αγάπη σου.

      Αμα τα βρίζεις κάθε μέρα, θυμώνουν και αποκτάς σχέση με τον Ρεμούνδο...

      Για κινητηρα μιλαμε ή για σκυλο?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      evmenis

    Latest posts made by evmenis

    • RE: Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα

      @katafractos17 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

      @evmenis said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

      Η μονη κινεζικη αυτοκινητοβιομηχανια με καποια ιστορια στην ευρωπη ειναι η MG και η αξιοπιστια της ειναι λιγο πιο πανω απο την Rover .
      Χρεπια λεμε.

      Δεν έχει καμία απολύτως σχέση με την παλιά MG.
      Μόνο το σήμα έχουν αγοράσει η Κινέζοι και το έχουν φορέσει πάνω σε καθαρά Κινέζικα αυτοκίνητα.
      Οπότε η οποία ιστορία πάει περίπατο γιατί ουσιαστικά δεν υφίσταται μιας και δεν υιοθετεί ή χρησιμοποιεί απολύτως τίποτα από την παλιά εταιρεία.

      Εχεις δικιο δεν το διευκρινησα στο αρχικο κειμενο ,αναφερομαι στην "κινεζικη" εποχη της MG δηλαδη την προσφατη.

      https://www.carsuk.net/mg-is-the-most-unreliable-car-brand-in-the-uk-and-mini-the-most-reliable

      https://www.carbuyer.co.uk/news/172392/the-best-car-brands-in-the-uk-driver-power

      posted in Περί αυτοκίνησης
      E
      evmenis
    • RE: Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα

      Η μονη κινεζικη αυτοκινητοβιομηχανια με καποια ιστορια στην ευρωπη ειναι η MG και η αξιοπιστια της ειναι λιγο πιο πανω απο την Rover .
      Χρεπια λεμε.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      E
      evmenis
    • RE: KGM

      @a-d-p said in KGM:

      KGM Tivoli 1.5 163PS Auto
      Για τους εραστές της AISIN 😁
      https://www.caranddriver.gr/review/arthro/test_drive_dokimazoume_to_kgm_tivoli_1_5_163ps_auto-7843079/

      "το μόνο σοβαρά ενοχλητικό θέμα που έχει το Tivoli στη διάδρασή του με τους επιβαίνοντες είναι η ποικιλία ενοχλητικών ηχοχρωμάτων για τις προειδοποιήσεις από τα συστήματα ασφαλείας που θυμίζουν μαχητικό αεροσκάφος το οποίο έχει κτυπηθεί σε αερομαχία!"

      😀

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      evmenis
    • RE: VW Tiguan 2024

      @ataim said in VW Tiguan 2024:

      Στα hev η mhev το κύκλωμα μπαταρία ηλεκτροκινητήρας αυτοκίνητο είναι κλειστό, δεν υπάρχει εξωτερική πηγή φόρτισης, συνεπώς η ενέργεια που αποθηκεύεται στην μπαταρία προέρχεται τελικά από τον θερμικό με άμεσο τρόπο ως περίσσεια κατά την λειτουργία του, ή με έμμεσο μέσω της κινητικής ενέργειας του οχήματος. Το σημαντικό είναι ότι στο συγκεκριμένο κύκλωμα ενέργεια δεν παράγεται.

      Ποιο είναι τότε τελικά το κέρδος; Ότι ακριβώς επαναχρησιμοποιείται ενέργεια του θερμικού η οποία θα χανόταν. Άρα από θερμοδυναμική σκοπιά όλα τα mhev/hev αυτό ακριβώς που κάνουν είναι να ανακυκλώνουν ενέργεια.

      Σωστα.
      Επιπλεον μπορουν να δουλευουν στις στροφες με την μεγαλυτερη αποδοση (ειναι στην μεγιστη ροπη πρακτικα) οταν η μπαταρια ειναι χαμηλα δηλαδη αν το φορτιο που απαιτειται μια δεδομενη στιγμη μπορει να την παρει με τον κινητηρα στις 2000 στροφες ,το λογισμικο του αμαξιου ανεβαζει της στροφες του κινητηρα στην περιοχη βελτιστης αποδοσης (ας πουμε 3500 στροφες) και με την περισσεια ισχυ "ταΐζει" την μπαταρια.
      Γενικα με την μπαταρια και τα συγχρονα ηλεκτρονικα μπορεις να κανεις παπαδες αν εισαι μελετημενος στην δουλεια σου (ΑΚΑ Toyota) ,πραγματα που οι παλιοι μηχανικοι ουτε καν τα ονειρευοντουσαν.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      evmenis
    • RE: VW T-Roc

      https://www.edmunds.com/volkswagen/jetta-hybrid/2013/review/
      https://www.edmunds.com/toyota/prius/2011/review/

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      evmenis
    • RE: VW Tiguan 2024

      @bill_hsd said in VW Tiguan 2024:

      @evmenis said in VW Tiguan 2024:

      @bill_hsd said in VW Tiguan 2024:

      @nmsm2 said in VW Tiguan 2024:

      Καλοί οι ρομαντισμοί αλλά όσοι μένουμε Αθήνα χρειαζόμαστε αυτοκίνητα κατάλληλα για τις παραπάνω συνθήκες δηλαδή hev ή ηλεκτρικά.

      Έτσι ακριβώς.
      Δεν τα χρειαζόμαστε μόνο εμείς τα υβριδικά/ηλεκτρικά, αλλά και οι ίδιες οι πόλεις μας (ρύπανση, θόρυβος κλπ.).
      Εν τω μεταξύ, η αίσθηση οτι ενα υβριδικόToyota (δεν γνωρίζω για τα άλλα υβριδικά), σε συνθήκες κίνησης/μποτολιαρισματος, δεν καταπονειται καθολου μηχανικά είναι μοναδική και προοιωνίζεται την αξιοπιστία/μακροζωία του.
      Συχνά αναλογίζομαι πώς θα έβραζαν (στην κυριολεξία) τα νερά/λάδια κάποιου άλλου αυτοκινήτου σε παρόμοιες συνθήκες, αλλά και τις τύψεις που θα είχα ως οδηγός του να το καταπονώ έτσι μέσα στην κίνηση...

      Αυτη ειναι η "αισθηση" που εχει ο οδηγος στην πραγματικοτητα για τον κινητηρα ειναι καλυτερα να ειναι μονιμα σε λειτουργεια απο το να λειτουργει διακοπτομενα.
      Για την ποιοτητα ζωη της πολης ομως χιλιες φορες καλυτερα το υβριδικο και ιδανικα το σκετα ηλεκτρικο.
      Και για την τσεπη φυσικα δεν υπαρχει συγκριση ,το κοστος ενος υβριδικου/ηλεκτρικου ειναι ενα κλασμα ενος σκετου ΜΕΚ υπο αυτες της συνθηκες.

      Στα υβριδικά δεν είναι μόνο αίσθηση, είναι και πραγματικότητα. Όταν, σε αστικές συνθηκες, το 70-80% του χρόνου λειτουργίας είναι αμιγώς ηλεκτρική, δεν καταπονείται καθολου ο βενζινοκινητήρας, δεν ανεβάζει θερμοκρασίες κλπ., προφανώς με την κατάλληλη μηχανική πρόβλεψη από τον κατασκευαστή (αντλίες κλπ.), τα κατάλληλα (λεπτόρρευστα) λαδια κοκ.
      Γι'αυτο και τα υβριδικά συνήθως βγάζουν άνετα τρελό αριθμό χιλιομέτρων χωρίς καμία επισκευή στον κινητήρα και με σημαντικά μικρότερη καταπόνηση των περιφερειακών (φρένα κλπ).
      Τέλος off topic.

      Κανεις λαθος ,ειναι γνωστο προβλημα
      Youtube Video

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      evmenis
    • RE: VW Tiguan 2024

      @bill_hsd said in VW Tiguan 2024:

      @nmsm2 said in VW Tiguan 2024:

      Καλοί οι ρομαντισμοί αλλά όσοι μένουμε Αθήνα χρειαζόμαστε αυτοκίνητα κατάλληλα για τις παραπάνω συνθήκες δηλαδή hev ή ηλεκτρικά.

      Έτσι ακριβώς.
      Δεν τα χρειαζόμαστε μόνο εμείς τα υβριδικά/ηλεκτρικά, αλλά και οι ίδιες οι πόλεις μας (ρύπανση, θόρυβος κλπ.).
      Εν τω μεταξύ, η αίσθηση οτι ενα υβριδικόToyota (δεν γνωρίζω για τα άλλα υβριδικά), σε συνθήκες κίνησης/μποτολιαρισματος, δεν καταπονειται καθολου μηχανικά είναι μοναδική και προοιωνίζεται την αξιοπιστία/μακροζωία του.
      Συχνά αναλογίζομαι πώς θα έβραζαν (στην κυριολεξία) τα νερά/λάδια κάποιου άλλου αυτοκινήτου σε παρόμοιες συνθήκες, αλλά και τις τύψεις που θα είχα ως οδηγός του να το καταπονώ έτσι μέσα στην κίνηση...

      Αυτη ειναι η "αισθηση" που εχει ο οδηγος στην πραγματικοτητα για τον κινητηρα ειναι καλυτερα να ειναι μονιμα σε λειτουργεια απο το να λειτουργει διακοπτομενα.
      Για την ποιοτητα ζωη της πολης ομως χιλιες φορες καλυτερα το υβριδικο και ιδανικα το σκετα ηλεκτρικο.
      Και για την τσεπη φυσικα δεν υπαρχει συγκριση ,το κοστος ενος υβριδικου/ηλεκτρικου ειναι ενα κλασμα ενος σκετου ΜΕΚ υπο αυτες της συνθηκες.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      evmenis
    • RE: TESLA FORUM

      @wantone said in TESLA FORUM:

      "this is the end of Tesla!" οχι δεν το λεω εγω αλλα ο Πιτερ

      Youtube Video

      τρελλαθηκε μάλλον αφου συμφωνα με μελη του φορουμ τα μονα ηλεκτρικα αυτοκινητα που θα μεινουν στους δρομους ειναι τα Τεσλα ή μηπως όχι;

      Ο τυπος ειναι γνωστος καραγκιοζης ,προβλεπει εδω και 20 χρονια οτι η κινα καταρεει απο στιγμη σε στιγμη.Η τελευταια μεγαλη προβλεψη του ηταν οτι ο Τραμπ αποκλειεται να κερδισει τις εκλογες 😊
      Κλασικη περιπτωση ξερολα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      evmenis
    • RE: BYD forum

      Τα κινεζικα EV θα ακριβυνουν μονο απο εδω και περα ,η πολυχρονεμενη μας ΕΕ ειναι σε διαπραγματευσεις με τους κινεζους για να αλλαξει το συστημα των δασμων με ενα συστημα "ελαχιστης τιμης".
      Ετσι και οι κινεζοι κατασκευαστες θα εχουν μεγαλυτερο περιθωριο κερδους (με μικρη ανασχεση της επεκταση της στην ευρωπη) και η ευρωπαικη αυτοκινητοβιομηχανια θα συνεχισει να υπαρχει εστω με κομμενα τα φτερα.
      Το βασικο θεμα ειναι η γερμανια να εξακολουθησει να πουλαει στην κινεζικη αγορα αλλα αυτο δεν το ακουσατε απο εμενα 😎

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      evmenis
    • RE: TESLA FORUM

      @red_monster said in TESLA FORUM:

      @dimsabas said in TESLA FORUM:

      Πάντα το 3άρι ήταν καλύτερο αυτοκίνητο από το αντίστοιχο Υ. Πιο αεροδυναμικό, πιο αποδοτικό, πιο ταξιδιάρικο, πιο στριφτερό. Ειδικά τώρα που η ηχομόνωση στο Juniper δεν είναι αντίστοιχα καλή με του Highland. Και πάλι είναι πολύ προσεγμένη, απλώς στο 3άρι έκαναν απίστευτη δουλειά.

      Γιατί δεν είναι αντίστοιχα καλή η ηχομόνωση ;
      Δεν έχει τόσο προσοχή ή η διαφορά πηγάζει από τον διαφορετικό όγκο ;

      Εχει μεγαλυτερους θολους το Υ και μεγεθυνει τους ηχους σαν ηχειο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      evmenis
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr