Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    D
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 2
    • Posts 166
    • Best 57
    • Groups 0

    danis

    @danis

    Please enter occupation - Please enter your interests

    111
    Reputation
    15
    Profile views
    166
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    danis Unfollow Follow

    Best posts made by danis

    • RE: Vitara, Duster, Jimny, Avenger ή κρατάω το Corsa?

      Τώρα που «κάπως» χαλάρωσα από τη δουλειά, είπα να ξεθάψω το νήμα για να δώσω update.

      Απλώνω σεντόνι:

      Το λοιπόν, είχα ένα Opel Corsa 1.5 diesel του 2020. Και λέω είχα γιατί από ένα σημείο και μετά είχα αρχίσει να παραγνωρίζω το συνεργείο της ΒΕΛΜΑΡ.
      3 φορές χτύπησε το AdBlue (σε 74.000 χλμ…), και μια φορά είχα σκάσιμο φλάντζας στο turbo που προκάλεσε βραχυκύκλωμα στη μπαταρία, που με τη σειρά της έκαψε τον εγκέφαλο.
      Α, επίσης είχε διαρροή λαδιού στο καπάκι του κινητήρα.
      Ζορίστηκα να το πουλήσω γιατί σε όλους έλεγα το ιστορικό (δεν μπορώ να το κρύψω, νιώθω άσχημα) και όλοι έκαναν πίσω. Λογικό.

      Εκτός από έναν πορωμένο Opelάκια, με Grandland, που του είχε χτυπήσει ήδη και σε αυτόν το AdBlue, που τον άφησε από ηλεκτρικό πρόβλημα έξω από το συνεργείο της ΒΕΛΜΑΡ (που πήγαμε για τον έλεγχο) και πάραυτα ήθελε το Corsa ως δεύτερο.
      Ευτυχώς που υπάρχουν και αυτοί…

      Παράλληλα πούλησα και ένα αγροτικό 1992 Mitsubishi L200 που είχα για το χόμπι μου (ελιές, αμπέλια κτλ).
      Οπότε αφού έδωσα και το L200, εκ των πραγμάτων πήγα για 4κινητο – Τραβεστί Jeep off. Δεν ασχολήθηκα.

      Οπότε οι επιλογές ήτο συγκεκριμένες:

      Duster: Μεγάλο, άνετο αμάξι. Το εσωτερικό ήταν λίγο καταθλιπτικό (προσωπική εκτίμηση) αλλά πρακτικό. Δεν είχαν test drive το AWD αλλά να είναι καλά η Hertz. Το νοίκιασα μια μέρα και πήγαμε με την κοπελιά μια εκδρομή, Ηράκλειο – Μακρύς Γιαλός – Σταυροχώρι – Ορεινό – Θρυπτή – Φαράγγι Μεσώνα – Καβούσι – Ηράκλειο (για όποιον ξέρει από Ανατολική Κρήτη).
      Πολύ ωραίο πάτημα στην εθνική. Όχι σπορ αλλά σίγουρα άνετο ταξίδι. Πολύ ροπάτος κινητήρας. Στο χώμα δεν είχε κανένα θέμα. Έβγαλε άνετα το βουνό, δεν κόλλησε πουθενά.
      Τι με προβλημάτισε? Κάτι ψιλοτριγμοί (αμάξι με κάτω από 10κ χλμ), η τιμή (έλεος δηλαδή… το ‘20 έκανε 21.5κ η πλούσια έκδοση, και το καλοκαίρι του ‘23, 30κ…) και η διαθεσιμότητα σε 10 μήνες. Για το πρώτο (και ομολογώ λίγο επηρεασμένος από αυτά που γράφει ο @gatoz ) πήγα σε μάντρα να το δω (αν μπορούσα να καταλάβω τίποτα).

      Συγκεκριμένα, σε μια στο Χαϊδάρι κοντά (αν θυμάμαι καλά), είχε πολλές αγγελίες στο car. Όλες πετρέλαιο AWD, λευκά. Έπεσα πάνω που του τα είχαν φέρει (από Leaseplan μου είπε) και δεν τα είχε «μαζέψει» όπως μου είπε (ειλικρινής – του το δίνω). Πρέπει να μπήκα σε 6-7 Duster. Σε όλα, μα όλα, έτριζε το κάθισμα του οδηγού (θα μου το έδινε φτιαγμένο), καθώς και στα περισσότερα ακούγονταν (πολλοί) τριγμοί στα πλαστικά της πόρτας και του ταμπλό.
      Του το ανέφερα και η απάντηση «είναι πολύ γερό αμάξι, διαμάντι ο κινητήρας, Mercedes, αλλά οκ, μην περιμένεις ποιότητα Vitara» (πάλι ειλικρινής – του το ξαναδίνω). Οκ, προφανώς σε leasing δεν τα προσέχει ο άλλος, και πρέπει να ήταν χρεωμένα σε τεχνικούς πεδίου (είχαν όλα πολλές εκδορές στις ζάντες – φαντάζομαι από πέτρες), αλλά και πάλι. Δεν είναι καλή εικόνα.

      Χαιρέτησα, έφυγα. Duster σε αυτή την τιμή (27.5κ αρχική για AWD) και τέτοια κατάσταση (μετά από 4 χρόνια, μπορεί και ζόρικη χρήση), thank you, next.

      Όπου next:
      Vitara. Πολύ ωραίο αμάξι. Το πήρα test drive, 1.4 mild all grip. Πολύ καλό πάτημα στην εθνική και στους επαρχιακούς. Σε ωθούσε να τρέξεις. Πολύ ζωντανός ο 1.4. Ακόμα και σε καλό/μέτριο χωματόδρομο πήγαινε πολύ άνετα. Όμως μέχρι εκεί. Λόγω μικρής απόστασης από το έδαφος το φοβόμουν για πιο δύσκολα. Βέβαια λύνεται αυτό με ένα ψήλωμα, σχετικά οικονομικά. Πήγα να το δω σε μάντρες. Προφανώς δεν μπορείς να το συγκρίνεις (καθώς δεν ξέρεις τι χρήση έχει γίνει), αλλά όσα είδα σε μτχ, ήταν σε σαφώς καλύτερη κατάσταση από το Duster.

      Ισορροπημένο αμάξι. Εξαιρετικό για εκδρομές.
      Είχα δει και το Jimny στην έκθεση αλλά το Vitara φαινόταν πιο ολοκληρωμένο. Πιο αμάξι. Πολύ καλύτερος εξοπλισμός, χώροι και μόλις 2κ πιο ακριβό. Δεν το συζητάμε.

      Είχα αποφασίσει να το κλείσω (ρώτησα Αύγουστο 23 και θα είχε διαθέσιμα Οκτ 23), θα πήγαινα Δευτέρα για προκαταβολή.
      Αλλά την Κυριακή πετυχαίνω μπροστά μου Jimny, το καινούργιο. Νοικιάρικο. Γκουγκλάρω την εταιρεία, είναι ένα μικρό rent a car στην Ελούντα. Βρε λες; Να το δοκιμάσω? 120 ευρώ τη μέρα οι τύποι… Αλλά οκ, ας το κάνω.
      Παίρνω τηλ και το κλείνω για την αμέσως επόμενη μέρα.

      Φτάνω νωρίς στην Ελούντα. Αφήνω το Corsa, παίρνω Jimny. Στην ανηφόρα για να βγω στον κεντρικό, ζορίζεται, μου σβήνει (εμ… καλομαθημένος από τα 250 Nm στις 1750). Στις πρώτες στροφές από Ελούντα προς Άγιο Νικόλαο, πελαγοδρομεί. Νιώθω σα να μην ξέρω να οδηγώ. Με πέταξε 1-2 φορές οριακά στο αντίθετο ρεύμα. Η κατανάλωση στο Θεό (πάλι συνηθισμένος από το Diesel). Στα 5 λεπτά πάνω, είχα αποφασίσει ότι θα κλείσω το Vitara και έκλαιγα τα 120.
      Αλλά οκ, μιας και το πλήρωσα, ας πάμε τουλάχιστον εκδρομή.
      Παρόμοια σχεδόν διαδρομή με το Duster (έτσι για τη σωστή επιστημονική μεθοδολογία).

      Το πρωί της επόμενης μέρας, το επιστρέφω στο Rent a Car. Παίρνω το Corsa και πάω απευθείας στη Suzuki στο Ηράκλειο.

      Δίνω προκαταβολή για το Jimny. Παραλαβή σε ένα μήνα (τέλη Σεπτ ‘23). Υπήρχε ένα τελευταίο διαθέσιμο σε transit από Ιαπωνία.

      Υπάρχουν αυτοκίνητα που τα παίρνεις με το μυαλό.
      Και αυτοκίνητα που τα παίρνεις με την καρδιά.
      Και τώρα ήταν ίσως η τελευταία ευκαιρία που είχα να πάρω ένα τέτοιο αυτοκίνητο (δεδομένου ότι για ένα διάστημα ακόμη, δεν υπάρχει η ανάγκη για οικογενειακό αυτοκίνητο).

      Λεπτομέρειες γι αυτό το παιχνίδι για μεγάλα παιδιά, όπως ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ είχε γράψει ο @dimsabas (https://cartalk.gr/suzuki-jimny/), στο αντίστοιχο νήμα (και ελπίζω σύντομα). Άλλωστε σε 5 μέρες έχω το πρώτο σέρβις. Έκανα ήδη 14.000 απολαυστικά χλμ.

      20231026_181104.jpg
      20231103_072251.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      danis
    • RE: Opel Corsa F (2019)

      Το γλωσσοφάgate....

      Κατεβαίνω το πρωί να το βάλω μπρος. Πατάω το κουμπάκι στο κλειδί, καμία αντίδραση.
      Πόρτα οδηγού ξεκλείδωτη. Λέω το ξέχασα ανοικτό.

      Κλειδί στη μίζα, καμία αντίδραση. Όλα σβηστά.
      Ηλεκτρικά παράθυρα ανεβοκατεβαίνουν ακόμα και χωρίς το κλειδί στη μίζα
      Το κινητό συνδέεται στο Bluetooth αν και όλες οι οθόνες σβηστές (και το κλειδί φυσικά εκτός μίζας)
      Οι μπρος και πίσω πόρτες ανοίγουν (αλλά δεν κλειδώνουν). Με το κλειδί κλειδώνει μόνο του οδηγού (οι άλλες καμία αντίδραση). Η πόρτα των αποσκευών, μόνιμα κλειδωμένη...
      Ανοίγω καπό, και ακούγεται ένα "ηλεκτρικό σφύριγμα" από κάπου. Κάτι σαν διαρροή ρεύματος να το πω?
      Βγάζω τον ένα πόλο της μπαταρίας και σταματάει το σφύριγμα.
      Τον ξαναβάζω.
      Πλέον δεν λειτουργούν ούτε παράθυρα, ούτε Bluetooth.
      Εντωμεταξύ κάτι λάδια (διαρροή) φαίνονται από μπροστά και στη μεριά του συνοδηγού. Νομίζω είναι το turbo εκεί δίπλα?
      Δεν ξέρω αν σχετίζονται.

      Τρία παιδιά της οδικής ήρθαν, ο ένας μετά τον άλλο. Η μπαταρία καλή. Δεν έβγαλε κανείς άκρη.

      Το αμάξι είναι πλέον στο Νοσοκομείο Βελμάρ της Αργυρουπόλεως (γ@μ^ την οδική βοήθεια που δίνει η Βελμάρ στα σέρβις, δε στο πάνε στον τόπο κατοικίας - Ηράκλειο Κρήτης εν προκειμένω - , αλλά στο κοντινότερο Βελμαρ-άδικο...)

      Το αμάξι "Κύριος" πάντως. Περίμενε να τελειώσει η τρελή δουλειά με τις υδατοκαλλιέργειες στη Μαλεσίνα και έσκασε την επόμενη μέρα. Και μέσα στην εγγύηση.
      Ας περίμενε τουλάχιστον να κατέβουμε Κρήτη...

      @gatoz αν σε πετύχω, πας στις 6 👿 👿

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      danis
    • RE: Vitara, Duster, Jimny, Avenger ή κρατάω το Corsa?

      @dublin said in Vitara, Duster, Jimny, Avenger ή κρατάω το Corsa?:

      @argyn said in Vitara, Duster, Jimny, Avenger ή κρατάω το Corsa?:

      Έλα μου όμως που η νοστιμιά της ζωής βρίσκεται τελικά στα περιττά και όχι στα απαραίτητα ... και που όταν ο καθένας μας "κάνει ταμείο" περισσότερο χαμογελά αναπολώντας τις κουζουλαδες του παρά τις συνετές και μετρημενες επιλογές του παρελθόντος ...

      Τι κουζουλαδα να κάνει;! Τον βλέπω να παίρνει κάνα Jimny επαγγελματικό και να μην κάνει για τίποτα στο τέλος! Μόνο να ανεβοκατεβαίνει εκείνον τον χωματόδρομο στο σπίτι του!

      Τς τς τς....
      Νομίζω οτι σκέφτεσαι με όρους Αργυρούπολη-Μαρούσι και ΣΚ για καφέ στο Ναύπλιο.

      Πάντως μετά από μια εβδομάδα καθημερινά με τον αγρότη και κάπου 350-400χλμ, έχω να πω επιβίωσα.
      Τραγικό αμάξι, ειδικά σε σύγκριση με το Corsa που ξαναπήρα το βράδυ χτες.
      Άλλα είχε μια γλυκιά αίσθηση, του να προσπαθείς για να πας κάπου. Δεν μπορώ να το εξηγήσω, αλλά είναι η γοητεία όταν κάτι δεν είναι τέλειο ή όταν προσπαθείς για κάτι.
      Και φυσικά εκεί που με πήγε, δεν είμαι καν σίγουρος οτι θα με πήγαινε ένα νορμαλ SUV.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      danis
    • RE: Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k

      @chili14 said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:

      Αρχικά ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις σας, με έχουν βοηθήσει να σκεφτώ αρκετά πράγματα που δεν τα είχα υπόψιν (για το diesel vs petrol περισσότερο) αλλά και να επιλογές αυτοκινήτων.

      Σχετικά με το Diesel vs Βενζίνη, σίγουρα αυτή τη στιγμή με συμφέρει το Diesel απλά με προβληματίζει όντως στο μέλλον αν θα επηρεαστεί ή όχι η αγοραστική του αξία. Χωρίς να είμαι γνώστης θεωρώ ότι η ζήτηση στην Ελλάδα (γνωρίζοντας καλά τι γίνεται στην επαρχία) είναι και θα είναι πολύ υψηλή για τουλάχιστον 10+ χρόνια μιας και δεν θα υπάρχουν κιόλας επιλογές για καινούρια. Επίσης, αν λάβουμε υπόψιν ότι όλη η βιομηχανία έχει πέσει πάνω σε υβριδικά/ ηλεκτρικά κτλ, ενδεχομένως σε 7-10 χρόνια τα νέα αυτοκίνητα να έχουν τόσο καλύτερη/ εξελιγμένη τεχνολογία από τα σημερινά αντίστοιχα που και πάλι να οδηγεί στη μείωση της αξίας ενός σημερινού hybrid/ ev. Επαναλαμβάνω ότι δεν γνωρίζω καθόλου καλά το αντικείμενο, απλά κάνω υποθέσεις σκεπτόμενος τη λογική εξέλιξη. Θα το ψάξω λίγο παραπάνω, αλλά γενικά έχω αποφασίσει να πάω με οποιαδήποτε επιλογή μου δίνει μία οικονομική κατανάλωση, πχ το Corolla Cross με βενζίνη δίνει 5lt, αυτό μου κάνει μια χαρά.

      Σχετικά με τα αυτοκίνητα που προτείνατε, εκτός του Kuga & Sportage που θα τα δω και θα τα οδηγήσω σίγουρα για δοκιμή, έχω σημειώσει και αρκετές από τις προτάσεις σας που μου φάνηκαν ενδιαφέρουσες:

      1. Corolla Cross. Δεν είχα καθόλου υπόψιν ότι έχει 470+ boot space και ευχαριστώ πολύ κιόλας που αναφέρετε τις λεπτομέρειες για τις διαφορές μεταξύ 1.8 & 2.0. Αν η ανάρτηση είναι οκ στο 1.8, θα προτιμούσα προφανώς (με 2 παιδιά!) να μην έχω άλλο ένα φόρο στο κεφάλι κάθε χρόνο. Διαβάζω βέβαια για μεγάλες καθυστερήσεις σε παραδόσεις αλλά οκ θα το ρωτήσω από κοντά

      2. C5 Aircross. Αναφέρθηκε ότι έχει πολύ άνετο κάθισμα που με ενδιαφέρει, οπότε θα το δω. Πολύ μεγάλο πορτ παγκάζ και γενικά έχει ότι χρειάζομαι.

      3. Nissan Qashqai - αν και έχω βαρεθεί τόσο να το βλέπω συνέχεια μπροστά μου, θα το δοκιμάσω και αυτό. Tiguan επίσης θέλω να το δω.

      4. Ενδιαφέρουσες οι προτάσεις για Octavia και άλλα αλλά μου αρέσει περισσότερο το SUV type.

      Πολύ καλή η ιδέα που είπε κάποιος να νοικιάσω για 1-2 μέρες αυτό που θα επιλέξω για να το δω σε ένα ταξίδι, δεν το είχα σκεφτεί.

      Σας ευχαριστώ πολύ όλους!

      Καλησπέρα και από εμένα.
      Δύο παρατηρήσεις.

      1. Όντως η ενοικίαση είναι πάρα πολύ καλή πρόταση και θα σε βοηθήσει να επιλέξεις, ειδικά δεδομένου του προβλήματος με τη μέση.

      2. Αν η αξία μεταπώλησης σε 5+ έτη έχει μεγάλη σημασία για εσένα, θα σου πρότεινα να σκεφτείς λίγο καλύτερα ένα μεταχειρισμένο τώρα (και να κρατήσεις πχ 10κ στην άκρη για μελλοντική αγορά).

      Συγκεκριμένα, λόγω του ότι:
      α) Λόγω (και) της δουλειάς μου, μπορώ να σου πω οτι ο περιορισμός των εκπομπών CO2 θα είναι Νο1 στόχος στην Ε.Ε., ειδικά στα επόμενα χρόνια (εκτός αν τα καταφέρουμε να αναπτύξουμε σε μαζική κλίμακα negative emission technologies - που ρεαλιστικά ήμαστε ακόμη μακριά). Αυτό σημαίνει πολλά αντικίνητρα για χρήση ορυκτών καυσίμων - βλέπε φόρους. Άρα το κόστος / L βενζίνης σε σύγκριση με το κόστος / kW θα είναι (πολύ) μεγαλύτερο.

      β) η τεχνολογία των ηλεκτρικών καλπάζει ενώ το δίκτυο φόρτισης θα επεκτείνεται στα επόμενα λίγα χρόνια - ακόμη και στην Ελλάδα. Επίσης οι τιμές των ηλεκτρικών (λόγω εμπορικής διάθεσης νέων υλικών για μπαταρίες - σκέψου κάναμε τρελή έρευνα για υλικά μπαταριών από αρχές 2000, ακριβώς γι' αυτή τη φάση που ήμαστε τώρα) θα βαίνουν μειούμενες.

      γ) τα ηλεκτρικά λόγω ροπής/δύναμης και ευκολίας χρήσης είναι πάρα πολύ καλύτερα σε σχέση με θερμικά/υβριδικά

      Αυτό σημαίνει οτι παίζει έντονα σε 5-10 χρόνια ακόμα και το υβριδικό σου να είναι δεινόσαυρος και να έχει χάσει πάρα πολύ μεγάλο μέρος της αξίας του.

      Εγώ προσωπικά επέλεξα να πάρω πρόσφατα βενζινοκίνητο καινούργιο, αλλά είναι αυτοκίνητο ειδικής χρήσης (εκτός δρόμου/επαγγελματικό) που σκοπεύω να το κρατήσω για πάρα πολλά χρόνια.
      Στη δική σου περίπτωση, ίσως έπαιζα άμυνα τώρα με κάτι μεταχειρισμένο (αλλά καλό - τύπου 20+κ) και να κράταγα χρήματα για αγορά καινολυργιου σε 5-7 χρόνια που θα έχει κάπως κατασταλάξει η αγορά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      danis
    • RE: CarTalk.gr

      @dimsabas said in CarTalk.gr:

      Το παραπάνω βρίσκει εφαρμογή και στον φίλο @Danis.

      xaxaxaxaxaaxaxaxaxaxa

      Οκ, ως διαφήμιση, πέτυχε 100% το στόχο της!

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      danis
    • Μικρά 4x4 στον ορίζοντα;

      Μια φορά κι έναν καιρό, στην αγορά υπήρχαν όλων των ειδών τα αυτοκίνητα.
      Μικρά, μεγάλα, οικογενειακά station, κάμπριο, σπορ, μικρά και μεγάλα off-roaders, κ.ο.κ.
      Τώρα πλέον έχουμε καταλήξει να έχουμε μια τεράστια ποικιλία από ψεύδο-SUVs και ελάχιστες άλλες επιλογές.

      Τελικά το sold-out του Jimny (που οκ, έπαιζε/παίζει χωρίς ανταγωνισμό) μάλλον ξυπνάει τις αυτοκινητοβιομηχανίες.

      Baby Toyota Land Cruiser:
      https://www.drive.gr/news/nea-montela/h-toyota-tha-paroysiasei-mikro-land-cruiser-2025

      Baby g-Class:
      https://www.drive.gr/news/nea-montela-kosmos/i-mercedes-benz-etoimazei-tin-g-ti-mikri-g-class

      Μακάρι κάποια στιγμή να ξανα-εμφανιστούν και προσιτά roadsters.

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      D
      danis
    • RE: Vitara, Duster, Jimny, Avenger ή κρατάω το Corsa?

      @lap said in Vitara, Duster, Jimny, Avenger ή κρατάω το Corsa?:

      Τρελό τρολ μου μυρίζει

      ?????
      Γιατί?

      Υπάρχουμε και εμείς που ξεφύγαμε από τις πόλεις!!!
      19 χρόνια μόνιμα Αθήνα, 5 Λονδίνο.
      Τώρα ζωάρα στη φύση.
      Και εδώ οι ανάγκες είναι διαφορετικές.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      danis
    • RE: Renault 5 T-Tech

      @cirus said in Renault 5 T-Tech:

      @danis said in Renault 5 T-Tech:

      @cirus said in Renault 5 T-Tech:

      @danis said in Renault 5 T-Tech:

      @cirus said in Renault 5 T-Tech:

      @ntinaras said in Renault 5 T-Tech:

      @fanis75 said in Renault 5 T-Tech:

      @ntinaras said in Renault 5 T-Tech:

      Ναι αλλα υπαρχουν πολλοι legit λογοι να μην θελει καποιος τεσλα.
      Περα απο τους πολιτικους.
      Δε θελουν ολοι ενα 4.70 αυτοκινητο, χωρις κανενα φυσικο διακοπτη.

      Προφανώς. Αλλά η σύγκριση είναι αναπόφευκτη, όταν ένα Ευρωπαϊκό ηελκτρικό σου δίνει στο 90% των χρημάτων ενός Τέσλα το 40% του αυτοκίνήτου που ειναι το Τέσλα. Είναι κοροϊδία όπως και να το κάνουμε - αυτό λέω.

      Αν εχεις ηδη ενα tesla model 3 LR, και θες ενα 2ο ηλεκτρικο για μεσα στη πολη τι θα παρεις? Δευτερο model 3? 😄

      leapmotor t03, yudo, dolfin, inster, c3, grand panda και ολο και περισσότερα θα έρχονται (πχ seagull ή mini dolfin) υπάρχουν επιλογες σε κανονικές τιμες οχι παράλογες οπως το renault 5, το puma κτλ

      Έχω την αίσθηση ότι αν και τα t03, yudo, inter κτλ είναι στην ίδια (περίπου) κατηγορία με το R5, απευθύνονται σε άλλο κοινό.
      Όπως αντίστοιχα απευθυνόταν σε άλλο κοινό το 3θυρο Mini σε σχέση με το Kia Rio.
      Το αν και κατά πόσο αξίζει το R5 αυτά τα χρήματα μένει να το δούμε από κοντά όταν έρθουν ( @dimsabas έχεις κάνει τα κουμάντα σου για το R5, ε;)

      Σε κάθε περίπτωση το value for money των T03, Dolphin και ίσως κάποιων Tesla δεν φαίνεται να το έχει.

      Τι εννοείς άλλο κοινό . Πιο ποιοτικό μπορεί να είναι . Αλλά με τόσα χρήματα αν θες ποιότητα έχει κινέζικα μεγαλυτερα σε διαστάσεις και Τέσλα πολύ πολύ καλύτερα από δαυτο. Γιατί να πετάξεις τα χρήματα σου σε αυτό ? Μόνο για την εμφάνιση ? Γιατί κάτι άλλο δεν έχει

      Ένα μικρό αμάξι είναι για 2ο το παίρνεις απλά σε τιμή που παίρνεις 1ο που κάνει και ταξίδια .

      Η εμφάνιση μπορεί να είναι ένα από τα πλεονεκτήματα του R5 (για κάποιους, καθότι υποκειμενικό - εμένα προσωπικά μου είναι ουδέτερο εξωτερικά, ωραίο εσωτερικά). Όμως από δοκιμές (στο εξωτερικό) φαίνεται να έχει και άλλα θετικά (όπως πχ οδική συμπεριφορά, αλλά αυτό θα το πω με σιγουριά αν και όταν το κάνω test drive). Δε νομίζω όλοι να είναι «πληρωμένοι» από τη Renault ή να κάνουν δημόσιες σχέσεις. Βέβαια περιμένω να διαβάσω τη σχετική δοκιμή του @dimsabas !
      Επίσης είναι και άλλα χαρακτηριστικά, όπως το πως νιώθεις στη θέση οδήγησης, πόσο εύχρηστα είναι τα συστήματα του αυτοκινήτου (μεγάλο αρνητικό πχ των Tesla – θέλω κουμπάκια), πόσο ήσυχα είναι στο δρόμο, τι τεχνική υποστήριξη υπάρχει σε διάφορα μέρη (εκτός Αθηνών), κ.ο.κ.

      Ξαναλέω, υπάρχουν διαφορετικά κοινά (audiences/target groups), μην κοιτάτε μόνο τα δικά σας ενδεχομένως κριτήρια/ανάγκες.
      Πχ προ 2020, κάποιος με τα χρήματα ενός Mini Cooper ή ενός Fiesta ST-lineX 155 θα μπορούσε να πάρει μια Corolla ή ακόμη καλύτερα ένα Sandero και τα ρέστα σουβλάκια.
      Το Fiesta θα το επέλεγε κάποιος μόνο λόγω εμφάνισης?

      Ενα βενζινοκίνητο μπορεις να το διαλέξεις και λόγω εμφανισης και να πληρώσεις και κάτ παραπάνω για αυτό αλλα μπορει να πάει και ταξιδια παντου δεν εχει περιορισμούς

      ομως ενα μικρό ηλεκτρικο πόλης περιορίζεται σημαντικά σε ταξίδια οποτε δεν βλέπω κανεναν λόγο να πάρει κάποιος κάτι που έχει καλή οδηγική συμπεριφορά για να το έχει μέσα στην πόλη αφού ουσιαστικά εξαφανίζεται αυτο το πλεονέκτημα. Τι να το κάνεις ενα μικρό αυτοκινητο πόλης που έχει καλή οδηγική συμπεριφορά μεσα στην πόλη???

      με 40-80 χλμ ολα υποδειγματική συμπεριφορά εχουν μεσα στην πόλη. Ουτε συγκινησεις εχει η πολη να σου προσφέρει ουτε κάτι να την αξιοποιήσεις. Οπότε με αυτή την λογική βλέπω εγώ αχρηστο να πάρεις κάτι ποιοτικότερο και ομορφότερο που κάνει σε χρήματα όσο κάνει ενα πολύ καλύτερο ηλεκτρικο με πολύ καλύτερη αυτονομία που μπορει να σε πάει και κανα ταξίδι. Καλύτερα δεν ειναι να πάρεις ενα πλήρως λειτουργικό ηλεκτρικο με πολύ λιγότερα χρήματα και φουλ εξοπλισμο για δεύτερο και ας μην εχει οδηγική συμπεριφορα τοσο καλή? ή με τα ίδια χρήματα κάτι μεγαλύτερο και καλύτερο σε όλους τους τομείς? Αρα για μενα τετοια οχηματα μου φαίνονται πεταμένα χρήματα.

      Βεβαια αυτο ειναι προσωπική μου γνώμη. Ειναι βεβαιο οτι κάποιοι θα το αγοράσουν και αυτό και ας το βλεπω εγώ έτσι.

      Αν μιλάς για κάποιον Αθηναίο, έχεις δίκιο.

      Αν μένεις έξω από την Αθήνα (πχ Μεσόγεια, Αρτέμιδα, κτλ), ή σε μια μικρή επαρχιακή πόλη/χωριό και το καθημερινό σου commuting (ή η βόλτα στο εξοχικό/χωριό) είναι 50-200χλμ (και σε δρόμους με λίγη κίνηση) βγάζει απόλυτα νόημα ένα οδηγικά ενδιαφέρον ηλεκτρικό αμάξι με WLTP range στα 300-400χλμ.

      Υπάρχουν πολλοί που έχουν(-με) ξεφύγει από το τρελάδικο της Αθήνας (ή Λονδίνου) και μένουν επαρχία, σε μονοκατοικίες κτλ, οπότε εκεί, τέτοια ηλεκτρικά ίσως βγάζουν νόημα (φυσικά αν έχεις 4/5μελή οικογένεια και θες να κάνεις συχνά ταξίδια των 300+ χλμ με 130+ χαω, είναι άλλη ιστορία).

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      D
      danis
    • RE: Vitara, Duster, Jimny, Avenger ή κρατάω το Corsa?

      @spi_duster said in Vitara, Duster, Jimny, Avenger ή κρατάω το Corsa?:

      Γάτε εσύ?

      @criuser said in Vitara, Duster, Jimny, Avenger ή κρατάω το Corsa?:

      Αρχίσαμε τους δεύτερους λογαριασμούς γατούλη ;😊

      χαχαχαχχαχαχαχαχαχααχ
      Με πιάσατε!

      Πάντως σοβαρά, ένα (μικρό) ψήγμα δίκιου το έχει ο Γάτος.

      Το 2020 που κοίταζα για αμάξι, είχα δει στην έκθεση το Duster (στο Ηράκλειο η Dacia ήταν μαζί με τη Renault - τότε). Μπήκα μέσα, αμέσως μετά το Clio, και η αίσθηση που μου έδωσε ήταν απογοητευτική. Το εσωτερικό του, μου έβγαζε μια αίσθηση φτήνιας (προσοχή: όχι οικονομικού, αλλά φτηνού).

      Τώρα που το νοίκιασα και έκανα εκδρομή, ειλικρινά το μετάνιωσα που δεν το είχα κάνει test drive τότε.
      Πολύ ωραίο στο δρόμο, ειδικά στην εθνική. Ένιωθες ασφάλεια. Πολύ σταθερό και σχετικά ήσυχο στα 120-150 (οκ, είχε κάτι αεροδυναμικούς θορύβους).
      Καλύτερο του Vitara στην εθνική (και αρκετά πιο οικονομικό σε ρυθμούς ταξιδιού), αλλά το Vitara υπερείχε στο στροφιλίκι και στη "σπορ" αίσθηση που σου έδινε.
      Επίσης, το Duster ένιωσα οτι ήταν πολύ καλύτερο στο χώμα (χωματόδρομοι με πέτρες - όχι τελείως off). Έδινε περισσότερη σιγουριά απ το Vitara.

      Αλλά η εικόνα που είδα στα leasing ήταν απογοητευτική. Μου έδωσε ξανά αυτή την αίσθηση της φτηνής κατασκευής που είχα νιώσει το 2020.
      Αν έπεφτα και σε leasing Vitara (χωρίς make-over...) ίσως να ήταν το ίδιο. Δεν ξέρω.

      Ε, τώρα, η αίσθηση της φτηνής κατασκευής με την τιμή σχεδόν στα 30κ (ή και λίγο πάνω στην πλούσια έκδοση), δεν επιτρέπεται.
      Αν ήταν 4-5 χιλιάρικα πιο φτηνό, ίσως να το σκεφτόμουν περισσότερο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      danis
    • RE: Vitara, Duster, Jimny, Avenger ή κρατάω το Corsa?

      @v_a said in Vitara, Duster, Jimny, Avenger ή κρατάω το Corsa?:

      Τα είπες όλα !
      Σε καταλαβαίνω απόλυτα, το αμάξι είναι ka@!@. Το έχει ένας τυπάς στη γειτονιά και κάθε βράδυ που περνάω δίπλα του, δεν το χορταίνω.
      (έχω καταλήξει ότι είναι συλλογικό μας απωθημένο από κάποιο τζιποειδές matchbox αυτοκινητάκι που παίζαμε μικροί, δεν εξηγείται αλλιώς)

      Παίζει!
      Είχα ένα Range Rover, μεταλλικό. Δώρο της νονάς μου. 🙂

      Πάντως δεν είναι μόνο η εικόνα. Το Avenger ας πούμε, για μένα, είναι πολύ πιο όμορφο.
      To Jimny έχει αυτή την "τελειότητα τις ατέλειας" σαν κατασκευή.
      Είναι η αίσθηση του οτι μπορείς να κάνεις τα πάντα και να πας παντού.
      Όχι μόνο σαν εικόνα (που είναι αυτό που σου προσφέρουν τα σημερινά SUV) αλλά και ως πραγματική ικανότητα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      danis

    Latest posts made by danis

    • RE: Suzuki Jimny IV (2018)

      @gatoz said in Suzuki Jimny IV (2018):

      λοιπον, θα σας καταγγειλω στα οργανα του κομματος

      αλλα
      προφανως οταν εχει αξονες ενα αμαξι τα διαφορικα δεν ψηλωνουν μαζι με το υπολοιπο.
      επειδη ομως ακριβως εχει αξονες δεν βρισκεις και ευκολα καθως ακολουθουν το αναγλυφο
      το μονο ψηλωμα που γινεται ειναι απο τους τροχους
      και παλι μισο, δηλαδη αν βαλεις μεγαλυτερη διαμετρο 5cm, 2.5 παιρνεις, δεν θα καταλαβει τη διαφορα η καιτουλα, αργινε κατι αλλο θα χρειαστεις για να βρεις γυναικα τελικα και να μην τα χωνεις στους τεζλους
      αυτο που συμβαινει γενικα απο τα αφτερμαρκετ και ειδικα με τα ομε, ειναι οτι επειδη ειναι πιο προοδευτικα απο τα μαμα, βελτιωνεται αντι να χαλαει η οδικη συμπεριφορα στην ασφαλτος. ναι, αν ηταν στο ιδιο μηκος θα βελτιωνοταν ακομη περισσοτερο, αλλα δεν ειναι. δεν εχει να κανει με σκληροτητα, εχει να κανει με την αρχικη ενδοτικοτητα. φυσικα επειδη εχεις το 2θεσιο αποτι θυμαμαι και αρα οχι βαρη, βαζεις τα λιγοτερο σκληρα για να μην δημιουργησεις θεματα στον πωπο της αλλης, μην μου πεις οτι δεν τον θες σε αρίστη κατασταση αντι να τα χωνεις και εσυ σε στους ελονλοβερς

      Xm... Ο πωπός της άλλης πρέπει όντως να είναι σε άριστη κατάσταση, καθότι γλυπτόν και επίσης έρχεται μαζί μου σε διάφορες εξορμήσεις στας Πίνδου et al., οπότε θέλει φροντίδα.

      Όμως, καθότι επίσης νέος στο άθλημα, να ρωτήσω:
      Δε θα ήταν καλύτερα ο πωπός της άλλης αλλά και το κράτημα του Jimny αν είχες μόνο τα αμορτισέρ και κρατώντας τα μαμά ελατήρια;
      Εννοώ, αν στην περίπτωσή μου, που δεν έχω ιδιαίτερα φορτία, και δεν χρειάζομαι να ψηλώσω περεταίρω το Jimny (ή ορθότερα δεν έχει χρειαστεί ακόμη) δεν θα μπορούσα να βάλω μόνο αμορτισέρ (είτε OME, είτε Bilstein) ώστε να βελτιωθεί κάπως το κράτημα και, αν και εφόσον, στο μέλλον βάζω και τα ελατήρια (ή/και ότι άλλο έχει το πλήρες σετ);
      Και μένουν και πέντε φράγκα για σουβλάκια.

      περι μαλατεστα
      αν τα δεις οπτικα σου δινουν την εντυπωση οτι πανε σε καβλωμενο κυνηγιαρη με κρεμασμενο αγριογουρουνο στο καπω
      ξεγελιεσαι ομως.
      η πραξη λεει οτι ειναι παρα πολυ μαλακα, χωρις φοβο ομως σκισιματος με τοσα μεγαλα τακουνια ενω εχουν και αδιαπεραστα πλαινα, και με εξαιρετικο γκριπ. με το τζιβι πχ που ειναι αναλογη φαση με το τζιμι, μη σου πω χειροτερη οπως τοχα, εστριβα απιστευτα καλα και επισης στη βροχη ειχα κρατηματα που κανενα απο τα πανακριβα λαστιχα που αλλαξα στα 3008 δεν μπορουσε να φτασει. για τα πρωτα 4 χρονια ειναι εξαιρετικα, μετα σκληραινουν και θελουν αλλαγη, το τακουνι φυσικα ακομη υπαρχει με πανω απο 1-2cm και ας εχεις κανει και 200000km με αυτα.
      θελει λιγο θαρρος να τα φορεσεις αλλα μετα απο 1-2 μηνες θα τα εμπιστευτεις.

      Τι να πω, τώρα με βάζεις σε σκέψεις.
      Δηλαδή εννοείς οτι τα Μαλατέστα έχουν παρόμοια (ή καλύτερα?) κρατήματα και φρενάρισμα στην άσφαλτο με άλλα AT (τύπου Geolandar/Open Country)?
      Πως και δεν έχουν σαρώσει την αγορά;

      posted in Εκτός Δρόμου
      D
      danis
    • RE: Suzuki Jimny IV (2018)

      @argyn said in Suzuki Jimny IV (2018):

      Για όπου δεν υπάρχει δρόμος και θέλεις να φτιάξεις ένα δικό σου αρμοδιότερος είναι ο γάτος. Για τις υπόλοιπες περιπτώσεις η γνώμη μου είναι ότι όλα εξαρτώνται από την χρήση που θα κάνεις, από το τι λεφτά είσαι πρόθυμος να σπρώξεις και από το εάν είσαι αποφασισμένος έτσι κι αλλιώς να το πειράξεις λόγω μικροβίου μετατροπών και όχι λόγω πραγματικής ανάγκης.

      xaaxaxaxaxaxaxax
      Αν και δεν τον ξέρω προσωπικά, κάτι έχω καταλάβει για τον γάτο απ τα γραπτά του. Βέβαια, εικάζω οτι έχει και τρελή εμπειρία σε αυτό τον τομέα.

      Κοίτα "μικρόβιο" μετατροπών σίγουρα δεν έχω. Ειδικά για το Jimny που θεωρώ οτι είναι πανέμορφο ως έχει. Και ούτε θέλω να δώσω υπερβολικά πολλά χρήματα.
      Απλά θέλω να βελτιώσω λίγο την συμπεριφορά του, στα πλαίσια του λογικού. Άλλωστε εκτός ασφάλτου το χρησιμοποιώ σε (αρκετά ορεινούς και μη φροντισμένους, είναι η αλήθεια) αγροτικούς δρόμους ή καμιά εκδρομή αλλά πάντα σε χωματόδρομους (όχι πχ να κάνω διάβαση ποταμών 🙂 ).

      Για τα επόμενα 2-3 χρόνια θα είναι το μοναδικό μου αυτοκίνητο, μέχρι δηλ να ωριμάσει λίγο περισσότερο η τεχνολογία των ηλεκτρικών και να αυξηθεί η εμβέλειά τους με λογικές τιμές αγοράς, οπότε και θα γίνει το 2ο αυτοκίνητο για τα χόμπι μου.

      Εκ των υστέρων κρίνοντας το τζιμνι στην εργοστασιακή του κατάσταση με μια απλή τετράδα ήπιων ΑΤ στην μαμά διάσταση πάει σε όλα τα χώματα όπου ένας λογικός άνθρωπος θα θελήσει να πάει μόνος.

      Και μέχρι τώρα όντως δεν είχα κανένα ουσιαστικό πρόβλημα στο χώμα, εκτός μιας φοράς στην Πίνδο με πολύ λάσπη που ζορίστηκα.
      Όμως, επειδή έχω την τάση να πηγαίνω μόνος, θέλω να έχω την "σιγουριά" οτι δεν θα έχω θέμα σε ένα δύσκολο σημείο.

      Δηλαδή τα +4 εκατοστά σου δίνουν μεν μια μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στα κατσάβραχα πλην όμως ΔΕΝ αυξάνουν ούτε την ελάχιστη απόσταση από το έδαφος του κάτω άκρου του καβουκιού των διαφορικών αλλά ούτε και το εύρος της διαδρομής της ανάρτησης αν κρεμάσεις τροχό ουσιωδώς.

      Αυτό δεν το πιάνω. Πως γίνεται να μην αυξάνεται η απόσταση από το έδαφος; Τα +4-5 δεν αφορούν όλο το σασί;

      Επίσης, αν έχω καταλάβει σωστά, τα ΟΜΕ έχουν ελατήρια διαφορετικής σκληρότητας ανάλογα με το φορτίο, τα οποία και τα επιλέγεις κατά την αγορά.

      Για λάστιχα του φοράω τα ΚO2 σε 215/75-R15 που είναι ποιό άγρια από τα G015 (έχε υπόψη ότι και για τα δύο υπάρχουν νεότερες εκδόσεις, άρα πρέπει να δεις τι υπάρχει διαθέσιμο στην Ελλάδα στην διάσταση που σε ενδιαφέρει).

      Χμ έχεις δίκιο για τα KO2. Ίσως να έχουν νόημα όταν γίνει το Jimny το hobby car ή ενδεχομένως ακόμη καλύτερα τα malatesa που πρότεινε ο @gatoz . Για καθημερινή χρήση ίσως πρέπει να δω κάτι άλλο.
      Τα KO3 δεν έχουν βγει για 15αρα ζάντα (ακόμη τουλάχιστον) πόσο μάλλον μέχρι να γίνουν διαθέσιμα στην Ευρώπη.

      Τα Yoko από την άλλη, έχουν βγει σε 215/75/15 (και πωλούνται σε Αμερική/Αυστραλία) αλλά δεν έχουν έρθει ακόμη στην Ευρώπη. Είναι η μόνη διάσταση που αναμένεται, όλα τα άλλα πωλούνται κανονικά.
      Δεν ξέρω κατά πόσον αξίζει να τα περιμένω ή να πάω για κάποιο εκ των Toyo, Dueller κτλ

      posted in Εκτός Δρόμου
      D
      danis
    • RE: Suzuki Jimny IV (2018)

      @gatoz said in Suzuki Jimny IV (2018):

      @danis said in Suzuki Jimny IV (2018):

      @gatoz said in Suzuki Jimny IV (2018):

      ομε. τελος
      και βαλε kobra nt malatesta στην ιδια διασταση που εχεις.
      ναι, ειναι αναγομωση. αλλα θα παθεις πλακα πως στεκεται στην ασφαλτο.

      Οκ!
      Σχετικά με ΟΜΕ, έχεις καμία πρόταση για εγκαταστάτη στην Αθήνα?
      Πχ βλέπω California Club και xtreme4x4 οτι είναι οι επίσημοι.

      Τα συγκεκριμένα λάστιχα είναι καλά (και) στην άσφαλτο???
      Περισσότερο με MT μου κάνουν.

      για τα λαστιχα θα εκπλαγεις. οκ, εχουν θορυβο, αλλα δεν θα πιστευεις.

      τοποθετηση στον νικο και τη βικυ
      https://www.4wheelershouse.gr/

      Ok!
      Κρατάω τους 4wheelers, είναι και κοντά στο πατρικό μου.
      Αλλά τα λάστιχα με τρομάζουν... 🙂

      posted in Εκτός Δρόμου
      D
      danis
    • RE: Suzuki Jimny IV (2018)

      @gatoz said in Suzuki Jimny IV (2018):

      ομε. τελος
      και βαλε kobra nt malatesta στην ιδια διασταση που εχεις.
      ναι, ειναι αναγομωση. αλλα θα παθεις πλακα πως στεκεται στην ασφαλτο.

      Οκ!
      Σχετικά με ΟΜΕ, έχεις καμία πρόταση για εγκαταστάτη στην Αθήνα?
      Πχ βλέπω California Club και xtreme4x4 οτι είναι οι επίσημοι.

      Τα συγκεκριμένα λάστιχα είναι καλά (και) στην άσφαλτο???
      Περισσότερο με MT μου κάνουν.

      posted in Εκτός Δρόμου
      D
      danis
    • RE: Suzuki Jimny IV (2018)

      Καλησπέρα!

      Έχω ένα Jimny LCV του 2023, με σχεδόν 45κ χλμ και έχει έρθει η ώρα για αλλαγή των ελαστικών.
      Η χρήση που του κάνω είναι 80% άσφαλτος (επαρχιακοί δρόμοι και λίγο εθνική) και 20% χώμα (όχι τρέλες, χωματόδρομοι, αλλά το χειμώνα έχει αρκετά σημεία με λάσπες και νεροφαγώματα).

      Σκέφτομαι να πάω για 215/75/R15 αντί των μαμά 195/80/15.
      Πιθανές επιλογές:
      Toyo Open Country ATIII
      BF Goodrich KO2
      Bridgestone Dueller AT002
      Yokohama Geolandar GO15 ή το νέο GO18 (που λογικά θα είναι σύντομα διαθέσιμο σε αυτή τη διάσταση)

      Έχει κανείς άποψη/γνώμη για κάποιο εκ των παραπάνω (ή κάτι άλλο που δεν έχω σκεφτεί - σε AT πάντα για να είναι αποδεκτό σε άσφαλτο);

      Τέλος, αν και ίσως όχι άμεση ανάγκη:

      Εξαιρετικό αυτοκίνητο το Jimny, αλλά πολύ ευάλωτο σε πλευρικούς ανέμους και παίρνει μεγάλες κλίσεις σε στροφές με μεσαίες/υψηλές ταχύτητες.
      Σκέφτομαι μήπως αν του άλλαζα λίγο την ανάρτηση, ίσως να βελτίωνε (??) την κατάσταση αλλά χωρίς να επηρεάσω αρνητικά τις ικανότητες εκτός.

      Αν θυμάμαι καλά, είτε ο @gatoz ή ο @argyn μου είχατε προτείνει να δω ένα lift κιτ OME.

      Ερώτηση:
      Αξίζει να πάω για lift kit (+4 ή 5 cm)
      πχ:
      ΟΜΕ
      Bilstein με HK ελατήρια
      Black Raptor (το οποίο είναι ρυθμιζόμενο?)

      ή να αλλάξω μόνο τα μαμά αμορτισέρ (πχ με τα Bilstein B6) δεδομένου οτι το Jimny έχει ήδη καλή απόσταση και δεν ξέρω αν με το εξτρά ύψος επηρεάζεται αρνητικά τόσο η διαδρομή της ανάρτησης (οπότε έχεις πιο μεγάλη πιθανότητα να κρεμάσει ένας τροχός) όσο και να επηρεαστεί η όλη σταθερότητα (λόγω υψηλότερου κέντρου βάρους).

      Ευχαριστώ!

      posted in Εκτός Δρόμου
      D
      danis
    • RE: Renault 5 T-Tech

      @cirus said in Renault 5 T-Tech:

      @danis said in Renault 5 T-Tech:

      @cirus said in Renault 5 T-Tech:

      @danis said in Renault 5 T-Tech:

      @cirus said in Renault 5 T-Tech:

      @ntinaras said in Renault 5 T-Tech:

      @fanis75 said in Renault 5 T-Tech:

      @ntinaras said in Renault 5 T-Tech:

      Ναι αλλα υπαρχουν πολλοι legit λογοι να μην θελει καποιος τεσλα.
      Περα απο τους πολιτικους.
      Δε θελουν ολοι ενα 4.70 αυτοκινητο, χωρις κανενα φυσικο διακοπτη.

      Προφανώς. Αλλά η σύγκριση είναι αναπόφευκτη, όταν ένα Ευρωπαϊκό ηελκτρικό σου δίνει στο 90% των χρημάτων ενός Τέσλα το 40% του αυτοκίνήτου που ειναι το Τέσλα. Είναι κοροϊδία όπως και να το κάνουμε - αυτό λέω.

      Αν εχεις ηδη ενα tesla model 3 LR, και θες ενα 2ο ηλεκτρικο για μεσα στη πολη τι θα παρεις? Δευτερο model 3? 😄

      leapmotor t03, yudo, dolfin, inster, c3, grand panda και ολο και περισσότερα θα έρχονται (πχ seagull ή mini dolfin) υπάρχουν επιλογες σε κανονικές τιμες οχι παράλογες οπως το renault 5, το puma κτλ

      Έχω την αίσθηση ότι αν και τα t03, yudo, inter κτλ είναι στην ίδια (περίπου) κατηγορία με το R5, απευθύνονται σε άλλο κοινό.
      Όπως αντίστοιχα απευθυνόταν σε άλλο κοινό το 3θυρο Mini σε σχέση με το Kia Rio.
      Το αν και κατά πόσο αξίζει το R5 αυτά τα χρήματα μένει να το δούμε από κοντά όταν έρθουν ( @dimsabas έχεις κάνει τα κουμάντα σου για το R5, ε;)

      Σε κάθε περίπτωση το value for money των T03, Dolphin και ίσως κάποιων Tesla δεν φαίνεται να το έχει.

      Τι εννοείς άλλο κοινό . Πιο ποιοτικό μπορεί να είναι . Αλλά με τόσα χρήματα αν θες ποιότητα έχει κινέζικα μεγαλυτερα σε διαστάσεις και Τέσλα πολύ πολύ καλύτερα από δαυτο. Γιατί να πετάξεις τα χρήματα σου σε αυτό ? Μόνο για την εμφάνιση ? Γιατί κάτι άλλο δεν έχει

      Ένα μικρό αμάξι είναι για 2ο το παίρνεις απλά σε τιμή που παίρνεις 1ο που κάνει και ταξίδια .

      Η εμφάνιση μπορεί να είναι ένα από τα πλεονεκτήματα του R5 (για κάποιους, καθότι υποκειμενικό - εμένα προσωπικά μου είναι ουδέτερο εξωτερικά, ωραίο εσωτερικά). Όμως από δοκιμές (στο εξωτερικό) φαίνεται να έχει και άλλα θετικά (όπως πχ οδική συμπεριφορά, αλλά αυτό θα το πω με σιγουριά αν και όταν το κάνω test drive). Δε νομίζω όλοι να είναι «πληρωμένοι» από τη Renault ή να κάνουν δημόσιες σχέσεις. Βέβαια περιμένω να διαβάσω τη σχετική δοκιμή του @dimsabas !
      Επίσης είναι και άλλα χαρακτηριστικά, όπως το πως νιώθεις στη θέση οδήγησης, πόσο εύχρηστα είναι τα συστήματα του αυτοκινήτου (μεγάλο αρνητικό πχ των Tesla – θέλω κουμπάκια), πόσο ήσυχα είναι στο δρόμο, τι τεχνική υποστήριξη υπάρχει σε διάφορα μέρη (εκτός Αθηνών), κ.ο.κ.

      Ξαναλέω, υπάρχουν διαφορετικά κοινά (audiences/target groups), μην κοιτάτε μόνο τα δικά σας ενδεχομένως κριτήρια/ανάγκες.
      Πχ προ 2020, κάποιος με τα χρήματα ενός Mini Cooper ή ενός Fiesta ST-lineX 155 θα μπορούσε να πάρει μια Corolla ή ακόμη καλύτερα ένα Sandero και τα ρέστα σουβλάκια.
      Το Fiesta θα το επέλεγε κάποιος μόνο λόγω εμφάνισης?

      Ενα βενζινοκίνητο μπορεις να το διαλέξεις και λόγω εμφανισης και να πληρώσεις και κάτ παραπάνω για αυτό αλλα μπορει να πάει και ταξιδια παντου δεν εχει περιορισμούς

      ομως ενα μικρό ηλεκτρικο πόλης περιορίζεται σημαντικά σε ταξίδια οποτε δεν βλέπω κανεναν λόγο να πάρει κάποιος κάτι που έχει καλή οδηγική συμπεριφορά για να το έχει μέσα στην πόλη αφού ουσιαστικά εξαφανίζεται αυτο το πλεονέκτημα. Τι να το κάνεις ενα μικρό αυτοκινητο πόλης που έχει καλή οδηγική συμπεριφορά μεσα στην πόλη???

      με 40-80 χλμ ολα υποδειγματική συμπεριφορά εχουν μεσα στην πόλη. Ουτε συγκινησεις εχει η πολη να σου προσφέρει ουτε κάτι να την αξιοποιήσεις. Οπότε με αυτή την λογική βλέπω εγώ αχρηστο να πάρεις κάτι ποιοτικότερο και ομορφότερο που κάνει σε χρήματα όσο κάνει ενα πολύ καλύτερο ηλεκτρικο με πολύ καλύτερη αυτονομία που μπορει να σε πάει και κανα ταξίδι. Καλύτερα δεν ειναι να πάρεις ενα πλήρως λειτουργικό ηλεκτρικο με πολύ λιγότερα χρήματα και φουλ εξοπλισμο για δεύτερο και ας μην εχει οδηγική συμπεριφορα τοσο καλή? ή με τα ίδια χρήματα κάτι μεγαλύτερο και καλύτερο σε όλους τους τομείς? Αρα για μενα τετοια οχηματα μου φαίνονται πεταμένα χρήματα.

      Βεβαια αυτο ειναι προσωπική μου γνώμη. Ειναι βεβαιο οτι κάποιοι θα το αγοράσουν και αυτό και ας το βλεπω εγώ έτσι.

      Αν μιλάς για κάποιον Αθηναίο, έχεις δίκιο.

      Αν μένεις έξω από την Αθήνα (πχ Μεσόγεια, Αρτέμιδα, κτλ), ή σε μια μικρή επαρχιακή πόλη/χωριό και το καθημερινό σου commuting (ή η βόλτα στο εξοχικό/χωριό) είναι 50-200χλμ (και σε δρόμους με λίγη κίνηση) βγάζει απόλυτα νόημα ένα οδηγικά ενδιαφέρον ηλεκτρικό αμάξι με WLTP range στα 300-400χλμ.

      Υπάρχουν πολλοί που έχουν(-με) ξεφύγει από το τρελάδικο της Αθήνας (ή Λονδίνου) και μένουν επαρχία, σε μονοκατοικίες κτλ, οπότε εκεί, τέτοια ηλεκτρικά ίσως βγάζουν νόημα (φυσικά αν έχεις 4/5μελή οικογένεια και θες να κάνεις συχνά ταξίδια των 300+ χλμ με 130+ χαω, είναι άλλη ιστορία).

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      D
      danis
    • RE: Renault 5 T-Tech

      @cirus said in Renault 5 T-Tech:

      @danis said in Renault 5 T-Tech:

      @cirus said in Renault 5 T-Tech:

      @ntinaras said in Renault 5 T-Tech:

      @fanis75 said in Renault 5 T-Tech:

      @ntinaras said in Renault 5 T-Tech:

      Ναι αλλα υπαρχουν πολλοι legit λογοι να μην θελει καποιος τεσλα.
      Περα απο τους πολιτικους.
      Δε θελουν ολοι ενα 4.70 αυτοκινητο, χωρις κανενα φυσικο διακοπτη.

      Προφανώς. Αλλά η σύγκριση είναι αναπόφευκτη, όταν ένα Ευρωπαϊκό ηελκτρικό σου δίνει στο 90% των χρημάτων ενός Τέσλα το 40% του αυτοκίνήτου που ειναι το Τέσλα. Είναι κοροϊδία όπως και να το κάνουμε - αυτό λέω.

      Αν εχεις ηδη ενα tesla model 3 LR, και θες ενα 2ο ηλεκτρικο για μεσα στη πολη τι θα παρεις? Δευτερο model 3? 😄

      leapmotor t03, yudo, dolfin, inster, c3, grand panda και ολο και περισσότερα θα έρχονται (πχ seagull ή mini dolfin) υπάρχουν επιλογες σε κανονικές τιμες οχι παράλογες οπως το renault 5, το puma κτλ

      Έχω την αίσθηση ότι αν και τα t03, yudo, inter κτλ είναι στην ίδια (περίπου) κατηγορία με το R5, απευθύνονται σε άλλο κοινό.
      Όπως αντίστοιχα απευθυνόταν σε άλλο κοινό το 3θυρο Mini σε σχέση με το Kia Rio.
      Το αν και κατά πόσο αξίζει το R5 αυτά τα χρήματα μένει να το δούμε από κοντά όταν έρθουν ( @dimsabas έχεις κάνει τα κουμάντα σου για το R5, ε;)

      Σε κάθε περίπτωση το value for money των T03, Dolphin και ίσως κάποιων Tesla δεν φαίνεται να το έχει.

      Τι εννοείς άλλο κοινό . Πιο ποιοτικό μπορεί να είναι . Αλλά με τόσα χρήματα αν θες ποιότητα έχει κινέζικα μεγαλυτερα σε διαστάσεις και Τέσλα πολύ πολύ καλύτερα από δαυτο. Γιατί να πετάξεις τα χρήματα σου σε αυτό ? Μόνο για την εμφάνιση ? Γιατί κάτι άλλο δεν έχει

      Ένα μικρό αμάξι είναι για 2ο το παίρνεις απλά σε τιμή που παίρνεις 1ο που κάνει και ταξίδια .

      Η εμφάνιση μπορεί να είναι ένα από τα πλεονεκτήματα του R5 (για κάποιους, καθότι υποκειμενικό - εμένα προσωπικά μου είναι ουδέτερο εξωτερικά, ωραίο εσωτερικά). Όμως από δοκιμές (στο εξωτερικό) φαίνεται να έχει και άλλα θετικά (όπως πχ οδική συμπεριφορά, αλλά αυτό θα το πω με σιγουριά αν και όταν το κάνω test drive). Δε νομίζω όλοι να είναι «πληρωμένοι» από τη Renault ή να κάνουν δημόσιες σχέσεις. Βέβαια περιμένω να διαβάσω τη σχετική δοκιμή του @dimsabas !
      Επίσης είναι και άλλα χαρακτηριστικά, όπως το πως νιώθεις στη θέση οδήγησης, πόσο εύχρηστα είναι τα συστήματα του αυτοκινήτου (μεγάλο αρνητικό πχ των Tesla – θέλω κουμπάκια), πόσο ήσυχα είναι στο δρόμο, τι τεχνική υποστήριξη υπάρχει σε διάφορα μέρη (εκτός Αθηνών), κ.ο.κ.

      Ξαναλέω, υπάρχουν διαφορετικά κοινά (audiences/target groups), μην κοιτάτε μόνο τα δικά σας ενδεχομένως κριτήρια/ανάγκες.
      Πχ προ 2020, κάποιος με τα χρήματα ενός Mini Cooper ή ενός Fiesta ST-lineX 155 θα μπορούσε να πάρει μια Corolla ή ακόμη καλύτερα ένα Sandero και τα ρέστα σουβλάκια.
      Το Fiesta θα το επέλεγε κάποιος μόνο λόγω εμφάνισης?

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      D
      danis
    • RE: Renault 5 T-Tech

      @cirus said in Renault 5 T-Tech:

      @ntinaras said in Renault 5 T-Tech:

      @fanis75 said in Renault 5 T-Tech:

      @ntinaras said in Renault 5 T-Tech:

      Ναι αλλα υπαρχουν πολλοι legit λογοι να μην θελει καποιος τεσλα.
      Περα απο τους πολιτικους.
      Δε θελουν ολοι ενα 4.70 αυτοκινητο, χωρις κανενα φυσικο διακοπτη.

      Προφανώς. Αλλά η σύγκριση είναι αναπόφευκτη, όταν ένα Ευρωπαϊκό ηελκτρικό σου δίνει στο 90% των χρημάτων ενός Τέσλα το 40% του αυτοκίνήτου που ειναι το Τέσλα. Είναι κοροϊδία όπως και να το κάνουμε - αυτό λέω.

      Αν εχεις ηδη ενα tesla model 3 LR, και θες ενα 2ο ηλεκτρικο για μεσα στη πολη τι θα παρεις? Δευτερο model 3? 😄

      leapmotor t03, yudo, dolfin, inster, c3, grand panda και ολο και περισσότερα θα έρχονται (πχ seagull ή mini dolfin) υπάρχουν επιλογες σε κανονικές τιμες οχι παράλογες οπως το renault 5, το puma κτλ

      Έχω την αίσθηση ότι αν και τα t03, yudo, inter κτλ είναι στην ίδια (περίπου) κατηγορία με το R5, απευθύνονται σε άλλο κοινό.
      Όπως αντίστοιχα απευθυνόταν σε άλλο κοινό το 3θυρο Mini σε σχέση με το Kia Rio.
      Το αν και κατά πόσο αξίζει το R5 αυτά τα χρήματα μένει να το δούμε από κοντά όταν έρθουν ( @dimsabas έχεις κάνει τα κουμάντα σου για το R5, ε;)

      Σε κάθε περίπτωση το value for money των T03, Dolphin και ίσως κάποιων Tesla δεν φαίνεται να το έχει.

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      D
      danis
    • RE: Renault 5 T-Tech

      @fanis75 said in Renault 5 T-Tech:

      @danis said in Renault 5 T-Tech:

      @fanis75 said in Renault 5 New:

      Για εμένα όλα τα ηλεκτρικά συγκρίνονται με τον Βασιλιά που ειναι το Τέσλα. Άρα 5.000€ πιο φτηνό από το Τέσλα (με χειρότερο εξοπλισμό και αυτονομία) ειναι για εμένα πανάκριβο.

      Αν συγκρίνεις την ακριβότερη έκδοση του R5 με το οικονομικότερο Μ3, τότε ναι, έχεις δίκιο.

      Συγκρινω αυτα αφου ακομα και ετσι το Τεσλα ειναι πιο γρηγορο και με καλυτερο εξοπλισμό. Με τι να συγκρινω;

      Κατανοητό και λογικό.

      Όμως:

      1. όπως είπε και ο @ilias-a παραπάνω, δεν μπορούν όλοι να δίνουν το κάτι παραπάνω έτσι εύκολα (ακόμα και αν είναι τόσο καλύτερο).
      2. οι τιμές αυτές του R5 εκτιμώ οτι είναι προσωρινές, καθότι παίζει με ελάχιστο (σοβαρό) ανταγωνισμό. Δεν θεωρώ σοβαρό ανταγωνισμό τα αμάξια του Stellantis καθότι δεν είναι σχεδιασμένα ως αποκλειστικά ηλεκτρικά και αυτό νομίζω οτι έχει πολλά μειονεκτήματα. Μέσα στους επόμενους 12-18 μήνες θα έχουμε τα ID2, ID1, EV2, Seagull κ.α. οπότε θα λειτουργήσει ο ανταγωνισμός. Κράτα αυτό: η VW θα επιχειρήσει να επανακάμψει συνολικά με το ID2 --> περίμενε σαφώς μεγαλύτερη εμβέλεια (σε σχέση με το R5) , με πολύ ισχυρότερους κινητήρες και χαμηλότερη τιμή.
      3. Το R5 έχει ένα αρκετά διαφορετικό target group (ειδικά οι πιο οικονομικές εκδόσεις) από το Τεσλα.
      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      D
      danis
    • RE: Renault 5 T-Tech

      @fanis75 said in Renault 5 New:

      Για εμένα όλα τα ηλεκτρικά συγκρίνονται με τον Βασιλιά που ειναι το Τέσλα. Άρα 5.000€ πιο φτηνό από το Τέσλα (με χειρότερο εξοπλισμό και αυτονομία) ειναι για εμένα πανάκριβο.

      Αν συγκρίνεις την ακριβότερη έκδοση του R5 με το οικονομικότερο Μ3, τότε ναι, έχεις δίκιο.
      Εγώ περισσότερο το έλεγα για το μοντέλο με τη μικρή μπαταρία.

      Σε κάθε περίπτωση, τώρα δεν θα έδινα πολλά χρήματα για καινούργιο αυτοκίνητο, ούτε για ακριβό ηλεκτρικό και σίγουρα όχι για θερμικό, γιατί η τεχνολογία των ηλεκτρικών αναπτύσσεται ταχύτατα και παράλληλα πέφτουν οι τιμές. Οπότε αυτό που παίρνεις τώρα με 40κ, θα το παίρνεις με 30κ σε 3-4 χρόνια ή αντίστοιχα με 40κ θα έχεις κάτι πραγματικά ανώτερο και ικανό για μεγάλα ταξίδια.

      Τέλος:

      1. Είναι να βγουν πολλά μικρά στα επόμενα 1-2 χρόνια (πχ ID2) οπότε ο ανταγωνισμός θα ρίξει τιμές
      2. Δεν αρέσει σε όλους η αισθητική των Τέσλα, αν και είναι χαλαρά τα πλέον προηγμένα

      Τα πιο οικονομικά ηλεκτρικά πόλης, ειδικά αν ανοίξει κάποιο ΚΗ4, έχουν τώρα πλέον νόημα (δεδομένου οτι μπορείς να φορτίσεις σπίτι φυσικά).

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      D
      danis
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    APRILIOS

    ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr