Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    D
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 2
    • Posts 196
    • Best 77
    • Groups 0

    danis

    @danis

    Please enter occupation - Please enter your interests

    139
    Reputation
    17
    Profile views
    196
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    danis Unfollow Follow

    Best posts made by danis

    • RE: Vitara, Duster, Jimny, Avenger ή κρατάω το Corsa?

      Τώρα που «κάπως» χαλάρωσα από τη δουλειά, είπα να ξεθάψω το νήμα για να δώσω update.

      Απλώνω σεντόνι:

      Το λοιπόν, είχα ένα Opel Corsa 1.5 diesel του 2020. Και λέω είχα γιατί από ένα σημείο και μετά είχα αρχίσει να παραγνωρίζω το συνεργείο της ΒΕΛΜΑΡ.
      3 φορές χτύπησε το AdBlue (σε 74.000 χλμ…), και μια φορά είχα σκάσιμο φλάντζας στο turbo που προκάλεσε βραχυκύκλωμα στη μπαταρία, που με τη σειρά της έκαψε τον εγκέφαλο.
      Α, επίσης είχε διαρροή λαδιού στο καπάκι του κινητήρα.
      Ζορίστηκα να το πουλήσω γιατί σε όλους έλεγα το ιστορικό (δεν μπορώ να το κρύψω, νιώθω άσχημα) και όλοι έκαναν πίσω. Λογικό.

      Εκτός από έναν πορωμένο Opelάκια, με Grandland, που του είχε χτυπήσει ήδη και σε αυτόν το AdBlue, που τον άφησε από ηλεκτρικό πρόβλημα έξω από το συνεργείο της ΒΕΛΜΑΡ (που πήγαμε για τον έλεγχο) και πάραυτα ήθελε το Corsa ως δεύτερο.
      Ευτυχώς που υπάρχουν και αυτοί…

      Παράλληλα πούλησα και ένα αγροτικό 1992 Mitsubishi L200 που είχα για το χόμπι μου (ελιές, αμπέλια κτλ).
      Οπότε αφού έδωσα και το L200, εκ των πραγμάτων πήγα για 4κινητο – Τραβεστί Jeep off. Δεν ασχολήθηκα.

      Οπότε οι επιλογές ήτο συγκεκριμένες:

      Duster: Μεγάλο, άνετο αμάξι. Το εσωτερικό ήταν λίγο καταθλιπτικό (προσωπική εκτίμηση) αλλά πρακτικό. Δεν είχαν test drive το AWD αλλά να είναι καλά η Hertz. Το νοίκιασα μια μέρα και πήγαμε με την κοπελιά μια εκδρομή, Ηράκλειο – Μακρύς Γιαλός – Σταυροχώρι – Ορεινό – Θρυπτή – Φαράγγι Μεσώνα – Καβούσι – Ηράκλειο (για όποιον ξέρει από Ανατολική Κρήτη).
      Πολύ ωραίο πάτημα στην εθνική. Όχι σπορ αλλά σίγουρα άνετο ταξίδι. Πολύ ροπάτος κινητήρας. Στο χώμα δεν είχε κανένα θέμα. Έβγαλε άνετα το βουνό, δεν κόλλησε πουθενά.
      Τι με προβλημάτισε? Κάτι ψιλοτριγμοί (αμάξι με κάτω από 10κ χλμ), η τιμή (έλεος δηλαδή… το ‘20 έκανε 21.5κ η πλούσια έκδοση, και το καλοκαίρι του ‘23, 30κ…) και η διαθεσιμότητα σε 10 μήνες. Για το πρώτο (και ομολογώ λίγο επηρεασμένος από αυτά που γράφει ο @gatoz ) πήγα σε μάντρα να το δω (αν μπορούσα να καταλάβω τίποτα).

      Συγκεκριμένα, σε μια στο Χαϊδάρι κοντά (αν θυμάμαι καλά), είχε πολλές αγγελίες στο car. Όλες πετρέλαιο AWD, λευκά. Έπεσα πάνω που του τα είχαν φέρει (από Leaseplan μου είπε) και δεν τα είχε «μαζέψει» όπως μου είπε (ειλικρινής – του το δίνω). Πρέπει να μπήκα σε 6-7 Duster. Σε όλα, μα όλα, έτριζε το κάθισμα του οδηγού (θα μου το έδινε φτιαγμένο), καθώς και στα περισσότερα ακούγονταν (πολλοί) τριγμοί στα πλαστικά της πόρτας και του ταμπλό.
      Του το ανέφερα και η απάντηση «είναι πολύ γερό αμάξι, διαμάντι ο κινητήρας, Mercedes, αλλά οκ, μην περιμένεις ποιότητα Vitara» (πάλι ειλικρινής – του το ξαναδίνω). Οκ, προφανώς σε leasing δεν τα προσέχει ο άλλος, και πρέπει να ήταν χρεωμένα σε τεχνικούς πεδίου (είχαν όλα πολλές εκδορές στις ζάντες – φαντάζομαι από πέτρες), αλλά και πάλι. Δεν είναι καλή εικόνα.

      Χαιρέτησα, έφυγα. Duster σε αυτή την τιμή (27.5κ αρχική για AWD) και τέτοια κατάσταση (μετά από 4 χρόνια, μπορεί και ζόρικη χρήση), thank you, next.

      Όπου next:
      Vitara. Πολύ ωραίο αμάξι. Το πήρα test drive, 1.4 mild all grip. Πολύ καλό πάτημα στην εθνική και στους επαρχιακούς. Σε ωθούσε να τρέξεις. Πολύ ζωντανός ο 1.4. Ακόμα και σε καλό/μέτριο χωματόδρομο πήγαινε πολύ άνετα. Όμως μέχρι εκεί. Λόγω μικρής απόστασης από το έδαφος το φοβόμουν για πιο δύσκολα. Βέβαια λύνεται αυτό με ένα ψήλωμα, σχετικά οικονομικά. Πήγα να το δω σε μάντρες. Προφανώς δεν μπορείς να το συγκρίνεις (καθώς δεν ξέρεις τι χρήση έχει γίνει), αλλά όσα είδα σε μτχ, ήταν σε σαφώς καλύτερη κατάσταση από το Duster.

      Ισορροπημένο αμάξι. Εξαιρετικό για εκδρομές.
      Είχα δει και το Jimny στην έκθεση αλλά το Vitara φαινόταν πιο ολοκληρωμένο. Πιο αμάξι. Πολύ καλύτερος εξοπλισμός, χώροι και μόλις 2κ πιο ακριβό. Δεν το συζητάμε.

      Είχα αποφασίσει να το κλείσω (ρώτησα Αύγουστο 23 και θα είχε διαθέσιμα Οκτ 23), θα πήγαινα Δευτέρα για προκαταβολή.
      Αλλά την Κυριακή πετυχαίνω μπροστά μου Jimny, το καινούργιο. Νοικιάρικο. Γκουγκλάρω την εταιρεία, είναι ένα μικρό rent a car στην Ελούντα. Βρε λες; Να το δοκιμάσω? 120 ευρώ τη μέρα οι τύποι… Αλλά οκ, ας το κάνω.
      Παίρνω τηλ και το κλείνω για την αμέσως επόμενη μέρα.

      Φτάνω νωρίς στην Ελούντα. Αφήνω το Corsa, παίρνω Jimny. Στην ανηφόρα για να βγω στον κεντρικό, ζορίζεται, μου σβήνει (εμ… καλομαθημένος από τα 250 Nm στις 1750). Στις πρώτες στροφές από Ελούντα προς Άγιο Νικόλαο, πελαγοδρομεί. Νιώθω σα να μην ξέρω να οδηγώ. Με πέταξε 1-2 φορές οριακά στο αντίθετο ρεύμα. Η κατανάλωση στο Θεό (πάλι συνηθισμένος από το Diesel). Στα 5 λεπτά πάνω, είχα αποφασίσει ότι θα κλείσω το Vitara και έκλαιγα τα 120.
      Αλλά οκ, μιας και το πλήρωσα, ας πάμε τουλάχιστον εκδρομή.
      Παρόμοια σχεδόν διαδρομή με το Duster (έτσι για τη σωστή επιστημονική μεθοδολογία).

      Το πρωί της επόμενης μέρας, το επιστρέφω στο Rent a Car. Παίρνω το Corsa και πάω απευθείας στη Suzuki στο Ηράκλειο.

      Δίνω προκαταβολή για το Jimny. Παραλαβή σε ένα μήνα (τέλη Σεπτ ‘23). Υπήρχε ένα τελευταίο διαθέσιμο σε transit από Ιαπωνία.

      Υπάρχουν αυτοκίνητα που τα παίρνεις με το μυαλό.
      Και αυτοκίνητα που τα παίρνεις με την καρδιά.
      Και τώρα ήταν ίσως η τελευταία ευκαιρία που είχα να πάρω ένα τέτοιο αυτοκίνητο (δεδομένου ότι για ένα διάστημα ακόμη, δεν υπάρχει η ανάγκη για οικογενειακό αυτοκίνητο).

      Λεπτομέρειες γι αυτό το παιχνίδι για μεγάλα παιδιά, όπως ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ είχε γράψει ο @dimsabas (https://cartalk.gr/suzuki-jimny/), στο αντίστοιχο νήμα (και ελπίζω σύντομα). Άλλωστε σε 5 μέρες έχω το πρώτο σέρβις. Έκανα ήδη 14.000 απολαυστικά χλμ.

      20231026_181104.jpg
      20231103_072251.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      danis
    • RE: Opel Corsa F (2019)

      Το γλωσσοφάgate....

      Κατεβαίνω το πρωί να το βάλω μπρος. Πατάω το κουμπάκι στο κλειδί, καμία αντίδραση.
      Πόρτα οδηγού ξεκλείδωτη. Λέω το ξέχασα ανοικτό.

      Κλειδί στη μίζα, καμία αντίδραση. Όλα σβηστά.
      Ηλεκτρικά παράθυρα ανεβοκατεβαίνουν ακόμα και χωρίς το κλειδί στη μίζα
      Το κινητό συνδέεται στο Bluetooth αν και όλες οι οθόνες σβηστές (και το κλειδί φυσικά εκτός μίζας)
      Οι μπρος και πίσω πόρτες ανοίγουν (αλλά δεν κλειδώνουν). Με το κλειδί κλειδώνει μόνο του οδηγού (οι άλλες καμία αντίδραση). Η πόρτα των αποσκευών, μόνιμα κλειδωμένη...
      Ανοίγω καπό, και ακούγεται ένα "ηλεκτρικό σφύριγμα" από κάπου. Κάτι σαν διαρροή ρεύματος να το πω?
      Βγάζω τον ένα πόλο της μπαταρίας και σταματάει το σφύριγμα.
      Τον ξαναβάζω.
      Πλέον δεν λειτουργούν ούτε παράθυρα, ούτε Bluetooth.
      Εντωμεταξύ κάτι λάδια (διαρροή) φαίνονται από μπροστά και στη μεριά του συνοδηγού. Νομίζω είναι το turbo εκεί δίπλα?
      Δεν ξέρω αν σχετίζονται.

      Τρία παιδιά της οδικής ήρθαν, ο ένας μετά τον άλλο. Η μπαταρία καλή. Δεν έβγαλε κανείς άκρη.

      Το αμάξι είναι πλέον στο Νοσοκομείο Βελμάρ της Αργυρουπόλεως (γ@μ^ την οδική βοήθεια που δίνει η Βελμάρ στα σέρβις, δε στο πάνε στον τόπο κατοικίας - Ηράκλειο Κρήτης εν προκειμένω - , αλλά στο κοντινότερο Βελμαρ-άδικο...)

      Το αμάξι "Κύριος" πάντως. Περίμενε να τελειώσει η τρελή δουλειά με τις υδατοκαλλιέργειες στη Μαλεσίνα και έσκασε την επόμενη μέρα. Και μέσα στην εγγύηση.
      Ας περίμενε τουλάχιστον να κατέβουμε Κρήτη...

      @gatoz αν σε πετύχω, πας στις 6 👿 👿

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      danis
    • RE: Vitara, Duster, Jimny, Avenger ή κρατάω το Corsa?

      @dublin said in Vitara, Duster, Jimny, Avenger ή κρατάω το Corsa?:

      @argyn said in Vitara, Duster, Jimny, Avenger ή κρατάω το Corsa?:

      Έλα μου όμως που η νοστιμιά της ζωής βρίσκεται τελικά στα περιττά και όχι στα απαραίτητα ... και που όταν ο καθένας μας "κάνει ταμείο" περισσότερο χαμογελά αναπολώντας τις κουζουλαδες του παρά τις συνετές και μετρημενες επιλογές του παρελθόντος ...

      Τι κουζουλαδα να κάνει;! Τον βλέπω να παίρνει κάνα Jimny επαγγελματικό και να μην κάνει για τίποτα στο τέλος! Μόνο να ανεβοκατεβαίνει εκείνον τον χωματόδρομο στο σπίτι του!

      Τς τς τς....
      Νομίζω οτι σκέφτεσαι με όρους Αργυρούπολη-Μαρούσι και ΣΚ για καφέ στο Ναύπλιο.

      Πάντως μετά από μια εβδομάδα καθημερινά με τον αγρότη και κάπου 350-400χλμ, έχω να πω επιβίωσα.
      Τραγικό αμάξι, ειδικά σε σύγκριση με το Corsa που ξαναπήρα το βράδυ χτες.
      Άλλα είχε μια γλυκιά αίσθηση, του να προσπαθείς για να πας κάπου. Δεν μπορώ να το εξηγήσω, αλλά είναι η γοητεία όταν κάτι δεν είναι τέλειο ή όταν προσπαθείς για κάτι.
      Και φυσικά εκεί που με πήγε, δεν είμαι καν σίγουρος οτι θα με πήγαινε ένα νορμαλ SUV.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      danis
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @danis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Αυτό που ζητάς με τα 25κ, ειδικά αν θες εμβέλεια πάνω από 400 χλμ, θα πάρει μερικά (όχι πολλά όμως) χρόνια ακόμη.

      Mα υπάρχει με την επιδότηση του 30%. Εαν σταματήσει να υπάρχει, τότε δεν θα ψωνίσω προφανώς. Αλλά με το ΚΗ3 υπήρχε - Αττο 3 λέγεται. Και αναμέναμε και άλλα. Το θέμα είναι ή να ισχύσει επιδότηση 30% ή να πέσουν οι τιμές των ηλεκτρικών ώστε με μικρότερη επιδότηση να βγαίνει πάλι τόσο η τιμή.

      Δηλαδή δεν υπάρχει, γιατί η επιδοτήσεις των 9κ τελειώσανε δυστηχώς. Και λογικό γιατί τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα γίνονται όλο και πιο οικονομικά και κλείνει η ψαλίδα με τα θερμικά. Λογικό είναι και οι επιδοτήσεις να περιορίζονται.
      Θα πέσουν οι τιμές τους κι άλλο. Το 2027-2028 θα έχουμε μια τελείως διαφορετική αγορά με σήμερα. Όπως και η σημερινή είναι τελείως διαφορετική με αυτή του 2021-2022.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      danis
    • RE: Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k

      @chili14 said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:

      Αρχικά ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις σας, με έχουν βοηθήσει να σκεφτώ αρκετά πράγματα που δεν τα είχα υπόψιν (για το diesel vs petrol περισσότερο) αλλά και να επιλογές αυτοκινήτων.

      Σχετικά με το Diesel vs Βενζίνη, σίγουρα αυτή τη στιγμή με συμφέρει το Diesel απλά με προβληματίζει όντως στο μέλλον αν θα επηρεαστεί ή όχι η αγοραστική του αξία. Χωρίς να είμαι γνώστης θεωρώ ότι η ζήτηση στην Ελλάδα (γνωρίζοντας καλά τι γίνεται στην επαρχία) είναι και θα είναι πολύ υψηλή για τουλάχιστον 10+ χρόνια μιας και δεν θα υπάρχουν κιόλας επιλογές για καινούρια. Επίσης, αν λάβουμε υπόψιν ότι όλη η βιομηχανία έχει πέσει πάνω σε υβριδικά/ ηλεκτρικά κτλ, ενδεχομένως σε 7-10 χρόνια τα νέα αυτοκίνητα να έχουν τόσο καλύτερη/ εξελιγμένη τεχνολογία από τα σημερινά αντίστοιχα που και πάλι να οδηγεί στη μείωση της αξίας ενός σημερινού hybrid/ ev. Επαναλαμβάνω ότι δεν γνωρίζω καθόλου καλά το αντικείμενο, απλά κάνω υποθέσεις σκεπτόμενος τη λογική εξέλιξη. Θα το ψάξω λίγο παραπάνω, αλλά γενικά έχω αποφασίσει να πάω με οποιαδήποτε επιλογή μου δίνει μία οικονομική κατανάλωση, πχ το Corolla Cross με βενζίνη δίνει 5lt, αυτό μου κάνει μια χαρά.

      Σχετικά με τα αυτοκίνητα που προτείνατε, εκτός του Kuga & Sportage που θα τα δω και θα τα οδηγήσω σίγουρα για δοκιμή, έχω σημειώσει και αρκετές από τις προτάσεις σας που μου φάνηκαν ενδιαφέρουσες:

      1. Corolla Cross. Δεν είχα καθόλου υπόψιν ότι έχει 470+ boot space και ευχαριστώ πολύ κιόλας που αναφέρετε τις λεπτομέρειες για τις διαφορές μεταξύ 1.8 & 2.0. Αν η ανάρτηση είναι οκ στο 1.8, θα προτιμούσα προφανώς (με 2 παιδιά!) να μην έχω άλλο ένα φόρο στο κεφάλι κάθε χρόνο. Διαβάζω βέβαια για μεγάλες καθυστερήσεις σε παραδόσεις αλλά οκ θα το ρωτήσω από κοντά

      2. C5 Aircross. Αναφέρθηκε ότι έχει πολύ άνετο κάθισμα που με ενδιαφέρει, οπότε θα το δω. Πολύ μεγάλο πορτ παγκάζ και γενικά έχει ότι χρειάζομαι.

      3. Nissan Qashqai - αν και έχω βαρεθεί τόσο να το βλέπω συνέχεια μπροστά μου, θα το δοκιμάσω και αυτό. Tiguan επίσης θέλω να το δω.

      4. Ενδιαφέρουσες οι προτάσεις για Octavia και άλλα αλλά μου αρέσει περισσότερο το SUV type.

      Πολύ καλή η ιδέα που είπε κάποιος να νοικιάσω για 1-2 μέρες αυτό που θα επιλέξω για να το δω σε ένα ταξίδι, δεν το είχα σκεφτεί.

      Σας ευχαριστώ πολύ όλους!

      Καλησπέρα και από εμένα.
      Δύο παρατηρήσεις.

      1. Όντως η ενοικίαση είναι πάρα πολύ καλή πρόταση και θα σε βοηθήσει να επιλέξεις, ειδικά δεδομένου του προβλήματος με τη μέση.

      2. Αν η αξία μεταπώλησης σε 5+ έτη έχει μεγάλη σημασία για εσένα, θα σου πρότεινα να σκεφτείς λίγο καλύτερα ένα μεταχειρισμένο τώρα (και να κρατήσεις πχ 10κ στην άκρη για μελλοντική αγορά).

      Συγκεκριμένα, λόγω του ότι:
      α) Λόγω (και) της δουλειάς μου, μπορώ να σου πω οτι ο περιορισμός των εκπομπών CO2 θα είναι Νο1 στόχος στην Ε.Ε., ειδικά στα επόμενα χρόνια (εκτός αν τα καταφέρουμε να αναπτύξουμε σε μαζική κλίμακα negative emission technologies - που ρεαλιστικά ήμαστε ακόμη μακριά). Αυτό σημαίνει πολλά αντικίνητρα για χρήση ορυκτών καυσίμων - βλέπε φόρους. Άρα το κόστος / L βενζίνης σε σύγκριση με το κόστος / kW θα είναι (πολύ) μεγαλύτερο.

      β) η τεχνολογία των ηλεκτρικών καλπάζει ενώ το δίκτυο φόρτισης θα επεκτείνεται στα επόμενα λίγα χρόνια - ακόμη και στην Ελλάδα. Επίσης οι τιμές των ηλεκτρικών (λόγω εμπορικής διάθεσης νέων υλικών για μπαταρίες - σκέψου κάναμε τρελή έρευνα για υλικά μπαταριών από αρχές 2000, ακριβώς γι' αυτή τη φάση που ήμαστε τώρα) θα βαίνουν μειούμενες.

      γ) τα ηλεκτρικά λόγω ροπής/δύναμης και ευκολίας χρήσης είναι πάρα πολύ καλύτερα σε σχέση με θερμικά/υβριδικά

      Αυτό σημαίνει οτι παίζει έντονα σε 5-10 χρόνια ακόμα και το υβριδικό σου να είναι δεινόσαυρος και να έχει χάσει πάρα πολύ μεγάλο μέρος της αξίας του.

      Εγώ προσωπικά επέλεξα να πάρω πρόσφατα βενζινοκίνητο καινούργιο, αλλά είναι αυτοκίνητο ειδικής χρήσης (εκτός δρόμου/επαγγελματικό) που σκοπεύω να το κρατήσω για πάρα πολλά χρόνια.
      Στη δική σου περίπτωση, ίσως έπαιζα άμυνα τώρα με κάτι μεταχειρισμένο (αλλά καλό - τύπου 20+κ) και να κράταγα χρήματα για αγορά καινολυργιου σε 5-7 χρόνια που θα έχει κάπως κατασταλάξει η αγορά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      danis
    • Μικρά 4x4 στον ορίζοντα;

      Μια φορά κι έναν καιρό, στην αγορά υπήρχαν όλων των ειδών τα αυτοκίνητα.
      Μικρά, μεγάλα, οικογενειακά station, κάμπριο, σπορ, μικρά και μεγάλα off-roaders, κ.ο.κ.
      Τώρα πλέον έχουμε καταλήξει να έχουμε μια τεράστια ποικιλία από ψεύδο-SUVs και ελάχιστες άλλες επιλογές.

      Τελικά το sold-out του Jimny (που οκ, έπαιζε/παίζει χωρίς ανταγωνισμό) μάλλον ξυπνάει τις αυτοκινητοβιομηχανίες.

      Baby Toyota Land Cruiser:
      https://www.drive.gr/news/nea-montela/h-toyota-tha-paroysiasei-mikro-land-cruiser-2025

      Baby g-Class:
      https://www.drive.gr/news/nea-montela-kosmos/i-mercedes-benz-etoimazei-tin-g-ti-mikri-g-class

      Μακάρι κάποια στιγμή να ξανα-εμφανιστούν και προσιτά roadsters.

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      D
      danis
    • RE: CarTalk.gr

      @dimsabas said in CarTalk.gr:

      Το παραπάνω βρίσκει εφαρμογή και στον φίλο @Danis.

      xaxaxaxaxaaxaxaxaxaxa

      Οκ, ως διαφήμιση, πέτυχε 100% το στόχο της!

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      danis
    • RE: Vitara, Duster, Jimny, Avenger ή κρατάω το Corsa?

      @lap said in Vitara, Duster, Jimny, Avenger ή κρατάω το Corsa?:

      Τρελό τρολ μου μυρίζει

      ?????
      Γιατί?

      Υπάρχουμε και εμείς που ξεφύγαμε από τις πόλεις!!!
      19 χρόνια μόνιμα Αθήνα, 5 Λονδίνο.
      Τώρα ζωάρα στη φύση.
      Και εδώ οι ανάγκες είναι διαφορετικές.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      danis
    • RE: Renault 5 T-Tech

      @cirus said in Renault 5 T-Tech:

      @danis said in Renault 5 T-Tech:

      @cirus said in Renault 5 T-Tech:

      @danis said in Renault 5 T-Tech:

      @cirus said in Renault 5 T-Tech:

      @ntinaras said in Renault 5 T-Tech:

      @fanis75 said in Renault 5 T-Tech:

      @ntinaras said in Renault 5 T-Tech:

      Ναι αλλα υπαρχουν πολλοι legit λογοι να μην θελει καποιος τεσλα.
      Περα απο τους πολιτικους.
      Δε θελουν ολοι ενα 4.70 αυτοκινητο, χωρις κανενα φυσικο διακοπτη.

      Προφανώς. Αλλά η σύγκριση είναι αναπόφευκτη, όταν ένα Ευρωπαϊκό ηελκτρικό σου δίνει στο 90% των χρημάτων ενός Τέσλα το 40% του αυτοκίνήτου που ειναι το Τέσλα. Είναι κοροϊδία όπως και να το κάνουμε - αυτό λέω.

      Αν εχεις ηδη ενα tesla model 3 LR, και θες ενα 2ο ηλεκτρικο για μεσα στη πολη τι θα παρεις? Δευτερο model 3? 😄

      leapmotor t03, yudo, dolfin, inster, c3, grand panda και ολο και περισσότερα θα έρχονται (πχ seagull ή mini dolfin) υπάρχουν επιλογες σε κανονικές τιμες οχι παράλογες οπως το renault 5, το puma κτλ

      Έχω την αίσθηση ότι αν και τα t03, yudo, inter κτλ είναι στην ίδια (περίπου) κατηγορία με το R5, απευθύνονται σε άλλο κοινό.
      Όπως αντίστοιχα απευθυνόταν σε άλλο κοινό το 3θυρο Mini σε σχέση με το Kia Rio.
      Το αν και κατά πόσο αξίζει το R5 αυτά τα χρήματα μένει να το δούμε από κοντά όταν έρθουν ( @dimsabas έχεις κάνει τα κουμάντα σου για το R5, ε;)

      Σε κάθε περίπτωση το value for money των T03, Dolphin και ίσως κάποιων Tesla δεν φαίνεται να το έχει.

      Τι εννοείς άλλο κοινό . Πιο ποιοτικό μπορεί να είναι . Αλλά με τόσα χρήματα αν θες ποιότητα έχει κινέζικα μεγαλυτερα σε διαστάσεις και Τέσλα πολύ πολύ καλύτερα από δαυτο. Γιατί να πετάξεις τα χρήματα σου σε αυτό ? Μόνο για την εμφάνιση ? Γιατί κάτι άλλο δεν έχει

      Ένα μικρό αμάξι είναι για 2ο το παίρνεις απλά σε τιμή που παίρνεις 1ο που κάνει και ταξίδια .

      Η εμφάνιση μπορεί να είναι ένα από τα πλεονεκτήματα του R5 (για κάποιους, καθότι υποκειμενικό - εμένα προσωπικά μου είναι ουδέτερο εξωτερικά, ωραίο εσωτερικά). Όμως από δοκιμές (στο εξωτερικό) φαίνεται να έχει και άλλα θετικά (όπως πχ οδική συμπεριφορά, αλλά αυτό θα το πω με σιγουριά αν και όταν το κάνω test drive). Δε νομίζω όλοι να είναι «πληρωμένοι» από τη Renault ή να κάνουν δημόσιες σχέσεις. Βέβαια περιμένω να διαβάσω τη σχετική δοκιμή του @dimsabas !
      Επίσης είναι και άλλα χαρακτηριστικά, όπως το πως νιώθεις στη θέση οδήγησης, πόσο εύχρηστα είναι τα συστήματα του αυτοκινήτου (μεγάλο αρνητικό πχ των Tesla – θέλω κουμπάκια), πόσο ήσυχα είναι στο δρόμο, τι τεχνική υποστήριξη υπάρχει σε διάφορα μέρη (εκτός Αθηνών), κ.ο.κ.

      Ξαναλέω, υπάρχουν διαφορετικά κοινά (audiences/target groups), μην κοιτάτε μόνο τα δικά σας ενδεχομένως κριτήρια/ανάγκες.
      Πχ προ 2020, κάποιος με τα χρήματα ενός Mini Cooper ή ενός Fiesta ST-lineX 155 θα μπορούσε να πάρει μια Corolla ή ακόμη καλύτερα ένα Sandero και τα ρέστα σουβλάκια.
      Το Fiesta θα το επέλεγε κάποιος μόνο λόγω εμφάνισης?

      Ενα βενζινοκίνητο μπορεις να το διαλέξεις και λόγω εμφανισης και να πληρώσεις και κάτ παραπάνω για αυτό αλλα μπορει να πάει και ταξιδια παντου δεν εχει περιορισμούς

      ομως ενα μικρό ηλεκτρικο πόλης περιορίζεται σημαντικά σε ταξίδια οποτε δεν βλέπω κανεναν λόγο να πάρει κάποιος κάτι που έχει καλή οδηγική συμπεριφορά για να το έχει μέσα στην πόλη αφού ουσιαστικά εξαφανίζεται αυτο το πλεονέκτημα. Τι να το κάνεις ενα μικρό αυτοκινητο πόλης που έχει καλή οδηγική συμπεριφορά μεσα στην πόλη???

      με 40-80 χλμ ολα υποδειγματική συμπεριφορά εχουν μεσα στην πόλη. Ουτε συγκινησεις εχει η πολη να σου προσφέρει ουτε κάτι να την αξιοποιήσεις. Οπότε με αυτή την λογική βλέπω εγώ αχρηστο να πάρεις κάτι ποιοτικότερο και ομορφότερο που κάνει σε χρήματα όσο κάνει ενα πολύ καλύτερο ηλεκτρικο με πολύ καλύτερη αυτονομία που μπορει να σε πάει και κανα ταξίδι. Καλύτερα δεν ειναι να πάρεις ενα πλήρως λειτουργικό ηλεκτρικο με πολύ λιγότερα χρήματα και φουλ εξοπλισμο για δεύτερο και ας μην εχει οδηγική συμπεριφορα τοσο καλή? ή με τα ίδια χρήματα κάτι μεγαλύτερο και καλύτερο σε όλους τους τομείς? Αρα για μενα τετοια οχηματα μου φαίνονται πεταμένα χρήματα.

      Βεβαια αυτο ειναι προσωπική μου γνώμη. Ειναι βεβαιο οτι κάποιοι θα το αγοράσουν και αυτό και ας το βλεπω εγώ έτσι.

      Αν μιλάς για κάποιον Αθηναίο, έχεις δίκιο.

      Αν μένεις έξω από την Αθήνα (πχ Μεσόγεια, Αρτέμιδα, κτλ), ή σε μια μικρή επαρχιακή πόλη/χωριό και το καθημερινό σου commuting (ή η βόλτα στο εξοχικό/χωριό) είναι 50-200χλμ (και σε δρόμους με λίγη κίνηση) βγάζει απόλυτα νόημα ένα οδηγικά ενδιαφέρον ηλεκτρικό αμάξι με WLTP range στα 300-400χλμ.

      Υπάρχουν πολλοί που έχουν(-με) ξεφύγει από το τρελάδικο της Αθήνας (ή Λονδίνου) και μένουν επαρχία, σε μονοκατοικίες κτλ, οπότε εκεί, τέτοια ηλεκτρικά ίσως βγάζουν νόημα (φυσικά αν έχεις 4/5μελή οικογένεια και θες να κάνεις συχνά ταξίδια των 300+ χλμ με 130+ χαω, είναι άλλη ιστορία).

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      D
      danis
    • RE: Vitara, Duster, Jimny, Avenger ή κρατάω το Corsa?

      @spi_duster said in Vitara, Duster, Jimny, Avenger ή κρατάω το Corsa?:

      Γάτε εσύ?

      @criuser said in Vitara, Duster, Jimny, Avenger ή κρατάω το Corsa?:

      Αρχίσαμε τους δεύτερους λογαριασμούς γατούλη ;😊

      χαχαχαχχαχαχαχαχαχααχ
      Με πιάσατε!

      Πάντως σοβαρά, ένα (μικρό) ψήγμα δίκιου το έχει ο Γάτος.

      Το 2020 που κοίταζα για αμάξι, είχα δει στην έκθεση το Duster (στο Ηράκλειο η Dacia ήταν μαζί με τη Renault - τότε). Μπήκα μέσα, αμέσως μετά το Clio, και η αίσθηση που μου έδωσε ήταν απογοητευτική. Το εσωτερικό του, μου έβγαζε μια αίσθηση φτήνιας (προσοχή: όχι οικονομικού, αλλά φτηνού).

      Τώρα που το νοίκιασα και έκανα εκδρομή, ειλικρινά το μετάνιωσα που δεν το είχα κάνει test drive τότε.
      Πολύ ωραίο στο δρόμο, ειδικά στην εθνική. Ένιωθες ασφάλεια. Πολύ σταθερό και σχετικά ήσυχο στα 120-150 (οκ, είχε κάτι αεροδυναμικούς θορύβους).
      Καλύτερο του Vitara στην εθνική (και αρκετά πιο οικονομικό σε ρυθμούς ταξιδιού), αλλά το Vitara υπερείχε στο στροφιλίκι και στη "σπορ" αίσθηση που σου έδινε.
      Επίσης, το Duster ένιωσα οτι ήταν πολύ καλύτερο στο χώμα (χωματόδρομοι με πέτρες - όχι τελείως off). Έδινε περισσότερη σιγουριά απ το Vitara.

      Αλλά η εικόνα που είδα στα leasing ήταν απογοητευτική. Μου έδωσε ξανά αυτή την αίσθηση της φτηνής κατασκευής που είχα νιώσει το 2020.
      Αν έπεφτα και σε leasing Vitara (χωρίς make-over...) ίσως να ήταν το ίδιο. Δεν ξέρω.

      Ε, τώρα, η αίσθηση της φτηνής κατασκευής με την τιμή σχεδόν στα 30κ (ή και λίγο πάνω στην πλούσια έκδοση), δεν επιτρέπεται.
      Αν ήταν 4-5 χιλιάρικα πιο φτηνό, ίσως να το σκεφτόμουν περισσότερο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      danis

    Latest posts made by danis

    • RE: BYD forum

      Youtube Video

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      danis
    • RE: Suzuki eVitara

      @gatoz said in Suzuki eVitara:

      δεν εχει αξονες ομως
      οσο για τις μπαταριες
      αμα μεινεις σε ποταμι, πως βγαινεις?
      αμα κανει τραμπαλα πως θα το σειρεις με τον εργατη?
      αμα εχει φυτευτη κροκαλα? μεχρι που θα φτασει?

      Κοίτα, αν μιλάμε για το eVitara, ναι οκ, προφανώς ούτε καν.
      Άλλωστε ακόμη και το σημερινό AWD μοντέλο είναι λοατκι (όπως θα έλεγες) συγκριτικά με το Vitara 2 γενιές πίσω (που νομίζω αυτό έχεις εσύ) ή το Jimny (το σημερινό ή ακόμη και το προηγούμενο).

      Δυστυχώς η στρατηγική της Suzuki είναι να έχει το Vitara σαν ένα light SUV, προφανώς με 4κινηση ώστε να είναι κάπως αξιοπρεπές σε ένα λίγο δύσβατο σημείο, και όχι σαν ένα όχημα εκτός δρόμου.
      Είναι πολύ καλύτερο στο χώμα έναντι των περιπτέρων που αρέσκονται οι περισσότεροι.
      Το eVitara πιστεύω θα είναι στην ίδια φάση, με καλύτερο σύστημα 4κινησης από το τωρινό. Οκ, ο Ιαπωνούλης στο βίντεο που έβαλα το συγκρίνει με το Jimny αλλά υποθέτω οτι μιλάει για απλούς χωματόδρομους - όπως στα πλάνα που δείχνουν. Όχι για τις τρέλες που κάνεις εσύ.

      Τώρα επί του γενικότερου:
      Είμαι βέβαιος οτι σε το πολύ 5 χρόνια από σήμερα θα υπάρχουν εξαιρετικά off-roaders ηλεκτρικά (όχι το eVitara άλλα ίσως το baby Land Cruiser, το eJimny, διάφορα Land Rovers, κτλ).

      Και αυτό γιατί:

      1. Η απόκριση/οδήγηση των ηλεκτρικών είναι απείρως καλύτερη
      2. Είναι πιο αξιόπιστα (και θα γίνουν ακόμη περισσότερο)
      3. Οι μπαταρίες βελτιώνονται ταχύτατα και θα έχουν τρελές χωρητικότητες, αντοχές, φορτίσεις (η τεχνολογία των μπαταριών όταν ήμουν στο ΙΤΕ το 2004/2005 τώρα βγαίνει στην αγορά σιγά σιγά και ακουλουθούν απίθανες τεχνολογίες)
      4. Η ηλεκτροκίνηση σου επιτρέπει να έχεις ακόμη και 4 μικρούς κινητήρες, έναν για κάθε τροχό. Οι δυνατότητες που δίνει αυτό σε έλεγχο εκτός είναι απίθανες.
      5. Τα προβλήματα που ανέφερες είναι εύκολο να λυθούν όταν υπάρχει η αγορά. Και το adventure lifestyle πουλάει (άσχετα με το αν για τους περισσότερους είναι για να παρκάρουν έξω από το καφέ στη Βουλιαγμένη).
      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      D
      danis
    • RE: Suzuki eVitara

      @ilias-a said in Suzuki eVitara:

      @danis said in Suzuki eVitara:

      @ilias-a said in Suzuki eVitara:

      @danis said in Suzuki eVitara:

      Δεν καταλαβαίνω που είναι το πρόβλημα να πας με ηλεκτρικό στα βουνά. Πέραν προφανώς της εμβέλειας/φόρτισης.
      Ίσα ίσα θα έλεγα οτι με 2 ηλεκτροκινητήρες θα έχεις (λογικά) πολύ καλύτερο έλεγχο και μεγαλύτερη αξιοπιστία (σε σχέση με θερμικά).

      Σε περιπτωση βλαβης τσουλαει το αυτοκινητο με τραβηγμα ή παραμενει φρεναρισμενο?

      Γιατί να μην τσουλάει?

      Απο οτι διαβαζω, δεν εχω εμπειρια, στη βλαβη ξεραινονται και ακινητοποιουνται, μονο με πεδιλα με ροδακια μετακινουνται.

      Ναι, σωστός.
      Τα περισσότερα δεν έχουν "νεκρά", αν και αυτό είναι κάτι που έχει αρχίσει να φτιάχνει.
      Πχ η Tesla το επιτρέπει για μερικά χλμ (απ όσο ξέρω), ενώ αν δεν κάνω λάθος κάτι γίνεται (μέσω software) και με τα ID.

      Το θεωρώ πάντως θέμα χρόνου να το φτιάξουν (μέχρι δηλ να έχουμε μπαταρίες κατάλληλες για να μην φοβάσαι να πας πολημερη στη Πίνδο).

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      D
      danis
    • RE: Suzuki eVitara

      @ilias-a said in Suzuki eVitara:

      @danis said in Suzuki eVitara:

      Δεν καταλαβαίνω που είναι το πρόβλημα να πας με ηλεκτρικό στα βουνά. Πέραν προφανώς της εμβέλειας/φόρτισης.
      Ίσα ίσα θα έλεγα οτι με 2 ηλεκτροκινητήρες θα έχεις (λογικά) πολύ καλύτερο έλεγχο και μεγαλύτερη αξιοπιστία (σε σχέση με θερμικά).

      Σε περιπτωση βλαβης τσουλαει το αυτοκινητο με τραβηγμα ή παραμενει φρεναρισμενο?

      Γιατί να μην τσουλάει?

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      D
      danis
    • RE: Suzuki eVitara

      @gatoz said in Suzuki eVitara:

      @danis said in Suzuki eVitara:

      @gatoz said in Suzuki eVitara:

      χρειαζεται κανονικο σασι
      δεν μπορεις να εχεις τις μπαταριες στο πατωμα και να προχωρας πανω σε κοτρωνια

      Αυτό λογικά λύνεται με εξτρά προστασία στη μπαταρία από κάτω.
      Νομίζω ήδη έχουν μια πολύ καλή υλοποίηση στο υβριδικό Land Cruiser Prado που κυκλοφορεί στην Αμερική.
      Βέβαια άλλη τάξη τιμής με το eVitara.

      λοατκιτστηκε το πραντο
      δεν υπαρχει περιπτωση χωρις σασι να ζησει κατι στο βουνο
      σε απλο χωματακι, οκ, στα ζορικα οχι

      Κατ' αρχάς το Prado (ή σκέτο LC) έχει ακόμη ξεχωριστό σασί.
      Εγώ μιλάω για μπαταρίες στο πάτωμα.

      Δεν καταλαβαίνω που είναι το πρόβλημα να πας με ηλεκτρικό στα βουνά. Πέραν προφανώς της εμβέλειας/φόρτισης.
      Ίσα ίσα θα έλεγα οτι με 2 ηλεκτροκινητήρες θα έχεις (λογικά) πολύ καλύτερο έλεγχο και μεγαλύτερη αξιοπιστία (σε σχέση με θερμικά).

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      D
      danis
    • RE: Suzuki eVitara

      @gatoz said in Suzuki eVitara:

      χρειαζεται κανονικο σασι
      δεν μπορεις να εχεις τις μπαταριες στο πατωμα και να προχωρας πανω σε κοτρωνια

      Αυτό λογικά λύνεται με εξτρά προστασία στη μπαταρία από κάτω.
      Νομίζω ήδη έχουν μια πολύ καλή υλοποίηση στο υβριδικό Land Cruiser Prado που κυκλοφορεί στην Αμερική.
      Βέβαια άλλη τάξη τιμής με το eVitara.

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      D
      danis
    • RE: Suzuki eVitara

      @billy84 said in Suzuki eVitara:

      @danis said in Suzuki eVitara:

      @billy84 said in Suzuki eVitara:

      Δείχνει αρκετά ικανό πάντως από ότι λέει ο Ιάπωνας. Αν γλιστράει ο ένας τροχός στέλνει την ίδια δύναμη στους υπόλοιπους 3, κάτι που υποτίθεται συμβαίνει και με το κλασσικό Lock στα 4WD αλλά στην πράξη μάλλον δε στέλνουν ποτέ την ίδια δύναμη ταυτόχρονα και στους 4 τροχούς. Για αυτό ίσως αναφέρει το Jimny που είναι κανονικό 4χ4.

      To AWD έχει 2 κινητήρες σε αντίθεση με τον έναν στις 2κινητες εκδόσεις.
      Αυτό που δεν έχω καταλάβει είναι αν ο 2ος κινητήρας (που είναι πίσω) είναι μόνο για τους πίσω τροχούς ή στέλνει και στους εμπρός - και ομοίως ο εμπρός κινητήρας αν ελέγχει μόνο τους 2 ή και τους 4.
      Από το γραφικό που δείχνει στην αρχή με έχει μπερδέψει.

      Δεδομένης μάλιστα και της ροπής από το μηδεν περιορίζει την ανάγκη των κοντών.

      Έχω την αίσθηση οτι τα ηλεκτρικά έχουν το υπόβαθρο να είναι εξαιρετικά offroaders.
      Πάντως αυτό σίγουρα δείχνει να είναι αξιοπρεπές. Αν και λόγω μη ύπαρξης ξεχωριστού πλαισίου δεν ξέρω κατά πόσον θα μπορεί να αντέχει συχνή καταπόνηση σε βουνά σαν αυτά που κάνεις εσύ (σε βάθος χρόνου).

      Λογικά το πίσω μοτεράκι θα στέλνει πίσω. Μικρή σημασία έχει αφού όλα ελέγχονται από τον εγκέφαλο. Το θέμα ειναι να δουλεύει όντως όπως πρέπει. Συμφωνώ απόλυτα για τη γενικότερη λειτουργία του ηλεκτρικού που έχει ροπή από το μηδέν. Θα βοηθά σίγουρα γιατί πολλές φορές έχω νιώσει ότι θα ήθελα πολύ κοντύτερη 1η (εντάξει αυτό φτιάχνεται αλλά και πάλι...). Το ερώτημα μελλοντικά θα είναι αν μπορεί να φτάσει η αυτονομία στα 800-1000km με γρήγορη οδήγηση.

      Για την καταπόνηση θα έχει επίσης ενδιαφέρον. Αν και ήδη υπάρχουν αρκετά Duster με πολλά χωμάτινα χιλιόμετρα χωρίς θέματα στο σασί από όσο γνωρίζω. Εντάξει ψαλίδια, κρεμαργιέρες, αναρτήσεις κλπ κλπ θεωρούνται αναλώσιμα. Το ηλεκτρικό έχει κάτι να φοβηθεί άραγε από το ντάπα ντούπα?

      Μελλοντικά (βλέπε 2030 για νορμάλ κόστους αυτοκίνητα) θα μπορεί σίγουρα να φτάσει σε εμβέλειες 800-1000 χλμ.

      Πχ δες το πλάνο της Toyota. Έχει ένα ενδιαφέρον πίνακα στο τέλος όπου προβλέπει εμβέλεια στα 1.000 χλμ απ το 27-28 με σημαντικά χαμηλότερο κόστος / kWh απ ότι σήμερα :
      https://media.toyota.co.uk/toyota-sets-out-advanced-battery-technology-roadmap/

      Σχετικά με το πλαίσιο, νομίζω οτι οι @gatoz @realzeus είναι καταλληλότεροι στο να απαντήσουν, αλλά έχω την αίσθηση οτι περισσότερο έχει να κάνει με τα (συχνά) έντονα κατακόρυφα φορτία (πχ το να "κρέμεται" το αμάξι) ή με το να χρειαστεί να σε τραβήξουν σε έντονη κλίση.
      Εκεί νομίζω οτι αν δεν έχει το αυτοκίνητο κάποια εξαιρετικά ακαμψία, το ενιαίο πλαίσιο χωλένει ενώ το ξεχωριστό πλαίσιο σκάλας είναι πιο ανθεκτικό.

      Και εδώ ίσως να κολάει και αυτό που πόσταρε ο @lap παραπάνω.

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      D
      danis
    • RE: Suzuki eVitara

      @lap said in Suzuki eVitara:

      Έχει το πλαίσιο της μπαταρίας που όπως βλέπουμε και στα κρας τεστς, δεν το λες και μαλακό. Το αντίθετο.... όλα τα ηλεκτρικά στις πλαγιες συγκρούσεις είναι εξαιρετικά . Φαντάζομαι αυξάνει κατακόρυφα και την συνολική ακαμψία του πλαισίου

      Χμ, ενδιαφέρον!
      Δεν το γνωρίζω αλλά θα το ψάξω.

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      D
      danis
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      @metoikos said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      @groover1972 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      @groover1972 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      @n-k-9 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      @groover1972 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      @n-k-9 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
      Καλημέρα σε όλους.

      4ο Service, 239 euro, χωρίς τακάκια τελικά.

      Λίγο πεσμένη μπαταρία του ss λόγω λίγων χιλιομέτρων. 23κ.

      Υπήρχε ανάκληση του δοχείου (κάνιστρο) αναθυμιασεων, το οποιο έγινε αντικατάσταση.

      Ουδέν πρόβλημα. Έβγαλα και φώτο την απόδειξη για τα ανταλλακτικά... !

      Έγινε και έκπτωση μου είπαν της τάξης του 10% αλλά δεν την πολυειδα...

      Η φωτό τής απόδειξης αρχειοθετήθηκε. Θα ανασυρθεί σε ένα έτος όταν θα κάνω (πιθανότατα στον ίδιο χώρο) το πρώτο μου σέρβις προκειμένου να γίνουν οι δέουσες συγκρίσεις. Μπάι δε γουέι, η εκπτώση 15% θεωρείται δεδομένη (δίδεται σε όλους τους πελάτες τους) ή αποτελεί προϊόν διαπραγμάτευσης (ή/καί κάποιο είδος μπόνους); 😎

      Κάνε edit το σχόλιο και αφαίρεσε τη φωτογραφία.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      danis
    • RE: Suzuki eVitara

      @billy84 said in Suzuki eVitara:

      Δείχνει αρκετά ικανό πάντως από ότι λέει ο Ιάπωνας. Αν γλιστράει ο ένας τροχός στέλνει την ίδια δύναμη στους υπόλοιπους 3, κάτι που υποτίθεται συμβαίνει και με το κλασσικό Lock στα 4WD αλλά στην πράξη μάλλον δε στέλνουν ποτέ την ίδια δύναμη ταυτόχρονα και στους 4 τροχούς. Για αυτό ίσως αναφέρει το Jimny που είναι κανονικό 4χ4.

      To AWD έχει 2 κινητήρες σε αντίθεση με τον έναν στις 2κινητες εκδόσεις.
      Αυτό που δεν έχω καταλάβει είναι αν ο 2ος κινητήρας (που είναι πίσω) είναι μόνο για τους πίσω τροχούς ή στέλνει και στους εμπρός - και ομοίως ο εμπρός κινητήρας αν ελέγχει μόνο τους 2 ή και τους 4.
      Από το γραφικό που δείχνει στην αρχή με έχει μπερδέψει.

      Δεδομένης μάλιστα και της ροπής από το μηδεν περιορίζει την ανάγκη των κοντών.

      Έχω την αίσθηση οτι τα ηλεκτρικά έχουν το υπόβαθρο να είναι εξαιρετικά offroaders.
      Πάντως αυτό σίγουρα δείχνει να είναι αξιοπρεπές. Αν και λόγω μη ύπαρξης ξεχωριστού πλαισίου δεν ξέρω κατά πόσον θα μπορεί να αντέχει συχνή καταπόνηση σε βουνά σαν αυτά που κάνεις εσύ (σε βάθος χρόνου).

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      D
      danis
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr