-
@dettol said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):
@criuser said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):
Αρα οι Ευρωπαίοι δεν μπορούν να δώσουν κρατικά λεφτά στις εταιρείες τους γιατί απαγορεύεται, ενώ στην Κίνα μπορούν να πουλάνε κάτω από το κόστος, να μην πληρώνουν προμηθευτές, δηλαδή τυπικά να είναι σε πτώχευση και να παίρνουν λεφτά από το κράτος για να πουλάνε στην Ευρώπη και στην Αμερική.
Ο Τράμπ τους έβαλε δασμούς.
Και στην Ευρώπη θα πάρουν πόδι οι ηλίθιοι πολιτικοί που την κυβερνούν και θα έχουμε και εδώ ανάλογες πολιτικές, γιατί αλλιώς θα βάλουμε τα χεράκια μας και θα βγάλουμε τα ματάκια μας.
ειναι πραγματικα εντυπωσιακος ο τροπος που διστρεβλωνεις την πραγματικοτητα/οτι διαβαζεις/οτι σου λεμε. Δεν εχω καταλαβει αν ειναι θεμα κατανοησης ή αν το κανεις επιτηδες ωστε να ενισχυσεις τις αποψεις σου.
Πετυχες παντως οτι ο τραμπ τους εβαλε δασμου, κατι ειναι και αυτοΚατανόησης...
-
@w202-amg said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):
@tkin73 said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):
@w202-amg said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):
@criuser said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):
Αρα οι Ευρωπαίοι δεν μπορούν να δώσουν κρατικά λεφτά στις εταιρείες τους γιατί απαγορεύεται, ενώ στην Κίνα μπορούν να πουλάνε κάτω από το κόστος, να μην πληρώνουν προμηθευτές, δηλαδή τυπικά να είναι σε πτώχευση και να παίρνουν λεφτά από το κράτος για να πουλάνε στην Ευρώπη και στην Αμερική.
Ο Τράμπ τους έβαλε δασμούς.
Και στην Ευρώπη θα πάρουν πόδι οι ηλίθιοι πολιτικοί που την κυβερνούν και θα έχουμε και εδώ ανάλογες πολιτικές, γιατί αλλιώς θα βάλουμε τα χεράκια μας και θα βγάλουμε τα ματάκια μας.
Η Ευρώπη πλέον δεν έχει πολιτικούς , η Μέρκελ ήταν η τελευταία και έκλεισε την πόρτα. Πλέον έχει αριστοκρατία ανίκανων τέκνων
Τεράστια πολιτικός πράγματι! Και με γιαλυσμενες τις μπότες στην ντουλάπα για παν ενδεχόμενο...
Για την Γερμανία και τις συνετές χώρες της Ευρώπης ναι ήταν. Για εμάς ήταν ο μπαμπούλας.....
Καλά μην τρελαίνεσαι.. Η Γερμανία έχει πάρει την κάτω βόλτα εδώ και πολλά χρόνια και επί των ημερών της. Δεν συζητώ την στενομυαλια της με την Ελλάδα... Αλλά το παραγωγικό μοντέλο της Γερμανίας βάζει νερά τουλάχιστον τα τελευταία 15 χρόνια άλλο αν τώρα φαίνεται...
-
Eιδα ενα κινεζικο Audi Etron μαλλον προσφατα κατασκευασμενο. Με Ουκρανικες πινακιδες. Ποιοτητα ιδια με τα Γερμανικα εργοστασια.
Κινεζικης κατασκευης Γερμανικα και Ιαπωνικα αυτοκινητα εχουν γεμισει την αγορα της Ρωσιας λογω των κυρωσεων.
Βλεπω πιθανο το σεναριο σε μερικα χρονια να αγοραζουμε αυτοκινητα αποκλειστικα απο Κινα λογω της παραγωγικης βασης της χωρας αυτης.
-
@dettol said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):
@criuser said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):
Αρα οι Ευρωπαίοι δεν μπορούν να δώσουν κρατικά λεφτά στις εταιρείες τους γιατί απαγορεύεται, ενώ στην Κίνα μπορούν να πουλάνε κάτω από το κόστος, να μην πληρώνουν προμηθευτές, δηλαδή τυπικά να είναι σε πτώχευση και να παίρνουν λεφτά από το κράτος για να πουλάνε στην Ευρώπη και στην Αμερική.
Ο Τράμπ τους έβαλε δασμούς.
Και στην Ευρώπη θα πάρουν πόδι οι ηλίθιοι πολιτικοί που την κυβερνούν και θα έχουμε και εδώ ανάλογες πολιτικές, γιατί αλλιώς θα βάλουμε τα χεράκια μας και θα βγάλουμε τα ματάκια μας.
ειναι πραγματικα εντυπωσιακος ο τροπος που διστρεβλωνεις την πραγματικοτητα/οτι διαβαζεις/οτι σου λεμε. Δεν εχω καταλαβει αν ειναι θεμα κατανοησης ή αν το κανεις επιτηδες ωστε να ενισχυσεις τις αποψεις σου.
Πετυχες παντως οτι ο τραμπ τους εβαλε δασμου, κατι ειναι και αυτοΚαμία διαστρέβλωση. Απλά μετέφρασα αυτά που έγραψαν ως περίληψη.
-
Μια άλλη ανάγνωση λέει ότι ο εσωτερικός ανταγωνισμός στη Κίνα έχει ως αποτέλεσμα την παραγωγή πολύ οικονομικών αυτοκινήτων με τεχνολογική υπεροχή και οδηγεί τους κατασκευαστές να ενισχύσουν τον εξαγωγικό τους προσανατολισμό για να τα βγάλουν πέρα.
Τα αυτοκίνητα των παραδοσιακών κατασκευαστών στη Κίνα σκονίζονται στις εκθέσεις, ενώ τα κινέζικα αυτοκίνητα κάθε χρόνο μεγαλώνουν το μερίδιο τους στις ξένες αγορές. -
https://www.liberal.gr/agores/i-aytokatastrofi-tis-kinezikis-aytokinitobiomihanias
Δεν ξέρω τι ισχύει απ όσα λέει. Φαίνονται λογικά. Ελπίζω στην Ελλάδα να έχουν έρθει αυτοί που θα επιζήσουν.
-
Απ' ότι κατάλαβα από το άρθρο, η Κινεζική κυβέρνηση ενισχύει μεν τις αυτοκινητοβιομηχανίες, αλλά στη λιανική πώληση τις αφήνει να σκοτώνονται μεταξύ τους για να κερδίσουν τους πελάτες.
Ανταγωνισμός καπιταλιστικού τύπου στην πιο άγρια μορφή του, χωρίς μονοπώλια και συμφωνίες για τις τιμές κάτω απ' το τραπέζι.
Αναμενόμενα όπως καταλήγει και το άρθρο, όποια εταιρεία επιβιώσει απ' αυτό το καμίνι θα έχει γίνει τόσο ισχυρή και καινοτόμα που μετά θα καταπιεί τους υπόλοιπους.
Ειδικά τις Ευρωπαικές που έχουν μάθει να λειτουργούν σε προστατευμένο σοσιαλιστικού τύπου περιβάλλον, με μειωμένο ανταγωνισμό και υπερβολικές τιμές θα τις κάνουν μια χαψιά οι Κινέζοι.
-
Oι κινέζικες αυτοκινητοβιομηχανίες θα εισέλθουν σταδιακά στη φάση του consolidation, της συγκέντρωσης δηλαδής. Σε μερικά χρόνια θα έχουν μείνει μια χούφτα από δαύτες. Με τεράστιο μέγεθος έκαστος όμιλος εξ' αυτών, διακριτό ρόλο και ύφος και τρελλά κεφάλαια για r&d και promotion. Εκεί να δείτε τι θα γίνει και πόσο απειλητικές για τους άλλους θα είναι.
-
@dstou said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):
Εκεί να δείτε τι θα γίνει και πόσο απειλητικές για τους άλλους θα είναι.
-
Οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες επενδύουν πλέον περισσότερο στο εξωτερικό
-
Κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες: Με το βλέμμα στην ευρωπαϊκή αγορά υβριδικών αυτοκινήτων
-
Έβλεπα προχθές το review του Thomas για το Lynk & Co 08. PHEV με 40KWh μπαταρία και ηλεκτρική αυτονομία 200Km!
Αν σκεφτούμε ότι και η BYD θα προσθέσει σε όλη την γκάμα της PHEV μοντέλα, είναι προφανές ότι έχουν εντοπίσει χρυσωρυχείο οι Κινέζοι σε αυτή την κατηγορία.
Από τη στιγμή που γλιτώνουν τους δασμούς, τα PHEV τους είναι ασύγκριτα οικονομικότερα από τα Ευρωπαϊκά.
-
Για πόσο ακόμα θα γλυτώνουν δασμούς τα phev όμως?
-
@axel12p said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):
Έβλεπα προχθές το review του Thomas για το Lynk & Co 08. PHEV με 40KWh μπαταρία και ηλεκτρική αυτονομία 200Km!
Αν σκεφτούμε ότι και η BYD θα προσθέσει σε όλη την γκάμα της PHEV μοντέλα, είναι προφανές ότι έχουν εντοπίσει χρυσωρυχείο οι Κινέζοι σε αυτή την κατηγορία.
Από τη στιγμή που γλιτώνουν τους δασμούς, τα PHEV τους είναι ασύγκριτα οικονομικότερα από τα Ευρωπαϊκά.
Το οποίο Lynk & Co 08 βγάζει εκπομπές CO² 23 g/km μετρημένο με το καινούργιο πρότυπο Euro6E-Bis απ' ότι φαίνεται στο φυλλάδιο του.
Χαχαχα... και στη BMW θέλουν να βάλουν 17άρες ζάντες λέει και να κόψουν διάφορα πακέτα εξοπλισμού, ώστε να βγάλουν έκδοση Phev της Χ1 που θα καταφέρει οριακά να φτάσει τα 50 g/km.
Ούτε σκέψη προφανώς να αλλάξει και να μεγαλώσει η μπαταρία για να το πετύχουν. Ξέρεις τι έξοδα χρειάζεται αυτό; -
Οι χαμηλοί ρύποι στο 08 επιτυγχάνονται λόγω της μεγάλης μπαταρίας, οι Κινέζοι δεν έχουν κάποια φοβερή τεχνολογία, προσφέρουν αυτοκίνητα με μεγάλες μπαταρίες και μεγάλα δοχεία καυσίμου και διαφημίζουν εμβέλειες ηλεκτρικής κίνησης ή υβριδικής κίνησης οι οποίες όμως δεν σημαίνουν τίποτα.
Δυστυχώς οι κύκλοι wlto, cltc, είναι φτιαγμένοι έτσι ώστε να βαθμολογούν θετικά τα παραπάνω οχήματα, και αστοχούν στο να εκτιμησουν αυτό που πραγματικά έχει σημάσια δηλαδή την κατανάλωση ενέργειας είτε αυτή μετριέται σε kwh είτε σε λίτρα καυσίμου ανά διανυόμενη απόσταση.
Για να καταλήξω το πρόβλημα της bmw είναι το οικονομικό και όχι η έλλειψη τεχνολογίας.
-
@ataim said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):
Οι χαμηλοί ρύποι στο 08 επιτυγχάνονται λόγω της μεγάλης μπαταρίας, οι Κινέζοι δεν έχουν κάποια φοβερή τεχνολογία, προσφέρουν αυτοκίνητα με μεγάλες μπαταρίες και μεγάλα δοχεία καυσίμου και διαφημίζουν εμβέλειες ηλεκτρικής κίνησης ή υβριδικής κίνησης οι οποίες όμως δεν σημαίνουν τίποτα.
Δυστυχώς οι κύκλοι wlto, cltc, είναι φτιαγμένοι έτσι ώστε να βαθμολογούν θετικά τα παραπάνω οχήματα, και αστοχούν στο να εκτιμησουν αυτό που πραγματικά έχει σημάσια δηλαδή την κατανάλωση ενέργειας είτε αυτή μετριέται σε kwh είτε σε λίτρα καυσίμου ανά διανυόμενη απόσταση.
Για να καταλήξω το πρόβλημα της bmw είναι το οικονομικό και όχι η έλλειψη τεχνολογίας.
Αυτό έγραψα κι εγώ. Ότι αν θέλει η BMW και ο κάθε Ευρωπαίος κατασκευαστής, βάζει επάνω μια μεγαλύτερη μπαταρία και περνάει με επιτυχία τα νέα πρότυπα μέτρησης. Είναι ο πιο σίγουρος τρόπος.
Το group VAG που βάζει πλέον μεγαλύτερη μπαταρία στα Phev, δείχνει ότι ίσως ανταπεξέλθει.Εννοείται ότι η BMW δεν έχει έλλειψη τεχνολογίας. Όταν ξεκίνησε να βγάζει αυτοκίνητα οι Κινέζοι πήγαιναν ακόμη με το πεζό το δύο και θα πήγαιναν ακόμη για πολλές δεκαετίες.
Γι΄αυτό είναι κρίμα ιστορικές βιομηχανίες της Ευρώπης που δημιουργήσαν ένα μεγάλο μέρος της αυτοκίνησης όπως την ξέρουμε, να μη μπορέσουν να τα βγάλουν πέρα κόντρα σε μια χώρα που ξεκίνησε να φτιάχνει αυτοκίνητα από το 1960 και μετά. -
@katafractos17 said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):
@ataim said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):
Οι χαμηλοί ρύποι στο 08 επιτυγχάνονται λόγω της μεγάλης μπαταρίας, οι Κινέζοι δεν έχουν κάποια φοβερή τεχνολογία, προσφέρουν αυτοκίνητα με μεγάλες μπαταρίες και μεγάλα δοχεία καυσίμου και διαφημίζουν εμβέλειες ηλεκτρικής κίνησης ή υβριδικής κίνησης οι οποίες όμως δεν σημαίνουν τίποτα.
Δυστυχώς οι κύκλοι wlto, cltc, είναι φτιαγμένοι έτσι ώστε να βαθμολογούν θετικά τα παραπάνω οχήματα, και αστοχούν στο να εκτιμησουν αυτό που πραγματικά έχει σημάσια δηλαδή την κατανάλωση ενέργειας είτε αυτή μετριέται σε kwh είτε σε λίτρα καυσίμου ανά διανυόμενη απόσταση.
Για να καταλήξω το πρόβλημα της bmw είναι το οικονομικό και όχι η έλλειψη τεχνολογίας.
Αυτό έγραψα κι εγώ. Ότι αν θέλει η BMW και ο κάθε Ευρωπαίος κατασκευαστής, βάζει επάνω μια μεγαλύτερη μπαταρία και περνάει με επιτυχία τα νέα πρότυπα μέτρησης. Είναι ο πιο σίγουρος τρόπος.
Το group VAG που βάζει πλέον μεγαλύτερη μπαταρία στα Phev, δείχνει ότι ίσως ανταπεξέλθει.Εννοείται ότι η BMW δεν έχει έλλειψη τεχνολογίας. Όταν ξεκίνησε να βγάζει αυτοκίνητα οι Κινέζοι πήγαιναν ακόμη με το πεζό το δύο και θα πήγαιναν ακόμη για πολλές δεκαετίες.
Γι΄αυτό είναι κρίμα ιστορικές βιομηχανίες της Ευρώπης που δημιουργήσαν ένα μεγάλο μέρος της αυτοκίνησης όπως την ξέρουμε, να μη μπορέσουν να τα βγάλουν πέρα κόντρα σε μια χώρα που ξεκίνησε να φτιάχνει αυτοκίνητα από το 1960 και μετά.Έκαναν την ιστορική επιλογή να ξεζουμίσουν την θερμική τεχνολογία!!!
Αρνήθηκαν να γυρίσουν στην ανάπτυξη της ηλεκτρικής πριν γίνει πλήρης μετάβαση όλης της βιομηχανίας ενέργειας στην ηλεκτρική!
Οι Κινέζοι ανέπτυξαν σχεδόν ταυτόχρονα και τις 2 τεχνολογίες και στην ηλεκτρική βγήκαν μπροστά! -
@nickthetrib said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):
@katafractos17 said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):
@ataim said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):
Οι χαμηλοί ρύποι στο 08 επιτυγχάνονται λόγω της μεγάλης μπαταρίας, οι Κινέζοι δεν έχουν κάποια φοβερή τεχνολογία, προσφέρουν αυτοκίνητα με μεγάλες μπαταρίες και μεγάλα δοχεία καυσίμου και διαφημίζουν εμβέλειες ηλεκτρικής κίνησης ή υβριδικής κίνησης οι οποίες όμως δεν σημαίνουν τίποτα.
Δυστυχώς οι κύκλοι wlto, cltc, είναι φτιαγμένοι έτσι ώστε να βαθμολογούν θετικά τα παραπάνω οχήματα, και αστοχούν στο να εκτιμησουν αυτό που πραγματικά έχει σημάσια δηλαδή την κατανάλωση ενέργειας είτε αυτή μετριέται σε kwh είτε σε λίτρα καυσίμου ανά διανυόμενη απόσταση.
Για να καταλήξω το πρόβλημα της bmw είναι το οικονομικό και όχι η έλλειψη τεχνολογίας.
Αυτό έγραψα κι εγώ. Ότι αν θέλει η BMW και ο κάθε Ευρωπαίος κατασκευαστής, βάζει επάνω μια μεγαλύτερη μπαταρία και περνάει με επιτυχία τα νέα πρότυπα μέτρησης. Είναι ο πιο σίγουρος τρόπος.
Το group VAG που βάζει πλέον μεγαλύτερη μπαταρία στα Phev, δείχνει ότι ίσως ανταπεξέλθει.Εννοείται ότι η BMW δεν έχει έλλειψη τεχνολογίας. Όταν ξεκίνησε να βγάζει αυτοκίνητα οι Κινέζοι πήγαιναν ακόμη με το πεζό το δύο και θα πήγαιναν ακόμη για πολλές δεκαετίες.
Γι΄αυτό είναι κρίμα ιστορικές βιομηχανίες της Ευρώπης που δημιουργήσαν ένα μεγάλο μέρος της αυτοκίνησης όπως την ξέρουμε, να μη μπορέσουν να τα βγάλουν πέρα κόντρα σε μια χώρα που ξεκίνησε να φτιάχνει αυτοκίνητα από το 1960 και μετά.Έκαναν την ιστορική επιλογή να ξεζουμίσουν την θερμική τεχνολογία!!!
Αρνήθηκαν να γυρίσουν στην ανάπτυξη της ηλεκτρικής πριν γίνει πλήρης μετάβαση όλης της βιομηχανίας ενέργειας στην ηλεκτρική!
Οι Κινέζοι ανέπτυξαν σχεδόν ταυτόχρονα και τις 2 τεχνολογίες και στην ηλεκτρική βγήκαν μπροστά!Εγώ θα πω ότι σε αυτό που έχουν βγει μπροστά κυρίως είναι το κόστος.
Εκεί πατάει προς το παρόν η Κίνα σε μεγάλο βαθμό.
Ωραία φινιρισμένα αυτοκίνητα σε χαμηλό κόστος. -
https://www.smartpropel.com/el/top-100-κατασκευαστές-μπαταριών-λιθίου-στο/
αφου δεν μπορειτε να καταλάβετε οτι οι κινέζοι δεν βασίζονται μονο σε φτηνα εργατικα αλλα και στην τεχνολογια σε μπαταρίες που εχουν αναπτύξει, διαβαστε απλά το αρθρο
Οι Ιαπωνες και οι Κορεατες κάτι κάνουν
Αλλα το αφηγημα ειναι οτι οι ευρωπαιοι που ειναι ανυπαρκτοι στο πιο σπουδαιο τμημα ενος ηλεκτρικου αυτοκινητου φτιαχνουν καλύτερα αυτοκίνητα και εχουν καλύτερη τεχνολογία απλα οι κινεζοι εχουν φτηνα εργατικά
οκ
-
@cirus said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):
https://www.smartpropel.com/el/top-100-κατασκευαστές-μπαταριών-λιθίου-στο/
αφου δεν μπορειτε να καταλάβετε οτι οι κινέζοι δεν βασίζονται μονο σε φτηνα εργατικα αλλα και στην τεχνολογια σε μπαταρίες που εχουν αναπτύξει, διαβαστε απλά το αρθρο
Οι Ιαπωνες και οι Κορεατες κάτι κάνουν
Αλλα το αφηγημα ειναι οτι οι ευρωπαιοι που ειναι ανυπαρκτοι στο πιο σπουδαιο τμημα ενος ηλεκτρικου αυτοκινητου φτιαχνουν καλύτερα αυτοκίνητα και εχουν καλύτερη τεχνολογία απλα οι κινεζοι εχουν φτηνα εργατικά
οκ
Welcome back
κινέζικα αυτοκίνητα (merged)