Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    κινέζικα αυτοκίνητα (merged)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. κινέζικα αυτοκίνητα (merged)
    • 1
    • 2
    • 38
    • 39
    • 40
    • 41
    • 42
    • 40 / 42
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    45
    834
    4564
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      axel12p @dettol last edited by

      @dettol said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):

      @criuser said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):

      Αρα οι Ευρωπαίοι δεν μπορούν να δώσουν κρατικά λεφτά στις εταιρείες τους γιατί απαγορεύεται, ενώ στην Κίνα μπορούν να πουλάνε κάτω από το κόστος, να μην πληρώνουν προμηθευτές, δηλαδή τυπικά να είναι σε πτώχευση και να παίρνουν λεφτά από το κράτος για να πουλάνε στην Ευρώπη και στην Αμερική.

      Ο Τράμπ τους έβαλε δασμούς.

      Και στην Ευρώπη θα πάρουν πόδι οι ηλίθιοι πολιτικοί που την κυβερνούν και θα έχουμε και εδώ ανάλογες πολιτικές, γιατί αλλιώς θα βάλουμε τα χεράκια μας και θα βγάλουμε τα ματάκια μας.

      ειναι πραγματικα εντυπωσιακος ο τροπος που διστρεβλωνεις την πραγματικοτητα/οτι διαβαζεις/οτι σου λεμε. Δεν εχω καταλαβει αν ειναι θεμα κατανοησης ή αν το κανεις επιτηδες ωστε να ενισχυσεις τις αποψεις σου.
      Πετυχες παντως οτι ο τραμπ τους εβαλε δασμου, κατι ειναι και αυτο 🙂

      Κατανόησης...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nascar1 @w202-amg last edited by

        @w202-amg said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):

        @tkin73 said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):

        @w202-amg said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):

        @criuser said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):

        Αρα οι Ευρωπαίοι δεν μπορούν να δώσουν κρατικά λεφτά στις εταιρείες τους γιατί απαγορεύεται, ενώ στην Κίνα μπορούν να πουλάνε κάτω από το κόστος, να μην πληρώνουν προμηθευτές, δηλαδή τυπικά να είναι σε πτώχευση και να παίρνουν λεφτά από το κράτος για να πουλάνε στην Ευρώπη και στην Αμερική.

        Ο Τράμπ τους έβαλε δασμούς.

        Και στην Ευρώπη θα πάρουν πόδι οι ηλίθιοι πολιτικοί που την κυβερνούν και θα έχουμε και εδώ ανάλογες πολιτικές, γιατί αλλιώς θα βάλουμε τα χεράκια μας και θα βγάλουμε τα ματάκια μας.

        Η Ευρώπη πλέον δεν έχει πολιτικούς , η Μέρκελ ήταν η τελευταία και έκλεισε την πόρτα. Πλέον έχει αριστοκρατία ανίκανων τέκνων

        Τεράστια πολιτικός πράγματι! Και με γιαλυσμενες τις μπότες στην ντουλάπα για παν ενδεχόμενο...

        Για την Γερμανία και τις συνετές χώρες της Ευρώπης ναι ήταν. Για εμάς ήταν ο μπαμπούλας.....

        Καλά μην τρελαίνεσαι.. Η Γερμανία έχει πάρει την κάτω βόλτα εδώ και πολλά χρόνια και επί των ημερών της. Δεν συζητώ την στενομυαλια της με την Ελλάδα... Αλλά το παραγωγικό μοντέλο της Γερμανίας βάζει νερά τουλάχιστον τα τελευταία 15 χρόνια άλλο αν τώρα φαίνεται...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • W
          wantone last edited by wantone

          Eιδα ενα κινεζικο Audi Etron μαλλον προσφατα κατασκευασμενο. Με Ουκρανικες πινακιδες. Ποιοτητα ιδια με τα Γερμανικα εργοστασια.

          Κινεζικης κατασκευης Γερμανικα και Ιαπωνικα αυτοκινητα εχουν γεμισει την αγορα της Ρωσιας λογω των κυρωσεων.

          Βλεπω πιθανο το σεναριο σε μερικα χρονια να αγοραζουμε αυτοκινητα αποκλειστικα απο Κινα λογω της παραγωγικης βασης της χωρας αυτης.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            criuser @dettol last edited by criuser

            @dettol said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):

            @criuser said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):

            Αρα οι Ευρωπαίοι δεν μπορούν να δώσουν κρατικά λεφτά στις εταιρείες τους γιατί απαγορεύεται, ενώ στην Κίνα μπορούν να πουλάνε κάτω από το κόστος, να μην πληρώνουν προμηθευτές, δηλαδή τυπικά να είναι σε πτώχευση και να παίρνουν λεφτά από το κράτος για να πουλάνε στην Ευρώπη και στην Αμερική.

            Ο Τράμπ τους έβαλε δασμούς.

            Και στην Ευρώπη θα πάρουν πόδι οι ηλίθιοι πολιτικοί που την κυβερνούν και θα έχουμε και εδώ ανάλογες πολιτικές, γιατί αλλιώς θα βάλουμε τα χεράκια μας και θα βγάλουμε τα ματάκια μας.

            ειναι πραγματικα εντυπωσιακος ο τροπος που διστρεβλωνεις την πραγματικοτητα/οτι διαβαζεις/οτι σου λεμε. Δεν εχω καταλαβει αν ειναι θεμα κατανοησης ή αν το κανεις επιτηδες ωστε να ενισχυσεις τις αποψεις σου.
            Πετυχες παντως οτι ο τραμπ τους εβαλε δασμου, κατι ειναι και αυτο 🙂

            Καμία διαστρέβλωση. Απλά μετέφρασα αυτά που έγραψαν ως περίληψη.

            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • D
              dg79 last edited by

              Μια άλλη ανάγνωση λέει ότι ο εσωτερικός ανταγωνισμός στη Κίνα έχει ως αποτέλεσμα την παραγωγή πολύ οικονομικών αυτοκινήτων με τεχνολογική υπεροχή και οδηγεί τους κατασκευαστές να ενισχύσουν τον εξαγωγικό τους προσανατολισμό για να τα βγάλουν πέρα.
              Τα αυτοκίνητα των παραδοσιακών κατασκευαστών στη Κίνα σκονίζονται στις εκθέσεις, ενώ τα κινέζικα αυτοκίνητα κάθε χρόνο μεγαλώνουν το μερίδιο τους στις ξένες αγορές.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • F
                fiverg last edited by

                https://www.liberal.gr/agores/i-aytokatastrofi-tis-kinezikis-aytokinitobiomihanias

                Δεν ξέρω τι ισχύει απ όσα λέει. Φαίνονται λογικά. Ελπίζω στην Ελλάδα να έχουν έρθει αυτοί που θα επιζήσουν.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • A
                  andya3 last edited by

                  Απ' ότι κατάλαβα από το άρθρο, η Κινεζική κυβέρνηση ενισχύει μεν τις αυτοκινητοβιομηχανίες, αλλά στη λιανική πώληση τις αφήνει να σκοτώνονται μεταξύ τους για να κερδίσουν τους πελάτες.

                  Ανταγωνισμός καπιταλιστικού τύπου στην πιο άγρια μορφή του, χωρίς μονοπώλια και συμφωνίες για τις τιμές κάτω απ' το τραπέζι.

                  Αναμενόμενα όπως καταλήγει και το άρθρο, όποια εταιρεία επιβιώσει απ' αυτό το καμίνι θα έχει γίνει τόσο ισχυρή και καινοτόμα που μετά θα καταπιεί τους υπόλοιπους.

                  Ειδικά τις Ευρωπαικές που έχουν μάθει να λειτουργούν σε προστατευμένο σοσιαλιστικού τύπου περιβάλλον, με μειωμένο ανταγωνισμό και υπερβολικές τιμές θα τις κάνουν μια χαψιά οι Κινέζοι.

                  Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                  • D
                    dstou last edited by

                    Oι κινέζικες αυτοκινητοβιομηχανίες θα εισέλθουν σταδιακά στη φάση του consolidation, της συγκέντρωσης δηλαδής. Σε μερικά χρόνια θα έχουν μείνει μια χούφτα από δαύτες. Με τεράστιο μέγεθος έκαστος όμιλος εξ' αυτών, διακριτό ρόλο και ύφος και τρελλά κεφάλαια για r&d και promotion. Εκεί να δείτε τι θα γίνει και πόσο απειλητικές για τους άλλους θα είναι.

                    D 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • D
                      dettol @dstou last edited by

                      @dstou said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):

                      Εκεί να δείτε τι θα γίνει και πόσο απειλητικές για τους άλλους θα είναι.

                      alt text

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A d P
                        A d P moderator last edited by

                        Οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες επενδύουν πλέον περισσότερο στο εξωτερικό

                        https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/oi-kinezikes-aytokinitoviomichanies-ependyoyn-pleon-perissotero-sto-exoteriko/

                        I EAT MILF AND COOKIES

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • A d P
                          A d P moderator last edited by

                          Κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες: Με το βλέμμα στην ευρωπαϊκή αγορά υβριδικών αυτοκινήτων

                          https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/kinezikes-aytokinitoviomichanies-me-to-vlemma-stin-eyropaiki-agora-yvridikon-aytokiniton/

                          I EAT MILF AND COOKIES

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • A
                            axel12p last edited by

                            Έβλεπα προχθές το review του Thomas για το Lynk & Co 08. PHEV με 40KWh μπαταρία και ηλεκτρική αυτονομία 200Km!

                            Αν σκεφτούμε ότι και η BYD θα προσθέσει σε όλη την γκάμα της PHEV μοντέλα, είναι προφανές ότι έχουν εντοπίσει χρυσωρυχείο οι Κινέζοι σε αυτή την κατηγορία.

                            Από τη στιγμή που γλιτώνουν τους δασμούς, τα PHEV τους είναι ασύγκριτα οικονομικότερα από τα Ευρωπαϊκά.

                            katafractos17 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • antonakis
                              antonakis last edited by

                              Για πόσο ακόμα θα γλυτώνουν δασμούς τα phev όμως?

                              "If an argument lasts more than five minutes then both sides are wrong." - ND Tyson

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • katafractos17
                                katafractos17 @axel12p last edited by katafractos17

                                @axel12p said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):

                                Έβλεπα προχθές το review του Thomas για το Lynk & Co 08. PHEV με 40KWh μπαταρία και ηλεκτρική αυτονομία 200Km!

                                Αν σκεφτούμε ότι και η BYD θα προσθέσει σε όλη την γκάμα της PHEV μοντέλα, είναι προφανές ότι έχουν εντοπίσει χρυσωρυχείο οι Κινέζοι σε αυτή την κατηγορία.

                                Από τη στιγμή που γλιτώνουν τους δασμούς, τα PHEV τους είναι ασύγκριτα οικονομικότερα από τα Ευρωπαϊκά.

                                Το οποίο Lynk & Co 08 βγάζει εκπομπές CO² 23 g/km μετρημένο με το καινούργιο πρότυπο Euro6E-Bis απ' ότι φαίνεται στο φυλλάδιο του.

                                alt text

                                Χαχαχα... και στη BMW θέλουν να βάλουν 17άρες ζάντες λέει και να κόψουν διάφορα πακέτα εξοπλισμού, ώστε να βγάλουν έκδοση Phev της Χ1 που θα καταφέρει οριακά να φτάσει τα 50 g/km. alt text
                                Ούτε σκέψη προφανώς να αλλάξει και να μεγαλώσει η μπαταρία για να το πετύχουν. Ξέρεις τι έξοδα χρειάζεται αυτό; 😝

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • ataim
                                  ataim last edited by ataim

                                  @katafractos17

                                  Οι χαμηλοί ρύποι στο 08 επιτυγχάνονται λόγω της μεγάλης μπαταρίας, οι Κινέζοι δεν έχουν κάποια φοβερή τεχνολογία, προσφέρουν αυτοκίνητα με μεγάλες μπαταρίες και μεγάλα δοχεία καυσίμου και διαφημίζουν εμβέλειες ηλεκτρικής κίνησης ή υβριδικής κίνησης οι οποίες όμως δεν σημαίνουν τίποτα.

                                  Δυστυχώς οι κύκλοι wlto, cltc, είναι φτιαγμένοι έτσι ώστε να βαθμολογούν θετικά τα παραπάνω οχήματα, και αστοχούν στο να εκτιμησουν αυτό που πραγματικά έχει σημάσια δηλαδή την κατανάλωση ενέργειας είτε αυτή μετριέται σε kwh είτε σε λίτρα καυσίμου ανά διανυόμενη απόσταση.

                                  Για να καταλήξω το πρόβλημα της bmw είναι το οικονομικό και όχι η έλλειψη τεχνολογίας.

                                  katafractos17 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • katafractos17
                                    katafractos17 @ataim last edited by katafractos17

                                    @ataim said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):

                                    @katafractos17

                                    Οι χαμηλοί ρύποι στο 08 επιτυγχάνονται λόγω της μεγάλης μπαταρίας, οι Κινέζοι δεν έχουν κάποια φοβερή τεχνολογία, προσφέρουν αυτοκίνητα με μεγάλες μπαταρίες και μεγάλα δοχεία καυσίμου και διαφημίζουν εμβέλειες ηλεκτρικής κίνησης ή υβριδικής κίνησης οι οποίες όμως δεν σημαίνουν τίποτα.

                                    Δυστυχώς οι κύκλοι wlto, cltc, είναι φτιαγμένοι έτσι ώστε να βαθμολογούν θετικά τα παραπάνω οχήματα, και αστοχούν στο να εκτιμησουν αυτό που πραγματικά έχει σημάσια δηλαδή την κατανάλωση ενέργειας είτε αυτή μετριέται σε kwh είτε σε λίτρα καυσίμου ανά διανυόμενη απόσταση.

                                    Για να καταλήξω το πρόβλημα της bmw είναι το οικονομικό και όχι η έλλειψη τεχνολογίας.

                                    Αυτό έγραψα κι εγώ. Ότι αν θέλει η BMW και ο κάθε Ευρωπαίος κατασκευαστής, βάζει επάνω μια μεγαλύτερη μπαταρία και περνάει με επιτυχία τα νέα πρότυπα μέτρησης. Είναι ο πιο σίγουρος τρόπος.
                                    Το group VAG που βάζει πλέον μεγαλύτερη μπαταρία στα Phev, δείχνει ότι ίσως ανταπεξέλθει.

                                    Εννοείται ότι η BMW δεν έχει έλλειψη τεχνολογίας. Όταν ξεκίνησε να βγάζει αυτοκίνητα οι Κινέζοι πήγαιναν ακόμη με το πεζό το δύο και θα πήγαιναν ακόμη για πολλές δεκαετίες.
                                    Γι΄αυτό είναι κρίμα ιστορικές βιομηχανίες της Ευρώπης που δημιουργήσαν ένα μεγάλο μέρος της αυτοκίνησης όπως την ξέρουμε, να μη μπορέσουν να τα βγάλουν πέρα κόντρα σε μια χώρα που ξεκίνησε να φτιάχνει αυτοκίνητα από το 1960 και μετά.

                                    nickthetrib 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • nickthetrib
                                      nickthetrib @katafractos17 last edited by

                                      @katafractos17 said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):

                                      @ataim said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):

                                      @katafractos17

                                      Οι χαμηλοί ρύποι στο 08 επιτυγχάνονται λόγω της μεγάλης μπαταρίας, οι Κινέζοι δεν έχουν κάποια φοβερή τεχνολογία, προσφέρουν αυτοκίνητα με μεγάλες μπαταρίες και μεγάλα δοχεία καυσίμου και διαφημίζουν εμβέλειες ηλεκτρικής κίνησης ή υβριδικής κίνησης οι οποίες όμως δεν σημαίνουν τίποτα.

                                      Δυστυχώς οι κύκλοι wlto, cltc, είναι φτιαγμένοι έτσι ώστε να βαθμολογούν θετικά τα παραπάνω οχήματα, και αστοχούν στο να εκτιμησουν αυτό που πραγματικά έχει σημάσια δηλαδή την κατανάλωση ενέργειας είτε αυτή μετριέται σε kwh είτε σε λίτρα καυσίμου ανά διανυόμενη απόσταση.

                                      Για να καταλήξω το πρόβλημα της bmw είναι το οικονομικό και όχι η έλλειψη τεχνολογίας.

                                      Αυτό έγραψα κι εγώ. Ότι αν θέλει η BMW και ο κάθε Ευρωπαίος κατασκευαστής, βάζει επάνω μια μεγαλύτερη μπαταρία και περνάει με επιτυχία τα νέα πρότυπα μέτρησης. Είναι ο πιο σίγουρος τρόπος.
                                      Το group VAG που βάζει πλέον μεγαλύτερη μπαταρία στα Phev, δείχνει ότι ίσως ανταπεξέλθει.

                                      Εννοείται ότι η BMW δεν έχει έλλειψη τεχνολογίας. Όταν ξεκίνησε να βγάζει αυτοκίνητα οι Κινέζοι πήγαιναν ακόμη με το πεζό το δύο και θα πήγαιναν ακόμη για πολλές δεκαετίες.
                                      Γι΄αυτό είναι κρίμα ιστορικές βιομηχανίες της Ευρώπης που δημιουργήσαν ένα μεγάλο μέρος της αυτοκίνησης όπως την ξέρουμε, να μη μπορέσουν να τα βγάλουν πέρα κόντρα σε μια χώρα που ξεκίνησε να φτιάχνει αυτοκίνητα από το 1960 και μετά.

                                      Έκαναν την ιστορική επιλογή να ξεζουμίσουν την θερμική τεχνολογία!!!
                                      Αρνήθηκαν να γυρίσουν στην ανάπτυξη της ηλεκτρικής πριν γίνει πλήρης μετάβαση όλης της βιομηχανίας ενέργειας στην ηλεκτρική!
                                      Οι Κινέζοι ανέπτυξαν σχεδόν ταυτόχρονα και τις 2 τεχνολογίες και στην ηλεκτρική βγήκαν μπροστά!

                                      And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                                      katafractos17 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • katafractos17
                                        katafractos17 @nickthetrib last edited by katafractos17

                                        @nickthetrib said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):

                                        @katafractos17 said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):

                                        @ataim said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):

                                        @katafractos17

                                        Οι χαμηλοί ρύποι στο 08 επιτυγχάνονται λόγω της μεγάλης μπαταρίας, οι Κινέζοι δεν έχουν κάποια φοβερή τεχνολογία, προσφέρουν αυτοκίνητα με μεγάλες μπαταρίες και μεγάλα δοχεία καυσίμου και διαφημίζουν εμβέλειες ηλεκτρικής κίνησης ή υβριδικής κίνησης οι οποίες όμως δεν σημαίνουν τίποτα.

                                        Δυστυχώς οι κύκλοι wlto, cltc, είναι φτιαγμένοι έτσι ώστε να βαθμολογούν θετικά τα παραπάνω οχήματα, και αστοχούν στο να εκτιμησουν αυτό που πραγματικά έχει σημάσια δηλαδή την κατανάλωση ενέργειας είτε αυτή μετριέται σε kwh είτε σε λίτρα καυσίμου ανά διανυόμενη απόσταση.

                                        Για να καταλήξω το πρόβλημα της bmw είναι το οικονομικό και όχι η έλλειψη τεχνολογίας.

                                        Αυτό έγραψα κι εγώ. Ότι αν θέλει η BMW και ο κάθε Ευρωπαίος κατασκευαστής, βάζει επάνω μια μεγαλύτερη μπαταρία και περνάει με επιτυχία τα νέα πρότυπα μέτρησης. Είναι ο πιο σίγουρος τρόπος.
                                        Το group VAG που βάζει πλέον μεγαλύτερη μπαταρία στα Phev, δείχνει ότι ίσως ανταπεξέλθει.

                                        Εννοείται ότι η BMW δεν έχει έλλειψη τεχνολογίας. Όταν ξεκίνησε να βγάζει αυτοκίνητα οι Κινέζοι πήγαιναν ακόμη με το πεζό το δύο και θα πήγαιναν ακόμη για πολλές δεκαετίες.
                                        Γι΄αυτό είναι κρίμα ιστορικές βιομηχανίες της Ευρώπης που δημιουργήσαν ένα μεγάλο μέρος της αυτοκίνησης όπως την ξέρουμε, να μη μπορέσουν να τα βγάλουν πέρα κόντρα σε μια χώρα που ξεκίνησε να φτιάχνει αυτοκίνητα από το 1960 και μετά.

                                        Έκαναν την ιστορική επιλογή να ξεζουμίσουν την θερμική τεχνολογία!!!
                                        Αρνήθηκαν να γυρίσουν στην ανάπτυξη της ηλεκτρικής πριν γίνει πλήρης μετάβαση όλης της βιομηχανίας ενέργειας στην ηλεκτρική!
                                        Οι Κινέζοι ανέπτυξαν σχεδόν ταυτόχρονα και τις 2 τεχνολογίες και στην ηλεκτρική βγήκαν μπροστά!

                                        Εγώ θα πω ότι σε αυτό που έχουν βγει μπροστά κυρίως είναι το κόστος.
                                        Εκεί πατάει προς το παρόν η Κίνα σε μεγάλο βαθμό.
                                        Ωραία φινιρισμένα αυτοκίνητα σε χαμηλό κόστος.

                                        A 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • cirus
                                          cirus last edited by

                                          https://www.smartpropel.com/el/top-100-κατασκευαστές-μπαταριών-λιθίου-στο/

                                          αφου δεν μπορειτε να καταλάβετε οτι οι κινέζοι δεν βασίζονται μονο σε φτηνα εργατικα αλλα και στην τεχνολογια σε μπαταρίες που εχουν αναπτύξει, διαβαστε απλά το αρθρο

                                          Οι Ιαπωνες και οι Κορεατες κάτι κάνουν

                                          Αλλα το αφηγημα ειναι οτι οι ευρωπαιοι που ειναι ανυπαρκτοι στο πιο σπουδαιο τμημα ενος ηλεκτρικου αυτοκινητου φτιαχνουν καλύτερα αυτοκίνητα και εχουν καλύτερη τεχνολογία απλα οι κινεζοι εχουν φτηνα εργατικά

                                          οκ

                                          Cirus the virus

                                          A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • A d P
                                            A d P moderator @cirus last edited by

                                            @cirus said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):

                                            https://www.smartpropel.com/el/top-100-κατασκευαστές-μπαταριών-λιθίου-στο/

                                            αφου δεν μπορειτε να καταλάβετε οτι οι κινέζοι δεν βασίζονται μονο σε φτηνα εργατικα αλλα και στην τεχνολογια σε μπαταρίες που εχουν αναπτύξει, διαβαστε απλά το αρθρο

                                            Οι Ιαπωνες και οι Κορεατες κάτι κάνουν

                                            Αλλα το αφηγημα ειναι οτι οι ευρωπαιοι που ειναι ανυπαρκτοι στο πιο σπουδαιο τμημα ενος ηλεκτρικου αυτοκινητου φτιαχνουν καλύτερα αυτοκίνητα και εχουν καλύτερη τεχνολογία απλα οι κινεζοι εχουν φτηνα εργατικά

                                            οκ

                                            Welcome back 😉

                                            I EAT MILF AND COOKIES

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 38
                                            • 39
                                            • 40
                                            • 41
                                            • 42
                                            • 40 / 42
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr