-
@wantone said in SUV/Crossovers Forum:
@nmsm2 said in SUV/Crossovers Forum:
@wantone said in SUV/Crossovers Forum:
@fanis75 said in SUV/Crossovers Forum:
@wantone said in SUV/Crossovers Forum:
Kαμμια σχεση το ενα με το αλλο. Το καυσιμο μπορεις να μην το βαλεις ενω ΦΠ ειναι παγιο ακομα και να το κοιτας πληρωνεις.
Εαν δεν βάλεις καύσιμο το αυτοκίνητο δεν κινείται, εκτός εαν πηγάινεις μόνο σε κατηφόρα!
Εαν ειναι να πάρεις αυτοκίνητο για να το κοιτάς, τότε ποιος ο λόγος να το αγοράσεις? Οπότε προφανώς και έχουν σχέση.
Aντε παλι. Αν δεν εχεις να πληρωσεις καυσιμο μεσα σε ενα μηνα το παρκαρεις. Για τον ΦΠ μπορεις να καταθεσεις πινακιδες αλλα ειναι ποιο δυσκολη διαδικασια και μετα να περιμενεις να κανεις αρση ακινησιας μερικως για τον χρονο.
Όταν αγοράζεις αυτοκίνητο των 35-40Κ έχεις να πληρώσεις τον φόρο πολυτελείας τον οποίο στην πραγματικότητα δεν επιβαρύνεσαι λόγω της διαφοράς στην κατανάλωση. Με το cc εξοικονομώ περίπου 1.300 ευρώ σε βενζίνη ετησίως σε σύγκριση με ένα αντίστοιχο csuv με χλμ εντός Αθήνας. Οπότε η επιβάρυνση στην πραγματικότητα δεν υφίσταται.
Σε κάθε περίπτωση το να μην θέλεις για ψυχολογικούς λόγους είτε μεταπώλησης όπως γράφεται συχνά να αγοράσεις δίλιτρο είναι άλλο θέμα, όμως πρέπει να γίνει κατανοητό ότι το ποσό των 400 ευρώ (τα πρώτα 5 χρόνια και 300 ευρώ τα λοιπά πέντε χρόνια) το αποσβένεις και με το παραπάνω από την διαφορά κατανάλωσης, οπότε είναι καθαρά ζήτημα ψυχολογικό. Και μην ξεχνάμε ότι o δίλιτρος hev κινητήρας της toyota από άποψη επιδόσεων δύσκολα συγκρίνεται με τους θερμικούς και mild hybrid του vag, psa κλπ.Ναι αλλα τα ΨΨ δεν μπορει να συγκριθει σαν αμαξι με ενα Χ1 πχ μελος του φορουμ εβγαλε τα πλαστικα απο μεσα και εβαλε ηχομονωση, φωτιζομενους διακοπτες και φωτισμο στα ποδια κατι που τα Χ1 Τιγκουαν κλπ τα προσφερουν στανταρ. Και παλι τα χρηματα που ζητουν συν ο ΦΠ ειναι πολλα για το συγκεκριμενο αμαξι, ειδικα αν πας να δεις ποσο τα δινουν σε αλλες αγορες (εδω κοιτας και τα Μαζντα που ειναι 40% φθηνοτερα απο Ευρωπη).
Ειναι μεγαλη συζητηση εγω παντως λεω το προφανες οτι ο ΦΠ ειναι βαρυς για αρκετους αγοραστες γιαυτο και επιλεγουν αμαξια <2λτ. Δηλ η λογικη ειναι να κανω μια οικονομικη αγορα οχι να πληρωσω παραπανω απο οτι αξιζει.
Η X1 με αντίστοιχο κινητήρα hev στην έκδοση με πανοραμική (όπως το cc) θα κόστιζε άνω των 50Κ δηλαδή διαφορά άνω των 15Κ, οπότε λογικό να υπερέχει σε σαλόνι και μπλιμπλίκια. Κάθε αυτοκίνητο έχει τα μειονεκτήματα και τα πλεονεκτήματα του, θα ήταν τέλεια να υπήρχε η x1 hev με 200 άλογα στα 35Κ, λογικά θα δεν θα πουλούσε αυτοκίνητο καμία άλλη εταιρεία διότι θα είχες το σήμα, hev, σαλόνι κλπ.
-
@vigor-0 said in SUV/Crossovers Forum:
Σε ένα CX-30, κάποιος που δεν βγαίνει εκτός δρόμου και η επαφή με χιόνια είναι 1 φορά στα 2-3 χρόνια, πιστεύετε ότι αξίζει να πάει σε AWD; Η διαφορά είναι στα 3.000€ περίπου.
Είχα την ίδια απορία πριν παραγγείλω το δικό μου και τελικά προτίμησα το δικίνητο. Δεν μου έχει χρειαστεί κάπου η τετρακίνηση έως τώρα.
-
Το ΚΚ ως δίλιτρο είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο. Και βέβαια το πρόβλημα ίσως να μην είναι στον αγοραστή που το παίρνει συνειδητά, απλά πρέπει να ξέρει, ότι ΦΠ και τεκμήριο θα τον κάνουν να το έχει μαζί του για πολλά πολλά χρόνια, εκτός αν το σκοτώσει στην 10ετία αρκετά πιο φτηνά από ένα 1.8
-
@nmsm2 said in SUV/Crossovers Forum:
@wantone said in SUV/Crossovers Forum:
@nmsm2 said in SUV/Crossovers Forum:
@wantone said in SUV/Crossovers Forum:
@fanis75 said in SUV/Crossovers Forum:
@wantone said in SUV/Crossovers Forum:
Kαμμια σχεση το ενα με το αλλο. Το καυσιμο μπορεις να μην το βαλεις ενω ΦΠ ειναι παγιο ακομα και να το κοιτας πληρωνεις.
Εαν δεν βάλεις καύσιμο το αυτοκίνητο δεν κινείται, εκτός εαν πηγάινεις μόνο σε κατηφόρα!
Εαν ειναι να πάρεις αυτοκίνητο για να το κοιτάς, τότε ποιος ο λόγος να το αγοράσεις? Οπότε προφανώς και έχουν σχέση.
Aντε παλι. Αν δεν εχεις να πληρωσεις καυσιμο μεσα σε ενα μηνα το παρκαρεις. Για τον ΦΠ μπορεις να καταθεσεις πινακιδες αλλα ειναι ποιο δυσκολη διαδικασια και μετα να περιμενεις να κανεις αρση ακινησιας μερικως για τον χρονο.
Όταν αγοράζεις αυτοκίνητο των 35-40Κ έχεις να πληρώσεις τον φόρο πολυτελείας τον οποίο στην πραγματικότητα δεν επιβαρύνεσαι λόγω της διαφοράς στην κατανάλωση. Με το cc εξοικονομώ περίπου 1.300 ευρώ σε βενζίνη ετησίως σε σύγκριση με ένα αντίστοιχο csuv με χλμ εντός Αθήνας. Οπότε η επιβάρυνση στην πραγματικότητα δεν υφίσταται.
Σε κάθε περίπτωση το να μην θέλεις για ψυχολογικούς λόγους είτε μεταπώλησης όπως γράφεται συχνά να αγοράσεις δίλιτρο είναι άλλο θέμα, όμως πρέπει να γίνει κατανοητό ότι το ποσό των 400 ευρώ (τα πρώτα 5 χρόνια και 300 ευρώ τα λοιπά πέντε χρόνια) το αποσβένεις και με το παραπάνω από την διαφορά κατανάλωσης, οπότε είναι καθαρά ζήτημα ψυχολογικό. Και μην ξεχνάμε ότι o δίλιτρος hev κινητήρας της toyota από άποψη επιδόσεων δύσκολα συγκρίνεται με τους θερμικούς και mild hybrid του vag, psa κλπ.Ναι αλλα τα ΨΨ δεν μπορει να συγκριθει σαν αμαξι με ενα Χ1 πχ μελος του φορουμ εβγαλε τα πλαστικα απο μεσα και εβαλε ηχομονωση, φωτιζομενους διακοπτες και φωτισμο στα ποδια κατι που τα Χ1 Τιγκουαν κλπ τα προσφερουν στανταρ. Και παλι τα χρηματα που ζητουν συν ο ΦΠ ειναι πολλα για το συγκεκριμενο αμαξι, ειδικα αν πας να δεις ποσο τα δινουν σε αλλες αγορες (εδω κοιτας και τα Μαζντα που ειναι 40% φθηνοτερα απο Ευρωπη).
Ειναι μεγαλη συζητηση εγω παντως λεω το προφανες οτι ο ΦΠ ειναι βαρυς για αρκετους αγοραστες γιαυτο και επιλεγουν αμαξια <2λτ. Δηλ η λογικη ειναι να κανω μια οικονομικη αγορα οχι να πληρωσω παραπανω απο οτι αξιζει.
Η X1 με αντίστοιχο κινητήρα hev στην έκδοση με πανοραμική (όπως το cc) θα κόστιζε άνω των 50Κ δηλαδή διαφορά άνω των 15Κ, οπότε λογικό να υπερέχει σε σαλόνι και μπλιμπλίκια. Κάθε αυτοκίνητο έχει τα μειονεκτήματα και τα πλεονεκτήματα του, θα ήταν τέλεια να υπήρχε η x1 hev με 200 άλογα στα 35Κ, λογικά θα δεν θα πουλούσε αυτοκίνητο καμία άλλη εταιρεία διότι θα είχες το σήμα, hev, σαλόνι κλπ.
Τα ιδια λεμε, δεν ειναι συγκρισιμα τα δυο αυτοκινητα. Απευθυνοντε σε αλλους αγοραστες. Αν μενεις εκτος Αθηνας/Θεσ δεν εχεις λογο να αγορασεις το υβριδικο συστημα της Τογιοτα (αν δεν σκεφτεσαι την αξιοπιστια σαν νο1 στις απαιτησεις σου) οποτε το οποιο πλεονεκτημα για το ΨΨ εξανεμιζεται.
-
@babisstinson said in SUV/Crossovers Forum:
@vigor-0 said in SUV/Crossovers Forum:
Σε ένα CX-30, κάποιος που δεν βγαίνει εκτός δρόμου και η επαφή με χιόνια είναι 1 φορά στα 2-3 χρόνια, πιστεύετε ότι αξίζει να πάει σε AWD; Η διαφορά είναι στα 3.000€ περίπου.
Είχα την ίδια απορία πριν παραγγείλω το δικό μου και τελικά προτίμησα το δικίνητο. Δεν μου έχει χρειαστεί κάπου η τετρακίνηση έως τώρα.
Δεν ξερω για το συστημα της Μαζντα αλλα σε ολα τα αυτοκινητα τυπου Χαλντεξ οταν στριβεις και πατας γκαζι δινουν ροπη και στους πισω τροχους και εχουν διαφορετικη αισθηση οδηγησης απο μπροστοκινητα. Δεν ξερω αν αξιζει 3κ διαφορα αλλα καποια παραπανω χρηματα τα αξιζει σιγουρα. Επισης λογικα θα ειναι και καλυτερα στο βρεγμενο οδοστρωμα.
-
@criuser said in SUV/Crossovers Forum:
@vigilantius__1985 said in SUV/Crossovers Forum:
@iceman7 said in SUV/Crossovers Forum:
@fanis75 said in SUV/Crossovers Forum:
@katafractos17 said in SUV/Crossovers Forum:
Το C-SUV της Lexus ξεκινάει από τα 60Κ.
Από 37Κ. Απο 60Κ ειναι το D suv.
Ρε συ φανη, έλεος με τα επίσης δίλιτρα και καργα συντηρητικά μεσα λεξους.
Που επίσης έχουν μια συντηρητική αντιπροσωπεία με ελάχιστα και πιο ακριβά σερβις συνεργεία.
Είδα και τις συμπεριφορές τους όταν έψαχνα το lbx.
Ούτε στη BMW δεν βλέπεις πια τέτοιο τουπέ.Μακριά !
Όντως έχουν τέτοιο τουπέ; δεν έχω εμπειρία, απλώς στις κριτικές του google έχουν -μαζί με τη subaru- εκπληκτικά ανώτερες αξιολογήσεις ανάμεσα σε όλες τις μάρκες
H subaru που βρήκε πελάτες για να της γράψουν κριτικές ?
Λίγα τα λόγια σου για την Subie https://www.drive.gr/news/kosmos/h-subaru-dieprepse-se-bretaniki-ereyna-axiopistias
Όταν εμφανιστεί στην Ευρώπη το 2.5lt πλήρως υβριδικό Crosstrek & Forester θα ξαναμπεί και στον Ελλαδικό χάρτη κι ας γκρινιάζουν πολλοί για το eCVT. Subaru Forester 2.5XT δεν πρόκειται να ξαναυπάρξει φυσικά (δεν μιλάω καν για τις φτερούγες του ένδοξου παρελθόντος) αλλά αντίστοιχο πακέτο με το επερχόμενο πλήρως υβριδικό on-off κυριλέ, άνετο αλλά όχι premium αμάξι στην κατηγορία τιμής του απλά δεν θα υπάρχει. Όλα αυτά ΕΑΝ κάποιος είναι αποφασισμένος να το παντρευτεί και να φάει στην μάπα τις aftersales ανεπάρκειες του "δικτύου" φυσικά.
-
@argyn said in SUV/Crossovers Forum:
@criuser said in SUV/Crossovers Forum:
@vigilantius__1985 said in SUV/Crossovers Forum:
@iceman7 said in SUV/Crossovers Forum:
@fanis75 said in SUV/Crossovers Forum:
@katafractos17 said in SUV/Crossovers Forum:
Το C-SUV της Lexus ξεκινάει από τα 60Κ.
Από 37Κ. Απο 60Κ ειναι το D suv.
Ρε συ φανη, έλεος με τα επίσης δίλιτρα και καργα συντηρητικά μεσα λεξους.
Που επίσης έχουν μια συντηρητική αντιπροσωπεία με ελάχιστα και πιο ακριβά σερβις συνεργεία.
Είδα και τις συμπεριφορές τους όταν έψαχνα το lbx.
Ούτε στη BMW δεν βλέπεις πια τέτοιο τουπέ.Μακριά !
Όντως έχουν τέτοιο τουπέ; δεν έχω εμπειρία, απλώς στις κριτικές του google έχουν -μαζί με τη subaru- εκπληκτικά ανώτερες αξιολογήσεις ανάμεσα σε όλες τις μάρκες
H subaru που βρήκε πελάτες για να της γράψουν κριτικές ?
Λίγα τα λόγια σου για την Subie https://www.drive.gr/news/kosmos/h-subaru-dieprepse-se-bretaniki-ereyna-axiopistias
Όταν εμφανιστεί στην Ευρώπη το 2.5lt πλήρως υβριδικό Crosstrek & Forester θα ξαναμπεί και στον Ελλαδικό χάρτη κι ας γκρινιάζουν πολλοί για το eCVT. Subaru Forester 2.5XT δεν πρόκειται να ξαναυπάρξει φυσικά (δεν μιλάω καν για τις φτερούγες του ένδοξου παρελθόντος) αλλά αντίστοιχο πακέτο με το επερχόμενο πλήρως υβριδικό on-off κυριλέ, άνετο αλλά όχι premium αμάξι στην κατηγορία τιμής του απλά δεν θα υπάρχει. Όλα αυτά ΕΑΝ κάποιος είναι αποφασισμένος να το παντρευτεί και να φάει στην μάπα τις aftersales ανεπάρκειες του "δικτύου" φυσικά.
Φίλος είχε πάρει παλιά εκείνο το άουτμπακ...
200 τόσα άλογα, γρήγορο, πολυτελές, αλλά από φρένο σουζούκι σουίφτ...
Τι μπρέμπο έβαλε τι άλλαξε, το γύρισε πίσω με μικρή χασούρα.
-
@wantone said in SUV/Crossovers Forum:
@babisstinson said in SUV/Crossovers Forum:
@vigor-0 said in SUV/Crossovers Forum:
Σε ένα CX-30, κάποιος που δεν βγαίνει εκτός δρόμου και η επαφή με χιόνια είναι 1 φορά στα 2-3 χρόνια, πιστεύετε ότι αξίζει να πάει σε AWD; Η διαφορά είναι στα 3.000€ περίπου.
Είχα την ίδια απορία πριν παραγγείλω το δικό μου και τελικά προτίμησα το δικίνητο. Δεν μου έχει χρειαστεί κάπου η τετρακίνηση έως τώρα.
Δεν ξερω για το συστημα της Μαζντα αλλα σε ολα τα αυτοκινητα τυπου Χαλντεξ οταν στριβεις και πατας γκαζι δινουν ροπη και στους πισω τροχους και εχουν διαφορετικη αισθηση οδηγησης απο μπροστοκινητα. Δεν ξερω αν αξιζει 3κ διαφορα αλλα καποια παραπανω χρηματα τα αξιζει σιγουρα. Επισης λογικα θα ειναι και καλυτερα στο βρεγμενο οδοστρωμα.
Το AWD στην οδηγηση (ειδικα γρηγορη) ειναι απολαυστικο.
Συγκεκριμενα στο CX-30 οπου το εχω πιεσει (βρεγμενο και στεγνο σε στροφιλικια) ειναι τρομερο. Ειναι βιδωμενο στο δρομο και οταν παιρνεις το γκαζι στο apex νιωθεις να σε σμπρωχνει απο πισω κανονικα (μεχρι 50-50 φτανει η κατανομη). Επισης το στησιμο του και για την εισοδο στην στροφη ειναι πολυ καλο χωρις να χανει τα μουτρα οσο βιαια και να μπεις με trail braking. To πισω μερος ειναι παντα εκει στην θεση του...
Εκανα παιχνιδι στις στροφες μετα την Καλαμπακα μεχρι Εγνατια φετος τις γιορτες με ενα 3008 και ενα Χ1...
Ηταν ωραια φαση...Για εμενα αξιζε και το εδωσα το εξτρα...τωρα σε αλλους μπορει να μην αξιζει.
Προφανως ειναι + απο πλευρας ενεργητικης ασφαλειας. -
Tο 2λιτρο, ξεπερνώντας το σκόπελο της μεταπώλησης,του υπάρχοντος Φ.Π. που καλύπτεται από την κατανάλωση και τη χρήση κ.λ.π. έχει ένα άλλο σημαντικό μείον για μένα: είσαι μόνιμα στοχοποιημένος από την εκάστοτε κυβέρνηση και το κράτος για το εύκολο και αποδεκτό "θύμα" κι από τους υπόλοιπους πολίτες-ψηφοφόρους,σε περίπτωση άμεσων φορολογικών εσόδων.
Δηλ. ο ΦΠ μπορεί να μεταβληθεί π.χ. από το 5% (440ευρώ) του τεκμηρίου που είναι σήμερα στο 7-8% (600-700) μέσα σε 1ημέρα, γιατί προέκυψαν έκτακτες "περιστάσεις" κι "ανάγκες". Κι ο απλός κοσμάκης θα το δεχτεί πιο εύκολα,γιατί έχει πεισθεί πως οι 2λιτροι είναι οι πλούσιοι,οι έχοντες και κατέχοντες τα premium βορειοευρωπαϊκά αμάξια (κι όχι αυτοί που με 30.000 ή 35.000 μπορούν να έχουν γιαπωνέζικα Mazda,Τοyota,Honda ή Hyundai κι ο άλλος με 50.000 να έχει το γερμανικό που είναι 1300 ή 1500 κ.εκ. και ν'αλωνίζει).
-
@panormus772 said in SUV/Crossovers Forum:
Tο 2λιτρο, ξεπερνώντας το σκόπελο της μεταπώλησης,του υπάρχοντος Φ.Π. που καλύπτεται από την κατανάλωση και τη χρήση κ.λ.π. έχει ένα άλλο σημαντικό μείον για μένα: είσαι μόνιμα στοχοποιημένος από την εκάστοτε κυβέρνηση και το κράτος για το εύκολο και αποδεκτό "θύμα" κι από τους υπόλοιπους πολίτες-ψηφοφόρους,σε περίπτωση άμεσων φορολογικών εσόδων.
Δηλ. ο ΦΠ μπορεί να μεταβληθεί π.χ. από το 5% (440ευρώ) του τεκμηρίου που είναι σήμερα στο 7-8% (600-700) μέσα σε 1ημέρα, γιατί προέκυψαν έκτακτες "περιστάσεις" κι "ανάγκες". Κι ο απλός κοσμάκης θα το δεχτεί πιο εύκολα,γιατί έχει πεισθεί πως οι 2λιτροι είναι οι πλούσιοι,οι έχοντες και κατέχοντες τα premium βορειοευρωπαϊκά αμάξια (κι όχι αυτοί που με 30.000 ή 35.000 μπορούν να έχουν γιαπωνέζικα Mazda,Τοyota,Honda ή Hyundai κι ο άλλος με 50.000 να έχει το γερμανικό που είναι 1300 ή 1500 κ.εκ. και ν'αλωνίζει).
εγώ από την άλλη σάιμον έχω άλλη άποψις, ντιπ για ντιπ.
λέω λοιπόν ότι οι αριστοπαντελήδες που κυβερνάν αυτό που θα κάνουν για να σκίσουν πλέον τον κοζμάκη είναι να βάλουν για καπότα τους ρύποι. παλιωσανε τα σισι και δεν εβγαλε και η λαντροβερ ενακομμαεννια
ακόμη καλύτερη εξαίρεσις των παντελής_έχω_τριάρι_και_ηλεχτροροδα_ψηφιζω_κουλιδαγκωτο_καιαςμουξεσκιζειτονπωπο και ζούληγμα όσων φουκαράδων βρίσκονται με χάρβαλα, του 2005-2015 να μην ξεχνιωμαστε, να βγάλουν οσο ξύγκι εμεινε -
@fanis75 said in SUV/Crossovers Forum:
@civil357 said in SUV/Crossovers Forum:
Καλά εννοείται ότι και εκεί έτσι αισθάνομαι , αλλά εκεί πλούσιοι - φτωχοί , δίλιτροι - παπάκια , όλοι τον ίδιο φόρο πληρώνουμε. Ισότητα στο δούλεμα.
Συμφωνούμε. Αλλά π.χ. γιατι να μην προτιμήσει κάποιος να πληρώσει €440/έτος σε ΦΠ αντί για €1.000/χρόνο σε φόρο καυσίμου (από διαφορά κατανάλωσης)? Αυτό λέω, ότι πληρωνεις έναν φόρο με τον ΦΠ για να γλυτώσεις άλλους φόρους που ειναι μεγαλύτεροι.
Συμφωνώ μαζί σου, αλλά
Στη βενζίνη δεν καταλαβαίνει τη διαφορά, γιατί τόσο την πλήρωνε και με το μικρότερο.
Τα τέλη κυκλοφορίας και τον ΦΠ τα θεωρούν νταβατζιλικι οι περισσότεροι και δυσανασχετούν.
Επίσης φοβούνται το άγνωστο και την επανάληψη της ιστορίας όταν σε μια νύχτα κλήθηκαν να πληρώσουν κάνα 1000ρικο.
Είναι αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι τα διλιτρα έχουν χειρότερη μεταπώληση, ακόμα κι αν δεν πληρώνουν ΦΠ ή έχουν χαμηλά τέλη.
Παρακολουθώ μήνες τα μτχ CC στο car. Τα 1800 πωλούνται πιο γρήγορα και σε τιμές κοντά στα διλιτρα, άσε που τα περισσότερα δεν μπαίνουν καν αγγελία. Οι δε έμποροι σου δίνουν τιμή ανταλλαγής 9-10.000 κάτω από τις τιμές στο car.
Γενικά είμαστε λαός της υπερβολής
πριν 10-15 χρόνια πέσαμε όλοι στα ντίζελ, με αποτέλεσμα να ανέβουν οι τιμές στο Θεό και να χρειάζεται να κάνεις πάνω από 25000 χλμ ανα έτος για να κάνεις απόσβεση απο την κατανάλωση και την φθηνότερη τιμή του ντίζελ.
Τώρα διανύουμε την υστερία του υβριδικού.... δίνει ο άλλος 4-6000€ παραπάνω, ενώ κάνει 8000 χλμ το χρόνο, για να καίει λιγότερο και να τα πάρει πίσω 500-500 σε δέκα χρόνια. -
@a-d-p said in SUV/Crossovers Forum:
Τώρα διανύουμε την υστερία του υβριδικού.... δίνει ο άλλος 4-6000€ παραπάνω, ενώ κάνει 8000 χλμ το χρόνο, για να καίει λιγότερο και να τα πάρει πίσω 500-500 σε δέκα χρόνια.
Συμφωνώ! Το υβριδικό έχει νόημα, όταν το πάρεις στην ίδια τιμή ή και χαμηλότερα (οπως π.χ. έκανα το 2021 ή το 2022) από το βενζίνης. Να το πληρώσεις πολύ πιο ακριβά έχει νόημα εαν κάνεις πολλά χλμ.
-
@argyn said in SUV/Crossovers Forum:
https://www.drive.gr/news/kosmos/h-subaru-dieprepse-se-bretaniki-ereyna-axiopistias
Πω πω... τι ασχήμια είναι αυτή ρε σεις;
Το μόνο που βλέπεται λίγο είναι το Solterra, το οποίο δεν είναι δικό τους σχέδιο. -
@fanis75 said in SUV/Crossovers Forum:
@a-d-p said in SUV/Crossovers Forum:
Τώρα διανύουμε την υστερία του υβριδικού.... δίνει ο άλλος 4-6000€ παραπάνω, ενώ κάνει 8000 χλμ το χρόνο, για να καίει λιγότερο και να τα πάρει πίσω 500-500 σε δέκα χρόνια.
Συμφωνώ! Το υβριδικό έχει νόημα, όταν το πάρεις στην ίδια τιμή ή και χαμηλότερα (οπως π.χ. έκανα το 2021 ή το 2022) από το βενζίνης. Να το πληρώσεις πολύ πιο ακριβά έχει νόημα εαν κάνεις πολλά χλμ.
Στα μεταχειρισμένα θα είναι ακόμα χειρότερη η κατάσταση....θα χαρίζεις το T-ROC και και δεν θα το αγοράζει κανείς και θα αγοράζει mild hybrid με καπέλο πόσα χιλιάρικα
SUV/Crossovers Forum