Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    V
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 11
    • Best 5
    • Groups 0

    Vigor 0

    @Vigor 0

    8
    Reputation
    5
    Profile views
    11
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    Vigor 0 Unfollow Follow

    Best posts made by Vigor 0

    • RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#

      @monman2 said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:

      Η ενέργεια που μεταφέρεται σε μια σύγκρουση περιγράφεται απο τον παρακάτω τύπο: https://el.wikipedia.org/wiki/Κινητική_ενέργεια
      Εξ' ορισμού λοιπόν η μεταφορική κινητική ενέργεια ενός σώματος στη Κλασική Μηχανική ισούται με:
      8db8a491-2d04-4597-9fbc-0540149f397e-image.png

      Ανάλογη λοιπόν του τετραγώνου της ταχύτητας και της μισής μαζας του αυτοκινήτου μια και μιλάμε για τροχαία , αρα η ταχύτητα είναι το καθοριστικό μέγεθος που κρίνει το αποτέλεσμα γι'αυτό υπάρχουν όρια ταχύτητος

      Μια μικρή διόρθωση μόνο. Η κινητική ενέργεια είναι ευθέως ανάλογη της μάζας βάσει του τύπου. Ο συντελεστής 1/2 πάει στο γινόμενο, όχι στη μάζα αποκλειστικά. Οπότε, αν π.χ. έχουμε διπλάσια μάζα, διπλάσια θα είναι και η κινητική ενέργεια.

      Στα υπόλοιπα -και επί της ουσίας- συμφωνούμε.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      V
      Vigor 0
    • RE: Peugeot 3008 (2024)

      Ναι, δεν το έχω αποκλείσει σαν επιλογή. Η μεταπωλητική αξία του με προβληματίζει ως 2 λιτρο.

      Βλέπω γενικότερα ότι θα πρέπει είτε να πάω σε επιλογή "ρίσκου" αλλά με μεγάλη εγγύηση, είτε σε πιο αξιόπιστη λύση αν το κρατήσω πέραν την εγγύησης.

      Και το ρίσκο βέβαια έχει διαβαθμίσεις. Άλλο ρίσκο έχει ένα Lynk&Co/MG, κι άλλο ρίσκο ένα Peugeot/Renault/Cupra...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      Vigor 0
    • RE: SUV/Crossovers Forum

      Σε ένα CX-30, κάποιος που δεν βγαίνει εκτός δρόμου και η επαφή με χιόνια είναι 1 φορά στα 2-3 χρόνια, πιστεύετε ότι αξίζει να πάει σε AWD; Η διαφορά είναι στα 3.000€ περίπου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      Vigor 0
    • RE: Peugeot 3008 (2024)

      @alexandros-k said in Peugeot 3008 (2024):

      @vigor-0 said in Peugeot 3008 (2024):

      Παιδιά, έτσι μου τα είπαν. Στη Mazda μπορεί να μπερδεύτηκε ο πωλητής, ή εγώ να το σημείωσα λάθος. Στην Toyota όμως, έτυχε και μίλησα με 2 αντιπροσωπείες, και οι 2 μου είπαν το ίδιο (μιλάω για το C-HR)

      Για τα Μαζντα ισχυει αυτο που ειπα πιο πανω
      Για Toyota αν ειναι για υβριδικο ειναι 3 για ολο το αμαξι και +8 για ηλεκτρικα και μπαταρια του υβριδικου. Καπως ετσι ειναι

      Ναι, θα μπορούσε...

      Ευχαριστώ για τις πληροφορίες.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      Vigor 0
    • RE: Peugeot 3008 (2024)

      Χαχαχα. Δίκιο έχεις. Η συγκεκριμένη αντιπροσωπεία με έχει δει πολλές φορές! Έχω δει όμως και Toyota, Lexus, Renault, Kia, BMW κλπ...Απλά δεν έτυχε να έχω απορίες για συζήτηση στο forum.

      Στις εγγυήσεις, έχω σημειώσει:

      • Mazda 5 χρόνια ή 60.000 χλμ + 5 χρ. οδική.
      • Toyota 3 + 8 χρόνια (αν κάνεις το σέρβις στην αντιπροσωπεία)
      • ΒΜW 2 χρόνια (μόνο!)
      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      Vigor 0

    Latest posts made by Vigor 0

    • RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#

      @monman2 said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:

      Η ενέργεια που μεταφέρεται σε μια σύγκρουση περιγράφεται απο τον παρακάτω τύπο: https://el.wikipedia.org/wiki/Κινητική_ενέργεια
      Εξ' ορισμού λοιπόν η μεταφορική κινητική ενέργεια ενός σώματος στη Κλασική Μηχανική ισούται με:
      8db8a491-2d04-4597-9fbc-0540149f397e-image.png

      Ανάλογη λοιπόν του τετραγώνου της ταχύτητας και της μισής μαζας του αυτοκινήτου μια και μιλάμε για τροχαία , αρα η ταχύτητα είναι το καθοριστικό μέγεθος που κρίνει το αποτέλεσμα γι'αυτό υπάρχουν όρια ταχύτητος

      Μια μικρή διόρθωση μόνο. Η κινητική ενέργεια είναι ευθέως ανάλογη της μάζας βάσει του τύπου. Ο συντελεστής 1/2 πάει στο γινόμενο, όχι στη μάζα αποκλειστικά. Οπότε, αν π.χ. έχουμε διπλάσια μάζα, διπλάσια θα είναι και η κινητική ενέργεια.

      Στα υπόλοιπα -και επί της ουσίας- συμφωνούμε.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      V
      Vigor 0
    • RE: Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]

      Και μάλιστα απέναντι σε παραδοσιακούς συμμάχους τους (Καναδά, Ευρώπη...)

      posted in Αντίλογος
      V
      Vigor 0
    • RE: Peugeot 3008 (2024)

      @alexandros-k said in Peugeot 3008 (2024):

      @vigor-0 said in Peugeot 3008 (2024):

      Παιδιά, έτσι μου τα είπαν. Στη Mazda μπορεί να μπερδεύτηκε ο πωλητής, ή εγώ να το σημείωσα λάθος. Στην Toyota όμως, έτυχε και μίλησα με 2 αντιπροσωπείες, και οι 2 μου είπαν το ίδιο (μιλάω για το C-HR)

      Για τα Μαζντα ισχυει αυτο που ειπα πιο πανω
      Για Toyota αν ειναι για υβριδικο ειναι 3 για ολο το αμαξι και +8 για ηλεκτρικα και μπαταρια του υβριδικου. Καπως ετσι ειναι

      Ναι, θα μπορούσε...

      Ευχαριστώ για τις πληροφορίες.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      Vigor 0
    • RE: Peugeot 3008 (2024)

      Παιδιά, έτσι μου τα είπαν. Στη Mazda μπορεί να μπερδεύτηκε ο πωλητής, ή εγώ να το σημείωσα λάθος. Στην Toyota όμως, έτυχε και μίλησα με 2 αντιπροσωπείες, και οι 2 μου είπαν το ίδιο (μιλάω για το C-HR)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      Vigor 0
    • RE: Peugeot 3008 (2024)

      Χαχαχα. Δίκιο έχεις. Η συγκεκριμένη αντιπροσωπεία με έχει δει πολλές φορές! Έχω δει όμως και Toyota, Lexus, Renault, Kia, BMW κλπ...Απλά δεν έτυχε να έχω απορίες για συζήτηση στο forum.

      Στις εγγυήσεις, έχω σημειώσει:

      • Mazda 5 χρόνια ή 60.000 χλμ + 5 χρ. οδική.
      • Toyota 3 + 8 χρόνια (αν κάνεις το σέρβις στην αντιπροσωπεία)
      • ΒΜW 2 χρόνια (μόνο!)
      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      Vigor 0
    • RE: Peugeot 3008 (2024)

      Ναι, δεν το έχω αποκλείσει σαν επιλογή. Η μεταπωλητική αξία του με προβληματίζει ως 2 λιτρο.

      Βλέπω γενικότερα ότι θα πρέπει είτε να πάω σε επιλογή "ρίσκου" αλλά με μεγάλη εγγύηση, είτε σε πιο αξιόπιστη λύση αν το κρατήσω πέραν την εγγύησης.

      Και το ρίσκο βέβαια έχει διαβαθμίσεις. Άλλο ρίσκο έχει ένα Lynk&Co/MG, κι άλλο ρίσκο ένα Peugeot/Renault/Cupra...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      Vigor 0
    • RE: Peugeot 3008 (2024)

      Προς το παρόν πάντως η εγγύηση είναι στα 5 χρόνια.

      Μέχρι τώρα δεν είχα συνηθίσει να αλλάζω αυτοκίνητο τόσο συχνά (4 χρόνια). Βλέπω όμως ότι όπως εξελίσσεται η αυτοκινητοβιομηχανία προς τα εκεί πάμε...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      Vigor 0
    • RE: Peugeot 3008 (2024)

      Ναι, το 408 είναι 200 κιλά ελαφρύτερο.

      Να πω την αλήθεια, πιο πολύ φοβάμαι την αντοχή στο χρόνο, τη μακροπρόθεσμη δηλ. επιβάρυνση ως τούρμπο κινητήρας, παρά το αν θα ανταποκριθεί στην καθημερινότητα.

      Σαν αυτοκίνητα, με καλύπτουν και τα 2 στις ανάγκες μου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      Vigor 0
    • RE: Peugeot 3008 (2024)

      Ετοιμάζομαι για αγορά αυτοκινήτου. Μου αρέσει πολύ και σκέφτομαι σοβαρά το Peugeot 3008 (όπως επίσης και το 408).

      Ο προβληματισμός μου είναι ο κινητήρας του (e-DCS6). 1.200 κυβικά - 3 κύλινδροι - 136 HP και όλα αυτά σε αυτοκίνητο 1.600 κιλών! Τι γνώμη έχουν οι γνώστες του forum;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      Vigor 0
    • RE: SUV/Crossovers Forum

      Σε ένα CX-30, κάποιος που δεν βγαίνει εκτός δρόμου και η επαφή με χιόνια είναι 1 φορά στα 2-3 χρόνια, πιστεύετε ότι αξίζει να πάει σε AWD; Η διαφορά είναι στα 3.000€ περίπου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      Vigor 0
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr